Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
“Nie igraj z życiem i zdrowiem innych”
—
Blokada na bramce
›
Nowy dowód – film z interwencji
sty 06 2017
Kategoria:
AGRESJA
,
MONITORING
,
OKIEM KAMERY
,
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE
https://www.youtube.com/watch?v=SQlvOugBKWQ
do góry
81 komentarzy
do "
Nowy dowód – film z interwencji
"
juuulek
pisze:
13/01/2017 o 06:46
Odpowiedz
Report comment
fd
pisze:
08/01/2017 o 20:16
Odpowiedz
Report comment
nexone
pisze:
08/01/2017 o 14:09
Odpowiedz
Report comment
Jooj
pisze:
07/01/2017 o 16:11
Odpowiedz
Report comment
Yorgi
pisze:
07/01/2017 o 14:43
Odpowiedz
Report comment
Kamil
pisze:
07/01/2017 o 13:14
Odpowiedz
Report comment
cezar
pisze:
06/01/2017 o 23:47
Odpowiedz
Report comment
Młode próchno
pisze:
06/01/2017 o 20:49
Odpowiedz
Report comment
mati1808
pisze:
06/01/2017 o 19:25
Odpowiedz
Report comment
Midas
pisze:
06/01/2017 o 19:06
Odpowiedz
Report comment
laudo
pisze:
08/01/2017 o 14:48
Odpowiedz
Report comment
RxV
pisze:
06/01/2017 o 15:48
Odpowiedz
Report comment
Tomo
pisze:
06/01/2017 o 15:21
Odpowiedz
Report comment
Renata
pisze:
06/01/2017 o 15:14
Odpowiedz
Report comment
laudo
pisze:
08/01/2017 o 11:09
Odpowiedz
Report comment
Renata
pisze:
09/01/2017 o 13:47
Odpowiedz
Report comment
laudo
pisze:
09/01/2017 o 19:15
Odpowiedz
Report comment
Renata
pisze:
09/01/2017 o 21:10
Odpowiedz
Report comment
laudo
pisze:
10/01/2017 o 00:32
Odpowiedz
Report comment
Renata
pisze:
10/01/2017 o 01:30
Odpowiedz
Report comment
laudo
pisze:
10/01/2017 o 14:01
Odpowiedz
Report comment
Renata
pisze:
10/01/2017 o 16:33
Odpowiedz
Report comment
Luk
pisze:
06/01/2017 o 15:02
Odpowiedz
Report comment
Kipo
pisze:
06/01/2017 o 14:17
Odpowiedz
Report comment
karolenkus
pisze:
06/01/2017 o 14:15
Odpowiedz
Report comment
Bobi
pisze:
06/01/2017 o 14:05
Odpowiedz
Report comment
Nokian
pisze:
06/01/2017 o 13:44
Odpowiedz
Report comment
rds
pisze:
06/01/2017 o 13:36
Odpowiedz
Report comment
ref
pisze:
06/01/2017 o 13:54
Odpowiedz
Report comment
rds
pisze:
06/01/2017 o 14:23
Odpowiedz
Report comment
ThePlaceq
pisze:
06/01/2017 o 17:08
Odpowiedz
Report comment
Slawek
pisze:
08/01/2017 o 00:48
Odpowiedz
Report comment
Maciek
pisze:
06/01/2017 o 13:34
Odpowiedz
Report comment
Anon
pisze:
06/01/2017 o 16:50
Odpowiedz
Report comment
laudo
pisze:
08/01/2017 o 10:59
Odpowiedz
Report comment
laudo
pisze:
08/01/2017 o 14:44
Odpowiedz
Report comment
Keraj
pisze:
06/01/2017 o 13:33
Odpowiedz
Report comment
Tak
pisze:
06/01/2017 o 13:16
Odpowiedz
Report comment
Laudo
pisze:
06/01/2017 o 13:10
Odpowiedz
Report comment
Jan
pisze:
06/01/2017 o 12:59
Odpowiedz
Report comment
Tolek
pisze:
06/01/2017 o 21:17
Odpowiedz
Report comment
Jan
pisze:
07/01/2017 o 18:11
Odpowiedz
Report comment
Abra
pisze:
09/01/2017 o 15:54
Odpowiedz
Report comment
kurwa
pisze:
07/01/2017 o 23:59
Odpowiedz
Report comment
cknd98
pisze:
06/01/2017 o 12:55
Odpowiedz
Report comment
Anon
pisze:
07/01/2017 o 20:08
Odpowiedz
Report comment
Pypia
pisze:
06/01/2017 o 12:55
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
06/01/2017 o 13:20
Odpowiedz
Report comment
tatar
pisze:
06/01/2017 o 17:24
Odpowiedz
Report comment
Tolek
pisze:
06/01/2017 o 21:14
Odpowiedz
Report comment
jolo
pisze:
06/01/2017 o 22:17
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
06/01/2017 o 23:09
Odpowiedz
Report comment
Zdziwsław
pisze:
07/01/2017 o 04:02
Odpowiedz
Report comment
Laudo
pisze:
07/01/2017 o 19:24
Odpowiedz
Report comment
nie lubie psów
pisze:
07/01/2017 o 23:53
Odpowiedz
Report comment
Slawek
pisze:
08/01/2017 o 00:36
Odpowiedz
Report comment
greg
pisze:
06/01/2017 o 14:25
Odpowiedz
Report comment
DmN
pisze:
06/01/2017 o 23:37
Odpowiedz
Report comment
name
pisze:
06/01/2017 o 12:54
Odpowiedz
Report comment
Krzecha
pisze:
06/01/2017 o 12:54
Odpowiedz
Report comment
ODP
pisze:
06/01/2017 o 13:02
Odpowiedz
Report comment
lxl
pisze:
06/01/2017 o 12:50
Odpowiedz
Report comment
Edek
pisze:
06/01/2017 o 16:23
Odpowiedz
Report comment
ozi
pisze:
06/01/2017 o 16:59
Odpowiedz
Report comment
Anal
pisze:
06/01/2017 o 20:10
Odpowiedz
Report comment
Adam
pisze:
06/01/2017 o 21:20
Odpowiedz
Report comment
Slawek
pisze:
08/01/2017 o 00:21
Odpowiedz
Report comment
Edmund
pisze:
06/01/2017 o 21:56
Odpowiedz
Report comment
Giepson
pisze:
06/01/2017 o 12:48
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
06/01/2017 o 13:12
Odpowiedz
Report comment
Giepson
pisze:
06/01/2017 o 14:42
Odpowiedz
Report comment
Tolek
pisze:
06/01/2017 o 21:06
Odpowiedz
Report comment
nie lubie psów
pisze:
07/01/2017 o 23:35
Odpowiedz
Report comment
Marek
pisze:
10/01/2017 o 01:49
Odpowiedz
Report comment
Slawek
pisze:
08/01/2017 o 00:18
Odpowiedz
Report comment
Maciej
pisze:
06/01/2017 o 12:31
Odpowiedz
Report comment
Marcin
pisze:
06/01/2017 o 13:23
Odpowiedz
Report comment
Maciej
pisze:
06/01/2017 o 21:45
Odpowiedz
Report comment
lukasz
pisze:
08/01/2017 o 01:00
Odpowiedz
Report comment
Renata
pisze:
08/01/2017 o 16:21
Odpowiedz
Report comment
Paweł
pisze:
11/01/2017 o 02:25
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
81 komentarzy do "Nowy dowód – film z interwencji"
ale tak już serio, czy tylko ja tu nie widzę na materiale ŻADNEGO naruszenia przepisów ze strony policjanta?
Trochę podejrzanie jednostronnie to wszystko jest przedstawione w tym materiale z tv. Nie wybielam policji, ale te nagranie z ulicy, nie potwierdzające w pełni opisu całej akcji policji na tej kobiecie (pamiętajmy, że w czasie gwałtownych emocji człowiek nie jest w stanie wszystkiego tak ładnie zapamiętać jak ta Pani), oraz udział Mietków z ulicy w zeznaniach (którzy ogólnie mogą mieć nieobiektywne podejście do policji jako instytucji) daje trochę bardziej kompleksowy obraz niż policja=zło, Pani=dobro.
Na nagraniu wygląda to trochę tak jakby Pani chciała uciec przy okazji rozjeżdżając jakąś osobę (w tym wypadku akurat policjanta), więc nie wygląda to tak niewinnie z jej strony, jak opisuje to ta Pani.
Z pewnością kamery policyjne nagrywające również dźwięk wiele by tutaj ułatwiły. Policja by się pilnowała i obywatel również. A tak mamy słowo przeciwko słowu i niejednoznaczne nagranie z kamer.
https://www.facebook.com/policemf/videos/1205853299509886/
Przeczytajcie sobie. Najlepiej jest osądzać bez poznania sprawy od drugiej strony.
policja zajeżdża jej drogę a ona jedzie sobie zaparkować, nie dziwne że jej kluczyki chciał zabrać… pewnie ten radiowóz to jechał już od tego skrzyżowania
O “policjancie” napisaliście już wszystko. Nic dodać nic ująć.
Ale co się tyczy “biednej “kobiety to jej prawko powinno trafić do kosza. Nie dość że jadąc z dziećmi dwukrotnie łamie przepisy to nie jest nawet w stanie ogarnąć tego co się wokół niej dzieje. Widziałem takie mistrzynie wyjeżdżające przed pojazdy uprzywilejowane no bo się lewy zwolnił….
Policja pod pręgierz ale prawko kobiecie powinno być odebrane plus pokaźna grzywna. za brak rozwagi i bezmyślność.
https://www.youtube.com/watch?v=CC_W8JeBpeE
Nic Więcej nie trzeba mówić jak policja zatrzymuje uciekającego
Gównoburza i tyle !!! Uzasadnienie: Jakiś niebieski sznurek pisze tam gdzieś na górze robiąc sporo błędów trochę prawdy, materiał jest lekko zmanipulowany, ale z drugiej strony to sami od wielu, wielu lat jako społeczeństwo akceptujecie takie anie inne zachowanie psów !!! Psy kłamią, prokuratura i sądy są w zmowie z nimi , bo najcześciej mieszczą się w tym samym budynku i chodzą tymi samymi korytarzami, a wy nie potraficie przeciwstawiać się psiej agresji !!! Ciemny lud i tyle !!!
Nauka z tego filmu:
– zainwestować w kamery i mądrze je ulokować – wideorejestrator to za mało,
– zamykać drzwi po wejściu,
– jak takiemu bykowi w mundurze odj*bie tryb GTA – stawać od razu gdy zajedzie.
Swoją drogą jestem ciekaw, czy syreny miał włączone. Bomb można nie zauważyć.
Tego policjanta to by wypadało wysłać na badania psychiatryczne.
Natomiast co się tyczy tej kierującej to woła o pomstę do nieba. Od momentu 9:36 zachowuje się ona co najmniej dziwnie. Zawraca tak, że o mało nie powoduje stłuczki w dodatku jak policjant jest przed jej maską to naciera na niego podjeżdżając do przodu. I jeszcze się jakoś głupio tłumaczy, że nie widziała na początku tego radiowozu na sygnałach świetlnych (nie wiem czy miał też dźwięk włączony, ale pewnie tak). Według mnie to jest typ kobiety co to nie ona, ona najważniejsza, wszyscy idioci na drodze tylko ona jeździ prawidłowo. Typowa pewna siebie idiotka co jak krzywo zaparkuje pod marketem, zajmując przy okazji 2 miejsca i do tego dla niepełnosprawnych na zwróconą uwagę odpowie na 100% coś w stylu: “odpierdol się chamie”. Takie osoby nigdy nie mają sobie nic do zarzucenia. Ciekawe co w momencie gdy policjant jej drzwi otworzył powiedziała do niego, pewnie,że jego załatwi w sądzie, albo zna jego szefa, który go zwolni czy coś w tym stylu, ale jestem pewien, że na pewno coś co tego policjanta sprowokowało. Decyzja policjanta o zabraniu jej kluczyka ze stacyjki jak najbardziej prawidłowa.
Sorry panowie. Zła policja, ale przecież ewidentnie wygląda jakby chciała spierdzielić. Jakby radiowóz mi zajechał drogę, to stoję i tyle. A, że nie zauważyła że za nią na sygnale jechali? To jak policjant wychodzi mnie zatrzymać z lizakiem to też mam prawo go przejechać “bo pogoda, bo dzieci”? Tamtejszy komisariat powinien dostać srogą karę za trwonienie pieniędzy i funkcjonariuszy, bo tych radiowozów było zdecydowanie za mało, ale baba też powinna swoje dostać za niestosowanie się do poleceń funkcjonariusza i ucieczkę z miejsca zdarzenia.
gdzie spierdzielić? w ślepą uliczkę?
Proponuję następujące kary dla tych “policjantów”:
– główny winny: nakaz zapłaty 150 000 zł odszkodowania + 5 lat więzienia
– koledzy, którzy go kryli: kary po 25 000 zł
Dodatkowo dożywotni zakaz wykonywania zawodu policjanta.
mandat i odszkodowanie za przekroczenie uprawnień dla Pani oraz pokrycie kosztów interwencji przez tego psa bo na miano policjanta nie zasuguje
A ja proponuję opanować emocje i jeszcze raz obejrzeć film z monitoringu. Jak dla mnie ta kobieta zachowuje się irracjonalnie lub jakby była pod wpływem alkoholu. Po pierwsze,zawraca w miejscu niedozwolonym(od czego się zaczęło). Sama przyznaje,że nie widziała, nie słyszała radiowozu, co tylko świadczy na jej niekorzyść, bo wynika z tego,że nie ogarnia sytuacji. Manewr skrętu w lewo od prawej krawędzi jezdni(???). Radiowóz zajeżdża drogę,więc powinna czekać,aż podejdzie do niej policjant i powie,co dalej ma robić, a nie próbować parkować/cofać/uciekać (pooicjant nie wie, co ona chciała zrobić). Następnie ten wychodzi przed jej maskę, a ta jedzie dalej(!!!). Chciała go potrącić czy jak? Dokładnie 7 sek trwa zanim pochylił się do środka,więc o wyrwaniu drzwi i rzuceniu się na nią nie ma mowy.!!! A że 7 radiowozów. Pewnie poszło info,że kobiata nie reaguje na żadne znaki, no to puścili co było wolne. I z tego co widzę,nawet po ich przyjeździe dalej siedzi w aucie,czyli pozostali nie używali siły wobec niej.Przyjechali,zabezpieczyli i tyle. Niestety, ale pani w dużej mierze jest sobie sama winna.
nie reaguje na znaki, bo ich nie było. Sygnał do zatrzymania pojazdu daje się lizakiem (vide instrukcja KGP), a nie jadąc za pojazdem na sygnale. Jeśli policja oczekuje przestrzegania prawa przez ludzi to najpierw musi sama go przestrzegać.
Niestety kontrole zwykle odbywają się tak jak w linku poniżej, co nie ma nic wspólnego z regulaminem.
https://www.youtube.com/watch?v=vKU4tRyO-X4
Tego, czy policjanci nie użyli lizaka,nie możesz być pewien, bo nie widać, co się dzieje w środku auta.Na samym początku filmu z monitoringu można zauważyć,że zrównują się z pojazdem tej kobiety, więc musiała ich widzieć.Poza tym, nie wiemy, ile czasu jechali za nią wcześniej. I jeszcze jedno, w tak zabudowanych uliczkach dźwięk syren jest bardzo mocno słyszalny, bo dźwięk się odbija.( Co z resztą słychać na nagraniach świadka). A pani tłumaczyła,że ich nie widziała,nie słyszała i dlatego się mie zatrzymała.Idąc dalej, jeśli policja zajeżdża komuś drogę, to chyba jest to wystarczający powód by się zatrzymać,prawda? Nie kombinować z nawracaniem, parkowaniem. Przecież widać,że ten policjant otworzył już drzwi, a ona dalej jedzie. I dalej twierdzę,że jest sobie sama winna. Zachowała się w sposób irracjonalny, poddając w wątpliwość stan swojej trzeźwości lub zrobiła to w sposób celowy i bezszczelny i ku temu bardziej się skłaniam.
P.S. Nie wiem, jak wyglądają wszystkie kontrole, ale mówimy tu o konkretnym przypadku.
@Renata
Przeanalizuj prosze dostepne informacje zanim odpiszesz:
Jest godzina 13:00 (godziny pracy, scisle centrum miasta, miejsca parkingowe wzdloz ulic pozajmowane). Kobieta zawraca na skrzyzowaniu ulic Wysockiego i Sikorskiego, potem jedzie w Konopnickiej i skreca w NowySwiat. Zatrzymanie ma miejsce przy skrzyzowaniu z ul.Mala. To jest 300 metrow, waskimi uliczkami gdzie moglo nie byc miesca do zatrzymania. I pewnie dlatego ta kobieta tam wjechala, bo apteke do ktorej jechala mija kilkadziesiat metrow wczesniej. Jadac 30km/h ten dystans przejechala w jakies 2minuty.
I teraz – w tym czasie radiowoz nie mial szansy sie z nia zrownac i dac sygnalu lizakiem bo tam nie ma na to miejsca. A jego obowiazkiem bylo dokonanie zatrzymania w sposob bezpieczny. Adekwatny do skali wykroczenia. Jest wiele filmow z drogowe i tym podobnych programowa, gdzie policja jedzie baaaardzo dlugo za kierowca, tylko po to zeby w jasny i bezpieczny sposob wydac polecenie do zatrzymania.
I tam bylo milion bardziej bezpiecznych sposobow niz ten ktory wybrali.
Najprostszym bylo zablokowanie jej w slepej uliczce. Bo ona wjechala w SLEPA uliczke. Cala ta akcja byla do niczego niepotrzebna, bo oni juz ja tam mieli na widelcu!!!
Nie trzeba bylo sie z nikim szarpac, wlazic do auta, wyrywac kluczykow ze stacyjki. Mozna bylo spokojnie zasalutowac, wyjac blache, przedstawic sie regulaminowo i spokojnie zalatwic sprawe. Jest bialy dzien! Widac ze kobieta ma dzieci w aucie! Ona nie stwarza zagrozenia nawet jesli jest bog wie jak klotliwa. Ona moze byc nerwowa bo to nie jest dla niej normalna sytuacja. To policjant ma trzymac nerwy na wodzy… to dla niego kontrole drogowe sa codziennoscia…
Przeanalizowałam sytuację. No i niestety nie mogę się z Tobą zgodzić.Jej nawracanie miało miejsce nieco dalej. Wysockiego z DK35. Stąd w Konopnicką(zobacz,że tam po lewej stronie jest znak “zakaz zatrzymywania”,a po prawej kilka miejsc przystankowych,więc miejsca do zjechania było sporo. Te uliczki są zabudowane,więc dźwięk się odbija i jest dość słyszalny.(Mieszkam przy takiej ulicy i nie ma znaczenie,czy dzień,czy noc) A zatem jej tłumaczenie trochę się kupy nie trzyma. Poza tym,jak szukasz miejsca do zaparkowania( bo jak sam napisales,jechała do apteki)to się rozglądasz. Aż dziwi,że ich nie zauważyła. Policjanci mogli również pokazywać lizaka przez szybę,ale tego z monitoringu nie widać.Kolejna sprawa,to dzieci j ich bezpieczeństwo.Jeśli ktoś, jeździ -nazwijmy to kiepsko,rusza mając kogoś przed maską i jedzie,gdy ma otwarte drzwi, to istnieje ryzyko,że sam zagraża tym dzieciom,bo np. jest pijany. Jak dla mnie,ona właśnie tak się zachowywała na pierwszy rzut oka. I jeśli nie słucha poleceń,to sama prosi się o interwencję.Policjant musi zachować zimną krew,to jasne. Ale musi też szybko podejmować decyzje,gdy widzi,że ktoś zachowuje się nieracjonalnie. W tym wypadku podjął decyzję o zabraniu kluczyków,by w razie “co” uniemożliwić jej dalszą jazdę/ucieczkę,chociażby w trosce o dzieci.
I jeszcze raz wklejam,punkt widzenia z drugiej strony https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1205853299509886&id=526082820820274&_rdr
Masz racje – Wysockiego/Kolejowa(DK35) – ale to jest nadal dokladnie 300m.
I widzialem ten wpis na FB. Nie ma w nim grama uzasadnienia do zastosowania srodkow przymusu bezposredniego.
Ja nie twierdze ze ona zrobila wszystko cacy, tylko postaw sie w jej sytuacji – obcy facet po cywilu otwiera ci drzwi od auta, wydziera sie i sekundy potem pakuje sie na ciebie calym cialem i szarpie cos w aucie. Trzeba dluzszej chwili zeby ogarnac o co mu chodzi.
Jego zachowanie nie jest adekwatne ani do wagi popelnionego wykroczenia ani do sytuacji. Policjanta zwyczajnie poniosly emocje i popelnil elementarne bledy, ktory dyskwalifikuja do pracy na ulicy. To jest blad za ktory w tej pracy placi sie zyciem, bo gdyby obok tej kobiety nie siedzial dzieciak, tylko zbir, to ten policjant mialby poderzniete gardlo. Poza tym jesli on reaguje tak beznadziejnie, w tak banalnej sytuacji to jak sie zachowa w naprawde trudnej sytuacji? Czy taka osoba nadaje sie do sluzby z bronia na ulicy?
W opisie na FB pisza ze sytuacja byla na ostrzu noza – zgadza sie bo to jest wlasnie taka dzielnica. Ale to ONI sobie wybrali takie miejsce na zatrzymanie! Ona naprawde nie miala szans im z tego miejsca uciec. Bylo milion sposobow zeby to rozwiazac bez takiej karczemnej awantury.
No i znowu muszę się z Tobą nie zgodzić. Nie wiem skąd przekonanie,że policjant był po cywilu? Na monitoringu widać,że ma “rękawki” w jaskrawym kolorze ( najczęściej z napisem policja). Jest w polarze z napisem policja na plecach(jak również taki sam napis z przodu). Ten sam człowiek stoi w drzwiach auta na nagraniu świadka, więc widać to dokładnie. No i przecież on wysiada z radiowozu,pojazdu oznakowanego, na sygnałach i dźwiękach, więc tymbardziej nie rozumiem skąd ten ” cywil” się wziął.Co do użycia “siły”.W opisie na fb zostało napisane,że kobieta nie reagowała na polecenie wyłączenia silnika… Nie chciałam bawić się w gdybanie,ale skoro zacząłeś,to ok 😉 Jeśli policjant nie zabrałby jej kluczyków, a ona dalej np próbowałaby wycofać i odjechać, bo była pod wpływem alkoholu,naraziłaby dzieci i inne osoby na jakieś nieprzyjemności,bądź doprowadziłaby do wypadku,wtedy by mówiono,że policja nieudolna i że dlaczego nie zabrali jej kluczyków jak mieli okazję. Poza tym,jeśli ktoś nie stosuje się do poleceń, to musi liczyć się z konsekwencjami.Kobieta popełniła kilka wykroczeć, o czym doskonale wiedziała. I uważam,że policja powinna być stanowcza, a w tym wypadku policjant nie zachował się beznadziejnie, miał pełne prawo myśleć,że z nią jest coś nie tak. Wydaje mi się,że pani nieco rura zmiękła, jak się okazało,co może jej grozić i teraz taka nieudolna próba tłumaczenia, czy też czyste wyrachowanie. Ot co.
Mozesz sie nie zgadzac. Tyle ze na koniec Pani okazala sie trzezwa. Za zawracanie odpowie jak za zwykle wykroczenie i nic wiecej. A “superglina” bedzie mial:
– w najlepszym razie – nagane z wpisem do akt, kontunuacje kariery za biurkiem i lata bez awansu,
– w najgorszym razie proces cywilny i zwolnienie ze sluzby.
Kto ma bardziej przesrane?
Nie ulega watpliwosci ze tak pani jest “specyficzna”, tyle ze z takimi ludzmi sie nie walczy, bo sprowadza cie do swojego poziomu i pokonaja doswiadczeniem. Czesto spotykam takich ludzi na zdarzeniach, ale gdybym tak dzialal jak Ci panowie to bym dawno wylecial.
Nie wiem, skąd u Ciebie takie przekonania,że pani odpowie za wykroczenie. Ona ma postawione zarzuty o naruszenie nietykalności policjanta i używanie siły wobec niego. A o policjancie na razie nic nie wiadomo,żeby coś mu groziło.
Po pierwsze, kamery osobiste dla wszystkich policjantow na sluzbie, po drugie kobieta powinna patrzec co sie w okol niej dzieje i zatrzymac od razu do kontroli nie mowiac o tym ze trzeba bylo jechac zgodnie z przepisami, nadmierna agresja policjanta oczywiscie ezdyskusyjna, wina po obu stronach.
Przed kobietą staje radiowóz na sygnałach. Niech się nie tłumaczy, że nie widziała. Stali przed jej maską.
Można nie widzieć/słyszeć radziowozu za ,,plecami,, ale tutaj troszkę ją poniosło.
Interwencja grubo przesadzona oczywście.
doskonale widać, że miśki jadą za nią i obok niej, a ślepa kretynka nic nie widzi. sam manewr zawracania pokazuje, że nawet w lusterka nie spojrzała i by wjechała w radiowóz. ponadto, policjant przechodzi, a ta jedzie dalej, trzeba być głupią krową, aby olać radiowóz na sygnale. nie wierzę jej. dobrze ci tak ślepa durna krowo. obejrzyjcie: 9:35.
PS: kamery na mundurach- TAK!
Nie dawno oglądałem film na faktach, jak we francuskiej żandarmerii pewien psychol mordował kobiety. Działał kilka lat. Po ujawnieniu sprawcy, koledzy go napiętnowali, dostał dożywotniego psychiatryka. Jak widać wszędzie zdarzają się “zgniłe jabłka” jak w tym przypadku. Policjant powinien iść do pudła, ale u nas koledzy go kryją.
Zachowanie policjanta podczas interwencji oraz późniejszy cyrk jaki zrobił się w okół tego zdarzenia (na ulicy oraz później) to jeden wątek ale zachowanie za kierownicą tej Pani to druga sprawa – jak trzeba być nie orgarniętym za kierownicą, żeby odwalić takie coś co widać na filmie. Policcjant powinien podejść na chłodno do tego a nie wciskać się na fotel kierowcy, pustych śmiechj mnie ogarnia bo niektórzy kozaczą do ludzi, którzy nie mają szans fizycznych stawiać oporu a tam gdzie spotka się równy z równym to jest kulturka.
Wypowiedzi Pani podkomisarz świadczą o tym jak sprawa miała być zmanipulowana i zamieciona pod dywan.
“Jak Kali ukraść krowa…”
W stanach za taki numer miałaby staranowane auto i leżała skuta na glebie
jesteśmy w PL czy “stanach”? bardziej kretyńskiego usprawiedliwiania bandyckiego zachowania policjanta nie słyszałem
kretyńskiego ? rozumiem – każdy odbiera na swoim poziomie…polecam czytać ze zrozumieniem
chcecie kamer jak w stanach, to za tym pójdą prawa do interwencji jak w stanch
rds Aha…
Ale co mają kamerki do interwencji?
Serio uważasz że jak w Polszy wejdą kamerki…to od razu da im się większe prawa? Nie wiem co sobie wyobrażasz…ale Polska to Polska, a USA to USA. W Wawie w 2021 roku mamy spodziewać się 2 WTC? W sumie, masz po części rację…jeśli teoria “wieloświatów” jest prawdziwa…to gdzieś…powiedzmy 10 do 50000000000000000000 wieków świetlnych od naszego zbioru galaktyk istnieje świat w którym Polska to USA a USA to Polska.
Science Biacz.
Masz rację, ale zauważ, że w stanach, załatwiłby to policjant w radiowozie w pojedynkę, a nie piętnastu przygłupów, wezwanych do zatrzymanego auta z kobieta i dwójką dzieci w środku! Domyślam się, że pani coś za uszami jednak ma, nie usprawiedliwia to jednak w najmniejszym stopniu ośmieszającego policję postępowania tego debila w mundurze
Policjant zdecydowanie postąpił źle, ale na tym filmie z kamery przemysłowej wygląda mi to na próbę ucieczki. Kobitka nie daje się wyprzedzić, potem “parkuje” zawracając i gdyby nie policjant w drzwiach samochodu to pewnie by odjechała. Czemu nie zatrzymała się od razu po prawej tylko zawracała? Przynajmniej dziwne zachowanie.
Natomiast 7 radiowozów do zatrzymanej kobiety to śmiech na sali i próba zastraszenia. Babka powinna dostać mandat za wykroczenie i sprawa powinna się na tym zakończyć, a teraz się będą bujać od telewizji do sądu i tak w kółko przez lata.
Nom dokładnie… Niestety, ale dla mnie też to wygląda tak że ona uciekała przed radiowozem. Widzi radiowóz przed sobą to wykonuje szybką zawrotkę, prawie potrąciła policjanta a gdy ten otworzył drzwi odjeżdża jeszcze kawałek.
Tak samo gdy policjant podchodzi do radiowozu to nie rzuca się natychmiast do środka tylko przez chwilę stoi przy drzwiach nachylając się. Dopiero po 7s sięga po kluczyki.
Nie chciałbym sądzić w tej sprawie… Z jednej strony wiele przemawia za tą kobietą, ale z drugiej strony film nie jest dla mnie jednoznaczny.
Tylko po co uciekała?
Gdyby miała COKOLWIEK za uszami, to już by jej to wyciągnęli i zrobili z niej ostatnią kryminalistkę. Moim zdaniem dobrze, że prawdziwa policja przyjechała szybko, bo inaczej burki wpadły by na pomysł, żeby podrzucić jej jakieś “dowody”.
I jeszcze jedno: nie miała GDZIE uciekać. Wjechała w ślepą uliczkę. Stamtąd nie ma wyjazdu. Mogli stanąć radiowozem na wjeździe i byłaby ich.
https://goo.gl/maps/fZHXYktv1kH2
Poza tym, była godzina 13 w dzień. Jeśli nie jechali na trąbach, to można było ich nie zauważyć pod słońce.
Od razu zakaz wykonywania zawodu i zadośćuczynienie poszkodowanej
Przy ulicy: Psie Pole 7
No fajnie, prawidłowy adres…
Jak znam życie to młody byczek na sterydach któremu para bucha uszami. Niestety trzeba wozić kamerę i zamykać drzwi.
…młody funkcjonariusz dobrze wyuczony śmiech na sali.. kurwy myślą że im wszystko wolno…
Ogarnij sie mlotku. Dostaniesz klapsa na miescie, to z miejsca polecisz na skarge do szanownych panow policjantow. O ile cie rodzice wypuszcza na miasto w ogole…
Widzę że znasz to z własnego doświadczenia..
O chyba się pies odezwał
jasiu to ty pedał jesteś??
Niewyobrażalne jest dla mnie ile błędów, wypowiadając zaledwie kilka zdań, popełnia rzecznik policji. A jeśli chodzi o tego policjanta, to jeżeli nie jest w stanie poradzić sobie z nieuzbrojoną, drobną kobietą, do tego stopnia, że musi wzywać kilkunastu policjantów do pomocy, to może warto się zastanowić czy został słusznie przyjęty do pracy.
Mój ulubiony to “tak jakby zgodnie z prawem”
Wszyscy policjanci biorący w tym udział i tuszujący to powinni dostać dyscyplinarkę. Takie ich zachowanie jest niedopuszczalne, ale też trzeba zauważyć, że na nagraniu do pewnego momentu wygląda jakby kobitka chciała uciec, pewnie kompletnie nie ogarnęła, że powinna była od razu się zatrzymać, a nie kombinować jeszcze z zawracaniem.
No powinna, ale jak stwierdziła – dopiero parkując zauważyła radiowóz, który w końcu zajechał jej drogę. Owszem, gapa niesamowita, zwłaszcza że na tym czarno-białym nagraniu ok. 9 minuty widać że jechali za nią od dłuższej chwili. Jej styl jazdy też pozostawia nieco do życzenia…
No ale bez jaj, jak tak ma działać policja to chyba przydałby się jej jakiś “reset”.
ja k dla mnie to ona zjechała żeby ustąpić pierwszeństwa tej radiolce
To juz nie gapiostwo, a idiotyzm. Raz – zawrotka w miejscu niedowzowolonym (pewnie na 3, bo tam miejsca nie ma, blokujac ruch). Dwa – ucieczka przed patrolem; Trzy – nawet kiedy juz ja ten radiowoz objechal, to ta glupia baba nadal sie nie zorientowala, ze to do niej (tanczymy, spiewamy z dziecmi, sum – wtf?). Cztery – gosc biegnie do niej a baba nieomal po nim przejezdza. Gdyby docisnela gazu, to gosc by frunal nad maska. Nie dziwie sie, ze im puscily nerwy. Mozna byc gapa, ale ten film kwalifikuje ja do skierowania na powtorny egzamin. Dzis taka akcja, a jutro nie zauwazy rowerzysty albo pieszych na pasach (bo dzieci spiewaja, rozmawiamy, jest szum).
Gosc w radiowozie wcisnal guzik i wszystkie patrole w okolicy ruszyly na pomoc. Material jest oczywiscie dobrze przygotowany i zmontowany przez TVPiS pod zadana teze – pozostale patrole widzac absurd sytuacji szybko znikaja, zeby nie brac udzialu w szopce.
Sprawa bardzo glupia – baba na ponowny egzamin, policjant na stojkowego albo za biurko, skoro nie radzi sobie z powsciagnieciem emocji.
aha a jak przejdziesz na pasach na czerwonym to powinni cie zastrzelić…
Policjant to ma Cie chronić i pomagać a nie doprowadzać do sytuacji, że jak Cie zatrzymają to szukają dziury w całym żeby Ci przyłożyć mandat za spalona lampke w schowku..
a co do sytuacji to . baba zwiesiła się no to się zwiesiła nie ona pierwsza i nie jest to powód do takiej rekacji a ,,policjant,, dyscyplinarnie out plus sprawa za napaść i upublicznienie danych, reszta co kryła dyscyplinarnie out plus sprawa za składanie fałszywych zeznań, nie przywali się im w koncu porządnie za takie szopki to się nigdy nie nauczą zachowywać i bedą się czuli bezkarni
Widzę, że nie jestem osamotniony w swojej opinii. Rozpętała się gówno burza, nad zmanipulowanym materiałem z gotowa tezą. Za ekspertów robi emerytowany policjant oddziału kryminalnego i świadkowie spod budki z piwem – typowe JP 100%.
Nie chce mi się analizwać tego materiału kawałek po kawałku, ale poza montażem wypowiedzi i nie przygotowanej zupełnie do tej rozmowy rzecznik Policji i infantylnymi tłumaczeniami “bochaterki” tego “dzieła” uderzył mnie komentarz prowadzącego, który jest wręcz niezgodny z przedstawionym na ekranie przebiegiem interwencji. W momencie, w którym widać jak policjant otwiera drzwi i krzyczy coś do kierowcy, narrator przedstawia zupełnie inną wersję wydarzeń, jakoby to policjant rzuca się bez słowa na naszą “pokrzywdzona”. W tym momencie nie wytrzymałem i wyłączyłem. Wiem, że ciemny lud jest w stanie kupić wszystko, ale tak dennie przygotowanego reportażu dawno nie widziałem.
Co do mojej opinii na temat zatrzymania. Jeżeli ktoś nie podporządkowuje się poleceniom policji powinien liczyć się z konsekwencjami. Po tym jak ta babka prowadziła samochód policjanci mogli mieć uzasadnione podejrzenia, że jest pijana. Wszystko na to wskazuje, nawet ten krótki film, na którym prowadzi podejrzanie. Prawie potrąciła człowieka przy zawracaniu, wcześniej przez kilkasetmetrów (ciekawe ile za nią jechali, w jej relacje ciężko jest mi uwierzyć) nie widzi sygnałów świetlnych nie słyszy syreny
Ktoś to już zanalizował – komentarz ze strony facebookowej Expresu Reporterów:
“Na filmie z kamerki wyraźnie widać że:
13:10:14 – Oba auta jadą obok siebie – Pani Barbara nie mogła nie widzieć radiowozu na sygnale
13:10:20 – Pani Barbara zjeżdża na prawe pobocze, po czym zamiast się zatrzymać (jakby to zrobił każdy normalny człowiek na widok radiowozu) – zawraca. Po co? Jeśli chciała zaparkować to właśnie tam było dużo miejsca do tego, jeśli chciałaby ustąpić przejazdu radiowozowi, to również mogła to tam uczynić. Jeśli jakimś cudem radiowozu nie zauważyła, a nie wiem jak to możliwe (bo przed manewrem zawracania zawsze patrzy się w lusterko), to w:
13:10:26 już go zobaczyć musiała! Ludzie! Przed maską zajeżdża Wam drogę radiowóz na sygnale, a wy zamiast się zatrzymać, prawie rozjeżdżacie policjanta? Kto z Was by się tak zachował?!
Ponadto:
13:10:35 Według Magazyn Ekspresu Reporterów policjant przebiega przed maską i z impetem otwiera drzwi. CO? ZE JAK? Ja tam widzę idącego szybkim krokiem policjanta, ale żadnego impetu przy otwieraniu drzwi nie ma! Przyjrzyjcie się! A słowa świadków o drzwiach prawie wyrwanych są totalnym kłamstwem! Nie rozumiem, jesteście Państwo ślepi, czy widzicie jedynie to, co chcecie zobaczyć? Poza tym dlaczego ta kobieta nie zatrzymała auta gdy policjant otworzył drzwi?! Dlaczego żaden z reporterów nie zadał jej tych wszystkich pytań po obejrzeniu filmu z kamery? Idźmy dalej do kolejnego kłamstwa:
13:10:41 – po zatrzymaniu auta policjant otwiera (bynajmniej nie z impetem) drzwi i przez 8 sekund – OSIEM SEKUND! rozmawia z kobietą! Dopiero po tym czasie widać jak wchodzi do auta, prawdopodobnie próbując wyjąć kluczyki ze stacyjki! Czyli według relacji Magazyn Ekspresu Reporterów policjant stał nic nie mówiąc przez 8 sekund po czym bez słowa zaatakował kierującą?! Co za bzdura…
Logika podpowiada, że przez ten czas starał się ją skłonić do wyłączenia silnika, lub co najmniej się przedstawił i podał powód zatrzymania. Co do dalszego przebiegu danych nie mam, ale to co na filmie wystarczy, by zastanowić się dlaczego Magazyn Ekspresu Reporterów tak stronniczo i kłamliwie interpretuje fakty, oraz dlaczego ta kobieta zachowywała się tak nieracjonalnie.”
Nie jesteśmy ślepi. Ani głupi.
1) Powiedzenie regulaminowego “posterunkowy Jaś Kowalski, Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu. Została Pani zatrzymana z powodu popełnienia wykroczenia w ruchu drogowym, zawracanie w miejscu niedozwolonym” zajmuje wiece niż 8 sekund. Potem wypada dać drugiej stronie szansę na odpowiedź a nie od razu z łapami.
2) Radiowóz tylko jechał na sygnale. Policjant nie wydawał kierujacej sygnałów do zatrzymania. Robi się to “lizakiem” wystawionym przez okno. Komendant Główny Policji wydał w tej sprawie konkretną instrukcję. Polecam się zapoznać.
3) zanim policjant przystąpi do działań (tutaj unieruchomienia pojazdu) ma obowiązek rozpoznać sytuację. Nie zrobił tego, bo nie zauważył dzieci w aucie. Gdyby z tyłu siedział typ z kosa w rękawie (na sobięcinie to nie rzadkość) to by miał pies drugi uśmiech.
4) policja ma ograniczać zagrożenia a nie tworzyć nowe. Swoim działaniem (wyprzedzeniem na skrzyżowaniu i zajechaniem drogi) stworzyli większe zagrożenie niż kierująca. Mogli spokojnie poczekać na posiłki albo zatrzymać ja w bezpiecznym miejscu. W Wałbrzychu naprawdę nie ma za bardzo gdzie uciekać. Babka nie jedzie Ferrari… Taki manewr jak oni można wykonać jeśli ucieczka jest ewdentna : uciekający przejeżdża na czerwonym, jeździ po chodnikach.
5) nie dziwi mnie agresywna reakcja kobiety na wtargniecie do jej auta. Gość był po cywilu. Blachą machać każdy może. To nie jest najlepsza dzielnica – coś jak dawniej na Pradze, albo w Chwaliszewie . Tam się różne cuda działy. Też bym tam tak zareagował.
Poprostu synków adrenalina poniosła. Tak bardzo chcieli zabłysnąć…
Ciekawe czy by tak cwaniakowali gdyby to nie był stary citroen tylko rycząca bmka z dwoma karkami na pokładzie.
idź zmień lekarza, albo nie pal tego świństwa. Taka “lalunia” z pięknymi okularkami myślała, że wszyscy powinni jej się kłaniać w pas, bo przecież płaci podatki, kupuje paliwo, robi co uważa za “stosowne” i dlatego wszystkie urzędasy powinny jej nadskakiwać i dywany kłaść pod nogi????
ty autentycznie jesteś taki głupi czy tylko udajesz @nie lubię psów? Jaka musi być z tego psa pi^&da, że z partnerem nie potrafił sobie poradzić z drobną kobietą i jej dwoma małoletnimi synami, że musiał wzywać posiłki w ilości 15 policjantów? Nie wiemy, panie mądrala @zdzisław co działo się w aucie a co do widzenia tego co się chce zobaczyć to jesteś mistrzem, z tej odległości nikt nie jest w stanie w zdecydowany sposób określić czy milicjant otworzył drzwi z impetem czy najpierw zapukał, więc przestań pierdolić farmazony i zastanów się nad tym co piszesz, bo to co widać ewidentnie świadczy na niekorzyść milicjanta! Skąd wiesz, że świadkowie to żule spod budki z piwem??? badałeś ich alkomatem, czy znasz ich z własnego środowiska? Świadek to świadek, bez względu na orientację seksualną, płęć, wykształcenie czy preferencje polityczne, poza tym, żule wolą żyć z policją w zgodzie i nie świadczyliby przeciwko psiarni! Jak dla mnie dureń milicjant, niedouczony pustak postanowił bezbronnej kobiecie udowodnić, kto tu ma władzę!
Razem z tą głupią panią rzecznik !
Jakoś jak dojechali – po konkretnym pościgu – jak mu tam, Froga?, to jakoś nie wyrywali go z auta, tylko kulturalna kontrola. Tutaj, gdzie napotykają drobną kobitkę taka akcja. Jak jestem za tym, żeby Policja działała krótko i na temat (winni powinni się jak najbardziej ich bać), tak tutaj kompletnie się nie wykazali. Nie tego oczekuję od Policji. 🙁
Rozwiązanie jest – Obowiązek kamer na mundurach
Tam nie ma normalnych ludzi, oni są szkoleni na bezuczuciowe maszyny, mają za wszelką cenę dopiąć swoich celów! Było wykroczenie to i musi być kara, prawo zawsze za nim stoi! “A mógł zabić!” To tylko na filmach policjanci maja związane ręce i trzymają się prawa, w życiu jest inaczej to on są nadludźmi.
W trakcie postępowania kwalifikacyjnego kandydat do służby ma badanie przez psychologa – MULTISELECT oraz badanie przez psychiatrów
z tym że u nas nie patrzy się na to ze taka osoba idzie tam z silnymi zaburzeniami dążenia do władzy – wyższości i bycia nietykalnym
Całe postępowanie przyjęcia do służby to nic innego jak statystki (polityka) z jakiego regionu jesteś i gdzie przyjmując Cie do służby zmniejszy się bezrobocie ( składają papiery w KRP łódź – 30 wakatów na kwartał dla całego woj. gdzie docelowo np chcą odbyć służbę w KSP – 250 wakatów na kwartał)
obejrzałem całość, to się w głowie nie mieści… policjant powinien iść siedzieć za napaść (wg opisu to za recydywe), a tam się nim już odpowiednio zajmą. Dodatkowo wszystkich policjantów którzy ściemniali też pociągnąć do odpowiedzialności… pojebany kraj
Pojebani wy jestescie gowno wie ie o pra y w policji a sie wypowiadacie. A ta pipa pewnie nie stosowala sie do polecen bo miala to w dupie i wyszlo z tego takie cholerstwo. Gdzie maz tej kobiety bo ie slychac jakby sie mial wypowiadac he.a ten pseudo kryminal y to dopiero as jakich malo. Wpierdalal tylko paczki nie wie jak jest na drodze.ha
Edek, jeżeli jesteś z policji to nie dziwię się że takie akcje mają miejsce. Tylko debile, którzy porządnie zdania napisać nie potrafią są do takich rzeczy zdolne.
Edek, ogladales material? Widzisz tam tylko 3 radiowozy jak mowi rzecznik policji? Sciemnia policja czy poszkodowana?
Edek jest z fabryki kredek , jego mózg to orzeszek z dwoma drucikami żeby było na czym uszy zawiesić
… i dlatego durny edek to świetny materiał na policjanta! CHWDP
Edek ty debilu.Wypierdalaj do budy.Rozumiem ze ty wiesz od groma o pracy policji bo sam tam zamiatasz.Szkoda ze dla ciebie nie liczą się żadne zasady ani przepisy tylko blacha i wykony
Natychmiast trzeba wprowadzić do obowiązkowego wyposażenia policji kamery do noszenia przez policjantów jak w USA i będzie bezpieczniej.
Coś mi się obiło o uszy że tak ma u nas być, bodajże od przyszłego roku. Martwi jedynie to, że policjant będzie mógł wybrać co nagrywa a czego nie – w USA chyba tak właśnie jest.
Nie powinno być takiej możliwości. Będąc policjantem na służbie jesteś NA SŁUŻBIE a nie na wakacjach. Twoim zadaniem jest zapewniać bezpieczeństwo a nie siedzenie w kawiarence przy kawce. Każdy policjant powinien być wyposażony w kamerę by móc chociażby mieć wgląd do jego dnia pracy – co robił, ile czasu miał przerwę, czy prawidłowo wykonywał swoje obowiązki.
Gdyby takie kamery były w użyciu to powołałbym specjalną niezależną od policji instytucję która miała by wgląd do takich nagrań i TYLKO ONA by uniemożliwić “kolesiostwo myjące pupki po koleżeńsku”. Żyjemy w takich czasach, że przesyłanie nagrań na żywo w formacie HD z wielu źródeł to nie jest problem. Problemem jest rząd który zajmuje się pierdołami zamiast ogarniać bałagan jaki mamy w państwie (między innymi taki jak widzimy wyżej). Bezpieczny obywatel jest podstawą każdego zdrowego państwa. Jak mamy się czuć bezpiecznie jak osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo zachowują się jak zwykli kryminaliści?
To samo jest w UK – policjant ma kamere, ale moze ja wedle wlasnego uznania wylaczyc.
policji nie wierzę i Tobie też, więc chciałbym by Tobie też zamontowali kamerkę i powołali instytucję, która by i TYLKO ONA, mogła by uniemożliwić Twoim kolesiom “inną” interpretację nagrań. A tak na spokojnie to “paniusia” o mały włos nie przekancerowała pazurków na nogach funkcyjnego – hehehe i sie wk…ł nieco pobudliwy …………
A takna serio to w szkole na informatyce powinieneś się excella uczyc żeby łatwiej obliczyć jaki poziom swojej głupoty. Uważaj bo jak Cię funkcyjny z kamerka zobaczy to potem Cię na jakims serwerze z filmami dla dorosłych będzie można oglądać
…
Giepson, problem tkwi w tym, że tak jak do milicji tak i do policji przyjmują wszystko co się nawinie, co ma średnie wykształcenie i niezłą kondycję. Potem na służbie taki prostak im głupszy tym bardziej chce pokazać swą władzę, co jest ewidentnym przykładem interwencja, czy też napad tego przygłupa na przestępczynię, z obstawą dwójki dzieci, która zawracała w miejscu niedozolonym. Dopóki będą przyjmować do policji takich durniów dopóty policja będzie nienawidzona.
Jeśli chodzi o mnie za takiego typu agresywne zachowania powinien być sądzony jak żołnierz. Policjant ma Służyć? Służy, Ma chronić? Ma chronić, Ma przestrzegać prawa? MA. A tu bije, straszy dzieci i jeszcze pizduś płacze bo kciuczek ranny, żołnierze bez kończyn wracają i cieszą się że wogóle wrócili i mogą zobaczyć swoje dzieci, a tu kciuczek i robi afere. Pod sąd polowy!
Pod sąd polowy? 🙂 Wystarczy, żeby się przeszedł teraz tą ulicą 🙂
Celna uwaga :). Ale może lepiej by zwykli obywatele, co chcą spokojnie sobie żyć nie brudzili sobie rąk, od tego powinny być służby 🙁
odemnie plus za ten komentarz , minusuja chyba ludzie pokroju glownego bohatera tego reportazu pozdro
A tam.Sralis-mazgalis. “Biedna i pokrzywdzona”. Jak dla mnie baba kłamie i tyle w temacie! Wersję poniżej jestem w stanie przyjąć i uważam,że jest o wiele bardziej prawdopodobna. (Pozwoliłam podpiąć to info nieco wyżej,ktoś o tym pisał na samym dole)
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1205853299509886&id=526082820820274&_rdr
Brawo! Te wszystkie chujowe programy typu “uwaga” “interwencja” i inne gówna to czysta mainipulcja, a owce idą i kiwają głowami. Debilizm. Ta sama nagonka na służbę zdrowia, co zabija, policję, co torturuje itp. itd.
Sranie w banie, pierdolenie i szopenie! Liczy się oglądalność i stąd manipulacje, bo sensacja się sprzedaje. A ta pizda o tym wie i kłamiąc w żywe oczy zdaje sobie sprawę, że “kraj” będzie po jej stronie.