Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Warszafka Po Stolicy #41
—
Bliskie spotkanie podczas wyprzedzania
›
Bieda umysłowa w akcji
cze 14 2018
Kategoria:
AGRESJA
Między innymi o takich amebach drogowych wspominałem
tutaj
https://youtu.be/nN9tuyZcQHE
do góry
152 komentarze
do "
Bieda umysłowa w akcji
"
Jarek
pisze:
15/06/2018 o 23:30
Odpowiedz
Report comment
Radeczek
pisze:
15/06/2018 o 18:41
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
15/06/2018 o 18:13
Odpowiedz
Report comment
Marek
pisze:
16/06/2018 o 12:08
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
15/06/2018 o 16:58
Odpowiedz
Report comment
Dilidili
pisze:
16/06/2018 o 16:23
Odpowiedz
Report comment
tomeek
pisze:
17/06/2018 o 20:20
Odpowiedz
Report comment
Radeczek
pisze:
15/06/2018 o 14:25
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 14:47
Odpowiedz
Report comment
krzysiok
pisze:
15/06/2018 o 14:54
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 15:08
Odpowiedz
Report comment
marek
pisze:
16/06/2018 o 12:11
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
16/06/2018 o 12:57
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
15/06/2018 o 18:15
Odpowiedz
Report comment
Radeczek
pisze:
15/06/2018 o 18:42
Odpowiedz
Report comment
marek
pisze:
15/06/2018 o 16:59
Odpowiedz
Report comment
Bars
pisze:
15/06/2018 o 20:40
Odpowiedz
Report comment
Józwa
pisze:
15/06/2018 o 13:19
Odpowiedz
Report comment
xd
pisze:
15/06/2018 o 14:02
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 14:49
Odpowiedz
Report comment
krzysiok
pisze:
15/06/2018 o 14:52
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 15:12
Odpowiedz
Report comment
Krzysiok
pisze:
18/06/2018 o 15:06
Odpowiedz
Report comment
abcd
pisze:
15/06/2018 o 12:03
Odpowiedz
Report comment
marek
pisze:
16/06/2018 o 12:04
Odpowiedz
Report comment
maksi
pisze:
15/06/2018 o 11:19
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 11:54
Odpowiedz
Report comment
Radeczek
pisze:
15/06/2018 o 14:23
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
15/06/2018 o 18:17
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 19:18
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
15/06/2018 o 19:40
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
16/06/2018 o 00:52
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
16/06/2018 o 11:43
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
16/06/2018 o 13:00
Odpowiedz
Report comment
maksi
pisze:
16/06/2018 o 10:51
Odpowiedz
Report comment
abcd
pisze:
15/06/2018 o 12:04
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 09:35
Odpowiedz
Report comment
q
pisze:
15/06/2018 o 09:45
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 10:02
Odpowiedz
Report comment
wojtek
pisze:
15/06/2018 o 10:16
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 10:32
Odpowiedz
Report comment
wojtek
pisze:
15/06/2018 o 12:06
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 12:30
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
15/06/2018 o 18:19
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 19:22
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
15/06/2018 o 19:42
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
16/06/2018 o 00:58
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
16/06/2018 o 01:01
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
16/06/2018 o 11:48
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
16/06/2018 o 13:05
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
16/06/2018 o 23:13
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
17/06/2018 o 16:55
q
pisze:
15/06/2018 o 09:22
Odpowiedz
Report comment
bartq
pisze:
15/06/2018 o 08:59
Odpowiedz
Report comment
wojtek
pisze:
15/06/2018 o 10:19
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 11:47
Odpowiedz
Report comment
wojtek
pisze:
15/06/2018 o 12:17
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 12:37
Odpowiedz
Report comment
Dragos
pisze:
15/06/2018 o 11:52
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 11:58
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 11:58
Odpowiedz
Report comment
Dragos
pisze:
15/06/2018 o 12:07
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 12:40
Odpowiedz
Report comment
wojtek
pisze:
15/06/2018 o 12:12
Odpowiedz
Report comment
Dragos
pisze:
15/06/2018 o 12:24
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 12:56
Odpowiedz
Report comment
wojtek
pisze:
15/06/2018 o 14:18
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 15:03
Odpowiedz
Report comment
bartq
pisze:
15/06/2018 o 12:18
Odpowiedz
Report comment
hubert
pisze:
15/06/2018 o 13:19
Odpowiedz
Report comment
Stachu
pisze:
15/06/2018 o 08:30
Odpowiedz
Report comment
Bars
pisze:
15/06/2018 o 08:05
Odpowiedz
Report comment
Olek
pisze:
15/06/2018 o 18:14
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
15/06/2018 o 07:42
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
16/06/2018 o 01:33
Odpowiedz
Report comment
szakal
pisze:
15/06/2018 o 07:30
Odpowiedz
Report comment
kundel3ury
pisze:
15/06/2018 o 07:37
Odpowiedz
Report comment
szakal
pisze:
15/06/2018 o 07:42
Odpowiedz
Report comment
kundel3ury
pisze:
15/06/2018 o 10:21
Odpowiedz
Report comment
aNoNiM
pisze:
16/06/2018 o 13:25
Odpowiedz
Report comment
mk
pisze:
15/06/2018 o 10:47
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 12:05
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 12:08
Odpowiedz
Report comment
krzysiok
pisze:
15/06/2018 o 07:18
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 15:30
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 15:32
Odpowiedz
Report comment
smieszek88
pisze:
15/06/2018 o 06:39
Odpowiedz
Report comment
Wacław
pisze:
15/06/2018 o 06:24
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 15:33
Odpowiedz
Report comment
aNoNiM
pisze:
16/06/2018 o 13:28
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
18/06/2018 o 11:42
Odpowiedz
Report comment
Xxx
pisze:
15/06/2018 o 02:29
Odpowiedz
Report comment
Dariusz
pisze:
15/06/2018 o 07:24
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
15/06/2018 o 07:33
Odpowiedz
Report comment
hekto
pisze:
15/06/2018 o 08:32
Odpowiedz
Report comment
Pudzy
pisze:
15/06/2018 o 09:05
Odpowiedz
Report comment
W.
pisze:
15/06/2018 o 09:48
Odpowiedz
Report comment
Pudzy
pisze:
16/06/2018 o 14:36
Odpowiedz
Report comment
xd
pisze:
16/06/2018 o 21:18
Odpowiedz
Report comment
Pudzy
pisze:
17/06/2018 o 12:56
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
18/06/2018 o 11:49
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
18/06/2018 o 11:45
Odpowiedz
Report comment
Pudzy
pisze:
20/06/2018 o 18:05
Odpowiedz
Report comment
Stary Szofer
pisze:
14/06/2018 o 23:18
Odpowiedz
Report comment
Maciek
pisze:
14/06/2018 o 23:51
Odpowiedz
Report comment
Polowic
pisze:
15/06/2018 o 00:33
Odpowiedz
Report comment
HanHan
pisze:
15/06/2018 o 00:35
Odpowiedz
Report comment
Baloon
pisze:
15/06/2018 o 07:07
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 15:37
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 12:15
Odpowiedz
Report comment
oto Polska
pisze:
14/06/2018 o 23:07
Odpowiedz
Report comment
Maniek
pisze:
14/06/2018 o 23:06
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
15/06/2018 o 07:32
Odpowiedz
Report comment
ech….
pisze:
14/06/2018 o 22:46
Odpowiedz
Report comment
Lol2
pisze:
14/06/2018 o 23:03
Odpowiedz
Report comment
Maciek
pisze:
14/06/2018 o 23:13
Odpowiedz
Report comment
Gor
pisze:
14/06/2018 o 23:49
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 14:22
Odpowiedz
Report comment
Han Han
pisze:
14/06/2018 o 22:43
Odpowiedz
Report comment
Baloon
pisze:
15/06/2018 o 07:14
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
15/06/2018 o 07:45
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
16/06/2018 o 01:22
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
15/06/2018 o 14:36
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 14:37
Odpowiedz
Report comment
olek
pisze:
16/06/2018 o 21:24
Odpowiedz
Report comment
jam
pisze:
14/06/2018 o 22:41
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
14/06/2018 o 22:47
Odpowiedz
Report comment
Lol2
pisze:
14/06/2018 o 23:04
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
15/06/2018 o 07:40
Odpowiedz
Report comment
Pan
pisze:
15/06/2018 o 02:36
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 14:42
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
15/06/2018 o 18:25
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
16/06/2018 o 01:10
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
14/06/2018 o 22:38
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
14/06/2018 o 22:40
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
16/06/2018 o 01:24
Odpowiedz
Report comment
abc
pisze:
14/06/2018 o 22:32
Odpowiedz
Report comment
masakra
pisze:
14/06/2018 o 22:31
Odpowiedz
Report comment
Fork
pisze:
14/06/2018 o 23:50
Odpowiedz
Report comment
Trollcatcher
pisze:
15/06/2018 o 00:10
Odpowiedz
Report comment
Adamkosz
pisze:
14/06/2018 o 22:27
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
15/06/2018 o 07:38
Odpowiedz
Report comment
bartq
pisze:
15/06/2018 o 09:03
Odpowiedz
Report comment
Andrzej
pisze:
14/06/2018 o 22:26
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
14/06/2018 o 22:26
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
14/06/2018 o 22:39
Odpowiedz
Report comment
S
pisze:
14/06/2018 o 22:47
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
16/06/2018 o 01:26
Odpowiedz
Report comment
Łukasz
pisze:
14/06/2018 o 22:25
Odpowiedz
Report comment
wojtek
pisze:
15/06/2018 o 10:32
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
15/06/2018 o 14:45
Odpowiedz
Report comment
Krzychu
pisze:
14/06/2018 o 22:24
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
152 komentarze do "Bieda umysłowa w akcji"
” bo w tym cały jest ambaras, żeby dwoje chciało na raz.”
pierwszy nie lubi zmieniac pasów, a drugi nie lubi zwalniać, ot taka sytuacja..
to trzeba zrozumić, rozumisz?
Najsmutniejsze tutaj jest we wszystkim to, że banda cebulaków internetowych i drogowych (mocnych jedynie w sieci) w pierwszej kolejności wylewa jad i pianę z pyska na nagrywającego. Żeby było śmieszniej, nie jest w 100% pewne, czy rzeczywiście był winny zbyt długiej jazdy lewym pasem, czy też ta zmiana została mu uniemożliwiona, przy czym jeżeli rzeczywiście był to błąd nagrywającego, to należy taką postawę krytykować!
Niemalże ZERO reakcji na bandytyzm drogowy kreatury z Audi, tylko cały atak w nagrywającego. Niektórzy powinni się pójść leczyć, cicho przyzwalając na takie reakcje. Dojdzie kiedyś do wielu tragedii…
marek napisał(a):
15/06/2018 O 16:59
To ja powiem tak. Zatrzymałbym dwóch kierowców i zapytał czy dobrze biegają . Jeżeli padła by odpowiedż twierdząca to OK jeżeli odpowiedzieli by że NIE albo nie zadardzo to nalegałbym żeby chociaż spróbowali . Podejżewam że ich wysokie EGO spowoduje że zgodzili by się.W tym momencie zatrzymałbym pierwszego lepszego TIR-a lub busa (najlepiej chłodnię).ustawił ich obok siebie i kazał rozpędzić się jak tylko dadzą rady najszybciej i PIER…NĄĆ się głową w tego TIR-a niech zrobią coś dla ludzkości może się uda a jak nie to poprawka . Tyle w temacie . Koniec
Ameba drogowa to przede wszystko ten z kamerą. Kierowca Audi też dał ciała, bo zamiast shamować tego idiotę, powinien był to staranować.
A8 kawał maszyny- pewnie nic by mu się nie stało, AĆ pokryłoby straty, a gamoń zakochany w lewym pasie miałby nauczkę.
Tyle. Dziękuję. Można hejtować. Do rowu z lewopasowcami!!!!
Tak będę hejtował, choć nie wiem czy cokolwiek zrozumiesz. Bo sam jesteś Ameba! To co napisałeś jest karalne – to raz- bo namawiasz do przestępstwa! Dwa, lewy pas jest dla każdego. Ani Ty, ani kierowca Audi nie jest od wymierzania kary, od tego jest policja, prokuratura, sąd. Jeśli jego zdaniem auto na lewym pasie utrudniało ruch powinien zgłosić odpowiednim służbom. A tak – sam będzie odpowiadał za swoje czyny – paragrafów sporo. A rejestracja jak na dłoni. Mam nadzieję, że sprawa trafi do sądu, a on już nigdy nie wsiądzie za kółko.
Jesteś durny i tyle.
to proste jak budowa cepa = jazda ciagla lewym pasem jest zabroniona a kierofca AŁDI sie wsciekl i dal nauczke, chociaz nie powinien, tyle.
Radeczek, powiedz to wszechwiedzącemu panu Michałowi i wielu jemu podobnym tutaj.:)
Od karania jest policja. Nic nie daje ci prawa tak celowo hamować. A jak masz kłopoty z samokontrolą jak ten z Audi to idź się leczyć.
“krzysiok” No i?
A ja gdzieś pisałem, że popieram kierowcę A lub B? Obaj są troglodytami drogowymi, którzy nie umieją się zachować zgodnie z przepisami i współdziałać na drodze.
Kłopot z oczami, czy z mózgiem? I Radeczek i ja (i wielu innych) zganiło postawę jednego i drugiego, więc nie rozumiem przytyku.
marek napisał(a):
16/06/2018 O 12:04
W jakim szeregu?????? są kierowcy z mocnymi i słabszymi silnikami ??????? Jeżeli jechał z dozwoloną maksymalnie prędkością a nie zjechał bo chciał w ten sposób spowolnić potencjalnego zabójcę drogowego .może była by inna rozmowa gdyby w katastrofie drogowej z takim ŁAŁDI uczestniczyła twoja rodzina????
Nie Ty Marku jesteś od spowalniania innych kierowcow, tak jak kierujacy z kamera. Nie Ty Marku jestes od wychowywania na drodze, tak samo jak kierujacy Audi. Nie uprawiaj demagogii, bo gdyby tam byla panska matka (sprawdzic czy nie siedzi z tylu). Nie jestes od wymierzania sprawiedliwosci na drodze i nie baw sie w szeryfa. Od tego sa odpowiednie organa panstwowe.
Np. tobie cebulaku jednośladowy i jednokomórkowo myślący. No ale żniwa w pełni, nie ma dnia, kiedy nie widziałbym “mistrzów” prostej z jednym kołem w górze, bo pompka między dwoma mniejszymi nie domaga 😉
on tego nie zrozumi, rozumisz?
To ja powiem tak. Zatrzymałbym dwóch kierowców i zapytał czy dobrze biegają . Jeżeli padła by odpowiedż twierdząca to OK jeżeli odpowiedzieli by że NIE albo nie zadardzo to nalegałbym żeby chociaż spróbowali . Podejżewam że ich wysokie EGO spowoduje że zgodzili by się.W tym momencie zatrzymałbym pierwszego lepszego TIR-a lub busa (najlepiej chłodnię).ustawił ich obok siebie i kazał rozpędzić się jak tylko dadzą rady najszybciej i PIER…NĄĆ się głową w tego TIR-a niech zrobią coś dla ludzkości może się uda a jak nie to poprawka . Tyle w temacie . Koniec
Błysnąłeś intelektem jak smarkiem przy latarce
Czytam Wasze kłótnie i nie wierzę…….kłócicie się o Audi co on nie zrobił i inne pierdoły. A meritum sprawy?, co nie dociera? czyli znaczy, że każdy z Was to przytępiony umysłowo kieorwca ja ten nagrywający.
Primo.
Kierujący Audi się wściekł, i zaczął wykonywać manewry hamowania na lewym pasie stwarzając zagrożenie w ruchu. Za to otrzymać powinien mandat.
Primo duo.
Kierowca Audi się wściekł bo nagrywający uporczywie trzyma się lewego pasa, za co też powinien dostać mandat. O ile odłegłość pomiędzy pierwszym a drugim pojazdem jest umownie mała aby zjechać na prawy pas. To pomiędzy drugim a trzecim jest już z dwadzieścia sekund drogi prawym pasem. Czemu ten jeło pnagrywający nie zjeżdza?, bo jesr kretynem i tyle. Żeby wszyscy zjeżdzali na prawy wolniejszy pas udostpęniąjąc możliwość wyprzedzania wszystkim “zapierdalaczom” jazda po Naszych droggach byłaby płynna i przyjemna.
Aha.
Argument, że tam za 300-500m jadą inni lewym pasem jest oznaką niedorozwoju i braku umiejętności oceny sytuacji na drodze. Przez takie myślenie włąśnie tworzą się takie sytuacje. Nagrywające też był prze kimś te kilkaset metrów a ten za nim też przed kimś i tak w kółko, i każdy nie zjedzie bo tam widzisz “Janusz” za kylometr skręcamuy w lewo jedż wolno lewym. Ot takie porównanie Naszej codziennej rzeczywistości.
Dobra Joźwa, powiedz prawde ze masz na imie Janusz.
“xd” Jóźwa dobrze prawi. Nie rozumiesz? ….
A nie będę Cię obrażał. 🙂
Głupi jesteś! Strasznie głupi. Ty sobie nie zdajesz sprawy jak niebezpieczne jest nagłe hamowanie na autostradzie. Zwalniając bez powodu możesz karambol spowodować. Jesteś żałosny że bronisz tego z Audi.
“krzysiok” a kto broni tego kierującego Audi? Ty chłopie jak czytasz to zrozum to co czytasz, a nie pleciesz byle pleść, co ślina na klawisze skapnie.
Ok, tak takie zachowanie jak kierującego Audi może doprowadzić do karambolu i innych następstw.
Ale zachowanie takie jakie prezentuje operator kamery prowadzi właśnie do takiego zachowania – do złośliwego i niebezpiecznego zajeżdżania drogi i hamowania – do agresji drogowej.
Jesteś żałosny, że po moich wypowiedziach (pisanych) mogłeś wywnioskować, że bronię kierującego Audi. Napisz mi gdzie – a ukorzę się przed Tobą i przeproszę. Jeśli nie, to się trochę zreflektuj, kogo obrzucasz błotem – bo w odwecie możesz dostać”gównem” po oczach.
Takiej amabie to może wszystko nie pasować. Równie dobrze jadąc 50 na godzinę w terenie zabudowanym byłem podobnie potraktowany. Nic nie usprawiedliwia tego zachowania. Koniec kropka.
Mam nadzieje , że wiesz gdzie ma trafić to nagranie . Bieda umysłowa powinna się dowiedzieć i zapłacić za “informacje” gdzie jest jego miejsce w szeregu.
W jakim szeregu?????? są kierowcy z mocnymi i słabszymi silnikami ??????? Jeżeli jechał z dozwoloną maksymalnie prędkością a nie zjechał bo chciał w ten sposób spowolnić potencjalnego zabójcę drogowego .może była by inna rozmowa gdyby w katastrofie drogowej z takim ŁAŁDI uczestniczyła twoja rodzina????
Chciałbym zobaczyć taką akcję, kiedy taki frajer jak ten z kaudi zrobi to przed nieoznakowanym radiowozem, nie wiedząc, że to policja. Chciałbym potem zobaczyć minę takiego buraka.
Przyjmę Twoją merytorykę:
“Ja bym chciał zobaczyć jak policjanci w nieoznakowanym radiowozie wyprzedzają prawym pasem takiego frajera jadącego lewym pasem, wystawiają lizak i ściągają i lepią mandat za poruszanie się lewym, pomimo wolnego prawego. Chciałbym zobaczyć minę takiego buraka i jemu podobnych.”
A teraz poważnie: nic nie usprawiedliwia hamowania i zajeżdżania drogi przez kierującego Audi, ale prowodyrem tej sytuacji jest autor nagrania.
Swoim stylem jazdy (jeśli to nie jest jednorazowe wykroczenie) prowokuje niebezpieczne zachowania u innych kierujących.
poprawna odpowiedz
A ja bym chciał zobaczyć, jak startujesz na jednym kole, po czym nagle przed tobą pojawia się policjant, a ty kończysz swój popis efektownym ślizgiem prosto pod jego nogami.
Masz coś mądrego jeszcze do dodania?
Albo: Podam Ci nr konta bankowego, przelewasz 2000zł, mówisz kiedy i gdzie, możesz nagrywać i wrzucić do sieci. Tylko się nie brandzluj przy tym.
Ja mogę przelać, ale wódkę lekarzowi, który podejmie się leczenia twojego mózgu.
Kierowniczku kochany, mama nie uczyła, że nie życzy się źle co Tobie nie miłe?
Wróć do merytorycznej wypowiedzi albo zabieraj zabawki i won do swojego pokoju. 😀
Najwidoczniej twoja nie uczyła, że wjeżdżając na czyichś rodziców pokazujesz, że jesteś bezwartościowym i miałkim lamusem, któremu nie warto poświęcić nawet sekundy czasu…
Sam zaczales szczekac jak mala bura suka. To co sie dziwisz? Obrzucasz wszystkich blotem swoja arogancja, butą, to co się dziwisz ze dostajesz gownem w twarz?
Idąc twoim tokiem myślenia (tfu), należało by karać skąpo ubrane dziewczyny bo prowokują gwałcicieli.
Debil w audi mógł doprowadzić do dużego karambolu. Po co szeryfował??? Od porządku na drodze jest policja a nie on. W ogóle po co robić takie rzeczy? By coś udowodnić???
I jeszcze jedno jak ktoś lubi zapierd***ć to niech sobie kupi odrzutowiec.
maksi, mamy wspólne marzenia 🙂
Pozdrawiam
Łowca buraków
Że tak zacytuję Pana Michała Nowotyńskiego z YouTube:
“A ze tak zapytam, tez jezdzisz jak ta bieda umysłowa w audi? I nie, nie mówimy o autorze.”
Jeśli ślesz Pan inwektywy pod adresem kierownika Audi – to ślij Pan też pod adres autora nagrania. Obaj dopuścili się wykroczeń. 🙂
“Mówimy o tej biedzie umysłowej, która wyhamowuje autora, stwarzając zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego.”
Obaj stworzyli zagrożenie w ruchu drogowym – jeden co hamował i zajeżdżał drogę (zasługuje na potępienie – jak najbardziej).
Drugi zamiast zjechać od razu na prawy pas (a miał możliwość – bez dorabiania ideologii i siania demagogii) – tym samym spowodował zagrożenie – że komuś puściły nerwy. Gdyby stosował się do nakazu jazdy prawą stroną – uniknąłby agresywnego, późniejszego manewru kierowcy Audi. Tym samym był prowodyrem sytuacji niebezpiecznej – jest współwinnym całego zajścia.
“Autor jechał utrzymując bezpieczną odległość (książkowo stosował zasadę trzech sekund – dla większości kierowców nieznaną)…”
A co ma do rzeczy jego bezpieczna odległość?
Jest to kwestia umowna – w dalszym ciągu – bo z tego co się orientuję, nadal nie ma regulacji prawnych. 🙂 To jest inny przepis. Gdyby autor zjechał łaskawie na prawy pas – nie spowodowałby wybuchu frustracji i głupiego zachowania kierowcy Audi.
“i żadna bieda umysłowa nie ma prawa mieć do niego pretensji. Autor nie zjechał na prawy? Nie zjechał… i co?.”
Nazywasz biedą umysłową kierującego Audi – nazwij też tak operatora kamery. Pytasz: nie zjechał? Nie zjechał… i co? No, właśnie to, że powinien. 🙂 Obaj dopuścili się wykroczeń. Obaj spowodowali zagrożenie. Autor nagrania przyczynił się do agresji ze strony kierowcy Audi.
“Bieda umysłowa w audi powinna w takim razie wyprzedzić z prawej (skoro tak bardzo chciał być przed autorem) i po temacie.”
Tu się zgadzam. Gdyby tak się stało, kierowca Audi pomknąłby dalej, a biedą umysłową byłby szanowny operator videorejestratora.
Nie mam na celu bronić kierowcy Audi – i tego nie robię. Obaj zachowali się nagannie. Tylko w dalszym ciągu podważam mentalność autora tego kanału. Jego sposób myślenia i wyrażania tegoż jest nie na miejscu – co najmniej – a wręcz uwłaczający. Panie Michale – nie stawiaj się Pan w roli eksperta, jeśli nie masz do tego odpowiedniego przygotowania merytorycznego. Po raz kolejny pomnę Twoją retorykę, która nie powinna mieć miejsca, a już na pewno nie w takiej formie.
Jeśli masz Pan, Panie Michale tak globalny (jak na warunki polskie) wydźwięk, to nie piernicz Pan farmazonów. Skoro ganisz jednego za wykroczenie, to dlaczego puszczasz płazem innemu inne wykroczenie?
Ciebie ogląda wiele osób, Ciebie czyta i słucha wiele osób… Dla nie jednego, pewnie, jesteś wykładnią przepisów i zachowań w ruchu drogowym. Więc, albo przyjmiesz tę rolę na klatę i zaczniesz obiektywnie i zgodnie z zasadami zapisanymi w PORD komentować zachowania uczestników ruchu, albo daruj sobie Panie te komentarze (ciśnie mi się na usta, a w zasadzie na klawiaturę – DYRDYMAŁY).
Zło zwalczasz zlem ? A widzisz roznice miedzy zachowaniem audi i autora? Czy dla ciebie kazde wykroczenie jest takie samo i liczy sie za jeden. Wiesz co to jest zemsta? Wiesz do czego prowadzi?
Puknij sie zatem w leb, bo mentalnie jestes na rowni z patriotami i pseukibicami z umyslem i podejsciem plaskim jak dach nisssana cube
Czytaj ze zrozumieniem – to raz. Dwa: nie nadinterpretuj moich słów (pisanych).
Oczywiście, że wykroczenie nie jest równe innemu. Stwierdziłem fakt ganienia jednego kierowcy i wybielania drugiego. Obaj złamali przepisy.
Puknąć to się możesz Ty, albo kolegę.
Co ty masz z tym natychmiastowym zjechaniem na prawy pas, przeciez z przodu byly auta wolniej jadace na obu pasach wiec wiadomo ze za chwile by do nich dojechal i chcial wyprzedzic tych na prawym. Ale ty siejesz ideologie ze jak ktos chce zapierdalac 140 bo tyle jest max, to ci co chca jechac wolniej musza skakac z pasa na pas. A ty jak wygodny prezes 140 na tempomacie i lecisz a wszyscy Ci zjeżdzają. Normalnie jak karetka na sygnale.
W ten sposób to do Berlina zajedziesz, bo ktoś na prawym, na horyzoncie.
Pokaż mi przepis w PORD na odstępstwo ruchu prawostronnego, bo: “przeciez z przodu auta wolniej jadace na obu pasach wiec wiadomo ze za chwile do nich dojedzie się i chce się wyprzedzic tych na prawym” (ciut cytat zmieniony).
Wymagasz od innych przepisowej jazdy – wymagaj od wszystkich, w tym od siebie. A nie mentalnością Kalego większość tu operuje.
Tak, masz “skakać” z pasa na pas. Jeśli jedziesz, poruszasz się prawą krawędzią jezdni. Nie ma tu nic do rzeczy czy wolniej, czy szybciej (nie uprawiaj demagogii). Jeśli dojeżdżasz do pojazdu poprzedzającego – to go wyprzedzasz – jeśli masz odpowiednie warunki – czyli zjeżdżasz na lewy pas. Oczywiście wszystko zgodnie z PORD.
Czego tu nie rozumiesz?
Już gdzieś pisałem – ja nie jeżdżę przepisowo – i przyznaję się do tego. Ale nie pouczam innych, kiedy sam strzelam babole 9bo takie się też zdarzają). Piję cały czas do pseudomoralizatorskiej postaw twórcy kanału i jego obrońców. Karcicie jednego – to karćcie też drugiego – bo też nie jest bez winy.
Sory koleś ale już zauważylem to u niejednego “znafcy” tematu ze wymyslaja jakos sytuacje “W ten sposób to do Berlina zajedziesz, bo ktoś na prawym, na horyzoncie.” i sie do niej odnosza ze niby ja jej bronie. Mow o tej konkretnej sytuacji. A tu bylo jak pisalem. Druga sprawa odnosnie PORD, chcac wyprzedac kolejne za chwile pojazdy nie mam obowiazdku zjezdzac na prawy, pomysl sobie jakie bylo by to meczace w deszczu i tez nie bezpieczne, niejednego tutaj zarzucilo w deszczu na autobanie. Wiec jeszcze raz, moj komentarz byl wlasnie do CIEBIE, bo to ty jestes prezes co goni 140 na tempomacie i marzy mu sie ze mu wszyscy zjada.
A co Ciebie zwalnia z takiego obowiązku? Mówisz o konkretnym przypadku, a zaraz pierdzielisz kocopoły o tempomatach.
Odnośnie konkretnego przypadku – miał miejsce i czas żeby zjechać, nie zjechał.
Ganisz mnie za przykład Berlina, a sam teoretyzujesz o warunkach pogodowych. No brak konsekwencji.
Twój komentarz do mnie – ok. Spoko. Ja tego nie biorę do siebie – bo jak pisałem niżej – ja wolę wyprzedzać z prawej strony (prawy pas jest szybszy – bo takie asy jak Ty są na lewym – teraz pewnie już za Berlinem). Nie hamuję nikogo – po prostu nie mam czasu na to i nie jestem wychowawcą drogowym.
Tempomatu nie używam (a mam). 🙂 A 140km/h? Czasem jeżdżę szybciej.
Prezes? Skąd wiedziałeś? Ale na razie nie prowadzę rekrutacji na najniższe stanowiska.
To jest właśnie polska zero-jedynkowa mentalność, jakże typowa dla motocyklistów. Odkręcić gaz i cisnąć do przodu, nieważne jak, przepychając się, albo prując grubo ponad 100, czy nawet 200.
Potem się obruszają, że mówią “żniwa” haha
Yhy a do tego jeszcze na jednym kole – dla utrudnienia na przedn. Masz jeszcze coś mądrego do dodania, czy dalej będziesz udowadniał, że ojciec miał dziurawe kondomy przez pomyłkę?
Chłopcze dożynkowy, mój przynajmniej umiał robić, a nie jak ty w powietrze, albo biurko…
No właśnie spartolił robotę po całości. Używaj wobec mnie formy grzecznościowej. Zaimek rzeczowny “Ty” pisz wielką literą – ignorancie przepisów i zasad – zarówno drogowych jak i językowych. Wróć do merytoryki wypowiedzi i rzeczowych argumentów albo wracaj pod maminą spódnicę, bo Cię tata ukocha dziś w nocy. 😀
Żal Ci pupę ściska, że w garażu stoi u mnie kilka motorów, samochodów (zabytkowych i współczesnych)? Chociaż nie jeżdżę od kilku dobrch lat na 2oo to stoją i cieszą oko – mała zazdrośnico. :]
Takie teksty o formie grzecznościowej, to proponuję wysuwać do sebixów i innych szczyli spod klatki, o ile tego nie wyśmieją.
Na “Pana” to trzeba sobie zasłużyć. Na “Ty” itp. z wielkiej litery – tak samo!
Typowe wypowiedzi sfrustowanego słabeusza, przeżartego bezradnością i kompleksami. Zero merytoryki, wszechobecne chamstwo ad personam, wjeżdżanie na rodzinę i buta połączona z przechwalaniem się “czego to nie mam i kim nie jestem” (choć odpowiedź jest jedna: nikim).
Proponuję wycieczkę na basen i spojrzenie na dno – ilustracja poziomu motocyklisty, jaki tutaj prezentuje (i tak podałem basen, żeby bardziej nie kopać i pogrążać…)
Tyś kierowniczku z dupa na rozumy pozamienial. Pierwszy zaczales obrazac. Wszystkich dookola. Przyjalem Twoja retoryke to teraz sie zalisz. Przyjmij to na klate jak chlop a nie mazesz sie jak baba i skarzysz ze ktos sle pod Twoim adresem inwektywy w reakcji na Twoje buraczane zaczepki.
Kolejna rzecz – nie czytasz uwaznie – przyczepiles sie motorow, a ja posalem ze nie jezdze czynnie na motorze od 10 lat. Wiec maly ignorancie?
Posłuchaj mnie dziadygo, bo więcej nie będę powtarzał: zabieraj swoje manele i spływaj tam, gdzie bezludna wyspa.
Dwa: na klatę to możesz przyjąć co najwyżej wodę z prysznica, bo takich słabeuszy wszystko inne połamie na drobne kawałki, nieważne czy to cios, czy słowna riposta. Zgrywasz samca macho, z którym masz tyle wspólnego, co pustynia ze śniegiem.
Nawet nie rozumiesz co czytasz, piszesz, że czepiłem się motorów, tyle że sam o nich napisałeś, ile to nie masz, a teraz rżniesz głupa, że nic nie wiesz i próbujesz znieść na “niejeżdżenie”. Koń by się uśmiał.
Co do obrażania, to twoje wypociny są obrazą dla wszystkich kierowców, durne, bezrefleksyjne, w opozycji do przepisów i rozsądku.
UUUU strach się bać. Nie zrozumiałeś nic. Nie będę Ci po raz któryś tam tłumaczył (robię to ostatni raz – życzyłeś mi wypadku, innym też, obrażasz – wytłumaczyłem Ci, że mnie to nie dotyczy bo nie jeżdżę :), kolejna rzecz – mam to się chwalę – przynajmniej Ciebie dupa boli teraz).
Nie chce mi się z Tobą gadać (tu wstaw sobie jakiekolwiek obraźliwe słowo).
“Co do obrażania, to twoje wypociny są obrazą dla wszystkich kierowców, durne, bezrefleksyjne, w opozycji do przepisów i rozsądku.” Yhy, a jakie? Kogo to ja obraziłem? (a Ciebie – w odwecie za Twoje miałkie pisanie).
“Dwa: na klatę to możesz przyjąć co najwyżej wodę z prysznica, bo takich słabeuszy wszystko inne połamie na drobne kawałki, nieważne czy to cios, czy słowna riposta.” Yhy, obudź się, bo polucji nocnych dostaniesz.
Jechalbym lewym za tym debilem a choiazby i godzine 40 na godzine. Test cierpliwosci. Z kazda sekunda wychodzi na wiekszego debila, skoro sie spieszyl to skad nagle czas na pajacowanie.
Wiadomo, że w audi koleś z małą fujarką ale ten nagrywający to klasyczna zakała polskich dróg dwupasmowych. Ludzie jeśli widzicie, że ktoś z tyłu jedzie szybciej to zjedźcie na chwilę na prawy pas w czym macie problem, korona z głowy nie spadnie!!
No i ile by pojechalo to audi dalej? przeciez zaraz tez byly auta i jechaly wolniej niz autor, i co proponujesz w tej sytuacji, tez mieli zwolnic i wbic sie na prawy bo on chce leciec 140? Moze ci co jada szybciej pomysla ze nie sa sami na drodze.
Co Ciebie interesuje ile jechał kierowca Audi? Jak autor dojechałby do tych wolniejszych, czy nawet kierowca Audi, to kierujący tamtymi pojazdami zaraz po wyprzedzeniu mają obowiązek zjazdu na prawy – udrożniając tym samym lewy. No ja tu nic trudnego nie widzę.
Może Ci co jeżdżą lewym pasem, pojadą w końcu zgodnie z PORD i wrócą na prawy?
Tak, kierowca Audi mógł wyprzedzić prawym pasem i pojechać dalej – i nie byłoby sprawy. Bo autor nie wrzuciłby nagrania.
Autor wrzucił nagranie próbując cały lincz przypuścić na kierującego Audi. Zapomniał tym samym, iż sam udokumentował swoje wykroczenie. Tak bardzo wybielane na tym kanale (na YouTube również).
Autor nagrania sprowokował niebezpieczną sytuację. Sprowokował nieodpowiedzialne zachowanie kierowcy Audi. Nie weryfikuję tutaj i nie osądzam kto dopuścił się bardziej niebezpiecznego manewru. Skrajnie niebezpieczne zachowanie kierowcy Audi – być może. Nie wiem co się działo z tyłu za samochodami – rzeczywiście takie zachowanie może doprowadzić do zdarzenia drogowego (kolizja, wypadek). Ale! Takiego zachowania nie byłoby, gdyby autor reagował w odpowiedni sposób na sytuację na drodze. Jeśli chce wymagać (i jego obrońcy) przepisową jazdę takich jak kierowca Audi – to proponuję zacząć najpierw od siebie (wymagać). Taka jazda (przyspawanie do lewego pasa) – bo za 100m, czy 3km, na horyzoncie są inni na prawym – jest po pierwsze niezgodna z obowiązującymi przepisami na polskich drogach, a po wtóre może właśnie prowokować kolejne niebezpieczne sytuacje.
Jeszcze raz podkreślam (dla tych bardziej ociężałych umysłowo) – ganię sposób jazdy jednego i drugiego. Stwierdzam, iż – i jeden i drugi – łamią przepisy i doprowadzają do niebezpiecznych zachowań i sytuacji na drodze. Nie oceniam, który jest bardziej “be” – które wykroczenie jest poważniejsze.
Oba nie powinny mieć miejsca i nie miałyby, gdyby kierujący tych pojazdów zachowali się właściwie, tj kulturalnie, a przede wszystkim stosowali się do kodeksu PORD.
Nie no motocyklist nie da sei tego czytać, naprawde, nagrywajacy tym ze dojezedzal do wolniej jadacych aut doprowadzil do niebezpiecznej sytuacji. Ja nie wiem jak wy ale jak ja sobie czasem gonie autobanem i widze takiego nagrywajacego a przed nim inne wolniejsze auta to zwalniam bo wiem ze nie mam w auci funkcji jump i nie przeskocze ich. Sądzac po twoich komentarzach to jestes typowym wlasciecielem zakatowanej CBR.
To nie czytaj i nie pisz. 🙂
Każdy (jak autor) jadąc lewym pasem pomimo prawego wolnego jest prowodyrem takich właśnie sytuacji – doprowadza do eskalacji patologicznych zachowań (jak ten w Audi).
Czyli gonisz autobanem i doganiasz kierownika z kamerą i tak sobie jedziecie przez pół Polski lewym pasem bo na horyzoncie cżłapie prawym pasem ciężarówka. YYY AHA 🙂
Oceniłeś mnie po komentarzach. 🙂 AHA.
Wiesz co robię. 🙂 Jak już jedziesz lewym pasem na zadzie tego z kamerą i sobie zwiedzacie ten autoban i ekrany dźwiękochłonne tym lewym pasem – ja swoją zakatowaną CBRą śmigam koło Was prawym pasem i olewam Was ciepłym złotym deszczem. A tak poważnie – od 10 lat nie jeżdżę motocyklem – po wypadku. 🙂
Wojtek czy Ty jesteś autorem nagrania, a może jeździsz jak autor? Bo w każdym komentarzu go bronisz?
Wytłumacz mi sens jechania lewym skoro masz prawy pas wolny? Z tego co pamiętam w PL jest ruch prawostronny, a nie lewostronny.
odpowiem Ci na pytanie – dojechał by do nich i albo by mu zjechali albo nie, ale z tego co widzę oni z przodu nie musieli zjeżdżać bo “wyprzedzali” auta na prawym pasie a autor nie wyprzedzał nic ciął poprostu lewym bo on może, bo za x m/km jedzie na prawym ktoś wolniej, tak może ale w mieście a nie na drogach ekspresowych i autostradach, a tu by zjechał audi by przejechało i jeden by nie stwarzał nie bezpieczeństwa, a drugi jechał by dalej jak człowiek a nie uważal się za władcę lewego
Przyczepię się do jednego Dragos.
W mieście również obowiązuje ruch prawostronny.
A napiszę więcej – ja uwielbiam jeździć lewym pasem – tam jest najwięcej miejsca i prawy pas jest najszybszy :), przynajmniej u mnie w mieście.
Korekta:
A napiszę więcej – ja uwielbiam jeździć PRAWYM pasem – tam jest najwięcej miejsca i prawy pas jest najszybszy :), przynajmniej u mnie w mieście.
Motocyklista sorry machłem się – mea culpa 🙁 ( czy jak się to pisze ^^)
yup potwierdzam u mnie to samo – prawy jest szybszy od lewego 😀 też ostatnio trzymam się tylko prawego no chyba że jadę moto 🙂
Hehehe – to tak było żeby się przyczepić 🙂 Ale bez złośliwości.
Ja z moto zsiadłem 10 lat temu. Ale Januszy wpieniam nickiem 🙂
Ale dalej odsuwam się na bok w koreczku dla Was.
Dragos no i przez takie skakanie z pasa na pas audi zaoszczedzi 1s, a autostrada to nie jest po to by przez 200km jechac jak na oesie ale wygodnie podróżowac. Wy macie manie do przodu, i jak ktos mial 1s czasu na autostradzie na zjechanie to powinien wykorzystac.
Wojtek dobra widzę, że Tobie się nie da wytłumaczyć co złego jest w jeździe autora , motocyklista CI tłumaczy od dobrych x postów i nie tylko on, a Ty dalej swoje. Zrozum jedno w PL mamy ruch prawostronny i to co uczą w każdej szkole jazdy – po wyprzedzaniu należy wrócić na swój Pas. Właśnie przez takich ludzi jak Ty i Tobie podobni są zakichane korki bo za 1km mam gościa na prawym to będę cisnął dalej lewym mimo, że wyprzedzę go za x min i zdziwienie, że ludzie się wkurzają i robi się sznur aut na lewym bo dojeżdżają Ci z prawego i nie ma jak wyprzedzić
Jak masz zjazd za 10 km w lewo albo coś to też trzymasz się ciągle lewego ? Może też Ci przeszkadzają osoby dojeżdżające Pasem, ktory się kończy i nie wpuszczasz na suwak ?
Wojtek, Wojtuś, Wojteczku. Chcesz sobie podróżować wygodnie i po swojemu to sobie wybuduj kawałek drogi i nią jeździj jak chcesz.
Jeśli poruszasz się po drogach publicznych – to stosuj się do zasad i norm (m.in. PORD), a swoje żale prezentuj w wieczornym pacierzu. Jeśli się do nich nie stosujesz – to bierz odpowiedzialność na klatę i przestań się mazać.
Ja np. nie zawsze jeżdżę zgodnie z przepisami i ponoszę tego konsekwencje (ot choćby zbieram punkty w policyjnej akcji – “wsiądź na rower” – jeszcze mi sporo brakuje do głównej nagrody). Ale też nie płaczę po internetach. Nie miej mentalności Kalego – że ten z kamerką jest cacy (chyba że to Ty), bo mu się należy abonament na lewy pas, a ten z Audi to bandyta.
Jak dla mnie obaj są siebie warci – i takie nagranie nie powinno trafić do sieci, albowiem autor nagrania też przeskrobał i sprowokował karygodne zachowanie kierowcy Audi.
Tak jak pisalem wczesniej wymyslasz jakas hipotetyczna sytuacje do tego krotkiego filmiku. Abonament tak, jechal przez chwile, a dla takich jak ty i Dragos to znaczy ze jedzie tak przez 10km, albo i do berlina, albo ze ja tez tak jezdze. Tu jest krotki filmik a ty sie spuszczasz i od razu doklejesz ludziom etykietki, ja juz jestem od pacieza itp. Słabo sie te twoje wypociny czyta, ale niektórzy wiecej nie moga. Wiem ze tobie sie takie jezdzenie widzi ale nigdzie na swiecie tak nie ma.
Wojtuś, Wojteczku,
jaką hipotetyczną sytuację. Pisałem o tym co jest na filmie. Na filmie widać dwóch “imbecyli” (przyjąłem Twoją terminologię).
Ty bronisz zaciekle jednego “idioty” (znowu twój język). Udowadniasz, że jeden idiota jest mniej idiotyczny od drugiego idioty bo tamten idiota lewym może bo na co dzień to przykładny Polak a teraz tak na chwilę mu się zapomniało i został na lewym.
Otóż Wojtusiu – obaj są siebie warci. Więc dalej nie rozumiem dlaczego bronisz jednego, a drugiego ganisz – jak obaj popełnili wykroczenia – nie wartościuje który większe, a który mniejsze.
Drogi Wojtusiu – ja oprócz tego, że nie stosuję się czasem do przepisów i ponoszę tego konsekwencję, czasem (lub nie) to jeszcze nie jestem ortodoksyjnym katolikiem i nie żyję zgodnie z Biblią. Nie nadstawiam drugiego policzka – a bronię się.
Czego oczekujesz ode mnie, jeśli marnie mnie prowokujesz i imputujesz mi tu jakieś wymyślone historyjki o cebrach i tempomatach i inne.
Daję Ci przykłady, uzmysławiam luki w Twoim miałkim rozumowaniu (może bardziej dosadnie – debilizmy, które siejesz), a Ty się jeszcze obrażasz.
Przyklejasz etykiety – to Ty mój drogi misiu.
Nie musisz się martwić jak i gdzie się spuszczam – myślę, że nie Twoja to sprawa – a nawet gdyby to byłaby Twoja sprawa – myślę, że nie byłbyś z tego faktu zadowolony. 😀
“Nigdzie na świecie tak nie ma” – konkrety panie Wojtuś, konkrety. Bo walisz frazesami, jak ślepakami. Coś wiesz, lecz nie wiesz co, jak i gdzie.
Wojtuś ogarnij się i naucz się jeździć w społeczności. Co Cię obchodzi czy to audi dalej i tak zwolni czy nie. Wyprzedziłeś zjedź na prawo i puść szybszych co tu do rozumienia?
zgadzam się w całej rozciągłoś, ten nagrywaj ący tez dobra piz…da
Oglądnołem fil kilka razy i mam wrażenie, że nagrywający faktycznie mógł zjechać na lewy, nie zajeżdżając drogi wyprzedzonemu. Ale tą K**WĘ w audi tylko na policję zgłosić. Je**ny szeryf. Takie coś na autostradzie. Na każdej drodze jest to niedopuszczalne, ale na autostradzie powinno być traktowane jak przestępstwo. Przez takich kretynów na polskich drogach giną ludzie.
NIC nie usprawiedliwia zachowania kierowcy Audi. Droga jest dla wszystkich, nie tylko dla najszybszych. Odrobina wyrozumiałości, życzliwości i zwykłej kultury międzyludzkiej, a jazda po drogach byłaby przyjemniejsza, a nie ciągłą walką o przetrwanie i dokazywanie innym. Spróbuj chociaż tylko jeden dzień być uprzejmy na drodze, a zaskoczysz się… Szkoda, że nie wszystkich na to stać, ale niektórych na pewno.
No właśnie… to działa też w obie strony. Nagrywający mógł również wykazać odrobinę kultury i zjechać na prawy pas, skoro nie wyprzedzał.
Czytając komentarze wielu tutaj “znafców” nasuwa się jeden przerażający wniosek – Polska to drogowa dzicz Europy.
Szkoda, że nie można cofać uprawnień za tępe posty chociażby tutaj…
A co, pierwszy się ustawisz w kolejce? A ta Europa miodem płynąca kraina to gdzie jest? Aha bo w “Europie” to kultura i poszanowanie przepisów. 🙂 Skończ pierdolić, wstydu oszczędź (dostosowałem wypowiedź do Twojego rynsztokowego poziomu).
Prawidłowa reakcja Audi, Tak samo robię.
Lewy jest do wyprzedzania a nie kółko różańcowe i Anglia.
Trafisz na mnie i tak ci w dupę wjadę że kołnierzyk ortopedyczny do końca życia będziesz nosił.
Jeżdżę 5 tonowym proszę bardzo
Jezdze 40 tonowym.
A jak kundel3ury będzie miał nagranie, że szakal zrobił to celowo, to ten szakal oprócz utracenia uprawnień do kierowania będzie pewnie musiał z własnej kieszeni zapłacić za naprawę ciężarówki, bo się ubezpieczalnia wypnie 😀 A jak wiadomo takie części dużo kosztują 😀
Bardzo poproszę o przepis, który mówi, że lewy pas służy do wyprzedzania. Chyba mi coś umknęło. SKS i może czegoś już nie pamiętam.
Za to dobrze pamiętam, że na takiej drodze wyprzedzać można zarówno z lewej jak i z prawej
Proszę bardzo. Art. 16 PORD.
Zacytować?
– Kodeks drogowy – Prawo o ruchu drogowym
– DZIAŁ II Ruch drogowy
– Rozdział 3 Ruch pojazdów
Proszę bardzo. Art. 16 PORD.
Zacytować?
– Kodeks drogowy – Prawo o ruchu drogowym
– DZIAŁ II Ruch drogowy
– Rozdział 3 Ruch pojazdów
Art. 16. 1. Kierującego pojazdem obowiązuje ruch prawostronny.
2. Kierujący pojazdem, korzystając z drogi dwujezdniowej, jest obowiązany jechać po prawej jezdni; do jezdni tych nie wlicza się jezdni przeznaczonej do dojazdu do nieruchomości położonej przy drodze.
Lewą jezdnią (lewym pasem) możesz się poruszać, gdy prawa jest zajęta.
Tak, zgadza się – można wyprzedzać i z lewej i z prawej na takiej drodze.
Audi i tak popełnia znacznie poważniejsze wykroczenie. Takie hamowanie jest skrajnie niebezpieczne i może doprowadzić do karambolu. Za takie hamowanie powinno z automatu być parę tysięcy złotych mandatu i zatrzymanie prawka. Ja mam nadzieję że filmik został wysłany na policję.
Aha, to że ktoś popełnia większe wykroczenie to powoduje, że ten drugi jest bez skazy? Tak chcesz usprawiedliwić autora nagrania?
Mamy w Polsce sankcje za obydwa zachowania kierujących. Jak to dobrze, że nie Ty jesteś wykładnią prawa – bo strach się bać co byś wymyślił za przejechanie na czerwonym świetle (niech będzie w nocy o północy) albo za kolizję. Może pięć pokoleń na przód do kamieniołomów, albo lepiej – obozy jak w Korei Płn.
Dopiszę jeszcze,
większe wykroczenie w Twoim mniemaniu – bo ja nie wartościuje tych wykroczeń i nie stawiam (a może tym bardziej) znaku równości pomiędzy nimi.
Ot stwierdziłem dwa fakty na podstawie prezentowanego materiału. Dwa fakty – dwa wykroczenie, dwaj kierowcy dopuszczający się wykroczeń.
Typowa cebulacka sprzeczka kto ma mniejszego penisa- ten co nie da się wyprzedzić, czy ten kto natychmiast musi wyprzedzić.
Cały ten burdel by się skończył od razu gdyby pozwolili w Polsce na dostęp do broni jak w Teksasie. Żaden kretyn by wiecej tak nie zrobił bo by się bał że ten z tyłu zacznie strzelać bo się poczuje napadniety. Bo to jest napaść a wręcz próba zabójstwa.
A smoki były w tej bajce?
Jestem za… choć patrząc na polskie drogi to szybko by się ludzie powybijali… 100% motocyklistów by poszło na pierwszy ogień 😀
aNoNiM – słaba prowokacja.
Tylko w Polsce można spotkać takich przyglupów robiących z siebie ofiarę miał tam od cholery miejsca aby zjechać puścić szybszego i wyprzedzać dalej ale nie bo kurła mój passacik ma 1,9tdi i mogę leciec lewym pasem bo prawym to tylko somsiad peżotem 1,4 lata. A tak serio to sam jeżdżę z wyższymi prędkościami niż przepisy i widząc kogoś jadącego za mną szybciej potrafię schować się na te 10 sekund pomiędzy autami które wyprzedzam sam nie wytracając prędkości. To co widać na filmiku to zwykle kurestwo i brak umiejętności jazdy po autostradach i mówię tu o nagrywającym.
Zgoda – ale to kwestia umiejętności oceny różnicy prędkości nie tylko z przodu pojazdu, ale też w lusterkach – tego polskim kierowcom wciąż brakuje.
Życzę ci przedstawicielu cebuli, żebyś jak najszybciej stracił uprawnienia.
Jakim trzeba być czereśniakiem, żeby publicznie chwalić się łamaniem przepisów i jeszcze popierać zachowanie drogowych ameb!?
No brak słów czasami…
Akurat kurestwo to to co robi kierowca audi, a nagrywający po prostu słabo odnajduje się na autostradzie.
Xxx ma racje, taka jazda naprawdę upłynnia ruch. Jakby każdy tak jeździł było by lepiej na polskich drogach szybkiego ruchu. A nie ktoś wyprzedza z prędkością 120 km/h trzyma sie uporczywie lewego pasa jak ma miejsce to niech zjedzie na prawy puści i zaraz może wyprzedzać swoją prędkością kolejne samochody. Ale nie jaśnie pan wyprzedza…. albo zajmowanie sobie “kolejki” na lewym pasie, tęż nagminne….
Kiedyś w okolicach świąt wielkanocnych jechałem drogą ekspresową nie daleko Kielc. Duży ruch. Na prawym wyłącznie tiry ale w odległości między sobą około 200m.
Na lewym kolejeczka osobówek które poruszają się niewiele szybciej niż prawy pas ok 95-100km/h. I nikt nie zjedzie na prawy. Nie puści, nie pomyśli. Jakie było zdziwienie, że ja zjeżdżam na prawy bez gwaltownego przyśpieszenia jadąc dozwolone 120 km/h. Wyprzedzam spokojnie tych na lewym pasie. Z 10- 15 samochodów. Tyle miejsca było na prawym pasie między tirami. Jak dojeżdżałem do tira to spokojnie zmieniałem na lewy (zawsze bez wciskania i bez wymuszania) wyprzedziłem tira z powrotem na prawy i kolejne wyprzedzania….. da się da? W ten spojony sposób wyprzedziłem ponad 100 samochodów (przy 10 tirze przestałem liczyć) i byłem szybciej niż Ci co sobie kolejkę na lewym zajmowali. Bo on przecież jedzie lewy a lewy zajęty nie zjedzie na prawy. Tylko widziałem wpienione miny Januszy lewego pasa.
Więc rada jak macie miejsce zjeżdżajcie. a nie trzymajcie się uporczywie lewego pasa bo przecież “kolejeczka” jest.
Panowie, przecież nie wiecie, jak wyglądała cała sytuacja. Czepiacie się tego lewego pasa, a na nagraniu widać wyraźnie, że wyprzedzający zbliża się szybko do kolejnych pojazdów jadących lewym pasem. Jeżeli za nim był nie tylko klient w audi, a cały sznurek samochodów, to zjazd na prawy pas spowodowałby, że już na nim by został, bo sznurek dogoniłby samochody z przodu i wszyscy jechaliby zwartym szeregiem. Nie wiadomo, czy tak było, ale bierzcie pod uwagę to, że prowadzący pojazd wie więcej niż Wy o sytuacji na drodze i może jest jakieś uzasadnienie tego, co robi (choćby to, że i tak jedzie z maks. dopuszczalną prędkością). A jak kogoś tak strasznie ciśnie, to na drodze ekspresowej wolno wyprzedzić prawą stroną.
Właśnie o taj “kolejce” mówię…. zajmujecie sobie lewy pas i nie zjedziecie… prowadzicie samochód i boicie się zmieniać pasy? Że puścicie kogoś i już nie wrócicie na lewy? To proponuję wziąć parę lekcji z jazdy skoro się boicie. Przeważnie puszczając kogoś takiego jak w tym audi wychodzi się na plus. Dlaczego? Ty go przepuścisz wjedziesz za nim a on Ci toruje drogę bo dalej przepędza tę dziwną kolejkę na lewym pasie. I nie nie bronię kierowcy Audi.
Gdyby ludzie korzystali poprawnie z lewego pasa tylko do wyprzedzania to by się nie tworzyły takie zatory na lewym pasie.
Jak ja jeżdżę to nie mam problemu ze ciągle zmieniam pas z prawego na lewy i z powrotem. Nie mam problemu z tym, że czasami muszę zwolnic jak puszczam kogoś szybszego. Upłunnia się ruch a ja dużo nie stracę a ktoś może dużo zyskać tym bardziej jeżeli jedziecie 120 a ktoś za wami 140.
Jadąc 500km z prędkością 120km/h przejedziemy dystans w czasie ok: 4h10m
natomiast ten dystans z prędkością 140km/h w czasie ok: 3h35m
Różnica ~35minut.
Więc nie bądźcie egoistami na drodze 🙂
Przeciez nie zawsze ktos kto jedzie 120 moze zjechac na pracy i dalej tyle jechac, bywa ze jest TIR i trzeba zwolnic do 90, i wtedy ty sobie mkniesz 140 i jestes na miejscu 3h 35, a on jest 4:30. Wiec powiedz z jakiej racji ty masz byc w swoim czasie kosztem jego. Jak jest mozliwosc to mozna zjechac, by potem znowu wskoczyc i wyprzedzac, ale jak nie ma to sorry ja bylem pierwszy. Ale mentalnosc tu przedstawiana to taka, ze jak jest luka to zawsze mam zjezdzac, nawet jak z tylu leci 5 aut i mnie przyblokuja i musz zwolnic do tira i czekac na kolejna luke.
“to sorry ja bylem pierwszy” i tak tworzycie “kolejki” na lewym pasie 😀
Ale dalej nie rozumiem w czym problem? To Ty jesteś “xd” od regulacji ruchu na drodze? W takim razie Twoja postawa nie różni się niczym innym od postawy kierowcy Audi. On też zaczął ustawiać do pionu operatora kamery.
Pudzy – ręce same składają się do oklasków. Szkoda, że taka postawa jest bardzo rzadka na drodze – chodzi mi o brak egoizmu. Gdyby… a pogdybam sobie, gdyby wszyscy tak jeździli – o niebo lepiej byłoby na polskich drogach i bardziej kulturalnie na portalach takich jak ten.
Widzisz ja to rozumiem Ty to rozumiesz. Ale ludziom nie przegadasz niestety
Najpierw o nagrywającym – popełnił wykroczenie, bo lewy pas służy do wyprzedzania i do niczego więcej, nie ważne czy jadę 140km/h czy mniej, po zakończeniu manewru wyprzedzania mam zjechać na prawy pas. Do kolejnych pojazdów na prawym pasie było sporo miejsca i był czas właśnie na to by ktoś jadący szybciej mógł go wyprzedzić. Jazda z maksymalną dopuszczalną prędkością z wielu względów nie upoważnia do zajmowania lewego pasa. Teraz Audi – (……) – słowa które wypowiedziałem oglądając film, a które nie naddają się do publikacji – film powinien trafić na Policję, a kierowca za spowodowanie zagrożenia w ruchu lądowym powinien stracić prawo jazdy.
Też tak myślałem na początku, ale widać przecież że zaraz po zakończeniu wyprzedzania chce zjechać na prawy pas (delikatny ruch w lewo) ale pewnie zauważył że kretyn w A8 go już wyprzedza z prawej…
Może i było miejsce, ale widać, że z przodu na lewym byli kolejni i wyprzedzali. Nagrywający dogoniłby ich zanim zakończyliby wyprzedzanie. Także zmiana pasa miała mało sensu.
Nie popełnił żadnego wykroczenia. Wyprzedzał kilka pojazdów pod rząd, czy robił to szybciej czy wolniej. Nieważne. Wyprzedzał je wszystkie. Nie miał obowiązku zjechać. Ile jeszcze programów musi powstać na ten temat żeby wszyscy to zrozumieli.
To wedlug ciebie, niech jedzie caly czas lewym, o bedzie caly czas wyprzedzal, bo po prawej stronie zawsze bedzie jechal jakis samochod…
Może jeden, acz konkretny? Wystarczyłby jeden program tv, ale bez lansowania głupkowatych teorii Pana Michała i Pana Dworaka (akurat w wielu sprawach z Panem Dworakiem się zgadzam).
Witam Ciebie mój adwersarzu.
Szofer zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości. Pisałem trochę wyżej…
Ale – pamiętasz nasze spory na temat jazdy Pana Dworaka? O to mi chodziło co teraz piszesz, pozwolisz zacytuję:
“popełnił wykroczenie, bo lewy pas służy do wyprzedzania i do niczego więcej, nie ważne czy jadę 140km/h czy mniej, po zakończeniu manewru wyprzedzania mam zjechać na prawy pas.”
Bandyta drogowy robi co chce, pewnie od lat i pozostaje całkowicie bezkarny.
Nie rozumiem takich ameb. Niby tak bardzo im się spieszy, ale już mają czas aby kogoś wyhamować…
To ma swoją definicję: CEBULACTWO
Przejechałem setki tysiecy kilometrów, głównie po autostradach.
Różnymi samochodami, bardzo szybkimi i takimi ledwo dającymi radę.
Zawsze połowe uwagi poświęcałem temu co sie dzieje za mną.
Ale to co sie dzieje od pewnego czasu wyprowadza mnie z równowagi.
Ludzie są przyklejeni do lewego pasa. Klapki na oczach. Często z prędkością 110..120 km/h :/ . Bardzo często są to młodzi ludzie, faceci, …. nie wiem czym to jest spowodowane. Wraz ze wzrostem ilości takich dróg umiejętności powinny rosnąć, jest niestety wręcz przeciwnie 🙁 następuje odmóżdżenie …. autostrady wyłączają myślenie
Kolego mam dokładnie to samo. Człowiek nagrywający miał ogrom czasu żeby puścić kogoś szybszego od siebie, ale nie, on będzie trzymał się tego lewego pasa. Zaraz się zleci zgraja obrońców, bo on jechał pewnie 140km/h a Audi łamało przepisy jadąc zapewne ze 160 zanim! A ch*j wam w oko, tacy obrońcy janusze robią dokładnie to samo. On jedzie 140, wolno mu lewym, tyle.
Myślę dokładnie tak samo, miał ogrom czasu i miejsca, żeby puścić faceta z Audi, no debil patrzy przed siebie i nie interesuje go co dzieje się za nim…. Ale mimo to, nic nie uprawnia kierowcy Audicy do takiego zachowania. Mógł go wyprzedzić prawym i pojechać dalej ewentualnie obtrąbić trochę.
Całe wyprzedzanie trwa 10 sekund, a nagrywający prawdopodobnie nie mógł wrócić na prawy pas bo Audi już go z prawej strony wyprzedzało…
Strata w czasie kierowcy Audi była rzędu 3 sekund …
Skoro kierujący Audi dał radę prawym pasem, to dlaczego autor nagrania nie? Słaby refleks? To może czas prawo jazdy oddać? A nie prowokować bezmyślną i niezgodną z przepisami jazdą? Nie usprawiedliwiam kierowcy Audi.
Jak zwykle znawcy ruchu drogowego. Nagrywajacy normalnie wyprzedzał wolniejsze pojazdy, robil to prawidłowo i jak najbardziej legalnie i zgodznie z przepisami. Tym bardziej ze zblizał sie do kolejnej kolumny wyprzedzajacych i zjazd na prawy by nic prawie nie zmienil (oprocz zaspokojenia braku penisa w ukierowcy audi). Co za debilne jest przekonanie w tym kraju nad Wisłą ze jak kots zapierdala lewym to czym predzej trzeba uciekac. Droga jest dla wszystkich. Grzecznie czekaj az skoncze manewr i pojedziesz sobie dalej. Na zachodzie to norma, ale nie u nas husaria w audi/bmw/mrecedes musi pokazac kto tu rzadzi. Kiedys pewien medrzec internetu powiedzial. “W Polsce jest jak w lesie… nie jak chlewie obsranym gównem”
W Polsce obowiazuje ruch prawostronny i lewy pas sluzy tylko do wyprzedzania. To, ze za kilometr przed nami jedzie jakas kolumna samochodow, nie zobowiazuje nas do jazdy caly czas lewym pasem. Zeby zapewnic plynnosc ruchu powinno sie puszczac jadacych za nami z wieksza predkoscia, gdy jestesmy na lewym pasie (po zakonczeniu wyprzedzania przez kierujacego). Akurat na Zachodzie to norma, wiekszosc jezdzi prawym pasem na autostradach, chyba, ze trafi sie jakis Polak co jedzie lewym bo za iles kilometrow bedzie wyprzedzal…
A czy Ty kolego wiesz, że wyprzedzanie na autostradzie wygląda nieco inaczej niż w terenie zabudowanym, czy niezabudowanym? Inne prędkości, odległości, większa ostrożność?
Yhym – wyprzedzanie na autostradzie jest inne – to taka tajemna wiedza, którą posiadł Kierownik. Zawsze zaczyna wyprzedzanie 300m przed zderzakiem poprzednika, a kończy jak juz nie ma na horyzoncie nikogo – czyli od Karpat po Wybrzeże, Kierownik wyprzedza.
Ja Cię proszę Kierownik, bądź ostrożniejszy niż Twój łojciec.
A tak BTW – jak wyruszasz na drogę i zamierzasz już porszać się tą autostradą – to się przygotowujesz jakoś wcześniej w domciu? Jakieś ćwiczenia, obierasz jakąś taktykę? Planujesz manewry i rysujesz schematy jak Gmoch?
Han Han,
“Nagrywajacy normalnie wyprzedzał wolniejsze pojazdy, robil to prawidłowo i jak najbardziej legalnie i zgodznie z przepisami.”
Do czasu aż zaczął się poruszać niezgodnie z przepisami – czyli zajmować lewy pas mimo prawego wolnego.
“Tym bardziej ze zblizał sie do kolejnej kolumny wyprzedzajacych i zjazd na prawy by nic prawie nie zmienil”
I co w związku z tym, że zaczął się zbliżać? To jakaś ujma na honorze jechać prawym pasem i po zbliżeniu się do pojazdu na prawym wskoczyć, jak wolny – na lewy?
“(oprocz zaspokojenia braku penisa w ukierowcy audi).”
A temu z kamerą jaką dysfunkcję lub braki w jego fizjonomii wymyślisz?
“Co za debilne jest przekonanie w tym kraju nad Wisłą ze jak kots zapierdala lewym to czym predzej trzeba uciekac.”
A kto Ci powiedział, że musisz uciekać? Wystarczy stosować się do przepisów i ogólnie przyjętych norm.
“Droga jest dla wszystkich. Grzecznie czekaj az skoncze manewr i pojedziesz sobie dalej.”
O to, to, tylko pamiętaj, że jak skończysz manewr to wracaj na prawy, a nie pędzisz ku zachodzącemu słońcu dalej lewym bo a nuż widelec za zakrętem czai się ktoś na prawym pasie.
“Na zachodzie to norma, ale nie u nas husaria w audi/bmw/mrecedes musi pokazac kto tu rzadzi.”
Gdzie Ty masz ten zachodni raj? Jeździłem we Włoszech, Portugalii, Hiszpanii, Niemczech, Austrii, Czechach. Jakoś nie zauważyłem tego o czym piszesz. Na autostradach w Niemczech na porządku dziennym jest wyjeżdżanie pod maskę z prawego pasa i okupowanie pasa lewego. Fakt, faktem trzymają większe odległości pomiędzy zderzakami na szybkich trasach.
Po czym wnosisz swoje wnioski – po googlowaniu w internecie, czy rodzina opowiadała?
“Kiedys pewien medrzec internetu powiedzial. “W Polsce jest jak w lesie… nie jak chlewie obsranym gównem”
O ile wiem to kto inny jest autorem podobnych słów.
Jak się nie podoba w Polsce – masz wolny wybór, więc wsiądź w swoje autko i jedź tam gdzie rzeki miodem płynące, a na drogach miód, cud i orzeszki.
A zapomniałem się podpisać.
Ten Anonim powyżej to ja – motocyklista.
Właśnie tego oczekiwalem bo chcialem Ci zaklaskać, brawo.
jezdzac nieco szybciej niz przecietny kierowca na autostradzie (~150) czasem zdaza sie ze ktos nie patrzy albo celowo jedzie lewym bo przeciez ma 130-140 i moze, i wyprzedzam z prawej, ale w zyciu mi nie przyszlo do glowy zajezdzanie drogi i hamowanie, czasem mrugne jak widze ze ktos ewidentnie sie przykleil i w wiekszosci wtedy zjezdzaja a nawet jesli nie to prawy i jazda i tyle – taka akcja to jakies totalne spier…lenie umyslowe
Jeżdżąc na autostradzie ma być 140 km/h i koniec kropka. Prędkość dopuszczalna i maksymalna, ktoś chce jechać szybciej? Niech spier…la na tor wyścigowy.
Tu kolejna zdegenerowana ameba w gracie dla ubogich umysłowo ubzdurała sobie, że jak jedzie szybciej, to wszyscy mają się usuwać, bo musi sobie powiększyć swoją małą pałkę, wartościami z prędkościomierza.
Niestety w tym kraju nie ma odstraszających kar dla takich osób, a powinny być, minimum usiłowanie spowodowania katastrofy w ruchu lądowym.
W Stanach za taką akcję dostałby kulkę w łeb i problem zostałby szybko rozwiązany.
Pierdolnij sie w leb kierownik.
Lol2 w pierwszej kolejności to wyjmij te cebulę z pyska i słomę z butów, jak się wypowiadasz.
Jak już się pierdolniesz w łeb to wystaw swojego Fiata uno na aukcje i kup bilet miesięczny bo tacy jak ty nie powinni poruszać się po drogach
Jeżdżąc w Polsce po polskich drogach masz jeździć po prawej jezdni – koniec i kropka. Po skończonym manewrze – masz zając prawy pas.
Przyczepiłeś się do jazdy ponad ograniczenie prędkości. Ok – wykroczenie. Jazda autora – też jest wykroczeniem.
Dalej polemizujemy, mądralo?
W Stanach to, w Stanach tamto… To jedź, płyń, leć. Kto Ci broni – skoro Ci tak źle. Albo się dostosujesz i nie będziesz przepisów traktował wybiórczo albo faktyczne goń stąd. Daj nr konta to sam Ci grosza przeleję na wilczy bilet do USA. Zrobimy ściepę narodową – grosz do grosza i będzie kokosza.
Do polemiki trzeba mieć rzeczowe argumenty. Nie mam zamiaru rozmawiać z kimś, kto bezrefleksyjnie rzuca frazesami z PoRD, bez chociażby odrobiny głębszej analizy i zestawienia ze stanem faktycznym.
Pomijając chamstwo z ostatniego akapitu to na marginesie – wielu ludzi tak zrobiło, a teraz śmieją z takiej sfrustrowanej cebuli twojego pokroju, jak się mota niczym piskorz.
Prędzej ściepa pójdzie na składanie ciebie, bo co roku przez takie ameby na motorach dochodzi do tragedii, za które płacą wszyscy!
Te Panie alfa i omega (choć i to nad wyraz przesada). Gdzie byłem chamski wobec Ciebie? Wjeżdżasz w dyskusję z buciorami i drzesz ryło na lewo i prawo obrażając wszystkich dookoła – nie jesteś u siebie na wsi w oborze i z matką nie rozmawiasz.
Przeczytaj PORD w całości i dokonaj głębszej analizy a nie swobodną interpretację przepisów, które Tobie pasują w danej chwili.
Po wtóre – czytaj ze zrozumieniem wypowiedzi pisane innych.
Przestań siać demagogię i zakrzywiać rzeczywistość – przez kogo dochodzi do tragedii? Uogólniasz i obrażasz. Wyjdź 🙂
Kolejna skur…ła gnida, która pędzi 170 km/h w szrocie dla największego , wieśniaków słomobutnych i plebsu (obok BMW), by potem z niewyjaśnionych przyczyn blokować innego kierowcę, wlec się dużo wolniej niż dopuszczalna prędkość i siać zagrożenie. Na marginesie – zamiast wykonywać te kretyńskie manewry i jechać tym samym tempem, to w ciągu tego czasu zniknąłby nagrywającemu ze 3 razy z pola widzenia.
Niestety w naszym kraju nie ma możliwości postawić takiego śmiecia przed sądem i wyeliminować go z dróg. Nie ma też możliwości zjechania razem z nim i zrobienia porządku, bo polskie prawo chroni wykolejeńców.
Dla największych* oczywiście
A fe – jak Ty brzydko piszesz o swojej matce.
kolejny mistrz lewego, takich jak wy powinno sie eliminowac z dróg
Zanim na filmie pojawiło się Audi, pomyślałem sobie: “Dlaczego autor nie zmienia pasa, skoro prawy jest wolny?”
Może dlatego, że już audi się z prawej strony wciskało żeby wymierzyć sprawiedliwość?
Szkoda, że nie ma tylnej kamerki
Przez 15 sekund sie wciskało?
Szkoda czasu na takie zabawy jak ten koleś z Audi. Szkoda również, że nagrywający nie patrzy w lusterka, bo jak ktoś Ci siedzi na dupie, to w ciągu 10 sekund da się zjechać na prawy pas, puścić typa i jechać dalej zadowolonym, że upłynniło się ruch. Może następnym razem tak zrobi : )
To, że ktoś Ci siedzi na tyłku to nie oznacza, że może robić co chce, a Ty masz mu uciekać bezwarunkowo.
Nie ma w PoRD przepisu w brzmieniu: “Kierujący, za którym porusza się inny pojazd w bliskiej odległości z wyraźnym zamiarem szybszego się poruszania, obowiązany jest do bezzwłocznego usunięcia się z pasa przez siebie zajmowanego, nawet gdyby prowadziło to do naruszenia innych przepisów i spowodowało zagrożenie bezpieczeństwa ruchu”.
Poza tym logika! Pruć, żeby nadziać się na grupę innych wyprzedzających aut, no litości…
Ale przepisy też mówią o tym, że powinno się jechać jak najbliżej prawej krawędzi drogi
myślę, że autor wcześniej zajechał drogę audi… i czemu nie można po wyprzedzaniu zjechać na chwile na prawy pas? Dosłownie na moment, aby przepuścić szybszego?
Agresja rodzi agresję, chociaż w tym wypadku wystarczyło, by audi wyprzedziło i wytrąbiło, i pojechało sobie dalej
wjechac mu w dupe, a jak sie zatrzyma i wysiadzie to najebac po pysku i odjechac.
Spróbuj tak zrobić przy tych prędkościach i przeżyć. Jak Ci się uda i nie spowodujesz przy tym karambolu niczym w Kobra 11, to Ci pogratuluję i przeproszę tutaj.
Typowy komentarz człowieka bez prawa jazdy. Każdy, który jechał min. 100 km/h ma dość oleju w głowie żeby nie wypisywać takich bzdur.
Za dużo niemieckich filmów się naoglądałeś.
Zachowanie frustrata z audi karygodne.
Ale blokowanie lewego pasa przez autora filmu (nie mówię o momencie wyprzedzania, tylko od około 0:12) też nie jest wcale popisem umiejętności jazdy na autostradzie.
Blokowanie lewego pasa, dobre. Gosc za 5 sekund mial kolejke auta do wyprzedzenia, ale ze z tylu byl kolo co gna to musi mu zjechac, wiadmo, szef szefów jedzie, krzystof jarzyna.
A za kolejne 10 sekund kolejna kolumna. Potem za kolejne 3 sekundy – kolejna kolumna i za kolejne…
I tak dalej.
Ty umiesz jeździć prawym pasem?
Dwóch władców szos się spotkało…