Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Jak pozbyć się drzwi w samochodzie
—
“Zapominamy o podstawowych regułach”
›
Poślizg zakończony kraksą
lut 21 2017
Kategoria:
O WŁOS
,
POŚLIZGI
https://youtu.be/Iyd2zWxEnVE?t=10s
do góry
16 komentarzy
do "
Poślizg zakończony kraksą
"
Barto
pisze:
23/02/2017 o 00:12
Odpowiedz
Report comment
cichyzorro
pisze:
22/02/2017 o 09:44
Odpowiedz
Report comment
gks
pisze:
22/02/2017 o 08:43
Odpowiedz
Report comment
adamusss
pisze:
22/02/2017 o 10:01
Odpowiedz
Report comment
Franq
pisze:
21/02/2017 o 19:22
Odpowiedz
Report comment
BlaBla
pisze:
21/02/2017 o 18:33
Odpowiedz
Report comment
bebe
pisze:
21/02/2017 o 18:40
Odpowiedz
Report comment
JJ
pisze:
21/02/2017 o 19:21
Odpowiedz
Report comment
Franq
pisze:
21/02/2017 o 19:36
Odpowiedz
Report comment
Tom.
pisze:
22/02/2017 o 09:35
Odpowiedz
Report comment
Franq
pisze:
22/02/2017 o 14:29
Odpowiedz
Report comment
hekto
pisze:
22/02/2017 o 22:05
Odpowiedz
Report comment
kierowca
pisze:
22/02/2017 o 14:39
Odpowiedz
Report comment
prk
pisze:
21/02/2017 o 22:10
Odpowiedz
Report comment
lol
pisze:
21/02/2017 o 23:13
Odpowiedz
Report comment
Adam
pisze:
21/02/2017 o 18:13
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
16 komentarzy do "Poślizg zakończony kraksą"
Po obejrzeniu filmu liczyłem, że zastanę choć jeden komentarz w stylu “Brawo dla nagrywającego, że od razu się zatrzymał i po chwili wysiadł, by pomóc poszkodowanym, a nie pojechał po bułki do Lidla”. Zawiodłem się – jak widać: hejtować zawsze chętnie, ale pochwalić już nie bardzo.
Prędkość, prędkość i jeszcze raz prędkość. Wynik widzimy. BRAWO.
Dla takich kierowcow polecam pojezdzenie najpierw poczciwym maluchem w okresie zimowym. Pare nawykow mozna wyrobic a i szkoda bedzie mala jak zarzuci .-P
taa, a widziałeś ile teraz kosztuje maluch?
Nieraz więcej od tego Accorda, który się rozbił… 😉
Chyba za dużo Harry Potera sie naoglądał – przejście na peron 3/4 nieudane xD
Tam chyba ktoś zasnął, bo reakcji ratowania zero. Nawet nie było hamowania rozpaczy.
Napęd na tył to zło dla niewprawionego kierowcy. No niestety trzeba jeździć rozważniej w takiej konfiguracji.
Szczególnie w Accordzie 😉
W 18 sekundzie widać że kierowca hamuje, kilkakrotnie nagranie oglądałem i jestem pewien że przed hamowaniem tył samochodu ucieka w lewo, więc wygląda na to, że ze wpadł w poślizg, wystraszył się zaczął hamować i kontrować – więc inaczej się to nie mogło skończyć, hamowaniem doprowadził/a do tego że tył miał jeszcze gorszą przyczepność.
Zawsze będę gadał, że jak mamy różne pary opon to lepsze na tył! tył o wiele łatwiej traci przyczepność, w szczególności to widać w sportach samochodowych, kiedy większa szerokość = lepsza przyczepność czyli. na suchym asfalcie na tylnej osi lądują opony o większej szerokości niż na przedniej.
Dobrze prawisz, ale nie zgodzę się z tym “większa szerokość opony = lepsza przyczepność”. Przyczepność w dużej mierze zależy od masy liczonej na powierzchnię styku. Proste doświadczenie: kiedy mamy lepszy docisk do podłoża? Gdy stoimy na obu nogach, czy gdy stoimy tą samą masą, ale na jednej nodze – powierzchni mniejszej o połowę?
Daje do myślenia.
Pozdrawiam.
Tak dobrze mówisz ale w wypadku normalnych, rzeczywistych, zmiennych warunkach.
W poprzednim poście podkreśliłem, że to tylko na suchym asfalcie – choć przypuszczam że też jakaś granica jest.
Kiedy Cię łatwiej przewrócić, kiedy stoisz na jednej nodze czy gdy stoisz na dwóch nogach, to daje do myślenia.
Trzeba po prostu jeździć wolniej.
Za duża prędkość = poslizg nie do opanowania. Żadne opony ani umiejętności kierowcy rajdowego nie pomogą.
Wiedziałem że pojawi się gdzieś ten komentarz…
Jak widać na załączonym obrazku to nie napęd ma znaczenie, a opony.
Taaa…A co za różnica na lodzie jakie masz opony i absy? Jak już płyniesz nawet na tych od waszyh traktoów,fachowy…! Podstawa to głowa jak jej nie masz…(a swoją drogą kto ma inne opony z tyłu,a inne z przodu? Nie stać cię na auto-jedz autobusem bo rowerem poprawnie też trzeba umieć:))))))))) Lamusy
Jak w bajce dla dzieci , najpierw kołysanka a potem gasimy światła