Menu

  • Kategorie

  • 143,000 subskrypcji

  • Ponad 63,000 polubień

  • Wszystkie odcinki PD

  • wyprzedzaczPL

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • PD w mediach

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

  • Subskrybuj

    Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach

O technice kierowania

https://youtu.be/Jcc2-6ItPIY
https://youtu.be/Jcc2-6ItPIY

9 komentarzy do "O technice kierowania"

  • Kierowca napisał(a):
    4
    0

    “trzymanie rąk za kierownicą” padłem :p

  • szym napisał(a):
    1
    3

    Moj instruktor podczas pierwszej lekcji wyjal talerz, dal mi go, i kazal skrecac w prawo i w lewo w taki sposób, ze jedna dlon podaje kierownice drugiej z pozycji 9 – do 12, po czym wraca na poprzednie miejsce a druga reka w tym samym czasie zabiera kierownice i jedzie do godziny 3…. I gitara, skrecam tak czasami, przy lagodnych zakretach, no i jak najmniej krzyzowania rak. I gitara.
    Tutaj kierujacy czesto krzyzuje rece, dosyc niepotrzebnie…

  • maxikaz napisał(a):
    8
    1

    bardziej czekam aż powstanie poradnik: “którymi drzwiami wsiadać do samochodu jako kierowca”

  • 50 km/h napisał(a):
    4
    1

    Pan instruktor zawalidroga nie osiąga większej prędkości niż 42 km/h. Niech ktoś mi wytłumaczy dlaczego. I niech ktoś mi wytłumaczy dlaczego nikt na niego nie trąbi.

  • kris napisał(a):
    7
    2

    ale czemu to ma służyć? nie wiem. czy PD ma jakąś umowę z tymi ”doradcami” ? oni kręcą te filmiki tylko by zarobić na oglądalności a PD im w tym pomaga. poza tym aspektem nie widzę żadnego powodu by to tu było, ponieważ oni nie wnoszą nic konkretnego tak samo jak tych dwóch ‘pseudo znawców w golfie…
    w przeciwieństwie do Jedź Bezpiecznie. to popieram jak najbardziej. reszta nie nadaje się do oglądania

  • Maciek napisał(a):
    1
    0

    Co to za durny mit że nie wolno krzyżować rąk na kierownicy. Przy krzyżowaniu kontrola samochodu jest lepsza bo nie puszczasz kierownicy nawet na chwilę. Kierowcy rajdowi krzyżują i nie ma w tym nic złego.

    • Gosc napisał(a):
      0
      0

      Na prowadzenie samochodu składa się wiecej czynników niż trzymanie kółka. Wielu kierowców (a zwłaszcza kierownic) ma nieodpowiednio ustawione fotele i lusterka przez co postrzeganie otoczenia samochodu zmniejsza się znacznie. I nic nie da trzymanie kierownicy jak zjeżdża droge bo nie patrzy w lustro lub ( i ) nie myśli.
      10:25 – 10:35 kierowca wjeżdża na rondo, sygnalizuje zamiar skrętu lewym kierunkowskazem po czym przy zjeździe daje prawy. Tego nie uczą na kursach a pomogłoby uniknąć wielu sytuacji (jak np PD46 okolice 5 minuty).
      Szerokości.

  • szym napisał(a):
    1
    0

    chodzi o to ze jak skrecasz np w lewo, i dojdzie do skrzyzowania rak a musisz skrecac dalej bo jest niebezpieczna sytuacja to co poniektorym moga poplatac sie rece, lub zabraknac im zasiegu by krecic kierownica dalej.. w momencie kiedy krecisz kierownica, i juz nastepuje moment krzyzowania rak, to powinienes wrocic jedna reka wstecz by miec mozliwosc krecenia dalej w tym samym kierunku… a kierowcy rajdowi maja mniejsze kierownice i inne przelozenia, nie musza krecic tylu kolek zeby skrecic o 90 stopni, bo to strata czasu…

  • wiciu napisał(a):
    0
    1

    a kciuki w srodku, ech…

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Mar 25 2017
    Mistrzowski wyjazd
  • Mar 24 2017
    Nieudana próba samobójcza?
  • Mar 24 2017
    Agresja drogowa w Warszawie
  • Mar 24 2017
    Ścieżka rowerowa? A co to takiego?
  • Mar 23 2017
    Uwaga wysiadam!
  • Archiwa

  • PARTNERZY:

  • POSTY GOŚCI