Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Szczęściarz na rowerze
—
Kierowca “gapa” doprowadza do kolizji innych pojazdów
›
Kierowca postanowił ukarać innego kierowcę
paź 23 2017
Kategoria:
AGRESJA
https://youtu.be/HNHYsC1kS40
do góry
83 komentarze
do "
Kierowca postanowił ukarać innego kierowcę
"
Piotr
pisze:
27/10/2017 o 20:56
Odpowiedz
Report comment
Adam
pisze:
26/10/2017 o 19:03
Odpowiedz
Report comment
kimer44
pisze:
25/10/2017 o 19:37
Odpowiedz
Report comment
bolek
pisze:
25/10/2017 o 14:00
Odpowiedz
Report comment
cienki
pisze:
25/10/2017 o 03:40
Odpowiedz
Report comment
c3p0
pisze:
24/10/2017 o 14:37
Odpowiedz
Report comment
MOMO
pisze:
23/10/2017 o 23:18
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
23/10/2017 o 20:28
Odpowiedz
Report comment
stasiek0000
pisze:
23/10/2017 o 21:01
Odpowiedz
Report comment
TwardyJohn
pisze:
23/10/2017 o 20:20
Odpowiedz
Report comment
MMI
pisze:
23/10/2017 o 19:54
Odpowiedz
Report comment
TwardyJohn
pisze:
23/10/2017 o 20:22
Odpowiedz
Report comment
MMI
pisze:
23/10/2017 o 21:35
Odpowiedz
Report comment
TwardyJohn
pisze:
23/10/2017 o 21:56
Odpowiedz
Report comment
MMI
pisze:
26/10/2017 o 08:48
Odpowiedz
Report comment
woytek
pisze:
23/10/2017 o 19:18
Odpowiedz
Report comment
maxi172
pisze:
23/10/2017 o 18:08
Odpowiedz
Report comment
Krzysztof
pisze:
23/10/2017 o 17:17
Odpowiedz
Report comment
Marcin
pisze:
23/10/2017 o 15:01
Odpowiedz
Report comment
Mateo
pisze:
23/10/2017 o 14:53
Odpowiedz
Report comment
MateUSZek / Warszawa
pisze:
23/10/2017 o 14:22
Odpowiedz
Report comment
BM
pisze:
23/10/2017 o 13:57
Odpowiedz
Report comment
jam
pisze:
23/10/2017 o 14:18
Odpowiedz
Report comment
Grzesiek
pisze:
23/10/2017 o 13:08
Odpowiedz
Report comment
Marek
pisze:
23/10/2017 o 12:57
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
23/10/2017 o 12:39
Odpowiedz
Report comment
Mateusz
pisze:
23/10/2017 o 12:34
Odpowiedz
Report comment
max
pisze:
23/10/2017 o 12:34
Odpowiedz
Report comment
stasiek0000
pisze:
23/10/2017 o 20:49
Odpowiedz
Report comment
Michal
pisze:
23/10/2017 o 12:32
Odpowiedz
Report comment
darek
pisze:
23/10/2017 o 12:31
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
23/10/2017 o 12:21
Odpowiedz
Report comment
Tomi
pisze:
23/10/2017 o 12:16
Odpowiedz
Report comment
Michal
pisze:
23/10/2017 o 12:07
Odpowiedz
Report comment
krako
pisze:
23/10/2017 o 14:06
Odpowiedz
Report comment
Adam
pisze:
26/10/2017 o 11:40
Odpowiedz
Report comment
q
pisze:
23/10/2017 o 11:44
Odpowiedz
Report comment
G
pisze:
23/10/2017 o 12:11
Odpowiedz
Report comment
Przemek
pisze:
23/10/2017 o 11:41
Odpowiedz
Report comment
Tomek
pisze:
23/10/2017 o 11:31
Odpowiedz
Report comment
anonimowo
pisze:
23/10/2017 o 11:41
Odpowiedz
Report comment
medalik
pisze:
23/10/2017 o 12:51
Odpowiedz
Report comment
mike
pisze:
23/10/2017 o 11:17
Odpowiedz
Report comment
Piotr
pisze:
23/10/2017 o 11:10
Odpowiedz
Report comment
krako
pisze:
23/10/2017 o 14:05
Odpowiedz
Report comment
Bush
pisze:
23/10/2017 o 11:09
Odpowiedz
Report comment
me
pisze:
23/10/2017 o 11:11
Odpowiedz
Report comment
JJ
pisze:
23/10/2017 o 11:07
Odpowiedz
Report comment
Rafał
pisze:
23/10/2017 o 11:07
Odpowiedz
Report comment
ekspress
pisze:
23/10/2017 o 12:56
Odpowiedz
Report comment
Mo
pisze:
23/10/2017 o 13:27
Odpowiedz
Report comment
Tom
pisze:
23/10/2017 o 17:35
Odpowiedz
Report comment
stasiek0000
pisze:
23/10/2017 o 20:42
Odpowiedz
Report comment
Janek
pisze:
23/10/2017 o 13:22
Odpowiedz
Report comment
Janek
pisze:
23/10/2017 o 11:06
Odpowiedz
Report comment
Michal
pisze:
23/10/2017 o 12:06
Odpowiedz
Report comment
Polak
pisze:
23/10/2017 o 12:14
Odpowiedz
Report comment
Janek
pisze:
23/10/2017 o 13:20
Odpowiedz
Report comment
Radek
pisze:
23/10/2017 o 14:09
Odpowiedz
Report comment
Adam
pisze:
23/10/2017 o 11:05
Odpowiedz
Report comment
Daryjusz
pisze:
23/10/2017 o 11:08
Odpowiedz
Report comment
Adam
pisze:
23/10/2017 o 11:19
Odpowiedz
Report comment
ekspress
pisze:
23/10/2017 o 12:58
Odpowiedz
Report comment
Mo
pisze:
23/10/2017 o 13:26
Odpowiedz
Report comment
krako
pisze:
23/10/2017 o 14:03
Odpowiedz
Report comment
Syriush
pisze:
23/10/2017 o 14:51
Odpowiedz
Report comment
Jon travolta
pisze:
23/10/2017 o 17:00
Odpowiedz
Report comment
Podlasiak
pisze:
24/10/2017 o 09:45
Odpowiedz
Report comment
LOLek
pisze:
23/10/2017 o 17:54
Odpowiedz
Report comment
xyz
pisze:
23/10/2017 o 11:03
Odpowiedz
Report comment
Patriota
pisze:
23/10/2017 o 11:08
Odpowiedz
Report comment
bezwypadkowy
pisze:
23/10/2017 o 12:20
Odpowiedz
Report comment
Syriush
pisze:
23/10/2017 o 14:31
Odpowiedz
Report comment
Bartek
pisze:
23/10/2017 o 21:07
Odpowiedz
Report comment
Rafał
pisze:
25/10/2017 o 18:50
Odpowiedz
Report comment
opelmaniak
pisze:
24/10/2017 o 07:00
Odpowiedz
Report comment
Ja
pisze:
23/10/2017 o 11:16
Odpowiedz
Report comment
bezwypadkowy
pisze:
23/10/2017 o 11:33
Odpowiedz
Report comment
dd
pisze:
23/10/2017 o 11:42
Odpowiedz
Report comment
bezwypadkowy
pisze:
23/10/2017 o 12:21
Odpowiedz
Report comment
Syriush
pisze:
23/10/2017 o 14:45
Odpowiedz
Report comment
Tom
pisze:
23/10/2017 o 17:30
Odpowiedz
Report comment
kriss_u
pisze:
23/10/2017 o 23:59
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
83 komentarze do "Kierowca postanowił ukarać innego kierowcę"
Prawko prawko i po prawku. Sluzbowe auto dostanie kolega z działu a “pan” ochłonie na przymuswym urlopie.
Obydwa do ukarania. Jeden zbyt późno zabiera się do manewru i zajeżdża droge jadącemu po lewym pasie a jadący (zbyt szybko lewym pasem) próbuje sam ukarać marudera. Kim on niby jest? Pan i władca? Nie przewidział że po takim manewrów sam wylądowałby w rowie gdyby nie ucieczka marudera.
Kierowca Polo-Debil.
Kierowca Skody-usiłowanie zabójstwa.
Nie no trzeba mieć jaja żeby samemu się przyznać że jest się debilem którego popierdzieliło….
Swoją drogą na miejscu tego z polo zgodnie z swoim pasem odbiłbym max lewo do lini trącił jego tylne koło i koleś wylądowałby 100 metrów w polu to by się nauczył.
Jak kuba Bogu… typ w skodzie na bank miał pełne gacie i po prostu odwzajemnił to uczucie, wg mnie najlepsza szkoła, krzywdy mu nie zrobił, ruchu nie zatrzymał a ameba z polo następnym razem trochę pomyśli a nagrywający to w sumie taka horągiewka niby ciupie polo i myk hola hola polo jest ok to ta kurwa w skodzie jest zła co on zrobił a pogadam przed(za) kamerą jaki to on niegrzeczny
Skoda = stan umysłu…..
jak mozna wyprzedzac auto na ekspresowce/autostradzie jadac 5km szybciej wlaczajac sie na lewy pas? Co ten gosc z polo kurwa tira prowadzi??? Jak ja nietrawie takich imbecyli na drodze. Pewnie jeszcze 10 km sie wyprzedali jeden drugiego z predkoscia sprintu slimaka. ZE NA DA
Inna sprawa – rewanz skodziarza. Ewidentnie probowal i potwierdzil chec spowodowania wypadku kierowcy polo. Na to tylko prokuratura i mam nadzieje, ze autor to zrobi. To tak jakby nagral goscia latajacego z siekiera, ktory wzial zamach na przechodnia ale go nie trafil. Przestepstwo i tyle. Im szybciej i wiecej bedzie takich interwencji tym szybciej wyplenimy chamsko i marginesy na drodze.
Czy jest tu ktoś z Warszawy i mógłby przespacerować się na Nowowiejską? Czy blacha W1 AMWx nie należy przypadkiem do Agencji Mienia Wojskowego?
Zdaje się że to prawda. Film jest z roku 2013. Wtedy rządził rząd PO+PSL. a szefem MON był Tomasz Siemoniak.
hehehe.. a dobrze. po co sie pcha… ???
To już nie jest tylko i wyłącznie odebranie prawa jazdy i zakaz prowadzenia pojazdów. To jest ewidentna próba zabójstwa. Mając takie nagranie jak autor (jeszcze do tego zarejestrowana rozmowa) nie wahałbym się ani chwili. Nie mogę uwierzyć w to co widzę i słyszę. Nawet jeżeli kierowca Polo popełnił błąd i źle ocenił prędkość Skody – nic i nikt nie daje prawa jakiemukolwiek kierowcy do wymierzania sprawiedliwości i karania. Od tego są odpowiednie służby. Przestańcie się rozwodzić czy Polo zajechało drogę czy nie. Skoda jechała z prędkością znacznie wyższą niż dopuszczalna czego kierowca Polo miał prawo się nie spodziewać (nawet w kodeksie drogowym jest napisane że kierujący pojazdem ma prawo zakładać, że inni przestrzegają przepisów ruchu drogowego). Ale ludzie… Ten “gad omyłkowo tylko nazywany człowiekiem” w Skodzie próbował zabić nie wiadomo ile osób w Polo. Skupiacie się na wykroczeniu zamiast piętnować przestępstwo. Jest mi niedobrze na samą myśl, że dzielę drogę z takimi “kierowcami” którzy w ten sposób reagują na błędy innych. Poza tym to coś w Skodzie miało mnóstwo miejsca żeby zareagować na to co się dzieje na drodze. Miejsca było aż nadto. Jednak jak się zap….la to mimo znaczniej ilości miejsca brakuje jednak czasu. I to debil w Skodzie podjął taką decyzję, że da sobie mało czasu na reagowanie na cokolwiek na drodze decydując się jazdę z taką a nie inną prędkością i powinien być świadomy zagrożenia jakie taka jazda ze sobą niesie.
A taka dygresja – nie dziwie się, że w Polsce samochody się tak psują skoro obrotomierz ogląda tylko czerwone pole…
z Ciebie to prawdziwy filozof ?
Wiesz po prostu to jest nie do pomyślenia to co się dzieje. Koleś zapierdala ile fabryka dała, Polo zmienia pas ruchu – nawet ciężko tutaj mówić o zajechaniu drogi bo jak jak wspomniałem miejsca było mnóstwo, a ten świadomi i z pełną premedytacją tak się zachowuje ? Jeszcze przez CB o tym dumnie mówi, że zrobił to specjalnie żeby tamten w krzaki poszedł (czym tam w las, nie mam nerwów żeby sprawdzić). Wyobraź sobie co by się działo jakby każdy tak karał innych kierowców za błędy. Po tygodniu ulice byłby puste bo połowa kierowców w szpitalu albo na cmentarzu.
ja bardzo duzo jezdze i zaleznie od nastroju i sytuacji czasami jade jak skoda i czasami jak polo. ale jak jade jak polo to staram sie robic tak zeby nikt nie musial zmieniac przezemnie predkosci a tym bardziej tak hamowac. wystarczylo zeby kierowca polo poczeka 3sekundy. jak itak sie wlecze to podejzewan ze poczekanie by go nie zbawilo.
TwardyJohnie absolutnie się z Tobą zgadzam. Sam mam to szczęście, że raczej nigdy i nigdzie mi się nie spieszy więc jeżdżę sobie wolno, prawym pasem wyprzedzając w zasadzie tylko ciężarówki. I jak widzę w lusterku, że coś szybko jedzie lewym to nigdy nie zacznę wyprzedzania, żeby ktoś musiał hamować ze 150 do 100. Zgadzam się, że Polo no “spierdoliło nabożeństwo” przy zmianie pasa, mógł spokojnie poczekać (widać, że mu się nie spieszy) i należy mu się mandat (nie wiem czy zatrzymanie uprawnień, w końcu do zderzenia nie doszło). Ale w dalszym ciągu to nie daje prawa kierowcy Skody na spychania Polówki z drogi. Zrobił to z pełną premedytacją i jeszcze przez radio podał jakie miał intencje. Także moim zdaniem kierowca Skody jest to ukarania nie przez Policję mandatem, ale przez sąd i to wyrokiem bez zawieszenia kara z próbę zabójstwa.
VW mandat za zajechanie. Kierowca Skody na badania psychiatryczne.
W tej sytuacji obydwoje powinni dostać mandat.
Po pierwsze – dlaczego ten film jest na PD a nie ogląda go policja (a może już widzieli ?).
Po drugie – z kilometra widać, że auto na lewym pasie daleko, dawno zdjął by nogę z gazu i trochę zwolnił. No ale duma zostanie urażona jak ze 150 zjedzie na 145.
Radzę takie filmy wysyłać na policję. Może się skończyć w sądzie ale taka sprawa jest wygrana (mnie się się to udało).
Trzeba by się zastanowić jaka jest dozwolona prędkość na tym odcinku drogi.
Kierowca skody pędząc z nadmierną prędkością nie może wymagać od kierowcy fiesty aby mu łaskawie nie zajeżdżał drogi. Gdyby skoda jechała przepisowo(zakładając, że znacząco przekroczyła prędkość) to nie dojechałaby nagle, raptownie do przepisowo jadącej fiesty. Wystarczyłoby zdjąć nogę z gazu i przejechałoby się gładko. Panowie kierowcy nie oczekujmy, że jeśli przekraczamy prędkość znacząco to inni maja zjeżdżać nam z drogi. Niestety ale skoro nie jadę przepisowo to muszę brać na klatę, że czasem trzeba ostro zahamować. :
Nie pochwalam zachowania kierowcy Skody (mimo faku zajechania drogi przez kierowcę VW), ale niestety widać że niektórzy uzurpują sobie prawo do “karania” i poprawiania innych uczestników ruchu, ręce opadają… Od tego są właściwe organy w “państwie prawa”, tutaj jest mowa o mentalności, porownanie do zachodu ale kultura (gdzie niegdzie) i mentalność (zwłaszcza) nadal wschodnia. Wnioskuję z wlasnych obserwacji, chociaż jest coraz lepiej (bez urazy dla kogokolwiek za porownaniab chodzi o treść przekazu).
I BARDZO DOBRZE ZROBIŁ. SAM BYM ZROBIŁ TAK SAMO. Szkoda że to POLO czy tam GOLF nie wpadł do rowu . Nauczyłby się jeździć wieśniak
Jak czytam debili, którzy bronią kierowcy Volkswagena Polo, to mi się rzygać chce. Durny volkswageniarz zajechał Skodzie i jej prędkość nie ma tu znaczenia. Zasranym obowiązkiem volkswageniarza było się upewnić przed zmianą pasa, czy jego manewr nie spowoduje nagłego hamowania, zmiany kierunku ruchu itd., a kierowca Superba mógł jechać nawet 300 km/h, gdyby jego Skodzianka tyle wyciągła. W razie wypadku winnym byłby kierowca Volkswagena, a kierowca Skody mógłby co najwyżej dostać mandat za przekroczenie prędkości
a mi sie rzygac chce jak czytam debili ktorzy bronia Skody. TAK – VW zajechal mu droge, i co z tego? za to sie nalezy mandat. Za to co zrobil skodziarz nalezy sie zabranie prawka i sprawa w sadzie.
Działamy instynktownie i reagujemy instynktownie, w sytuacji zagrożenia, bronimy się, a gdy czujemy się pewnie, atakujemy. Kierowca skody nie jest bez winy, niestety, ale takich zachowań jest więcej. Dlaczego powstają? Bo z drugiej strony coraz bardziej się uodporniamy na pewne zachowania, a jednocześnie uczymy się ich od innych. Trąbienie było swego czasu (i pewnie nadal jest) znakiem ostrzegawczym, ale dobrze by było gdyby ten na którego zatrąbiono, pochylił się nad sobą i pomyślał. Ale wszyscy są pewni swego, bronią swoich racji, więc nie, nie będzie go nikt pouczał. Problem w tym że ktoś nauczył kierowcę skody takiego zachowania i teraz kierowca Polo raz nauczył się bezmyślnie wyprzedzać, to jeszcze brak kierunków, to brak lusterek i zobaczył jakie są tego konsekwencje, on za chwilę powtórzy to na kimś innym. Kierowca skody został sprowokowany, musiał hamować, kto wie, może przy gorszej pogodzie wpadły w poślizg, kierowca Polo swoim zachowaniem i totalnym brakiem reakcji pokazał że nie śpieszy mu się, że w dupie ma innych. No i tak koło się zamyka i tak zabijamy i tak giniemy. Puszczam kierowcę z podporządkowanej, ten mi dziękuje, 100 metrów dalej prosta, spokojnie sobie go wyprzedzam, on 50, ja 60, nikt nikomu nie wadzi już spokojnie zmieniam pas, a ten przyśpiesza. Zatrąbiłem, pogroziłem mu ręką, bo uważam, że nie fajne zachowanie, tuż przed zwężeniem. Zatrzymał ruch, wysiadł, z pięściami do mnie że go pouczał nie będę. To jest ok? Gdzie w tym sens i logika. Nie szanujemy siebie na drodze i nie jest lepiej. Dlatego że jestem aktywnym uczestnikiem drogi, pomagam, zwalniam, przyśpieszam, obserwuję lusterka, nie gonię jak nie trzeba, ale mimo to nie jestem szanowany za to, bo nawet dobre intencje są zamieniane w przejaw chamstwa. Po co przepisy ruchu drogowego, jak ludzie wiedzą lepiej gdzie moje miejsce jest…
Burak, cham i prostak. Trzeba cos wiecej pisać?
Cóż dlatego ja zawsze wyprzedzając gdy dojeżdżam do osób , które wyglądają nie pewnie po prostu mrugam raz czy dwa działa to w 95% przypadków .
Dobrze ze nie BMW wtody to dopiero bylby hejt
Jeden gorszy od drugiego .ale sumując skoda zrobiła tak samo jak polo , no i jak się chce wyprzedzać to sie jedzie a nie zamula to nie cięarówka że ma ogranicznik
Tak samo? A skąd wiesz czy kierowca Polo zrobił to celowo czy popełnił błąd? W ogóle po co miałby celowo zajeżdżać drogę – żeby nu Skoda wjechała w bagażnik? Natomiast kierowca Skody nawet przyznał się że zrobił to z premedytacją. Kierowca Polo zasłużył na mandat, a kierowca Skody na odsiadkę za usiłowanie zabójstwa.
Mam nadzieję że tą kurwę że skody złapali i łeb mu upierdolili
zachowanie tego idioty w superb tylko do sądu
Popieram zachowanie skody ! Ile kurwa lat świetlnych minie zanim jebane cymbały naucza sie spoglądać w lusterka albo dać w pizde gaz .
Każda Skoda ego doda.
A kim on jest aby wymierzać sprawiedliwość? Jak jest taki praworządny to niech pierwszy rzuci kamieniem. Tylko niech pamięta, że chwilę wcześniej przekroczył dozwoloną prędkość.
a ty skad wiesz ze przekroczył? to ze polo jedzie 90 na 120 nie znaczy ze skoda jechala 200
Słupki co 100m, czas jest na filmie.
Od 0:04 do 0:08 przejeżdża jakieś 200m, pod koniec już hamując
średnia prędkość wychodzi więc na poziomie 50m/s, czyli 180km/h
Na początku filmu gość leciał jakoś pod dwie paczki.
Gdyby maly wpadl do rowu od tego zepchniecia, czy mozna to traktowac jak nieumysle spowodowanie wypadku czy umysle doprowadzenie do wpadku?
A co jest nieumyślnego w jego zachowaniu? Wykonując taki manewr trzeba się liczyć z ewentualnymi konsekwencjami.
Typowy P.H. ze skody, ogolony po bokach głowy, w garniaku, wracał od kochanki a w domu żona w ciązy. Ale ten ze Szkody, zrobi wszystko dla swego PREZESA.
A potem jak go wezwą na komendę w celu złożenia wyjaśnień to pewnie szybko mu się światopogląd zmienia; ale Panie Władzo, śpieszyłem się, do szpitala, mam “horom curkę”, wiozłem jej świeżaka, pożyczonym samochodem, bo ja to bezrobotny jestem, ciężko jest nam strasznie, żona na zasiłku, dom na zabrała powódź, kot zjadł zeżarł złotą rybę, no i zadławił się nią, zdechł, same problemy. Do tego 500+ nam cofnęli, no jak żyć, proszę tylko pouczenie. Proszę!
hehe, ubawiłem się twoim komentarzem 🙂
jesteś “miszcz” 🙂
Piękny dowód do sądu 🙂
Standard. Nagrywający poucza a sam przyklejony do lewego pasa. PS. Kierowcy skody na 2 lata należy zabrać prawko aby ochłonął jeżdżąc pociągami.
a temu z polo na dozywocie
Myślę, że po czasie przemyslal i głupio mu się zrobiło 🙂
jesteś kierowcom skody ? 😛
Pewnie z BOR u 😀
Świetny materiał do prokuratury. Przyznanie się do próby zabójstwa. Zgłoszone na policję?
Aha tzn, że na lewym pasie powinien łaskawie umożliwić wjeb@nie się temu z prawego i byłoby git?
a co skoda ma jakiś abonament na lewy?
Nie ma abonamentu, nikt go nie ma. Ma pierwszeństwo i tyle.
Jeżdżę zawodowo, słabszym samochodem (bo w tej skodzie mogłoby być nawet V6 >250KM), ale nie mam problemu aby rozpędzić się do 140km/h. Na trasie Gliwice-Wrocław – co najmniej kilkanaście (a zazwyczaj niestety kilkadziesiąt razy) muszę awaryjnie hamować, bo przede mnie “włączają się” pojazdy takie jak polo z filmu. Czasem jest to TIR jadący 1km/h więcej niż samohcód którego wyprzedza, a czasem osobówka, która nie potrafi zredukować i wyprzedza tira/inny samochód z prędkością 95km/h.
Ba, często zdarza się, że niebezpieczne sytuacje “prowokują” TIRy (celowo w cudzysłowie), które muszą wyprzedzać jadące wolniej od nich… Samochody osobowe. Polska wymaga edukacji w tej kwestii. I tyle. Zajeżdżanie drogi jest złe, a często wręcz tragiczne w skutkach.
Polo zajechało drogę Skodzie i za to jego kierowca powinien dostać mandat, ale to co zrobił kierowca Skody to podchodzi pod usiłowanie zabójstwa. Kierowca Polo mógł popełnić błąd, mógł się zagapić, mógł nie spojrzeć w lusterko, ale nie zrobił tego z premedytacją. Kierowca Skody natomiast z premedytacją chciał go ukarać spychając z drogi i narażając jego i jego pasażerów na utratę zdrowia lub życia. Nie ma żadnego wytłumaczenia dla takiego psychola. Powinien spędzić sporo lat w pierdlu gdzie byłby walony w dupsko przez współwięźniów. Ludzie o mentalności szczyla z podstawówki nie powinni prowadzić żadnego pojazdu mechanicznego.
tez byn tego w polo posadził do paki.
Prawko zabrac i po klopocie, przy kierowaniu bez prawka do wiezienia ! Naucza sie kur.. jezdzic. Rozumiem zajechal droge, ale czy to pierwszy raz ? Hamulca nie ma ? Nie wyjechal mu 10 metrow przed. Jakby Polo sie rozjeb*alo to wtedy co ? Trzeba ludzi na kursy wyslac jak jezdzic autostradami, a chamstwo tepic !!
Najlepiej jakby po kontrze wpadł na agresora i razem wylądowali na poboczu. Policja szybko by rozstrzygnęła komu należy się kara.
Gdyby tamten nie zrobił uniku oberwałby
chuja wiesz. jedz 140 kmh i niech taka pizda w polo wyjedzie ci bez kierunku i bez patrzenia w lusterka…. zobaczymy jak bedzie hamował do 90 czy bedzie tak komfortowo sie czuł.
jeden i drugi to ameby które powinny bez prawka skonczyć. jeden za chamstwo a drugi za to ze stwarza realne zagrożenie w ruchu.
Zrobił dokładnie to samo co ten mały pierdek. zajechał drogę 🙂 nie popieram takiego postępowania, ale nikt nie zwraca uwagi, że WW wymusiło pierwszeństwo przez co skoda musiała hamować.
Ustąpienie pierwszeństwa to powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch mógłby zmusić innego kierującego do zmiany kierunku jazdy lub zmiany pasa ruchu albo istotnej zmiany prędkości.
Co z tego, że jechała za szybko … WW lusterek nie ma? Jak mi pieszy wejdzie na drogę 200m przed przejściem to się w niego wpierdolę czy zwolnię?
Ludzie… szanujmy sie
Skoda to stan umysłu.
Nie wiem, co ma do tego marka auta.
Ma dużo 🙂 Na mieście u siebie widzę “Skodziarzy”, którzy traktują swoje nowe Oktawie jak pojazdy o prędkości światła, którym wydaje się że wszystko im wolno.
Jasne, skodziarz powinien go uprzejmie wpuścić na lewy i czekać aż łaskawca sobie wyprzedzi
Powinien, skoro uważa że lewy pas należy do niego i tylko on może nim jechać i wyprzedzać innych
a mi sie wydaje ze nim zmienisz pas to powinienes sie upewnic ze masz na nim miejsce , a zmiana pasa ruchu nie spowoduje zmiany predkosci lub kierubnku jazdy innego uczestnika ruchu…
to jest definicja ustąpienia pierwszeństwa
Pod warunkiem, że ten pojazd jedzie z porównywalną prędkością do Twojej prędkości. A nie dwa razy szybciej.
W chwili kiedy spojrzysz w lusterko i nie zobaczysz żadnego pojazdu, zaczynasz manewr wyprzedzania, następnie popatrzysz na drogę – bo jedziesz przecież do przodu a nie do tyłu. Kiedy spojrzysz drugi raz w lusterko po 10 sec. okazuje się, że ktoś tam nadjechał w tym czasie, czyli ktoś tu próbuje coś wymusić.
Zasada lepszego samochodu – Ustąp mi bo mam szybszy, droższy i lepszy samochód.
Tobie to zajmuje 10 sekund?
Oddaj prawko, kup semestralny na PKS i zapisz się do klubu szachowego
Sam oddaj PJ albo zabieraj wszystkim wyprzedzającym kierowcom ciężarówek.
Im zwykle zajmuje to więcej niż 10 sekund.
Ma! Bo Skody to często gęsto samochody flotowe.
I gadaj z głupim 😛
Takim jak ze skody powinno się prezerwatywy za darmo rozdawać żeby się ^%$@* przypadkiem nie rozmnożyli…
Nie pochwalam skodziarza, ale kto mu drogę zajechał? Gdzie lusterka, gdzie oczy? Gdyby skodziarz nie wyhamował to byłby wypadek spowodowany przez polo. Co on niby myślał, że zdąży przed skodą wyprzedzić i wrócić na prawy? Janusze kierownicy. Zrób tak w Niemczech na autostradzie bez limitu prędkości to cie zmiecie jakiś porszak lub bmw przy 250 km/h i będziesz w telewizji ze swoim polo.
Tylko tu jest Polska, są ograniczenia, a że gość zapierdala to już jego problem. W Niemczech nie wszędzie tak popędzisz, a i to już niedługo. Ile razy tak jest, ktoś jedzie setką i jakiś ważniak za nim zapieprza 150, mrugając światłami i trąbiąc, żeby mu ustąpić. Każdy może się zagapić, zamyślić, albo jechać z kimś kto mu dupę zawraca i się rozproszyć. Mnie osobiście, by to wkurwiło, a gdybym jechał z dzieckiem, i by coś takiego zrobił. To jechałbym za nim, żeby mu wpierdolić dla zasady. To nie jest normalne zachowanie i stwarza realne zagrożenie. Tacy ludzie nie powinni dostawać prawa jazdy. Samochód w nieodpowiedzialnych rękach to Bardzo groźna broń.
@Syriush Moze i to jest polska, ale kierowca polo przed zmianą pasa ma obowiązek spojrzec w lusterko, przeciez to widac ze ktoś zapierdala (a to czy łamie przy tym ograniczenie nie ma wiekszego znaczenia), Każdy może się zamyslić ? Jak kurwa jak można się zamyslić zmieniając pas, przeciez to jest odruch bezwarunkowy lusterko –> kierunkowskaz –> zmiana pasa. Nie mozna się zamyslicz podczas tej czynności bo skutki tego widać na tym oto filmie, a nawet jesli już coś takiego się zdarzy a zdarza się to wielu osobom to istnieje takie coś jak kultura na drodze, swiatła awaryjne “przepraszam” jade dalej, to wiele nie kosztuje.
Ja na miejscu pana ze skody postąpił bym pewnie tak samo, gość wymusza mi pierwszeństwo zmuszając przy tym do mocnego hamowania (co również powoduje zagrożenie dla innych) a potem nawet nie przeprosi tylko jedzie dalej jak by się nic nie stało. Przynajmniej ma nauczkę na przyszłość żeby patrzeć w lusterka. Bo nie jest sam na drodze.
Tak tak wiem, gdyby przez takie zachowanie polo miało kolizje/wypadek to wina była by po stronie skody.. A ja zaraz dostane ostry pojazd, że jestem debilem bo popieram pana ze skody.
Gdy ktoś mi wymusi ale przeprosi nie widze problemu, ale zachowanie typu wymusiłem Ci ale mam to gdzies u mnie nie przejdzie, jesli nigdzie mi się w danym czasie nie spieszy, a warunki drogowe pozwalają na zmiejszenie ego takich kierowcow to nauczka musi byc, (moze nie zrobil bym takiego samego manewru) ale pewnie schamował bym go do 0 i o ile było by to możliwe powiedział kilka słow na temat jego jazdy..
“a to czy łamie przy tym ograniczenie nie ma wiekszego znaczenia” – to ma PODSTAWOWE znaczenie! Jeżeli sam łamie przepisy, nie tylko nie ma prawa oczekiwać przestrzegania ich od innych, ale wręcz musi się SPODZIEWAĆ, że inni też złamią jakiś – dowolnie przez siebie wybrany – przepis! Musi być sprawiedliwość.
Gadasz pierdoly. Duzo jezdze po Niemczech i akurat tam, to kierowcy w ogole nie patrza w lusterka. Sadza, ze jak wlacza migacz, to moga juz wyprzedzac. Malo sie napatrzylem, jak samochody jadace grubo ponad 200km/h musialy wyhamowywac, bo jakis camper albo inne pojazdy zaczeyl wyprzedzac. Dzicz jest taka sama w Niemczech jak i Polsce.
Tu nie ma co gadać. Film na policję. Uprawnienia do cofnięcia i nie przywracać dopóki nie przejdzie badań psychologicznych i psychiatrycznych. A przejdzie, jak wyjdzie emocjonalnie z przedszkola.
Cudowny przykład zajeżdżania drogi wyprzedzającemu. Tok myślenia typowego polskiego Janusza-zajeżdżacza: “O, coś szybko jedzie lewym pasem i się zbliża, to ja sobie wjadę tak tego i też będę wyprzedzał najlepiej z tą samą prędkością, a ten z tyłu niech się zabija na barierach”. Jak to się nazywa – zajechanie drogi czy wymuszenie pierwszeństwa przejazdu?
A jak ukarać takiego pirata, co za szybko jedzie?
No właśnie nie ma jak ukarać gościa, który prawie spowodował wypadek zajeżdżając prawidłowo jadącej skodzie. Ile jechała skoda nie ma nic do rzeczy – jest na lewym pasie a on nie służy do kruzingu.
Ty chyba jesteś ślepy.
Polówka zaczęła manewr wyprzedzania pojazdu, który mógł jechać np. 80km/h, polówka 90km/h jeszcze z pasażerami, bo widać, że ktoś tam jedzie, i nagle ktoś nadjeżdża z prędkością 2 razy większą. To nie jest normalne o przepisach nie wspomnę. A jakby nadjechał motocyklista 300km/h, to też by mu zajechał?
Są sytuacje, gdzie ktoś nie patrzy w lusterka i wyprzedza zajeżdżając drogę prawidłowo jadącemu lewym pasem pojazdowi. Ale w sytuacji, kiedy ktoś jedzie zgodnie z przepisami ale WOLNIEJ niż pojazd nadjżdżający nie ma mowy o zajechaniu. Nie był to pojazd uprzywilejowany, tylko palant w skodzie.
Otóż w polskich przepisach “jest mowa o zajechaniu”. A dokładniej o nieustąpieniu pierwszeństwa przejazdu. W zdecydowanej większości przypadków – nie ma znaczenia to, czy pojazd jadący lewym pasem jedzie 100km/h czy 230km/h. Jeśli miał pierwszeństwo – nie jest winnym wypadku.
Owszem, zdarzają się precedensowe wyroki w takich sprawach, ale są to absoltunie pojedyncze przypadki. A szkoda.
Jęk dla mnie to pachnie kryminalne bo wyraźnie widać co zrobił a na dodatek przyznał się że zrobił to z premedytacją żeby zepchnac z drogi inny pojazd.
Jedynym wyjściem jest eliminowanie tego marginesu.