Menu

Kategorie

  • Ponad 55,000 polubień

  • PD w mediach

  • Wszystkie odcinki PD

  • 124,000 subskrypcji

  • POSTY GOŚCI

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

  • Subskrybuj

    Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach

“Niedostosowanie prędkości do warunków panujących na drodze”

https://www.youtube.com/watch?v=PjwyEjJ27oU
https://www.youtube.com/watch?v=PjwyEjJ27oU

22 komentarze do "“Niedostosowanie prędkości do warunków panujących na drodze”"

  • Dariusz napisał(a):
    18
    8

    pewnie miał do tego ładne opony 5mm bieżnika i tylko 12 letnie

    • Krycha napisał(a):
      20
      7

      Ciekawe jakie Ty masz ? 🙂 pierdzielisz takie głupoty że głowa boli….skąd możesz wiedzieć jakie miał opony….opony nie są drogie nie tylko Ciebie stać na nowe …

      • Davvid napisał(a):
        2
        1

        Krycha. Sugerusz, że Dariusz kupuje opony do samochodu mamy?

      • abc napisał(a):
        5
        0

        takie są kolego realia, pół ( a moze i wiecej ) takich sytuacji, najechań, utraty trakcji, niestety jest winą tego, ze sie kupuje chinskie gówno albo bieznikowane, chyba nie ogladasz calej serii PD skoro tak piszesz, sądzisz, ze w tym mondeo(chyba to mondeo Mk2) miał nowe michały czy kontki ? mial stare zjebane dębice tudzież jakieś kormorany albo chinskie firestony.
        Nie ma w ej sytuacji nic nadzwyczajnego, jest mokro, z łuku wyjechal – pewnie chcial zmienic pas, koleina – wiecej wody, opona bez bieznika nie odprowadza tylko wpada w coraz wiekszy aquaplanning, w samochodzie nie ma ESP, wiec koło które juz wpadło w tą wode ciągnie auto za sobą i tyle, moze nie odjął gazu i tak to wyglądało

        • prk napisał(a):
          1
          0

          “Chińskie Firestony”

          No przepraszam ale pierwsze słyszę. Polecam poczytać co to jest Firestone i gdzie jest produkowany.

        • Majo napisał(a):
          0
          0

          Bridgestone to japońska firma, a ich opony są akurat dobrej jakości.

      • xyzzzo napisał(a):
        0
        0

        Trochę racji ma. Ja np. mam rocznik produkcji 2014, końcówka. Z przodu zostało około 6 mm, z tyłu dalej 8 mm, jak od nowości (te akurat opony mają ścieralne znaczniki, łatwiej stwierdzić). Nie jest tak łatwo wpaść w poślizg, trzeba naprawdę przesadzić.

        • orte napisał(a):
          0
          0

          Spora różnica miedzy osiami.
          Poczytaj co to jest rotowanie opon i dlaczego warto to robić 😉

  • helpdżek napisał(a):
    1
    8

    Proponowałbym bardziej powściągliwe komentowanie… Nie można po prostu wrzucić filmu i niech każdy sobie oceni wg. własnego uznania? Tak jak to jest w kompilacjach na YT?

    • Cjalis napisał(a):
      19
      2

      Komentarz do tego zdarzenia jest prosty i nie ma co się spalać. Są gamonie, którzy nie jarzą, że jak jest mokro to samochód zachowuje się inaczej niż jak jest sucho. Na szczęście temu bozia wymierzyła karę zanim zabił kogoś lub siebie 🙂

  • Deeway napisał(a):
    6
    1

    Co on tam wiózł? Koks?

  • Krzysiek napisał(a):
    0
    1

    szyba poleciala w drobny mak

  • Sarmata napisał(a):
    0
    5

    .Wydaje mi się, że jak wpadł w poślizg to dodał gazu. Opony mają znaczenie przy mokrej nawierzchni, a nie na kałużach. Jak wpadniesz w kałużę jednym kołem to to koło przyhamuje a drugie jedzie normalnie i recepta na poslizg.

  • wujek_samo_zło napisał(a):
    6
    2

    bokiem bokiem i w słup 🙂 daje 8/10

  • Skinny napisał(a):
    3
    1

    Prędkość, tylko prędkość. Nie dostosowanie prędkość do warunków. Tyle w temacie. Tego trzeba się nauczyć a jak się jest młodym i głupim to…bmw 🙂 nie no żartuje z tym bmw ja lubię te auta i chętnie bym pojezdził bmw 5 e39 z sześcioma garami.

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj