Menu

  • Kategorie

  • 148,000 subskrypcji

  • Ponad 64,000 polubień

  • Instagram

  • Wszystkie odcinki PD

  • wyprzedzaczPL

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • PD w mediach

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

  • Subskrybuj

    Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach

Poważny wypadek TIRa na A4

Zdjęcia oraz więcej informacji znajdziecie na prostozopolskiego.pl

https://youtu.be/YNX7HjFan4U?t=4s
https://youtu.be/YNX7HjFan4U?t=4s

33 komentarze do "Poważny wypadek TIRa na A4"

  • Tom. napisał(a):
    27
    1

    Pewnie spanie. Dziadek gdy jeździł w samotne długie nocne trasy jako maszynista, opowiadał że tańczył w kabinie. Właśnie po to by nie zasypiać. W ciężarówce się tak nie da 🙁

    • Łukasz napisał(a):
      6
      0

      Też tak robię 🙂

    • Zenon napisał(a):
      0
      1

      a jednak sie da pewnie ma wyćwiczone :Dhttps://www.youtube.com/watch?v=4IRNvSrCoV8

    • Franek napisał(a):
      5
      0

      Przecież w lokomotywach jest czuwak, który trzeba zbijać co 60 sekund bo inaczej następuję automatyczne awaryjne hamowanie

      • Tom. napisał(a):
        1
        7

        A skąd masz informację, że robi się to co 60 sekund, a nie w miejscu ustalonym przez urządzenia SHP przy torach? Czuwak trzeba zbić gdy pociąg przejedzie przez określone miejsce, np w wyznaczonej odległości przed semaforem lub tarczą. Między stacjami jest to kawałek drogi. Znane też są przypadki, że maszynista spał, ale odruchowo zbijał czuwak. Polecam poczytać trochę o Samoczynnym Hamowaniu Pociągu.

        • Kolejarz napisał(a):
          5
          0

          Pieprzysz od rzeczy.
          Jest Czuwak aktywny “CA” i rzadziej używany pasywny. Aktywny, uruchamia się randomowo w zależności od prędkości. Pasywnyzawsze uruchamiał się czasowo. Do tego dochodzi niezależnie od CA działające urządzenia SHP, czyli najazd na elektromagnesy ułożone przy tarczach ostrzegawczych, semaforach wjazdowych i drogowskazowych, semaforach SBL.

    • KamilM napisał(a):
      6
      0

      Czasem jak się spać chce, to trzeba sięgnąć po rozwiązanie ostateczne i chlasnąć samego siebie z otwartej dłoni w twarz. Pomaga. Do tego szyba w dół i pęd powietrza oraz hałas też budzi.

      Poza tym przed długą trasą trzeba się przespać.

      • kriss_u napisał(a):
        21
        0

        Najlepszy sposób to znaleźć najbliższy parking i się przespać choćby pół godziny. Jakiś czas temu jeździłem zawodowo i jak brało mnie spanie robiłem krótki postój i kawę a jak nie pomagało to zwyczajnie szedłem spać żeby nie skończyć kierowca z filmu.

  • Deeway napisał(a):
    5
    2

    Ktoś mi wyjaśni, dlaczego ciężarówki jadące z naprzeciwka puszczają długie?

    • damian napisał(a):
      13
      4

      po to żeby dać sygnał temu co wyprzedza (również w tirze) że może zakończyć manewr wyprzedzania

    • Speedy napisał(a):
      2
      2

      Wydaje mi się, żeby po prostu lepiej zobaczyć co się stało.

    • Kierowca napisał(a):
      24
      2

      Tak się w nocy na autostradzie robi gdy ktoś cię wyprzedza (jadąc ciężarówką) dajesz mu sygnał, że minął cie całą długością i możesz spokojnie powrócić na swój pas. Gdy wyprzedza cię druga ciężarówka lub autobus jest to przydatne.

      • marek napisał(a):
        3
        41

        Nikt w Europie cywilizowanej nikomu niczym nie mruga.. i nie daje zadnych sygnałów..! jakieś dziękowanie awaryjnymi.. Co to w ogóle jest..? Wiecie co by było na niemieckiej autostradzie jakby ktoś właczał nagminnie światła awaryjne.. Z daleka już by inni hamowali.. Dziki pisowski kraj..!

        • Dortmundo napisał(a):
          5
          1

          I tu sie mylisz.w Niemczech rownież puszcza sie długie ,gdy ciężarówka minęła cię całym gabarytem,żeby wrócić spokojnie na prawy pas.

        • arek napisał(a):
          4
          2

          marek w calęj Europie sie tak robi, a co do dziekowania awaryjnymi to tylko osobowki tak robia ,dziekuje sie kierunkowskazem (lewy prawy)

        • elo napisał(a):
          0
          0

          poskarż się dworcowemu menelowi

    • On napisał(a):
      5
      1

      Gdyz kierowca ciezarowki z kamerka stoi na dlugich

  • jorel napisał(a):
    11
    1

    Czy ten koles z kamerka stanal tuz pod tym obalonym znakiem? 😀

  • Tomasz napisał(a):
    4
    3

    zablokował drogę aby nikt się nie nadział na przewróconą konstrukcje ale jakiś debil znalazł sposób

    • jorel napisał(a):
      3
      11

      taaa i stanął jak debil dokładnie pod ta konstrukcją, która w każdej chwili może się zawalić.. super…

      • Młode próchno napisał(a):
        0
        1

        No chyba lepiej, żeby konstrukcja tablicy świetlnej spadła na naczepę ciężarówki niż na samochód osobowy. Źle myślę?

        • jorel napisał(a):
          3
          0

          czytaj ze zrozumieniem, samoch. osobowy stanął tuż pod konstrukcją, która może całkowicie spaść (gimby..)

  • marek napisał(a):
    1
    2

    Wyłazi amfetamina i magnesy.. i 24 h za kółkiem..! Tylko w Polsce..! No i może na Ukrainie też.., nie wiem..!

  • Rafal napisał(a):
    0
    1

    Kim była osoba która nagrywala? Widać niebieska poswiate kogutów, czy to był strażak?

    • Michał napisał(a):
      0
      0

      To nie światła to ten obalony znak tak “mruga”.

      • Robur napisał(a):
        0
        0

        Znak świeci jednostajnie. Mrugające światlo jest z samochodu nagrywającego. Zresztą po stroju kierowcy widać, że to służba jakaś. Ktoś tu sugerował, że to patrol autostradowy…

  • Camper_Old napisał(a):
    2
    2

    Jak można słuchać takie disco.. Gość z przodu nie wytrzymał i wypadł z drogi aby się wyrzygać

  • xzy napisał(a):
    0
    0

    224km autostrady A4, cały boży dzień była zamknięta przez ten wypadek.

  • Deli napisał(a):
    0
    0

    Ale czemu na lewym pasie stanął?

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj