Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Zawracanie w tym miejscu jest niedozwolone
—
Bezmyślna Mania Wyprzedzania
›
“Prawdziwy po$%@jeb”
paź 23 2016
Kategoria:
OKIEM KAMERY
https://www.youtube.com/watch?v=XHhjGoxoDYI
do góry
111 komentarzy
do "
“Prawdziwy po$%@jeb”
"
Adam
pisze:
21/11/2016 o 23:56
Odpowiedz
Report comment
krzysztof
pisze:
26/10/2016 o 19:14
Odpowiedz
Report comment
kamil
pisze:
24/10/2016 o 23:00
Odpowiedz
Report comment
Krzodo
pisze:
24/10/2016 o 11:13
Odpowiedz
Report comment
piter
pisze:
24/10/2016 o 00:58
Odpowiedz
Report comment
Maurycy
pisze:
23/10/2016 o 21:37
Odpowiedz
Report comment
tomek
pisze:
23/10/2016 o 21:34
Odpowiedz
Report comment
Skinny
pisze:
23/10/2016 o 20:55
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
23/10/2016 o 21:37
Odpowiedz
Report comment
Autorkonfident
pisze:
23/10/2016 o 20:44
Odpowiedz
Report comment
Artur
pisze:
23/10/2016 o 18:03
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
23/10/2016 o 18:16
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
23/10/2016 o 21:36
Odpowiedz
Report comment
Grzesiek
pisze:
24/10/2016 o 19:51
Odpowiedz
Report comment
Bum
pisze:
24/10/2016 o 08:47
Odpowiedz
Report comment
KierowcaBombowca
pisze:
23/10/2016 o 17:18
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
23/10/2016 o 21:33
Odpowiedz
Report comment
Michał
pisze:
23/10/2016 o 17:01
Odpowiedz
Report comment
KierowcaBombowca
pisze:
23/10/2016 o 17:10
Odpowiedz
Report comment
Michał222
pisze:
23/10/2016 o 17:41
Odpowiedz
Report comment
KierowcaBombowca
pisze:
23/10/2016 o 17:51
Odpowiedz
Report comment
Michał222
pisze:
23/10/2016 o 22:45
Odpowiedz
Report comment
KierowcaBombowca
pisze:
26/10/2016 o 21:04
Odpowiedz
Report comment
anonim
pisze:
23/10/2016 o 16:38
Odpowiedz
Report comment
Maurycy
pisze:
23/10/2016 o 21:41
Odpowiedz
Report comment
Franko
pisze:
23/10/2016 o 15:55
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
23/10/2016 o 17:13
Odpowiedz
Report comment
KierowcaBombowca
pisze:
23/10/2016 o 17:19
Odpowiedz
Report comment
Ooo
pisze:
23/10/2016 o 15:40
Odpowiedz
Report comment
Slawek
pisze:
23/10/2016 o 15:23
Odpowiedz
Report comment
UliceOpola
pisze:
23/10/2016 o 15:17
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
23/10/2016 o 15:14
Odpowiedz
Report comment
asdf
pisze:
23/10/2016 o 15:22
Odpowiedz
Report comment
KierowcaBombowca
pisze:
23/10/2016 o 17:16
Odpowiedz
Report comment
asdf
pisze:
23/10/2016 o 19:04
Odpowiedz
Report comment
KierowcaBombowca
pisze:
26/10/2016 o 21:10
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
23/10/2016 o 21:31
Odpowiedz
Report comment
KierowcaBombowca
pisze:
26/10/2016 o 21:12
Odpowiedz
Report comment
DTŚ
pisze:
23/10/2016 o 15:11
Odpowiedz
Report comment
rex
pisze:
23/10/2016 o 14:53
Odpowiedz
Report comment
kazik
pisze:
23/10/2016 o 14:41
Odpowiedz
Report comment
Test
pisze:
23/10/2016 o 14:33
Odpowiedz
Report comment
A
pisze:
23/10/2016 o 14:45
Odpowiedz
Report comment
M.Ż.
pisze:
23/10/2016 o 15:08
Odpowiedz
Report comment
asdf
pisze:
23/10/2016 o 15:20
Odpowiedz
Report comment
Slawek
pisze:
23/10/2016 o 15:38
Odpowiedz
Report comment
M.Ż.
pisze:
23/10/2016 o 15:44
Odpowiedz
Report comment
Michał
pisze:
23/10/2016 o 17:36
Odpowiedz
Report comment
hekto
pisze:
23/10/2016 o 22:11
Odpowiedz
Report comment
KierowcaBombowca
pisze:
23/10/2016 o 17:04
Odpowiedz
Report comment
Grzesiek
pisze:
24/10/2016 o 19:32
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
23/10/2016 o 17:10
Odpowiedz
Report comment
asdf
pisze:
23/10/2016 o 19:02
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
23/10/2016 o 21:27
Odpowiedz
Report comment
Grzesiek
pisze:
24/10/2016 o 19:34
Odpowiedz
Report comment
KierowcaBombowca
pisze:
26/10/2016 o 20:55
Odpowiedz
Report comment
Szymon
pisze:
23/10/2016 o 14:22
Odpowiedz
Report comment
zxc
pisze:
23/10/2016 o 14:20
Odpowiedz
Report comment
Michal
pisze:
23/10/2016 o 14:23
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
23/10/2016 o 14:58
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
23/10/2016 o 17:08
Odpowiedz
Report comment
Gosc
pisze:
24/10/2016 o 12:49
Odpowiedz
Report comment
Przemek
pisze:
23/10/2016 o 14:16
Odpowiedz
Report comment
Michał
pisze:
23/10/2016 o 14:25
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
23/10/2016 o 15:05
Odpowiedz
Report comment
asdf
pisze:
23/10/2016 o 15:07
Odpowiedz
Report comment
elot360
pisze:
23/10/2016 o 15:42
Odpowiedz
Report comment
asdf
pisze:
23/10/2016 o 18:53
Odpowiedz
Report comment
mayones
pisze:
23/10/2016 o 19:50
Odpowiedz
Report comment
Gosc
pisze:
24/10/2016 o 12:47
Odpowiedz
Report comment
Piotr
pisze:
23/10/2016 o 14:15
Odpowiedz
Report comment
Karol
pisze:
23/10/2016 o 14:15
Odpowiedz
Report comment
Emil
pisze:
23/10/2016 o 14:49
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
23/10/2016 o 17:06
Odpowiedz
Report comment
asdf
pisze:
23/10/2016 o 18:25
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
23/10/2016 o 21:12
Odpowiedz
Report comment
Gosc
pisze:
24/10/2016 o 12:41
Odpowiedz
Report comment
KierowcaBombowca
pisze:
23/10/2016 o 17:42
Odpowiedz
Report comment
asdf
pisze:
23/10/2016 o 18:23
Odpowiedz
Report comment
mayones
pisze:
23/10/2016 o 19:43
Odpowiedz
Report comment
Grzesiek
pisze:
24/10/2016 o 19:16
Odpowiedz
Report comment
asdf
pisze:
23/10/2016 o 15:06
Odpowiedz
Report comment
Asistent
pisze:
23/10/2016 o 14:13
Odpowiedz
Report comment
PD
pisze:
23/10/2016 o 14:11
Odpowiedz
Report comment
Dawiduu
pisze:
23/10/2016 o 14:16
Odpowiedz
Report comment
anonim
pisze:
23/10/2016 o 16:40
Odpowiedz
Report comment
anonim
pisze:
23/10/2016 o 17:12
Odpowiedz
Report comment
Rafał
pisze:
23/10/2016 o 18:29
Odpowiedz
Report comment
marmar
pisze:
23/10/2016 o 20:13
Odpowiedz
Report comment
Emil
pisze:
23/10/2016 o 14:23
Odpowiedz
Report comment
Michał
pisze:
23/10/2016 o 14:34
Odpowiedz
Report comment
M.Ż.
pisze:
23/10/2016 o 14:37
Odpowiedz
Report comment
anonim
pisze:
23/10/2016 o 14:54
Odpowiedz
Report comment
asdf
pisze:
23/10/2016 o 15:14
Odpowiedz
Report comment
anonim
pisze:
23/10/2016 o 15:45
Odpowiedz
Report comment
anonim
pisze:
23/10/2016 o 15:50
Odpowiedz
Report comment
as
pisze:
23/10/2016 o 19:09
Odpowiedz
Report comment
Gosc
pisze:
24/10/2016 o 12:34
Odpowiedz
Report comment
Grzesiek
pisze:
24/10/2016 o 20:07
Odpowiedz
Report comment
asdf
pisze:
23/10/2016 o 15:16
Odpowiedz
Report comment
jdkf
pisze:
23/10/2016 o 15:54
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
23/10/2016 o 17:04
Odpowiedz
Report comment
MaF
pisze:
23/10/2016 o 19:53
Odpowiedz
Report comment
asdf
pisze:
23/10/2016 o 18:26
Odpowiedz
Report comment
mayones
pisze:
23/10/2016 o 19:38
Odpowiedz
Report comment
Jan
pisze:
23/10/2016 o 15:22
Odpowiedz
Report comment
PD
pisze:
23/10/2016 o 16:10
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
23/10/2016 o 17:05
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
23/10/2016 o 17:41
Odpowiedz
Report comment
Jack
pisze:
23/10/2016 o 17:20
Odpowiedz
Report comment
kolasov
pisze:
23/10/2016 o 22:36
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
111 komentarzy do "“Prawdziwy po$%@jeb”"
Po co autor filmu blokował ten lewy pas też bym się wkurzył a miejsca tyle że ciężarówką by się dało wyprzedzać chociaż nie polecam i nie popieram wyprzedzania poboczamy i pasami wyłączonymi z ruchu ale tu nie było wielkiego zagrożenia
Ale nagrywający to też jak się przylepi lewego pasa to nim jedzie. Ujma na honorze jechać prawym ?
No ciekawa sprawa skoro my tutaj się dogadać nie możemy to jak mamy się na drodze porozumieć? Teoretycznie wyprzedzając muszę zrobić to sprawnie i szybko wrócić na prawy pas żeby nie utrudniać jazdy innym, ale przecież trzeba to robić z głową, no i z bezpieczną prędkością. Także nie ma żadnego przepisu nakazującego wyprzedzającemu zmiany pasa na prawy tylko dlatego, że jakiś debil z tyłu jedzie 200km/h. Moim zdaniem wyprzedzający jest zobowiązany możliwie szybko zakończyć manewr wyprzedzania i zjechać na prawy pas i nie ma znaczenia, czy ktoś za mną chce jechać szybciej. Oczywiście kultura nakazuje zrobić to podczas najbliższej możliwej, ale moim zdaniem jeśli szybko zjadę i będę musiał hamować, bo na prawym pasie przede mną będzie inne auto wtedy chyba taki manewr mija się z celem.
Na tym filmiku widać inną ciekawą manię kierowców. Wyprzedzamy, wpychamy się, ryzykujemy tylko po to żeby za chwilę zahamować i zjechać z drogi. Ścigamy się na drodze, naszym celem nie jest dojechać z punktu A do punktu B tylko to żeby po drodze wyprzedzić jak najwięcej aut i jak się okazuje robimy to bezmyślnie, bo po co oni tak się śpieszą skoro za chwilę zjeżdżają z drogi? Nie można zdjąć nogi z gazu i pojechać kilkaset metrów prawym pasem za wolniej jadącym autem? Nagrywający wyprzedzając zyskał 20 sekund, nagrywany pewnie z 5, “ale prawym pasem jeżdżą tylko emeryci”.
Idiota to ten frajer który to nagrywał!!!!!!!!!!!! MANDAT DLA NIEGO bo powinien spadać jak najbliżej prawego pasa a nie blokować bezmyślnie!!!!!!!!! Kultury to u nas żadnej na drodze ale to wychowanie z domu wychodzi! ‘Ja mogę, bo tak robią tylko idioci skoro ktoś potrafi okazać się lepszy ode mnie”! Czysty ‘frajer’ z tego nagrywającego!
powiem tak.nie czytajsc co inni napisali.kurcze jestem zlotowa taksiazem jak zwal tak zwal widze wiele na drodze i duzo km pokonuje na trasach takich jak ta na filmiku.kierowc z kamerkami i tych co patrzac na znak 90 mowia do swoich zon siedzacych na fotelu obok ze w dupie maja tych jadacych lewym pasem widzac swiatla w lusterku i interpretujac swoje super podejscie zgodne z przepisami ze bedzie wyprzedzal bo mu koles na szybe chlapie.gosc wyprzedzajacy lewym pasem wylaczonym z ruchu mowiac do swojej zony ze jakis kretyn wlasnie wysicka ostatnie poty ze swojego silnika nie redukujac biegu zeby manewr wykonac dynamicznie bo oszczedsza paliwo i redukcja spowoduje wieksze spalanie pakuje sie na lewy majac w nosie pedzace auto za nim.koles pedzacy lewym ma swiadomosc ze inni go widza i w taka pogode nie zajada mu drogi nie wytracajac predkosci korzysta z trzeciego pasa i oszczedzajac czas i paliwo potrzebne do nabrania predkosci plynnie wykonuje manewr wyprzedzania.zal mi tych pseudo scenarzystow szukajacych sensacji przegladajacych nagrania ze swoich kamerek i mwawiania publice ze jakis przestepca przekroczyl linie ciagla i go wyprzedzil.ludzie kochani przestancie podniecac sie swoimi nagraniami i zacznijcie uzywac swoich szarych komorek.kazdy kierowca ktory zna swoj samochod i racjonalnie potrafi ocenic sytuacje na drodze wykona podobny manewr jak kierowca na filmie.decydujac sie na manewr wyprzedzania ocen racjonalnie sytuacje na drodze,lewy pas ma jechac i kazdy wie ze jedziemy z taka predkoscia na jaka pozwala auto i warunki.jak jakis pseudo kierowca sie wychyla z prawego niech popatrzy w lustereczko czy jego zgodny z przepisami manewr jest zgodny z niepisanym kodeksem lewego pasa.wiele razy jako kierowca parzac jak jakis slimak zaczyna wyprzedzanie i powoli zmienia pas na lewy zosawia mi tyle miejsca ze z predkoscia 140 jestem w stanie racjonalnie oceniajac droge i pamietajac o ograniczonym zaufaniu zmienic plynnie pas na prawy i nie zgodnie z przepisami go wyprzedzic co powoduje wielkie poruszenie i dyskusje jaki jestem niebezpieczny dla otoczenia.pozdrawiam wytrawnych kierowcow rozumiejacych sytuacje z filmiku a lamusow niepozdrawiam.
To że ktoś mógłby zjechać i puścić szybszego to jedno, ale skąd policja się o tym dowiedziała ? Czy to był donos ? Bo chyba tam policji nie było. Poleciał z tym na policję ?
Lewy pas służy do wyprzedzania, a ze ty go zajales to wyprzedzał z lewej. Zawsze pamiętaj o tej pierwszej części zdania, to nie będziesz zdziwiony.
50 sekund filmu ale nagrywający już nazwany królem lewego. Ludzie. Mózgi!!! W głowach są mózgi!!!
50 sekund ciągłej jazdy lewym pasem, gdy na prawym są trzy samochody w odstępach kilkuset metrów od siebie? Widzę tu prawo jazdy do rewizji.
Wlecze sie lewym, a potem szybki donosik jak to mówi “na pały”
Z nagrania można to różnie oceniać. Na żywo pewnie wszystko wyglądał zgoła inaczej.
Ja mogę się pochwalić co robię w sytuacji, kiedy kogoś wyprzedzam na autostradzie, a w lusterku widzę kogoś kto jedzie ode mnie szybciej. Są dla mnie dwa sposoby – jeśli mogę to odpuszczam wyprzedzanie i czekam aż ten szybszy przeleci (tak, jak trzeba to wracam na prawy pas). W przypadku, kiedy już jestem w takim miejscu, że nie ma jak się schować na prawy pas to będąc na wysokości wyprzedzanego pojazdu włączam prawy kierunkowskaz. Dzięki temu ten szybszy zna zawczasu mój zamiar i może dostosować prędkość tak, aby nie dojeżdżał mi na zderzak, ani niepotrzebnie nie hamował. Dobry kierowca skorzysta z takiej podpowiedzi, odpuści na chwilę nogę z gazu i będzie sobie mógł dalej jechać ze względnie stałą prędkością – mi korona z głowy nie spadnie, a i nie będzie dochodziło do podobnych ekscesów jak na filmie.
W pełni pochwalam twoje podejście. Współpracujmy na drodze a każdemu będzie się lepiej jeździło.
Dodajmy jeszcze, że w sytuacji wyprzedzania warto jednak wcisnąć ten gaz i trochę przyspieszyć na ten moment, o ile oczywiście warunki pozwalają. Wyprzedzanie z różnica prędkości rzędu 5km/h powinno pozostać domeną ciężarówek, a nie osobówek. 😉
Zgadzam się z Borkiem. Najgorsze co może być, jak szeryf “wyprzedza z prędkością jaką jechał prawym pasem”. Nawet na moment nie przypomni sobie że ma taki pedał do przyśpieszania, bo po co. Lepiej jechać jak na piknik, i to zajmując dwa pasy.
I to jest prawidłowa reakcja kierowcy ja też dokładnie tak robię chociaż nie posiadam małej mocy pojazdu bo nigdy nie wiadomo jak szybkie auto będzie za nami pozdrawiam
Patrząc po komentarzach widzę jeden absurd.
Wrzuć filmik jak kierowca tira wyprzedza innego tira przez 2 minuty to wszystkim odpierdala! Tiry na tory!
Wrzuć filmik jak jakiś Janusz uskutecznia lewy pas od paru dobrych kilometrów i grubo powyżej dwóch minut i wszystko jest w porządku! On przecież wyprzedza! Ma prawo! Jedzie szybciej!
Od tej pory wsiadam w tira, zajmuje lewy pas, odcinka na 90kmh i wyprzedzam wszystkich jadących 89kmh. I chuj wam, za przeproszeniem w dupę, jadę szybciej, WYPRZEDZAM!
Stary, tylko błagam, nie na wschodnim odcinku A2. Ja tam często jeżdżę! 😀
Widzę, że dla większości komentujących ważniejsze jest ich święte prawo do zapier******* lewym pasem jak szybko im się tylko podoba, niż zdrowy rozsądek. Ale pokrywało by się to z tym co widać bardzo często na drogach w Polsce – ile fabryka dała i w d**** mam innych.
W tych normalnych krajach nikt jak baran nie skacze ciągle z lewego pasa na prawy, żeby tylko nie urazić uczuć paru gości bez grosza wyobraźni, któremu rzecz jasna się spieszy, bo może jechać tylko 30km/h ponad górnym limitem prędkości. W Niemczech, Francji czy Wielkiej Brytanii działa to tak samo – auta wyprzedzają lewym (w UK rzecz jasna prawym) pasem ale jeśli jedziesz szybciej niż ci z prawego, to nikt ci na ogonie nie siedzi. Skończysz wyprzedzać kolumnę wolniejszych aut, zjeżdżasz na środkowy pas, reszta, która jechała za tobą przyspiesza i jedzie dalej.
Kultury więcej by się przydało naszym kierowcom, bo filozofami są najlepszymi na świecie 🙂 Zresztą widać to doskonale w tych komentarzach.
Ktoś tu chyba nigdy za granicą nie był… Niemiec nie siedzi na zderzaku… dobre sobie. Oni są jeszcze lepsi od nas. Że już nie wspomnę, że w tworzeniu tzw “ształu” to oni są mistrzami jakich mało na świecie. Niemcy to parodia kierowców.
Nie większa niż Polacy. Niemcy przynajmniej trochę kultury mają. Od ponad 12 mieszkam na zachodzie, także tego… nie trafiłeś z komentarzem. Tylko jak do Polski przyjeżdżam to znów agresor mi się włącza, jak widzę tych cwaniaków w BMK’ach, jeden mądrzejszy od drugiego.
Oooo patrzcie. Polski Niemiec się odezwał. Czyli ten najgorszy typ kierowców. Jesteście gorsi, niż rodowici Niemcy. Biorąc pod uwagę wykonywany zawód zrobiłem i tak pewnie więcej kilometrów po Niemcowni, niż Ty przez całe życie mieszkając na miejscu.
Niemcy to parodia kierowców i tego nic nie zmieni. Zero kultury, zero obycia – tylko przepisy. Niemiec nie przepuści nawet karetki jadącej do jego własnej matki, jeśli przepisy na to nie pozwolą. Proszę Cię, porównuj do kogo chcesz, ale nie właśnie do Niemców.
Czytaj ze zrozumieniem 🙂 Pisałem o Niemcach, ale nie napisałem, że tam mieszkam.
Problem w tym, że Polacy na drodze ani przepisów się nie trzymają, ani kultury nie mają i zdrowego rozsądku. Niemiec przynajmniej przepisów się słucha, to już połowa sukcesu. Jeździłem sporo po Niemczech i złego słowa powiedzieć nie mogę o nich. Skoro ty masz tyle uwag, to może problem leży w tobie a nie w nich, nie wpadłeś na to?
Tak nie pasuje mi Niemiecki styl jazdy, ponieważ Niemiec tak trzyma się litery prawa, że nie puści karetki na czerwonym świetle nawet gdyby ta jechała do jego matki. Więc naprawdę, porównuj do każdego, nawet do makaroniarzy, ale nie do tych pseudokierowców Niemców. Mają zajebiste drogi, dobre samochody, a całe Niemcy jednym wielkim “ształem” stoją. Niemiec tak stosuje przepisy, że drogi są wręcz nieprzejezdne nawet przy umiarkowanym natężeniu ruchu. Siedzą sobie na zderzakach lepiej jak Polacy mimo, iż podobno tak niemiecka policja ściga za te odległości… jak to kiedyś gdzieś trafnie ktoś mi powiedział “żeby nie Niemieckie zabory, to Polacy by całkiem nieźle jeździli”.
Cytuję komentarz autora nagrania zamieszczony na youtube:
“nie zjechałem bo mi sie nie chciało bo za raz bym musiał znów na lewy wjechać a on dostał mandacik hehehehehehheheheheheh”
Także sugerowałbym się zreflektować tym, którzy go tutaj popierają 🙂 Gość jest zwyczajnym egoistą, który nie powinien wyjeżdżać na drogi publiczne. Sam przyznał, że zjeżdżać mu się NIE CHCIAŁO.
Po za tym doniósł na policję.
Huuumm widać dokładnie że nagrywający wykonuje manewr wyprzedzania i raczej miał zamiar powrócić na prawy pas (spokojnie)
Nie wiadomo co było wcześniej … jak długo poruszał sie lewym nim go opuścił. Może blokował …
Dalej
Ewidentnie widać, ze czarnemu spieszyło się( i to w takich warunkach :-I ), a bezpieczniej mógł to zrobić prawym pasem nie łamiąc przy tym przepisów (w takich miejscach raczej nie ustawiają znaków Zakaz Wyprzedzania, a i pagórek wzniesienia też to nie był)
Ale co nagrywający wyprzedzał pomiędzy tymi dwoma samochodami? Krople deszczu? Oczywiście nagrany to inna para kaloszy, takich powinno się zdejmować z dróg – nagrywający jednak też ma jeszcze w ch i troszkę do nauki.
Powietrze zmieszane z wodą wyprzedzał, nie widzisz?
Nie tfu, czekaj…
Z liniami na drodze się ścigał…
Ciotka nie mógł przeżyć ,ze go cytryna włydymał przy kobiecie rozprół się i doniósł na psy.chuj ci w Dupę brudasie.Nauczysz się ze lewego się nie blokuje cioto z małym pindolem.
Pajacyku z kamerką, idiotą jesteś ty, pseudo mistrzu lewego pasa! Na miejscu policjanta ukarałbym ciebie za okupowanie lewego pasa. od momentu wyprzedzenia białego auta, było na tyle czasu byś dupku zjechał na prawy pas, wszak w Polsce obowiązuje prawostronny ruch! Zachowanie kierowcy wyprzedzającego kamerkę pasem wyłączonym z ruchu jak najbardziej naganne, ale kamerka też powinna dostać bejsbolem w łeb za blokowanie lewego pasa
Zachowanie oby kierujących jest karygodne. Mając prawy pas wolny zjeżdża się jeśli ktoś z tyłu porusza się szybciej. Co to nas kosztuje? A kierowca z tyłu nie musi hamować, wystarczy tylko pomyśleć i chcieć! Co nie zmienia faktu że kierujący w Citroenie to kretyn który ma więcej szczęścia niż rozumu, bo jakby wcześniej pas zieleni się zaczął to całkiem możliwe że kierowca z kamerką nagrałby grubą akcje.
ciesze ,że jestescie ci którzy dostrzegają ilu mamy lewicowców na drogach,mam nadzieje ze bezmyślni ktorzy jażdżą lewym nawet z dopuszczalną max prędkością strybią wkoncu,ze nie są sheryfami,nie są najszybsi w miescie i mają obowiązek trzymania sie prawego pasa gdy nie wyprzedzają. prowokujecie swoją bezmyslnoscią a pozniej nagranka na policje,żal!
ja pier…. co sprowokowal? jak ktos nie potrafi wytrzymac minuty jazdy wolniej niz jego wymarzona predkosc i przez to wyprzedza w ten sposob to nie powinien miec prawa jazdy! jak wy wszyscy dostaliscie parwo do jazdy ?:)
Jak Ty otrzymałeś prawo jazdy kolego “asdf” skoro odległość widoczna na nagraniu jest dla Ciebie “niebezpieczną” do zmiany pasa. Leczą mnie tacy “kierowcy” za worek ziemniaków, którzy potrzebują pół kilometra do zmiany pasa ruchu, bo mniej to przecież “stwarzanie zagrożenia”. Ja bym Ci proponował przyjacielu udanie się na badania psychotechniczne. Tam jest taki fajny test, który ma ustalić Twoje zdolności do oceny odległości. Najwyraźniej masz z tym problem i autor nagrania również. Ja w ogóle proponuję na drodze o jednym pasie ruchu na stronę zjechać na przeciwny pas ruchu i też wyprzedzać w ten sposób. Tylko poczekajcie na tira jadącego z naprzeciwka. Ogromnie przysłużycie się społeczeństwu eliminując swój byt z ruchu drogowego.
Całe to pieprzenie jest tym bardziej irytujące, że gdy DOKŁADNIE TO SAMO co autor nagrania robi kierowca ciężarówki to jest oburzenie, że zakaz dla tirów, tiry na tory. A przepraszam bardzo, niech ktoś mi wskaże różnice pomiędzy autorem nagrania, a wyprzedzającym tirem? Ja nawet skłonny powiedzieć, że kierowca tira przynajmniej zjeżdża od razu po wykonanym manewrze wyprzedzania. Wiem, że kierowca ciężarówki zwolni lewy pas, gdy tylko stanie się to możliwe i zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 2 minuty, nawet mniej. Kierowcy osobówek wyprzedzają się po kilkanaście kilometrów, grubo powyżej 10 minut niekiedy. Ale oczywiście to kierowcy tirów są najgorsi, bo śmią wyprzedzać przez minutę, ale nikomu nie przeszkadza, że potem inny Janusz w resoraku uskutecznia dokładnie to samo przez pół godziny.
cytujac posta z gory: “najpeirw potrzebuje pare sekund zeby zaczac zmieniac pas w bezpiecznej odleglosci od auta ktore wyprzedzil… potem pare sekund na to zeby ten pas zmienic, w tym momencie jest powiedzmy w polowie odleglosci miedzy wypredzonym a autem przed nim… i w tym momencie moze go wyprzedzic auto z tylu… tylko ze zanim ono go wyprzedzi to gosc bez zmiany predkosci zgarazuje albo znajdzie sie niebezpiecznie blisko auta z przodu… ”
i nie nie musial na sile zjezdzac dlagtego ze kretyn z tylu mial zablokowany gaz
asdf – powiem tak. Jesteś zakałą drogi, taki wysuwam wniosek. Nie potrafisz trafnie ocenić sytuacji na drodze. Jesteś zakała i jedną wielką drogową pizdą.
Pseudokierowcą, dla którego odległości między autami wynoszące około 300-stu metrów to za mało na zmianę pasa ruchu, bo potrzebujesz pasa startowego, żeby cokolwiek na drodze zrobić. Jesteś taką zakałą, która widzi na horyzoncie wolniej jadący pojazd to nie zmieni pasa, “bo nie”.
I naprawdę nie rozumiem co złego jest w powrocie na prawy pas i zredukowaniu prędkości. Podaj mi przepis, który mówi, że masz się poruszać non stop ze stałą prędkością. Naprawdę mam gdzieś to, że będziesz musiał zwolnić. A ja jadąc za Tobą lewym pasem nie muszę zwalniać? Też muszę, ale tego już nie widzisz. Ograniczasz się do czubka własnego nosa. Ty na prawy nie wrócisz, bo będziesz musiał hamować, ale ja mam hamować przed Twoim majestatem, bo Ty w danym momencie uznałeś, że 100kmh to dla Ciebie bezpieczna prędkość i chuj wszystkim w oko, bo jedzie pan i władca. Masz zasrany obowiązek wrócić na prawy pas, zredukować prędkość i poczekać na ponowną możliwość wyprzedzania. Takie jest prawo. Skoro ja muszę zwolnić dojeżdżając do Ciebie na lewym pasie to Tobie też nic się nie stanie jak zwolnisz dojeżdżając do kogoś na prawym pasie.
Oj wiesz, ja w ostatnim tygodniu na A2 kilka razy trafiłem na takich kierowców ciężarowych, którzy uznali za konieczne wyprzedzanie np. 6 innych ciężarówek za jednym skokiem, mimo że miejsca pomiędzy nimi było dość na pięć takich ciężarówek. Konfuzja na drodze totalna, sznurek za tymi mistrzami miał chyba kilka kilometrów pod koniec. 😉
Na szczęście były to wyjątki, jakich nie spotkałem nigdy wcześniej i oby nigdy później.
Debile są wszędzie i to nie ulega wątpliwości. Jednak zwracam po prostu uwagę na ten niedostrzegany fakt, iż piętnujemy wyprzedzające się ciężarówki, a nie dostrzegamy tej hipokryzji, że jadąc osobówka nie rzadko niczym się nie różnimy. Bo czymże różni się ten wyprzedzający tir, od osobówki, która napierdala wręcz lewym pasem przez kilkanaście kilometrów. Bo dla mnie nie ma różnicy. Jeden i drugi mnie blokuje.
Jak mnie denerwuje jak jadę po śląsku trasą średnicową i ludzie jadą tym środkiem (zawsze lepiej niż lewym). A prawym pasem 20m przed nim jedzie auto z podobną prędkością… Wszyscy z tyłu muszą się upychać na lewym pasie razem z AUTOKARAMI tym samym dostosowując się do an lewym pasie do autokaru który musi wyprzedzić idiotę ze środkowego pasa. A równie dobrze autokar mógłby wyprzedzać środkowym pasem gdyby kretyni nie blokowali środkowego. I nagle 3 pasy ruchu są, ale z tyłu wszyscy muszą zwolnić.
Prawie codziennie jeżdże akurat tym odcinkiem i powiem wam jedno, tam kierowcy jeszcze długo będą się uczyć jazdy po drodze która ma więcej niż 1 pas. Przecież to jest nagminne że jeździ się tam lewym pasem bo prawym to aż wstyd jechać, taka jest mentalność kierowców a żeby było śmieszniej to policja też tak robi. Już nie mówię o tym że troche wcześniej w Bielsku-Białej na zakrętach ktoś ciągle wypada. Zresztą same wjazdy w zakręty też są jakoś dziwnie wykonywane przez kierowców bo co drugi na zakręcie zajmuje oba pasy jakby miał na nim pierwszeństwo. Jak jeżdę po całej Polsce tak jeszcze takich tłuków jak te bielskie matołki to nie spotkałem nigdzie…
Nagrywający prawie się zesrał z podniety, że będzie mógł donieść na kogoś, pewnie jak za dawnych czasów.
Zjechałby , zeby wyhamować bo juz zbliżał sie do kolejnego pojazdu. Wasze komentarze mnie rozbrajają. Pewnie połowa najdalej to wyjechala z pod domu do biedronki i na oczy nie widziała drogi z więcej niż jednym pasem. Wyprzedziłby te dwa samochody, zjechałby i po sprawie ale jak to Polsce , każdemu sie bardziej spieszy
Jakoś nie widzę, żeby po wyprzedzeniu tych dwóch zjeżdżał na prawy pas… widać lubi podążać lewym pasem jak większość w naszym kraju. Czasem łatwiej prawym kogoś wyprzedzić niż czekać aż koleś łaskawie zjedzie z lewego pasa.
Trafny komentarz. Do Januszy Autostrady, Mistrzów Długiej Prostej i Pedału Gazu zwyczajnie nie dociera, że to, co zrobił nagrywający to właśnie prawidłowa jazda lewym pasem. Lewy pas służy do wyprzedzania. Nie do tego żeby był pusty bo jakiś Janusz Autostrady czy Mistrzów Długiej Prostej i Pedału Gazu myśli, że jest sam i lewy pas jest tylko dla niego.
W związku z tym apeluję do powyższych – zobaczcie (na necie bo na wyjazd pewnie i tak was nie stać) jak wygląda kultura jazdy na niemieckiej autostradzie. Pewnie i tak nie obejrzycie bo wiecie lepiej więc opowiem – każdy trzyma prawidłowy odstęp, ograniczenia prędkości są przestrzegane, a agresji jest bardzo mało.
Tym, którzy jeszcze nie zrozumieli o co mi chodzi wyjaśniam: nagrywający wyprzedzał z godnie z przepisami. Z kolei nagrywany popisał się kompletną głupotą stwarzając niebezpieczną sytuację w złych warunkach pogodowych. Niech już sobie jedzie tak szybko jak chce, ale jeżeli ktoś przed nim wykonuje manewr wyprzedzania to należy poczekać aż skończy i wtedy jechać dalej zamiast pokazywać swoje ubóstwo intelektualne.
P.S. Dla tych, którzy nadal nie rozumieją: przepraszam za używanie trudnych słów i nie używanie bluzgów, ale poniżej pewnego poziomu nie będę schodził.
mamo, a juz myslalem, ze jestem jedyny tu ktory widzi, ze nagrywjacy jechal calkowicie poprawnie…. dzieki! 🙂
co ty chłopie pier$%&#lisz???? O jakim wyprzedzaniu ty opowiadasz? Przecież kamerka nie wyprzedza tylko cały czas sączy się lewym pasem mądralo za dwa grosze. Szkoda , że nie potrafisz zrozumieć, że w Polsce Obowiązuje ruch prawostronny. Kamerka, po wyprzedzeniu białego auta miała na tyle miejsca i czasu by zjechać na lewy pas! Pajac z kamerką widział zapewne w lusterku nadjeżdżający z dużą prędkością samochód ale szeryf nie zjechał, bo chciał sprowokować tę sytację. Zatem przestań pird%^*&*lić głupie farmazony bo czytając ciebie każdy wie, że gówno wiesz a do tego popisujesz się swą tępotą. Owszem przydałoby ci się wyjazd na niemiecką autostradę byś zobaczył, że na autostradzie lewy pas wykorzystywany jest wyłącznie do wyprzedzania, a jeżeli komuś przydarzy się jechać lewym pasem a zauważy szybszy pojazd z tyłu, natychmiast zjeżdża na prawy pas! Wiem, że nic tego nie zrozumiałeś, więc powiem ci prościej. GÓWNO PRAWDA! Kamerka jadąc ciągle lewym pasem, bez żadnego powodu i po wykonaniu manewru wyprzedzania, popełnił wykroczenie! capire
? czy wytłumaczyć ci tłuku na rysunkach?
O, agresja.
” a jeżeli komuś przydarzy się jechać lewym pasem a zauważy szybszy pojazd z tyłu, natychmiast zjeżdża na prawy pas!”
…w Niemczech? Na głowę upadłeś kolego. W Polsce ludzie ze strachem spierdzielają z lewego pasa, bo zaraz się jakiś baran z kompleksami za nimi pojawi waląc długimi, na zachodzie nikt nie ucieka od razu, bo ten z tyłu grzecznie jedzie za autem przed sobą i czeka aż zjedzie – to się nazywa K U L T U R A, zapisz sobie.
Tak i do tego pierdzą fiołkami, chłopie tam to dopiero migają, nie ma takiej patologii jak u nas ale po autostradach jeżdzi się tam szybko, a zawalidroga dostaje światłami po dupie dużo bardziej niż u nas.
O czym Ty pieprzysz. Jak ktoś tu policzył, odległości między autami z perspektywy kamerzysty to 20 sekund. Wystarczająco, by zjechać, zostać wyprzedzonym i wrócić bez zmian prędkości, bez gwałtownych manewrów i bez stwarzania zagrożenia. Świadczy o tym fakt, że Citroen wyprzedził go momentalnie. Jeśli Citroen dał radę wyprzedzić, znaczy było miejsce by zjechać.
I przestań pieprzyć farmazony, bo autor nie jedzie zgodnie z przepisami i utrudnia ruch drogowy. Najwyraźniej znowu jak tu ktoś słusznie zauważył, jesteś jednym z tych co potrzebują pasa startowego prosto z Szybkich i Wściekłych 5, bo ~300m to dla Ciebie za mała odległość pomiędzy autami. Idź jeszcze raz na kurs, może najlepiej na jakieś badania psychotechniczne, a najlepiej to w ogóle się za kierowanie pojazdami nie bierz.
Tacy jak Ty nie rozumieją, że przez was drogi są permanentnie zakorkowane. To Wy tworzycie nieprzejezdne drogi. Polskie obwodnice miast są zajebane głównie przez takich ludzi, którzy nie rozumieją, że lewy pas nie jest do jazdy ciągłej i naprawdę nikogo nie interesuje, że Ty musisz właśnie wyprzedzić 20 aut na raz, bo “Tobie nie opłaca się zjeżdżać”. W Niemczech jest to samo, bo tam to już w ogóle jazda “z literą prawa” osiąga rozmiary apogeum. Niemcy ze swoją przepisową jazdą są tak sławni, że krążą legendy, iż pierwsze słowo Niemca po narodzinach to “Stau”. Kierowcy tirów ze swoim wyprzedzaniem po autostradach to aniołki w porównaniu do takich jak autor nagrania. Stokroć wolę za tirem jechać jak za takim burakiem. Tirowiec zjedzie mi zaraz po zakończeniu wyprzedzania, które trwa 2 minuty. Burak jedzie 20km nie zjeżdżając wcale i mając w głębokim poważaniu, że tworzy zator drogowy.
Skoro tak lubisz “zachodnią” kulturę jazdy to rekomenduje Ci zapoznać się z brytyjskim kodeksem drogowym, gdzie prawy pas (analogiczny do naszego lewego, dodam aby ułatwić Ci dedukcję) jest pasem wyjętym z ruchu. Można nim wyprzedzić, ale nie można nim jechać, jeśli nie masz nikogo po lewej. Za jazdę prawym pasem na Autostradzie (Motorway) jest mandat o wysokości 325 funtów. Więc nasz kulturalny posiadacz kamerki w UK zarobiłby za ten filmik minimum 2000 zł mandatu.
Gdzie by hamował? Popatrz ile czasu zajmuje mu dotarcie do następnego pojazdu, zdążyłby trzy zdrowaśki odklepać. Dojazd do Mokki też mu dobrą chwilę zajął, widocznie inaczej nie potrafi…
najpeirw potrzebuje pare sekund zeby zaczac zmieniac pas w bezpiecznej odleglosci od auta ktore wyprzedzil… potem pare sekund na to zeby ten pas zmienic, w tym momencie jest powiedzmy w polowie odleglosci miedzy wypredzonym a autem przed nim… i w tym momencie moze go wyprzedzic auto z tylu… tylko ze zanim ono go wyprzedzi to gosc bez zmiany predkosci zgarazuje albo znajdzie sie niebezpiecznie blisko auta z przodu… Nie mial obowiazku w tym wypadku zjechac i ja tez bym nie zjechal. Dlaczego on mial chamowac a nie koles z tylu? czemu gosc z tylu nie mogl wytrzymac 30 sek zeby normlanie wyprzedzic?
Rece mi opadaja jak czytam kometnarze kolegi KierowcaBombowca.. tak sie skalda ze po Niemczech jezdze sporo i ludzie robia te same bledy jak polacy z trzymaneim sie pasa lewgo pasa czasami… roznica jest taka, ze w polsce mistrzowie prostej dojezdzaja do zderzakow, mrugaja albo jak na filime tutaj wyprzedzaja poboczami. Tam ludzie rozumieja duzo czesciej skad bierze sie dana sytuacja 😛
Cala dyskusja tu jest totalnie z dupy… mistrzowie prsotej krytukuja kolesia ktory jechal bezpiecznie a pomijaja zachowanie buraka ktory jechal niebezpiecznie.
Chłopie, ten “mistrz prostej” wyprzedziłby cię pewnie na łuku zanim byś zarejestrował że poza tobą ktoś jest na drodze… Parę sekund tu, parę sekund tam – nie wiem skąd ty bierzesz takie rzeczy, ale naprawdę miejsca było dość aby bezpiecznie zmienić pas i wrócić na lewy po manewrze. Pomijam już fakt, że filmujący przed wyprzedzeniem Mokki też jechał długo lewym pasem, może wbił się celowo żeby go citroen nie “zablokował”? Nie wiem, ale często obserwuję takie głupie zachowania jak ktoś na długo przed właściwym wyprzedzaniem zajmuje lewy pas ze strachu, że ci nadciągający z tyłu dotrą do niego zanim on sam wyprzedzi. I to jest dopiero mistrzostwo, jak się za takim cwaniaczkiem zbiera cały sznurek, bo jaśnie pan woli wyhamować 15 innych samochodów ze 140 do 110 niż gdyby on sam miał zejść ze 110 do 100. Ujma na honorze przecież! Lepiej niech czeka większa liczba ludzi, dlaczego udzielny książę ma czekać sam?
Czemu drugi kierowca zachował się jak się zachował – nie wiem, nie jestem psychiatrą. Za to należy mu się sto batów pod pręgierzem w centrum miasta, poza tym policja zajmuje się sprawą. Zadowolony?
Celne spostrzeżenie i do tego świetnie opisane. Będę z niego korzystał jak znowu zobaczę takiego emeryta na lewym pasie 🙂
Dokładnie. Co to w ogóle za argument, że “nie zmienię pasa, bo będę musiał hamować”. A kogo do diabła interesuje, że ktoś będzie musiał hamować. Naturalne, że dojeżdżam do kogoś jadącego wolniej to zwalniam i czekam na ponowną możliwość wyprzedzania. To, że komuś się nie chce hamować nie jest argumentem do blokowania wszystkich pozostałych. To taki durny argument, bo idąc tą drogą ten z tyłu na lewym, który leci jak pocisk 200kmh może też nie ma ochoty zwalniać i co wtedy? Ale musi… no bo jedzie turysta lewym pasem 110 i chuj. Citroen ma zwolnić do prędkości autora, ale autor nie zwolni do prędkości pojazdu na prawym pasie… cóż za hipokryzja.
mistrz lewego pasa oburzony ze ktos go wyprzedza 🙂 oczywiscie nie popieram wyprzedzania w taki sposob ale kurka wodna. Jak siądziecie na tym lewym pasie to jak glonojad do szyby! Granatem nie oderwie ! Nastepnym razem nalezy sie zastanowic czy samemu robi sie tak wszystko jak nalezy i jak trzeba 🙂
Tytuł filmu jest o nagrywającym ? Oboje panowie nie powinni jeździć drogami szybkiego ruchu i autostradami 😉
“oboje panowie”.
Ty powinieneś się nie wypowiadać, albo wrócić do podstawówki analfabeto.
Na wszelki wypadek nie ryzykujesz wskazania jak powinien napisać. Bardzo roztropnie.Mimo tego nie uniknąłeś wpadki ortograficznej. I po co ci to było?
Przyganiał kocioł garnkowi… 😉
Autokorekta? Helloł!
Koleś z Citroena przegiął, ale autor filmu też się popisał swoją inteligencją – było spokojnie na tyle miejsca, ze mógł zjechać na prawy i go puścić, ale nie on WYPRZEDZA… auto, które jest pół kilometra dalej…. i nie zjedzie na prawy. Albo gorzej – nie widział go bo nie patrzy w lusterka.
I kto tu jest idiota pytam się?
Naprawdę waszym problemem jest to, że autor nagrania od razu nie zjechał na prawy pas po wyprzedzeniu Mokki? Jakby jechał 200km/h na godzinę i trzymal się lewego pasa pewnie powiedzielibyście to samo? Niektórym się w Polsce wydaje, że każda droga to niemiecka autostrada i każdemy wolno jechać ile mu się podoba. Chociaż na zachodzie do takiej sytuacji by nie doszło, kierowca BMW poczekałby grzecznie aż auto nagrania wyprzedzi kolejne auto, zjedzie na prawy pas i wtedy by pruł dalej. Ale nie w Polsce, każdemu się cholera za bardzo spieszy.
ma spadac na prawybo tam jego miejsce
ma jesli jest miejsce, a na tym filmie musial by od razu zaczac zwalniac zeby nie zgarazowac aut na prawym… wiec zostal na lewym bo takie jego prawo 😛
Nie żeby coś ale w momencie kiedy on mógł na spokojnie zjechać to facet był już na równi z nim, ale to szczegół którego nikt nie zauważy.
dokladnie tak! a wyzej mnie jada, za to ze uwazam podobnie 🙁 to straszne jacy ludzie jezdza po drogach 🙁
Nie, wyżej cie jadą ponieważ uważasz że między poszczególnym autami miał
za mało miejsca żeby zjechać, tam byli nawet ok 20 sekund między kolejnymi wyprzedzanymi autami. Jesteś chcą niedorozwinięty jeśli twierdzisz że to za mało żeby spokojnie zjechać. I już nie manipuluj swoimi wypowiedziami 🙂
Nie pitol bo to Ciebie wyprzedził ten Citroën, udzielasz sie tu nadwyraz emocjonalnie i odnosze wrażenie że próbujesz się wybielić.
Szerokości.
Rejestracje czyta jakby był opóźniony 😀
Nagrywajacy po jasna choinke sie wleczesz lewym? Wyprzedziles to spieprzaj dziadu na prawy pas. Lewy sluzy TYLKO do wyprzedzania. Manewr wyprzedzajacego nieprawidłowy ale spowodowany Twoim ślamazarnym wyprzedzaniem i nie patrzeniem w lusterka
Nie chcę nic mówić ale nagrywający przecież wyprzedzał – Ty nigdy nie wyprzedzałeś kilku aut na raz? Nie możemy ocenić nagrywającego bo nie wiemy z jaką prędkością jechał, jeśli z maksymalną dopuszczalną – to jechał prawidłowo.
Ależ co to znowu za warunek? Oczywiście że powinien zjechać na prawy, miejsca i czasu było dość. Ja nie mam z tym problemu jeżdżąc dostawczym, a tutaj – ciapciak chyba raz w miesiącu za kierownicę siada…
pomijajac, ze miejsca nie bylo do BEZPIECZNEGO zjechania tak zeby nie chamowal, to nawet jesli siada raz na miesiac to co? ma do tego prawo i jesli jest slabszym kierowca niz mistrzowie prostej to niestety dla mistrzow ma prawo jecahc tak jak ocenia sytuacje. Mam wrazenie ze 90% komentujacych tu nie powinno miec prawka po tym co tu pisze i mnie to przeraza
Było tam miejsce i na bezpieczny zjazd na prawy pas, i na jazdę bez hamowania szczególnie przy tej oszałamiającej prędkości. Widzę, że ty kolego masz kłopot nie tylko z klawiaturą…
Lepiej nie zajmuj lewego pasa bo z takim podejściem chamujesz ruch Chamie.
Czasem wystarczy noga z gazu a wszystki na drodze jest łatwiej, obseruj sytuacje z przodu i z tyłu (lusterka). Włącz światła i myślenie.
Szerokości.
Podaj mi przepis, który mówi “Jazda z prędkością dozwoloną, jest jazdą prawidłową”.
Kurwa ludzie. Jazda przepisową prędkością nie daje karnetu na łamanie innych przepisów. Naprawdę, nikogo nie interesuje, że Ty teraz jedziesz przepisową prędkością, bo to nie ma znaczenia dla oceny sytuacji.
Masz zasrany obowiązek trzymać się prawej krawędzi jezdni, gdy tylko jest to możliwe, a na filmie jest możliwe. Odległości między autami są ogromne, a różnica prędkości autora względem pojazdów wyprzedzanych tak niewielka, że nie ma kompletnie żadnego zagrożenia przy zmianie pasa ruchu.
mam nadzieje ze nie spotkam Cie niegdy na drodze bo nei dosc, ze brak Ci logicznego myslenia to nie znasz przepisow i nie potrafisz ocenic sytuacji 😛
asdf jest prawdopodobnie zwykłym trolem który jeszcze nie posiada ani prawa jazdy ani własnego samochodu. Jeśli jest inaczej to przy takim poziomie oceny sytuacji na fonie powinien jak najprędzej zaprzestać poruszania się po drogach publicznych.
To, że nie jechał prawidłowo to fakt. Powinien zjechać po zakończeniu manewru wyprzedzania a nie kontynuować go jeszcze 30 sekund. Jeśli chodzi o prędkość to popatrz na słupki z odległosciami. 110 to maks z jaką predkością jechał. Chociaż ja bym powiedział ze nie mial nawet 100
bez jaj…w tych warunkach nie mial miejca zeby bezpiecznie zjechac na prawy pas i bez zwalaniania przepuscic pacana z tylu. Jechal w 100% zgodnie z przepisami i nie ponosi tu zadnej winy ani nie widze nic co mozna by mu zarzucic. Warunki sa trudne, odleglosci miedzy autami powinny byc wieksze niz normlanie, szczegolnie ze auta podnosza sporo wody.
Co znaczy slamazarnym wyprzedzaniem? jechal widocznie szybciej niz auta na prawym pasie wiec nawet jesli bylo to “tylko” 100 na ograniczeniu do 140 to jechal calkowicie poprawie i nie ma gosc zadnego obowiazku puszczac kretynow jadacych z tylu. Tak jak pisalem, bezpiecznie bez zmiany predkosci zjechac na prawy pas nie mial jak.
Typowe blokowanie na lewym pasie, było miejsce do zjechania na prawy pas
Wina nagrywającego. Po co się tak wlecze tym lewym pasem, przecież warunki atmosferyczne nie były tak złe żeby blokować oba pasy.
Dokładnie, Mogł wyprzedzic Mokke, zjechac, puscić po….ba i znow sobie powyprzedzać. Nie zmienia to faktu, że wyprzedzanie po linni ciągłej jest nieodpowiednie
Nagrywający to zwykły egoistyczny buc.
Jego komentarz na youtube pod tym filmikiem: “nie zjechałem bo mi sie nie chciało bo za raz bym musiał znów na lewy wjechać a on dostał mandacik hehehehehehheheheheheh”.
Typowy lewopasmowy zawalidroga.
już zdążył usunąć ten komentarz i tłumaczy się że jechał 140 km/h… jasne. Tam było maksymalnie 90-100km/h. Wystarczy spojrzeć na słupki.
Gościu należy do kółka rozancowego i na lewym pasie po prostu modli się.
akurat mnie to mało martwi, że przejechał ciągła, czy nie przejechał ciągłej – weźmy pod uwagę, że na styk zmieścił się przed pasem zielonym, ale i na tym obszarze wyłączonym z ruchu nie ma wystarczająco dobrej przyczepności, bo cały syf z drogi tam się kumuluje… piękny karambol by spowodował, przy powrocie na optymalny pas.
co do pana nagrywającego i innych ludzi, którzy widzą “za małą lukę” – luka była wystarczająca żeby zjechać, ale mam pewne sugestie, które mogą być małym wytłumaczeniem dlaczego cisnął tym lewym pasem.
1 – gdy mógł zjechać na prawy pas, to Pan z citroena już zrównał się z nim. obstawiam, że manewr ten zaczął wykonywać sporo wcześniej – nawet zanim nagrywający wyprzedził mokke.
2 – dlaczego nie zjechał później, gdy wyprzedził kolejnego – najzwyczajniej w świecie za nim nie było nikogo, kto jechałby szybciej i w takiej sytuacji mógł pozostać na tym pasie żeby nie walić większą strużką wody w poprzedzające go auta
Spokojnie – nie wiemy z jaką prędkością jechał nagrywający, jeśli dopuszczalną maksymalną, to nie robił nic źle. Już zwłaszcza że wyprzedzał wszystkie samochody na prawym pasie to znaczy że nie zamulał, bo jechał szybciej.
A nawet jeśli zamulał, to nie usprawiedliwia to nagranego w żaden sposób… no bez przesady – ” ten jedzie źle to ja mogę też pojechać źle i to będzie jego wina”
pozdrawiam !
W końcu jakiś sensowny komentarz!
Ale przecież… ON JECHAŁ LEWYM PASEM!!!!!!
Bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury.
To że jedzie z maksymalną dopuszczalną prędkością nie daje mu karnetu na lewy pas. Po zakończeniu wyprzedzania ma obowiązek wrócić na prawy nawet jeśli jedzie 300km/h. Autor nagrania to typowy lewopasmowiec zawalidroga, będzie się nim wlókł przez 20 kilometrów wyprzedzając przy tym trzy samochody.
Zobacz sobie jak duże luki ma na prawym pasie pomiędzy “wyprzedzanymi” samochodami.
Twój komentarz oraz ilość plusów jaką dostałeś utwierdza mnie w przekonaniu że Polacy nie potrafią jeździć po drogach wielopasmowych. Widać to chociażby na 3-pasmókach, zawsze środkowy i lewy najbardziej zabite a prawy wolny. Autostrada, ograniczenie do 140km/h a Janusze turlają się środkowym pasem 90km/h, podczas gdy prawy wolny.
A Twoj komentarz utwierdza mnie w przekonaniu ze nie znasz przepisow ani nie masz za gros zdrowego rozsadu.
Ma obowiazek zjechac na prawy pas ale jesli zamierza kontunuwac wyupzredzanie jak na tym fimlie to wcale nie musi. Miejsca nie bylo na tyle, zeby zjechac BEZPIECZNIE bez zmiany predkosci potem wyprzedzac nastepnegoo. Dlaczego nagrywajacy ma zjechac, zwolnic, puscic kretyna z tylu a potem dopiero wyrzpedzac a dlaczego nie moze zwolnic ten z tylu?
Nie bylo miejsca zeby zjechac, zjezdzac na prawy pas nie mozna od razu 2m po wyprzedzenia, nalezy to robic bezpiecznie, czyli tak zeby po zmianie pasa na prawy auto za nami mialo bezpieczny odstep… czyli 2-3s jazdy. W tych warunkach przez ilsoc podnoszonej wody jezcze wiecej…
Ludzie co jest z wami nie tak? kretyn wyprzedza jak poparzony, naraza siebie i innych (bo na pewno mistrzem swiata kierwonicy nie jest) a Wy krytujecie i czepiacie sie kolesia ktory jechal w 100% zgodnie z przepisami. Checie sie upewnic, zgloscie go na policje za jazde lewym pasem, jestem pewny z zadnego mandatu nie dostanie 😛
Chyba masz problem ze wzrokiem skoro uznajesz że “luki” na prawym pasie nie był wystarczająco długie by w nie bezpiecznie zjechać. Odległość dzielącą dwa pierwsze wyprzedzane pojazdy przemierza w ciągu 13 sekund. To dla Ciebie mała luka? Ta luka jest wystarczająco długa by zjechać na prawy i uprzejmie puścić szybszy pojazd. Niestety autor jest typowym lewopasmowym egoistą.
Ponadto jestem niemal pewny, że gdyby autor wrzucił dłuższy fragment to ujrzelibyśmy jeszcze większe wolne przestrzenie na prawym pasie. Całkiem prawdopodobne że wlekł się tym pasem wiele kilometrów przez co kierującemu Citroenem puściły nerwy (aczkolwiek nie usprawiedliwiam tego wyprzedzania).
Jest jeszcze inne wytłumaczenie twojego rozumowania – potrzebujesz luki o długości pasa startowego dla Boeing’a. Przy takiej koncepcji pojęcia “bezpieczna luka” wyprzedzanie podczas umiarkowanego ruchu nie miałoby końca.
Ponadto zapomniałem wspomnieć, że odległość dzielącą dwa kolejne pojazdy przemierza w ciągu 20 sekund. To jest “mała luka”?
Jeśli manewr powrotu na prawy pas co niektórych przerasta, to może nie powinni brać się za wyprzedzanie?
nie jechał w 100% zgodnie z przepisami. w PL obowiązuje ruch prawostronny, a to że on jedzie z max dopuszczalna prędkością nie daje mu prawa do blokowania lewego pasa. taki sposób myślenia rodzi właśnie “szeryfów” drogowych…
ostatnio jechałem właśnie za podobnie myślącym – jedzie sobie 100km/h lewym pasem i za nic w świecie nie zjedzie, bo on na odcinku kilkunastu km wyprzedza… mógł to zrobić spokojnie, ale “nie chce mu się”. nie cierpię takich zawalidróg
Miejsca na zestaw z naczepą a Ty piszesz że nie miał miejsca?
Szerokości
asdf cytując ” Twoj komentarz utwierdza mnie w przekonaniu ze nie znasz przepisow ” pokazuje, że to nie znasz przepisów. Od kiedy manewr wyprzedzania jest stosowany wobec pustego pasa? Nagrywający szeryf co najwyżej wykonywał manewr ślimaczego zbliżania.
Naprawdę, Jeżdżąc A1, A2, A4 i S8, non stop spotykam takich ciapciaków, co widząc tira 2 km z przodu, będą dotąd jechać lewym az go wyprzedzą. Mając w nosie ze spowalniają cały ruch co najmniej o 60 km (on jedzie, 30 poniżej limitu, ale robiąc zbitkę aut, ostatni już się wlecze o 60 km wolniej).
To ze jest ograniczenie do 140 nie znaczy, ze tyle ma jechac. Jesli jedzei 110 i wyprzedza ma calkowite prawo byc na lewym pasie i nie intersowac sie ze z tylu sa kolesie ktorym sie gaz zacia.
prawdziwi celubarze, w polsce mamy ruch prawostronny, w nieskonczonosc tez nie moze wyprzedzac, poszukajcie na necie wiadomosci o tym jak policja z tym walczy pozdrawiam wszystkie mendy szeryfow itp itd ciumki dla was :*
Chciałeś napisać ze policja się odgraża mandatami za kurczowe trzymanie się lewego pasa – bo działań w tym zakresie niestety brakuje, i to mocno w całym kraju. Bardzo często lewy pas jest tak pełen mistrzów kierownicy, że szybciej jedzie się prawym.
Przy trzech pasach to już w ogóle, środek i lewy pełne a prawy zwykle pusty. 😉
Policyjna gadka-szmatka. Tyle razy słyszałem, że mają się zabrać za januszy lewego pasa, a w ZS sami dają taki przykład: Ul Gdańska, wjazd do centrum trzymali równiutko 70 (max dopuszczalna) oczywiście środkowym pasem. Lewy zajęty bo się wyprzedzić bali, trzeba było ich prawym brać. Niby teren zabudowany, więc można, ale jak sami tak jeżdżą to jak mogą karać innych?
to zapytaj policji co mysli o tym wypadku i daj znac 😛
asdf, do ciebie nie dotrze żaden argument. Jesteś po prostu niedouczonym zawalidrogą i tyle w temacie.
wina twojej starej, że cię nie usunęła
mam cie zgłosić na policje?
Zgłoś, co ci szkodzi?
W pierwszej kolejności wywalaj wpisy z mową nienawiści.
Nie zauważyłeś idioto ze nagrywający wyprzedzał białego suwa w tym czasie.
ciekawe, jakies ople ałdi na filmikach z tej strony jadą se spokojnie z 50 w deszczu i nagle zaczynają kręcic piruaty, a francuskie auto wyprzedza poboczem w ulewie i jedzie jak po szynach:)