Menu

  • Kategorie

  • 143,000 subskrypcji

  • Ponad 63,000 polubień

  • Wszystkie odcinki PD

  • wyprzedzaczPL

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • PD w mediach

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

  • Subskrybuj

    Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach

Dramat na przejeździe kolejowym

Zobaczcie też zdjęcia zniszczeń

https://www.youtube.com/watch?v=L5ArWhOLfV8
https://www.youtube.com/watch?v=L5ArWhOLfV8

18 komentarzy do "Dramat na przejeździe kolejowym"

  • stefan napisał(a):
    4
    3

    Breaking Bad

  • Lolek napisał(a):
    3
    3

    ale urwał !!!

  • kris napisał(a):
    6
    0

    szczescie w nieszzesciu gdyby ciezarówka zepsuła sie chwile pózniej albo kierowca próbował do konca odjechac to tragedia murowana ale jak pomysle o maszyniscie to dreszcze przechodza

  • Szose napisał(a):
    10
    7

    Wogóle ja się jeszcze nie spotkałem, żeby pociąg tak zapieprzał na przejeździe bez rogatek ale moze mało widziałem

    • railus napisał(a):
      1
      3

      sądząc po lokomotywie to ICC – czyli powinien zapieprzać, przejazd niestrzeżony – można zapie*dalać, tylko ciekawy jestem jaką drogę miał maszynista – czy wypadł zza zakrętu czy po prostej czy jak? nie widział = nie hamował ?

      • bazyliszek14 napisał(a):
        7
        1

        Pociąg na zatrzymanie się potrzebuje ponad kilometr. Z takiej odległości nie widzisz co się dzieje na przejeździe nawet jeśli tory cały czas idą na wprost.

    • inq napisał(a):
      3
      3

      Bardzo mało widziałes. K

    • Mechanik PKP napisał(a):
      2
      0

      Mało widziałeś uwierz.

  • inq napisał(a):
    11
    1

    Ehh widzę sami kolejarze. Przejazd ma sygnalizację, więc pociąg przez niego przejeżdża max 120 km/h. W przypadku usterki przejazdu zmniejsza się prędkość do 20km/h. Tutaj wszystko działało więc jechał z maksymalna dozwoloną prędkością na tym odcinku.
    Czy widział czy nie to hamowanie takim składem to kilkaset metrów. na filmie nienwidac, ale maszynista rozpoczął hamowanie.

  • Inny napisał(a):
    1
    1

    aby przejazd nie bedzie zablokowany 😀

  • Inny napisał(a):
    0
    2

    aby przejazd nie bedzie zablokowany 😀

  • Karol napisał(a):
    2
    0

    Pociąg jechał z dozwoloną prędkością 120km/h, a droga awaryjnego hamowania takiego składu to około 850m, więc maszynista nie mógł nic zrobić. Najbardziej szkoda pasażerów, bo lokomotywa wypadła z szyn i ruch był zablokowany na prawie 24h.

  • aaa napisał(a):
    0
    0

    Dwa pytania.
    1. Na kursie osobówek mówią o możliwym w takiej sytuacji “przejechaniu” pojazdu samym rozrusznikiem, czyli odpalanie samochodu na biegu. Rozumiem że nie jest to mit. Jak zatem ma to się w przypadku ciężarówek?
    2. Na filmie widać, że jeden gościu idzie wzdłuż torów w kierunku nadjeżdżającego pojazdu. Podejrzewam stąd, że maszynista widząc kogoś machającego mógł zacząć hamować wcześniej. Tym bardziej że ten pociąg nie zatrzymał się kilometr od przejazdu.

    PS. Drugi koleś podbiegł do ludzi z drugiej strony przejazdy i kazał im się cofnąć.

    • Anonim napisał(a):
      0
      0

      1. To nie jest mit, możesz nawet przejechać z 50m na samym rozruszniku o ile akumulator jest sprawny i naładowany. Gorzej jeśli samochód zgasł z powodu rozładowania akumulatora.

  • Damian napisał(a):
    0
    0

    Zniszczenia były ogromne, dobrze że nikt nie zginął

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Mar 27 2017
    “Korytarz ratunkowy zaczyna działać”
  • Mar 27 2017
    Po trupach do celu
  • Mar 27 2017
    Dzikie polskie drogi
  • Mar 27 2017
    O włos od tragedii
  • Mar 27 2017
    “Za czym kolejka ta stoi?”
  • Archiwa

  • PARTNERZY:

  • POSTY GOŚCI