Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
“Kontakt” z barierą energochłonną
—
Seat ścina latarnię
›
Niebezpieczne polskie autostrady cz. 2
kwi 02 2018
Kategoria:
JEDŹ BEZPIECZNIE
https://youtu.be/c-EdkTjMjNA
do góry
16 komentarzy
do "
Niebezpieczne polskie autostrady cz. 2
"
Laudo
pisze:
05/04/2018 o 20:23
Odpowiedz
Report comment
Stary Szofer
pisze:
02/04/2018 o 21:45
Odpowiedz
Report comment
Edward
pisze:
02/04/2018 o 21:48
Odpowiedz
Report comment
Bars
pisze:
03/04/2018 o 10:08
Odpowiedz
Report comment
Stary Szofer
pisze:
03/04/2018 o 16:16
Odpowiedz
Report comment
Bars
pisze:
03/04/2018 o 23:06
Odpowiedz
Report comment
Anonimik
pisze:
02/04/2018 o 17:43
Odpowiedz
Report comment
Razi
pisze:
02/04/2018 o 22:04
Odpowiedz
Report comment
Henio
pisze:
02/04/2018 o 13:40
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
02/04/2018 o 14:38
Odpowiedz
Report comment
Kierownik
pisze:
02/04/2018 o 15:13
Odpowiedz
Report comment
Gosieńka85
pisze:
02/04/2018 o 13:38
Odpowiedz
Report comment
mk
pisze:
02/04/2018 o 16:20
Odpowiedz
Report comment
Razi
pisze:
02/04/2018 o 22:10
Odpowiedz
Report comment
Taxi driver
pisze:
03/04/2018 o 09:26
Odpowiedz
Report comment
Kierowca
pisze:
03/04/2018 o 11:17
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
16 komentarzy do "Niebezpieczne polskie autostrady cz. 2"
Ciekawe co Pan Dworak na to powie:
https://youtu.be/vTutEKrzlY4
Co do obecnego odcinka, to zgoda w 100%, ale w poprzednim BYŁO WIDAĆ JAK PAN DWORAK NA OGRANICZENIU DO 50km/h JEDZIE 70km/h – będę to przypominał tak długo, aż Pan Dworak wytłumaczy się z tego wykroczenia drogowego.
W jednym z odcinków też złośliwie blokował lewy pas ruchu na autostradzie.
Tak to już zwykle jest, że ten który pozuje na najbardziej prawego, sam ma najwięcej na sumieniu.
Chłopcy, swoje kompleksy przy P.Dworaku zostawcie już, a będzie Wam lżej. Pewnie w życiu i w jeździe też jesteście tak nieomylni jak próbujecie być w swoich komentarzach…
Tu nie chodzi o kompleksy, tylko o uczciwość – jeśli ja piszę, że 90% ograniczeń prędkości w Polsce jest zbędnych i bez sensu, to gdy złamię taki zakaz – postępuję zgodnie z tym co piszę, ale gdy Pan Dworak głosi iż zakazów należy bezwzględnie przestrzegać, a potem je łamie to chyba coś nie halo? A jak chce uchodzić za autorytet, to powinien się wytłumaczyć – gdyby od razu powiedział, o kurcze, no wstyd, ale się zagapiłem – jak dla mnie nie było by sprawy.
Czepianie się szczególików i rozdrabnianie każdej wypowiedzi p. Dworaka na mikro części, bez uwzględniania samej istoty sprawy kompletnie mija się z celem. Nawet jeśli gdzieś na filmie popełnił błąd nie odbiera to mu jeszcze jego autorytetu w dziedzinie jaką jest ruch drogowy na polskich drogach i wypowiadania się na te tematy. Więcej pokory i wyciągania wniosków dla siebie, a mniej przemądrzania się jako klawiaturowy ekspert, wszystkim przyniesie więcej korzyści. Nie tylko Ty @szoferze dużo jeździsz po trasach…
dobra, ale w sytuacji pokazanej na filmie, tej z zatrzymaniem na pasie rozbiegowym i czekanie na przejazd po lini ciągłej, to wg mnie nie jest autostrada, bo za pare metrow widac, ze blokuje sie lewy pas, prawdopodobnie do skretu w lewo, w oddali widac znaki z nazwami miejscowosci przypisanymi do danego pasa, więc kierowca chcąc wjechać prawidłowo na ten lewy pas, nie ma takiej mozliwosci, gdyz ciagła na rozbiegówce konczy sie w momencie w którym tam ustawił się juz lekki korek, a jak wiadomo gdyby mial pojechac dalej i czekac z kierunkowskazem by sie wlaczyc przed jakis pojazd, to niestety ale polska cebula zwyczajnie nie wpuscila by go.
To niczego nie zmienia. Pas rozbiegowy służy do wyrównania prędkości i płynnego włączenia się do ruchu, a nie zatrzymania się i czekania aż ten ruch się zatrzyma, żeby nas wpuścić.
Moim zdaniem prowadzący porusza się prawidłowo i rzetelnie tłumaczy punkt po punkcie jak należy się jeździć zgodnie z założeniami ustawodawcy w prawie o ruchu drogowym.
W poprzednim odcinku sporo komentujących osób miało “wątpliwości” co do stylu jazdy prowadzącego. Jak dla mnie bezpodstawne.
Przecież każdy z nas widząc w obszarze zabudowanym wariata pędzącego dwukrotnie szybciej niż dopuszczalna prędkość, powie pod nosem, że to debil itp. Natomiast jak ktoś zasuwa z nadmierną prędkością po drodze szybkiego ruchu, to tylko mu się spieszy i trzeba mu zjechać. NIE! Nie trzeba! Jak będę miał mozliwość, to zjadę. Jedynym odstępstwem są pojazdy uprzywilejowane.
Nie twierdzę, że nigdy nie przekroczyłem dopuszczalnej prędkości a po autostradzie jeżdżę max 140, ale nigdy nie “uczę” innych jak mają jeździć. To nie jest moje zadanie.
Peace i bezpiecznych powrotów że Świąt życzę.
Pokój nam wszystkim.
Amen
Niestety u nas tak to wygląda … Przydałby się radary na autostradach, na pewno poprawiłoby to bezpieczeństwo i zwolniło tych dla których 140 km/h to za mało 🙁
Są pomiary odcinkowe
Nie potrzebujemy ścisłego wymogu przestrzegania zasad ruchu drogowego, tylko wzajemnego szacunku na drodze. Niech sobie pędzą i 200 km/h, ale pod warunkiem że są sami.
Nie ma wredniejszego zachowania niż miganie długimi „bo ja chcę jechać szybciej niż dopuszczone 140”.
Teoretycznie można by jechać cały czas lewym pasem 140 i nikomu nie powinno to przeszkadzać, bo wg. przepisów nikt nie ma prawa nas dogonić.
Nie ma gorszego sposobu myślenia niż “jadę z maksymalną prędkością, to nie muszę zjeżdżać na prawy/środkowy pas”. I potem ktoś leci ktoś 150 autostradą i wyjeżdża mu Janusz z prawego pasa, bo będzie tira wyprzedzał rozpędzając się dopiero z 90 do 100 km/h. Przecież on wyprzedza. A że ktoś musi zwolnić o 50 km/h to już nie ważne.
Ale własnie według Pana Dworaka taka jazda jest dobra, pokazał to w poprzednim odcinku.