Menu

  • Kategorie

“Nie ma dwóch pasów kurw@…!!!”

A to dla tych, którzy również uważają, że dwóch pasów nie ma…
https://youtu.be/arKWCI1jJaE?t=13s

https://youtu.be/mCHA6p0-uBA?t=20s
Share Button

56 komentarzy do "“Nie ma dwóch pasów kurw@…!!!”"

  • Radeczek napisał(a):

    nic dodac nic ujac- wyglad kurczaka i mozczek kurczaka

  • Łukasz napisał(a):

    Pas ruchu, jak najbardziej jest i drugi.

    Jednak skoro jest nie wyznaczony, to kierujący pojazdem [z kamerką] powinien zjechać maksymalnie na prawo. Czego nie zrobił.
    Cytując:
    “Kierujący pojazdem jest zobowiązany jechać możliwie blisko prawej krawędzi jezdni. Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może zajmować więcej niż jednego pasa.”

    1
    19
  • Kris napisał(a):

    A czy auto zaparkowane po prawej stronie, przez co jeden z kierowców musiał korygować swój tor jazdy i doszło do tej słownej przepychanki był zaparkowany prawidłowo?

    2
    3
  • Kris napisał(a):

    To że droga jest szeroka nie oznacza że są dwa pasy. Można jechać tak jak kierujący z kamerą, ale tłumaczenie że są dwa pasy podczas gdy ich nie ma jest błedne.

    5
    29
    • TomaszTomasz napisał(a):

      Art. 2. uprd:
      “,,pas ruchu” – każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu jednego rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony znakami drogowymi; “

      18
      1
    • Ja napisał(a):

      Nie wiem, co jest bardziej przerażające na PD. Patologia drogowa w filmach czy kompletna ignorancja “kierowców” w komentarzach.

      11
      2
    • Kris napisał(a):

      Kajam się przed Wami. Nie dopisałem, że chodziło mi o wyznaczone dwa pasy.

      1
      2
  • Anonim napisał(a):

    Wszyscy teraz tacy mądrzy bo obejrzeli jb na ten temat ale bez zasnanowienia próbują to stosować. Z tego co widać na kamerze (może to tylko takie wrażenie ale nie wydaje mi się), tam nie jest wystarczająco szeroko nawet na dwie osobowki. Chyba że mówimy o ocieraniu się lusterkami ale to jakaś paranoja żeby w ten sposób się wyprzedzać i to jeszcze w mieście, gdzie i tak jest 50/h

    3
    8
    • Janek napisał(a):

      Tam są tory tramwajowe, więc na pewno jest miejsca na szerokość dwóch pasów.

      A sama wiedza o tym czy są dwa pasy, czy nie ma, nic nie zmienia. Bo Janusz w pasacie powinien jechać możliwie blisko prawej krawędzi i nie wyskakiwać z ryjem jak idiota bo ktoś robi coś nie po jego myśli.

      Taki człowiek powinien z miejsca stracić uprawnienia.

      14
      2
  • miki napisał(a):

    dlaczego najwięcej buraków na stop cham jest właśnie ze śląska? w następnej kolejności gdańsk i okoliczne wsie

    9
    8
    • Anonim napisał(a):

      zamiast gdańsk to raczej trójmiasto można swobodnie to określić

      1
      3
    • Janek napisał(a):

      Konurbacja śląska ma ludność zbliżoną do aglomeracji Warszawskiej przy niemal połowę większej gęstości zaludnienia, to chyba dobra odpowiedź.

      Co do Gdańska, nie wiem, nie jeżdżę, nie wypowiem się.

      2
      2
  • riesling napisał(a):

    Na miejscu nagrywającego uciąłbym końcówkę żeby się nie chwalić jazdą po obrzeże wyłączonym z ruchu

    1
    8
    • riesling napisał(a):

      po obszarze

    • Volcano napisał(a):

      Mnie bardziej interesuje, dlaczego wyjeżdża stamtąd srebrny samochód, skoro jest tam droga jednokierunkowa? Ewidentnie jechał pod prąd.

      • . napisał(a):

        Niekoniecznie jechał pod prąd. Faktycznie wygląda to jakby wyjeżdżał z uliczki jednokierunkowej, ale mógł też wyjeżdżać z parkingu spod kościoła.

  • g napisał(a):

    Nie ma się co denerwować trafił swój na swego.
    Kanarek powinien patrzeć w lusterka … (i mógłby wiedzieć że jak się mieszczą dwa pojazdy, a tory nie są wydzieloną częścią jezdni, to będą dwa pasy ruchu)
    Dziwne że nagrywającego nikt tutaj jeszcze nie określił “królem lewego pasa” …

    Pokrzyczeli na siebie, no i skręcił na Bytom …

    • lkn napisał(a):

      Bo królowie lewego pasa blokują lewy pas. Ten pan nikogo nie blokował, a przynajmniej nie da się tego wywnioskować z filmu.

  • Maciej napisał(a):

    Co za gruba ameba, tylko strzelać do takich śmieci

    17
    4
  • grrrr napisał(a):

    “Wymuszenie pierwszeństwa” – dokładnie !
    Nagrywający wymusza pierwszeństwo na rowerzyście!! ostatnie kadry filmiku – nagrywający skręca w lewo zmuszając rowerzystę do przyhamowania!!

    5
    37
    • Purcel napisał(a):

      1:00 – rowerzysta zwalnia sam z siebie (może widzi z daleka dziwną sytuacje na drodze i zachowuje bezpieczną odległość. Na pewno słyszy grubego co drze ryja). Zanim kierowca wjeżdża na skrzyżowanie.
      1:02 – kierowca zwalnia aby puścić rowerzystę, ale rowerzysta ustępuje kierowcy. Z grzeczności – wolno mu. Więc nie widzę tu miejsca na zwrot “nagrywający wymusza”.

      33
      1
      • TomaszTomasz napisał(a):

        Z tym wolno mu nie rozpędzaj się, bo nie jest osobą upoważnioną do kierowania ruchem. Są mandaty i są wyroki za takie czyny.

        4
        17
        • Jane napisał(a):

          @TomaszTomasz

          Nie ma żadnych mandatów, obecnie takie coś jest dopuszczone nawet na egzaminie na prawo jazdy.

          7
          1
  • Henio napisał(a):

    Ja jednak przyznam rację “kurczaczkowi”, chociaż niepotrzebnie tak się pienił.
    Znam tę drogę i tam wcale nie jest aż tak szeroko by uznać, że są tam dwa pasy ruchu. Ponadto w przeciwnym kierunku są wyznaczone pasy. W takiej sytuacji uważam, że dodany link do materiału z JB nijak się ma do rzeczonej sytuacji.

    11
    48
    • Michal napisał(a):

      Nikogo nie interesuje co myślisz, tylko jakie są fakty i przepisy.

      43
      9
      • Łukasz napisał(a):

        To następnym razem zastosuj tę zasadę, którą wyznajesz – wyprzedź inne auto i przerysuj mu bok. Wezwij na miejsce Policję i zobaczysz jaka będzie reakcja niebieskich jak się będziesz tłumaczył “Panie władzo, to jest tak szerok, to sem pomyśloł, że som dwa pasy”.

        6
        34
        • xyzzo napisał(a):

          Nie ma określonej szerokości. W przepisach jest o tym, że są dwa pasy, jeśli mieszczą się obok siebie dwa pojazdy silnikowe wielośladowe. I nie bierzesz pod uwagę dwóch ciężarówek dwuosiowych, tylko pojazdy, które aktualnie mają koło siebie jechać czy się wyprzedzać. Jak się zmieszczą dwie osobówki lub ciężarówy + osobowy, ale dwie ciężarówki już nie – to wcale nie znaczy, że nie ma dwóch pasów ruchu. Czyli żadne ‘to sem pomyśloł” – tylko stajesz obok tego drugiego. Jeśli stajesz obok niego i obaj jesteście między krawężnikiem a linią środkową – to są dwa pasy ruchu.

          21
          1
  • Łukasz napisał(a):

    Obejrzałem film kilka razy i nie zauwazyłem ani znaku pionowego ani poziomego mówiącego że za skrzyzowaniem (25 sek filmu) są 2 pasy. Przed tym skrzyżowaniem są 2 pasy (na wprost i skręt w prawo) i namalowany obszar końcący pas do skrętu w prawo. Potem jest tylko jeden pas do jazdy na wprost. Niech ktoś mnie oświeci od którego momentu są tam 2 pasy.

    11
    41
    • Leszek napisał(a):

      W cale nie muszą być namalonawe pasy, jeśli śmiało mieszczą się dwa pojazdu na jezdni mogą oba jechać równolegle. Pasy służą tylko usprawnienie organizacji ruchu jednak nie muszą występować.

      34
      4
    • I Te De napisał(a):

      Tam, gdzie na jezdni mieszczą się dwa pojazdy, znajdują się dwa pasy ruchu. Ponadto, jeśli jeden z pasów ruchu się kończy, poruszający się tym pasem powinni ustąpić pierwszeństwa, poruszającym się sąsiednim pasem ruchu.

      23
      2
      • Łukasz napisał(a):

        To jak na autostradzie jeden pas będzie wystarczająco szeroki to też się wepchniesz? Ludzie, nie jesteśmy w Rosji. Jak nie ma wytyczonych 2 pasów i/lub nie ma znaku pionowego o tym mówiącego to jest KUŹWA JEDEN PAS! Nie róbcie z siebie Janushów.

        6
        52
        • TomaszTomasz napisał(a):

          Art. 2. uprd:
          “,,pas ruchu” – każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu jednego rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony znakami drogowymi; “

          20
        • golik napisał(a):

          Jakie tutaj matoły sie wypowiadaja i niepotrzebnie komentują, mając pstro w głowie, idź sie pouczyć łukaszek, bo chyba malo czytasz, a praktyka to juz całkiem w lesie… chyba że to Ty w tym zółtym jesteś…

          6
          1
        • Paweł napisał(a):

          łukasha z siebie zrobiles i mozesz janushowi skarpety poprawic przy sandalach

        • m4ght napisał(a):

          Jeśli będzie remont drogi, nowa nawierzchnia i nie będzie oznaczeń poziomych to tak, można się wpychać.

        • Joanna napisał(a):

          Dokładnie!!!!!!!!!

      • smieszek88 napisał(a):

        Gdyby 2 samochody się tam mieściły to nie byłoby problemu. Autor typowa cebula, dobrze widział że nie ma miejsca a i tak się pchał. Kierowca passerati może trochę się za mocno uniósł, ale miał rację.

        2
        10
    • ertyewrt napisał(a):

      Myślę, że Łukasz zgodnie z życzeniem został oświecony. 😉
      Kurcze, czy tylko ja lubię się najpierw oświecić, a dopiero pisać komentarze?

  • AntypRZEMOC napisał(a):

    To jest Poludnie Polski niestety , takie zachowania chore, nie do przejecia wyskakiwanie z samochodu ….

    5
    9
    • Volcano napisał(a):

      Gdyby wyskoczył do mnie, to zaraz miałby gaz w oczy. Jeśli dalej by fikał, w ruch poszłaby różdżka-wpierdolka.

      • Stary Szofer napisał(a):

        I miałbyś sprawę o pobicie, bo on nawet nie zbliżył się do drzwi samochodu nagrywającego! To że ktoś “drze ryja” , ale w żaden sposób nie zdradza zamiaru przejścia do rękoczynów, to nie powód żeby go traktować gazem, czy pałą!

  • nic nowego napisał(a):

    Bytom,Zabrze,Siemianowice Śl,Chorzów to jest jedna wielka patologia każdy śmieje się z Radomia,Łodzi,Sosnowca ale ludzie są nieświadomi jak bardzo zdemoralizowani są ludzie z w/w miast to jest jakiś obłęd a Siemianowice Śl i Bytom to już jest przesada dla zdecydowanej większości ludzi z tych miast powinien być wybudowany specjalny ośrodek odgradzający ich od normalnych ludzi. Dla nich złodziejstwo to jest rzecz normalna , a okradanie nas wszystkich poprzez okradanie PKP w szczególności otwieranie wagonów i dokonywanie usypów to jest rzecz normalna dla nich to jest państwowe czyli nie czyje , nie wspominając o napadach na kontenery albo ulicznym złodziejstwem szok.

    18
    9
    • TomaszTomasz napisał(a):

      Dałem Ci minusa za generalizowanie. Tak, jestem mieszkańcem jednego z w/w miast i zgadzam się z przykładami, które podałeś, lecz nie na taką skalę jak opisałeś. Pominę opis społeczeństwa, bo co miasto, to swój obyczaj i takie same zachowania obserwuje się w Warszawie, Bytomiu, Katowicach, Chorzowie, Siemianowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie itd.

      Siemianowice Śląskie, to i owszem, przewozy towarowe mają tam przesrane, pociągi są zatrzymywane oraz otwierane, kto przebywa w okolicach targowiska lub przejazdu obok Rosomaków, to miał zapewne już przyjemność zobaczyć jak to życie się tam toczy. Problem jest i owszem ze społeczeństwem tych regionów, lecz weź pod uwagę też fakt ograniczeń infrastrukturalnych. Gdyby teren PKP trzymał jakiś poziom, to i pociągi mogłyby jechać 80km/h, a nie 20km/h. Nikt Ci do tak rozpędzonego pociągu nie podejdzie, bo wie czym to grozi. Kolejną sprawą jest ochrona/SOKiści, którzy zazwyczaj są, gdy nic się nie dzieje lub gdy trzeba staruszkę pogonić, bo przeszła przez tory przy targowisku, a że kilkadziesiąt metrów dalej wiadra węgla są napełniane przez margines społeczny, to nie podejdą, bo co poradzi 2-4 facetów, gdy wyskoczy do nich za krzaków 15 ludzi, którzy nie mają nic do stracenia?

      2
      2
      • asssaa napisał(a):

        Nie jest argumentem niska prędkość pociągów chociaż już 20 km/h zostało zlikwidowane i jest tam 40 km/h, a za niedługo będzie 70 km/h którą będzie i tak ciężko osiągnąć bo jest dosyć duże wzniesienie pod Chorzów i dla ciężkiego poc.towarowego 30km/h będzie wyzwaniem. Nie jest argumentem również to że SOK zajmuję się problemem tak jak się zajmuję ( chociaż robią co mogą ,drony,wozy z kamerami ,wywiadowcy itp ) ponieważ takich sytuacji nie powinno być i koniec w innym miastach jest to żadkością, co do staruszek przechodzących przez tory na targ nie ważne czy ta kobieta ma 16 , 50 czy 200 lat przechodzi na targ przez tory należy jej się mandat a nie głupie gadanie że jest schorowana to niech sobie skróci drogę .Problemem jest tam podejście ludzi które widać już u dzieci , mentalność tych osobników jest płytka wolą ukraść niż iść do pracy i takie podejście ma w tamtym mieście większość niestety ludzi . Zgadzam się z tobą patologia jest wszędzie w każdym mieście ale w tych miastach jest znacznie większa niż gdzie kolwiek indziej bywam w setki miastach rocznie “włóczę” się po dworcach ,centrach miast ze względu na pracę dużo widziałem ale jak kończę gdzieś pracę w w/w miastach to naprawdę się boję bo jest czego . Nie chcę nikogo obrazić bo wszędzie są wspaniali ludzie ale niestety tam ciężko ich spotkać

        3
        1
        • TomaszTomasz napisał(a):

          Przeczytaj sobie jeszcze raz mój wpis, tak do skutku, bo ciężko mi sobie przypomnieć, abym tłumaczył w jakikolwiek sposób łamiących przepisy.
          Nic nie zrozumiałeś, to właśnie władza pozwala, aby takie spólki jak PKP PLK zarządzały jak zarządzają właśnie szlakami np. CS – SIS. Troszkę mało wiesz jak to wygląda od środka, że chwalisz “obecne” 40km/h i tłumaczysz, że więcej i tak nie da rady dla ciężkiego towaru.

          W dalszym ciągu generalizujesz, liczyłem na jakąś merytoryczną dyskusję, ale najwidoczniej nie tutaj. Zanim kolejny raz odpiszesz i zaznaczysz w komentarzu jaki to super jesteś i ile to już zwiedziłeś, to zapoznaj się z problemami społecznymi dla tych regionów, sposoby zarządzania w tych miastach, ich rozwój gospodarczy, blokady gospodarcze, bo mądry w gadaniu, to z nas każdy jest, ale do działania w celu rozwiązywania problemów, to odważnych nie ma.

          1
          2
    • Baroner napisał(a):

      Połączę trochę wątek generalizowania z nagraniem:
      Żyje sobie Janusz z Passeratti z Bytomia/Zabrza/Chorzowa, taki sam znajdzie się w Łodzi/Sosnowcu/Warszawie, ale nie każdy kierowca z Bytomia/Zabrza/Chorzowa nie jest Januszem z Passeratti

  • wsteczny napisał(a):

    Czemu tak jest, że Ci którzy nie mają racji najgłośniej drą ryja?

    31
    2
  • Kaczy napisał(a):

    Król wsi wjechał Passeratti do miasta i takie są efekty 😀

    23
    1
    • Paweł napisał(a):

      ciekawe ze jak ja u siebie jezdze to nie mam problemow a w miescie co chwile wymuszenia. ale panicz pewnie ze stolycy to nie wie ze zarcie w miescie nie rosnie

  • Kl napisał(a):

    ‘Pedalski jebany ciulu’ ach ten ubogi język januszy na drogach…

  • Andrzej znafffca z dupy napisał(a):

    Yanush rage.

    12
    1
  • michał napisał(a):

    zabrze stan umysłu 😀

    8
    1

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Lis 15 2018
    Zderzenie trzech pojazdów w Wyszkowie
  • Lis 15 2018
    Spór o pierwszeństwo
  • Lis 14 2018
    Bliskie spotkanie z jeleniem 🦌
  • Lis 13 2018
    Wyprzedzać albo nie nie wyprzedzać, oto jest pytanie
  • Lis 12 2018
    Spodziewaj się niespodziewanego…
  • Archiwa