Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Wyprzedzanie we mgle
—
“Chyba cię puszcza…”
›
Dlatego warto zwolnić we mgle
gru 21 2016
Kategoria:
OKIEM KAMERY
https://youtu.be/ifZ6UAZ-xHM
do góry
19 komentarzy
do "
Dlatego warto zwolnić we mgle
"
Dariusz
pisze:
21/12/2016 o 19:17
Odpowiedz
Report comment
cukier
pisze:
21/12/2016 o 16:03
Odpowiedz
Report comment
anonim
pisze:
21/12/2016 o 16:17
Odpowiedz
Report comment
Kris
pisze:
22/12/2016 o 08:59
Odpowiedz
Report comment
Kris
pisze:
21/12/2016 o 14:35
Odpowiedz
Report comment
A
pisze:
21/12/2016 o 14:31
Odpowiedz
Report comment
Nace
pisze:
22/12/2016 o 01:45
Odpowiedz
Report comment
anonim
pisze:
21/12/2016 o 14:06
Odpowiedz
Report comment
bob
pisze:
22/12/2016 o 16:57
Odpowiedz
Report comment
Adam
pisze:
21/12/2016 o 14:03
Odpowiedz
Report comment
Adam
pisze:
21/12/2016 o 13:42
Odpowiedz
Report comment
spect
pisze:
21/12/2016 o 13:34
Odpowiedz
Report comment
q
pisze:
21/12/2016 o 13:22
Odpowiedz
Report comment
ZenonZzadupia
pisze:
21/12/2016 o 13:19
Odpowiedz
Report comment
figi
pisze:
21/12/2016 o 13:28
Odpowiedz
Report comment
Grzesiek
pisze:
21/12/2016 o 13:58
Odpowiedz
Report comment
figi
pisze:
21/12/2016 o 16:26
Odpowiedz
Report comment
MR
pisze:
21/12/2016 o 22:00
Odpowiedz
Report comment
figi
pisze:
22/12/2016 o 10:03
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
19 komentarzy do "Dlatego warto zwolnić we mgle"
No wszystko ok, ale pomimo mgły widać ciężarówkę rozpoczynającą manewr, a na żywo na pewno widoczność była lepsza niż na filmiku. Więc jak dla mnie, problemem nie jest widoczność we mgle, a podjęcie przez kierowcę ciężarówki decyzji o manewrze pomimo jadącego z naprzeciwka auta.
DLACZEGO TRZEBA ZWALNIAĆ, GDY JEST MGŁA?
BO NIE WIDAĆ WTEDY, CO JEST ZA MGŁĄ !
jeszcze jakieś pytania?
Nagrywający jechał z prędkością, która pozwoliła mu zatrzymać się przed wymuszającą pierwszeństwo ciężarówką (przeszkodą). Ponadto, w momencie rozpoczęcia hamowania, jego widoczność sięgała dalej niż miejsce pobytu ciężarówki – zatem w przypadku hipotetycznego napotkania nieruchomej przeszkody leżącej na drodze miałby jeszcze większe szanse na wyhamowanie, niż przez tą ciężarówką.
Odnoszę wrażenie, że sugerujesz jakoby jechał ze zbyt dużą prędkością jak na panujące warunki. Jeśli tak jest – uzasadnij to w świetle tego co napisałem powyżej.
Skąd wniosek że w przypadku nieruchomej przeszkody leżącej na drodze miałby jeszcze większe szanse na wyhamowanie niż przed ciężarówką?
Na jakiej podstawie stwierdzasz, że skoro zobaczył ciężarówkę to zauważyłby leżącego na drodze człowieka jeszcze wcześniej? Na jakiej podstawie twierdzisz że droga hamowania byłaby krótsza przed nieruchomą przeszkodą niż przed autem które po wykonaniu manewru jedzie w tym samym kierunku co nagrywający czyli oddala się. Proszę uzasadnij.
Auto było jakieś 300-350m metrów od skrzyżowania, więc przy prędkości 90km/h przejazd powinien zająć około 10sekund. Manewr ciężarówce zajął 8 sekund, tak wiec decyzja o rozpoczęciu manewru przez ciężarówkę była słuszna. Mgła nie ma tu nic do rzeczy. Nie rozumiem tematu.
Czytając komentarze dochodzę do wniosku, że kierowca ciężarówki jest niewinny. LOL
No bo jest. A co on takiego zrobil. Wymuszenie bardzo naciagane. Ciezko wymusic na kims kto jest oddalony na poczatku o jakies 300m. Pierwszenstwo pierwszenstwem ale trza miec tez odrobine realizmu we lbie.
Przecież nagrywający widział ciężarówkę w momencie gdy rozpoczynała manerw. Co za tym idzie – on również był dla niej widoczny (chyba że miał wyłączone światła). Także nie przesadzajcie z tym hejtem na “nadmierną” prędkość. Widoczność przy tej mgle to około 200 metrów, ponadto zdążył się zatrzymać pomimo wymuszenia na nim pierwszeństwa. Ewidentne wymuszenie, a hejt i jad na nagrywającego zupełnie przesadzony.
Jak zwykle dojebujecie się do każdego, tylko nie do prawdziwego winnego/nieostrożnego.
Był gwno widoczny przy takiej prędkości. Wdpe sobie można wsadzić światła w takiej mnie przy takiej prędkości. Zdążył się zatrzymać, tak, tym razem.
I znowu będzie że wszystko przez mgłę , na szczęscie tutaj brzozy nie było ….
Gratulacje dziecko – własnie przeszedłes na następny level , otrzymujesz dodatkowe dwa życia i 200 punktów …Prawda jest taka że duże dzieci wsiadają za kółko a myślą że dalej siedzą przed PC
Szybciej, szybciej, szybciej….
przeciez zwolnił
Tam taki manewr jest dopuszczalny? :O
No ciekawe… ale dozwolone czy nie, to jednak trochę wyobraźni od kierującego trzeba wymagać, że w takiej mgle zawsze coś może stanąć na drodze… całe szczęście, że nikomu nic się nie stało
Wiesz, znaków nie ma aby był niedopuszczalny nie wspominając o tym że są też znaki o tym że będzie skrzyżowanie… nikt nie jechał, wykonał manewr. A nagrywający, widać nie wpadł na to że w takiej mgle będąc na drodze z pierwszeństwem, owszem będzie je miał o ile będzie widoczny. To że jest mgła, nie oznacza, że kierowcy nie mogą wykonywać skomplikowanych manewrów które są podstawowymi manewrami w ruchu drogowym, więc trudno nazwać debilem kogoś, kto we mgle zawraca, a nie nazwać debilem kogoś, kto zapierd*la we mgle na złamanie karku i nagle jest zaskoczony że ktoś robi coś takiego.
Owszem, można by zawsze skomentować, że wykonywanie takiego zwracania we mgle mogło być niebezpieczne i było… ale pamiętaj, że każdy kierowca ma dostosować swoją jazdę i prędkość do warunków. Jeśli nie widzę co jest przede mną to biorąc pod uwagę drogę hamowania i prędkość, muszę się liczyć z tym że będę potrzebował 20-30 metrów do bezpiecznego wyhamowania auta bez poślizgu… czyli wniosek jest jeden. Wina nagrywającego.
Mi oczywiście chodziło o kierowcę nagrywającego, że powinien włączyć wyobraźnię 😀 Mam nadzieję, że tak też moja wcześniejsza wypowiedź została odebrana. Pozdrawiam kolego
Jaka wina nagrywającego? przecież wyhamował i to jeszcze z zapasem bo widać, że nie depnął hamulca do końca. To że dosyć ostro zmniejszył prędkość? czemu tu jest winny? bezpiecznego zatrzymania przed przeszkodą? codziennie mam 5 takich sytuacji jak mi się zapali żółte na skrzyżowaniu.
Hamowanie było na odcinku ok 150 metrów. uważasz, ze to jest jakieś strasznie gwałtowne zatrzymanie? mój stary rzęch ( dla zachowania twarzy nie wymienię marki) ze 100 km/h potrzebuje 41 metrów (mierzone dalmierzem) do zatrzymania. I to jest w tedy ostre zatrzymanie.
Tu nie chodzi o to, że jest winny bo złamał przepisy, bo nie złamał żadnych (chyba, że przekroczył prędkość, ale tego nie wiemy). Chodzi o to, że teraz mogło się udać, a następnym razem, wystarczy, że o sekundę albo dwie spóźni reakcje, bo będzie np. zmieniał stacje w radiu, albo ustawiał nawiew. Chodzi głównie o to, żeby bardziej uważać na drodze i dostosowywać się do warunków. Tutaj była mgła. Trzeba się, aż tak zawsze spieszyć? 🙂