Leśne drogi

Share Button

57 komentarzy do "Leśne drogi"

  • Dany pisze:

    Do amatorów nielegalnego off-roadu po lesie: Społeczeństwo wam się odpłaci. Po przeczytaniu jednego z komentarzy na jednym z filmików zamieszczonych w sieci, tu cytat: “Konfidentka jebana mogłeś jej zajebać butem w łeb” (dotyczy kobiety, którą mijali w lesie crossowcy i która zapewne wezwała potem policję) – nie dziwie się, że niektórzy na agresje, którą wprowadzacie wokół siebie posuwają się do rozwieszania linek czy jakiś siatek, kompania dołów etc.To jest strasznie głupie i niebezpieczne – NIE POPIERAM TEGO! – ale po wielu przykładach jakie dajecie zaczynam rozumieć, dlaczego tak bardzo radykalizują się postawy wobec bandyckich i bezkarnych wyczynów jakie odstawiacie. Sam doświadczyłem agresji ze strony off-roadowców aczkolwiek jedyne co mogę zrobić to zwrócić uwagę i ewentualnie wezwać policję czy straż leśną. Czy kiedyś dostanę za to w łeb, albo ktoś może rozjedzie mnie w lesie dla nauczki? Bo zaczynam się zastanawiać, czy tak się w końcu nie stanie… Dobrze, że teraz po złapaniu zaczynają wobec niektórych, najbardziej niebezpiecznych świrów wysuwać zarzuty o stwarzaniu zagrożenia, np, na szlaku turystycznym. Wezmą się wam w końcu porządnie za dupy i się trochę ukróci. Dobry przykład na sumowanie wykroczeń tutaj: http://www.lodz.lasy.gov.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/1M8a/content/sprawcy-blisko-40-wykroczen-ujeci-

    4
    1
  • Kapok pisze:

    Większość tu komentujących znawców tematu występuje chyba na żywo w programach typu ukryta prawda czy dlaczego ja. Wasze cebulactwo, frystracja i ograniczenie umysłowe sięgnęło już zenitu. Łatwość manipulowania wami wychodzi już ponad przeciętność. Żal żyć w tym kraju bo z takimi super obywatelami jest on prędzej czy później skazany na niebyt a widząc to co się z ludźmi dzieje na koniec nie będzie trzeba długo czekać.

    1
    2
  • krystian pisze:

    Ci uciekający mogli być poszukiwanymi bandytami, oddałbym kilka strzałów ostrzegawczych w plecy (bezpieczniej, żaden ptak nie zginie). A jak się okażę, że to nie bandyci, trudno, nie musieli uciekać…

    7
    5
    • cd pisze:

      jakim hujem ścierwem i dziadem trzeba być zeby komukolwiek źyczyć śmierci czemu pisowskie władze nie zajmą się “ludźmi” tego typu i nie wsadząich do pudła na resztę zycia ?

      5
      13
  • Leszek pisze:

    Brawo dla Straży Leśnej! Takich akcji potrzeba znacznie więcej: crossowcy nie tylko bezczelnie łamią prawo, ale też wprowadzają agresję do miejsc, w których normalni ludzie szukają ciszy i spokoju. Hałasują, straszą ludzi i zwierzęta, pozostawiają za sobą zrytą ziemię i smród spalin.

    28
    4
  • Słoneczko pisze:

    Nie lepiej naciągnąć pomiędzy drzewami drut ? Przestaną jeździć.

    8
    22
  • Stary Szofer pisze:

    Zakaz jazdy po lesie jest uzasadniony – taka jazda płoszy zwierzynę, niszczy ekosystem. Ludzie którzy mają to w d. to zwyczajni szkodnicy, gdyby nie takie akcje Straży Leśnej, to strach by było wchodzić do lasu, bo las roił by się od takich debili. fakt, braku miejsc do uprawiania takiego sportu nikogo nie tłumaczy – równie dobrze mógłbym zacząć trenować strzelanie pod ich domem “bo nie ma strzelnic”. Tyle że Straż Leśna też powinna jeździć na motorach – akurat ci debile to byli cieniasy, bo uciec motorem terenówce to nie problem – wystarczyło skręcić w las…

    24
    3
  • Anonim pisze:

    To wypie.r.dalaj stad jak się nie podoba

    1
    2
  • W pisze:

    Po lesie na rowerze się jeździ. Lubię przyrodę i nie będę tolerował takich zachowań.

    41
    5
  • hayabusa pisze:

    Jazda po lesie to straszenie, a często też zabijanie zwierząt. Dlatego mimo, że sam mam crossa nigdy tego nie robię.

    57
    6
  • Kuba pisze:

    Brawo Straż Leśna! Walka z tym procederem trwa od lat i jest bardzo trudna. Kary są najwyraźniej zbyt niskie i nie odstraszają przed wjazdem do lasu na quadzie lub motorze. Krew mnie zalewa gdy grupy quadowców lub motocrossowców zakłócają leśny spokój. Ci ludzie niszczą środowisko naturalne. Są to szkodnicy. Znane są przypadki niszczenia tarlisk na rzekach lub wjazd do jeziora. Ogólnie jest to plaga z którą trzeba bezwzględnie walczyć.

    69
    11
  • Daniello833 pisze:

    Psikał nie psikał, ale do cholery ucieczka, ja osobiście to bym jeszcze prewencyjnie wpierdol spuścił…. Tam mogli spacerować ludzie, rodziny z dziećmi itp. Zakaz jazdy to zakaz i nie ma po miłuj.
    W latach 80 na WSK zachciało mi się polem uciekać przed Milicją bo prawka nie miałem jeszcze (17 lat miałem), chłopaki dorwali mnie, spuścili wpierdol, zabrali motor – ojciec odbierał go z komendy. Ale uniknąłem sprawy sadowej i kary za to.
    Dziś sobie to chwalę, więcej takich numerów nie robiłem, grzecznie sie zatrzymałem i brałem mandat lub dawałem na flaszkę. Wybili mi głupotę głowy białą pałką – sztuk 2. Łydki do tej pory mnie bolą na wspomnienie jak mnie napier…po łydkach i piętach…

    51
    6
  • Borek pisze:

    Chciałbym sobie pospacerować spokojnie po lesie i nie mogę, bo jakieś dekle mnie mogą rozjechać swoim pierdzikółkiem. Pomyślałeś o tej stronie medalu, kretynie?

    15
    4
  • zal pisze:

    Gdzie Wy widzicie żeby tym gazem psikał?

    24
    • krzysiok pisze:

      A nawet jak piskał to trzeba było się grzecznie zatrzymać a nie uciekać. Jak już piskał to po to żeby nie uciekł mu.

      11
  • maniel pisze:

    ja rozumiem, że nie wolno, zakaz, że źle robią, ale tak gazem prewencyjnie? czy stosowanie takich środków w tej sytuacji jest legalne? bo moim zdaniem powinno być tylko w samoobronie

    11
    55
    • filip pisze:

      Spierdalać przed “policją” to potrafią 🙂 Ale jak się ich złapie to nagle tacy bezbronni? Nie zatrzymujesz się na wezwanie, uciekasz to potem dostajesz gazem. Patrz USA. Tam gliniarze mogą cię zastrzelić za coś takiego, więc się 2 razy zastanowisz zanim coś odjebiesz.

      4
      1
    • Jasiu pisze:

      A gdzie tam widać, aby puścił gaz na nagraniu? Widać tylko kurz, a gazem go wyłącznie postraszył. Nie widać nawet reakcji na gaz i nie ma tu nic do znaczenia, że facet ma kask. Przez kask też by go poskładało.

      23
    • kriss_u pisze:

      Manuel gdybyś nie zauważył to frajerstwo na pierdzikułkach uciekało więc użycie gazu była 100% uzasadnione a i tak nim tylko straszył i miał w gotowosci do użycia.

      13
      2
      • Judasz pisze:

        Gdyby takie ,,frajerstwo,, jak ty usłyszało o kwocie mandatu za zapierdalanie na tych ,,pierdzikułkach,, to byś szanował ich za próbę ucieczki bo pewnie Cię nie stać
        Sam mam crossa i wiem co to znaczy zostać złapany przez policję tylko że ja po lesie staram się nie jeździć.
        Ps: możecie nawet się zesrać na mnie tymi srapkami w dół i tak mnie to gówno obchodzi

        1
        4
  • Dan pisze:

    To takie płytkie myśle nie Polaka “moje twoje wolno nie wolno ” sa ludzie chcą jeździć to trzeba częścią się podzielić np oddać im trasy pod tratktami elektrycznymi np . zamiast płacić za wycinkę i koszenie , to jest to samo że śmieciami puki przy oddawaniu ludzie muszą płacić drugi raz by je móc przywieźć na śmietniko wolą do lasu wywieźć . Tutaj dużo pisarzy a żadnych konkretnych by coś rozwiązać lub kogoś zrozumieć że chce używać życia . Tylko dbacie o swoje dupy hahaha

    8
    46
    • Deli pisze:

      To takie głupie pisa nie Polaka moje twoje zrozumiałe nie zrozumiałe niezrozumiałe trza zrozumiec, to jest to samo jak ja teraz napisze to zrozumiesz by napisać drugi raz by zrozumieć ludzie. Poetów tu dużo, ale napisać by ktoś zrozumiał to zrozuieć nie chce. Kropka.

      9
      1
    • Borek pisze:

      Przemyślenia masz głębokie niczym woda w klozecie… Pomyślałeś kiedyś jak to wygląda z drugiej strony?

      Wolność jednego człowieka nie może być kosztem drugiego człowieka. Rób co chcesz, byle to nie ograniczało wolności innych – w tym prawa do poczucia bezpieczeństwa i spokoju.

      Zapamiętaj to sobie zanim zaczniesz komuś pierdzieć bicyklem pod oknem. Bo pomijając fakt że wjeżdżając komuś na grunt bez jego zgody robisz to nielegalnie, to nie respektując jego braku zgody jesteś po prostu niegrzeczny. I dzięki tobie podobnym ludziom po głowie dostaje cała grupa ludzi jeżdżących na motocyklach, mimo że większość z nich to osoby nikomu nie przeszkadzające.

      A rozwiązanie jest proste – kup sobie kawał lasu i tam brykaj, albo jedź na tor. Czy to jest taki problem?

      10
      2
  • Dan pisze:

    hahaha

    1
    4
  • Janusz pisze:

    Słabi ci motokrosowcy. Ja bym już dawno w las uciekł i szukaj wiatru w polu.

    29
    6
    • Dydzio pisze:

      Jak młody spadł z tego moplika to że wzrostu wygląda na 12-15 lat… Poza tym wszyscy psiocza na crosowcow, a nakurwianie jeepem straży leśnej jest bardziej eko? Bardziej bezpieczne?

      1
      11
    • abcd pisze:

      A ty idioto z ptasim móżdżkiem czego die odzywasz jak gowno widziałeś, gowno wiesz 🙂

      1
      1
  • Lolik561 pisze:

    Ja powiem tak: Zachowań typu rozwieszanie linek czy drutów absolutnie nie popieram bo ty można kogoś zabić i takie postępowanie jest skrajną głupotą lecz rozumiem też ludzi na wsiach rzucających się na motocyklistów. Sam miałem ciężki przypadek z kilkoma cwaniaczkami którzy wykupili sobie u nas na wsi i sobie na weekendy przyjeżdżali przywozili ze sobą również motory typu Cros i jeździli po całej wsi dosłownie po łąkach po polach uprawnych w tym i moim. Nie pomogły spokojne prośby a jak były już kłutnie to cwaniakowali że mają kamerki i że na Policję zgłoszą(oczywiście nie zgłosili) niestety jednemu z mieszkańców puściły nerwy i pobił jednego z nich oczywiście ten sprawę zgłosił. Sprawa toczy się do dnia dzisiejszego ja musiałem postawić ogrodzenie pod prądem(Elektroniczny pasterz) oczywiście wystawiłem tabliczki z ostrzeżeniami że drut jest pod napięciem i że jest to teren prywatny. Zanim Entuzjaści ganiania po polu na motorze mnie z Hejtują zastanówcie się że ktoś ciężko pracuje aby zasiać pole i dba o nie i dzięki niemu ma jedzenie aby wyżywić swoje gospodarstwo i rodzinę a wy swoim upalaniem je niszczycie. Nie mam nic przeciwko do jeżdżenia po Lesie czy po nie uprawnych łąkach ale szanujcie też cudzą własność.

    66
    2
  • Anonim pisze:

    Nie wolno, to nie wolno. A jak powiesili metalowe linki to było larum, bo jakiś gówniarz się zawiesił.

    21
    7
  • XYZOrginal pisze:

    psika gazem w gogle 🙂 szkoda ze nie pod wiatr:)

    12
    18
    • Imię pisze:

      Gaz pieprzowy działa też na układ oddechowy, a podejrzewam, że motocyklista oddycha więc jak najbardziej gaz zadziała. 🙂

      25
      2
  • Patryk pisze:

    A co, za platformy można było po lesie jeździć motocyklami?

    52
    9
    • Cd pisze:

      za platformy za wjazd do lasu było 50zł a nie 1000

      7
      22
      • Mmo pisze:

        Powinno byc 10 000. Po mieszkaniu niech sobie jezdza barany

        37
        14
        • Cd pisze:

          jakby Tadek Błażusiak jeździł sobie po mieszkaniu to nie zdobyłby w swojej karierze tylu tytułów mistrza świata jeżeli by to państwo chociaż trochę popuściło to młodzi mieliby szansę też do czegoś w życiu dojść w różnych dziedzinach Ale nie bo tego nie wolno tamtego nie wolno tu mandat tam mandat i zaraz ktoś to napiszę że przecież są tory To ja się pytam gdzie te tory są w Stanach jakoś dało się wygospodarować kawałek terenu I tam można na spokojnie śmigać ale niestety u nas się nie da

          5
          18
          • Krzysztof pisze:

            Na pewno tory są. Tylko Polacy jak to zwykle kasa na sprzęt jest ale jak ma zapłacić za wstęp na tor to za drogo. A w lesie za friko i jeszcze adrenalina jest – złapią albo nie. Słoma z butów wystaje ale “cza sie pokazać, że mam”. Prawdziwy pasjonat po lesie nie jeździ.

            19
            5
            • Cd pisze:

              w małopolsce nie ma ani jednego toru enduro wiec skończ pan pierdolić a enduro i motocross to dwie różne żeczy na motocyklu enduro jazda po torze motocrossowym to męczarnia i bezsęs i prawdziwy pasjonat musi jeździć po lesie bo nie ma żadnej alternatywy

              5
              19
              • ramek pisze:

                a co mnie to kurwa obchodzi ze nie ma toru. kup działkę, załóż działalność itd, zrób sobie tor na swojej własności, a nie rozjeżdżacie cudze, pola, groble itd.

                5
                2
  • elo pisze:

    Mógł debila tym gazem potraktować. A potem wziąć kolejną puszkę i jeszcze raz. I jeszcze raz. Może by się czegoś nauczył.

    31
    19
    • Blu pisze:

      Ciućmoku, przecież psikał gazem ale nie wiem czy widzisz on ma gogle.

      1
      28
    • Borek pisze:

      Na co tyle tych puszek? Tym gazem się pryska, a nie tłucze po głowie. 😀

    • Damian pisze:

      Niech dalej przez pacanow zamykają tory motocrossowe w Polsce.
      Zawsze się znajdzie jakiś Janusz z Halina i będą pisma składać o zamknięcie toru bo mu hałas przeszkadza. Po lesie tez nie wolno no to okrj bo jakieś to tam podstawy ma. . Tak naprawdę większe zagrożenie stwarzało tych 2 pajaców w samochodzie…. jeszcze wyskakuje do gościa z gazem w ręku… szkoda ze wiatrówki nie zabrał…. jebaniutki stróż za 5 groszy. Osobiście po lesie nie jeździłem bo zwyczajnie mnie to nie rajcowało ale są osoby które to lubią. I jeszcze nie słyszałem o przypadku gdzie ktoś kogoś potrącił w lesie motocyklem…. a jeżeli wjeżdżają terenówkami do lasu i napierdzielaj po tych drogach to nikt nic złego nie widzi… najgorsi zawsze motocykliści i to samo tyczy się wszystkich, nie tylko cross czy enduro. A najbardziej dopierdalaja się Ci co w życiu na motorze nie siedzieli

      5
      14

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Sty 21 2019
    Polskie Drogi #137
  • Sty 21 2019
    “Gdy lekko oślepi słońce i ulica zleje się z torowiskiem”
  • Sty 21 2019
    Demolka na drodze
  • Sty 20 2019
    O krok od tragedii w centrum miasta
  • Sty 20 2019
    Patologia na przejeździe kolejowym
  • Kategorie

  • Najnowsze komentarze

  • Archiwa