Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Totalne szaleństwo
—
Śmiertelny wypadek na przejeździe kolejowym [Blachownia]
›
Patologie polskich dróg
lip 11 2018
Kategoria:
AGRESJA
https://youtu.be/kFBYkOgRlRk
do góry
82 komentarze
do "
Patologie polskich dróg
"
Paweł
pisze:
18/07/2018 o 17:55
Odpowiedz
Report comment
Marc
pisze:
16/07/2018 o 11:48
Odpowiedz
Report comment
kolo
pisze:
14/07/2018 o 11:49
Odpowiedz
Report comment
oio
pisze:
13/07/2018 o 08:14
Odpowiedz
Report comment
Nazhir
pisze:
12/07/2018 o 14:20
Odpowiedz
Report comment
KarmazynowyPiłatDrogowy
pisze:
12/07/2018 o 17:28
Odpowiedz
Report comment
TIRY NA TORY
pisze:
12/07/2018 o 20:59
Odpowiedz
Report comment
nieanonimow
pisze:
12/07/2018 o 20:43
Odpowiedz
Report comment
Anon
pisze:
13/07/2018 o 20:21
Odpowiedz
Report comment
TIRY NA TORY
pisze:
12/07/2018 o 21:00
Odpowiedz
Report comment
Bżiszek
pisze:
12/07/2018 o 13:47
Odpowiedz
Report comment
Leszek
pisze:
12/07/2018 o 00:37
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
12/07/2018 o 08:27
Odpowiedz
Report comment
Bartek
pisze:
11/07/2018 o 23:06
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
12/07/2018 o 08:34
Odpowiedz
Report comment
Czech Reppp
pisze:
12/07/2018 o 14:12
Odpowiedz
Report comment
stefan
pisze:
12/07/2018 o 14:20
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
12/07/2018 o 14:24
Odpowiedz
Report comment
Czech RepP
pisze:
12/07/2018 o 17:40
Odpowiedz
Report comment
zygi e36
pisze:
11/07/2018 o 22:56
Odpowiedz
Report comment
Bartek
pisze:
11/07/2018 o 23:20
Odpowiedz
Report comment
Mat
pisze:
12/07/2018 o 15:59
Odpowiedz
Report comment
DmN
pisze:
11/07/2018 o 22:50
Odpowiedz
Report comment
g
pisze:
11/07/2018 o 19:05
Odpowiedz
Report comment
bbb
pisze:
11/07/2018 o 18:26
Odpowiedz
Report comment
bbb
pisze:
11/07/2018 o 18:27
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
12/07/2018 o 08:25
Odpowiedz
Report comment
jan
pisze:
12/07/2018 o 13:57
Odpowiedz
Report comment
bbb
pisze:
12/07/2018 o 22:32
Odpowiedz
Report comment
Bbbb
pisze:
11/07/2018 o 18:23
Odpowiedz
Report comment
Nagrywający
pisze:
11/07/2018 o 17:18
Odpowiedz
Report comment
Needersennderr
pisze:
11/07/2018 o 17:16
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
12/07/2018 o 08:36
Odpowiedz
Report comment
TERMINATOR 77
pisze:
12/07/2018 o 13:56
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
12/07/2018 o 14:26
Odpowiedz
Report comment
TERMINATOR 777
pisze:
12/07/2018 o 17:41
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
11/07/2018 o 17:16
Odpowiedz
Report comment
mariusz
pisze:
11/07/2018 o 19:55
Odpowiedz
Report comment
Michał
pisze:
11/07/2018 o 21:46
Odpowiedz
Report comment
ehhh
pisze:
12/07/2018 o 11:17
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
12/07/2018 o 12:52
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
12/07/2018 o 08:38
Odpowiedz
Report comment
Dilidili
pisze:
12/07/2018 o 16:27
Odpowiedz
Report comment
TERMINATOR 77
pisze:
11/07/2018 o 17:11
Odpowiedz
Report comment
mariusz
pisze:
11/07/2018 o 19:57
Odpowiedz
Report comment
TERMINATOR 77
pisze:
11/07/2018 o 20:55
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
12/07/2018 o 13:05
Odpowiedz
Report comment
Hek
pisze:
11/07/2018 o 20:55
Odpowiedz
Report comment
TERMINATOR 77
pisze:
11/07/2018 o 21:59
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
12/07/2018 o 08:42
Odpowiedz
Report comment
ehhh
pisze:
12/07/2018 o 11:18
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
12/07/2018 o 12:46
Odpowiedz
Report comment
TERMINATOR 77
pisze:
12/07/2018 o 14:04
Odpowiedz
Report comment
TERMINATOR 777
pisze:
12/07/2018 o 14:08
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
12/07/2018 o 14:30
Odpowiedz
Report comment
TERMINATOR 777
pisze:
12/07/2018 o 17:43
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
13/07/2018 o 08:07
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
11/07/2018 o 16:21
Odpowiedz
Report comment
kundel3ury
pisze:
11/07/2018 o 17:15
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
11/07/2018 o 17:16
Odpowiedz
Report comment
szakal
pisze:
11/07/2018 o 15:46
Odpowiedz
Report comment
xxx
pisze:
11/07/2018 o 15:53
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
11/07/2018 o 16:15
Odpowiedz
Report comment
Krzych
pisze:
12/07/2018 o 08:12
Odpowiedz
Report comment
Miłek
pisze:
11/07/2018 o 15:29
Odpowiedz
Report comment
Załamany
pisze:
11/07/2018 o 15:41
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
11/07/2018 o 15:59
Odpowiedz
Report comment
Gandalflvl80Wizard
pisze:
11/07/2018 o 16:07
Odpowiedz
Report comment
Double
pisze:
11/07/2018 o 16:20
Odpowiedz
Report comment
Bb
pisze:
11/07/2018 o 18:11
Odpowiedz
Report comment
mariusz
pisze:
11/07/2018 o 20:00
Odpowiedz
Report comment
Łuki
pisze:
11/07/2018 o 14:24
Odpowiedz
Report comment
kolo
pisze:
11/07/2018 o 14:27
Odpowiedz
Report comment
bb
pisze:
11/07/2018 o 18:14
Odpowiedz
Report comment
mariusz
pisze:
11/07/2018 o 20:04
Odpowiedz
Report comment
Joseph
pisze:
12/07/2018 o 00:06
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
12/07/2018 o 08:46
Odpowiedz
Report comment
fsds
pisze:
11/07/2018 o 14:14
Odpowiedz
Report comment
ZenonZzadupia
pisze:
11/07/2018 o 13:59
Odpowiedz
Report comment
Jarek
pisze:
11/07/2018 o 13:59
Odpowiedz
Report comment
Purebred
pisze:
11/07/2018 o 14:42
Odpowiedz
Report comment
mariusz
pisze:
11/07/2018 o 20:07
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
82 komentarze do "Patologie polskich dróg"
Ten film wideo jest niedostępny w Twoim kraju.
Baran oślepiał długimi – dostał hamulcem.
film nie idzie..
nie było by migania długimi nie było by hamowania alfy… na cholere te długie swiatła… alfa nie wjechała prosto pod zderzak… miał prawo tak wjechać nie zmusił do hamowania wystarczyło odpuscić gaz…
nie usprawiedliwiam kierowcy alfy… ale nie budjmy napiecia to nie bedzie trzeba aby uchodzilo… dlugi swiatła zostaw na jazde po swoich wiejskich drogach…
Jak zwykle kamerujący szuka sensacji.
Najpierw znacząco przekracza dopuszczalną prędkość, potem bez sensu oślepia kierowcę przed sobą długimi światłami, a na koniec jedzie na zderzaku auta nie zachowując bezpiecznej odległości.
Czy przyhamowanie Alfy było specjalne, czy nie – nie ma większego znaczenia. Kierowca z tyłu musi zachować bezpieczny odstęp na wypadek gdyby np. kierowcy Alfy ześlizgnęła się noga ze sprzęgła na hamulec (zdarza się) i przypadkowo zahamował. Albo z pobocza wyskoczyłaby sarna, albo kierowca by zasłabł etc.
Strasznie patologiczne zachowanie kierowcy z kamerką…
Jak obliczyłeś prędkość pojazdu nagrywającego? Chciałbym się tego nauczyć. Pełen podziw.
@ KarmazynowyPiłatDrogowy, jeżeli jesteś ślepy to i zbyt głupi żeby się czego kolwiek nauczyć. Prędkość pojazdu jest wyświetlona w dolnym lewym rogu ekranu.
“Znaczące przekroczenie prędkości” (GPS z kamery: 150 km/h w porywach). Litości…
Gnoja z Alfy powinno się przeczołgać gębą po asfalcie za próbę zabójstwa na drodze.
Jak komuś głowę pod nóż wsadzisz, to też będziesz krzyczał, że to próba zabójstwa?
W punkt, nic dodać nic ująć.
Każdy kierowca ze swoim pojazdem jest ruchomym elementem zmieniającej się bardzo szybko sytuacji na drodze, stąd lepiej powstrzymywać się od działań, które mogą pogorszyć, nawet w najmniejszym stopniu, bezpieczeństwo ruchu. Używanie długich świateł w taki sposób jak na filmiku i złośliwe przyhamowywanie bynajmniej bezpieczeństwa nie poprawia.
Problemem naszych autostrad jest brak płynności jazdy, a przyczyną tego zbyt duże różnice prędkości między poruszającymi się nimi pojazdami. Paradoksalnie podniesienie prędkości maksymalnej do 140 km/h moim zdaniem płynność ruchu tylko pogorszyło, bo wielu w PL jeździ na zasadzie “ograniczenie” + 20 km/h i więcej. Ale autostrada jest dla wszystkich. Każdy chce bezpiecznie dojechać do celu. Współpracujmy, a nie stawiajmy za wszelką cenę na swoim. Przekraczanie prędkości dopuszczalnej to zachowanie egoistyczne i niezgodne nie tylko z przepisami, ale także etyką kierowcy (sądzę, że coś takiego jednak istnieje). U nas ciągle poklask mają ci co snują opowiadania o swoich rekordach trasy. Jadą szybko ale bezpiecznie. Co za bzdura. Płynnie i bezpiecznie – to by było coś.
Bardzo trafny tytuł filmu “patologie polskich dróg”. Dotyczy to obu “bohaterów” nagrania:
(1) kierowca Alfa Romeo nie patrzy w lusterka (lub źle ocenia prędkość pojazdów z tyłu), zajeżdża drogę, a potem obrażony gwałtownie hamuje (prawdziwa zemsta samobójcy), powodując zagrożenie w ruchu drogowym;
(2) nagrywający przekracza dopuszczalną prędkość, a widząc błąd tego pierwszego, musi od razu upomnieć go za tę “zbrodnię”, podjeżdża mu prawie pod zderzak przy 140 km/h i włącza światła drogowe.
Gdyby policja obiektywnie oceniła całą sytuację, zapewne obaj dostaliby mandaty po kilkaset złotych i po kilka punktów karnych – ale nie to jest najważniejsze. Przede wszystkim całe zajście obrazuje totalny brak wyobraźni oraz kultury na drodze, i ambicjonalne traktowanie jej jako miejsca rywalizacji, w którym każdy bezwzględnie walczy o swoje. Zero tolerancji i uprzejmości dla innych, zero zdrowego dystansu do siebie, swojego samochodu i “dokonań” drogowych…
Nie ma co się potem dziwić, że na polskich drogach tylu ludzi traci zdrowie i życie… To i tak cud, że nie kilka razy więcej…
I to jest trafny komentarz.
Z tym, że ja bym się nie czepiał tej prędkości – brak możliwości udowodnienia – chyba, że biegły dotrze do pliku źródłowego i wyliczy na poszczególnych klatkach.
Te liczby w dolnym lewym rogu i liczenie odległości i prędkości ze stoperem to można sobie darować.
kolejny lewopasmowy zapie.r.dalacz, musi być pierwszy i najlepiej zjechać mu z drogi
Też popieram taką akcję. Jestem za. Po co policja?
Zróbmy tak (teraz się chyba to flash mob nazywa). Jeśli w naszej ocenie ktoś będzie jechał za szybko (bo tak wskaże mi prędkościomierz w moim aucie, czy na oko tak stwierdzę) – to ja mu hyc przed maskę. A co będzie się policja męczyć. Bądźmy szeryfami.
Jeśli ktoś na autostradzie będzie jechał 141km/h (nie daj boże 160km/h) to go wyhamujmy, zajedźmy mu drogę – co będzie łamał przepisy – powodując tym samym zagrożenie.
Na światłach jak ktoś zaśpi – to żeby mu zwrócić uwagę – to nie trąbić (bo nie wolno) – wyjść i z liścia – tak na pobudzenie.
Jak ktoś przejedzie na czerwonym – to nie wiem – może wysadzić go z auta i przejechać swoim samochodem – nauczy się.
Jak stoją piesi 4m od pasów to zatrzymujmy się i prowadźmy za rączkę wszystkich (a najlepiej wszyscy będziemy jeździć ze znakiem stop) – aby w każdym dowolnym momencie zatrzymać pojazdy za nami aby przepuścić pieszego. Co będzie pieszy stał i się rozglądał i przepuszczał mnie i jadącego za mną. Niech idzie – zatrzymam się i pojazd za mną.
Jezusie – dobrze że Wy nie tworzycie prawa.
Czlowieku , trabic na swiatlach bo ktos zasnie to co innego niz tu , tu jest predkosc a na swiatlach jej niema , masz jakies chore podejscie z kosmosu , Alfa polelnila blad ale ten co nagrywa ma przeciez chamulec , nigdzie na swiecie nikt niema problemu z lewym pasem Polska jedyna Polska tu wiecznie lepsze bryki spychaja z lewego pasa , najwiecej wypadkow powodoja polacy ! przez wlasnie nie ustapienie glupszemu , a ty jeszcze widze ze to popierasz zeby robic na drodze awanture bo ktos wymusil o jezu wymusil trudno zwalniamy i jedziemy dalej a nie robimy Halo jaki to ma sens.
podejrzewam, że może mieć hamulec
Ale ja nie popieram kierowcy z kamerą. Gdzie tak wyczytałeś?
Po prostu dziwi mnie fakt marginalizowania manewrów kierowcy Alfy, a wyolbrzymiania przewinień kierującego z kamera.
Zgadzam się – wymusił – to trudno. Ja pojechałbym dalej na miejscu kierującego z kamerą. Na miejscu kierującego Alfą – przeprosiłbym, a nie hamował.
Halo tutaj, to zrobił kierujący Alfą – pouczając operatora kamery. Za co on go pouczał?
1. Za prędkość przekroczoną? Udowodnij mu, że przekroczył prędkość.
2. Za używanie świateł drogowych? – TAK. Choć nie on jest od wymierzania sprawiedliwości na drodze.
3. Za blisko się trzymał tylnego zderzaka? Udowodnij mi i jemu i innym, że odległość nie była bezpieczna.
Oczywiście coś tam się przyczynił nagrywający do incydentu na drodze.
1. Nieuprawnione używanie sygnału.
Ja po prostu nie rozumiem idei tu głoszonych, że winnym tylko i wyłącznie jest kierujący z kamerą – bo miał czelność jechać ponad limit (bo jest prędkość w lewym dolnym rogu) – ale czy aby na pewno to jest jego prędkość? (DOWODY).
Umniejszanie winy kierującego Alfą oraz usprawiedliwianiem jego elementarnych błędów to coś – co ja piętnuję.
A że tego nie rozumiesz – prościej nie umiem.
Nie popieram jednego ze chamowal nagrywajacemu powinno sie wszystko rozejsc bez robienia halo.
a mi za kręcenie bączków gdzieś na uboczu w nocy chcieliście prawko zabrać, a tego gościa bronicie wtf
chcesz se kręcić bączki, to wypie.r.dalaj na tor, a nie wqurwiasz ludzi po nocach w swoim złomie.
Tylko powiedz gdzie te tory są
Powinna być krótka piłka i BAN z urzędu dla Alfy za takie zagrywki.
Trafił swój na swego. Jeden głupszy od drugiego. Jeden w lusterka nie patrzy a drugiemu się śpieszy bardziej.
Hamulec ma z długimi spięty? (za mną by przez 5 km jechał za taki numer).
Pierwsza część komentarza, bo z niewiadomych (?) przyczyn nie chce przejść.
Wiecie jaka jest moja interpretacja tego zdarzenia biorąc pod uwagę, że nagrywający przekracza prędkość oraz mruga długimi?
Ano taka:
Kierowca alfy romeo nie wymusił pierwszeństwa przejazdu, bo nie nastąpiło ani gwałtowne hamowanie (wystarczyło przestać przyspieszać), ani nie trzeba było zmieniać kierunku jazdy etc.
Nagłe hamowanie kierowcy alfy romeo było związane z sytuacją losową – na przykład coś spadło mu w okolice pe_da-łów i zareagował tak jak zareagował.
Mógł też, bezpośrednio po wyprzedzeniu hamować aby utrzymać dopuszczalną w tym miejscu prędkość. Wszak już wyprzedził. Możliwości jest mnóstwo.
Sorry Szanowni Państwo, ale ktoś tutaj jest hipokrytą.
Widzimy autora za-pie-prz-ając-ego ponad dopuszczalną prędkość, mrugającego długimi i rozpoczynającego gwałtowne przyspieszanie w czasie gdy samochód przed nim NIE zmienił jeszcze pasa ruchu.
Wystarczyło być kulturalnym, zachować odpowiedni odstęp, nie mrugać światłami i poczekać na zjazd samochodu przed nagrywającym w pełni na prawy pas. Jestem bardziej niż pewny, że nie byłoby wtedy żadnych problemów, uszczypliwości itp.
Druga część komentarza (tutejsza autocenzura jest dramatyczna, skoro cenzuruje powszechnie używane słowa i musiałem je “wykreskować”, żeby komentarz został dodany…):
Szanujmy się! Na drodze nie ma krolów i podwładnych. Wszyscy są równi, tylko co poniektórzy myślą, że jest inaczej.
Ps. Autor nagrania jechał momentami 154km/h. I to wg GPSu. A to oznacza, że realnie na liczniku miał prędkość rzędy 165-170km/h. To jest już jawne i celowe łamanie przepisów a nie chwilowe przyspieszenie, żeby bezpiecznie wyprzedzić.
Ps2. Wiem, że naciągam. Po prostu nienawidzę jeździć z/obok takimi jak autor nagrania. Trafi kiedyś na kogoś, kto źle zinterpretuje jego “konieczność za$#@$@$%!nia” i w najlepszym wypadku skończy się na remoncie przodu. W najgorszym – na cmentarzu.
“Autor nagrania jechał momentami 154km/h. I to wg GPSu. A to oznacza, że realnie na liczniku miał prędkość rzędy 165-170km/h. ”
A Ty co jest z Głównego Urzędu Miar? Dla mnie te cyferki (liczby) po lewej to tylko liczby – nic więcej, no chyba, że autor ma homologację i taka kamerka służy do pomiaru prędkości. NAWET (podkreślam) nawet jakby to była rzeczywista prędkość czyli 16km/h za dużo (zgodnie z tolerancją błędu pomiarowego 10km/h za dużo) – to skąd masz taką informację ile miał na liczniku? A może miał zepsuty licznik i i na prędkościomierzu było wyświetlane “0” – to co wtedy? Co ma piernik do wiatraka?
“Kierowca alfy romeo nie wymusił pierwszeństwa przejazdu, bo nie nastąpiło ani gwałtowne hamowanie (wystarczyło przestać przyspieszać), ani nie trzeba było zmieniać kierunku jazdy etc.”
Tak wymusił – wymuszenie pierwszeństwa zachodzi zawsze, kiedy wykonany przez innego kierującego manewr zmusi kierowcę samochodu jadącego z pierwszeństwem przejazdu (choćby na zajmowanym pasie) do hamowania, a nawet zmniejszenia prędkości.
“Nagłe hamowanie kierowcy alfy romeo było związane z sytuacją losową – na przykład coś spadło mu w okolice pe_da-łów i zareagował tak jak zareagował. ”
I tu jest cały problem – bo czy kierowca Alfy zrobił to umyślnie, czy nie – tego się nie udowodni. W każdym razie – stworzył zagrożenie na drodze swoim manewrem. Jeśli zrobił to z premedytacją – zalecam badania psychologiczne. Jeśli coś mu spadło w okolice pedałów – stworzył zagrożenie złym zamocowaniem ładunku, przedmiotów w swoim pojeździe.
No sorry, ale co to za tłumaczenie: “wyjechałem panu na czołówkę bo odganiałem osę”?? Pretensje do osy, czy do źle zamocowanych przedmiotów.
Gdybasz, gdybasz, siejesz teorie spiskowe, które nijak się mają do praktyki. Na siłę bronisz jednej strony – bo twierdzisz, że UDOWODNIŁEŚ autorowi nagrania przekroczenie prędkości o 16km/h.
“Widzimy autora za-pie-prz-ając-ego ponad dopuszczalną prędkość, mrugającego długimi i rozpoczynającego gwałtowne przyspieszanie w czasie gdy samochód przed nim NIE zmienił jeszcze pasa ruchu. ”
Jak jesteś w stanie udowodnić autorowi nagrania przekroczenie prędkości? Masz radar w oczach, na monitorze? Czy przyjąłeś tą wartość po lewej na ekranie – dalej jest to tylko liczba, czy zmieniające się liczby.
Gdzie jest napisane, że nie możesz gwałtownie przyspieszać?
Rzeczywiście mógł darować sobie mrugnięcie światłami (choć nie rozumiem reakcji kierowcy Alfy – wystarczyła ręka w górę – bo to on popełnił błąd) i rzeczywiście – kierujący Alfą nie zjechał jeszcze ze swojego pasa (i tu również wyczyn kierującego Alfą – nie on jest od wymierzania sprawiedliwości na drodze).
“Wystarczyło być kulturalnym, zachować odpowiedni odstęp, nie mrugać światłami i poczekać na zjazd samochodu przed nagrywającym w pełni na prawy pas. Jestem bardziej niż pewny, że nie byłoby wtedy żadnych problemów, uszczypliwości itp.”
Wystarczyło być kulturalnym, zachować szczególną ostrożność (podstawowa zasada) i poczekać aż autor nagrania przejedzie swoim pasem i będzie możliwość bezpiecznej zmiany pasa ruchu.
Jestem bardziej niż pewny, że nie byłoby wtedy żadnych problemów, uszczypliwości itp.
Na prawdę nie rozumiem logiki niektórych tutaj komentujących. Jećli ktoś przekroczy prędkość (określaną tutaj na “oko” przez różne wróżki) nawet o 1km/h, to z automatu staje się ofiarą hejtu na PD i obwiniany jest za całą sytuację.
Skończyły się czasy, że w przypadku gdy była kolizja z kimś po promilach to obarczany był on za całą sytuację. Teraz każdy odpowiada za swoje wykroczenia – i nie piszę tu o sytuacjach, w których pijaństwo, czy nadmierna prędkość w znacznym stopniu przyczyniła się do zdarzenia drogowego.
Bo czym innym jest jazda 200km/h (czy nawet 100km/h) i wylecenie zza zakrętu, gdzie nie było możliwością zobaczyć pojazdu i dlatego ktoś wyjechał przed maskę. A czym innym jest jazda 200km/h po autostradzie po prostym odcinku i ładowanie się drugiego pod maskę (gdzie tego BANDYTĘ PRZEKRACZAJĄCEGO PRĘDKOŚĆ OLABOGA WIDAĆ Z DALEKA).
Zapraszam do wycieczek osobistych (obrażania) i łapkowania w dół. 🙂 lubię to 🙂
Mam nadzieje ze Tobie ktos tak zahamuje i skonczysz swój nedzny zywot w meczarniach. wtedy bedziesz czuł ile był wart Twój komentarz….
Jak będę jeździł tak jak do tej pory, czyli kulturalnie, przepisowo i przewidując na długo to może się zdarzyć – to nikt mi nigdy tak nie zrobi. Tutaj nie ma innego wytłumaczenia.
Taka jest jeszcze Polska mentalność. Gdyby autor nagrania odwalił taką akcję w Skandynawii – poszedłby do więzienia. Kierowca alfy prawdopodobnie również, ale to już inna para kaloszy – przyczyna i skutek.
Nie byłoby przyczyny, nie byłoby skutku.
Wiecie jaka jest moja interpretacja tego zdarzenia biorąc pod uwagę, że nagrywający przekracza prędkość oraz mruga długimi?
Ano taka:
Kierowca alfy romeo nie wymusił pierwszeństwa przejazdu, bo nie nastąpiło ani gwałtowne hamowanie (wystarczyło przestać przyspieszać), ani nie trzeba było zmieniać kierunku jazdy etc.
Nagłe hamowanie kierowcy alfy romeo było związane z sytuacją losową – na przykład coś spadło mu w okolice pedałów i zareagował tak jak zareagował.
Mógł też, bezpośrednio po wyprzedzeniu hamować aby utrzymać dopuszczalną w tym miejscu prędkość. Wszak już wyprzedził. Możliwości jest mnóstwo.
Sorry Szanowni Państwo, ale ktoś tutaj jest hipokrytą.
Widzimy autora zapieprzającego ponad dopuszczalną prędkość, mrugającego długimi i rozpoczynającego gwałtowne przyspieszanie w czasie gdy samochód przed nim NIE zmienił jeszcze pasa ruchu.
Wystarczyło być kulturalnym, zachować odpowiedni odstęp, nie mrugać światłami i poczekać na zjazd samochodu przed nagrywającym w pełni na prawy pas. Jestem bardziej niż pewny, że nie byłoby wtedy żadnych problemów, uszczypliwości itp.
Szanujmy się! Na drodze nie ma krolów i podwładnych. Wszyscy są równi, tylko co poniektórzy myślą, że jest inaczej.
Ps. Autor nagrania jechał momentami 154km/h. I to wg GPSu. A to oznacza, że realnie na liczniku miał prędkość rzędy 165-170km/h. To jest już jawne i celowe łamanie przepisów a nie chwilowe przyspieszenie, żeby bezpiecznie wyprzedzić.
Ps2. Wiem, że naciągam. Po prostu nienawidzę jeździć z/obok takimi jak autor nagrania. Trafi kiedyś na kogoś, kto źle zinterpretuje jego “konieczność za$#@$@$%!nia” i w najlepszym wypadku skończy się na remoncie przodu. W najgorszym – na cmentarzu.
Zgłosiłbym go na policję, ale zap****lam ponad 150km/h i dotego napir***lam długimi więc i ja dostałbym po mojej jaśniepańskiej d***e. Więc mu pokoazałem: JEST NA JUTJUBIE! Załatwiłem go. Pokazałem mu.
Ja pier….. co za ciemniaki zyja w tym Tarnowie ze sam zamala przepisy jadac 160 a nie 140 , stosowal agresje , dobrze mu Alfa zrobila ciemniakowi ! nic dziwnego ze na A4 sa ciegle wypadki , zbuntowane bydlo z malopolski.
A jak nazwiesz zachowanie kierującego Alfą?
Nie popieram jego zachowania jednakze Apeluje do ludzi zeby zachowac rozsadek skoro juz wymusil po co uczyc go ? walczyc podjezdzac no po co ?
No właśnie – z tym zdaniem (w sumie z dwoma Twoimi pytaniami się zgadzam).
No widzisz 🙂 pozdrowienia od Suzuki DR BIG
Faktycznie typowy przykład patologii z polskich dróg.
Wariat z Alfy mógł znacznie wcześniej rozpocząć wyprzedzanie, co nie spowodowałoby wówczas żadnych problemów, zdecydował się podjąć manewr zdecydowanie za późno, w zasadzie zajeżdżając drogę Nagrywającemu (przy wysokiej prędkości tak to właśnie wygląda i jest szczególnie niebezpieczne), a na koniec jeszcze postanowił popisać się swoim obłędem, hamując bez powodu, omal nie doprowadzając w ten sposób do kolizji, a nawet karambolu… – takich psychopatów należy pozbawiać uprawnień bez żadnej litości, a nawet stawiać przed sądem i karać bez żadnej litości, gdyż patologia którą prezentują stwarza śmiertelne zagrożenie dla przypadkowych ludzi!
Zgadza się. Jak kierowca alfy się zagapił wystarczyło przeprosić awaryjkami i pewnie byłoby po problemie. A tak mało co nie doprowadził do tragedii.
Dokładnie! Wystarczy przeprosić.
Takie hamowanie, jak na nagraniu to przecież samobójstwo, zupełnie niepotrzebne i kwalifikujące się do odebrania prawa jazdy zachowanie. Jeśli powodem tego było mrugnięcie długimi przez nagrywającego, to kierowcę alfy należy zabrać na badania psychiatryczne. W tym wypadku nagrywający użył świateł zamiast klaksonu, by był bardziej widoczny – nieraz widziałem takie zachowanie w Niemczech i nie uważam, by mrugnięcie było w tym wypadku niebezpieczne.
Tylko hamowanie było efektem długich barana nagrywającego. Widząc takie osła w alfie, zwolniłbym zanim bym się do niego zbliżył, ale ten wolał mu do zderzaka dojechać i jeszcze mrugać długimi, a ciśnie lewym że hej. Obaj kretyni na mandat zasługują
A to, że autor nagrania mrugnał długimi to usprawiedliwia “ewentualne” złośliwe hamowanie i stwarzanie zagrożenia?
Chłopaki, po co się produkujecie – przecież większość tutaj obwiesiła się na zbrodniarzu z kamerą – bo tamten w Alfie dobrze zrobił – prawidłowo. Nic się nie stało bo kierujący autor nagrania jechał za szybko, więc można mu zajechać drogę. To go usprawiedliwia.
Nie przeczę – kierowca w Alfie zrobił źle, ale nie wiemy czy to było celowe działanie, czy coś może pojawiło się na drodze, może się wystraszył długimi, a może rzeczywiście jest burakiem. Niemniej nagrywający jest nim na 100 procent, bo jak już się stało, zdążył wyhamować, to powinien dać głupolowi wyprzedzić i jechać dalej, a nie siedzieć na ogonie i walić długimi po oczach, przyczyniając się w ten sposób do jeszcze wiekszego zagrożenia. Mając takiego głąba na tylnym zderzaku – a niestety w naszym kraju to nagminne – puszczam gaz i wyprzedzam zgodnie z dozwoloną prędkością. I niech on już sobie sam radzi z tą “nagłą zmianą warunków na trasie”. Robię tak, bo kiedyś gnom w rozsypującym się Saabie zmusił mnie bym jechał 170… a i to mu było mało. I jeszcze mi rękoma wymachiwał. Dozwolona maksymalna prędkość na autostradzie to 140 km/h. Chcesz jechać szybciej, ok. Ale szanuj prawo innych do korzystania z drogi. I nikt Ci głupich i niebezpiecznych numerów nie będzie robił.
Ciemnota wiecznie ma problem z tym lewym pasem , jaki problem bylo przychamowac skoro zmienil pas co duma narodowa by ubyla ? swiecenie dlugimi nie dziwie sie ze gosc zachamowal dobrze zrobil !! chory kraj.Ciagla Edukacja by nie stosowac agresji na drodze dalej to samo , zaraz pewnie sie posypia komentaze i bede gnojony za to co napisalem znajac zycie waleczne z duma narodowa prostaki.
Zajechał mu drogę. A później o mało co nie doprowadził do tragedii. Może nagrywający miał jeszcze wysiąść i przeprosić księciunia.
Mial sporą droge chamowania pozatym predkosc, mistrz lewego pasa , urojenie i tyle gosc mial wiecej wyobrazni i urojenia ze tamten mu az tak strasznie zajechal droge , znajac zycie toczyl z nim wojne do samego zjazdu z tego A4 i po co ? glupota.
Yhym no po prostu bandyta drogowy z autora nagrania.
Jedzie sobie kierujący Alfą spokojnie – zgodnie z ograniczeniem prędkości, wrzuca kierunek i zmienia pas, ładując się przed maskę innego kierującego – ale w sumie jest usprawiedliwiony, bo tamten jedzie za szybko – ba bo jest świetnym kierowcą i ocenił w lusterku lewym, że autor nagrania jedzie z prędkością 154km/h.
Przecież tamten MA hamować bo ja chcę zmienić pas.
A takie pytanie mam: jak ocenił kierujący Alfą, że prędkość pojazdu z kamerą jest wyższa niż 140km/h?
Ten kraj jest chory przez takich jak ty, miganie światłami jest złe ale hamowanie już jest dobre. Nie jesteś poważnym partnerem do dyskusji, pewnego poziomu nie przeskoczysz.
Nie pokazuje poziomu bo nie popieram agresji na drodze? ten kraj jest chory przez nawiedzonych ludzi co non stop powoduja wypadki toczac walke na lewym pasie jesli widzi sie glupiego po co byc jeszcze glupszym ? nie powiedzialem ze chamowanie jest dobre ale Agresja budzi agresje, masz racje pewnego poziomu nie przeskoczysz ludzi w Polsce ktorzy wiecznie nic nie potrafia zrozumiec.
Popierasz takie zachowanie jak kierujący Alfą? Może czas rozstać się z plastikowym blankiecikiem? Pamiętaj – to nie jest obowiązkowe – zawsze możesz jeździć PKSem.
Jak ktoś trąbnie na Ciebie albo da długimi – to włącza Ci się agresor? No wybacz, ale chyba czas udać się do specjalisty i się porządnie zbadać.
Bo jeśli zwrócenie uwagi (czy słuszne czy nie) doprowadza kogoś do szewskiej pasji i zaczyna używać argumentów siłowych (w tym samochodu) to chyba coś jest nie tak. Nie sądzisz?
Trabnąć to sobie może baran i światłami mrugnąć też. Mógł spokojnie wyhamować i po klaksonie mu wcisnąć. Za długie bym powybijał mu wszystkie światła
Co jeszcze byś mu zrobił? Pofantazjujmy.
Dlaczego każesz komuś hamować i ustępować miejsca?
Kierowca z Alfy mógł się powstrzymać od manewru jeżeli nie było miejsca na niego.
A co by było, gdyby autor nagrania miał liczbę 139km/h w dole ekranu? Też miałby hamować?
Kierunkowskaz uprawnia do manewru? Jak włączysz kierunkowskaz to możesz olać innych?
Fantazjujmy dalej.
Czy napisalem ze popieram kierujacego Alfa? nie ublizaj mi bym udawal sie do specjalisty i oddawal prawo jazdy jesli nie umiesz inteligentnie rozmawiac to nie pisz nic towj wypowiedz jest strasznie glupia o tym PKSie zrozumiales widze tekst mojej wypowiedzi tak wlasnie mozna porozmawiac z polakiem, od razu ubliza , ok uwazasz ze jest ok skoro Alfa zmienila pas to trzeba ja gonic trabic prowadzic zacieta walke prawda? super myslenie problem wielki ustapic aaa no tak duma narodowa.
Masz swoj punkt widzenia, miej go dalej nigdy Polskie Drogi sie nie zmienia niestety , najlepiej “Pokazac mu za to co zrobil” swietne rozwiazanie caly swiat takiego nie stosuje w Polsce jest to norma.
“swiecenie dlugimi nie dziwie sie ze gosc zachamowal dobrze zrobil !!”
Wytłumacz mi jak to mam rozumieć?
W innym poście przyznałem Ci rację – albo inaczej – zgodziłem się z Tobą.
Ale z takim zdaniem nijak nie mogę i interpretuję to jako pochwałę zemsty drogowej.
Nigdy kolego nigdy przenigdy nie popieram tego ze Alfa Chamowal a nagrywajacy ze swiecil dlugimi po co ? co to da ze wlaczyl dlugie ? tylko zmniejszym zywotnosc zarowek, uwierz mi ze na swiecie jest mniej wypadkow przez wlasnie to ze jeden ustapi drugiemu czasem to naprawde dobre rozwiazanie.
I teraz się z Tobą zgodzę jak wcześniej, wyżej. Też bym machnął na to ręką i pojechał dalej (zarówno w jednym jak i w drugim przypadku.
Również pozdrawiam, ja już nie jeżdżę 10 lat na 2oo. Kiedyś latałem małym Hornetem. To co się wyprawia na polskich drogach woła o pomstę do nieba – więc odpuściłem.
Nagrywający nie lepszy bo się przykleił do dupy tej Alfy, oba barany. Jeden nie potrafi patrzeć w lusterka, drugi ma problemy nerwowe ciągnąc od razu za długie światła i jadąc na glonojada. Plus mandat dla nagrywającego za przekroczenie prędkości.
Jakie przekroczenie prędkości? Jaki mandat za to przewidujesz szeryfie?
Po co policja kupuje fotoradary, videorejestratory i inne suszarki, jak Anonim ma radar na monitorze?
Tak samo robie, Alfy góra 🙂
Alfy górą!!! Zawsze na nie patrzę z dołu jak na lawecie jadą.
Alfy górą bo na podnośniku hyhyhy
Wolę popychać włoszkę niż ujeżdżać niemca!
Dlaczego nagrywający jechał z pędkością 156km/h jeżeli dozwolone jest 140 km/h ?
Bo wyprzedzał??!!
Bo wyprzedzał???!?!?!??!? Ty jesteś pierdolnięty kurwa? Wyprzedzać możesz z maksymalną dozwoloną prędkością na danym odcinku drogi, i koniec bajki. I nie, nie możesz wyprzedzać jadąc 180 km/h gdy można 120 podjeżdżać pod zderzak na 5 cm i poganiać długimi żeby “królowi” zjechać.Co do alfy, “kierowcę” do wora, wór do jeziora.
Ale wiesz, że to kamera i ona może niedokładnie rejestrować prędkość? Zakładam że ma te +/-10km/h tolerancji i pewnie kierujący jechał jakieś 146km/h, do czego nie przyczepiłby się chyba nawet najbardziej “ambitny” policjant podczas kontroli prędkości.
A wiesz że tam jest GPS i pokazuje prędkość?
Albo 166km/h. I to wg GPSu. Na liczniku zawsze więcej…
Ale czy on jechał jak wariat. Przekroczenie o 20 km na drodze szybkiego ruchu. Proszę nie popadajmy w skrajności. Dał znać alfie, że źle zrobił, a nagrywany kierowca o mało nie doprowadził do wypadku.
Powiem przekornie tak, facet z alfy – jak policja go wezwie na komendę – to może się tłumaczyć że hamował w ten sposób, bo nic nie widział z powodu oślepienia przez nagrywającego i nie wiedział czy już ominął wyprzedzany pojazd czy nie.
i zahamowal ostro zeby sie upewnic czy wyprzedził-jak by dostał w tyl tzn ze jednak nue wyprzedzil?
Zahamował ostro bo to naturalna reakcja na brak widoczności, lub jakiekolwiek inne zdarzenie na drodze. Czy Ty widząc, że przed Tobą jest np. wypadek – przyspieszasz? Autor tego komentarza ma rację. Z punktu widzenia prawa, kierowca alfy wybroni się na jeden z tysiąca sposobów. Za to autor nagrania na dzień dobry złamał kilka przepisów i gdyby został wezwany na komendę, oraz potwierdził, że to on prowadził ten pojazd – miałby co najmniej 2 mandaty. Jeden za nieupoważnione używanie świateł drogowych, drugi za nieutrzymanie odpowiedniego odstępu od pojazdu poprzedzającego. Nie dostałby mandatu za prędkość (choć wg mnie powinien), bo kamera nie jest homologowanym i certyfikowanym do mierzenia prędkości urządzeniem. Jak trafiłby na jakiegoś rozgarniętego policjanta który widzi z kim ma do czynienia – pewnie znalazłyby się jeszcze i inne paragrafy.
Ty chyba kolego żartujesz. Co tam było przed tą alfą, że jej kierowca musiał hamować. Po prostu chamstwo nagranego. Wyjechał jak jełop, zajeżdżając drogę, a gdy ktoś dał mu znać że źle zrobił to odegrał się w debilny sposób.
Odstęp był nieodpowiedni bo… wyhamował i nie doprowadził do kolizji? Mów mi jeszcze.
Zriposytuję Cię Twoją logiką.
Użyłem długich niechcący – bo mi zajechał drogę i się wystraszyłem – ręka mi opadła na wajchę od długich.
A tak poważnie – skąd żeś wytrzasnął, że autor nie zachował bezpiecznej odległości?
No i po co te światła tak szybko, zanim zajął pas? Może bez tych świateł przyspieszyłby jak trzeba przy wyprzedzaniu. No ale autorowi korona z głowy by spadła, jakby musiał lekko wcisnąć hamulec.
Co za baran…
Próba zabójstwa. tak to powinno być postrzegane
Tak, przez nagrywającego, który oślepił długimi drugiego kierowcę, przez co ten mógł stracić panowania nad autem i zginąć.
A tak na poważne, to nagrywający mógł zdjąć na chwilę nogę z gazu, korona z głowy by nie spadła.
Uważam, że jakby kierowca alfy zrobił to wcześniej ze dwie sekundy to można by było tak zrobić. A tak zmusił nagrywającego do hamowania.