Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Niebezpieczny pomyleniec drogowy
—
Jazda na 3 kołach
›
Poślizg i dachowanie na prostej drodze
mar 10 2018
Kategoria:
DACHOWANIA
,
POŚLIZGI
Więcej informacji oraz zdjęcia znajdziecie
TUTAJ
https://youtu.be/kFaa1X-UN9g?t=55s
do góry
30 komentarzy
do "
Poślizg i dachowanie na prostej drodze
"
Kruczygcw
pisze:
11/03/2018 o 18:52
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
11/03/2018 o 17:19
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
11/03/2018 o 17:22
Odpowiedz
Report comment
Miłek
pisze:
11/03/2018 o 10:23
Odpowiedz
Report comment
xx
pisze:
11/03/2018 o 09:16
Odpowiedz
Report comment
adam
pisze:
10/03/2018 o 22:50
Odpowiedz
Report comment
Krzysiok
pisze:
10/03/2018 o 22:02
Odpowiedz
Report comment
Alvaro
pisze:
10/03/2018 o 15:55
Odpowiedz
Report comment
Stawik
pisze:
10/03/2018 o 16:14
Odpowiedz
Report comment
Alvaro
pisze:
10/03/2018 o 17:48
Odpowiedz
Report comment
Nace
pisze:
10/03/2018 o 22:07
Odpowiedz
Report comment
Krzysiok
pisze:
10/03/2018 o 22:04
Odpowiedz
Report comment
Paddy
pisze:
10/03/2018 o 17:31
Odpowiedz
Report comment
Mateusz
pisze:
10/03/2018 o 14:55
Odpowiedz
Report comment
ss
pisze:
10/03/2018 o 14:06
Odpowiedz
Report comment
marcin
pisze:
10/03/2018 o 15:10
Odpowiedz
Report comment
AnoTakZTego
pisze:
10/03/2018 o 15:54
Odpowiedz
Report comment
Go
pisze:
12/03/2018 o 12:53
Odpowiedz
Report comment
Teoriespiskowe
pisze:
10/03/2018 o 12:52
Odpowiedz
Report comment
Sl
pisze:
10/03/2018 o 12:26
Odpowiedz
Report comment
Rafal
pisze:
10/03/2018 o 13:38
Odpowiedz
Report comment
Jarek
pisze:
10/03/2018 o 12:21
Odpowiedz
Report comment
kundel3ury
pisze:
10/03/2018 o 12:33
Odpowiedz
Report comment
Rafal
pisze:
10/03/2018 o 13:40
Odpowiedz
Report comment
Rafał
pisze:
10/03/2018 o 13:21
Odpowiedz
Report comment
M
pisze:
10/03/2018 o 13:44
Odpowiedz
Report comment
Jarek
pisze:
10/03/2018 o 15:31
Odpowiedz
Report comment
dami
pisze:
10/03/2018 o 19:18
Odpowiedz
Report comment
igggg
pisze:
10/03/2018 o 11:42
Odpowiedz
Report comment
Adrian
pisze:
10/03/2018 o 14:01
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
30 komentarzy do "Poślizg i dachowanie na prostej drodze"
Jak dla mnie to przyczyna techniczna, miałem kiedyś zastępcze cinquecento 1.1, rozpędziłem się do 160kmh (oczywiście na autobanie u nazistow), hamuje a tego potwora stawia bokiem, szybko odpuściłem, wiec nic się nie stało, ale chyba któryś z hamulców był mocniejszy od tego po drugiej stronie, moim zdaniem kierowca dachujacego auta nie dostosował prędkości do stanu technicznego auta
nie raz przelatuję tam 190 i nic się nie dzieje. tam za mostkiem jest taki uskok od 20 lat lub dłużej, może go to zaskoczyło.
właściwie to nie uskok tylko podbija tam samochód, ale przy normalnym zachowaniu to nawet na twardym zawieszeniu przy sprawnych oponach nic się kompletnie nie dzieje.
Mistrz prostej na łysych oponach dachował, hahaha.
Auto na pewno było sprawne technicznie…
A co do lotu zderzaka to 8/10, słabe lądowanie, ale punkt konstrukcyjny skoczni osiągnięty
same mądroki piszą. Niektórzy nie spotkali się z takim czymś jak marznięcie asfaltu na moście i to było przyczyną wypadku a potem poleciało dalej
Jak tam można wylecieć? Zaznaczam, że jeżdżę tam bardzo często w stronę Bielska z Tychów. Ale no kto by się przejmował stanem technicznym pojazdów. dobrze że nikomu innemu nic się nie stało..
Auto w 1:11 podskoczyło przy wjeździe na most. To samo zresztą stało się z nagrywającym w 1:13. Powody wypadku ?
Zdezelowane amortyzatory + gówniane opony + niedostosowanie prędkości + brak umiejętności (panika)
Sytuacja była do uratowania do ostatniej chwili.
Kiedyś byłem w podobnej sytuacji. Zimą po wjechaniu do lasu okazało się że na asfalcie była cienka warstwa lodu którego nie było przed lasem. Najpierw poślizg oraz delikatna próba odbicia w lewo bez hamowania ale potem widząc przed sobą rów po prawej stronie ulicy nie dotykając hamulca skręciłem maksymalnie w prawo dzięki czemu sytuacja skończyła się obróceniem auta na środku ulicy i nic więcej. Tutaj kierowca najpierw kręcił niepotrzebnie kierownicą a potem hamował do samego końca chociaż nie było szans.
Szkoda, że w żadnym punkcie nie wymieniłeś, złego stanu nawierzchni. Nie powinno być takich “uskokow” jak w 1:11.
Zły stan nawierzchni w tym przypadku był tylko gwoździem do trumny.
Zły stan nawierzchni nie jest gwoździem do trumny tylko często kluczową przyczyną tego typu zdarzeń. Jest niedopuszczalne, żeby droga była w takim stanie, by z prędkością niższą od dopuszczalnej autem miotało jak szatanem.
Na niektórych drogach są takie koleiny i uskoki, że jazda nawet z prędkością 50km przypomina rosyjską ruletkę. Do tego w wielu miejscach drogi mamy bardzo wąskie. Chwila nieuwagi, podbije auto na nierówności, albo wyskoczysz z koleiny i polecisz na czołówkę…
Tam się normalnie jeździ. Ja tam jeżdżę z 40 razy w roku i nigdy nie miałem problemów. To wina kierowcy.
Szkoda, że mechanicy w Polsce nie mają takiej zdolności diagnozy z filmu jak Ty, co stuka w zawieszeniu, co trzeba wymienić. 🙂
Daje 10 punktów zderzaków, za to, że przeleciał całą jezdnię.
Ja wczoraj miałem podobny przypadek tylko że jechałem ponad 120 było ślizgo i mi zarzuciło dupę, lekkie ruchy kierownicy, zero hamowania i przyspieszania i udało się opanować. Widać tutaj kierowca nie potrzebnie zaczął hamować na dodatek.
kursie na prawo jazdy tego nie uczą
Kto to minusuje? Przecież hamowanie tylko spotęgowało utratę kontroli nad autem…
Było ŚLISKO, nie ślizgo. Człowieku…
Jak ładnie zderzak odleciał!
A w reklamie było ze trzyma sie jak nic na ziemi…….
ta… 15 lat temu 😀
Pytanie moje jest nst: jak stare lub łyse musiały być te opony na tylnej osi, skoro bez większego powodu straciły przyczepność..??
Kiedy wszyscy ludzie zrozumieją że nie ważne jaki rodzaj napędu masz (na przód, na tył czy 4×4) zasada jest jedna “” ZAWSZE TRZEBA zakładać lepsze opony na tył..!!””
Wydaje mi się że tu raczej zawiniły amortyzatory, założone zapewne jeszcze w fabryce. Co do opon to są dwie szkoły: Falenicka i Otwocka. Jedna mówi żeby zakładać lepsze opony na przód bo to przednie koła odpowiadają za kierunek jazdy i tylko na nie mamy wpływ poprzez kierownicę a ta druga szkoła mówi żeby zakładać lepsze opony na tył bo nie mamy żadnego wpływu na tylną oś w czasie jazdy i lepiej żeby miała ona lepszą przyczepność.
A najlepiej po prostu mieć 4 dobre opony i nie Januszować. Ale nie po to przecież kupujemy tanio sprowadzane szroty żeby nie oszczędzać na ich utrzymaniu i bezpieczeństwie.
Ja miałem podobną sytuację jak miałem stare opony a tylnej osi nie dało się jeździć w deszczu a to tylko było małe polo 1.4 tdi
Bzdura. Prędkość dostosowana do warunków i nie ma problemu.
Opony mają być wszystkie sprawne a nie bezmyślne dywagacje czy gorsze dac na tyl czy przód..
Dasz na tyl gorsze to ucierpi stabilność toru jazdy w krytycznych momentach.
Dasz na przód gorsze to na zakręcie zamiast skręcić polecisz prosto jeśli będzie za szybko poza tym droga hamowania będzie dłuższa i przyspieszanie szybciej zerwie przyczepność.
Opony maja być pi prostu sprawne a kierowca dostosować się do warunków na drodze i do pojazdu.
Tu ewidentnie jechał na krawędzi zlomem.
@M
Wszystko rozumiem, bo też jestem zdania że te kawałki gumy które łączą auto z drogą powinny być jak najlepsze, ale idąc twoim tokiem rozumowania to jeśli np: kupiłeś 4 nowe sztuki opon, masz auto z napędem na przód, i po 2 latach i powiedzmy 30tys km przednie gumy zjechały się mocniej niż tylne, to co zrobisz,:
– wymienisz znów na 4 nowe, no bo przecież jak twierdzisz nie może być lepszych i gorszych opon na aucie
– czy żeby wyrównać bieżnik, przełożysz przednie na tył, a tylne na przód.
Przeszło 40 lat komunizmu i nawyki pokomunistyczne które przetrwały do dziś cofnęły nas gospodarczo w tył tak daleko, że nie prędko dogonimy zachód, a co za tym idzie nie prędko wszystkich będzie stać na to aby co dwa lata wymieniać 4 gumy na nowe, i dlatego takie dylematy, gdzie dać lepsze a gdzie gorsze gumy, będą się jeszcze dłuuugo w Polsce pojawiać.
Po 30 tys. bieżnik Ci spadnie z nowych 8mm do może 7/6.5mm przy mocnej jeździe, czy takie opony już nadają się na śmietnik?
Naturalnie można przerzucić je jeszcze na tył i polatać kolejne 30 tys. bez żadnych problemów, że tył Ci ucieknie, aż zużycie opon wyrówna Ci się z przodu i z tyłu.
Więc po 5 latach eksploatacji można je wymienić, bo potem już zaczynają do tego “parcieć”.
Ale jak ktoś zajechał opony na przodzie do 4mm i przerzuca to na tył, to nie ma bata, żeby było to rozsądne i bezpieczne.
koła straciły przyczepność po wyskoczeniu na moście kierowca się osrał i zaczął machać kierownicą
Dodatkowo jeszcze dał po hamulcu co już w ogóle było najgorszym rozwiązaniem