Menu

Kategorie

  • Ponad 50 000 polubień

  • PD w mediach

  • Wszystkie odcinki PD

  • Kanał

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

  • Subskrybuj

    Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach

Moment wypadku na A2

Więcej informacji znajdziecie tutaj

https://youtu.be/5MfwjHXTivA
https://www.youtube.com/watch?v=5MfwjHXTivA

16 komentarzy do "Moment wypadku na A2"

  • To prawdziwy ja napisał(a):
    21
    0

    Telefon?Awaria?Zasłabniecie?

  • Michoo napisał(a):
    14
    0

    Jedno z najgorszych możliwych uderzeń… Inny typ naczepy lub kilkanaście cm w prawo i nie byłoby tak kolorowo.

  • bary napisał(a):
    35
    1

    mnie to zawsze męczy i zawsze to powtarzam wszystkim kogo znam jesteś zmęczony ? Zjedz na parking albo zatrzymaj sie i odpocznij czy napij sie energetyka zawsze to coś , telefon nigdy nie odbieraj zawsze na koleżankę drę ryja jak to robi , pokazałem jej trochę filmów i przestała ludzie trochę rozsądku czy coś w tym stylu hehe

    • ASD napisał(a):
      9
      0

      Żeby moja siostra była choć połowę mądra jak twoja koleżanka …

    • JKa napisał(a):
      3
      3

      Heheheh ja jestem Polak – najlepszy kierowca. Ja nie zasnę. Wypadki powodują inni. Ja jeżdżę szybko, ale bezpiecznie. Na mnie za kierownicą nie działają dwa piwka hehehehe

  • bary napisał(a):
    3
    0

    mnie to zawsze męczy i zawsze to powtarzam wszystkim kogo znam jesteś zmęczony ? Zjedz na parking albo zatrzymaj sie i odpocznij czy napij sie energetyka zawsze to coś , telefon nigdy nie odbieraj zawsze na koleżankę drę ryja jak to robi , pokazałem jej trochę filmów i przestała ludzie trochę rozsądku czy coś w tym stylu hehe

  • Limaq napisał(a):
    4
    24

    Dlatego jestem za tym, by ciężarówki jeździły trochę szybciej. Może nie 140 jak osobówki, ale te 105-110. W Polsce różnica między ograniczeniami wynosi 60 km/h. To więcej niż dopuszczalna w terenie zabudowanym. A przy predkosciach autostradowych skutki bywaja o wiele gorsze. W Stanach nie mają z tym problemu, czesto limit predkosci jest taki sam dla wszystkich. A firmy i tak blokują ciezarowki na 105 z uwagi na ekonomię. Opcja druga zbudowac osobne autostrady dla ciezarowek… Hehe, głupi pomysł. Bądź co bądź, jak obserwuję kierowców w Polsce, to jesli pojdziemy w druga strone i obnizymy limit dla osobowek, w praktyce to nie wiele da. A i transport na tym zyska, bo będą efektyjwniejsi.

    • MichałW napisał(a):
      11
      0

      Różnica w prędkości +22% (90 – 110), różnica w energii kinetycznej +50%. Hamulce żeby wyhamować z 110 do 0 muszą wykonać 1,5x więcej roboty niż z 90 do 0. Także mocno bym się zastanowił w szczególności że ciężarkówki osiągają dość konkretne masy. 😉

    • Borek napisał(a):
      12
      0

      Po pierwsze – w USA każdy stan ma inne ograniczenia, przy czym niektóre wprowadzają niższe limity dla ciężarówek i autobusów, często 55mph czyli ok. 90km/h.

      Po drugie – dziwnym trafem od paru miesięcy rozważają wprowadzenie (na poziomie prawa federalnego) takich samych kagańców jak u nas w całym kraju. Póki co proponowane górne limity to 60, 65 lub 68mph, ale będą wpływać inne propozycje.

      Po trzecie – dopuszczalna prędkość rzędu 140km/h, co u nas jest standardem autostradowym, obowiązuje na JEDNYM odcinku JEDNEJ autostrady w Texasie. Olbrzymia większość stanów dopuszcza prędkości tylko do 70-75mph (120km/h), a niektóre nawet niższe, i to na autostradach. Szybciej można jechać tylko w kilku równinnych stanach na wybranych, bardzo długich i bardzo prostych odcinkach.

      Po czwarte – najbardziej ekonomiczne prędkości dla właściwie wszystkich samochodów, niezależnie od wielkości pojazdu, silnika, masy, to przedział 45-55mph, czyli 75-90km/h.

      Po piąte wreszcie – porównywanie amerykańskich dróg do polskich jest takie trochę… nie fair. Nie żeby oni budowali lepsze, chociaż na pewno szersze, ale tam się buduje proste drogi a u nas się nie da z wielu przyczyn.

      Po szóste – tak jak pisze MichalW nie jest problemem rozpędzenie pojazdu, tylko jego zatrzymanie. 😉

      • krystian napisał(a):
        0
        0

        Dokładnie chodzi o energie kinetyczną pojazdu. Droga hamowania nie rośnie liniowo wraz z prędkością z jaką jedziemy.

  • rex napisał(a):
    5
    1

    Limaq, pierdzielisz straszne głupoty z tymi prędkościami, jest dobrze jak jest i każdy trucker ci to przyzna.
    Inna sprawa że nie pasuje mi zaśnięcie, za szybko zjechał, szarpniecie powinno go obudzić więc na bank zasłabł.

    Mi zdarzyło się 3 razy zasnąć a 4 razy ratowałem innych od katastrofy kiedy zasypiali, nie wykonujesz wtedy gwałtownych ruchów, po prostu spokojnie sobie zjeżdżasz…

  • Limaq napisał(a):
    0
    8

    Zdaję sobie sprawę, że pomysł może być nieco kontrowersyjny, ale moim zdaniem nie pogorszy bezpieczeństwa, a możliwe że wręcz przeciwnie. Bo w czym Amerykanie mają lepsze autostrady od nas? No może jedynie większa odległość między jezdniami, ale za to bez barierek. I to tez nie wszedzie.

  • timi napisał(a):
    2
    7

    Dobra zmiana wstała z kolan i się rozpie…..oliła o parapet.

    • nieanonimow napisał(a):
      2
      0

      Ale, że co to ma do tematu? Nawet tutaj musi być trollowisko lub zgraja politycznych napinaczy?

Skomentuj...