Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Zderzenie na skrzyżowaniu
—
Zaśnięcie za kierownicą
›
Jesienna batalia o pieszych
wrz 27 2017
Kategoria:
JEDŹ BEZPIECZNIE
,
MONITORING
,
O WŁOS
,
PIESI
,
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE
https://www.youtube.com/watch?v=bSZgHlDX0Nw
do góry
28 komentarzy
do "
Jesienna batalia o pieszych
"
LOL
pisze:
28/09/2017 o 23:15
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
27/09/2017 o 23:07
Odpowiedz
Report comment
Arturski
pisze:
27/09/2017 o 18:08
Odpowiedz
Report comment
Michal
pisze:
27/09/2017 o 13:27
Odpowiedz
Report comment
Maciek
pisze:
27/09/2017 o 15:28
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
27/09/2017 o 17:38
Odpowiedz
Report comment
Paweł
pisze:
27/09/2017 o 12:31
Odpowiedz
Report comment
Kornel
pisze:
27/09/2017 o 13:17
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
27/09/2017 o 17:43
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
27/09/2017 o 17:48
Odpowiedz
Report comment
Krzyszt235
pisze:
27/09/2017 o 12:25
Odpowiedz
Report comment
warlock
pisze:
27/09/2017 o 14:33
Odpowiedz
Report comment
Project
pisze:
27/09/2017 o 15:01
Odpowiedz
Report comment
Adam
pisze:
27/09/2017 o 12:00
Odpowiedz
Report comment
lucypher
pisze:
27/09/2017 o 12:48
Odpowiedz
Report comment
Oleksy
pisze:
28/09/2017 o 19:03
Odpowiedz
Report comment
Buzz
pisze:
27/09/2017 o 11:54
Odpowiedz
Report comment
Krzyś
pisze:
27/09/2017 o 11:57
Odpowiedz
Report comment
znudzony
pisze:
27/09/2017 o 12:06
Odpowiedz
Report comment
Szymon
pisze:
27/09/2017 o 12:08
Odpowiedz
Report comment
Patryk
pisze:
27/09/2017 o 12:09
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
27/09/2017 o 17:35
Odpowiedz
Report comment
raadecky
pisze:
27/09/2017 o 16:00
Odpowiedz
Report comment
Maciek
pisze:
27/09/2017 o 11:51
Odpowiedz
Report comment
yyy
pisze:
27/09/2017 o 11:49
Odpowiedz
Report comment
MPipko
pisze:
28/09/2017 o 18:05
Odpowiedz
Report comment
LisO
pisze:
27/09/2017 o 11:38
Odpowiedz
Report comment
@di
pisze:
27/09/2017 o 12:25
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
28 komentarzy do "Jesienna batalia o pieszych"
Debilne przepisy. Niech piesi sie nie wpierdalaja pod kola
Znowu Dietla?! Który to już program dotyczący tego samego miejsca i tego samego problemu?!
Ciekawi mnie kiedy wreszcie ludzie pójdą po rozum do głowy i zamiast liczyć na to, że to “góra przyjdzie do Mahometa”, podejść do problemu odwrotnie? Czyli albo wstawić tam światła dla pieszych albo zrobić tam kładkę/przejście podziemne lub po prostu zlikwidować tego typu przejście, gdyż okazuje się zbyt niebezpieczne, w praktyce.
PRD jasno zakazuje wyprzedzania i omijania, bezpośrednio przed, a tym bardziej na przejściu ale pasy wiodące przez wielopasmówki, szczególnie w dużych miastach, bez choćby sygnalizacji świetlnej (czy ogólnie zarządzania ruchem), są nie tylko skrajnie niebezpieczne dla pieszych ale także paraliżują ruch samochodowy, gdyż ludzie przechodzą przez nie kiedy chcą, mogą przechodzić pojedynczo (jak “gęsi”), gdyż wolno im (przepisy tego nie zabraniają), a w efekcie wszystko się blokuje – organizator ruchu chyba powinien myśleć nad tym jak zadbać zarówno o przepustowość ciągów komunikacyjnych, jak również bezpieczeństwo korzystania z nich.
Chujowo orgsnizaca ruchu.dlaczego w Polsce ģinie tak dużo ludzi….
Bo są pasy bez świateł a w innych krajach prawie takich przejść niema
Pieszym też brakuje wyobraźni. Mogą chwile poczekać, ale nie wpychają się pod samotnie jadący samochód a to tylko kwestia 5 sekund a nawet krócej. Co w sytuacjach kiedy ludzie wchodzą na przejście jeden po drugim i końca tej procesji nie widać, przecież czekanie cały dzień mija się z celem?
Nie mówię, na filmiku widać ewidentnie winę kierowców, ale nie zapominajmy, że piesi często, gęsto sami pchają się w gips. Ledwie wczoraj wypowiadałem się pod tematem zmiany przepisów, które wg kogoś tam, miałyby zagwarantować większe bezpieczeństwo pieszych, a dzisiaj podczas powrotu z pracy (5km, przez małe miasto) 2 osoby w miejscu niedozwolonym, przebiegały między autami, stojącymi na czerwonym , 3 rowerki przejechały przez przejazd na czerwonym, i 2 uczennice przebiegły również na czerwonym przed jadącym autem. I to wszystko w zaledwie 2min. Więcej wyobraźni i rozumu życzę zarówno kierującym jak i pieszym/rowerzystom. Sam również jestem pieszym.
A w Ameryce biją murzynów.
Jestem pieszym i kierowcą. I korona z głowy mi nie spadnie jak żaden kierowca mi nie ustąpi na przejściu i poczekam aż samochody przejadą. Nieraz widzę jak ja stoję na przejściu i jedzie kilka samochodów i ktoś próbuje się zatrzymać. Daję znać ręką żeby przejechali, bo bez sensu zatrzymywać kilka osób w samochodach żeby np 1 osoba przeszła.Pamiętajmy że to przejście znajduje się na jezdni a nie odwrotnie.
Analogicznie można by mówić że jak samochody wjeżdżają na tory kolejowe to pociąg ma się zatrzymać! Bez sensu.
Nie ma żadnego znaczenia co się na czym znajduje, bo to tylko konstrukcja słowna. Równie dobrze można rzec, że zanim wybudowali drogę dla pojazdów mechanicznych, to było tam miejsce dla pieszych, więc to jezdnia przecięła drogę pieszym.
Pociągi natomiast jeżdżą znacznie rzadziej na przejazdach niż auta. Jeśli by było odwrotnie to i pierwszeństwo na przejazdach by inaczej wyglądało. 😉
Bzdura totalna. Jak pieszy będzie chwilę czekał to zaraz za tym co się zatrzymał zrobi się korek.
zamiast stać i machać ręką (ktoś może pomyśleć że puściłeś bąka) odsuń się od krawężnika, obróć się od jezdni i co tam jeszcze. Bądź wyraźny w swoich zamiarach – chcesz przechodzić, podchodzisz do krawędzi przejścia i jak ktoś się zatrzymuje to przechodź. Inaczej wprowadzasz zamieszanie.
CHWDP i tyle w termacie !
Idź być biedakiem umysłowym gdzie indziej. JEBAĆ JEBANIE POLICJI i tyle w temacie.
Teraz CHWDP a jak Cie pobije dresik to będzie policjaa i mamo 😉
Przejścia dla pieszych na ulicach o wzmożonym ruchu powinny być z sygnalizacją świetlną albo nie powinno ich być wcale. Tu nie ma co liczyć na uwagę kierowców- zawsze znajdzie się ktoś, kto wyprzedzi, nie zauważy, zagada się etc., ale wielkiego, czerwonego światła raczej nikt nie pominie. Tylko sygnalizacja gwarantuje pieszemu bezpieczeństwo.
Dlaczego ma zauważyć światła, jeśli nie widzi samochodów obok?
Ale oni widzą te samochody obok. Oni po prostu nie wiedzą że nie mogą wyprzedzać i omijać lub widzą pieszego i są pewni że zdążą.
Dlaczego taka zmienność w nakładanych karach przez policję? Raz mandat 500zł, raz 200zł, a raz zatrzymanie prawka. Skąd taki rozrzut, skoro wszystkie te sytuacje były równie niebezpieczne?
Też na to zwróciłem uwagę, nie widzę tutaj konsekwencji.
raz omijanie, raz wyprzedzanie zatrzymującego się samochodu, a sąd jak już piesi byli na przejściu…..
Mandat 200 jest za wyprzedzanie na przejściu, mandat 500 za ominięcie pojazdu, który zatrzymał się w celu ustąpienia pierwszeństwa pieszym. Widocznie w przypadkach, w których samochód omijany (wyprzedzany) nie zatrzymał się całkowicie, policjanci potraktowali to jako wyprzedzanie (którym, poniekąd, ten manewr był). Zatrzymanie prawka zastosowali w przypadkach najbardziej rażących, kiedy pieszy był już od dłuższego czasu na przejściu, oraz w sytuacji, kiedy kierowca wykazał się całkowitym niezrozumieniem przepisów tak jak pan numer jeden, który nie rozumie pojęcia omijania.
jeszcze przy 200zł powiedział że to jest stała kwota
Nie ma widełek. 200 – stała przy wyprzedzaniu. 500 – stała przy omijaniu. Jeszcze punkty.
Duze znaczenie ma tutaj fakt czy kierowca wie ze popelnil wykroczenie, czy kloci sie w uparte ze tak nie jest.
Można przyjmować zakłady kiedy i tam pojawiają się sygnalizatory drogowe.
Niestety większość tych drogowych Januszy robili prawo jazdy w XX wieku. A wtedy nie traktowano wykładów teoretycznych na kursie więcej jak po macoszemu. Ci ludzie EWIDENTNIE nie wiedzą, że czynią źle. Mniejsza oto czy to ignorancja, impertynencja czy brak zwojów mózgowych. W ich mniemaniu nie potrącili pieszego i wszystko jest OK.
Taaa, bo co młodsi co już prawko XX wieku robili to lepsi….
Pierdolenie.
– Nie będę karał Pana dzisiaj mandatem
– Bardzo mi miło
– Sprawę przekażemy do sądu …
–
:D:D
Fakt, to było niezłe, kierowca niezłego ZONKa zaliczył 🙂