Menu

  • Kategorie

  • Po co to wszystko?

Poważny wypadek TIRa na A4

Zdjęcia oraz więcej informacji znajdziecie na prostozopolskiego.pl

https://youtu.be/YNX7HjFan4U?t=4s
Share Button

33 komentarze do "Poważny wypadek TIRa na A4"

  • Deli napisał(a):

    Ale czemu na lewym pasie stanął?




    0



    0
  • xzy napisał(a):

    224km autostrady A4, cały boży dzień była zamknięta przez ten wypadek.




    0



    0
  • Camper_Old napisał(a):

    Jak można słuchać takie disco.. Gość z przodu nie wytrzymał i wypadł z drogi aby się wyrzygać




    0



    0
  • Rafal napisał(a):

    Kim była osoba która nagrywala? Widać niebieska poswiate kogutów, czy to był strażak?




    0



    0
    • Michał napisał(a):

      To nie światła to ten obalony znak tak „mruga”.




      0



      0
      • Robur napisał(a):

        Znak świeci jednostajnie. Mrugające światlo jest z samochodu nagrywającego. Zresztą po stroju kierowcy widać, że to służba jakaś. Ktoś tu sugerował, że to patrol autostradowy…




        0



        0
  • marek napisał(a):

    Wyłazi amfetamina i magnesy.. i 24 h za kółkiem..! Tylko w Polsce..! No i może na Ukrainie też.., nie wiem..!




    0



    0
  • Tomasz napisał(a):

    zablokował drogę aby nikt się nie nadział na przewróconą konstrukcje ale jakiś debil znalazł sposób




    0



    0
    • jorel napisał(a):

      taaa i stanął jak debil dokładnie pod ta konstrukcją, która w każdej chwili może się zawalić.. super…




      0



      0
      • Młode próchno napisał(a):

        No chyba lepiej, żeby konstrukcja tablicy świetlnej spadła na naczepę ciężarówki niż na samochód osobowy. Źle myślę?




        0



        0
        • jorel napisał(a):

          czytaj ze zrozumieniem, samoch. osobowy stanął tuż pod konstrukcją, która może całkowicie spaść (gimby..)




          0



          0
  • jorel napisał(a):

    Czy ten koles z kamerka stanal tuz pod tym obalonym znakiem? 😀




    0



    0
  • Deeway napisał(a):

    Ktoś mi wyjaśni, dlaczego ciężarówki jadące z naprzeciwka puszczają długie?




    0



    0
    • damian napisał(a):

      po to żeby dać sygnał temu co wyprzedza (również w tirze) że może zakończyć manewr wyprzedzania




      0



      0
    • Speedy napisał(a):

      Wydaje mi się, żeby po prostu lepiej zobaczyć co się stało.




      0



      0
    • Kierowca napisał(a):

      Tak się w nocy na autostradzie robi gdy ktoś cię wyprzedza (jadąc ciężarówką) dajesz mu sygnał, że minął cie całą długością i możesz spokojnie powrócić na swój pas. Gdy wyprzedza cię druga ciężarówka lub autobus jest to przydatne.




      0



      0
      • marek napisał(a):

        Nikt w Europie cywilizowanej nikomu niczym nie mruga.. i nie daje zadnych sygnałów..! jakieś dziękowanie awaryjnymi.. Co to w ogóle jest..? Wiecie co by było na niemieckiej autostradzie jakby ktoś właczał nagminnie światła awaryjne.. Z daleka już by inni hamowali.. Dziki pisowski kraj..!




        0



        0
        • Dortmundo napisał(a):

          I tu sie mylisz.w Niemczech rownież puszcza sie długie ,gdy ciężarówka minęła cię całym gabarytem,żeby wrócić spokojnie na prawy pas.




          0



          0
        • arek napisał(a):

          marek w calęj Europie sie tak robi, a co do dziekowania awaryjnymi to tylko osobowki tak robia ,dziekuje sie kierunkowskazem (lewy prawy)




          0



          0
        • elo napisał(a):

          poskarż się dworcowemu menelowi




          0



          0
    • On napisał(a):

      Gdyz kierowca ciezarowki z kamerka stoi na dlugich




      0



      0
  • Tom. napisał(a):

    Pewnie spanie. Dziadek gdy jeździł w samotne długie nocne trasy jako maszynista, opowiadał że tańczył w kabinie. Właśnie po to by nie zasypiać. W ciężarówce się tak nie da 🙁




    0



    0
    • Łukasz napisał(a):

      Też tak robię 🙂




      0



      0
    • Zenon napisał(a):

      a jednak sie da pewnie ma wyćwiczone :Dhttps://www.youtube.com/watch?v=4IRNvSrCoV8




      0



      0
    • Franek napisał(a):

      Przecież w lokomotywach jest czuwak, który trzeba zbijać co 60 sekund bo inaczej następuję automatyczne awaryjne hamowanie




      0



      0
      • Tom. napisał(a):

        A skąd masz informację, że robi się to co 60 sekund, a nie w miejscu ustalonym przez urządzenia SHP przy torach? Czuwak trzeba zbić gdy pociąg przejedzie przez określone miejsce, np w wyznaczonej odległości przed semaforem lub tarczą. Między stacjami jest to kawałek drogi. Znane też są przypadki, że maszynista spał, ale odruchowo zbijał czuwak. Polecam poczytać trochę o Samoczynnym Hamowaniu Pociągu.




        0



        0
        • Kolejarz napisał(a):

          Pieprzysz od rzeczy.
          Jest Czuwak aktywny „CA” i rzadziej używany pasywny. Aktywny, uruchamia się randomowo w zależności od prędkości. Pasywnyzawsze uruchamiał się czasowo. Do tego dochodzi niezależnie od CA działające urządzenia SHP, czyli najazd na elektromagnesy ułożone przy tarczach ostrzegawczych, semaforach wjazdowych i drogowskazowych, semaforach SBL.




          0



          0
    • KamilM napisał(a):

      Czasem jak się spać chce, to trzeba sięgnąć po rozwiązanie ostateczne i chlasnąć samego siebie z otwartej dłoni w twarz. Pomaga. Do tego szyba w dół i pęd powietrza oraz hałas też budzi.

      Poza tym przed długą trasą trzeba się przespać.




      0



      0
      • kriss_u napisał(a):

        Najlepszy sposób to znaleźć najbliższy parking i się przespać choćby pół godziny. Jakiś czas temu jeździłem zawodowo i jak brało mnie spanie robiłem krótki postój i kawę a jak nie pomagało to zwyczajnie szedłem spać żeby nie skończyć kierowca z filmu.




        0



        0

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Archiwa

  • PARTNERZY

  • POSTY GOŚCI

  • Blogi