Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
FB 100 000
YT 300 000
WSZYSTKIE ODCINKI
wyprzedzaczPL
instagramPD
STOP AGRESJI DROGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE MATERIAŁÓW NA PD
W MEDIACH
PARTNERZY
KALKULATOR SPALANIA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Kwiatuszki Emila
—
Wypadek w Proszyskach
›
Panu się nie spodobało
kwi 08 2016
Kategoria:
AGRESJA
,
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE
,
O WŁOS
https://www.youtube.com/watch?v=cLczc19DU9I
do góry
122 komentarze
do "
Panu się nie spodobało
"
Łukasz
pisze:
28/10/2019 o 21:26
Odpowiedz
Report comment
Wiktor
pisze:
19/12/2016 o 15:13
Odpowiedz
Report comment
Sebastian
pisze:
26/05/2016 o 14:16
Odpowiedz
Report comment
Marcin Wojtczuk
pisze:
22/04/2016 o 14:15
Odpowiedz
Report comment
Ja
pisze:
20/04/2016 o 22:44
Odpowiedz
Report comment
radek
pisze:
15/04/2016 o 13:49
Odpowiedz
Report comment
Wiktor
pisze:
19/12/2016 o 15:15
Odpowiedz
Report comment
abc
pisze:
11/04/2016 o 21:06
Odpowiedz
Report comment
Anna
pisze:
10/04/2016 o 10:00
Odpowiedz
Report comment
Wiktor
pisze:
19/12/2016 o 15:17
Odpowiedz
Report comment
Robert
pisze:
08/04/2016 o 22:17
Odpowiedz
Report comment
Tolek
pisze:
09/04/2016 o 13:36
Odpowiedz
Report comment
Wiktor
pisze:
19/12/2016 o 15:19
Odpowiedz
Report comment
Kris
pisze:
11/04/2016 o 18:07
Odpowiedz
Report comment
radek
pisze:
15/04/2016 o 13:51
Odpowiedz
Report comment
Diego
pisze:
08/04/2016 o 20:44
Odpowiedz
Report comment
Tolek
pisze:
09/04/2016 o 13:38
Odpowiedz
Report comment
Tolek
pisze:
08/04/2016 o 20:18
Odpowiedz
Report comment
Michaał
pisze:
08/04/2016 o 19:48
Odpowiedz
Report comment
Kris
pisze:
08/04/2016 o 18:43
Odpowiedz
Report comment
A kogo to?
pisze:
08/04/2016 o 17:52
Odpowiedz
Report comment
Booski
pisze:
08/04/2016 o 17:32
Odpowiedz
Report comment
Tymbaregg :D
pisze:
08/04/2016 o 17:29
Odpowiedz
Report comment
DAniel
pisze:
08/04/2016 o 16:26
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
08/04/2016 o 16:22
Odpowiedz
Report comment
Kris
pisze:
08/04/2016 o 17:45
Odpowiedz
Report comment
Radek
pisze:
08/04/2016 o 15:34
Odpowiedz
Report comment
motorzysta
pisze:
08/04/2016 o 15:34
Odpowiedz
Report comment
adam
pisze:
08/04/2016 o 15:27
Odpowiedz
Report comment
Skinny
pisze:
08/04/2016 o 13:13
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
08/04/2016 o 12:57
Odpowiedz
Report comment
Adam
pisze:
08/04/2016 o 12:56
Odpowiedz
Report comment
Temp
pisze:
08/04/2016 o 12:29
Odpowiedz
Report comment
XaRaDaS
pisze:
08/04/2016 o 15:16
Odpowiedz
Report comment
Navri
pisze:
08/04/2016 o 16:46
Odpowiedz
Report comment
Anon
pisze:
08/04/2016 o 18:05
Odpowiedz
Report comment
Temp
pisze:
10/04/2016 o 11:29
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
08/04/2016 o 12:15
Odpowiedz
Report comment
Pitor
pisze:
08/04/2016 o 12:01
Odpowiedz
Report comment
Kamil89
pisze:
08/04/2016 o 11:55
Odpowiedz
Report comment
Nazhir
pisze:
08/04/2016 o 12:10
Odpowiedz
Report comment
kajet
pisze:
08/04/2016 o 12:32
Odpowiedz
Report comment
tom
pisze:
08/04/2016 o 11:54
Odpowiedz
Report comment
Lamp
pisze:
08/04/2016 o 11:45
Odpowiedz
Report comment
Twardy Pończo
pisze:
08/04/2016 o 11:54
Odpowiedz
Report comment
Kacper
pisze:
08/04/2016 o 11:56
Odpowiedz
Report comment
Pan Janusz Kierowca
pisze:
08/04/2016 o 11:43
Odpowiedz
Report comment
as
pisze:
08/04/2016 o 12:10
Odpowiedz
Report comment
arek
pisze:
08/04/2016 o 12:18
Odpowiedz
Report comment
XaRaDaS
pisze:
08/04/2016 o 15:08
Odpowiedz
Report comment
Rafał
pisze:
10/04/2016 o 15:12
Odpowiedz
Report comment
Piotr
pisze:
08/04/2016 o 11:40
Odpowiedz
Report comment
Bucho
pisze:
08/04/2016 o 12:15
Odpowiedz
Report comment
Marcin
pisze:
08/04/2016 o 11:36
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
08/04/2016 o 11:34
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
08/04/2016 o 11:28
Odpowiedz
Report comment
Jarek
pisze:
08/04/2016 o 11:22
Odpowiedz
Report comment
Marcin
pisze:
08/04/2016 o 11:38
Odpowiedz
Report comment
xyz
pisze:
08/04/2016 o 13:43
Odpowiedz
Report comment
heh
pisze:
08/04/2016 o 11:20
Odpowiedz
Report comment
Anon
pisze:
08/04/2016 o 17:58
Odpowiedz
Report comment
kierowca
pisze:
08/04/2016 o 11:17
Odpowiedz
Report comment
Karol
pisze:
08/04/2016 o 11:14
Odpowiedz
Report comment
xyz
pisze:
08/04/2016 o 13:39
Odpowiedz
Report comment
XaRaDaS
pisze:
08/04/2016 o 15:05
Odpowiedz
Report comment
Kasper
pisze:
08/04/2016 o 16:50
Odpowiedz
Report comment
Macierewicz
pisze:
08/04/2016 o 11:12
Odpowiedz
Report comment
Marcin
pisze:
08/04/2016 o 11:41
Odpowiedz
Report comment
XWJ
pisze:
08/04/2016 o 12:40
Odpowiedz
Report comment
WolverineX
pisze:
08/04/2016 o 22:03
Odpowiedz
Report comment
Rafał
pisze:
10/04/2016 o 14:56
Odpowiedz
Report comment
Anty Michałek
pisze:
08/04/2016 o 11:11
Odpowiedz
Report comment
Patryk
pisze:
08/04/2016 o 11:09
Odpowiedz
Report comment
haha
pisze:
08/04/2016 o 11:12
Odpowiedz
Report comment
Marian
pisze:
08/04/2016 o 11:06
Odpowiedz
Report comment
Mariusz
pisze:
08/04/2016 o 11:14
Odpowiedz
Report comment
Marian
pisze:
08/04/2016 o 11:15
Odpowiedz
Report comment
krzyś
pisze:
08/04/2016 o 11:43
Odpowiedz
Report comment
Bartosz
pisze:
08/04/2016 o 12:59
Odpowiedz
Report comment
hihi
pisze:
08/04/2016 o 11:05
Odpowiedz
Report comment
haha
pisze:
08/04/2016 o 11:11
Odpowiedz
Report comment
as
pisze:
08/04/2016 o 11:20
Odpowiedz
Report comment
xyz
pisze:
08/04/2016 o 13:32
Odpowiedz
Report comment
Anon
pisze:
08/04/2016 o 17:53
Odpowiedz
Report comment
anonim
pisze:
08/04/2016 o 10:59
Odpowiedz
Report comment
xyz
pisze:
08/04/2016 o 13:30
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
08/04/2016 o 16:31
Odpowiedz
Report comment
anonim
pisze:
08/04/2016 o 21:51
Odpowiedz
Report comment
Graboss
pisze:
08/04/2016 o 10:23
Odpowiedz
Report comment
Skinny
pisze:
09/04/2016 o 11:40
Odpowiedz
Report comment
Twardy Pończo
pisze:
08/04/2016 o 10:23
Odpowiedz
Report comment
Mac
pisze:
08/04/2016 o 10:21
Odpowiedz
Report comment
Zdzisiek
pisze:
08/04/2016 o 11:37
Odpowiedz
Report comment
kajet
pisze:
08/04/2016 o 12:00
Odpowiedz
Report comment
xyz
pisze:
08/04/2016 o 13:25
Odpowiedz
Report comment
Mac
pisze:
08/04/2016 o 12:03
Odpowiedz
Report comment
XWJ
pisze:
08/04/2016 o 12:31
Odpowiedz
Report comment
madry
pisze:
08/04/2016 o 12:39
Odpowiedz
Report comment
jam
pisze:
08/04/2016 o 16:00
Odpowiedz
Report comment
madry
pisze:
08/04/2016 o 16:52
Odpowiedz
Report comment
Tank_driver
pisze:
08/04/2016 o 21:55
Odpowiedz
Report comment
cdman
pisze:
09/04/2016 o 13:07
Odpowiedz
Report comment
Darek
pisze:
08/04/2016 o 16:57
Odpowiedz
Report comment
Kris
pisze:
08/04/2016 o 17:25
Odpowiedz
Report comment
cdman
pisze:
09/04/2016 o 13:11
Odpowiedz
Report comment
Mtg
pisze:
09/04/2016 o 15:36
Odpowiedz
Report comment
Mac
pisze:
08/04/2016 o 21:47
Odpowiedz
Report comment
Maciej
pisze:
11/04/2016 o 09:41
Odpowiedz
Report comment
Kamil
pisze:
08/04/2016 o 10:15
Odpowiedz
Report comment
FroST
pisze:
08/04/2016 o 11:09
Odpowiedz
Report comment
a wysłałes czy tylko gadac potrafisz
pisze:
08/04/2016 o 15:21
Odpowiedz
Report comment
Maciek
pisze:
09/04/2016 o 03:51
Odpowiedz
Report comment
as
pisze:
08/04/2016 o 11:16
Odpowiedz
Report comment
Felix
pisze:
08/04/2016 o 11:26
Odpowiedz
Report comment
as
pisze:
08/04/2016 o 12:45
Odpowiedz
Report comment
as
pisze:
08/04/2016 o 15:10
Odpowiedz
Report comment
KamilM
pisze:
08/04/2016 o 13:52
Odpowiedz
Report comment
as
pisze:
08/04/2016 o 15:12
Odpowiedz
Report comment
zafiromaniak
pisze:
08/04/2016 o 15:24
Odpowiedz
Report comment
Sl
pisze:
08/04/2016 o 15:48
Odpowiedz
Report comment
zafirimaniak
pisze:
08/04/2016 o 21:07
Odpowiedz
Report comment
arek
pisze:
08/04/2016 o 12:26
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
mar 28 2023
Poważna usterka ciągnika rolniczego
mar 27 2023
Jazda niekontrolowana
mar 21 2023
Otwarcie maski podczas wyprzedzania
lut 25 2023
Dachowanie w Starachowicach
lut 19 2023
Wymuszenie pierwszeństwa na motocykliście
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (443)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (21)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (842)
DACHOWANIA (212)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (158)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (558)
MOTOCYKLIŚCI (400)
O WŁOS (972)
OKIEM KAMERY (1 515)
PIESI (838)
POD WPŁYWEM… (207)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (426)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (548)
ROWERZYŚCI (364)
ŚMIESZNE (181)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (153)
WYMUSZENIA (15)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (129)
ZWIERZĘTA (94)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (12)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
122 komentarze do "Panu się nie spodobało"
No wiadomo cep poznanski nagrany jest czyli mozna taranowac. kiedy wreszcie taryfikator bedzie z konkretnymi sumaami a wystarczy do kazdej kwoty w taryfikatorze dodac jedno zero albo nawet dwa i 100% wykrywalnosci i sciagalnosci i zaraz by byl spokoj!!! ja bym nie hamowal…
Brońcie dalej debile tych TIRowców. Łamią prawo takim wyprzedzaniem. Jest napisane jasno. Manewr wyprzedzania ma być manewrem płynnym. A manewr, który trwa 2km nie jest manewrem płynnym. A co do kierowcy BMW to nie dziwię się. Ile można znosić takie cyrki na lewym pasie? Masz do zrobienia trasę kilkuset kilometrów i co chwila hebel w podłogę, bo taki ćwok 40 tonowy zajeżdża Ci drogę i wyprzedza 5 minut…
Dlaczego kierowca ciężarówki nie skasował tego BMW
Gdybyśmy wszyscy tak robili osobówkami, wyprzedzanie tirów na autostradach by się skończyło.
Nie musi być tak ostro, bo to niebezpieczne. Ale można włączyć awaryjne i po prostu zwolnić na lewym pasie. Na prawym jest auto więc nie ma jak zjechać, policja nic nie zrobi.
A oni tracą czas. I o to chodzi.
Jak się nie ma różnicy prędkości to się nie wyprzedza! Nie dziwię się typowi z BMW, też mnie to wpienia, jak się głąby w pięć minut wyprzedzić nie potrafią (5min. to nie przesada, mam taki filmik).
wystarczyloby ze ten co był wyprzedzany wjechał przed bmw, zatzrymać gnoja i mu morde okopać. Ale miedzy kierowcami z duzych aut już dawno niestety nie ma solidarności. Cóż nadal czekam za kwiatkiem który mi tak zrobi…. Może kiedyś wstawie tu filmik pt : nieudane szeryfowanie
A może pojebie wstawisz filmik jak się wpierdalasz komuś przed maskę, ktoś Cię wyhamuje i obije Ci mordę? Ustawię go sobie jako ulubiony…
Ja to jak juz jade lewym te 160-180 i mam przed sobą pusto a na prawym same ciezarowki za jakies 1 km to z 200m przed nimi juz autmatycznie noga z gazu bo prawie zawsze zdarza sie tak ze jak jestem 100m za ciezarowka to akurat wtedy zaczynaja wyprzedzać
Przez takich kretynów tylko są wypadki. Brak słów.
Dokładnie. Te zjeby 40 tonowe czują się bezkarnie i stwarzają zagrożenie swoim 5 minutowym wyprzedzaniem i zajeżdżaniem drogi innym na lewym pasie…
W osobówce oczywiście głupek, bo zajechał drogę, ale…
To niekończące się wyprzedzanie ciężarowym też niefajne. Zauważcie, że skoro osobówka zmieściła się pomiędzy nim, a wyprzedzanym samochodem, to odstęp już był, więc autor filmiku spokojnie mógłby wracać na prawy pas.
Pytanie – jak mial zjechac na prawy pas, jesli byl zajety przez kmiota w BMW, ktoremu sie spieszy i postanowil dac “nauczke”?
Jebnij się w łeb. Tirowiec czy jak?
To BMW wyprzedziło prawą stroną obie ciężarówki (pasem do rozpędzania)
takie auto ma 18m długości wieć nie jest łatwo wskoczyc komuś przed kabine tym bardziej ze jest coś takiego jak zachowywanie odległości
calowity zakaz wyprzedzania dla TIRÓW zalatwil by sprawe..po jaka cholere tą padliną wyprzedzał przez godzinę oczywiście co innego gdyby byl trzeci pas jak naucza sie patrzec w lusterka to niech wtedy jada (jak jest sie zawodowowym kierowcą to MYŚL!!!
Sprawdz na filmie jak dlugo trwa manewr wyprzedzania? 40 sekund? Mozesz poczekac, takie sytuacje nie zdarzaja sie co 300m na autostradzie. Wkurzajac sie na kierowcow TIRow guzik osiagniesz. Kazdy dusi, bo nad nimi jeszcze wisi tachograf, ograniczony czas pracy, blokada na tempomacie i szef sk..wiel. Nie chcial bys byc na ich miejscu.
Pelne combo: poznanski wsiur dorobkiewicz, pizda za kolkiem, bmw, szeryf drogowy – nic tylko nie hamowac i walic. Gosc z drugiego tira powinien mu zajechac droge i sprasowac go w kanapke. Jak ja tych szmat z rejestracja PO nienawidze – dziala jak plachta na byka…
Szkoda hamulców na takiego barana.
Porównując prędkości, mógł już schodzić na prawy, ale nie zrobił tego, bo skrajnie prawym cisnęło BMW, które już w tym momencie szans na wyhamowanie by nie miało. Tak więc cały manewr zająłby mniej niż minutę. Badania na kierowców powinny zawierać punkt dotyczący cierpliwości, żeby takich frustratów eliminować zanim dostaną uprawnienia…
1) Kolejny idiota… Nie ważne, jakiej marki samochodem jechał. Idiota to idiota. Życie bez stereotypów jest przyjemniejsze i łatwiejsze.
2) Nie kwestionuję winy tego idioty i tego, że spowodował niebezpieczną sytuację, ale kierowca ciężarówki z prawej mógł odpuścić na chwilę gaz by ułatwić manewr wyprzedzania drugiemu kierowcy. Mógł, ale nie musiał. Czasem naprawdę ułatwia to życie.
Szkoda ci Auta? Załóż orurowanie i heja 😉 a ze rurki nie będą z cienkiej blachy tylko z stali co tam 😀
A poważnie jeśli wyprzedający jechał by cysterną do połowy pełną to wyhamowanie przed takim delikwentem w bmw graniczyło by z cudem, a jeśli by przewoził zwierzęta to nagłe hamowanie może im zaszkodzić trzeba wybrać ….
Taki ci k***a jedzie i myśli że nie wiadomo jest kim. Trzeba było uderzyć w tył to by się nauczył (albo i nie idiota nei zrozumie)
Masz kamere? To na chuj hamujesz?! Przypierdolić jednemu z drugim i po sprawie barany jebane……
Pozatym Ćwok z BMW Wyprzedzał ewidentnie Duzego z PRawej strony i mu wjechal CHAMSKO za to powinien stracic prawko SZERYF w dupe JE…. Cwe….. 😀
Już myślałem, że na 80 komentarzy nikt tego faktu nie zauważył. BMW wykorzystało prawy pas przeznaczony do włączania się do ruchu do wyprzedzania i tuż przed jego końcem wtryniło się jednej i drugiej ciężarówce. Bardzo możliwe, że gdyby dostał w dupe to jeszcze by go obróciło i druga ciężarówka dokończyłaby dzieło… A teraz krótkie wyliczenie matematyczne, dla tych co uważają że ciężarówki specjalnie zjeżdżają na lewy w momencie gdy dojeżdża osobówka. Około 10 sekund zajmuje rozpędzenie maszyny i zmiana pasa. W tym czasie auto mknące 150km/h przejedzie około pół km. Tak więc aby ciężarówki mogły się wyprzedzić w lusterku musiałoby być około 4km wolnej drogi. Sorry ale nie widać w lusterku na 4km do tyłu. Kolejna sprawa, różnica 5km/h po 8 godzinach jazdy to ponad 50km różnicy w dystansie. Tak więc wbrew pozorom to ma znaczenie. Jeżeli jemu żałujesz tych 50km, to dlaczego sam ciśniesz i szkoda ci na moment zwolnić? Podsumowując… szanujmy się wzajemnie, a żyło nam się będzie lepiej 🙂
No i dobrze! Też bym się wkurwił. Pokazał mu gdzie jego miejsce…
jest tak duzo ciezarowek ze ciezko juz nawet lewym pasem jechac. Na szczescie podobno juz jest zakaz wyprzedzania na autostradach dla ciezarowych dobrze by bylo jak by taki zakaz obowiazywal na wszystkich dwupasmowkach. Wiem ze taka praca i ble ble ale tez sa inni kierowcy torzy tez maja cos do zalatwienia i wyliczony czas a jak tu taka ciezarowka co chwile wyjezdza i manewr wyprzedzania trwa 5 minut to po ktoryms razie takiemu kierowcy nerwy puszczaja. Jak juz sie ciezarowe biora za wyprzedzanie to albo powinni solidnie przyspieszyc albo wyprzedzany pojazd powinien troche zwolnic aby kolege przepuscic ale zaden nie ustapi i tak czasem nawet po 10 minut razem jada blokujac ruch. Nic do kierowcow tirow nie mam ale powinni brac tez pod uwage ze droga jest dla wszystkich i jest coraz ciasniej . Taka DK1 dwupasmowa od Lodzi do katowic praktycznie na calej dlugosci prawy pas jest zajety przez ciezarowe. Jedynie wekendy da sie normalnie przejechac. dobrym rozwiazaniem bylo by tez aby ruch ciezarowy ograniczyc w dzien i przeniesc na noce wtedy z osobowymi pedzacymi spoznialskimi do pracy by tak nie kolidowalo.
Trudno, współczuję tym normalnym właściciela BMW że większość Polaków która posiada bmw to jebane buraki….. przykre ale tak jest.
Trzeba było mu dupe kasować.
Zachowanie tego kogoś w tym BMW karygodne (trudno nazwać kogoś takiego kierowcą). Mam nadzieję że bekniesz na komendzie za takie manewry.. Kiedyś taki 30 tonowy ciągnik siodłowy nie wyhamuje i sprasuję cię tak jak wraki na złomowisku. .
Z drugiej strony wyprzedzanie ciężarówki 0 2 – 5 km/h przy dużym natężeniu pojazdów skutecznie tamuje ruch. Ja rozumiem terminy gonią, dziewczyna czeka itd. Ale nie jesteście jedynymi użytkownikami drogi i a wyprzedzić tylko po to by wyprzedzić i żeby wyprzedzany kolega widział 10m przed sobą tyłek takiej ciężarówki… bez sensu..
Szerokości wszystkim 🙂
zapierdolił bym w dupę , oj zajebał tłumokowi po bagażniku
Widzę, że w całej tej dyskusji kompletnie nikt nie zwrócił uwagi na obowiązujące w Polsce przepisy odnośnie PRĘDKOŚCI…
Szanowni kierowcy pojazdów ciężarowych pow. 3,5T DMC! Limitem prędkości na autostradzie czy drodze ekspresowej jest dla Was Prawo o Ruchu Drogowym, a nie pozakładane Wam w koniach kagańce! Przypomnę więc, bo pewnie część z Was już dawno zapomniała, że jest to 80 km/h!!! I w DUPIE mam to, że Wam się gdziekolwiek spieszy, i musicie jechać 85 czy 90 km/h, nieustająco łamiąc ograniczenia prędkości – jeśli chcecie jeździć po swojemu, to jeźdźcie sobie po polach, a jeśli chcecie uczestniczyć w ruchu drogowym, to się stosujcie do obowiązującego Was prawa! Mi w osobówce nałożone przez kodeks ograniczenia wystarczają, jeśli ciężarówka Wam jedzie za wolno, to przesiądźcie się na taksówki.
Tyle w temacie, to ostatecznie rozwiązałoby ciągłe przepychanki między kierowcami osobówek i ciężarówek – stosując się do ograniczeń wszyscy “duzi” jechaliby 80 km/h i nikt nikogo nie miałby potrzeby wyprzedzać…
Ale jest odgórne przyzwolenie od policji tzw. 10+ i dotyczy to praktycznie wszystkich, masz 120 km/h dozwolonej to policja nie wlepi mandatu jak będziesz jechał 130.
Ciekaw jestem czy Ty jesteś taki święty i nigdy żadnego przepisu nie złamałeś? I skoro uważasz, że 80 km/h rozwiąże problem to pojedź dłuższą chwilę za ciężarówką i powiedź jaką masz widoczność? Praktycznie ograniczamy się do świateł stopu poprzednika, a jadąc tak niekiedy 9 godzin w ciągu dnia z oczami wlepionymi w światła poprzednika to bywa męczące – uwierz mi.
A Ty będziesz grzecznie jeździł 120 po eSce i 140 po autostradzie?
No wyobraź sobie, że tak właśnie jeżdżę. A już na pewno nie przyjdzie mi do głowy jadąc np. po niemieckiej autostradzie i mając Vmax w aucie np. 170 km/h, aby wyprzedzać kogoś, kto jedzie 167…
Kierowca tira ma zakaz pruszania się po lewym pasie to ustalmy na samym początku.
Drugą kwestia jest wyprzedzanie które mówi że wymijając pojazd musisz zachować szczególną uwage aby nie zajechać komuś drogi itp., tiry cały czas ewidentnie tak wyprzezają i mają w D. to że kogoś hamują ze 140 do 90km bo tyle mogą jechać , jeżdżę bardzo często i co chwilę mi ktoś tak wymusza .
Manewr wymijania trwał 45-min na autostradzie to jest bardzo długo !
Ach ta logika, “Musiałem się za nim wlec a tak strasznie mi się spieszy więc jak będzie miejsce to specjalnie będę przed nim zwalniał bo tak strasznie mi się spieszy” 😀
I bardzo dobrze zrobił ! Ci kierowcy ciężarówek nie wiadomo po co wyprzedają jeden drugiego, jak drugi jedzie może 5-10 km/h szybciej. Więc się pytam, po cholerę go wyprzedza? Żeby być jakiś lepszy, czy jak? Na drodze szybkiego ruchu powinien być zakaz tego typu wyprzedzania. Wyobraźcie sobie w niemczech taką sytuację, leci jakieś auto lewym pasem 300km/h a tu się TIRy wyprzedzają przez pół godziny – tragedia gotowa !
jakie pół godziny? Od momentu wjazdu na lewy pas, do momentu zblokowania przez BMW minęło 37 sekund. Cały manewr trwałby góra półtorej minuty.
Droga nie jest autostradą, tylko eSką. Dopuszczalna 120 kph. Tu nie ma mowy o zajechaniu drogi przez ciężarówkę. Po to są ograniczenia, by ich przestrzegać.
Po cholerę wyprzedza? Po taką cholerę, że w przeciwieństwie do Ciebie uważał na lekcji matematyki w podstawówce. Pomogę: 800 km podzielić przez 80 km na godzinę = 10 godzin. 800 km podzielić przez 90 km na godzinę = 8,88 godzin, czyli 8 godzin 53 minuty. Różnica prędkości 10 km/h, różnica czasu podróży ponadgodzinna.
Jak to jest że ta piękna marka aut z tradycjami przyciąga takie cioty i buraków PO719PC
Tak sie zastanawiam po co ciezarowki sie wyprzedzają ( tak w ogole) mowie o sytuacji jak na filmie. Jedna jedzie powiedzmy 80 kmh a druga ktora wyprzedza 85. W dodatku blokuje ruch a nic kierowcy to nie da. 5 km na godzine … Blagam
To pytanie tak na serio? Wyobraź sobie, że przy długiej jeździe to robi różnicę. Dlaczego mam jechać 80 za inną ciężarówką, tylko dlatego, że może będzie jechał jaśnie pan Lamp i trzeba go puścić? Czym różni się twój pośpiesz od mojego? Błagam
Wierz mi, da… Jak Masz do przejechania np. 800km dziennie to nagle okazuje się, że ta różnica 5 km/h może zadecydować o tym czy zdasz towar o czasie (nikt nie będzie czekał wiecznie) czy też będziesz miał nadprogramową nockę na parkingu. Aczkolwiek nie to nie sprawiedliwa sytuacji, kiedy kierowca ciężarówki robi taki manewr tuż przed maską osobówki a to też nie usprawiedliwia bezmózgowia bohatera w BMW…
A ja stoję po stronie gościa z BMW 😉 Na takich drogach powinien być kategoryczny zakaz wyprzedzania przez samochody ciężarowe. Jakie to typowe na polskich drogach. Tir wyprzedza tira 5 minut, w dodatku najczęśiej lubią to robić pod górkę 😉
ale zakazu nie ma.
wyprzedza sie pod gorke bo zazwyczaj wtedy najszybciej mozna wykonac taki manewr
jesli pojazd z prawej jest zaladowany np.20ton ,a z lewej np.5ton to logiczne chyba ze tamten(z prawej) spowolni pod gore a ten z lewej pojedzie 90 bez spadku predkosci
A to oni mają rentgen w oczach i wiedzą ile ten poprzedzający ma na pace. Wystarczy się dogadać, żeby jeden lekko zwolnił i po kłopocie jest. Manewr znacznie szybciej przebiega.
jak stoisz po jego stronie to nie zdziw się jak kiedyś przyjdzie do ciebie mandat za spowodowanie niebezpiecznej sytuacji na drodze w postaci nieuzasadnionego ostrego hamowania , dokładnie taki mandat dostał kolega z pracy robiąc tak samo jak ten z BMW kosztowało go to 300 zł i jakieś punkty tak że się zastanów następnym razem !!!!!!!!!!!! Kiedyś tak samo miał mój znajomy który woził bydło też na szczęście miał kamerę , różnica była taka że znajomy nawet nikogo nie wyprzedzał tylko jechał drogą jedno jezdniową wyprzedził go gość i dał po hamulcach znajomy żeby go nie rozwalić tez musiał ostro hamować a że wiózł akurat krowy to ta na samym przodzie zdechła bo ja reszta przygniotła , skończyło się zgłoszeniem na policję sprawa w sądzie no i koleś za jedno hamowanie zarobił mandat zwrot kosztów sądowych oraz zwrot równowartości za krowę łącznie koszt ponad 5 tyś złotych . Następnym razem radzę zastanowić się wszystkim dupkom hamującym bezzasadnie !!!!
Oczywiście zachowanie kierowcy BMW karygodne. Mam natomiast apel do kierowców ciężarówek. Jeżeli już musicie wyprzedzać, bo możecie jechać dwa kilometry na godzinę szybciej niż wyprzedzany, to dogadajcie się z kolegą i niech na czas wyprzedzania zdejmie nogę z gazu. Wtedy manewr przebiegnie sprawnie, nikt nie straci, a wszyscy będą zadowoleni. Nie muszę tłumaczyć, że wyprzedzające się na odcinku kilku kilometrów ciężarówki znacznie dezorganizują płynność ruchu i mogą wywoływać zdenerwowanie u innych uczestników ruchu.
Jeszcze mały problem jak wyprzedza tylko jeden zestaw, a nie raz jest tak, że nie ma jak się wcisnąć w kolumnę i wyprzedza 3-4 zestawy. No wtedy można dostać naprawdę pierdolca, mimo że jestem wyjątkowo spokojny i wyrozumiały dla innych kierowców..
Następnym razem wal w niego śmiało masz wszystko nagrane to ja bym mu te BMW skasował i tyle masz dowód w postaci nagrania
najechałbym na tył takiego gnoja nawet jeśli miałbym za to dostać mandat.
Dupek!.
pomijając zemstę kierowcy osobówki… napiszę prostą rzecz…
manewr wyprzedzania trwał (i nie zakończył się) przez “27 latarni” po lewej stronie. Wiem, że to nie miarodajne, ale to oznaczą, że przez 1.5km 2 tiry blokowały oba pasy ruchu. Można się zdenerwować…
To jak cię to denerwuje to oddaj prawko bo jesteś potencjalnym debilem jak ten z BMW
pamiętaj ze oba zestawy musza sie wyprzedzić całymi długościami zanim zakończą manewr ! wtedy występuje prawdopodobieństwo ze ktoś nadleci z tylu z 2X większą prędkością
Zachowanie kierowcy osobówki karygodne i pewnie kara go nie ominie, czego mu życzę.
Pytanie czy na tym odcinku drogi przypadkiem nie obowiązuje zakaz wyprzedzania pojazdami powyżej 3,5t. I czy kierowca ciężarówki sam nie zasłużył na karę poprzez ewentualne wymuszenie przy zmianie pasa.
Od karania są sady lub policja a nie burak w BMW.
nie raz taki debil w ciężarówce by mnie zabił BO ON TERAZ WYPRZEDZA, to tak samo mi się ciśnienie podnosi na takich abnegatów, dyletantów, ignorantów
a mnie denerwuje, że WYPRZEDZANA ciężarówka nie może zwolnić z 5-10km/h na te 5 sekund, żeby wyprzedzanie odbyło się sprawniej… wtedy nie byłoby problemu z 2-minutowym wyprzedzaniem 🙂
zgadza sie- wystarczy na chwile wyłączyć tempomat -no ale tego na szkoleniach powinni uczyć tylko ze to dla instruktorów błahostka
Ale przecież to miszczowie drogi i oni wiedzą wszystko najlepiej, więc ja nie zwolnię, bo ten drugi mnie wyprzedza, a to już jego sprawa, ja jadę prawidłowo. Takie w sumie szeryfowanie. Ja jadąc osobówką na drodze zawsze odpuszczam gaz gdy ktoś mnie wyprzedza, ale są debile co przyśpieszają i tego nie zmienimy póki mandat będzie 200-500 zł. Jakby groził za to mandat 5000 to ludzie by się uspokoili.
Mało tego, zdarza się tak, że kierowca wyprzedzanej ciężarówki złośliwie przyspiesza, co jeszcze bardziej wydłuża czas trwania manewru, sam ostatnio byłem świadkiem takiego zachowania na drodze S3.
Wyprzedza TIR TIRa na wzniesieniu,prędkością większą o kilka km/h…jakie to typowe.
-bo taka praca
-bo szef niedobry
-bo na towar czekają
-bo rodzina czeka
-bo znów ten zły z BMWu
Usprawiedliwanie TIRowców staje się równie modne,jak motocyklistów.
Zapominamy o tym,że nikt nie jest uprzywilejowany i nieśmiertelny.
PS. Nie mam,nie miałem i nie fascynuje mnie marka BMW
To sie naprodukowałes żal mi takich prostaków jak ty
Oczywiście takiego buraka w BMW będziesz podobnie usprawiedliwiał?
Ja to rozumiem tak, że pod górę TIR’owi jest łatwiej wyprzedzić innego TIR’a. Dlatego, że jeśli ten drugi jest cięższy, to pod górę różnica jeszcze bardziej się uwydatni. Chętnie dowiem się od zawodowych kierowców, czy faktycznie tak jest.
A malkontentom, którzy najchętniej zabroniliby TIR’om wyprzedzania, bo co to jest te 1-3 km/h mniej, polecam obejrzeć na youtube kanał Polaka – zawodowego kierowcy w USA. Dokładnie tam wyjaśnia, jak duże i dlaczego ma to znaczenie. Niestety nie pamiętam tytułu serii.
Czasem mi się zdarza, że TIR zajedzie mi drogę. Ale najczęściej nie robi tego w ostatniej chwili, więc od razu wyłączam tempomat. Moim zdaniem jest to odczuwalne przez kierowców osobówek odczuwalne jako zajechanie ze względu na dużą różnicę prędkości. Ja na to patrzę tak, że kierowca TIR’a szuka najlepszej okazji, żeby to zrobić. Gdy jedzie jeden samochód za drugim na lewym, to praktycznie niemożliwe, żeby nigdy nie zajechać drogi.
Zdecydowanie częściej i bardziej mnie denerwuje, gdy to kierowca samochodu osobowego w ostatniej chwili wyprzedza TIR’a, zajeżdżając mi drogę. Jest to nagminne.
Dokładnie kolego w 100% popieram twoja wypowiedź . Jeżdżę bardzo dużo i często osobówką po drogach małopolski i podkarpackiego , bardzo często autostradą Kraków – Rzeszów i owszem zdarzają się wyprzedzania ciężarówek do tego po prostu przywykłem i widzą “dużego” daleko przed sobą z góry zakładam że może być wyprzedzanie odpuszczam gaz tak żeby być przygotowanym fakt 2 minuty mnie nie zbawi czy nawet 5 minut a mi łatwiej i szybciej się rozpędzić z 90 do 140 , owszem jak zaczynałem prace jako PH było to irytujące i w…….jące ale po tylu latach po prostu olewam to . Większym problemem są jednak osobówki jadące na prawym pasie lub bardzo często środkowym które zaczynają manewr wyprzedzania wjeżdżając bezpośrednio pod zderzak gdy jadę te 140 km/h , lub np. jadę lewym 140 ( tyle na autobanie mi wolno ) na prawym sznur aut czyli jest ok i nagle widzę gościa na lewym który jedzie podobną prędkością jak ci po prawej no i gość po prostu nie zjeżdża bo ma takie widzi mi się dojeżdżasz do gościa hamujesz do tych 100 czy 90 a gość ze stolickim sobie wtedy z prędkością ślimaka zmienia pas . I to dla mnie jest bardziej wkur….. niż wyprzedzanie się tirów pewnie dlatego że wszyscy widząc tira wiemy że różne takie zdażenia mogą mieć miejsce a widząc osobówki zakładamy że gośc patrzy w te lusterka bo wreszcie po coś je ma no i myśli trochę .
Ale to nie jest powód jak piszecie żeby hamować do zera, debil z Poznania pewnie w leasingu kupione. Ja bym w niego walił na spokojnie mogli by mu prawko zabrać.
Ja bym ładował mu w dupe. By się nauczył BURAK
to że Ciebie ładują w dupę i to lubisz, to nie znaczy że inni będą to lubić.
I burak w BMW i w ciężarówce. Pierwszy, bo ten manewr mógł się skończyć jego zmiażdżeniem, drugi bo na siłę cisnie 2-3km/h więcej, żeby tylko zaoszczędzić 1l/100km paliwa i móc spuścić na koniec dnia… jak dla mnie na drogach szybkiego ruchu z 2 pasami powinien być permanentny zakaz wyprzedzania dla samochód ciężarowych !!!
Jakbyś cokolwiek wiedział o pracy kierowcy zawodowego to byś takich głupot nie pisał.
Nie wiem i nie chcę wiedzieć, bo to taka sama mafia jak taksówkarze 🙂 widzę tylko jak tamujecie ruch na SZYBKICH drogach.
Zakaz wyprzedzania ok ale dodajmy do tego minimalną prędkość dla samochodów osobowych np.85 i po problemie. 🙂
Każdy ma prawo wyprzedzać, ciężarówka też i nie odbierajmy im tego prawa. Tylko że jeśli ciężarówka rozpoczyna wyprzedzanie, a za nią zbliżają się auta, to tamuje ruch. A jeśli kierowca ciężarówki upewni się w lusterku, że daleko za nim nie ma samochodów – to wtedy niech sobie wyprzedza.
Na policje gnoja podac. Pozdrawiam wszystkich kierowcow zawodowych. Na pohybel palantom w osobowkach. Milego dnia.
mam radę dla Ciebie – weź sobie koło (od tira) i pier**lnij się w czoło.
Nie wszyscy kierowcy tirów są debilami, ale ten tutaj nie pozostawia żadnych wątpliwości.
masz racje ja bym mu w dupę wjechał ! powiem więcej gdy jestem blisko domu to tak robię
Nie interesują nas twoje upodobania, zachowaj je dla partnera.
Niezależnie od tego czy kierowca Tira wymusił to zachowanie gościa w BMW karygodne i niedopuszczalne. Powinni mu zabrać prawko.
Co do wyprzedzania Tira, robił to względnie płynnie więc z czasem wyprzedzania nie było tragedii. A czy zajechał, to nie wiemy na podstawie filmu.
no własnie nie wiemy i podczas rozpoczęcia manewru wcale nie musiało go być widać w lusterku bo jak zbliża sie z 200 na godzinę to 30 sec.temu był bardzo daleko
w 2 minuty dojechał połową naczepy do przodu tego, którego wyprzedzał.. to jest względnie płynnie? :O to aż się boję tych “wolnych”..
Ciebie tak prosta matematyka przerosła?
Nie zgodzę się z twoją opinią.
Nie pochwalam takiego zachowania! To tak dla jasności sytuacji.
Kierowca ciężarówki na bank wymusił na kierowcy BMW ostre hamowanie, Jeżdżę dużo po Polsce i kierowcy tirów na autostradach (nie jestem wrogo nastawiony do tirów) nagminnie nie zwracając uwagi na dużą prędkość osobówek na lewym pasie rozpoczynają manewr wyprzedzania. Nie przeszkadza im że jadąc z prędkością 140km/h trzeba nagle hamować do 90km/h, bo kierowcy ciężarówki nie chciało się wlec za kolegą jadącym o 2-3km/h wolniej od niego.
Kilkukrotnie miałem duszę na ramieniu przez takiego kierowcę SZERYFA w ciężarówce.
Tacy jak ty najbardziej mnie rozpierdalaja. W dupie byłeś gówno widziałeś a piszesz jakbyś siedział na drzwiach naczepy tego tira. Szczyt, szczytów żenady i głupoty.
Śpieszy się takiemu, a jednak ma czas by zahamować ruch …
Nie wiem jak to wyglądało w tym przypadku, ale ja nie raz dochodzę do wniosku, że kierowcy ciężarówek LUBUJĄ się w zajeżdżaniu drogi. Bardzo często na A4 mam sytuację w której mam przed sobą pustą drogę na odległości kilkuset metrów, ciężarówki bardzo daleko z przodu, i delikwent zaczyna wyprzedzane dopiero jak podjadę. Tak, żebym musiał gwałtownie zwalniać ze 140 do 85. To tak, jakby to była jedyna “koszerna” prędkość na autostradzie? Bo ja tego nie rozumiem.
Bo może nie wiesz, ale ciężarowe mają ograniczenia prędkości i szybciej nie pojadą…
@Zdzisiek nie zrozumiałeś, chodzi o to, że ciężarowy mógł zacząć wyprzedzać wcześniej, ale jakby specjalnie czekał.
ciężarówka nie czeka specjalnie tylko nie rozpoczyna manewru zbyt wcześnie bo wtedy jeszcze dłużej zajęli by 2 pasy
Może wyraziłem się nie jasno. To, że ciężarówki mają ograniczaną elektronicznie prędkość, wiedzą nawet moje rybki w akwarium, więc niestety nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
Chodziło mi raczej o to, że czuję się “przyuczany” do prędkości 85km/h gdy zajeżdża mi drogę ciężarówka, w sytuacji gdy nie ma nikogo przed i za mną w promieniu kilometra. Przecież zdążyłby wyprzedzić zanim dojadę – zdjąłbym lekko nogę z gazu i zanim bym do niego dojechał byłoby po wyprzedzaniu. Albo niech poczeka aż przejadę – za mną jest pusto. NIE – duża część kierowców “TIRów” lubuje się w wymuszeniach.
To teraz pozwól, że odwrócę sytuację: Jedzie taki wszawy burak (jakby to inaczej, w BMW!) widzi z daleka, że ciężarówką próbuje wyprzedzać, to zamiast zwolnić, przyśpiesza (i tak już często gnając ponad 150-160km/h), podjeżdża pod d**ę ciężarówki i zaczyna cały swój światłowo/trąbkowy cyrk, bo on jest panem lewego pasa.
Niestety, musisz wrócić do kodeksu drogowego. W PL ruch jest prawostronny, jadąc lewym pasem podejmujesz manewr wyprzedzania. A więc jeżeli jedziesz ciężarówką prawym pasem a w lusterku widzisz samochód na lewym pasie, to on właśnie przeprowadza manewr wyprzedzania. A Ty masz obowiązek upewnić się, czy nikt za Tobą nie rozpoczął manewru wyprzedzania i możesz go swobodnie wykonać. Taka jest prawda, tak to jest rozpatrywane. Po zakończonym manewrze wyprzedzania masz wrócić na pas prawy. Sytuacja w której ktoś jedzie szybko lewym pasem, lub nawet przyśpiesza, żeby zrobić to jak najszybciej a wepchnięcie się przed pojazd wyprzedzający to dwie różne sytuacje. Pierwsze zupełnie normalna przy wyprzedzaniu, ma być krótko i szybko, druga to typowe zajechanie podczas wyprzedzania. Ciekawe czy na drodze jednopasmowej też wytaczasz się nie patrząc w lewe lusterko…
Mistrzu, ale kodeks drogowy mowi o rozpoczeciu wyprzedzania tego ktory chcesz wypredzac inne auto, a nie w ogole. Jesli jedzie za mna 10 aut, i to 10 jest wyprzedzane przez kogos na lewym pasie to nie znaczy, ze ja nie moge wyprzedzac tylko musze czekac.
Niestety, możesz minusować lub plusować swoje wypowiedzi, ale tym stanu prawnego nie zmienisz. Jestem po prawie więc mam trochę większą wiedzę niż Ty na ten temat poderzewam. Jeżeli nie trafia do Ciebie to co napisałem wyżej, to może definicja wymuszenia pierwszeństwa zadziała (zmuszenie do zmiany kierunku jazdy lub hamowania) oraz przepisy o zmianie pasa ruchu. W żadnym kraju nie ma czegoś takiego, że można przed maskę się wytaczać i wkraczać na zajęty pas ruchu bezkarnie. Przykro mi. Jak to do Ciebie też nie trafia i jesteś najmądrzejszy to polecam w googlach hasło: akcja policji ślimaki lewego pasa. Za to grozi mandat, mam nadzieję, że pomogłem w niedoborze wiedzy.
Walenie na pałe lewym pasem to też wykroczenie bo jak sam zauważyłeś mamy tych prawostronny. Poza tym jadąc przepisowo wyprzedzanie się ciężarówek nie jest problemem.
Bo tak jest. Lewy pas jest dla osobówek które na “Sce” albo autostradzie mogą jechać odpowiednio 120km/h i 140km/h. Więc skoro ciężarówki mają ogrniczenie do 90km/h to znaczy, że wszyscy powinni grzecznie jechać prawym pasem do 90km/h i nie blokować lewego wyprzedzając sie na odcinku czasem nawet paru kilometrów ( bo jeden jedzie 89km/h a drugi 90km/h )
Skoro mają ograniczenia i nie mogą szybciej to po co się w kółko wyprzedzają blokując ruch? Czy te 0,5 km/h wolniej to Cię gdzieś zbawi? Hamujesz wszystkich ze 140 do 80 i wyprzedzasz przez godzinę, a jak ktoś w terenie zabudowanym jedzie zgodnie z przepisami 50 – ką to trąbicie i wyprzedzacie na skrzyżowaniach. Koleś w BMW nie jest bez winy ale wielu nerwy puszczają przez Was – idiotów w ciężarówkach.
Tobie szkoda na chwilę zwolnić, a jemu każesz przez czasem kilka godzin wlec się na czyimś zderzaku?
Tak szkoda zwolnić! Bo przejedzie się 1km czy 1,5km i następny burak wyprzedza kolegę który jedzie 88km/h a on a jakże 90km/h.
Ustawcie sobie na tempomacie wtedy 88 i po kopocie, to są tylko 2km co oznacza, że w ciągu godziny przejedziecie mniej o 2km.
obie strony maja swoje racje ale do poki zakazu wyprzedzania nie ma, nie mozesz miec pretensji o to ze sie wyprzedzaja. ja mam taki sposob ze zawsze zamiast jechac 85 (taki mam ogranicznik), jade 82 albo 83 (ograniczenie dla ciezarowych to i tak 80km/h). same zalety: mniejsze zuzycie paliwa, nie trzeba wyprzedzac prawie nic bo malo kto jedzie wolniej, a jak juz musze wyprzedzic to mam 2, 3km/h zapasu
Jakbym mógł, to bym plusował odpowiedź Darka aż do zepsucia przycisku w myszce.
W 100% popieram Darka. Zadałem sobie trud i policzyłem prędkość na filmie, manewr wyprzedzania zaczął się w 14 sekundzie, w momencie, kiedy furiat wjechał w kadr minęło 42 sekundy czyli 56 sekunda filmu. W tym czasie za lewą krawędzią kadru zniknęło 11 słupków (1100m) czyli pojazd wyprzedzający na danym odcinku miał średnią prędkość 93.5km/h. Osobiście mam jednak wrażenie, że film jest miejscami przyspieszany ponieważ dość nienaturalnie poruszają się samochody jadące z przeciwka, ale to może być jedynie moje przeczucie. Jeśli jednak film jest przyspieszany to prędkość wyprzedzania jest jeszcze mniejsza.
Druga kwestia, ostatnio jechałem na trasie DK8 odcinek od Kudowy do Wrocławia, deszcze i porywisty wiatr całą drogę. I wcale mnie nie dziwiło, jak głównymi problemami na tej trasie były ciężarówki. Jak wyjaśnicie mi, kierowcy ciężarówek sytuację, w której ja jadąc samochodem osobowym 90km/h mam w tylnym lusterku maskę ciężarówki w odległości 3 metrów od zderzaka? Gdzie są te wasze ograniczenia, gdzie są te wasze przepisy? Więc jeśli macie je w dupie, to się nie dziwcie, że czasami doprowadza to kierowców do furii.
OCZYWIŚCIE kierowca BMW jest tutaj w 100% winny, ten film natychmiast powinien zostać wysłany przez autora na policję ponieważ takiego debila jak ten z BMW należy ostro ukarać. Ale kierowcy ciężarówek sami są sobie winni, bo wyhamowanie gwałtowne ze 140 do 80 jest tak samo niebezpieczne, jak awaryjne hamowanie, które wykonać musiał kierowca z nagrania.
Nie rozumiem takich ludzi, chodzi mi o kierowcę BMW. Zachowuje się jakby był uprzywilejowany… on jedzie więc wszyscy z drogi… bo pan w beemce jedzie…. BURAK!!
Nie jestem fanem policji, ale z takim burakiem krótko i filmik przekazać 🙂
kazdy gada a LINK KTOS WYSŁAŁ?!!!
A Ty wysłałeś?
ja bym mu wjechał w dupę jednak. jest kamera, widać czyja wina. Gość chciał zyskać 5 minut to by stracił kilka dni w sumie. Miałby naukę z przystosowania do życia wśród ludzi do końca życia.
Też się dziwię, że nie oberwał po dupie. Była by kolizja na życzenie dupka.
a próbowałeś kiedyś specjalnie w kogoś wjechać?
jak byś dał radę tzn że nie masz instynktu samozachowawczego
specjalnie nie próbowałem, ale raz mi gość dał po heblach do zatrzymania to miałem taką myśl, żeby odpuścić hamulec. tyle że wtedy kamerki nie miałem, więc pewnie musiałbym udowadniać, że nie jestem wielbłądem…
Przywalisz takiemu i masz kilka godzin z życiorysu – czekanie na policję, zeznania, potem może jeszcze wycieczki do sądu. Samochód rozwalony, więc pracy nie ma. Towar na czas nie dojedzie, to jeszcze Ci potrącą za niedotrzymanie umowy. Widać kierowca uznał, że nie warto.
i właśnie na to liczą tacy debile jak z filmiku. raz by to przeszedł, to więcej by takich numerów nie odwalał. niestety, do niektórych inne argumenty nie docierają
pozwole sobie dodac
mi tak przywalono w D
najpierw qrwy poleciały,ze zly dzien itd.
fakt-zmarnowany dzien.
ale jak przytulilem 5 tysiaczków to do dzis MIŁO WSPOMINAM yte zdarzenie 🙂
czekam na kolejny miły dzień :)))
mowa oczywiscie o NIEWIELKICH PREDKOSCIACH w miescie!
Wiesz że za spowodowanie umyślne zagrożenia na drodze to ty ponosisz odpowiedzialność i ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie i wystawi tobie fakturę i ten du…. Z osobówki dostałby do pokrycia wszystkie szkody, włącznie z niedostarczeniem towaru na czas .
wyraznie napisale ze wjechal mi w D
wtedy jak wjechal-ja stalem na SWIATŁACH-STAŁEM !!!
wiec nie pisz mi o mojej winie :)))
a 5 tys cieszy kieszen…
i bede sie cieszyl jak ktos mi znowu w D wjedzie w miescie-albo w bok.
bo debile MUSZA placic za narazanie innych na utrate zdrowia !!!
ciezarowka wyprzedzana powinna zajechac droge debiolowi z BMW i we dwoch powinni mu spuscic solidny wpierdol to juz by burak wiecej tak nie robil no albo wjechac w niego bez hamowania i go wyslac na tamten swiat bo sie prosi o to wyraznie