Hmm… poprawiamy innych, więc zacznijmy od siebie: 2:35 nie wystarczy zwolnić, należy się bezwzględnie zatrzymać przed zieloną strzałką (o czym jest mowa półtorej minuty później) a tu tylko zwolnienie, prawie zatrzymanie, ale prawie zatrzymanie to nie zatrzymanie. Druga sytuacja 6:12 linia bezwzględnego zatrzymania, auto przed się nie zatrzymało, ale auto z kamerą prawdopodobnie też nie, ale żeby to zatuszować film urwany jest na chwilę przed. Jednak prędkość auta wskazuje, że raczej nie nastąpiło tam zatrzymanie.
Wiedza w stylu że jadąc swoim pasem nie włączamy kierunkowskazu czy o wyższości sygnalizacji świetlnej nad znakami to absolutne podstawy. Jeśli ktoś tego nie wie to nie powinien siadać za kierownicą.
To jest aż niewiarygodne że podstawowe rzeczy trzeba ludziom tłumaczyć.
Rozumiem że osoba ucząca się ma prawo nie wiedzieć niektórych rzeczy, ale te wątpliwości powinien chyba wyjaśnić instruktor a nie program w tv.
no ale bez przesady….Miliony jest w PL skrzyżowań gdzie są znaki+światła. W sumie na prawie każdym skrzyżowaniu chyba tak jest.W przypadku trzeciej sytuacji tez ciężko mi zrozumeic
Można się doczepić do pierwszej ale może to tylko kwestia przebudowy (tak wiem duże koszty)
Jak maja pokazywać takie rzeczy jak tutaj to jest źle.Takie rzeczy to są na teorii podczas nauki.
13 komentarzy do "Jak prawidłowo i bezpiecznie jeździć (nie tylko w Oświęcimiu)"
2:37 – nie zatrzymał się przed strzałką
6:14 – według mnie nie zatrzymał się przed linią poziomą.
0
0
Hmm… poprawiamy innych, więc zacznijmy od siebie: 2:35 nie wystarczy zwolnić, należy się bezwzględnie zatrzymać przed zieloną strzałką (o czym jest mowa półtorej minuty później) a tu tylko zwolnienie, prawie zatrzymanie, ale prawie zatrzymanie to nie zatrzymanie. Druga sytuacja 6:12 linia bezwzględnego zatrzymania, auto przed się nie zatrzymało, ale auto z kamerą prawdopodobnie też nie, ale żeby to zatuszować film urwany jest na chwilę przed. Jednak prędkość auta wskazuje, że raczej nie nastąpiło tam zatrzymanie.
0
0
Mogli przyjechać na początku grudnia i przejechać odcinek Niwy w godzinach szczytu 🙂
0
0
Gdzie w polskich przepisach jest mowa o jeżdzie na sówak?Początkowo to nawet myślałem o prowadzącym jak o autorytecie.ale sobie coś wymyślił.
0
0
W słowniku ortograficznym.
0
0
W słowniku ortograficznym.
0
0
o jeździe na sówak nie ma nic. za to jazda na suwak wynika z inteligencji kierujących. do tego nie są potrzebne przepisy
0
0
taaa jasne pan dworak juz za pierwszym razem jak zasiadł za kierownica to jezdziła jak niki lauda hahahah
0
0
Wiedza w stylu że jadąc swoim pasem nie włączamy kierunkowskazu czy o wyższości sygnalizacji świetlnej nad znakami to absolutne podstawy. Jeśli ktoś tego nie wie to nie powinien siadać za kierownicą.
0
0
Czy ten odcinek to jakiś troling widzów?
Trzeba było zrobić specjalny odcinek aby opisać te sytuacje?Nie wierzę
Jak ma byc dobrze
0
0
To jest aż niewiarygodne że podstawowe rzeczy trzeba ludziom tłumaczyć.
Rozumiem że osoba ucząca się ma prawo nie wiedzieć niektórych rzeczy, ale te wątpliwości powinien chyba wyjaśnić instruktor a nie program w tv.
0
0
Jest taka stara maksyma łacińska – powtarzanie jest matką nauki – nie szkodzi więc przypominać sobie co jakiś czas nawet takie prawdy podstawowe.
0
0
no ale bez przesady….Miliony jest w PL skrzyżowań gdzie są znaki+światła. W sumie na prawie każdym skrzyżowaniu chyba tak jest.W przypadku trzeciej sytuacji tez ciężko mi zrozumeic
Można się doczepić do pierwszej ale może to tylko kwestia przebudowy (tak wiem duże koszty)
Jak maja pokazywać takie rzeczy jak tutaj to jest źle.Takie rzeczy to są na teorii podczas nauki.
0
0