Menu

  • Kategorie

  • 152,000 subskrypcji

  • Ponad 67,000 polubień

  • Instagram

  • Wszystkie odcinki PD

  • wyprzedzaczPL

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • PD w mediach

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

“Mokre Kolanko”

https://www.youtube.com/watch?v=pQgEB4NzvzE

33 komentarze do "“Mokre Kolanko”"

  • Driver napisał(a):
    25
    0

    Łódź??? Czy mi się pomyliło?
    Swoją drogą ktoś na dziwny fetysz na punkcie tego miejsca 😉

  • Kierowca napisał(a):
    7
    1

    Tyle motorów i nic :p …

  • cinol napisał(a):
    1
    0

    na moje tez ladz tam sa takie 2 piekne kolanka 😀

  • Fejkan napisał(a):
    2
    11

    Dziwne, że tylko tylnionapędowce i ople miały problem z pokonaniem tej drogi…

    • ss napisał(a):
      3
      0

      Chyba oglądałem inny film bo jedynego opla jakiego tam wiedziałem to corsa B która ma przynajmniej z 16lat..

    • KamilM napisał(a):
      2
      0

      Taak, a dzwona zrobiła skoda z napędem na przód i zawinął się jakiś VW o ile dobrze pamiętam. Poza jedną starą Corsą to chyba tam Opli nie ma.

  • Pan napisał(a):
    5
    0

    Ta koparka i Bob Budowniczy rozniosła system :DDDD

  • KamilM napisał(a):
    2
    0

    Wiewiórka najlepsza!

  • Oli napisał(a):
    1
    0

    Ktoś zna utwór w tle od 3:44? SoundHound i Shazam oczywiście nie znaju.

  • han han napisał(a):
    1
    0

    troche to dziwne ze nie ma zadnych znakow ostrzegajacych przed taka nawrotka 90 stopniowa z drugiej strony widac ze obraca w wiekszosci tylnonapedowki, posiadaczy “slickow” (zazwyczaj stare samochody gdzie widac ze inwestycja w opony to nie priorytet) i tych co lubia zapie…lac

    Swoja droga polecam opony Uniroyal. Na mokrym trzymaja sie jak przyklejone.

    • michał napisał(a):
      8
      0

      Jest znak ostry zakręt A-2 oraz ograniczenie do 40. Do tego takie biało-czerwone strzałki jak przy ostrych zakrętach. Ma tam jeszcze stać jakiś cieć i indywidualnie ostrzegać, że warto zwolnić?
      Fakt, że jest to zakręt zdradliwy, bo wydaje się łagodniejszy, a dopiero na końcu ostro domyka, ale oznakowanie jest jak najbardziej prawidłowe.

    • kosiq napisał(a):
      1
      0

      Nie zgodzę się z Tobą, większość to właśnie przednio napędówki i dziwię się że ludzie w nich dają po hamulcach jak ich zaczyna obracać dziwne podejście.
      Sam mam starą tylnonapędową betkę i mnie nie obróciło jeszcze ani razu ^^ jak chcę to kręci jak nie chcę to się trzyma.
      W każdym razie panowie z przedniego napędu jak obraca, ślisko i jedzie prosto to w pizdę i kręcisz a nie hamuj ^^

      • Oli napisał(a):
        0
        1

        Niestety nie masz racji, gaz dociąża tylną oś. Jak najbardziej przy podsterownym powinno się przyhamować.
        Gaz przy RWD wyciąga.

  • Pall napisał(a):
    0
    0

    Jaka to melodia 😀
    Od 3.0 do 3.03?

  • Patryk napisał(a):
    0
    0

    Co to za piosenka co leci przez cały filmik prawie ? Bob budowniczy rozwalił system 😀

  • Patryk napisał(a):
    3
    3

    Ludzie! Tu nie oznakowanie czy zdradliwy zakręt stanowi problem, tylko umiejętności i stan techniczny pojazdu. Zauważcie, że każdy którego zarzuciło wciska hamulec. Nic gorszego nie można zrobić. Kontra i gaz ewentualnie trochę ręcznym jeśli jest podsterowność. Masakra, ten film obrazuje umiejętności jazdy części społeczeństwa. Egzaminy na prawko powinny być organizowane na płycie poślizgowej. Przedstawiona sytuacja jest najprostszym elementem poślizgu który przy tej prędkości jest do wyratowania.

  • Michał napisał(a):
    1
    0

    Jeżeli aż tak duża liczba osób wpada tam w poślizgi to moim zdaniem jest coś nie tak z tym zakrętem. Musi być źle wyprofilowany, widać, że zdecydowana większość tych samochodów nie jedzie z jakąś zawrotną prędkością.

    • michał napisał(a):
      0
      1

      A może jest coś nie tak z ludźmi skoro inni jakoś potrafią ten zakręt przejechać bez poślizgu?

  • Rufio napisał(a):
    0
    0

    W poślizg wpadają samochody z przednim napędem.
    Niekorzystny rozkład masy najczęściej 60% przód tył 40%. Puszczenie gazu lub wciśnięcie gazu powoduje dodatkowe odciążenie tyłu i poślizg nadsterowny.
    Taki poślizg zaskakuje kierowcę samochodu FWD, spodziewa się standardowego płużenia przodem.

  • Grzech napisał(a):
    0
    4

    Jeden ze słabszych filmików, mógł być 3x krótszy i bez tych idiotycznych melodyjek.

  • Michał napisał(a):
    0
    0

    Bo brzoza była

  • szym napisał(a):
    3
    0

    moim zdaniem:
    1. Zle wyprofilowany zakret
    2. H*jowy asfalt
    3. Zly stan opon

    Czasami kontra to nie jest koniecznosc. Jak jest pusto, szeroko i powoli to mozna dac sie obrócic. Np gosc w peugeocie gdyby poprowadzil kontre do konca plus duzo gazu jak tu ktos powyzej radzil, to prawdopodobnie wyladowal by na tej skodzie i dostawczym co sie stukneli kilka chwil wczesniej.
    Kierowca skody mógl oczywiscie postawic trójkat, ale po co?

    Muzyki w publikowanych tu nagraniach z reguly nie wlaczam… Admin kompilacji nie poziomuje glosnosci i jak mi raz i drugi zapierdzial z glosników jakis wiejski umcyk umcyk, a na koncu UO KURWA!” to wyciszam dzwiek zanim wlacze… chyba dobrze robie, bo jakiej muzyki mozna sie spodziewac po autorze filmiku pt. ‘Mokre kolanko’ ?

    Delikatny próg zwalniajacy 10 metrów przed zakretem zdzialalby tam cuda..

  • jan napisał(a):
    0
    0

    A wystarczyłoby dodać gazu

  • Rev napisał(a):
    0
    1

    Czy pierwszy samochod to Celica 4×4?

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Lip 21 2017
    “Wypadek nie do uniknięcia”
  • Lip 21 2017
    Poślizg na parkingu
  • Lip 21 2017
    “Wydymany” szeryf
  • Lip 20 2017
    “Łatwo nie jest…”
  • Lip 20 2017
    Zderzenie z pociągiem relacji Warszawa – Bohumin
  • Archiwa

  • PARTNERZY:

  • POSTY GOŚCI