Chaotyczny korytarz życia na A1 – nie tak to powinno wyglądać
Czasem jest, a czasem nie ma. Część kierowców jest już ustawiona poprawnie, część dopiero się ustawia, nie brakuje również takich, którzy w ogóle nie wiedzą jak należy się ustawić.
Niestety z korytarzem życia ma to niewiele wspólnego.
Bardzo smutne obrazki z A1 – nie tak to powinno wyglądać.
33 komentarze do "Chaotyczny korytarz życia na A1 – nie tak to powinno wyglądać"
Trudności z utworzeniem korytarza życia powstają na skutek:
1. Braku zachowania odległości między pojazdami (moim zdaniem powinna wynosić minimum dwie długości pojazdu.
2. Długie ciężarówki (popularnie nazywane TIR-ami) nie powinny jeździć środkowymi i lewymi pasami bez ważnego powodu (skręcanie, omijanie, wyprzedzanie przy dużej różnicy prędkości).
Często nie słychać pojazdu uprzywilejowanego z większej odległości co powoduje przy braku zachowanej odległości między pojazdami brak możliwości jakiegokolwiek manewru udrażniającego, szczególnie przy obecności na pasach ruchu szerokich i długich ciężarówek.
Ostatnio mimo dużej odległości mojego pojazdu od ciężarówki na środkowym pasie (jechałem nim po wyprzedzaniu i nie dano mi możliwości zjechania na prawy pas) zostałem zablokowany przez ciężarówkę i samochody na prawym pasie przy lewej krawędzi, które stały w odległościach miedzy sobą uniemożliwiających jakikolwiek manewr (tzw. jazda na zderzaku)
czemu komentarza dodac nie moge kurde bele
teraz to nikt go juz nie przeczyta!
Te, nieudaczniki przemądrzałe z osobówek, popisujące się głupotą tutaj w komentarzach – zapamiętajcie se jedno.
Lepiej stać ch_jowo litewskim tirem w korytarzu ratunkowym, niż być idioto-kretynem cebulakiem bez mózgu w polskiej osobówce i takim korytarzem zapier_alać pod prąd i jeszcze się mądrzyć po internetach jakim się jest miszczem kierofnicy….
To pisał ja, szofer ze tira bez szkoły, co was durnie w osobówkach na co dzień obserwuje, to wy to potrafita za maniane odpier_alać na drogach…
Te, nieudaczniki przemądrzałe z osobówek, popisujące się głupotą tutaj w komentarzach – zapamiętajcie se jedno.
Lepiej stać ch_jowo litewskim tirem w korytarzu ratunkowym, niż być idioto-kretynem cebulakiem bez mózgu w polskiej osobówce i takim korytarzem zapier_alać pod prąd i jeszcze się mądrzyć po internetach jakim się jest miszczem kierofnicy….
To pisał ja, szofer ze tira bez szkoły, co was durnie w osobówkach na co dzień obserwuje, to wy to potrafita za maniane odpier_alać na drogach…
Ja sie zastanawiam czemu strażaki, policjanty lub karetki nie wjezdżają na autostradę do takiego karambolu pod prąd skoro wiedzą (pierwsza jednostka może o tym poinformować) że i tak autostrada jest zablokowana i wtedy nikt nikogo by nie blokował i byłoby pewnie znacznie szybciej.
do wożenia gnoju na pole się tylko nadają tacy zawodowcy
nie wiem dlaczego nie puszczą aut osobowych skrajnym pasem bo przecież tam przejazd jakikolwiek musi być, kwestia odgrodzenia i jazda. Tiry mogą sobie zaczekać gęsiego po prawej stronie.
Widać też podstawowe zachowanie, czyli podjeżdżanie pod sam tył, no żeby przypadkiem ktoś nie wcisnął, no i jestem 40cm bliżej celu. Potem tylko nie ma jak jakiegokolwiek manewru wykonać
ciołki żal na to patrzeć
W rolach głównych oczywiście kierowcy ciężarówek.
Tylko czekać, aż zaraz zacznie się pie…nie, że nie dowieźli mi chleba, mięsa, itp. itd. do sklepu hahaha
Ja ci w poniedziałek naleję do ustronianki, napluję do jogurtu, szynkę trochę w majtach ponoszę i jeszcze tu i tam coś dodam od siebie.
Pierd…nie to od takich cepów jak ty sie zawsze zaczyna w takich tematach, jak tu widzimy.
Udanych zakupów hahahahaa
Już zesrałeś się? To się wymyj teraz
nie już, tylko w poniedziałek.
nie dość że głupi, to jeszcze głuchy….ja pier…..odmul sie
za tym pojazdem uprzywilejowanym powinno jechać jeszcze z 30 radiowozów i każdemu po kolei 1000 zł mandatu to by się szybko nauczyli, ale przecież ja umiem ja wiem ja 25 lat panie jeżdżę ja kierowca zawodowy jestem i nikt mnie uczyć nie będzie
Gdyby ustawili się na pasie awaryjnym szczególnie na początku widać taką sytuację to by przejechała straż bez problemu. A im dalej tym gorzej ustawieni są.
Mnie zastanawia co ciężarówki robią na lewym i środkowym pasie. W Austrii korytarz ratunkowy działa przez trzy rzeczy:
1. Wysokie mandaty za nieutworzenie korytarza ratunkowego,
2. Edukacja kierowców (także przez bilbordy wzdłuż autostrady,
3. Zakaz zajmowania lewego pasa ruchu przez ciężarówki.
Niemal na każdym filmie widać, że to przede wszystkim kierowcy zawodowi nie potrafią się poprawnie zachować.
Nie wiem co ty za filmy oglądasz, chyba jakieś austriackie porno, bo ja widzę że to w osobówkach sami debile się popisują swoją głupotą po całym necie.
Ja występuje w takich przy których kończysz po 10 sekundach 😀
Współczuję ci trochę nawet Mikuś.
Jak widzę sranie na klatę, to gaszę nawet szybciej.
Nie wstyd ci?
Że tak zapytam grzecznie, co te kufy tirowe robią na lewym i środkowym pasie, w ogóle was tam nie powinno być!!!! Dupni zawodowcy.
Stoją, a co jakiś zakaz tam jest jełopie osobóweczkowy?
Jestem behapowcem w pewnej firmie. Nadzoruję ponad 200 pracowników. Powiem tak. Kierowcy ciężarówek to są największe matoły z jakimi w życiu pracowałem. Większość z tych ludzi ma problem z pisaniem i czytaniem a ja muszę ich uczyć zasad BHP i bezpiecznej jazdy. Nie da się! chociaż bym wychodził z siebie i stawał obok to się kurwa nie da. Im się mózgi resetują metr za progiem sali szkoleniowej. Codziennością jest, że oni nie zdają prostych testów po szkoleniu. Nawet jak im dyktuję odpowiedzi to źle zaznaczają i nie zdają!
Wszystkie szkolenia jak krew w piach. Oni kurwa nie są w stanie przyswoić żadnych zasad BHP. Mają zdrowie i życie innych ludzi kompletnie za nic. Tłukę im do tych zakutych łbów, że zdrowie i życie człowieka jest bezcenne i że muszą uważać na innych na drodze bo nie mają z nimi szans. Myślicie, że to coś daje? Mamy 40 wypadków przy pracy rocznie… Najgłupszy wypadek przy pracy kierowcy w mojej historii? Facet olał zalecenia ze szkolenia, nie stosował się do instrukcji producenta pasów do mocowania ładunków “on wie lepiej bo pracuje 10 lat”. Tak kurwa naciągnął pas rurką, że jak go odpinał to pas wystrzelił jak kusza i mu uciął palec…
Nie jestem w stanie nauczyć tych durni do zapiania pasów! Oni uważają, że nie trzeba zapinać pasów jadąc ciężarówką. Facet zjechał z drogi do rowu. Wyjebało go z siedzenia i tak przypierdolił głową w podsufitkę, że połamał kręgi…
Najtrudniejsza branża świata. Ludzie trzymajcie mnie bo mi rozwali bebech ze śmiechu. Kierowcą tira nie zostaje się jak masz skończoną astronomię na Uniwersytecie Jagielońskim. Kierowcą tira zostaje się jak nie potrafi się robić w życiu kurwa NIC. Ci goście byli w stanie przyswoić tylko umiejętność kręcenia kółkiem. 80% kierowców ma szkołę podstawową!
A co robią kierowcy ciężarówek każdy kto jeździ widzi. Mają w dupie wszystkich. Zajeżdżanie drogi na autostradach bo sobie robią wyprzedzanie-wyścigi słoni na tempomatach bo jeden ma 89,5 a drugi 89,7 km/h wiec go wyprzedza bo policzył, że na 10000 km zaoszczędzi cztery minuty. Szeryfowanie na zwężkach i utrudnianie jazdy innym. Opona mu pęknie to ją pierdolnie do lasu w krzaki albo zostawi na środku autostrady, żeby się ktoś na niej rozjebał. Włączcie sobie CB i posłuchajcie rozmów kierowców ciężarówek. To jest taki rynsztok, że warszawski furman dostaje opadu szczęki.
Do tego dochodzą kradzieże paliwa. Każdy kierowca tira kradnie paliwo ze swojego samochodu. U nas montuje się dziesiątki zabezpieczeń na auta, żeby nie kradli ale zawsze jesteśmy krok za nimi! zawsze znajdą sposób, żeby spuścić. Jak wam tirowiec powie, że nie kradnie to go zapytajcie po chuj mu plastikowe bańki na pace.
Kolejna rzecz alkohol. Codziennie rano dymam przez firmę z alkomatem. Muszę kurwa nie mam wyjścia! Ci ludzie są nieodpowiedzialni. Jak się zapomnę i ich nie sprawdzę to się napierdolą po pracy jak stonka po opryskach. Nie piją w pracy ale przychodzą w takim stanie, że ja biorę gościa na dmuchawkę o 12 w południe wychodzi wynik złoty dziewięćdziesiąt. Pytam się o co chodzi. On nie pił alkoholu! Gniotę go to mówi – wypił wczoraj 6 mocnych piw. Litrowych. Ale przecież piwo to nie alkohol!
Nie ma tygodnia, żeby nie złapać kierowcy, który przyszedł napierdolony do pracy.
U nas tego nie ma bo nasza branża cechuje się tym, że nie śpią w trasie bo objeżdżają wszystko w jeden dzień pracy ale co jeszcze robią tirowcy w innych firmach? Zgadzają się na każde zbydlęcenie jakie zaserwuje im pracodawca.
Wymyślono prawo o czasie pracy kierowców, które ma chronić innych przed nich zmęczeniem oraz ich samych przed nimi samymi a to bydło to prawo łamie, grzebią przy tachografach, kombinują z kartami kierowcy.
Śpią na pakach leją na koło, srają w krzakach jak zwierzęta, myją się pod kranami na stacjach benzynowych i wpierdalają karmę dla psów.
Nie ma takie upodlenia jakiego nie zniosą bo to są po prosty takie prymitywy.
Kierowca to nie jest najcięższy zawód. Kierowca to jest stan umysłu. Oni sami utrudniają sobie ten zawód bo sami zgadzają się na takie traktowanie!
Na koniec dodam, żeby być sprawiedliwym – znam paru kierowców swoich pracowników, którzy na szczęście są wyjątkami od tego co napisałem. Ale niestety ci prawdziwych fachowców na poziomie można policzyć na palcach może dwóch rąk!
I masz kur… racje.
Super, ze uczysz BHP ludzi tych i tych głupich kierowców zawodowych …
Masakra, musisz mieć strasznie ogarnięcie myślenie, gościu bo ten twój komentarz jest już powielany przez Ciebie od2 lat . Przykre, ze tak madra osoba nie potrafi napisać nic więcej tylko w kółko to samo … :] A właściwie prwnie tylko kopiować i wklejać .
Jak to co? Gotują pewnie sobie zupe w kabinie i leją między czasie do butelki.?
Korytarz życia nie był prawidłowo ustawiony. Wg. przepisów kierowcy mają się dosunąć na granicy pasa, a nie go przekraczać. Nie jest dopuszczalne przekraczanie ciągłej – ani po stronie pasa awaryjnego ani po lewej stronie jezdni. Niestety, gdyby się zastosowali do tych przepisów, miejsca byłoby pewnie nawet mniej, bo ci z środkowego pasa nie mają prawa stawać na granicy pasów (pomiędzy prawym a środkowym) – wg. przepisów mają dojechać do prawej granicy środkowego pasa.
Wątpię czy jest tak, jak to piszesz zgodnie z przepisami, ale nawet przedszkolak wie (https://polskiedrogi-tv.pl/to-dziecinnie-proste/), że ci z prawego zjeżdżają na awaryjny, ze środkowego jak najbliżej tych z prawej, a ci z lewej – jak najbliżej lewej strony. Cóż jak widać na tym filmie niektórzy wiedzą o prostych zasadach mniej od przedszkolaków.
wincej pasow – ani nie umiemy po nich jezdzic (jak jest wiecej niz 2, a i na 2 bywa roznie) ani na nich stac – polscy kierowcy w pigulce – nie wiem, ale wydawalo mi sie, ze wiekszosc (moze w bolach) ale srednia szkola jakas skonczyla i jakiekolwiek wyobrazenie o przestrzeni powinna miec – naprawde trzeba byc debilem zeby postawic auto pod skosem myslac ze jak sie maska schowa to wystarczy (a dupa wystaje i zajmuje wiecej miejsca). Nastepni to Ci co widzac sygnaly stoja, a przed nimi 5 aut by weszlo, ale nie, stoja bo “mie uczyli ze cza ustapic”
Czy mógłby jakiś zawodowy kierowca wyjaśnić przyczynę takiego bałaganu? Wiem że auta osobowe też się nie popisały, ale prawo jazdy może dostać każdy. Od kierowcy zawodowego wymagałbym co najmniej rozgarnięcia.
W sensie – może ja czegoś nie rozumiem, może autem ciężarowym nie da się tak łatwo manewrować w korku. Przed każdą z tych stojących na środku na ukos ciężarówek było jeszcze sporo miejsca, do manewrowania. Chciałbym wierzyć w ludzi, ale tutaj to wygląda jakby kierowcy ciężarówek po prostu życzyli ofiarom wypadku śmierci.
Czego się spodziewać po bezużytecznych umysłowo kierowców ciężarówek?
Ty żeś za to Anonimie, zajebiście błysnął bystrością umysłu. Szacun!
Zawodowi kierowcy ciężarówek z nieskończoną podstawówką… a na dodatek to Ci ukraińcy pozatrudniani w Polskich firmach transportowych.