Polskie Drogi #162
Polskie Drogi 162 – oglądajcie, analizujcie, wyciągajcie wnioski i jedźcie bezpiecznie.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą firmy Reparts zajmującą się regeneracją i sprzedażą części samochodowych.
Reparts.pl – zajmujemy się regeneracją:
– kół dwumasowych
– turbosprężarek
– wtryskiwaczy diesel
– sprężarek klimatyzacji
– zacisków hamulcowych
– przekładni kierowniczych
– zaworów EGR
https://reparts.pl/ – części samochodowe
27 komentarzy do "Polskie Drogi #162"
7 minuta gość zdążył przed zakazem wyprzedzania, mandat się nie należy :))))
Tego tira z 1 filmiku jakbym złapał to bym nogi z dupy powyrywał.
W tym odcinku wiele razy wymieniłem literkę “y” na wdechu… Niesamowite, ile razy można byłoby uniknąć wielu z tych zdarzeń drogowych. Ostatnio pokusiłem się na pewien eksperyment: kilka razy (miałem swoje powody) starałem się przejechać przez miasto odwrotnie niż zwykle, tzn. jechałem normalną prędkością, bez zawrotnych przyspieszeń, więcej prawym pasem, zjeżdżałem tam gdzie ustawiały się autobusy, ciężarówki czy ciągniki, gdzie dany pas zajmowało więcej aut… Raz, ku mojemu zaskoczeniu przy wylocie z miasta byłem zaledwie jedno auto za typem, który na wszelkie możliwe sposoby próbował forsować każdą przeszkodę przed sobą, żyłując przy tym niemiłosiernie (widzialnie i słyszalnie) swoje autko. Spróbuję jeszcze parę razy i wyciągnę średnią, bo nadal ciężko mi w to uwierzyć…
@Ja – polecam syt. z 5:26 odnieśc analogicznie do sytuacji z dach ującym pojazdem 🙂
@Ja – proponuję sytuację z 6:26 odnieść do sytuacji z dachującym pojazdem 🙂
6:40 Noż… jakim to trzeba być idiotą…
3:59 Dwa mandaty: Dużemu za zmianę pasa, małemu za jazdę okrakiem.
A dużemu niby za co ?? Wjechał na prawy pas a tym białym wpakowal się w martwe pole
Emil, no i co, że wpakował się w martwe pole? Obowiązkiem kierowcy jest obserwowanie całego pasa na który zamierza się wjechać, jeśli kierowca ma za małe lusterko to niech powiesi większe lub nawet kilka.
Jazda “okrakiem” jest zabroniona, ale w tym przypadku można raczej mówić o zmianie pasa.
Ja tu widzę jedynie mandat dla kierowcy ciężarówki.
3:30 To trzeba być idiotą tak zmieniać pas. Dobrze, że to była ciężarówka, a nie walec.
2:00 To się nazywa astygmatyzm…
1:13 A tak się kończy poczucie zwinności motocyklistów, które pozwala wyprzedzać na skrzyżowaniu niekierowanym.
0:37 Trzeba było bardziej zap..dalać po takiej drodze. Pretensje tylko do siebie.
1:58 ale tępa dzida
Najważniejsze w tych wszystkich ptasich móżdżkach jest idea prędkości i kompleks mniejszości.
A sprowadza się do kilku prostych słów: “jestem nikim ale na drodze to jestem GOŚĆ!!!”
6:56 skąd on się tam wziął?
2:55 tak to jest jak się grzeje na ślepo i liczy na to że warunki na drodze dostosują się do naszej prędkości. Jest ciemno, gorzej widać to zwalniam do takiej prędkości, która zapewni mi taki sam poziom widoczności i bezpieczeństwa jak gdybym jechał w dzień. Niestety pojęcie dostosowania prędkości do warunków jest dla przeciętnego polaka zbyt skomplikowane. A potem jojczenie że droga źle wyprofilowana, że drzewa przy drodze, ze pieszy odblasków nie miał czy że opona leżała na drodze. Ludzie… jak można wjechać w nieruchomo leżąca na jezdni przeszkodę ? Ja rozumiem jak dzik wybiegnie z lasu, albo pieszy wyjdzie zza busa stojącego przy bezpośrednio jezdni…
Chyba troll albo nie za bardzo masz pojecie o jeździe w nocy. albo oblałes 100 razy na placu i na tym konczy sie Twoja praktyka.
Oświeć mnie. Napisz coś mądrego o jeździe w nocy.
Lepiej być trollem niż mieć straty na 36 tysięcy.
Dobry troll, noc, czarna opona w punkcie gdzie akurat nie bylo podswietlenia drogi pomiedzy latarniami i predkosc autostradowa na autostradzie to tez jednak problem xD
Za to jak pieszy caly ubrany na czarno w srodku nocy wtargnie na pasach pod auto to na pewno wina kierowcy, o tak.
Pieszy po zachodzie słońca w terenie niezabudowanym ma obowiązek noszenia kamizelki lub odblasków -niestety to teoria . Jak ktoś takiego najedzie to powinna być wina pieszego.
2 filmik nagrywający debil, na nagraniu doskonale widać że gościu hamuje już 5-6 sekund wcześniej zanim zaczął trąbić. Miał wystarczająco dużo czasu by zwolnić bezpiecznie ale po co jak można trąbić.
W tej kompilacji sa znacznie lepsi debile ladujacy sie na czerwonym swietle,
czy w srodku dnia wymuszajacy pierwszenstwo na skrzyzowaniach o dobrej widocznosci.
Pytanie po co tamten typ w czarnym (cordoba?) tak grzal a potem sie nagle zatrzymal, swiatla stopu z poczatku byly przesoniete swiatlami mijania pojazdu z naprzeciwka a odleglosc miedzy pojazdami byla dosc znaczna (predkosc pewnie tez), raczej podziwialbym przytomnosc umyslu bo nie rozbil pojazdu (choc na pewno uszkodzil) ani nie wyladowal na barierkach.
Widać że coś musiało się wydarzyć bo auto z naprzeciwka też się zatrzymało. Więc wina i tak nagrywającego bo zero reakcji i brak obserwacji co się dzieje przed nim.
Prztomność umysłu bo po 5 sekundach zatrybił, że gość przed nim hamuje. Ja jak widzę światła “stopu” samochodu przedemno, to od razu noga z gazu na hamulec.
W tej sytuacji na miejscu nagrywającego mieć pretensje do gościa, który się zatrzymał to faktycznie trzeba być drogowym ignorantem. W tej sytuacji to se z d*py może potrąbić. I na ch*j trąbi po wyminięciu.