Menu

Kategorie

  • Ponad 50 000 polubień

  • PD w mediach

  • Wszystkie odcinki PD

  • Kanał

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

  • Subskrybuj

    Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach

Polskie Drogi #63

https://www.youtube.com/watch?v=T-zb9AQhK1c
https://www.youtube.com/watch?v=T-zb9AQhK1c

40 komentarzy do "Polskie Drogi #63"

  • Daro napisał(a):
    4
    0

    jazda!

  • Tomek napisał(a):
    78
    0

    Hahahahahaa koleś z Audi absolutny przegryw !

  • Baka napisał(a):
    3
    0

    2:20 – Wiedziałem co się stanie. Zawsze w tym momencie z obawą zajmuję ten pas, bo nie raz już widziałem jak tam ludzie wjeżdżają pod maskę. Pewnie te dwa pasy do prawoskrętu ich mylą, no ale na boga, są przecież linie namalowane.

  • Marcin napisał(a):
    14
    0

    5:10 To idiota miał szczęście, że karetka akurat przejeżdżała

  • Mo napisał(a):
    14
    0

    AUDI przewaga dzięki technice. Akurat haha

  • Karol napisał(a):
    10
    1

    5.10 hahahahaha jaki Sebix 😀 spojlerow naczepiane i wieś sie bawi hahahaha 😀

  • karol napisał(a):
    1
    0

    2:50 Rewelacyjny klimat , film by z tego nakręcił ;p

  • lorak napisał(a):
    26
    0

    Burak w Audi na końcu filmu powinien mieć dożywotnio zabrane prawo jazdy i poupierdalane ręce. idiota!

    • Błażej napisał(a):
      11
      0

      Nie tylko ręce, nogi również, w końcu nogami też można prowadzić, a nawet driftować, tak jak Bartek Ostałowski

  • asdf napisał(a):
    12
    1

    Jak to jest być idiotą? Właśnie jak na załączonym obrazku z idiotą z audi na końcu kompilacji.

  • maxx napisał(a):
    3
    0

    Temu z 5:40 natychmiast zabrać prawo jazdy i nigdy nie oddawać!

  • Ayue napisał(a):
    6
    3

    Motocyklem też chyba za szybko…

  • Karola napisał(a):
    3
    0

    2:11 ewidentne wymuszenie odszkodowania :/

    • nieanonimow napisał(a):
      1
      0

      Prędzej lekko spóźniona reakcja, bo hamowanie było ostre (co widać i słychać na nagraniu). Wina tak czy inaczej bezsprzeczna i po stronie kierowcy Cinquecenta.

      Droga na Piastach (tak się składa, że mieszkam w Kędzierzynie – Koźlu) to ser szwajcarski jeśli chodzi o dziury. Tam naprawdę źle się skręca i hamuje, co zresztą widać na załączonym obrazku.

  • To prawdziwy ja napisał(a):
    3
    0

    2:55
    Bardzo nieciekawa sytuacja. Co robicie w takim momencie?
    Kolo zapewne pod wpływem.Zadzwonić i czekać na służby?
    Moze to być prowokacja, wychodzimy z auta z krzaków wyskakują koledzy i mamy po aucie

    • 1,2,3 napisał(a):
      0
      0

      Zostajesz w aucie, dzwonisz i czekasz. Nie zaszkodzi też spróbować zatrąbić. Może akurat się odsunie

  • we napisał(a):
    2
    0

    jak dla mnie znowu za krótko… 🙁
    szczerze to wolę dłużej czkać na odcinek bo przynajmniej niedosyt nie zostaje 🙂

  • XYZ napisał(a):
    1
    0

    moto ninja 🙂

  • yyy napisał(a):
    2
    0

    1:15 – mototerminator!!!

  • w napisał(a):
    2
    0

    Taka myśl mi się nasuwa: Fajnie, że kolejna kompilacja tak szybko, chociaż z drugiej strony żal, że jest tyle materiału :/

  • Anonim napisał(a):
    2
    0

    ahahaha, ¨jak to jest być idiotą, powiedz mi”. Szkoda, że pytanie retoryczne, bo IQ kierowcy tego Audi nie ogarnęłoby zapewne takiego dłuuuugiego zdania 🙂

  • riesling napisał(a):
    0
    0

    Dzisiaj i Media Markt i IKEA to sklepy dla idiotów.

  • Krzysiek napisał(a):
    2
    5

    1:40 Tylko lamusy nie umiejące patrzeć w w lusterko jeżdzą rondem dookoła zewnętrznym pasem. Jechał by wewnętrznym. , nie doszło by do kolizji.

    Z drugiej strony Tym Peugeot -em też mógł
    dużo wcześniej zmienić pas a nie cisnąć do samego zjazdu.

    Skrzyżowanie o ruchu okrężnym i już ci ,,prowadzący” gubią się jak dzieci we mgle..

    • abcde napisał(a):
      1
      0

      Teoretycznie na tym rondzie zjazd był jednym pasem, więc zakładamy chyba, że z prawego skrajnego pasa i wina gościa na wewnętrznym, chociaż prawym pasem dookoła ronda to też takie niepewne :v ,,Boję się zmieniać pasy na rondzie, to pojadę całe rondo prawym” :v

    • Jojo napisał(a):
      2
      3

      Nie znam tego ronda, ale patrząc na nagranie nie widzę żadnych namalowanych pasów na rondzie. Z tego wynika, że samochód, w którym jest kamera wyprzedza z prawej strony jak jest jeden pas. Jeżeli nie ma tam pasów to ciekawe kto był sprawcą.

    • Mat napisał(a):
      0
      0

      Już kolejny raz pojawia się taka sytuacja, jak już rondo ma “dwa” pasy to powinny byc wymalowane pasy lub/i krawężniki (np w Holandii)

  • Av3nida napisał(a):
    4
    0

    1:20 koleś wymusił pierwszeństwo, motocyklista lata w powietrzu a d3bil idzie oglądać samochód…

    • Mariano Italiano napisał(a):
      2
      0

      Gościu z motocykla widział już białe światło na końcu tunelu, to znak żeby zwolnić 😀

  • driver napisał(a):
    0
    0

    SZYBKA KARMA DLA PALANTA Z MAZDY A ERKA TO CHYBA SPADLA Z NIEBA , HAHAHAHA

  • endriu napisał(a):
    0
    0

    Czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć czyja wina w tej sytuacji 3:15?
    I pytanie extra o de mnie, czy jak jadę swoim pasem i ktoś zmienia na mój pas i uderze w niego, kto ponosi wine?

  • Zenek napisał(a):
    0
    0

    A ja mam pytanie odnośnie dwóch sytuacji tutaj, gdzie były drogi dwu pasmowe w danym kierunku (jeden pas stał) i kierujący pojazdem z kamerką uderza w samochód wykonujący lewoskręt t (jeden pas- ten stojący- prawodpodobnie go puszcza). Czy w tym przypadku policjanty zaliczają to jako wyprzedzanie na skrzyżowaniu i winę kamerzysty, czy też ewidentne wymuszenie pierwszeństwa i wina wykonującego lewoskręt? Teoretycznie w mojej opini jest to wina lewosrkęcającego, ale czy teoria idzie w parze z praktyką? Pozdro!

    • Swietlisty napisał(a):
      0
      0

      4:24 Skręcający jest winny zdarzenia drogowego. Do kierującego samochodem z kamerką można przykleić co najwyżej wykroczenie formalne:

      7. Zabrania się wyprzedzania pojazdu silnikowego jadącego po jezdni:

      przy dojeżdżaniu do wierzchołka wzniesienia;
      na zakręcie oznaczonym znakami ostrzegawczymi;
      na skrzyżowaniu, z wyjątkiem skrzyżowania o ruchu okrężnym lub na którym ruch jest kierowany.

      pod warunkiem, że nie wybroni się zgodnie z:

      9. Dopuszcza się wyprzedzanie w miejscu, o którym mowa w ust. 7 pkt 3, pojazdu sygnalizującego zamiar skręcenia, pod warunkiem że kierujący nie wjeżdża na część jezdni przeznaczoną do ruchu w kierunku przeciwnym.

Skomentuj...