Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
YT 271 000
WSZYSTKIE ODCINKI
wyprzedzaczPL
instagramPD
STOP AGRESJI DROGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE MATERIAŁÓW NA PD
W MEDIACH
PARTNERZY
KALKULATOR SPALANIA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Skrajny debilizm
—
Potrącenie i ucieczka
›
Da się? Jak nie, jak tak!
cze 03 2015
Kategoria:
OKIEM KAMERY
Czy jest tu jakiś szeryf? Jeżeli tak, to ten film jest właśnie dla ciebie!
Panta rhei
https://youtu.be/gxNKpbRgB64
do góry
20 komentarzy
do "
Da się? Jak nie, jak tak!
"
ICmD
pisze:
08/01/2018 o 04:05
Odpowiedz
Report comment
Krzysztof
pisze:
05/06/2015 o 21:17
Odpowiedz
Report comment
kriss
pisze:
04/06/2015 o 20:39
Odpowiedz
Report comment
kris
pisze:
03/06/2015 o 19:28
Odpowiedz
Report comment
Autor_Filmu
pisze:
03/06/2015 o 12:52
Odpowiedz
Report comment
szymek
pisze:
03/06/2015 o 12:34
Odpowiedz
Report comment
as
pisze:
03/06/2015 o 12:45
Odpowiedz
Report comment
bazyliszek14
pisze:
03/06/2015 o 17:50
Odpowiedz
Report comment
abc
pisze:
03/06/2015 o 13:05
Odpowiedz
Report comment
Autor_Filmu
pisze:
03/06/2015 o 15:56
Odpowiedz
Report comment
abc
pisze:
03/06/2015 o 18:59
Odpowiedz
Report comment
mgm
pisze:
03/06/2015 o 20:21
Odpowiedz
Report comment
czeressnia
pisze:
03/06/2015 o 12:02
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
03/06/2015 o 17:38
Odpowiedz
Report comment
motorzysta
pisze:
03/06/2015 o 11:37
Odpowiedz
Report comment
towca
pisze:
03/06/2015 o 11:46
Odpowiedz
Report comment
Radek
pisze:
03/06/2015 o 11:33
Odpowiedz
Report comment
mgm
pisze:
03/06/2015 o 12:56
Odpowiedz
Report comment
Radek
pisze:
03/06/2015 o 17:36
Odpowiedz
Report comment
Pawloo
pisze:
03/06/2015 o 21:45
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
wrz 03 2023
BLISKIE SPOTKANIE NA ZEBRZE
sie 23 2023
Jak określić wypadkową przeszłość samochodu?
sie 20 2023
Źle zabezpieczony ładunek
sie 16 2023
SIŁA W GRUPIE
lip 25 2023
Długoterminowy wynajem samochodów dla firm i klientów indywidualnych
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (443)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (845)
DACHOWANIA (213)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (160)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (557)
MOTOCYKLIŚCI (400)
O WŁOS (973)
OKIEM KAMERY (1 519)
PIESI (838)
POD WPŁYWEM… (207)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (427)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (548)
ROWERZYŚCI (365)
ŚMIESZNE (181)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (129)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
20 komentarzy do "Da się? Jak nie, jak tak!"
YayB’,(“)(,)..
Najgorzej jest jak jesteś przyjezdnym, bo nasi drogowcy to też mają pomysły i znak o zwężeniu postawią metr przed. I teraz nie wiesz który pas zamknięty. Chcesz potem wjechać i efekt jak w pierwszym poście.
pokarzcie mi kobietę za kierownica która wpuszcza, przepuszcza czy ustępuje pierwszeństwa.:-) nic tylko klapy na oczach i przed siebie
da sie? DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Panowie. Czy gdziekolwiek na YT, bądź w filmie napisałem, że tylo Sz-n jeździ na suwak? Czytajmy ze zrozumieniem.
Nie wiem niestety jak jest w Warszawie ale ubolewam, że na Śląsku (z którego pochodzę i na którym mieszkam) nie uznaje się jazdy “na suwak”. Wszędzie pełno drogowych “szeryfów”, nikomu nie przychodzi do głowy że gdy są dwa pasy i samochody zajmą te dwa pasy to korek prędzej się rozładuje a i sam w sobie jest krótszy. Na szczęście chociaż mojemu tacie wytłumaczyłem że tak jest lepiej 🙂
nie ma tirów, ani kierowców tirów jeżdżących osobówkami, to wszystko ładnie idzie i nie blokują pasa. i kocham to ich: B jak barany przez CB albo w komentach 🙂 (C jak – … :))
Nie zwalaj wszystkiego na kierowców tirów bo więcej szeryfów widać w osobówkach
Jakim cudem szybciej niby? Zaginasz czasoprzestrzeń normalnie. Pomyśl logicznie i powiedz czy 100 samochodów ustawionych na 2 pasach przejedzie szybciej niż 100 samochodów ustawionych na 1 pasie? 😉
W tym samym czasie. Ale zamiast zajmować 1 km, zajmą 500 metrów. Co za tym idzie, w miastach zablokują połowę skrzyżowań i dróg poprzecznych mnie. Które to korkując się będą zatykać kolejne arterię. Ciężko tak to pojąć?
Nie ciężko ale prosze nie pierdzielić że szybciej bo co najwyzej moze to trwać dłużej ale faktycznie korek jest krótszy. Tylko nie rozumiem co za różnica np na autostradzie czy korek 500m czy 1km? Wtedy ci co dojezdzaja do konca to serio cwaniacy bo zamiast stac ze wszystkimi pchaja sie na chama zeby szybciej 😉
dobra, masz sytuację na autostradzie taką: jedziesz sobie spokojnie i nagle prawy pas stoi po horyzont, a lewy jest pusty. Stajesz w korku grzecznie? Ok, powolutku sobie podjeżdżasz… mija kilometr, mija drugi, pojawia się znak, że za 3 km jest zjazd z autostrady. Przejeżdżasz te 5 km korka i dowiadujesz się, że żadnego zwężenia nie było, a korek był do zjazdu w prawo. Stałeś godzinę w korku, a lewy pas był cały czas pusty, a ty chciałeś przecież jechać dalej. Ma to sens żebyś nie wiedząc co jest dalej automatycznie stawał w korku? Bo być może jest zwężenie i dlatego wszyscy stoją? Bez sensu!
Jak dalej nie rozumiesz to podam inny przykład, z DK 1 w okolicach Tychów. Przez kilka miesięcy była zwężka, lewy pas się kończył i trzeba było zjechać na prawy. Korki robiły się czasem na 3-4 kilometry, a znaki o zwężeniu były ok. 1 km przed zwężką. Czyli dojeżdżając do korka nie wiedziałeś co i kiedy się dzieje. I większość jechała oboma pasami (bo może wypadek). Po kilku dniach ludzie się nauczyli że zwężenie jest z lewego, więc zamiast równej jazdy po dwóch pasach zrobił się zakorkowany prawy pas i pełnia szeryfów blokujących lewy. Wyobraź sobie zdziwienie tych wszystkich “mądrych” jak pewnego dnia drogowcy zmienili zwężkę i trzeba było zjeżdżać z prawego na lewy. Gdyby był zamek błyskawiczny to nic by się nie działo, a tam się robił dosłownie kataklizm. “Szeryfy” na lewym głupiały przed zwężką nie wiedząc co zrobić – wpuścić tych z prawego czy nagle z “praworządnego” stać się “chamem, który nie wpuszcza”. Ubaw po pachy z jednej, ale z drugiej strony to było naprawdę smutne zjawisko. Najgorsze jest to, że jak ludzie nie wiedzą, na którym pasie jest zwężenie to jadą z reguły poprawnie (oboma pasami do końca), ale jak już się dowiedzą to od razu jest “rycie się” na ten właściwy pas, a każdy kto tego od razu nie robi jest burakiem, chamem i w ogóle nie powinien mieć prawa jazdy
Zgadzam się z przedmówcą, w Warszawie jazda na suwak jest już czymś zupełnie normalnym.
Pokonuję ok 60tys km rocznie po Polsce i niestety Warszawa jest tutaj wyjątkiem.
Wyjątkiem Warszawa na szczęście nie jest, w innych miastach i na głównych trasach suwak też jest spotykany regularnie. Rocznie pokonuję podobnie umiarkowany dystans i naprawdę rzadko bywa, że na końcu pasa trzeba poczekać aż ktoś wpuści, z reguły przyczyną jest własna niepewna jazda. Rasowych szeryfów spotkałem jak na razie tylko dwóch, jednego pod Tuszynem i drugiego na Zakopiance. 😉
niemozliwe ze to w Polsce. to jakis fotomontaz!!
W warszawie zupełnie normalne w sumie!
Aby tak jexdzić to musiałaby się zmienić mentalność WSZYSTKICH kierowców. NIestety ale w większości przypadków jest tak:
1. Chcesz jechać na suwak, dojeżdżasz do końca pasa a tam nikt cię nie chce wpuścić jadąc praktycznie na zderzaku poprzedzającego bo “się wpier***asz”.
2. Zmieniasz pas przed jego końcem, a tam nikt cię nie chce wpuścić jadąc praktycznie na zderzaku poprzedzającego bo “zamiast jechać do końca to się wpier***asz”.
3. Trafia się jakiś samotny szeryf, który uniemożliwi ci obie opcje, po jesteś frajer i nie masz prawa wyprzedzić szeryfa.
w zasadzie masz rację, ale mam uwagę do punktu 2. Bo to zależy jak wcześnie przed końcem pasa chcesz go zmienić. Jak kilkanaście-kilkadziesiąt metrów i robisz to płynnie to jeszcze ok, ale są tacy co jak tylko zobaczą kawałeczek odstępu między samochodami to wbijają się bez względu na to czy to jest 100, 200 czy 1000 metrów przed końcem. No i powodują niepotrzebne zamieszanie, bo nagle na jednym pasie robi się dziura, a na drugim zwiększa spiętrzenie. Jak tak zrobi np. trzech pod rząd to czwarty z kolei ma dylemat, bo ma przed sobą 20-30 metrów pustej przestrzeni: ma jechać dalej równo z drugim pasem i w zasadzie robić “szeryfa” czy zatkać lukę wyprzedzając i narażając się na końcu na oskarżenia o “cwaniakowanie”, “wpier…anie” itp.
Z tego powodu nie lubię wpuszczać kogoś “przed czasem” i spokojnie dam mu wjechać pod koniec zwężenia; jak chce zmienić pas kilkaset metrów przed jego końcem to zdarzy się że jadę “na zderzak”, natomiast jak mam możliwość to po prostu temu komuś tłumaczę grzecznie przez szybkę żeby jechał równo ze mną to go na końcu wpuszczę. Niestety większość nie rozumie co to za różnica czy go wpuszczę teraz czy za 300 metrów, a różnica jak wyżej wyjaśniłem jest znaczna.
Jazda na suwak powinna być w Polsce uregulowana prawnie a nie stosowanie się karane punktami i mandatami. Powinni też to wpajać wszystkim w szkołach nauki jazdy.
Za nie stosowanie jazdy na suwak czyli blokowanie pasa kończącego się (szeryfowanie) policja jeżeli widzi takie coś to zatrzymuje i wlepia mandat, ale zawsze są tam gdzie nie trzeba a w takich miejscach mieliby ładne żniwo 🙂