Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
“Na bezczela”
—
“To jeden z najlepszych filmów pokazujący ten absurd”
›
“Nie popadajmy w paranoję”
gru 01 2016
Kategoria:
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE
,
JEDŹ BEZPIECZNIE
https://www.youtube.com/watch?v=HyAHD9rXuUg
do góry
36 komentarzy
do "
“Nie popadajmy w paranoję”
"
wtf
pisze:
12/12/2016 o 10:59
Odpowiedz
Report comment
szym
pisze:
04/12/2016 o 22:00
Odpowiedz
Report comment
Michal
pisze:
03/12/2016 o 15:10
Odpowiedz
Report comment
szym
pisze:
03/12/2016 o 01:30
Odpowiedz
Report comment
Nace
pisze:
03/12/2016 o 20:32
Odpowiedz
Report comment
Bizzz
pisze:
02/12/2016 o 20:16
Odpowiedz
Report comment
Maurycy
pisze:
03/12/2016 o 10:19
Odpowiedz
Report comment
Kazimierz
pisze:
02/12/2016 o 15:24
Odpowiedz
Report comment
MR
pisze:
02/12/2016 o 11:21
Odpowiedz
Report comment
MR
pisze:
02/12/2016 o 11:28
Odpowiedz
Report comment
Nace
pisze:
02/12/2016 o 00:41
Odpowiedz
Report comment
Rysiek
pisze:
02/12/2016 o 02:49
Odpowiedz
Report comment
Kris
pisze:
02/12/2016 o 09:18
Odpowiedz
Report comment
Marek
pisze:
02/12/2016 o 09:39
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
02/12/2016 o 23:42
Odpowiedz
Report comment
Uka
pisze:
01/12/2016 o 22:40
Odpowiedz
Report comment
GOŚĆ
pisze:
01/12/2016 o 21:41
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
01/12/2016 o 21:57
Odpowiedz
Report comment
GOŚĆ
pisze:
01/12/2016 o 22:08
Odpowiedz
Report comment
GOŚĆ
pisze:
01/12/2016 o 22:11
Odpowiedz
Report comment
michal
pisze:
02/12/2016 o 12:21
Odpowiedz
Report comment
Gregory_32
pisze:
01/12/2016 o 21:32
Odpowiedz
Report comment
EE
pisze:
01/12/2016 o 21:29
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
01/12/2016 o 21:59
Odpowiedz
Report comment
Stary Szofer
pisze:
04/12/2016 o 20:13
Odpowiedz
Report comment
Brat
pisze:
01/12/2016 o 21:10
Odpowiedz
Report comment
Polskie Drogi
pisze:
01/12/2016 o 21:23
Odpowiedz
Report comment
kriss
pisze:
01/12/2016 o 21:29
Odpowiedz
Report comment
Brat
pisze:
01/12/2016 o 21:36
Odpowiedz
Report comment
A
pisze:
02/12/2016 o 10:24
Odpowiedz
Report comment
Chauffeur
pisze:
03/12/2016 o 18:04
Odpowiedz
Report comment
vespa crabro
pisze:
01/12/2016 o 21:34
Odpowiedz
Report comment
Dominik
pisze:
02/12/2016 o 13:53
Odpowiedz
Report comment
Dominik
pisze:
01/12/2016 o 21:05
Odpowiedz
Report comment
kriss
pisze:
01/12/2016 o 21:40
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
01/12/2016 o 22:00
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
36 komentarzy do "“Nie popadajmy w paranoję”"
czy w przypadku tego rozjazdu też jest taka sama sytuacja ?
czyli Ci co są na skrajnie prawym jadą sobie swoim pasem i nie muszą ustępować tym którzy chcą ze środkowego wjechać ??
https://www.google.pl/maps/@50.2276001,18.9946025,3a,75y,359.65h,89.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1rhOrxywWJ5Wd5JT-6HhYA!2e0!7i13312!8i6656
Nace, to prawda ze zachodnie drogi sa bardziej zakorkowane i za-radarowane…. Ale co z tego skoro liczba wypadków oraz ofiar smiertelnych jest w tych krajach 3 razy mniejsza? W PL wyjazd nad morze lub w góry oraz powrót – w sezonie wakacyjnym, swiatecznym, dlugo- weekendowym to jest igranie ze smiercia….
luknij se tu:
http://www.worldlifeexpectancy.com/cause-of-death/road-traffic-accidents/by-country/
8:30 dodatkowo oba pojazdy zawrócił wbrew sygnalizatorowi kierunkowemu. Dobrze widać, że nie jest to manewr w tym miejscu łatwy dlatego sygnalizator na to nie zezwala.
Panie Dworak – polscy kierowcy powinni byc traktowani przez projektantów / inzynierów ruchu – jak dzieci. Tak sa traktowani kierowcy w innych krajach i to dziala.
W miejscach takich jak to skrzyzowanie z nakazem jazdy prosto lub w prawo – tam gdzie kierowcy zawracaja – powinien stac radar i kamera. Tam gdzie ciezarówki kierowcy lekcewaza pas dojazdowy – obszar wylaczony z ruchu powinien byc podwyzszony i pokryty np kostka, lub zamiast lini ciaglej – kraweznik. Tak czesto sa rozdzielone pasy ruchu np na rondach we Francji.
Na zachodzie kierowcy sa traktowani przez system kamer i ‘szykan’ na drogach – jak dzieci, i to, i tylko to przynosi EFEKTY.
Zwezenie drogi ? W Anglii stawia sie sluzy na podwyzszonych kraweznikach a po bokach metalowe slupy przez ktore nie przecisnie sie zaden zbyt szeroki samochod. Nie dalo sie uregulowac samym znakiem? Pierdoln*li betonowe slupy. Szykany i sztuczne wyspy na prostych drogach zmuszajace do jazdy z minimalna predkoscia to norma. Obszary wylaczone z ruchu pod nadzorem kamer – norma. Obszary drogi wylaczone z ruchu naszpikowane betonowymi szpikulcami ? Norma…. i to dziala, bo nic innego nie dzialalo… Do tego progi zwalniajace przed przejsciami dla pieszych….norma…
Ludzie nad-interpretuja sobie znaki na swoj wlasny sposob dlatego ze infrastruktura daje im taka mozliwosc.
Dlaczego kierowcy w polsce jezdza 90 tam gdzie jest 50 ? Bo sie da ! Przestana przekraczac predkosc tylko wtedy kiedy nie bedzie sie jej dalo przekroczyc… kiedy zaczna zwalniac przed pasami ? Tylko wtedy kiedy beda musieli zwolnic…
I tak dalej…
Pozdro 599
Zapomniałeś jeszcze dodać, że dzięki tak idiotycznemu podejściu i tak chorobliwemu przestrzeganiu przepisów zachodnie drogi są chyba najbardziej zakorkowanymi.
Póki jeździłem po Polsce myślałem, że korek na słynnej A4 to najgorsze co mnie może w karierze kierowcy spotkać. Potem pojechałem do Pragi parę razy i pomyślałem sobie, że godziny szczytu w Warszawie wcale nie są takie złe. Pojechałem na niemiecką autostradę tak wychwalaną przez polaków z kompleksem małego fiuta i pomyślałem sobie… że wiesz co? Naprawdę lubię tą naszą A-czwórkę, jest naprawdę spoko.
Więc z całym szacunkiem, wybacz, ale przykład zachodnich dróg to dla mnie gówniany przykład. Cieszę się, że w Polsce jeździ się tak jak się jeździ, bo dzięki temu tu się w ogóle da jeździć w sensownym czasie pomimo braku dróg szybkiego ruchu. Obawiam się, że szybciej przejadę Polskę wzdłuż i wszerz drogami wojewódzkimi, niż Niemcy autostradą choćby tylko wszerz.
Wszyscy Ci, ktorzy nadal uwazacie, ze ciezarowcy nie byli jedynymi sprawcami, przejezdzajac po powierzchni wylaczonej z ruchu, to sprawdzcie sobie najpierw definicje drogi i co wchodzi w jej obreb i wtedy bedziecie juz wiedziec, czy ciezarowcy byli na skrzyzowaniu czy nie. Bo jak rozumiem jadac po trawie rownolegle do drogi z pierwszenstwem i przecinajac poprzeczna droga podporzadkowana, to mamy pierwszenstwo. Tkwicie juz w totalnych oparach absurdu…
I jeszcze swoje będzie gadał. Takim policjant powinien dawać najwyższe mandaty
Dworak rozumie swój błąd, ale ucieka od miejsca spornego przenosząc problem już na zmianę pasa. Nie skupie się na punkcie spornym.
Ale Pan dworak jest idealny. Tylko reszta nie jest nieomylna
Niestety logika a postępowanie powypadkowe, czy to prowadzone przez policje, czy to przez sąd nie mają nic ze sobą wspólnego. Potwierdzają to liczne opinie policjantów, które można oglądać w paru programach telewizyjnych albo wyroki sądów cytowane na forum prawnym.
Co z tego że według Pana Dworaka i logiki masz pierwszeństwo wjeżdżając na pas rozbiegowy skoro policja uzna cie za winnego?
Decyzje policji w takich przypadkach są zawsze takie same. Masz ustąpić wszystkim na drodze z pierwszeństwem. Nawet jeżeli łamią przepisy!
Aaa. przecież to bzdura !, ale takie jest stanowisko policji.
Pan Dworak wielokrotnie idealizuje realny świat. np.w odcinku w którym stwierdził, że jeżeli jadący drogą główną z pierwszeństwem łamanym nie włączy kierunkowskazu to będzie winny kolizji. Na logikę tak, ale według policji i sądów nie.
Podsumowując, jeżeli chcecie dostawać mandaty ale być w zgodzie ze zdrowym rozsądkiem słuchajcie Dworaka. Jak przełkniecie dumę i uznacie , ze lepiej zachowywać się głupio ale nie dostawać manatów to słuchajcie 99% innych ludzi w Polsce
A. jeszcze dodam, że gdyby ktoś znalazł się w podobnej sytuacji to moim zdaniem najlepiej stwierdzić, że ciężarówka włączała się do ruchu z pola wyłączonego z ruchu. W końcu, nie musi się zatrzymać aby potem włączyć się do ruchu. po prostu wjechała na pole wyłączone, po czym będąc dalej w ruchu, ale de fakto poza drogą wjeżdża na drogę, czyli musi ustąpić wszystkim pierwszeństwa.
Prawda jest taka, że tego znaku tam nie powinno w ogóle być i należałoby cofnąć się do autora rozporządzenia i zapytać go co miał na celu wprowadzając takie rozwiązanie. Techniczna specyfikacja takich skrzyżowań z “pasami rozbiegowymi” wyklucza możliwość wymuszenia pierwszeństwa. Na takim skrzyżowaniu nie da się, choć nawet byśmy bardzo chcieli – wymusić pierwszeństwa przy wjeździe. Pierwszeństwo można wymusić w takim miejscu jedynie poprzez nieprawidłową zmianę pasa ruchu – nie inaczej. Nie bezpodstawnie nazywa się ono potocznie “bezkolizyjnym”.
Dlatego bublem prawnym jest w ogóle postawienie tam tego znaku.
Wydaje mi się, że jak wiele nieprzemyślanych rozwiązań postawienie tego znaku tam wynika z prostego faktu – przepisy ruchu drogowego nie precyzują konkretnie tego typu skrzyżowania, podobnie jak nie precyzują pojęcia “skrzyżowania o ruchu okrężnym” i tak… wedle przepisów rondo należy traktować jak zwykłe skrzyżowanie (co jest absurdem). Podobnie jest i tutaj, skrzyżowanie – w zamyśle bezkolizyjne – nagle jest przedmiotem absurdalnej dyskusji.
Zatem skoro przepisy nie regulują dokładnie różnych typów skrzyżowań i wszystkie wrzucają do jednego wora to mamy delikatny problem, a interpretacja Pana Dworaka nie jest taka oczywista – choć osobiście się z nim zgadzam.
Pan Dworak wyraźnie zaznaczył, że ten znak pionowy jest zabezpieczeniem zarządcy drogi w sytuacji gdy znak poziomy byłby niewidoczny (np. zasypany śniegiem).
Czyli gdyby znaki poziome były niewidoczne, to te ciężarówki z filmików miałyby pierwszeństwo i to nagrywający byliby winni?
Znaki pionowe mają wyższy priorytet niż poziome, więc nie można powiedzieć że pionowy działa wtedy gdy nie widać poziomych, bo jest to niezgodne z KRD.
“Czyli gdyby znaki poziome były niewidoczne, to te ciężarówki z filmików miałyby pierwszeństwo i to nagrywający byliby winni?”
Dokładnie tak – wtedy prawdopodobnie nie byłoby widać także pasa rozbiegowego, tylko kierowcy wytyczyliby sami pasy w leżącym śniegu.
Co jest tu niezrozumiałe dla Ciebie?
Podobnie w “normalnej sytuacji” – czy wjeżdżając na lewy pas w jakiś sposób jedziesz niezgodnie z oznakowaniem? Nie. Też ustępujesz pierwszeństwa pojazdom jadącym drogą, na którą wjeżdżasz, a wjeżdżasz dopiero zmieniając pas..
Przestańcie ignorować fakt, że pojazdy jadące pasem rozbiegowym jadą wciąż swoim pasem ruchu – nie zmieniają kierunku, nie zmieniają pasa ani nie przecinają niczyjego kierunku jazdy. W którym miejscu chciałbyś komuś ustępować pierwszeństwa?
Przeraża mnie taki brak umiejętności logicznej oceny sytuacji. Rozumem jeszcze ograniczenie w sytuacji na drodze – wpada ktoś w umysłową panikę, a metru drogi lecą. Ale tu masz czas na przemyślenia, masz podrzucane wyjaśnienia i dalej ciągniesz swoje obiekcje.
Nie, nie byliby winni, gdyby nie było znaku i nie widać byłoby oznaczeń na drodze – te ciężarówki wymusił jawnie pierwszeństwo, przez zmianę pasa i bezczelne zajechanie drogi, co w każdej sytuacji jest niedopuszczalne!
Znaki pionowe są umieszczone na wypadek innej sytuacji, otóż gdyby śnieg przysypał oznaczenia poziome (te na drodze), wówczas bez dodatkowych znaków pionowych, samochody WJEŻDŻAJĄCE, mogłyby próbować wjechać na dowolny pas, z pominięciem pasa rozbiegowego, na dodatek z mylnym przekonaniem o swoim pierwszeństwie (reguła prawej ręki, w praktyce).
GOŚĆ GADA JAK WAŁĘSA
W 8 minucie mamy “C-5 Nakaz jazdy prosto przez SKRZYŻOWANIE
Wskazuje, że kierujący jest zobowiązany do jazdy prosto przez skrzyżowanie. Nakaz kończy się za skrzyżowaniem. Skręcanie na skrzyżowaniu w prawo bądź w lewo jest zabronione.”
a Skrzyżowanie to według przepisów KD “skrzyżowanie – przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; określenie to NIE DOTYCZY przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi twardej z drogą gruntową, z drogą stanowiącą dojazd do obiektu znajdującego się przy drodze lub z drogą wewnętrzną;”
Obowiązuje nas więc ten znak w tym miejscu? W lewo mamy skręt na jak rozumiem parking/stację, a więc drogę dojazdową do jakiegoś obiektu przydrożnego, które skrzyżowania nie tworzy, a znak dotyczy skrzyżowania…
I nie próbuję tutaj udawać mądrego, czy szukać dziury w całym. Po prostu pytam, bo zawsze mnie taka sytuacja zastanawiała (jak wiele innych – przydałoby się forum do takich dyskusji… 😉 )
A skąd ta cytata że tylko “przez skrzyżowanie”?
To tylko część prawdy bo C-5 obowiązuje także w miejscu gdzie taka zmiana kierunku jest możliwa.
Dałeś mi do myślenia, by zgłębić temat, a nie zostawiać go jedynie “zasyganlizowanego” Mam odpowiedź w szczegółowych przepisach dot. oznakowania:
“Poza skrzyżowaniami znak C-5 stosuje się w miejscach krzyżowania się kierunków ruchu, jeżeli konieczne jest wyeliminowanie skręcania pojazdów, np. skręcania w lewo do obiektów przydrożnych, stacji paliw itp.”
W miejscach krzyżowania się. Teraz pasuje 😉
No i jeszcze: “Znak C-5 stosuje się też na drodze dochodzącej do drogi poprzecznej, jeżeli kąt między osiami obydwu dróg lub pomiędzy osią drogi dochodzącej a krawędzią jezdni drogi poprzecznej jest mniejszy od 20° ”
Muszę się zaznajomić z warunkami technicznymi umieszczania znaków drogowych. Bo tam tkwi wiedza i mądrość tego świata.
Wydaje mi się, że zarządca drogi nie do końca dobrze wszystko oznaczył. Wystarczyłoby dać ciągłą linię od strony z nakazem jazdy prosto (mówimy o sytuacji ze stacją) i przerywaną od drugiej – żeby wyjeżdżający ze stacji mogli skręcić w lewo. Problemu by nie było w interpretacji tego. Zawsze lepiej jak znaki pionowe są poparte poziomymi.
To dla kogo jest ten znak skoro Pan twierdzi że dotyczy tylko wyłączenia ????
Po prostu znak A7 jest zupełnie niepotrzebny. Wystarczyłby znak nakazu jazdy w prawo?
W jakie prawo, gdzie w prawo?
Nieuważnie słuchałeś wyjaśnień, znak A7 jest tam ustawiony, na wypadek, gdyby oznakowanie poziome nie było widoczne np. w czasie intensywnych opadów śniegu.
bez oglądania cytuje… “jeździmy niebezpiecznie”; “jeździmy nieodpowiedzialnie”; “ojjjj jak niebezpiecznie pojechał ten samochód…”
najbardziej denerwuje mnie ta generalizacja… -my-… rozumiem że Pan Marek wczuł się w swoją pracę ale przy niektórych komentarzach po prostu za bardzo płynie 😉
Radziłbym jednak na przyszłość najpierw pooglądać, a później komentować…
taaa a potem taki polemizuje
taki nie polemizuje bo znane mi są zasady włączania się do ruchu 🙂
W której minucie filmu takowe zostały omówione?
Tym komentarzem udowodniłeś właśnie, że jednak nie są Ci one znane. 🙂
Specjalnie mowi “my” zeby nikt mu nie zarzucil, ze wszystkich dookola poucza, a sam ma sie za ideal 😉
My jako społeczność kierowców, poza tym nie chce wytykać palcami ten i ten, nie chce też mówić, że on jeździ super i zajebiście inni nie, może dlatego stosuje my?
Wy jesteście śmieszni, po co polemizujecie jak to co mów Pan Dworak w tym programie i poprzednich jest oczywiste, są podstawą zasad ruchu drogowego.
Chyba, że Ci co to komentują znaleźli prawo jazdy w chipsach, ewentualnie kupili na odpuście. Pozdrawiam.
strach wsiadać za kółko jak z takimi rzeczmi się polemizuje . A tak na prawdę to zastanawiam się nad sensem tego odcinka bo z tego jak panowie przedstawili swoje racje wnioskuję, że pan Dworak i tak ich nie przekonał.
Jest jeszcze spora grupa niepewnych.