Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Lekkomyślny manewr
—
Niebezpieczna zmiana (zmiana organizacji ruchu)
›
Konsekwencje jazdy na pamięć
gru 25 2017
Kategoria:
JEDŹ BEZPIECZNIE
,
O WŁOS
https://youtu.be/KMZzG-_4tS4
do góry
12 komentarzy
do "
Konsekwencje jazdy na pamięć
"
Jo
pisze:
26/12/2017 o 13:15
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
25/12/2017 o 22:02
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
25/12/2017 o 22:29
Odpowiedz
Report comment
Alx
pisze:
26/12/2017 o 08:50
Odpowiedz
Report comment
stf
pisze:
25/12/2017 o 23:13
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
26/12/2017 o 02:36
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
26/12/2017 o 09:02
Odpowiedz
Report comment
Robert
pisze:
25/12/2017 o 20:09
Odpowiedz
Report comment
Ranek
pisze:
25/12/2017 o 21:21
Odpowiedz
Report comment
cojapacze
pisze:
25/12/2017 o 19:43
Odpowiedz
Report comment
Tom
pisze:
25/12/2017 o 23:50
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
26/12/2017 o 09:11
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
12 komentarzy do "Konsekwencje jazdy na pamięć"
jestem zdumiony kto temu panu co na rondzie spowodował wypadek dał prawo jazy masakra powodzenia w poszukiwaniu winnych !! 😀
Po obejrzeniu tego odcinka, aż mi się krew w żyłach zagotowała!
Jestem Krakusem i patrząc po tym jaki burdel w moim rodzinnym mieście robi ZIKiT, szlag chce mnie trafić!
Nie chcę nawet liczyć ile razy w życiu jeździłem wszystkimi tymi drogami pokazanymi w tym odcinku i pojąć nie mogę dlaczego organizacja ruchu została tam w ogóle zmieniona?! – pogarsza to przepływność, dociąża i tak już skrajnie przeciążone Aleje (po ostatnich “zmianach” organizacji, zwężeniach pasów ruchu jazda alejami to w ogóle dramat!)
Wszędzie natomiast przybywa kretyńsko pomyślanych “kontrapasów” dla rowerzystów, przejazdów które w konsekwencji stwarzają zagrożenie dla samych cyklistów, wszystko to robione jest nawet nie tyle bez pomysłu, namysłu, co choćby oleju we łbie! – robione jest to na siłę, bez dbania o bezpieczeństwo kogokolwiek (np. przejazd wyznaczony zaraz obok pasów, na który rowerzysta wjeżdża zupełnie nie zauważony zza zasłony, kontrapas wiodący zaraz za postojem samochodów, które zgodnie ze znakiem, parkują pod kątem i wyjeżdżając nie mają szansy dostrzec rowerzysty…tego rodzaju debilizmów można by mnożyć bez liku)!
Pamiętam jak jakieś 2 lata temu, na skrzyżowaniu Szlak-Krowoderska (to z programu), na jakieś kilkanaście dni zmieniono pierwszeństwa (był o tym nawet odcinek JB), policja kosiła tam wówczas kierowców jak zborze, po czym wrócono do pierwotnego układu … tak właśnie działa “organizacja ruchu” w Krakowie, w wykonaniu ZIKiT-u – czyste dyletanctwo, paranoja, oszołomstwo, brak odpowiedzialności i głupota!
A propos oznakowania (ZIKiT ma z tym poważne problemy, czego dowodzi, szczególnie w trakcie remontów dróg), nie rozumiem po co jest informacja o przejściu dla pieszych, po którym chodzą dzieci (z pobliskiej szkoły), umieszczone od strony, od której obecnie nie można wjechać samochodem?!
Jeśli jest to informacja dla rowerzystów, to nie można było umieścić znaku zakazu na samym dole, nad nim (lub pod nim) tabliczki, że nie dotyczy on cyklistów i dopiero wyżej pozostałych, żeby było jaśniej, prościej i czytelniej?!
Nie. Kolejność umieszczania znaków jest określona w Rozporządzeniu regulującym te kwestie.
miasta dla ludzi nie dla samochodów. smog tam macie jak w meksyku, czas ograniczyć ruch w mieście.
“Krakowski Smog” to pewien problem, wynikający głównie z okolicznych ośrodków (huta, elektrociepłownia), palenia przez ludzi w piecach czym popadnie, za gęstej zabudowy, która dawno temu (pogwałcając plany) zablokowała korytarze wietrzenia miasta. Jasne, samochody też się do tego przykładają ale nie wiem jak ograniczenie przepustowości, wydłużające korki, spowodowane kretyńską reorganizacją ruchu, ma pomóc? – ograniczenia w centrum miałyby jakiś sens, gdyby III obwodnica była kompletna, Kraków obecnie tonie w remontach, a matołki zarządzające drogami, jeszcze swoimi zmianami dolewają oliwy do ognia.
A propos “smogu”, w pierwszej lepszej “mieścinie” pod Grodem Kraka, normy są przekroczone znacznie bardziej, w takich Słomnikach czy Miechowie, zimowym wieczorem, przejeżdżając przez centrum, z zamkniętymi szybami, gdy w okolicy nie ma praktycznie żywej duszy (ani tym bardziej żadnego innego “blachosmrodu”), i tak można się udusić, od dymu, wydobywającego się z kominów okolicznych domów (czasem trzeba nawet włączać przeciwmgielne, gdyż widoczność spada do kilku metrów)…problem stanowią nie rzeczy, a ludzie i ich własna głupota.
Daj spokój człowieku, jaki smog? W Krakowie da się jeszcze żyć – dla porównania przejedź w zimie przez pierwszą lepszą wioskę (zwłaszcza leżąca w jakiejś dolince) to się popłaczesz od smrodu z palonych śmieci.
Jeżdżę po kraju dużo i dziwnym trafem to po każdej zimie mam żółte filtry powietrza, tak od silnika jak i kabinowy. Po lecie są zwyczajnie zużyte, szare. Chcesz mi powiedzieć że zimą samochody tak kopcą?
1. W wielu miastach w znakach jest po prostu BURDEL !! Chaos, zbyt dużo informacji, błędne wskazania.
2. Gdyby wjezdzający samochód z pasa rozbiegowego zastosował się do tzw. SUWAKA a nie na pałę przyspieszać to elegancko by wjechał za Panią Martę.
3. No IDIOTA na tym rondzie – jego wina proste, szybciej było zapie***lać
Wesołych Świąt 😉
2. Raczej powinien przyśpieszać na pałę aby wyrównać prędkości i się oddalić od samochodu z tyłu a nie odpuścić przyśpieszanie tylko po to aby zepchnąć innego.
Wjeżdża na rondo jak wariat i płacze że przydzwonił
W przypadku tych rond Kocmyrzów- Luborzyca, to jest dramat. Takich jak ten co przydzwonił na ostatnim filmie jest tam masa. Do tego ludzie tam zjeżdżają ze środkowego w prawo, mimo, że są tam odcinki linii ciągłej (raczej nie przypadkiem). Nawet jak jechałem tam wczoraj i dziś, to kilku szybkich ścinało te ronda, wyjeżdżając ze środkowego. Kiedyś też koleś czymś szybkim ledwo co wyhamował , bo zderzył by się z kierowcą jadącym prawidłowo zewnętrznym pasem. Kawałki szkła na tych rondach to też codzienność.
Co do zmiany na krowoderskiej i itp. Zmiany muszą być, bo za chwilę miasto utonie w smogu (jestem krakusem 😉 ) . To co pokazali na filmie, to typowa jazda na pamięć. Co ja tam będę patrzył/a na znaki, Ja tak jeżdżę od lat i już.
Sam swego czasu wracałem z lublina i jadąc tam pierwszy raz, też pogubiłem się na którymś rondzie. Skutek był taki, że zwiedziłem je wokół a nie na chama ryłem się na właściwy pas.
Z tym włączaniem z rozbiegówki, to powinna zadziałać zakładka, albo koleś powinien mocniej depnąć na gaz, a nie po chamsku spychać kogoś ze swojego pasa. I proszę mi tu nie pisać, że mogła baba zwolnić i itp. To ty wjeżdżając na trasę szybkiego ruchu masz się dopasować do sytuacji ,a nie osoba już po niej jadąca.
Zmieńcie piece w mieście, doprowadźcie ogrzewanie miejskie do kamienic i zadbajcie o czystość to wam smog zmaleje. To trochę przykre że problem istnieje od lat a nadal większość ludzi nie zauważa jego przyczyny, mimo że często sami do tego rękę przykładają.
W naszym kraju spaliny samochodowe odpowiada za smog w podobnym stopniu co przemysł – jedno i drugie dokłada do “interesu” około 5%. Źródło pozostałej części to są będące poza kontrolą piece w prywatnych nieruchomościach, to jest brud i pył wzniecany przez dowolny ruch po zapylonych szlakach – ruch pieszy, samochodowy, szynowy. Pod tym względem nawet samochody czysto elektryczne nie są “eko”, ponieważ nadal generują swoją część smogu w postaci wzbijania w powietrze pyłów z drogi poprzez sam swój ruch.