Menu

Kategorie

  • Ponad 55,000 polubień

  • PD w mediach

  • Wszystkie odcinki PD

  • 124,000 subskrypcji

  • POSTY GOŚCI

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

  • Subskrybuj

    Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach

Od wymuszenia – do potrącenia

https://youtu.be/C-WGbVhQKGg
https://youtu.be/C-WGbVhQKGg

33 komentarze do "Od wymuszenia – do potrącenia"

  • hubs napisał(a):
    27
    0

    tak to jest jak się jeździ bez mózgu

  • riesling napisał(a):
    2
    5

    O, rowerzystka zamieniła się w cinquecento! 😉

    • Polskie Drogi napisał(a):
      0
      0

      niestety autor skasował film ze swojego kanału

      • riesling napisał(a):
        5
        0

        Zauważyłem. Podobno coś raz wrzuconego do sieci już tam pozostanie na zawsze. Ciekawe czy to prawda?

        • Polskie Drogi napisał(a):
          3
          0

          Może i prawda, ale nie zawsze jest dostępne dla wszystkich 😉 Szukałem “mirroru” ale niestety nie udało mi się znaleźć więc musiałem skasować post.

      • Kris napisał(a):
        1
        0

        Szkoda, bo wywiązała się ciekawa dyskusja na temat sygnalizowania manewrów przy pierwszeństwie łamanym. Czy orientujesz się co na to Pan Dworak? Czy był podobny odcinek, jeśli nie to czy mógłbyś mu zasugerować zrobienie odcinka o tym?

        • siwek napisał(a):
          5
          0

          już jest coś takiego 😀
          https://www.youtube.com/watch?v=IOWb39R7MOg

        • Polskie Drogi napisał(a):
          0
          0

          Z tego co wiem redakcja JB zawsze czeka na na e-maile od widzów i bardzo często do takich wiadomości się odnoszą.
          Widziałem, że widzowie linkowali do jednego z odcinków programu, więc materiał w JB o tym był (co nie znaczy, że nie można go odświeżyć).

        • realista napisał(a):
          0
          0

          O pierwszeństwie łamanym był odcinek “Jedź bezpiecznie”.
          W skrócie: jazda po drodze z pierwszeństwem łamanym jest jazdą ze zmianą kierunku ruchu, więc należy taką zmianę sygnalizować.

  • Ka napisał(a):
    54
    3

    Wina potrąconego. Mógł to przewidzieć i ostrzec nadjeżdżających.

  • Anon napisał(a):
    33
    0

    Policja na miejscu w 12s? Szanuję… 😉

    • siwek napisał(a):
      0
      0

      aż trudno uwierzyć, próbowałem zobaczyć czy nie zostało nagranie skrócone ale chyba nie 🙂

    • riesling napisał(a):
      2
      0

      Może to monitoring miejski zadziałał albo po prostu tamtędy przyjeżdżał jakiś zabłąkany radiowóz. Jeden policjant wysiadł żeby się zorientować co i jak a drugi pewnie dopiero łączy się z dyżurnym?

  • Michał napisał(a):
    0
    2

    Policja na miejscu tak szybko jak by sami w zdarzeniu uczestniczyli

  • Piotr napisał(a):
    0
    1

    seicento jednak ma słabe hamulce zakładając, że kierowca depnął na hamulec jak poczuł uderzenie, niestety sam muszę jeżdzić tym pudełkiem przy mocnym hamowaniu przód nurkuje a jak depnie się do końca to od razu koła zblokowane

    • Aimee napisał(a):
      4
      0

      Proponuję założyć dobre tarcze, klocki, wlać dobry płyn, sprawdzić cały układ i dobrze odpowietrzyć. Seicento, którym jeździłam [teraz używa go inny członek rodziny], nie ma problemów z hamowaniem i obronną ręką wychodziłam z różnych sytuacji, w których moi pasażerowie byli przekonani, ze nie mam prawa w tym ‘pudełku’ wyhamować.
      Swoją drogą: kierowca na pewno hamował?

      • Johny napisał(a):
        0
        0

        Wydaje mi się, że nawet nie zdążył zahamować. Wbrew pozorom wszystko działo się bardzo szybko, do tego z perspektywy kamery wyglądać to może jeszcze inaczej niż z perspektywy samego kierowcy.

        • Aimee napisał(a):
          0
          0

          Też mi się tak wydaje.

          A, zapomniałam jeszcze dodać jedną rzecz. Seicento nie ma ABS. Nie znam samochodu bez ABS, w którym koła przy depnięciu do oporu się nie blokują.

  • MR napisał(a):
    3
    22

    No i jak zwykle policja zablokowała pół skrzyżowania. PO co? nie ma ofiar. samochody już są na chodnikach ale paraliżowanie ruchu to cel nadrzędny ;/

    • Johny napisał(a):
      15
      4

      Chciałeś zabłysnąć? Rozumiem, że jak będziesz świadkiem wypadku to pierwsze co zrobisz to pojedziesz zaparkować na najbliższy parking?

      • MR napisał(a):
        4
        14

        Chciałeś zabłysnąć? Rozumiem, że jak będziesz świadkiem kolizji to pierwsze co zrobisz to zablokujesz całą drogę?

        • Johny napisał(a):
          14
          2

          Dokładnie tak. Pierwsza zasada ratownictwa – zapewnić bezpieczeństwo sobie, potem innym. Dopóki nie będę miał rozeznania w sytuacji i w jakim stanie są poszkodowani, nikt nie ma prawa się tam bez sensu kręcić, a tym bardziej wjeżdżać jakimkolwiek pojazdem.

    • Tomasz napisał(a):
      0
      0

      Długo to pewnie nie trwało po ustaleniu, że to kolizja a nie wypadek…

  • andrzejf1994 napisał(a):
    4
    5

    Jak zwykle przycięty filmik..
    Ciekawe co wcześniej cinquecento nawywijało 😉

  • rych napisał(a):
    0
    1

    przydałby się trzeci do kirowania ruchem lub jakieś objazdy zorganizować

  • Ozi napisał(a):
    1
    1

    A widzicie jak się jucha leje od 18s filmu na przejściu dla pieszych?

  • as napisał(a):
    0
    0

    Wina wyjeżdżającego czy seicento? tam jakieś specyficzne ustawienie pierwszeństwa tam jest?

  • Vytra napisał(a):
    0
    0

    Oczy w dupie.
    Spojrzał w lewo, spojrzał w prawo, gaz w podłogę. A auto miał przed nosem.
    Dzisiaj 2 razy prawie by mnie tak rozjechali…

  • wiciu napisał(a):
    1
    0

    w 16 sekundzie slychac strzaly

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj