Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Konwój rowerowy
—
Nie prowokujmy i nie dajmy się sprowokować – agresja drogowa zakończona kolizją
›
Ciężarówka nie zmieściła się pod wiaduktem kolejowym
gru 20 2018
Kategoria:
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE
,
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE
Kosztowna pomyłka.
https://youtu.be/oyCQjWgvam0
do góry
42 komentarze
do "
Ciężarówka nie zmieściła się pod wiaduktem kolejowym
"
Mariusz
pisze:
06/01/2019 o 12:38
Odpowiedz
Report comment
Pan Żurek
pisze:
03/01/2019 o 16:23
Odpowiedz
Report comment
zx
pisze:
23/12/2018 o 14:53
Odpowiedz
Report comment
Przemek
pisze:
14/04/2024 o 12:45
Odpowiedz
Report comment
Bobi
pisze:
21/12/2018 o 18:12
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
21/12/2018 o 17:50
Odpowiedz
Report comment
Nace
pisze:
21/12/2018 o 12:43
Odpowiedz
Report comment
666
pisze:
21/12/2018 o 15:35
Odpowiedz
Report comment
Michał
pisze:
21/12/2018 o 17:34
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
25/12/2018 o 00:13
Odpowiedz
Report comment
kolo
pisze:
21/12/2018 o 19:10
Odpowiedz
Report comment
Nace
pisze:
21/12/2018 o 12:39
Odpowiedz
Report comment
pio075
pisze:
21/12/2018 o 20:44
Odpowiedz
Report comment
Zszokowany
pisze:
21/12/2018 o 11:47
Odpowiedz
Report comment
Michał
pisze:
21/12/2018 o 16:59
Odpowiedz
Report comment
rrrr
pisze:
21/12/2018 o 02:17
Odpowiedz
Report comment
Nace
pisze:
21/12/2018 o 13:18
Odpowiedz
Report comment
666
pisze:
21/12/2018 o 15:35
Odpowiedz
Report comment
Radeczek
pisze:
20/12/2018 o 23:29
Odpowiedz
Report comment
Uther
pisze:
21/12/2018 o 01:50
Odpowiedz
Report comment
fddffd
pisze:
21/12/2018 o 07:26
Odpowiedz
Report comment
Radeczek
pisze:
21/12/2018 o 19:14
Odpowiedz
Report comment
Michal
pisze:
21/12/2018 o 15:15
Odpowiedz
Report comment
Janusz
pisze:
20/12/2018 o 20:15
Odpowiedz
Report comment
Piotr
pisze:
21/12/2018 o 07:29
Odpowiedz
Report comment
Jam
pisze:
21/12/2018 o 09:53
Odpowiedz
Report comment
Trucker
pisze:
20/12/2018 o 19:14
Odpowiedz
Report comment
Tomek
pisze:
20/12/2018 o 19:11
Odpowiedz
Report comment
xxx
pisze:
20/12/2018 o 18:18
Odpowiedz
Report comment
dfgf
pisze:
20/12/2018 o 18:10
Odpowiedz
Report comment
Dawid
pisze:
20/12/2018 o 19:57
Odpowiedz
Report comment
krzysiok
pisze:
21/12/2018 o 09:04
Odpowiedz
Report comment
Bartek
pisze:
21/12/2018 o 10:38
Odpowiedz
Report comment
Komentator
pisze:
20/12/2018 o 18:09
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
21/12/2018 o 07:35
Odpowiedz
Report comment
dk
pisze:
21/12/2018 o 11:04
Odpowiedz
Report comment
YAr
pisze:
21/12/2018 o 09:48
Odpowiedz
Report comment
Jam
pisze:
21/12/2018 o 09:57
Odpowiedz
Report comment
Maniek
pisze:
20/12/2018 o 17:52
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
20/12/2018 o 18:13
Odpowiedz
Report comment
Maniek
pisze:
20/12/2018 o 18:42
Odpowiedz
Report comment
Trollcatcher
pisze:
20/12/2018 o 17:48
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
42 komentarze do "Ciężarówka nie zmieściła się pod wiaduktem kolejowym"
Witam. Byłem dzisiaj zmierzyć dalmieżęm owy most i na środku od strony Gostycyna jes 4,075, a z lewej strony od Gostycyna 4,18.
Swoją drogą niezły mózg z nagrywającego. Niezwykle elokwentny 🙂
Spójrzcie na wypoziomowanie “konia” jego tylna oś jest podniesiona, pewnie pomylił regulacje na pilocie i zamiast opuscić to podniósł ; )
FAKTYCZNIE, ale pomyłka
Kolejny “zawodowiec”
Do blokowania wolnego pasa ruchu, nie trzeba orientacji w gabarytach.
To pewnie wychodzi mu najlepiej.
“Zawodowy >>kierowca<<", który nie umie odczytać znaków na drodze i nie wie jaką wysokość ma prowadzony przez niego zestaw pojazdów.
Zanim ktoś zacznie wieszać psy na kierowcy proponuję zapoznać się ze stanem oznakowania mostów w Polsce.
Najczęściej występujące znaki wysokościowe 3.8m oraz 3.9m występują w ilościach mnogich na wielu głównych szlakach komunikacyjnych.
Przed wybudowaniem obwodnicy Łodzi (A1) kierowcy zmuszeni byli jeździć pod “słynnym” mostem o oznakowaniu 3.6m (DK91).
Problem z oznakowaniem mostów praktycznie nie występuje w innych krajach Europy i świata. Jesteśmy ewenementem na skalę światową jeśli chodzi o tak fatalne oznakowanie mostów.
Sam osobiście przejechałem wysokim zestawem 4.3m pod mostem oznaczonym jako uwaga… 3.2m…
Nace, obejrzyj filmik jeszcze raz i zobacz że oznakowanie akurat tego mostu jest odpowiednie..
dlaczego pojechał pod prąd przez podwójną ciągłą?? eksperci proszę o wypowiedź
Ponieważ odstęp między jezdnią a mostem z tamtej strony jest większa
Chyba na leżąco idioto.. Czyli sam nie umiesz “czytać znaków” a komus zarzucasz..
Zanim zaczniecie wieszać psy w takiej sytuacji na kierowcę ciężarówki pragnę doinformować o pewnych faktach z przepisów.
W Polsce tolerancja oznakowania mostów to niemal pół metra zarówno w górę, jak i w dół. W praktyce cały metr tolerancji wedle uznania drogowców.
Co to w praktyce oznacza? Że znaki te są funta kłaków warte.
A to tylko teoria, bo jest kilka mostów w Polsce oznaczonych jako 3.2 metra, a pod którymi przechodzi zestaw 4.2m.
Oznakowanie mostów w Polsce to jest w ogóle jakaś kpina z ludzi, bo dla przykładu główna droga krajowa numer 5 na trasie Poznań-Wrocław ma przed miejscowością Leszno most o ograniczeniu 3.9m co w praktyce dyskwalifikuje większość zestawów drogowych, których wysokość na siodle przekracza często 4.1-4.2 metra. Najczęściej występujący w Polsce znak wysokościowy to 3.8m oraz 3.9m. Idą za tym bardzo ciekawe konsekwencje – otóż prawie nie ma legalnych dróg dla pojazdów ciężarowych, których standardowe wymiary przekraczają 4m wysokości.
Konkluzja jest zatem następująca. Aby poruszać się w tej krainie Narnii oznakowanej tak jak Pan Zdzisiu drogowiec ma kaprys trzeba przyjąć pewną specyficzną taktykę. Znaki wysokościowe w Polsce są sugestią i organizator ruchu oraz drogowcy zdają się nawet temu nie przeczyć.
Zanim wybudowano autostradową obwodnicę Łodzi (A1) kierowcy jeździli pod pewnych znanym postem o oznaczeniu 3.6m na wylocie na tzw starą jedynkę, czyli DK91.
Żeby w Polsce prowadzić zestaw mający standardowo od 4 metrów wzwyż trzeba być nie lada wróżbitą.
W Polsce, zupełnie inaczej, niż na zachodzie znaki wysokościowe są stawiane bez pokrycia, a to nauczyło kierowców ignorowania tych znaków.
Zwróćcie proszę uwagę, że pomimo ograniczenia 3.5 metra ciągnik siodłowy mający 4m wszedł bez problemu i tak naprawdę zahaczył tylko częścią naczepy. Zabrakło może 10-20cm to daje obraz jak chujowe jest to oznakowanie.
Tak, ja wiem. To jest znak zakazu, a nie znak informacyjny. Proszę jedynie zwrócić uwagę na fakt, że jak wyżej wspomniałem najczęściej występujące znaki wysokościowe 3.8m oraz 3.9m występują na wielu głównych szlakach komunikacyjnych i gdyby kierowcy w tym momencie zaczęli te znaki traktować jako znaki zakazu to proszę Państwa nie ma legalnej drogi, żeby dostać się zestawem z Poznania do Wrocławia, do Katowic, Krakowa, Warszawy, Szczecina, Rzeszowa… gdzie byśmy nie pojechali na swojej drodze spotkamy PRZYNAJMNIEJ jeden most oznakowany poniżej 4m co dyskwalifikuje każdy zestaw drogowy w tym kraju.
Ten problem kompletnie nie występuje w innych krajach Europy i świata. Jesteśmy ewenementem na mapie świata w kwestii tak fatalnie oznakowanych mostów.
Co to w ogóle za tłumaczenie? Stoi znak zakazu z jasno określoną maksymalną wysokością (który ma tam pewną tolerancję bo przecież przejazd nie będzie miał na całej szerokości dokładnie tej samej wysokości) szofer zna wysokość zestawu więc jak się pakuje zestawem 4,20 pod wiadukt z oznaczeniem 3,5m to robi to na swoją odpowiedzialność i wina lezy po jego stronie a nie po stronie oznakowania.
I nie mów mi, że nie ma legalnej drogi z Poznania do Warszawy czy do Krakowa bo takie drogi są – a jak rżnie się pod zakaz żeby skrócić drogę no to już się trzeba liczyć z takimi sytuacjami.
Aleeeeee zaje…..ał!!!!
a ten licznik po prawej to LICZNIK ZA$EBAŃ W MOST 😀
Jeszcze kilka takich mostów zaliczy i się nauczy 😉
Czego się nauczy? Że oznakowanie mostów w Polsce jest fatalne i nieprawdziwe?
Nace, obejrzyj filmik jeszcze raz i zobacz że oznakowanie akurat tego mostu jest odpowiednie..
firma TOROTRANS moze szukac nowej naczepy do skladu a kierowca ciagnika siodlowego nowej pracy
Przeciez naczepa jest cała.Przyczepa dostała tylko.
Gdzie ty tu na filmie widzisz przyczepę? Ja tu widzę jedynie ciągnik siodłowy z naczepą. Naczepa została uszkodzona, nie można wykluczyć, że w ciągniku siodłowym też będzie coś do naprawy.
jestes slepy i debilny wiesz o tym?
Był to właściciel w tym przypadku
Wydaje mi się, że to wina służb, bo zwykle znakują jednak ze sporym zapasem, a tu najwyraźniej go nie dali i kierowca nie zorientował się, że się jednak nie zmieści.
Przepisy pewnie też trzeba w tej kwestii zaostrzyć.
Na tablicach informacyjnych przy wjazdach na tą drogę są informacje o wiadukcie i jego wysokości, a znak na wiadukcie nie obowiązuje też? Kierowcy jada tamtędy na skróty, to niech teraz buli z własnej kieszeni szefowi i wysłać filmik na policje to jeszcze mandat dostanie, a może i kolej założy sprawę odszkodowawczą? Być może konstrukcja wiaduktu została naruszona?
Zamiast opuścić podniósł na poduszkach.
Masakra 😀
milimetry…
Przypuszczam, że w drugą stronę jechał wcześniej tym pasem załadowany i nie zahaczył. Dlatego koniecznie chciał jechać tamtym pasem.
Mieszkam w tej miejscowości, akurat lewą stroną przechodzi 4.10 gdy prawą ledwie 3.60 , każdy kierowca zjeżdża na tamten pas 😉
Na własne ryzyko jeżdżą, bo znak pisze 3.50m. Ciekawe jak wygląda sprawa ubezpieczenia w takich wypadkach.
Rażące zaniedbanie, kierowca będzie ścigany o zwrot ubezpieczenia.
Kto budowal takie wiadukty ….. dobra partyjna mysl
No tak, przecież na złość tak budują.
W tamtych czasach to najwyższy pojazd miała Straż Ogniowa!
ten wiadukt został wybudowany na początku XX wieku, tak jak kolej powstawała w tym regionie, trwały jeszcze zabory, o partii to w Rosji nawet jeszcze nikt nie wiedział 🙂 Po drogach jeździły wówczas furmanki, taki transport miał się odbywać po drogach żelaznych i się odbywał do początku lat 90. W latach 90 ubiegłego wieku kolej postanowiono zniszczyć ponieważ wielu wpływowych i z pseudo=-elit III RP postanowiło zrobić kokosy na transporcie drogowym, a że kolej państwowa, to można sobie zakończenie dodać. Gdyby kolej robiła to co robią tiry, to byśmy mieli drogi nie dziurawe, a kierowcy mieli by i tak zatrudnienie, ale na kolei 😉
wiadukt został wybudowany za zaboru pruskiego, początek XX wieku
Nagrywający ma niesłychanie bogaty zasób słownictwa…
Patrząc na Twoje imię, to Twoi rodzice też nie mieli za bogatego.
To nie moje imię. 😉
Natomiast ty wstydzisz się swojego skoro podpisujesz się jako “Anonim”. 😀
Nie zmieścił się Pan? Nie, wiozłem most i mi paliwa zabrakło…