Menu

  • Kategorie

  • 143,000 subskrypcji

  • Ponad 63,000 polubień

  • Wszystkie odcinki PD

  • wyprzedzaczPL

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • PD w mediach

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

  • Subskrybuj

    Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach

Kolizja na łamanym pierwszeństwie

https://youtu.be/aIzEJaV6Ms4?t=1m56s
https://youtu.be/aIzEJaV6Ms4?t=1m56s

69 komentarzy do "Kolizja na łamanym pierwszeństwie"

  • Kierowca napisał(a):
    255
    10

    Dla mnie to ewidetnie celowe wjechanie w auto. Widać było, że wymusił pierwszeństwo lecz można było uniknąć tego zdarzenia. Muzyka w tle powoduje brak myślenia?

    • Daro napisał(a):
      105
      6

      Lancia mandat, nagrywajacy brak odszkodowania tak to powinno sie skonczyc. Kutas jebany wyglada jakby nawet przyspieszyl w poczatkowym etapie kiedy zauwazyl ze Lanica ruszyla i dopiero przy samym koncu delikatnie zwolnil by ograniczyc skutki i tak juz nieuniknione wypadku..

      • Lesssbam napisał(a):
        54
        4

        dokładnie 100% popieram !!! NIECH PŁACI ZA ROBOTĘ LANCI z własnej kasy !!! dzwiek w tym szrocie no coment

        • kriss_u napisał(a):
          0
          15

          Obejrzyjcie cały film kierujący jedzie spokojnie przepuszcza pieszych nawet ciężarówkę. Porostu nie widział widział tamtego.

      • Janek.K napisał(a):
        0
        14

        Po czym ty możesz wywnioskować że on w ogóle zauważył ta lancie?
        Nie widzisz kierowcy więc twoja teoria jest trochę wątpliwa.

      • kolasov napisał(a):
        3
        1

        widać to że celował juz w te auta, które mu śmignęły ale pewnie zaś jakaś zardzewiałą beemka lub paserati więc trafił w lancie, lancia juz była na skrzyzowaniu, miałą prawo opuścic, film zapisać i wysłac do ubezpieczyciela, rozpowszechnic, beknie jak niedawno imbecyl w wieśniackim beemwu co walnął w omege żeby se przód naprawić

        • DP napisał(a):
          4
          0

          od BMW czy Passata się odczep 😛 Jest wiele innych marek czy modeli na tym świecie 😉
          BTW miał możliwość zahamowania co czyni go debilem….

    • Tomek napisał(a):
      13
      74

      Ale co was obchodzi, że specjalnie to zrobił? Facet mu wyjechał, więc to jest sprawa ewentualnego poszkodowanego czy chce i może tego uniknąć, czy nie… Nie rozumiem dlaczego tak was to boli?

      • Driver napisał(a):
        24
        3

        To jest kwestia bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

      • nieanonimow napisał(a):
        23
        0

        Tomek, to ma, że masz OBOWIĄZEK UNIKANIA KOLIZJI, psia jego mać. To jeden z podstawowych przepisów ruchu drogowego, wystarczy poczytać… Ludzie nieznający tej zasady nie powinni mieć prawa nawet patrzeć na samochód, nie mówiąc o wsiadaniu do niego, bo potem jest jak jest.

        Dobrze, że niektórzy są na tyle głupi (jak autor filmiku), by wrzucić swoje “racje” do sieci. Przynajmniej odszkodowania nie dostanie.

      • maskalaska napisał(a):
        17
        0

        W przepisach jest wyraźnie że w przypadku jak masz możliwość uniknąć zdarzenia to masz uniknąć a nie specjalnie walić, jak dla mnie przepis został złamany, jest to ewidentne wymuszenie odszkodowania.

      • XTZ napisał(a):
        8
        0

        Bo to zwykłe hamstwo. Też byś nie chciał żeby ktoś wykorzystał twój błąd. Sku**iel i tyle…

    • Bartosz napisał(a):
      0
      6

      A może chciał zawrócić, stąd taki tor jazdy?

    • Marian napisał(a):
      1
      6

      Przepuszcza na przejściu pieszych, mimo że audi z naprzeciwka ich nie przepuściło. Miał pierwszeństwo, może też się zagapił, i dlatego późno hamował, nie jest wcale współwinny, na pieszych uważa wiec pieszego by tak nie potraktował, a lancii należała się nauczka, bo mógł by wymusić ciężarówce z 24 tonami ładunku która się tak szybko nie zatrzyma. obejrzyjcie film jeszcze raz. Mi po drugim obejrzeniu to wygląda to całkiem inaczej.

      • riesling napisał(a):
        8
        0

        Jakby nagrywający chciał dać nauczkę załadowanemu tirowi byłoby ciekawiej.

      • Bartek napisał(a):
        0
        1

        Popieram, obejrzałem jeszcze raz i trochę inaczej na to patrze. Na nagraniu ustawione jest jeszcze cyfrowe stabilizowanie obrazu przez co nienaturalnie wygląda moment wypadku – auto jakby przyspieszało.

    • Pafcio napisał(a):
      2
      0

      O tym właśnie mówiłem nie raz. Nie każdy powinien dostać kamerkę do łapy. U niektórych włącza się chęć poniekąd specjalnego uderzenia w wymuszającego pierszeństwo. EWIDENTNIE widać, że można było tej kolizji lub wypadku zapobiec (czyt. zasada ograniczonego zaufania).

    • Julka napisał(a):
      1
      0

      Wystarczyło zdjąć nogę z gazu nie naciskając nawet hamulca zamiast tendencyjnie przyśpieszać. Um-cym um-cyk i wszystko jasne…

  • Bizzz napisał(a):
    123
    6

    Kierowca z pojazdu nagrywającego jest totalnym kretynem. Tak oczywiście, że miał pierwszeństwo, ale kłania się zasada ograniczonego zaufania. Była w tej sytuacji jak najbardziej możliwość odpowiedniej reakcji, tym bardziej, że prędkość z uwagi na wykonywany manewr skrętu nie była bardzo wysoka. Gdybym ja tak jeździł “udowodniając” swoje pierwszeństwo w warunkach warszawskich, to bym chyba co miesiąc miał auto w warsztacie. Niestety tak jeżdżą ludzie w Polsce i długo to się jeszcze nie zmieni.

  • qwerty napisał(a):
    69
    5

    Kompletny brak rozsądku po stronie osoby nagrywającej… sytuacja była wyraźna, czasu było sporo na reakcję a tymczasem nagrywający nawet nie próbował uniknąć kolizji, hamowanie rozpoczyna dopiero ułamek sekundy przed uderzeniem. Tak w 100% miał pierwszeństwo, no i co z tego? Najwięcej takich co mieli pierwszeństwo jest na cmentarzu.

    Pomijam już głośność dźwięków w samochodzie, moim zdaniem za coś takiego powinien być mandat za stwarzanie zagrożenia. Kierowca przy takim huku w kabinie nie ma szans usłyszeć pojazdu uprzywilejowanego, klaksonu innego auta, już nie mówiąc o otumanieniu zmysłów i czasu reakcji ponieważ mózg długo czegoś takiego nie wytrzymuje.

  • anonim napisał(a):
    50
    5

    Ewidentnie celował w tego czarnego.
    Zderzak był do robienia?
    Nagrywający powinien zostać uznany za współwinnego.

  • lucypher napisał(a):
    21
    69

    Tłumaczcie debila wyjeżdżającego z podporządkowanej, tłumaczcie. Jak wam wyjedzie będzie płacz i zgrzytanie zębów.

    • anonim napisał(a):
      63
      2

      Jak pieszy Ci wymusi (wtargnie poza przejściem) to też będziesz w niego celował czy spróbujesz wyhamować/ominąć?

      Świat nie jest czarno-biały. To że czarny wymusił nie przekreśla automatycznie faktu, że nagrywający zachował się niedopuszczalnie.

    • Piotr napisał(a):
      23
      1

      Nie będzie płaczu bo na takie przypadki jest OC. Kiedy ktoś zrobi coś źle, zamyśli się, pomyli itd. W tym wypadku kierujący musiał widzieć, że Lancia rusza i dodał gazu. Idiota.

    • Zonk napisał(a):
      2
      2

      Ciekaw jestem jaki Ty byś się zachował na miejscu czarnego samochodu…

      • Piotr napisał(a):
        11
        0

        Zdarza się każdemu, jak byłem początkujący też parę razy wymusiłem – nie celowo, po prostu się zdarza. Na codzień wielokrotnie ktoś wymusza na mnie, ale próbuje się wślizgnąć jak czarna Lancia – jakbym walił w każdego jak kretyn z filmiku, to pewnie jeździłbym już na wózku i żył z wypłat z OC.

        • maskalaska napisał(a):
          0
          0

          Ta żył z wypłat OC, o ile by Ci starczyło na chleb, zapomniałem że oni kokosami płacą i za rozwalenie jakiegoś trupa kupisz sobie Lambo.

      • Me! napisał(a):
        0
        0

        Ja bym podskoczył … 😉

    • Krzysiek napisał(a):
      8
      0

      NIkt nie tłumaczy że wymusił widać było. Ale to że nagrywający ewidentnie przyśpieszył by w nią przygrzać to też widać..

      Jeśli chciał kaskę z ubezpieczalni, to niestety ale gościu sam się wkopał przyśpieszając..

      Tak się kończy praca ,,Szeryfa”. Zbieraj na blacharza :D.

  • motocykle na tory napisał(a):
    9
    0

    Albo patrzył w telefon, albo szukał sponsora.

  • B2 napisał(a):
    18
    1

    Huh .. ewidentnie zderzak do zrobienia był lub światło… albo to moje mylne wrażenie, że autor nagrania widząc Opla na skrzyżowaniu przyspiesza…

  • B2 napisał(a):
    1
    0

    Huh .. ewidentnie zderzak do zrobienia był lub światło… albo to moje mylne wrażenie, że autor nagrania widząc Opla na skrzyżowaniu przyspiesza…

    • xyz napisał(a):
      0
      0

      opla?

      • Rafał napisał(a):
        8
        0

        Na filmie widać, że przyspiesza kiedy widzi dostawczaka i opla kombi na skrzyżowaniu. Na szczęście dla tych pierwszych facet nie zdarzył dojechać, ale napatoczyła się ta nieszczęsna Lancia. Podzielam zdanie niektórych kolegów, że nagrywający szukał jelenia do stłuczki, no i znalazł.

  • Piotr napisał(a):
    6
    1

    Sub zagłuszył myślenie. Nagrywający miał przód do zrobienia to skorzystał z okazji. Ewidentnie widać że u niektórych myślenie nie jest mocną stroną, a wręcz ich boli.

  • Kol napisał(a):
    16
    1

    Takie gówno z głośników jak nagrywający ma w głowie. Zerowy refleks czy chęć uniknięcia klozji, zabrać prawo jazdy.

  • kazik napisał(a):
    7
    1

    Jaki mózgozjeb… nie dość że łupanka w tle to nawet nie zahamował mimo że ewidentnie widać dużo wcześniej że pojazd ruszył i jedzie na stłuczkę gdzie można 3x wyhamować i zjebać gościa z lancii… A tak i jedno i drugie auto do roboty i tym zachowaniem pozbawiłeś kogoś możliwości poruszania się

  • XaRaDaS napisał(a):
    7
    1

    Ale czerep z nagrywającego, wystarczyło strąbić lancię i po sprawie, ale ten musiał walić. Ciekawe czy jakby mu jakieś auto leciało na czołówkę to też by tak reagował ?

  • xyz napisał(a):
    1
    1

    szkoda Lanci

  • Anonim napisał(a):
    0
    0

    dyskoteka pana dżeka

  • asdasd napisał(a):
    4
    0

    głośniej muzy się nie dało rozkręcić? osobiste preferencje, wiadomo, ale dla mnie tak głośna muzyka to przeszkadza bardziej niż 4 rozkrzyczanych dzieciaków w samochodzie 😛

  • Myślnik napisał(a):
    4
    13

    Myślicie, że nagrywający dałby tutaj swój filmik ze zdarzeniem, w którym specjalnie by coś zrobił, żeby dać się wam zlinczować? Według mnie to kwestia gapiostwa lub przekonania o własnym pierwszeństwie tutaj zaważyła. Oczywiście, że miał szansę przewidzieć sytuację – ja jestem nauczony myśleć za wszystkich na drodze – ale zarzut, że chciał sobie na pewno coś naprawić, jest po prostu słaby z waszej strony.

    I nie. Nie znam nagrywającego, ale wkurza mnie za każdym razem taki internetowy lincz.

  • vespa crabro napisał(a):
    5
    1

    Autor ewidentnie przyspieszyl, pewnie mial przod do roboty 😉

  • wiesiek napisał(a):
    2
    1

    Film z tego skrzyżowania już był na tym serwisie i w tamtym przypadku nagrywający również przyśpieszył. Super miejsce na remont przodu za czyjeś pieniądze

  • A. napisał(a):
    2
    12

    Do wszystkich szpecuf: Nagrywający jechał szybko, to szeroki kąt kamery powoduje, że obraz jest “powolny”. Jeśli jechał przepisowo to raczej nie wyhamowałby. Ale oczywiście wszyscy tutaj to proroki z koziej d00py plus pojazd po nagrywającym za muzę w środku; wszak wszyscy tutaj są wielbicielami muzyki poważnej, jazzu i podobnych. Muza dudni ? W zamkniętej puszce, jaką jest samochód, wszystko rezonuje a tor audio w tej kamerze pracuje bez kompresji liniowej.Welcome in cebulandia, pażdzierze :/

    • riesling napisał(a):
      0
      0

      Ty też z radomskiego królestwa cebuli?
      ps. poza tym powinno być ‘welcome to’ ale próbuj dalej i się nie zniechęcaj, może jedynie przycisz muzę.

  • Ken napisał(a):
    5
    1

    W filmikach nagrywającego jest nagranie gdzie ktoś mu rzekomo rysuje przod i potem ucieka. Czyli miał do zrobienia przod, a Lancia idealnie się nadala by wymusić. Co za wieśniak…

    • Ken napisał(a):
      2
      0

      Filmik nagrywającego nazywa się “stłuczka wcofnął i odjechał “, Boze co za pokrata umyslowa.

  • syk napisał(a):
    4
    0

    A ja uważam że nagrywający nawet nie musiał hamować wystarczyło nie wciskać gazu na zakręcie i by się minęli, ewidentne celowe działanie nagrywającego

  • Pan Tadeusz napisał(a):
    3
    0

    Autor filmu widać raz dostał odszkodowanie za zderzak w wysokości potrójnej pensji i znalazł nowe powołanie w życiu.

  • Naidoo napisał(a):
    5
    0

    w 2:20 widać jak nagrywający celowo dodaje gazu, aby doprowadzić do kolizji 🙁

  • error napisał(a):
    4
    0

    ten pan ma 2 kolizje na tym skrzyżowaniu :d

    https://www.youtube.com/watch?v=q2ZmrJ6qk_I

    tutaj link do drugiej

  • Adam napisał(a):
    3
    0

    Powinien już wczesniej w tego TIR-a zajebać , szkoda była by większa , może by łbem zajebał to by mu rozum wrócił i już po minucie nie słuchali bysmy tej kociej , wiejskiej muzy

  • bucho napisał(a):
    1
    0

    Moim zdaniem wyraźnie widać, że autor nagrania specjalnie przyspieszył, by wykorzystać “okazję” na darmowy tuning przodu (lampy angel eyes i grill no emblem). Poza tym podejrzewam, że jak zdecydowana większość polskich kierowców, nie włączył lewego kierunkowskazu. Wtedy kierowca Lancii mógł sądzić, że jedzie prosto.

    • Wizard napisał(a):
      0
      2

      Kierunkowskazu nie musiał włączać, bo był na głównej i jechał zgodnie z jej przebiegiem. to wyjeżdżający z podporządkowanej musi ustąpić kazdem jadacemu na głównej. Co do reszty zgadzam się.

      • normalny napisał(a):
        0
        0

        Otóż kierunkowskaz powinien włączyć. Skąd kierowca Lancii miał wiedzieć, czy pojedzie prosto czy też skręci w lewo?
        Bycie na głównej nie oznacza, że można lekceważyć innych uczestników ruchu.

  • fryc napisał(a):
    0
    0

    Nie jestem pewien, ale albo ten film już był kilka miesięcy temu, albo taka sama sytuacja na tym samym skrzyżowaniu…

  • Tomasz napisał(a):
    3
    0

    Jakbym chciał walić we wszystkich którzy mi wyjechali, to bym chyba już dawno kwiatki wąchał…. od spodu

  • marek napisał(a):
    0
    1

    Naćpany na bank..! Ta wściekła muza i zimowa data..a ludzie w krótkich rekawkach..

  • YACA napisał(a):
    0
    0

    Wioskowy głupek. Sprawa zostanie zgłoszona do ubezpieczyciela OC Lancii – po rejestracji KAŻDY może ustalić w 5 sekund gdzie szkoda będzie likwidowana

  • akak napisał(a):
    2
    0

    Ewidentnie celowo wymuszone “puk” a żeby tylko wyświetlenia były.
    Odnośnie głośności muzyki w tle to nawet nie ma co komentować… wiocha 😀

  • Kuba. napisał(a):
    2
    0

    No ślepy debil… Na spokojnie mógłby uniknąć kolizji. Ale lepiej przyjebać i potem do kamery płakać “o kurwa”.

  • laudo napisał(a):
    4
    0

    Pieszą puścił, bo fajna MILF była. Poprzednią też…
    A potem się zajął czym innym zamiast zachować szczególną ostrożność za skrzyżowaniu.
    Zdecydowanie można było uniknąć stłuczki przy minimalnym nakładzie wysiłku umysłowego. No może u tego kierowcy to minimum było trudno osiągalne…

  • Patryk napisał(a):
    1
    6

    I co Wam z tego gadania ? Lancia mandat, naprawa auta nagrywającego z ubezpieczenia lancii i tyle 🙂 Czy przyśpieszył czy też nie, to bez znaczenia. W mieście można jechać 50 km/h, patrząc po nagraniu to nagrywający nie miał Bugatti więc rozpędził się do max. 40-50 km/h szczególnie że miał przed sobą zakręt w lewo. Że można było zwolnić to fakt, każdemu zdarza się zagapić, nie zapominajcie że przy skręcie w lewo, z prawej strony jest “martwa strefa ” (belka między szybą przednią i boczną ) i właśnie tam była lancia której zauważyć się nie dało 🙂 🙂 Miał pierszeństwo ? – Tak, więc mógł jechać te 50 km/h i mieć innych gdzieś bo jechał główną drogą. Zresztą obejrzyjcie film od początku, gość puszcza kobiete z dzieckiem, tiry itd. 🙂
    Pozdrawiam i proszę o nie krytykowanie prawidłowo jadącej osoby 🙂
    Patryk Dworek

  • Wizard napisał(a):
    0
    0

    Muza muzgojeba, więc gratulacje. Poziom muzy taki, że nawet Mio się przesterowało – dziw, ze błotniki nie odpadły. można było uniknąć kolizji, ale po co. Nagrywający uderzył w przednie drzwi więc nie wymiga się, wymuszenie było ale autor filmu nie zachował szczególnej ostrożności. Wina autora jak nic.

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Mar 27 2017
    “Korytarz ratunkowy zaczyna działać”
  • Mar 27 2017
    Po trupach do celu
  • Mar 27 2017
    Dzikie polskie drogi
  • Mar 27 2017
    O włos od tragedii
  • Mar 27 2017
    “Za czym kolejka ta stoi?”
  • Archiwa

  • PARTNERZY:

  • POSTY GOŚCI