Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Akcja Zima 2017
—
Ucieczka po kolizji (poszkodowany szuka sprawcy)
›
“Na drogach 5”
lut 07 2017
Kategoria:
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE
,
O WŁOS
,
OKIEM KAMERY
,
ŚMIESZNE
https://www.youtube.com/watch?v=wsP_5mxt1cY&feature=youtu.be
do góry
28 komentarzy
do "
“Na drogach 5”
"
Rysiek
pisze:
08/02/2017 o 18:36
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
08/02/2017 o 20:35
Odpowiedz
Report comment
Tolek
pisze:
08/02/2017 o 16:35
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
08/02/2017 o 20:33
Odpowiedz
Report comment
Anonymous
pisze:
08/02/2017 o 13:30
Odpowiedz
Report comment
TomaszTomasz
pisze:
08/02/2017 o 16:00
Odpowiedz
Report comment
Anonymous
pisze:
08/02/2017 o 13:27
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
08/02/2017 o 20:32
Odpowiedz
Report comment
Twardy pończo
pisze:
08/02/2017 o 13:01
Odpowiedz
Report comment
XYZ
pisze:
08/02/2017 o 09:54
Odpowiedz
Report comment
Paweł
pisze:
08/02/2017 o 00:03
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
08/02/2017 o 08:25
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
08/02/2017 o 17:34
Odpowiedz
Report comment
Paweł
pisze:
08/02/2017 o 20:20
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
08/02/2017 o 20:31
Odpowiedz
Report comment
Paweł
pisze:
11/02/2017 o 01:27
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
07/02/2017 o 23:43
Odpowiedz
Report comment
Ja
pisze:
08/02/2017 o 00:45
Odpowiedz
Report comment
Ozi
pisze:
07/02/2017 o 23:26
Odpowiedz
Report comment
Paweł
pisze:
07/02/2017 o 23:18
Odpowiedz
Report comment
TomaszTomasz
pisze:
08/02/2017 o 10:07
Odpowiedz
Report comment
Przemek
pisze:
07/02/2017 o 21:56
Odpowiedz
Report comment
Patryk
pisze:
07/02/2017 o 21:48
Odpowiedz
Report comment
Grzegorz
pisze:
07/02/2017 o 21:43
Odpowiedz
Report comment
łoodz
pisze:
07/02/2017 o 22:32
Odpowiedz
Report comment
cknd98
pisze:
07/02/2017 o 21:42
Odpowiedz
Report comment
q
pisze:
07/02/2017 o 21:38
Odpowiedz
Report comment
pantofel
pisze:
07/02/2017 o 21:37
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
28 komentarzy do "“Na drogach 5”"
Co do pierwszej sytuacji to co mnie to interesuje że ktoś chce wjechać na bramki szybciej? Jade tam gdzie jest wolna bramka a jeśli ta akurat będzie niedostępna to trudno, mam prawo tego nie wiedzieć. Żaden tirowiec nie ma prawa mnie pouczać tylko ma cierpliwie czekać!
Fajnie, tylko zwracaj przy okazji uwagę np. na znaki poziome. A, no i uważaj, bo czasem w tego typu bramkach nie da się zapłacić normalnie i będziesz cofał, a za cofanie na autostradzie jest mandat. 😉
Czy kupno audi odblokowuje bycie zjebem? Widząc Audi na drodze należy zachować szczególną ostrożność, bo prawdpodobieństwo, że w środku siedzi umysłowa ameba jest nieomal stuprocentowe. Kiedy w końcu auto w Polsce przestanie być narzędziem walki z innymi i pokazem statusu społecznego dla jakichś zakompleksionych kurdupli z małym wackiem?
Audi, BMW, Skoda, Opel, czasem Renault, Ford albo jeszcze inne. Różnie z tym bywa.
Miejsce zatrzymania przed sygnalizatorem wyznaczają znaki poziome, jak zatrzymasz się 100m przed nią, oznacza to jedynie tyle, że nie znasz przepisów i będzie mandacik. To że kierowcy większych samochodów mogą mieć problem, to należy zgłaszać do odpowiednich urzędów odpowiedzialnych za takie oznakowanie dróg, a nie czepiać się prawidłowo zatrzymujących się kierowców.
Ktoś tutaj nie zrozumiał, miejsce zatrzymania jest wskazane właśnie w tym miejscu i uwagę zwraca na fakt, że kierowcy potrafią podjechać pod sygnalizator przejeżdżając linię zatrzymania.
Bo kierowcy ciężarówek to tacy doskonali kierowcy jeżdżący przepisowo, hahahah. Wystarczy w obszarze zabudowanym zwolnić do 50km/h a od razu ci taki siada na zderzak, bo jemu się przecież spieszy.
I to według ciebie daje ci prawo do łamania przepisów?
6:10 ok. ale nie zawsze. Czasem w jezdni są czujniki, które zapalają światła zależnie od natężenia ruchu, jeśli nie wyczuje pojazdu nie włączy zielonego światła i można wtedy stać i stać, a za Tobą korek…
Czasem tak miałem, że musiałem wyjechać z kolejki i wjechać przed takiego uprzejmego delikwenta, wtedy się zapalało światło.
mnie i mojego Actrosa wkurza najbardziej sytuacja z 1:40 -bo ciągnik idzie sam po hamulcach i wszystko piszczy i wali po oczach czerwonym światłem ostrzegawczym -jak bym wjeżdżał w korek bez hamowania – i następnemu za mną to samo -a jak jeszcze delikwent przestaje przyspieszać ,a nawet zwalnia -to jest dzwon
1:30, 2:15, 3:40 – naprawdę nie wiem do czego się to przypieprzasz. Chyba, że nadgorliwa postawa “mam kamerkę i wszędzie widzę aferę”, to ok…
W takim razie najwyraźniej jesteś jednym z ludzi powodujących pokazane sytuacje. Po kolei:
1:30 – wjeżdżanie niebezpiecznie blisko przed ciężarówkę. Bezpieczny dystans powinno się mieć na względzie nie tylko przed sobą, ale również przed tymi którym zajeżdża się drogę, zwłaszcza przed ciężarówkami które w miejscu się nie zatrzymają. Sam jeżdżę tylko dostawczym, ale w moim przypadku to już zjeżdżają na prawy nawet metr przede mną – bo ktoś z tyłu ich chce wyprzedzić. A potem “o rany, w dupę mi wjechał ch&j złamany!”. I właśnie na takich cymbałów warto mieć kamerę na pokładzie.
2:15 – niepotrzebna zmiana pasa na lewy, zwalnianie na nim, wygląda to wręcz jak prowokacja kierowcy ciężarówki do złamania zakazu wyprzedzania. Po co takie cyrki? Co miał w głowie kierowca? Przecież tam nawet nie ma nawet… Niektórzy uważają, że obowiązek jazdy po prawej stronie jezdni obowiązuje tylko na autostradach i eskach, a tu niestety psikus – obowiązuje zawsze i wszędzie.
3:40 – to akurat nie jest “przypieprzanie się”, tylko taka nasza drogowa ciekawostka – niby policja suszy, ale jednak nie za bardzo. Może tylko testowali urządzenie w polu, kto wie. 😉
Nie każdy patrol suszy. Może tam niedaleko jest szkoła i wystarczy postawić żywych żeby wszyscy zwalniali, a może łapali tych co bez świateł albo jeszcze coś inszego.
ad.1:30 Serio, chyba przesadzasz. Jechał znacznie szybciej. Może faktycznie mógł wrócić na prawy trochę dalej, ale też nie mówmy, że było to “niebezpiecznie blisko przed ciężarówką”. Kilka metrów tam było, nie ma co sie czepiać.
2:15 Ok, niepotrzebna zmiana pasa, tu zgoda. Niemniej poza tym nie przeszkadzał kierowcy tira. Nie wiem po co on jechał lewym, ale też spuszczania się nad tym za bardzo nie rozumiem. Szczególnie tego akcentowania znaku zakazu wyprzedzania ciężarowych.
3:40 Tu pozwól, że się nie zgodzę. Najpierw pokazuje policję, a potem akcentuje, że go typ wyprzedził (mario + fuck the police). Czyli rozumiem, że uważa, że zrobił coś złego. Tylko ciekawe co?
Jeśli uważasz, że jestem jednym z ludzi powodujących dane sytuacje, to odnosząc się do sytuacji numer 1 i 3 odpowiem: tak, jestem jednym z tych, którzy prawidłowo wyprzedzają tiry. Przykro mi, ale mam zamiar dalej tak robić.
Minusujcie dalej.
1:30 – kilka metrów? Człowieku, kilka metrów to jest dobra odległość od poprzednika gdy się STOI, a nie jedzie. Takiego pojęcia jak “droga hamowania” pewnie też jeszcze nie widziałeś, a samochód w którym np. nagle odpadnie koło potrafi zatrzymać się w sposób bardzo nieprzewidziany i szybki, zdecydowanie szybszy niż ciężarówka.
2:15 – gdyby po prostu jechał to ok, ale po co zwalniał na lewym pasie? Pies by z nim tańczył gdyby nie zakaz wyprzedzania dla ciężarówek, dlatego piszę że to wygląda jak próba wkopania kierowcy ciężarówki w wykroczenie.
Jeżeli nadal zamierzasz tak jeździć i tak wyprzedzać TIRy, to jest szansa że kiedyś cię zobaczę w kompilacji typu “driving fails”. Nie życzę ci tego.
1:30 Ok, mógł wjechać dalej, zgodze się. Ciężko ocenić prędkość. Zaczął wjeżdżać ok 5 metrów przed autem, wjechał całkiem na pas już było kilkanaśćie. Do tego jechał szybciej niz ciężarówka. Zgoda, że mógł to zrobić lepiej i ja tak raczej nie robię, ale tez nie ma co dramatyzować.
2:15 Zachowania osobówki też nie rozumiem, ale dalej nie widzę powodu do spuszczania się. Ja bym zapomniał o tym po minucie, a tu gościu przerabia i wrzuca do neta.
3:40 Tu dalej nie wiem co widzi złego. I o tym mówiłem, że tak robię. W sumię nie odpowiedziałeś na to, ale nie dziwię się i nie mam pretensji, bo pewnie podobnie jak ja nie wiesz co autor miał na mysli.
Pozdrawiam i szerokośći. Czekam na dalsze minusy.
Ujmę sprawę tak, kilka sytuacji faktycznie było niebezpiecznych (jazda pod prąd, skręt z pasa do jazdy na wprost, w lewo…) , kilka kuriozalnych, a pozostałe kwalifikują się jako coś z czym należałoby wybrać się do proktologa.
Najbardziej podobało mi się moralizowanie, o stawaniu w znacznej odległości przed sygnalizatorem – proponuję od razu kilometr, przed skrzyżowaniem, gdyż zawsze może pojawić się TIR, który chce akurat skręcić, nieważne że ja też mam prawo (a nawet obowiązek) dojechać do sygnalizatora, czy do linii, a nie stawać w znacznej odległości przed nią, blokując pas.
Jazda na suwak też w obu przypadkach była nieprawidłowa, szeryfowie blokowali lewy pas (w tym jeden TIR), samochody zamiast dojechać do końca, włączały się wcześniej (spowalniając prawy pas), a na drugim filmie, w ogóle zapanował już kompletny chaos….
Zdaję sobie sprawę, że jazda ciężarowcem, jest trudna i niebezpieczna, to zadanie wymagające sporych umiejętności, a nawet specjalnych uprawnień ale nie oznacza to, że kierowcy tego typu pojazdów powinni dyktować jak mają na drodze zachowywać się inni jej użytkownicy, szczególnie że wynika z tego, że najchętniej nadali by sobie oni specjalne uprawnienia (takie jak np. zmuszanie do stawania pół-kilometra przed tym sygnalizatorem). Dobrze jest wiedzieć, jakie problemy was trapią i na co zwracać uwagę, tak żeby wszystkim jeździło się lepiej, np. na zachowywanie większego dystansu, nie wjeżdżanie wam przed maskę, nie zajeżdżanie wam drogi, generalnie nie zmuszanie was do wykonywania gwałtownych manewrów ale nie uprawnia was to do tego rodzaju pouczeń.
Pitolisz jak potłuczony. Na tym skrzyżowaniu gdzie pisze o dystansie do sygnalizatora, linia zatrzymania jest przesunięta właśnie tam, gdzie stoi. Nie bez powodu, jak to widać na filmiku.
Fajnie obejrzeć w końcu kompilację głównie z perspektywy kierowcy ciężarówki, a do tego tak fajnie sklejoną 😉
Szerokiej drogi!
W 5:00 jest napisane, że ‘umiemy jeździć na zamek’. Rzeczywiście, kierowca TIRa wpuszcza ludzi z lewej i chwała mu za to, ale ci sami kierowcy powinni byli przed zjazdem w prawo dojechać do końca swojego pasa (rozumiem, jest śnieg i nie da się go do końca wykorzystać, ale widać, że zostaje też sporo zapasu). Niejednokrotnie spotykam się z sytuacjami, gdzie ludzie stwierdzają, że lepiej zjechać wcześniej, a lewy pas koniec końców zostaje wolny i doprowadza mnie to do szału.
To jest właśnie problem z myśleniem u takich kierowców, którzy zostawiają 300 metrów lewego pasa, bo przecież i tak muszą zjechać na prawy (ewentualnie w drugą stronę, gdy prawy zamknięty, a na lewy zjeżdżają). Zamiast wykorzystać do końca możliwości tego pasa i upłynnić ruch na drodze, to oni muszą wjechać na pas kontynuowany i zatrzymać się, bo płynna jazda nie jest dla niektórych normalna, a w wielu przypadkach idzie zrobić to bez zatrzymania pojazdu.
Naprawdę ciekawy i dobrze zmontowany film : )
Ciekawa sklejka 🙂
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć o co chodzi z sytuacją z 3:38? Jest Policja, jedzie ciężarówka, facet wyprzedza. Linia jest przerywana nie ma przejścia dla pieszych, skrzyżowanie podporządkowane, a jak się zaczyna to facet z tego białego auta jest już na swoim pasie ? Wcześniej nie są pokazane jakieś znaki, chodzi o warunki ? O to, że jak już wjechał na pas i miałby się zatrzymać na skrzyżowaniu to ciężarówka by nie wyhamowała ? Czy może o prędkość ?
Można tylko się domyślać, że nagrywający jechał z maksymalną dozwoloną prędkością, więc ten drugi musiał ją przekroczyć.
A może kitrał się za ciężarówką cały czas jak ich mijał 😉
Przyjemnie się ogląda takie kompilacje. 😉
fajne
To moja wina.
zawsze moja.
tak twierdzi moja żona.
Więc chyba ma racje…