Menu

Kategorie

  • Ponad 55,000 polubień

  • PD w mediach

  • Wszystkie odcinki PD

  • 124,000 subskrypcji

  • POSTY GOŚCI

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

  • Subskrybuj

    Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach

Opanowanie na drodze

Poziom EXPERT

https://www.youtube.com/watch?v=sPGYlD163OY
https://www.youtube.com/watch?v=sPGYlD163OY

38 komentarzy do "Opanowanie na drodze"

  • Marek napisał(a):
    21
    0

    co za gość 😉

  • Zigi napisał(a):
    73
    0

    żadnego “kuhwa mać” ? 😀

  • xXx napisał(a):
    33
    3

    A tak wgl po *uj tirowiec zmieniał pas? ;/

  • Kamil napisał(a):
    33
    0

    Opanowanie – tak, ale w głównej mierze szczęście, że na pasie zieleni było w miarę równo. Jakieś małe wyboje i podejrzewam, że inaczej by to już wyglądało.
    A co do kierowcy tir-a – brak słów. Zauważcie, że jego manewr jest zupełnie bezcelowy, nikogo nie wyprzedzał, po prostu ot tak zjechał na lewy pas, może chciał zagrodzić drogę kierowcy z kamerką?

    • soltys napisał(a):
      0
      2

      dobry manewr przy ok. 170km/h, pomijajac manewr tira, polemizowalbym czy kierowca tira wlaczyl ten kierunek w ostatniej chwili, jesli 2s to okolo 100metrow to nawet dobra kamerka z 2014r nie chwycilaby kierunkowskazow przy danej predkosci z wiecej jak 100-150m.

  • ojoj napisał(a):
    4
    34

    tir-owiec pewnie kierownicy nie trzymał
    – ale kierowca osobowego tak jakoś szybko jechał – dużo szybciej niż pozostałe małe auta!

    • lol? napisał(a):
      14
      0

      E…. Często spotykam się z sytuacjami, na autostradach szczególnie, gdzie ludzie jadą sobie 110-130 bo jest mniejsze spalanie albo bo po prostu tak im wygodniej czy po prosto “bo tak”. Jak komuś się spieszy to dopierdala sobie to jebane 140 i hooy komu do tego. Jedzie swoje, stać go to sobie pędzi. Nie wiesz gdzie to było i jakie ograniczenia tam były więc po co ten komentarz?

  • toterazpociągniesz napisał(a):
    23
    0

    Kierowca tira nie potrafi czytać znaków, przestraszył się że to jego pas się kończy ale jest ślepy i nie zauważył że kończy się skrajny prawy a pozostają dwa i jego pas również pozostaje. Pora prawo jazdy oddać.

  • dexter napisał(a):
    3
    26

    kierowca osobówki ściął słupek jeśli dobrze widzę, a mimo to cały czas zapiernicza jak szalony… uciekał czy co..?

    • Troll napisał(a):
      7
      3

      To źle widzisz bo nie ściął słupka tylko go ominął.

      • Maniek napisał(a):
        0
        1

        W 6/7 sekundzie dokładnie widać jak i słychać że uderzył w słupek. Musiał się bardzo śpieszyć skoro nie miał zamiaru sprawdzić czy coś się stało. 😉

        • Rafiki napisał(a):
          4
          0

          A jak miał niby to sprawdzić na autostradzie? Zatrzymać się i obejrzeć sobie samochód?

  • taki sobie napisał(a):
    3
    3

    Ładnie sobie go wymianą ale gość ma roczny karnet na jazde lewym pasem.

  • Marcin napisał(a):
    3
    82

    Do zabrania prawko i jak dla mnie 1000zł mandatu dla kierowcy osobówki jeśli kierowca tira sygnalizował zamiar skrętu to drugi z osobówki powinien mu to umożliwić, może teraz manewr był bezcelowy, może na następny raz koleś naprawdę będzie musiał ominąć przeszkodę i co w tedy. Nie rozumiem naszych kierowców. W Angli kierunkowskaz – rzecz święta jedno mignięcie i nie boję się że jakiś oszołom mi nie zjedzie ,,bo nie” . No ale tam samochody były wcześniej i zdążyli się już kultury nauczyć. Druga sprawa to taka, że jak można puścić na jednej drodze auta które poruszają się 140km/h obok tirówa jadących 90, to jest 50km/h różnicy.

    • Troll napisał(a):
      31
      1

      Chyba sobie kurwa żartujesz, kierowca tira dopiero w 4 sekundzie filmiku włącza kierunek a sekundę później kierowca osobówki siedzi mu już na dupie pomijając fakt że tir zaczyna zmieniać pas zanim włączył kierunek

    • KAM napisał(a):
      32
      0

      Ty masz obowiązek upewnić się czy komuś nie zajeżdżasz, a nie jadący Tobie. Zapamiętaj to sobie.

    • buahah napisał(a):
      8
      2

      to ty chyba w jakiejś innej anglii żyjesz albo uzywasz auta na dojazd 5 mil do roboty w knajpie gdzie przewracasz burgery ahahahah…. zagladnij sobie np. na “UK Idiot drivers exposed” albo zmień robotę na taką w której będziesz robił ok. 30000 mil to pogadamy 😉

    • buahah napisał(a):
      5
      0

      o ty chyba w jakiejś innej anglii żyjesz albo uzywasz auta na dojazd 5 mil do roboty w knajpie gdzie przewracasz burgery ahahahah…. zagladnij sobie np. na “UK Idiot drivers exposed” albo zmień robotę na taką w której będziesz robił ok. 30000 mil to pogadamy

    • kierunkowskaz nie uprawnia do pierwszeństwa napisał(a):
      12
      1

      Kierunkowskaz nic nie zmienia, nie można zajechać drogi po jego włączeniu, nie ważne czy w Anglii, Polsce, Rosji, Chinach.

  • cycek napisał(a):
    15
    1

    Debile zapamiętajcie jedno wl kierunkowskaz nie daje wam prawa zajeżdżania komuś drogi jak tego nie rozumiecie wróćcie na egzamin. Kierowca tira powinien dostać pokaźny mandat.

    • rob napisał(a):
      3
      16

      A jazda lewym pasem nie uprawnia do pakowania się w sytuację kolizyjną, jeśli widać z daleka, ze taka sytuacja może zaistnieć.
      Kierujący osobówką zlekceważył zasady wyrażone w art 3. i 4. PoRD, w myśl których miał podjąć lub niepodejmować działąnia, jesli jego postępowanie prowadziłoby do zagrożenia oraz zasadę ograniczonego zaufania. A miał dość czasu na zauważenie, co się dzieje, że TIR może zjechać na lewy pas.
      Obowiązek dbania o bezpieczeństwo wyrażony w art 3. PoRD obowiązuje WSZYSTKICH uczestników ruchu drogowego, niezależnie od pierwszenstwa czy podporzadkowania. Mówiąc prosto: widzisz, że może być niebezpieczna sytuacja, to jej unikasz, a nie się w nią pakujesz, bo “masz pierwszeństwo”.

      • Kamil napisał(a):
        14
        1

        Oddaj prawko jeśli posiadasz

      • Palio napisał(a):
        7
        0

        Ty chyba człowieku prawo jazdy w czipsach wygrałeś. Czyli według ciebie każdy jadący lewem pasem 140km/h powinien w momencie zbliżania się do tira z prawej nagle hamować do 90km/h na wypadek jakby debil z tira chciał zmienić pas na lewy?! Kierowca zmieniający pas ma zasrany obowiązek spojrzeć w lusterko i ustąpić pierwszeństwa samochodom, które jadą z tyłu na pasie na który chce wjechać! Pomyśl zanim coś napiszesz…

        • Piotr napisał(a):
          0
          0

          Kierunkowskaz informuje o zamiarze wykonania manewru a nie daje prawo do jego wykonania. Faktycznie, w GB jest tak, że kierunek daje Ci pierwszeństwo ale sytuacja na filmie miała miejsce w Polsce i wg naszych przepisów takei zachowanie kierowcy TIRa jest niedopuszczalne

  • jedno pytanie napisał(a):
    9
    1

    pytanie jest takie po co ten debil w cysternie zmienia pas ruchu na lewy przecież przed nim nic nie jedzie, a po za tym takim autem to się powinno jechać tylko i wyłącznie prawym pasem, ja tu widzę wymuszenie pierwszeństwa przez cysterne oraz zajechanie drogi i spowodowanie zagrożenia wypadku….

  • Bartek napisał(a):
    4
    1

    RDE PK30 🙂

  • kris napisał(a):
    0
    0

    eee ugrali to he he 🙂 zdolny kierowca gratuluje opanowania 🙂

  • Michael Senna napisał(a):
    1
    3

    Dupki oby dwa. A ten zawal dupa na lewym cały czas. Jak sie konczy wyprzedzanie to zpowrotem na prawy pas cwoku nawet jak zpitalasz

    • LeeLook napisał(a):
      5
      1

      No właśnie, jak się kończy wyprzedzanie, to się zjeżdża na prawy, a nagrywający nie skończył wyprzedzania, bo cały czas wyprzedzał coraz to kolejne auta. Wiem, że tylko trollujesz, ale pojawia się tu więcej takich komentarzy od osób, co to po 30 sekundach filmu znają już styl jazdy i czy kierowca jest dobry czy ch$#@wy. Skoro jadę lewym pasem szybciej i co chwila wyprzedzam auta na prawym, w lusterku za mną nikogo nie ma, to po cholerę co kilka sekund zjeżdżać na 2 sekundy na prawy i jechać slalomem. Jeśli jest kilkaset metrów luki na prawym, to tam wjeżdżam, ale nie jak jest 100-200 m. Dopiero jeśli widzę, że za mną jedzie ktoś szybszy, wtedy zjeżdżam na prawy i wpasowuję się w mniejszą lukę, nawet gdybym musiał lekko przyhamować. Czy to takie trudne do ogarnięcia?

      • Michael Senna napisał(a):
        0
        1

        ciulu dokladnie wiem jaki cwok jechal na lewym. nastepny mistrzuniu prostej, daj mu zakret a bedzie w rowie. cwok ocy w dupie ma i zero wyobrazni , a refleksu to juz kompletnie nie ma. pewnie wieswagen na skonczonych klockach ma i nie wychamowal

  • Kapsel napisał(a):
    1
    4

    Czemu ten gość z kamerką jedzie tylko lewym pasem? Przecież to karalne 🙂

  • SuperZdrowie napisał(a):
    1
    0

    ale przyfarcił, dobrze słupka minął 😉

  • kierowiec napisał(a):
    0
    0

    Wyjaśni ktoś dlaczego nagrywający omija samochód ciężarowy zamiast użyć hamulca? Mam wrażenie że jest na to wystarczająco dużo czasu. Może nie super dużo, ale powinien zdążyć…

    • Zigi napisał(a):
      1
      0

      jedzie szybko, przy takiej predkosci moglby stracic panowanie / przyczepnosc. moim zdaniem szybko podjeta dobra decyzja o wjechaniu na plaskie pobocze.

      ryzkowne, ale wyszlo mu na dobre

      • kierowiec napisał(a):
        0
        0

        Pewnie masz rację. Ja bym się pewnie zdecydował na hamowanie obawiając się że wjazd na pas zieleni przy tej prędkości skończy się utratą panowania nad autem.

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj