Menu

  • Kategorie

  • Wszystkie odcinki PD

  • 170,000 subskrypcji

  • Ponad 73,000 polubień

  • Instagram

  • wyprzedzaczPL

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • PD w mediach

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

“Co pan chce ode mnie”

https://www.youtube.com/watch?v=G23T9N_HgoE
https://www.youtube.com/watch?v=G23T9N_HgoE

43 komentarze do "“Co pan chce ode mnie”"

  • Fejkan napisał(a):
    54
    25

    Powinien jeszcze dostać drugie tyle za bycie chamem, a od kamerzysty pozew cywilny za groźby karalne. A 1000zł emerytury to on chyba nie wie co mówi- wida, że jest starej daty i ma przynajmniej 3, pokolenie, które będzie miało 1000zł emerytury dopiero na nią pójdzie. Więc dziadzio ewidentnie nie wie nic o życiu.

    • seba napisał(a):
      56
      1

      w jakim ty swiecie żyjesz… moi dziadkowie mają po 800-900 emerytury…
      takie są realnia

    • Tolek napisał(a):
      11
      49

      Kamerysta uczciwie wylapal. Gdyby tobie w takie stresujacej sytuacji ktos wsadzal kamere w twarz, to tez bys mu jebnal i nie ma co wnikac. Chce sie policja bawic w reality show – prosze bardzo, ale nie z moim udzialem.

      • andrzejf1994 napisał(a):
        26
        1

        Ale on nie kręci Ciebie tylko pracę funkcjonariusza policji, do czego każdy ma prawo. A gdybyś mu jebnał to mógłbyś zostać zatrzymany za naruszenie nietykalności cielesnej..

    • ww napisał(a):
      1
      23

      Facet wg mnie nie stworzył zagrożenia, jeździ jak każdy, auta jeszcze dobrze nie wyhamowały, policjant przesadza, facet ma rację.

  • qili napisał(a):
    42
    3

    Cholerny stary tępy pierdoła….

  • KamiLB napisał(a):
    8
    22

    Na długość ręki jakby mnie do niego dopuścili to srałby własnymi zębami.

  • MAREK napisał(a):
    3
    77

    dokladnie dzieki nam obywatelom te szmaty zeruja na nas a dzieki nam ich dzieci maja szynke na swieta bo przeciez to chodzace nieroby w wiekszoci bez jakiego kolwiek zawodu jakie dobro oni wytwarzaja zadne wiec to darmozjady

    • slavny napisał(a):
      21
      0

      mozwsz sie sprecyzowac?
      nie do konca wiem o co ci chodzi?
      masz na mysli starszego pana czy policje?

    • zybek napisał(a):
      45
      0

      Nazwę Ciebie typowym baranem , a dlaczego?
      Dlatego ze gdyby ktos na pasach potracil twoich bliskich to jestem pewien ze jako pierwszy bys pikietowal pod komenda aby ukarac sprawce zdarzenia.Hmm, nieroby ?Jak ktos uszkodzi Ci zeby ew.samochod to gdzie biegniesz?no pewnie do nich aby sie poskarzyc.Ps nie jestem policjantem:)Pozdrawiam

    • Krystian napisał(a):
      5
      0

      Emeryci również nic nie wytwarzają, idąc twoim tokiem myslenia

  • Asia napisał(a):
    51
    0

    Ciekawe, że wśród starszych osób panuje przekonanie, że jak coś źle zrobią to jest wina rządu i ustroju. Kiedyś można było taranować pieszych?

    • slavny napisał(a):
      20
      0

      muszę trochę sprecyzować. nie tylko starsi tak myslą, ale większość popełniających wykroczenia. oni są dobrzy tylko policja zła. ps nie bronie policjantów:)

      • Tolek napisał(a):
        15
        2

        Malo tego – Tusk im ukradl wolnosc, a Jaroslaw to naprawi. Ilosc debilow w kraju poraza i materialu na tego typu filmy bedzie jeszcze duzo.

  • slavny napisał(a):
    33
    1

    biedny dziadek nie zdaje sobie sprawy z tego jakie zagrożenie stworzył. ON TYLKO JECHAŁ WOLNYM PASEM. a najgorsze jest to że takich osób o zgrozo jest bardzo dużo. i to w różnym wieku!!!!!

  • Tomek napisał(a):
    22
    0

    Ty Marek weż tabletki na twoją chorą głowę.A jakby Ci taki dziad rozwalił dziecko,żonę lub kogokolwiek z rodziny na tym przejściu to też byś go bronił i jechał z policjantami za to,że chcą go ukarać?Nie życzę Ci tego,ale zastanów się co wypisujesz no chyba,że jesteś takim mongołem jak ten dziad to nic nie rozumiesz.

  • misiek napisał(a):
    2
    5

    hehehehe

  • Arti napisał(a):
    2
    0

    Bardzo dobrze, za to wykroczenie powinien być mandat znacznie większy.
    Najbardziej podoba mi się tekst dziadka że on utrzymuje. Policjant powinien mu powiedzieć że skoro jest na emeryturze to On właśnie swoją pracą utrzymuje dziadka 🙂

    • szakal napisał(a):
      1
      0

      za to wykroczenie i SZCZEGOLNIE jego tlumaczenie powinno byc odebrane w trybie natychmiastowym prawo jazdy. Dziwi mnie tylko fakt, iz policjanci nie skorzystali ze swoich uprawnien w tym przypadku.

  • Bartosz napisał(a):
    22
    0

    Tego pana dobrze by było skierować na egzamin, bo nie zna podstawowych przepisów.

  • XxX napisał(a):
    6
    3

    Osobiście uważam ,ze przepisy dot wlasnie takiej jazdy nie sa wystarczajaco sprecyzowane dajac duze pole manewru policji.Kierowca białego bmw na poczatku filmiku robi to samo z ta roznica ,ze pieszych nie ma ale ani kierowca bmw ani matiza tego nie wiedział zapewne koles jechal lewym pasem widzac ,ze jest korek do skretu powinien tylko predkosc zmniejszyc .Skoro to takie newralgiczne miejsce to niech postawia sygnalizacje i po problemie a nie mandaty rozdaja jak ulotki.

    • jam napisał(a):
      6
      1

      Owszem, obaj popelniaja wykroczenie (BMW “tylko” wyprzedzanie, Matiz wyprzedzanie/omijanie i nieustapienie pierwszenstwa) to raz, dwa – ze co to zmienia w sytuacji Matiza? zostal zatrzymany slusznie wiec w czym problem, popelnij rowniez wykroczenie o wiele ciezsze niz BMW. Najbardziej dramatyczne jest to, ze dziadek nie ma pojecia o co chodzi… Jak dla mnie powtorny egzamin od razu za taka gadke.

      Przepisy sa precyzyjne – nie zawsze infrastruktura nadaza i powoduje trudne sytuacje – ale na Boga, na calych alejach jest takie jedno.. JEDNO miejsce w ktorym trzeba ogarniac – widac dla takich to i tak za duzo.

      • XxX napisał(a):
        1
        3

        kierowca bmw i matiza raczej nie wiedzial czy ktos jest na pasach o czym napisalem wczesniej zalozyli iz na drodze jest poprostu korek.Matiz mial o tyle pecha ,ze akurat na przejscie wszedl pieszy…przepisy nie sa doskonałe i nie zawsze precyzyjne dlatego sa poprawki i nowelizacje…Nie mial pojecia bo moze nie zdazyl zauwazyc pieszych ale gdzyby jechał ciut wolniej moze by zauwazyl i zahamowal.
        Kolego wyobraż sobie taka sama sytuacje z tym ze prawy pas do skretu srodkowy do jazdy na wprost ale jest korek nie moze jechac dalej wiec czeka i lewy pas wolny moze jechac dalej , jednak jesli pojedzie dalej jednoczesnie wyprzedzi tego srodkowego i dostanie mandat tak?

        • Marek napisał(a):
          7
          0

          Jakby kierowca zwolnił na tyle by zobaczyć sytuacje na przejściu i móc zareagować toby tego nie było co było.

          Jak samochody na lewym/prawym pasie stoją a zbliżam się do przejścia to muszę zwolnić na tyle by móc rozstrzygnąć: przepuszczają pieszego czy stoją w korku. Jak stoją w korku mogę ominąć. Jak przepuszczają pieszego muszę przepuścić. Proste.

        • riesling napisał(a):
          3
          0

          Nie tak. Dojeżdżasz wolnym pasem, upewniasz się że nikogo na przejściu nie ma, nawet zatrzymując się, a potem sobie jedziesz.

        • jam napisał(a):
          2
          0

          zgadzam sie, i matiz i bmw zachowali sie na drodze tak samo, matiz mial pecha, ze w jego przypadku sytuacja na drodze sie zmienila (piesi byli juz na przejsciu i nabyli pierwszenstwo przejscia) – to tak jak nie zatrzymasz sie na stopie – sam fakt to wykroczenie, jak dodatkowo wymusisz pierwszenstw to masz drugie – duzo powazniejsze (tez mozesz powiedziec, ze nie widziales) – poza tym nadal nie rozumiem, co to zmienia w kwestii matiza – jego wykroczenia nie podlegaja watpliwosci przeciez

          Dobra, moze masz racje w kwestii tez nieprecyzyjnosci tak w 100% – choc moim zdaniem przepisy sa jasne, po prostu nie powinno byc takich mozliwosci infrakstrukturalnych jak piszesz – nie powinno byc przejsc bez swiatel przez wiecej niz 1 pasmowa droge – problem by odpadl i byloby bezpieczniej. Choc ja i tak uwazam, ze jak ktos ogarnia droge przed soba (widzi ze jest przejscie/skrzyzowanie) to jednak da rade dopasowac styl jazdy tak, zeby nie bylo sie za bardzo do czego przyczepic – tutaj dziadek wszedl na pelnej – i jeszcze nie wiedzial o co chodzi.

          • XxX napisał(a):
            0
            0

            Zgadzam sie ogolnie z Twoja wypowiedzią i nie bronie goscia bo jak dla mnie to troche za szybko jechal mimo ,ze pusto na drodze było to trzeba brac pod uwage dzieci czesto wbiegajace na pasy albo ludzi idacych jak ćmy co nie patrza nawet na boki.Dociekam ze wzgledu na ten filmik. https://www.youtube.com/watch?v=Ut7ffm0tuUQ
            6;10 co powiesz o tej sytuacji bo troche tego nie rozumiem skoro gosc skrecal w lewo i zwolnil to po co kierowca dostawczaka mial zwalniac bo nie ogarniam tego?

  • Mils napisał(a):
    4
    2

    Pryk prawo jazdy robił jeszcze na furmance i nie zauważył, że świat na drodze się zmienił. Niestety takich niedouków mamy zbyt wielu – Droga jest tylko dla mnie a wszystko inne to przeszkody. Gdyby głupota umiała latać drogi byłyby prawie puste, a niebo skryte powietrznym ruchem.

  • Łukasz napisał(a):
    1
    0

    Haha na początku kozak – ile do płacenia – a później płacz…
    Król szos w Matizie na lewy pasie.

  • as napisał(a):
    2
    0

    nie cierpię takich dziadów, a niestety musze mieć z nimi do czynienia. jeżdżą jak chcą, byle jak, ale jak dochodzi co do czego z łapami wyskakuje i pyszczy jak ta lala… ehhhh…

  • hubert napisał(a):
    4
    0

    Ostatnio taki skurwiały dziadek 83 lata przyjebał mi w samochód i nie mógł pojąć, że jego wina. Policja mu tłumaczyła jak krowie na granicy, a on swoje. Po 65 roku życia badania co rok

    • ed napisał(a):
      4
      0

      Moim zdaniem facet powinien być skierowany na ponowny egzamin z powodu nieznajomości przepisów ruchu drogowego i na badania psychiatryczne w związku z wybuchem agresji podczas rozmowy z policjantem.

    • Dostawcadrobiu napisał(a):
      1
      6

      A mlodzi do 25 roku zycia psuchotesty i egzamin co pol roku.

  • yyy napisał(a):
    4
    1

    dwie sprawy:
    1) Program nazywa się “Jak uniknąć mandatu?” i z niewiadomych przyczyn został zdjęty z ramówki TVP – Kraków 2) Dziadek mówi że utrzymuje Policjanta. Huehuehue… i mówi to emeryt co dostaje zniżki, darmowe leki, zasiłki pielęgnacyjne

  • Skinny napisał(a):
    0
    0

    Dziadek dobry jest, uśmiałem się dobrze.

  • hubs napisał(a):
    1
    0

    Dziadek to jeszcze nic, z racji wieku mógł nie przyuważyc, ale najlepsze jest to że jeszcze po nim koles zdążył przejechac przed pieszymi – takich cwaniaczków trzeba tępić.

  • Anonim napisał(a):
    6
    0

    od takich sytuacji (“kierowca nie rozumie dlaczego dostaje mandat”) jest możliwość zatrzymania prawa jazdy przez policjanta i wysłanie na ponowny egzamin. Dlaczego z tego nie korzystają w takich sytuacjach?
    Przecież starszy Pan sam mówi, że nie wie o co chodzi i za co dostaje mandat, czyli uważa, że jechał dobrze. W takim razie nadal będzie tak jeździł i mandat niczego nie zmieni. Uważam, że w tego typu sytuacjach jeśli nie zostanie zabrane prawo jazdy, a delikwent kogoś kiedyś potrąci to współwinnym potrącenia będzie ten właśnie policjant. On ma dbać o bezpieczeństwo na drodze, a mandat jest dla świadomych wykroczenia i skruszonych.
    W programie “Stop Drogówka” był taki policjant, który jak trafił na takiego co “się nie poczuwa do winy” to mówił, że on go w takim razie nie skrzywdzi wystawieniem mandatu tylko skieruje sprawę do sądu. Bardzo mi się to podobało, bo idealnie pasowało do takich jak ten Pan z filmiku.

  • ABC napisał(a):
    3
    0

    typowy przykład “dziadka w matizie” 😀 to na pewno dalej tylko stereotyp ?

    • Seba napisał(a):
      0
      1

      Dobrze dziadek mowi placimy na nich podatki a jeszcze mandaty beda wpisywac szkoda ze nie mial tam kalacha i nie powystrzelal ich

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Lis 19 2017
    Bandyctwo drogowe
  • Lis 19 2017
    Dachowanie [Sosnowiec]
  • Lis 18 2017
    Chciał zdążyć na tramwaj
  • Lis 18 2017
    “Nie pij Piotrek…”
  • Lis 18 2017
    Nieudane zawracanie
  • Archiwa

  • PARTNERZY

  • POSTY GOŚCI