Menu

  • Kategorie

  • 152,000 subskrypcji

  • Ponad 67,000 polubień

  • Instagram

  • Wszystkie odcinki PD

  • wyprzedzaczPL

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • PD w mediach

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

“Próba zatrzymania kierowcy Ubera przez Taxi”

https://www.youtube.com/watch?v=KUqePbN0YSo
https://www.youtube.com/watch?v=KUqePbN0YSo

103 komentarze do "“Próba zatrzymania kierowcy Ubera przez Taxi”"

  • anonim napisał(a):
    128
    0

    Tragikomedia.

    • Suchy napisał(a):
      131
      6

      To jest patologia,

      Kolega został napadnięty i pobity prez taksiarzy, bo uwaga znalazł się w takiej pułapce taksiarzy, a co jeszcze lepsze kolega po prostu wyjeżdżał ze swojego parkingu uliczką jednokierunkową i nie jest uberowcem, dostał wpier… za niewinność, spisał numery dwóch taksówek, niestety nie ma nagrania i zgłosił jako napad z pobiciem, taksiarze się zawinęli…

      za takie akcje powinni mieć zabierane te ich cudowne licencje taksówkarskie…

      Moje zdanie też jest takie nikt im nie każe jeździć w korporacjach na taryfach też mogą dołączyć do uberowców i zarabiać…

      • waskos napisał(a):
        1
        86

        jasne, a ja jestem królewna śnieżka, wmawiaj ciemnocie, że twój kolega został pobity za nic, sam bym mu wpierdolił i tobie też za kłamstwa, to że nie miał emblematów ubera to o niczym nie świadczy bo banderowcy uberowcy nie muszą mieć oznakowanych samochodów, robią na czarno u ubera i dlatego dostał wpierdol

        • Romek Garwolin napisał(a):
          21
          1

          powietrze będziecie wozić jeszcze trochę
          ewentualnie po flache do monopolowego

        • Artur napisał(a):
          21
          1

          Taksiarze oszukiwali ludzi przez cały PRL, czyli ok. 40 lat, to teraz czas “odpękać” i 40 lat odwrotnej karmy, żeby było sprawiedliwie 🙂 Poza tym zdaje się Uber nie jest organizacją przestępczą, tak? Bo by ich już dawno pozamykali, gdyby łamali przepisy. Więc o co chodzi? Może Chińczyków też trzeba lać, bo sprzedają telewizory LCD taniej niż producenci w Europie i USA? Paranoja.

        • wakos szmatkos napisał(a):
          14
          2

          wjebałbym ci ja ty pizdo zlotowo niemyta. do roboty kurwy taksowkarskie.

        • Artur napisał(a):
          4
          1

          My uberowcy prowadzimy działalność gospodarczą i płacimy podatki abwiniaj ukraińców.A jeśli masz problem to zapraszam Warszawa ul. Szczęśliwicka

        • Marek napisał(a):
          5
          0

          Wpierdol to się należy cierpom!
          Żaden cierp nie będzie mi rozkazywał z jakich usług mam korzystać a z jakich mi nie wolno!
          Precz z oszustami bandytami cierpami!
          Precz!

    • Patriota napisał(a):
      78
      3

      To co wyprawiają taksiarze, to zaczyna powoli być terroryzmem…

      • waskos napisał(a):
        2
        35

        to nie taksiarze są powodem tego terroryzmu. poczytajk sobie o uberze co to jest i dlaczego odbierają chleb taksówkarzom stosując nieuczciwe zasady, do nasze państwo i rządzący durnymi przepisami wprowadzają taki terror

        • Romek Garwolin napisał(a):
          10
          0

          złotówy zapomniały że żyjemy w państwie prawa i zachowują się jak troglodyci

        • lol napisał(a):
          5
          0

          to sie nazywa wolny rynek rotfl

        • Piotr M. napisał(a):
          1
          0

          Tak gwoli ścisłości jakby ktoś nie wiedział brzmi kwiczenie wieprza (waskosa) odrywanego od koryta.

        • Tofel napisał(a):
          0
          0

          Bo co, wy płacicie podatki a uberowcy nie?
          Przez tyle lat siejecie propagande że płacicie cholendarne podatki!
          A tak na prawde nie płacicie ich wcale!
          Większość z was jest na karcie podatkowej, i w najgorszym razie możecie zapłacić ok. 250 PLN ale i tak tego nie odprowadzacie bo macie taki chory przywilej że odliczacie sobie od tego składke ZUS która wynosi ok. 260 PLN.
          Kierowca Ubera musi odprowadzić składki za prowadzenie działalnośći oraz podatek dochodowy w przeciwienstwie do was bo wy jestescie zwolnieni do kwoty 200 tyś. PLN obrotu. Wiec jak mieliscie okazje to nie włączaliście taksometrów. KRĘTACZE!!!

        • Marek napisał(a):
          3
          0

          Jaki terror? Cierpów jest zwyczajnie za dużo jak na Warszawę. Ot co.
          Jeśli się cierpom nie podoba jeżdżenie na taryfie, to droga wolna, w biedronce na kasie można, w mięsnym można. Sprzedawać się pod centralnym można…
          Bo póki co, to jedynie cierpy terroryzują obywateli miasta oraz innych kierowców, tylko dlatego, że chcą zmusić do korzystania ze swoich cierpiarskich usług.
          Pamiętajcie cierpy – działacie w USŁUGACH! Nie macie prawa decydować z jakich usług wolno korzystać ludziom! Jak się wam nie podoba, to wypierdalać z zawodu!

  • Deeway napisał(a):
    190
    4

    Mafia wąsatych Januszy w taksówkach.

    • Wania napisał(a):
      6
      1

      “Nasz” Janusz nagrywał 🙂

    • ajajaj napisał(a):
      58
      4

      Myślałem że wolny rynek jest, ale widać że co wolno wojewodzie… Może też napadają na zwykłych ludzi co podwożą bo im pracę zabierają…

      • Mak napisał(a):
        15
        3

        mnie np jeden taksiarz jak byłem na podwójnym gazie chciał oszukać o 2 dychy na reszcie za kurs. Wydał z 5 dych jedną dyszkę i schował tę kiermanę z kasą i czeka aż wysiądę. Ja do niego, że jeszcze 20 zł, a on:
        Już daję! już daję!
        niech spie*dala złodziej jeden szkoda, że nie zapamiętałem firmy…

      • waskos napisał(a):
        2
        21

        Co ty chłopie pierdolisz, o jakim wolnym rynku nadajesz bezmózgi idioto??? Ciekaw jestem twojego zdania, gdybyś na ten przykład wpadł na pomysł otworzenia sklepu z napojami alkoholowymi i tak, załatwiłeś sobie pozwolenie na handel alkoholem, załatwiłeś sobie zezwolenie na wybudowanie sklepu, co roku muszisz przechodzić specjalistyczne badania lekarskie czy nie jestes alkoholikiem, masz 3 sprzedawców więc zakupiłeś i załatwiłeś 3 kasy fiskalne, odporowadzasz Zus za siebie i pracowników, płacisz im pensje itd itp. pracujesz po kilkanaście godzin dziennie by zapewnic pracownikom pensje, by mieć na opłaty, podatki, prąd ZUS itd aż tu nagle obok twojego sklepu pojawia się stragan powiedzmy TRUPBER, na straganie babcia zatrudniona na czarno handluje alkoholem o połowę taniej niż u ciebie, czemu taniej, a bo babcia nie potrzebuje żadnych zezwoleń bo TRUPBER teoretycznie to nie sklep z alkoholem tylko stragan z napojami procentowymi, zatem w kalkulacji nie ma kas fiskalnych, nie ma szkolenia pracowników, nie ma ZUS ani podatków bo TRUPBER To firma zagraniczna, jaki tu masz kurwa wolny rynek, masz jedynie wolny wybór bo klient osra ciebie i twoje koszty i pójdzie do straganu bo tam taniej, wolny rynek debilu byłby wtedy gdyby twój sklep i stragan działali na równych zasadach. ten cały pojenbany złodziej Ubier to oszustwo dla naszego Państwa działające na granicy prawa a nie żadna konkurencja

        • Wojtek napisał(a):
          9
          0

          Poczytaj dokładnie jak działa Uber, a potem wyluzuj. Jedyne czego brakuje uberowi względem Twojej taksówki, to brak licencji na przewóz osób – w sumie jesteście kwita, bo buslane też nie mogą używać. Kierowcy ubera jak inni odprowadzają podatki oraz przewożą ludzi w konkurencyjnych warunkach i po konkurencyjnych cenach. Paragon klientowi nie jest potrzebny bo w historii operacji na koncie, a uber sam w sobie może odprowadza pieniądze za granicę, Ty jako kierowca do Zus. Pozdrawiam

        • ajajaj napisał(a):
          4
          0

          Z tego co zauważyłem to sam jesteś idiotą… Nikt im nie każe jeździć taksówkami pajacu…. Złe im? Niech zmienią “zawód”…

        • Marek napisał(a):
          1
          0

          Nie rozróżniasz sklepu od usług?
          Może dlatego jesteś nędznym cierpem?
          Jak się wam nie podobają usługi, to możecie iść pracować pod centralnym, albo na kasie w biedrze.
          Nie każdy musi być cierpem w tym mieście.

  • Marcin napisał(a):
    56
    2

    Przecież to napaść!

  • Anonim napisał(a):
    73
    2

    Złotówy długo sobie pracowały na taką a nie inną reputację. Są to zwykłe p*jeby, co widać na załączonym filmie.

    • waskos napisał(a):
      2
      5

      Jestem tego samego zdania, akurat w przypadku taksówkarzy, jest to przez dziesiątki lat ciężko wypracowana opinia. Trzeba mieć jednak na uwadze, że akurat w przypadku taksówkarzy większość to przyzwoici i uczciwi ludzie, niestety znacząca mniejszość która pracuje na tę złą opinię właśnie takie zdanie o taksówkarzach kształtuje, nie zmienia to jednak faktu, że ten cały Uber to nie żadna konkurencja tylko nieuczciwa firma działająca na pograniczu prawa. O ile taksówkarz by zarabiac na życie i utrzymanie musi spełniać całą litanię przepisów i wymogów typu okresowe badania lekarskie i psychologiczne, kasy fiskalne, licencja, zdane egzaminy z topografii miasta itd itp, to kierowcy ubera już żadnych z wymienionych przeze mnie wymogów spełniać nie muszą, bo jest to po 1 dobrowolne zrzeszenie, po 2 wykorzystują luki w prawie chorego państwa i teoretycznie nie wykonują usług taxi a jedynie przewóz osób. Niestety chore państwo chory system i źle pojęta demokracja i wolność rynkowa

  • Anonim napisał(a):
    9
    2

    Hahahaha… jaka dzicz!!! Ale jeden punkt ma, bo ostatniego durnia ustrzelił 😀
    Na flaszkę zasłużył. Małą! Ale zasłużoną 🙂

  • el koo napisał(a):
    21
    3

    taksówkarze to durnie

    • waskos napisał(a):
      0
      5

      twoja opinia jest tak samo śmieszna jak i ty, no cóż durnie tak mają, ty jesteś durniem większym po stokroć od taksówkarzy, a skoro to takie durnie po chuj korzystasz z ich usług? dla takich prostaków jest właśnie sruber

  • Jerzy Jeż napisał(a):
    18
    0

    Za kogo te zlotowy sie maja?

  • Azi napisał(a):
    53
    3

    Mam nadzieję, że nikt nie będzie tutaj bronił złotów.
    Taxi kiedyś jeździłem dużo, znam ich wszystkie myki. Od kiedy wszedł Uber straciłem do nich szacunek. Licencja, którą zasłaniają się taksówkarze to relikt przeszłości, który nie ma racji bytu. Uber ma zawsze nowe samochody, może nie w super opcji wyposażenia, ale wygodne, w lato od Pana dostałem z klimatyzowanego schowka chłodną wodę, zawsze bardzo przyjemnie i sprawnie.
    Sorry, taksówkarze, wiem że nie wszyscy tacy jesteście, ale na drodze nie mam już do Was ni krzty szacunku.

    • anonim napisał(a):
      21
      25

      Jakkolwiek ludzie zachwalają Ubera, należy pamiętać jedno – stosują ceny dumpingowe. Co w perspektywnie czasu może okazać się kiepskie dla konsumenta – po latach Uber zmonopolizuje rynek i to on będzie narzucać ceny.
      Dumpingu nie robią charytatywnie.

      A złotówy takim zachowaniem jedynie pomagają mu w rozwoju. Sami kręcą na siebie bata.

      • n4k1r napisał(a):
        30
        2

        Po latach będą narzucać ceny? No to pojawi się nowy UBER i zrobi ceny dumpingowe. Tak długo jak nie będzie administracyjnych barier w wejściu na rynek tak długo klienci będą zyskiwać, nikt nie wywali cen z kosmosu wiedząc, że pojawienie się konkurencji to kwestia posiadania auta.

        • anonim napisał(a):
          12
          1

          Jest możliwe że będzie jak piszesz.
          Dla jasności – ja jestem zwolennikiem usuwania barier administracyjnych.
          Tym bardziej denerwuje mnie, że złotówy domagają się wprowadzenia utrudnień administracyjnych dla uberowców, zamiast po prostu walczyć o zniesienie obciążeń które ich dotyczą (płatne licencje etc).

      • Ja78 napisał(a):
        4
        0

        A teraz pomyśl, przez ile lat taksiarze monopolizowali rynek i czy ceny są odpowiednie czy narzucone i za wysokie ??

    • waskos napisał(a):
      0
      9

      jak słucham tego typu pierdół to czekam aż napiszesz że jeszcze na odchodne zrobił ci loda. Nie mam do ciebie tumanie ani krzty szacunkyu za takie pierdolenie, to że raz czy dwa jakiś złotówa cię oszukał to jeszcze nie powód, żeby szkalować wszystkich taksówkarzy. Zastanó się popierdoleńcu iluś ty ludzi w życiu okłamał czy oszwabił. Nie bronię złotów złodziei bo sam bym takiemu łeb ukręcił, mnie się wydaje, że jak wsiadam do taksówki, to samym tym czynem ufam taksówkarzowi, więc nigdy nie pozwolę by mnie oszukał, nie przekreślam jednak tego zawodu i osób go wykonujących bo znam wielu uczciwych i pogodnych taksówkarzy

  • RRadziu napisał(a):
    12
    4

    Nie bronie ani Ubera ani Złotów..Uber też swoje za plecami ma ale taksiarze pokazali wioche..rozumiem..robić strajk itp ale bez przesady żeby napadać na kogoś

  • loloza napisał(a):
    2
    0

    Nie rozumiem tego zachowania.

  • ZST napisał(a):
    6
    2

    To jest jakaś masakra co ci taksiarze odpier…ją. Dzicz.

  • Edward napisał(a):
    9
    1

    Bandyckie zachowania

  • luk napisał(a):
    10
    1

    Taksówkarska mafia, powinien jednemu i drugiemu po nogach przejechać to by się nauczyli cwele,

    • waskos napisał(a):
      0
      5

      Kolego, zapewne określenie “cwel” znasz z autopsji, twoja sprawa, że lubisz jak cię kolega tej samej płci zasuwa od tyłu, to jednak nie powód by mierzyć własną cwelowską miarką innych. Życzę ci miłego doodbytniczego wieczoru z zastanowieniem sie jak i kogo nazywasz

  • Piotr napisał(a):
    11
    1

    Tylko jakim prawem dokonują zatrzymania / napaści / zniszczenia mienia?

  • Michal napisał(a):
    6
    1

    dzisiaj uber jutro komunikacja miejska przeciez tez odbiera im klijentele dajcie spokoj nigdy wiecej nie wsiade do taxi za to co te barany odwalaja maja sie za szefyfów juz nie tylko na drodze ale i po za nia dobrze ze ja nie jestem kierowca ubera bo bym ze soba ciezki sprzet wozil l i jak by mi tak odwalali za to ze wykonuje moja prace zarabiam na chleb to bym ich poprzetracał

    • Jaco napisał(a):
      20
      1

      Kurna, człowieku, tego się nie da przeczytać. Masz trochę interpunkcji na zapas ,,,,,,,,,,,,…………..,,,,,,,,,,,,,,,,………….

  • h0m0hunter napisał(a):
    3
    1

    niczym gestapo, jeszcze mają czelność wrzucać takie filmiki do sieci ,,, co im w tych pustych głowach siedzi …

  • Jacek napisał(a):
    5
    22

    Skoro kierowca ubera nie ma sobie nic do zarzucenia to mógł zadzwonić na policję i poczekać w samochodzie. Jakby zgłosił napaść to by szybko przyjechali. Zamiast tego wolał narażać cudze życie taranując pieszego. Nie popieram zachowania taksówkarzy z tą blokadą, ale próba przejechania jednego z nich to jeszcze większy debilizm. Gdyby ten człowiek wpadł pod koła, kierowca skończyłby w kryminale. A tak przyjechałaby policja i wszystko wyjaśniła, może nawet ukarała taksówkarzy za blokowanie ruchu co można łatwo zdjęciami udowodnić.
    Prawo jest jakie jest, można się z nim nie zgadzać, ale trzeba je stosować. Jakbyście prowadzili sklep, płacili miesięcznie do państwa te 3-4tys. zł, a wygryzała by was konkurencja która w dupie ma podatki zusy sanepidy to też byście pisali donosy i dzwonili po służbach.

    • piotr napisał(a):
      4
      2

      A co powiesz na konkurencję, która ma w dupie klienta? Potrafisz wskazać, gdzie uber ma w nosie podatki i zusy?

    • Janek napisał(a):
      10
      0

      Jacek rozumiem, że gdyby na Ciebie naskoczyła ta zgraja bandytów to byś do nich wyszedł pogadał przyznał rację, czy jednak działałbyś obronie własnego mienia i zdrowia? Pan z Renault bronił siebie przed atakiem, więc uzasadnione jest potrącenie jednego z bandytów. Czyste działanie w obronie własnej.

    • Krzysiek napisał(a):
      8
      0

      A ja rozumiem tego kierowce czy byl uberowcem czy nie. Do policji musisz sie dodzwonic, przedstawic, podac adres etc a w tym czasie dostaniesz wpierdal. A gosc nie zostal potracony tylko sie uwiesil na aucie. Mnie kibice z bejsbolem napadli i gdybym nje wyrwal w cholere to nie wiem czy bym zyl, a tak skonczylo sie “tylko” na wybitej szybie i wgniecionym dachu. Bym pewnie z 3 strzaly z bejsbola zaliczyl zanim bym wybral 112 wiec nie gadaj durnot. A co taksowkarze ze soba wożą kazdy wie – noze, palki, gazy, pistolety gazowe etc “dla ochrony” wiec ja bym tam nie chcial zeby mnie probowali zloic i to jeszcze w kilku. Do tego pewnie by zniszczyli auto bo byly takie przypadki. Chamstwo i prostactwo. Niech obniza ceny i podwyzsza jakosc lenie, to nie trzeba bedzie takich akcji. A ceny nie sa dumpingowe bo nikt by nie jezdzil jako kierowca ubera dokladajac do tego – logika. 😉

  • Anonim napisał(a):
    3
    0

    Janusze na dzikim zachodzie hahaha

  • GC napisał(a):
    6
    4

    Ubera w tej formie nie popieram. Bez licencji, bez ubezpieczenia, bez odprowadzania podatku. Chcą działać na danym rynku powinni dostosować się do obowiązujących przepisów.
    Niestety to co robią ci taksówkarze jest karygodne. Przecież to jest zorganizowany napad na tego człowieka. Czy gość z jarzyniaka też ma pobić babcię która sprzedaje na chodniku marchewkę albo jabłka?
    Trzeba walczyć z patologią która omija przepisy, ale należy to robić w oparciu i w ramach prawa. Nie chce mi się liczyć wykroczeń, ale tu prawo jazdy powinni stracić wszyscy zamieszani, kierowca ubera i taksówkarze

    • Piotr napisał(a):
      1
      6

      Przyjazd policji oznaczał by dla uberowca wniosek o ukaranie od Itd na 8000 zł. Stąd taka szopka. A taksiarze bronią po prostu swojego. Albo wszyscy niech jeżdżą na równych zasadach, albo niech zostaną zniesione wszelkie zasady.

    • Azi napisał(a):
      5
      1

      Akurat podatki jak najbardziej odprowadzają.

    • lukasz napisał(a):
      3
      0

      Dlaczego bez podatkow? Nie sadze, zeby urzad skarbowy nie wychwycil kasy przychodzacej z zagranicy na konto. A wiec bez dzialalnosci i odprowadzania podatkow wg skali (badz liniowo 19%) sie nie obejdzie… Taxi za to ma do dyspozycji karte podatkowa, gdzie niezaleznie od dochodu moga placic podatek 253 zl/mc. Od ktorego odpisuja 270 zl skladki zdrowotnej na ZUS. Zostaje im tylko ubezpieczenie spoleczne. W porownaniu do zwyklych przedsiebiorcow, badz lekarzy/specjalistow na kontraktach, zlotowy prowadza swoje dzialalnosci niemal za darmo.

    • Krzysiek napisał(a):
      2
      0

      90% firm dzialajacych w Polsce placi podatki gdzieindziej a sie na ubera wszyscy wieszaja. Zalosne. Uberowcy i tak wiecej placa podatku tu niz apple czy google czy ibm bo kupuja polskie paliwo na polskiej stacji a wszystko co zarobia i tak wydaja tu, czyli placa vaty i inne podatki zawarte w produktach. Ludzie, co wy pierdolicie? 😉
      Nie jestem kierowca ubera i raz tylko nim jechalem ale jestem za. Dlaczego? Ta sama trasa taki sam dzien i ta sama godzina, 8km – uber 25zl, taxi 75. 50 zl kurwa podatku za 8km to smierdzi na kilometr. A paliwa nie spali nawet litr..

    • waskos napisał(a):
      0
      0

      W końcu głos rozsądku wśród bełkotu idiotów nieznoszących taksówkarzy a korzystających z ich usług. Dzieki GC za wypośrodkowaną i logiczną wypowiedź. Jak chodzi o mnie to rozumiem taksówkarzy ale ich zachowanie jest mocno naganne i kwalifikuje się pod zarzuty prokuratorskie, co do ubera też się zgadzam, że to co wyprawiają to nieuczciwe i chamskie. Co więcej takie zachowania wobec uberowców nie sa tylko w Polsce, uberowcy są równie znienawidzeni w Hiszpanii i wszędzie tam gdzie prowadzą swą nieuczciwą działalność, więc zanim ktoś napluje na polskich taksówkarzy niech się mocno zastanowi nad nieuczciwym uberowcem który polską firmą nie jest.

  • Wut napisał(a):
    0
    0

    Czy ktoś wie gdzie do tego doszło?

  • 997 napisał(a):
    9
    0

    Film juz na policji?
    Zwykla napasc i wandalizm w dodatku stworzenie zagrozenia zycia…

  • Kazik napisał(a):
    0
    0

    Jaki rezultat? Wyjebali mu ?

  • Piotr napisał(a):
    12
    0

    Jestem przerażony. Jakby sałaciarze dorwali kierowcę w białym aucie to by zatłukli. Biegli jak hieny do padliny.

  • taki tam napisał(a):
    6
    1

    Już nigdy nie pojadę złotówą, a na przyszłość dla kierowcy informacja, wzywa się policję w takich sytuacjach i wszystko nagrywa telefonem, ja bym tak zrobił, bo skąd te barany z taxi wiedzą, że to uberowiec ??

    • waskos napisał(a):
      0
      4

      taki tam masz rację, zrób tę przyjemność i zaszczyt taksówkarzom i nie korzystaj z ich usług, to nie jest w Polsce przymus, takie baraństwo jak ty może zawsze sobie pójść z butra bądź skorzystać z autobusu miejskiego. Co do baranów to tą wypowiedzią sam sie kwalifikujesz do tego miana

      • Kamil napisał(a):
        0
        0

        Tak przeglądam Twoje wypowiedzi i stwierdzam całkowity brak muzgu. Zamiast im wytłómaczyć o co chodzi Ty ich wyzywasz od najgorszych. Człowieku opamietaj sie !

  • Ja czy Ty ? napisał(a):
    3
    16

    A ja tam wolę zadzwonić po taxi, jest ubezpieczenie i zawsze można reklamacje albo nawet do sądu pozwać korpo w ekstramalnym przypadku, UBEREM JEŻDŻĄ TYLKO GOŁODUPCE 🙂

  • CierpliwyADHDowiec napisał(a):
    8
    0

    Rozjechac tych bandytow jebanych, tego na masce w pierwszej kolejnosci.
    To kurwy jebane taksowkarskie!

    Zal dupe sciska psu ogrodnika ze inny ma klienta i zarabia.
    Skurwysyny jebane bez szkoly. Prawko zdal 30 lat temu i teraz bedzie z siebie kurwa przedsiebiorce robil wielkiego i ustalal kto jak ma biznesy prowadzic.

    A chuj wam w dupy tepaki, obyscie wszystkich klientow potracili i do usranej smierci stali na tych kurwa postojach w dupe jebanych. wypierdalac do sredniowiecza.

  • Janusze korpo TAXI... napisał(a):
    5
    0

    widać patologia umysłowa PRL cały czas ma się dobrze w umysłach wielu polaków…. nie było konkurencji było dobrze, jest konkrecja to źle, klienci korzystają z takiej konkrecji która, jest: tania, nie naciąga, widzi klienta a nie siebie, pomaga, lepsza jakość usług, szybciej dojadę z punktu A do punktu B, przepasze samochody (nowsze), wiem od razu ile zapłacę za kurs, i przez takie traktowanie klienta ludzie wybierają UBER-a a nie “Januszy TAXI”, którym nie opłaca się jechać 3km……

  • morpehus napisał(a):
    1
    0

    Taksiarska mafia

  • UBER-ales napisał(a):
    1
    0

    Taksówkarze to nieroby jebane, nie podoba się to wypad. Jest wolny rynek i jeśli to ja decyduję że chcę jechać z uberem to jadę i nic im do tego. Jeśli będę niezadowolony to tylko dzięki własnej decyzji że ich wybrałem. Na miejscu tych kierowców z ubera woził bym gaz pieprzowy i dobrą pałkę by w razie napaści połamać gnaty tym złodziejom z taxi.

    • waskos napisał(a):
      0
      3

      ty jesteś naprawdę taki głupi czy udajesz? a może ci ktoś płaci za to???> choć za głupotę raczej nie płacą. Zapytaj rodziców przy okazji czemu nie stosowali antykoncepcji, jaki świat byłby piękny gdyby nie idioci twego pokroju

  • Anonim napisał(a):
    4
    0

    Jak zwykle firma 400400, najgorsze taksówki i kolejny napad na kierowcę auta. Dziwię się że w łodzi ktoś jeszcze korzysta z usług tej korporacji.

  • NoSerio napisał(a):
    2
    0

    No po tym co się naoglądałem to tylko i wyłącznie uberem bym śmigał gdy przyjadę w wielkie miasto, i nie daj boże aby w tym czasie jak będę wożony zatrzymał uberowca jakiś taksiarz… od razu ma u mnie wpierdol.

  • ejs napisał(a):
    2
    0

    Pięknie, a potem płacz, ze ludzie wybierają Ubera skoro sami im robią reklamę…

  • Arkadius napisał(a):
    1
    0

    Szkoda, że mu po przeszczepach nie przejechał. Miałby sałaciaż nauczkę.

  • Marek napisał(a):
    3
    0

    Z człowieka idzie zrobić taksówkarza.
    Ale z taksówkarza człowieka już nie.

  • abc napisał(a):
    1
    0

    pizda nawet ruszyć nie umie

  • Anonim 666 napisał(a):
    1
    0

    Taksiarze są nienormalni.
    To najbardziej głupia część kierowców.
    Niestety to prawda.
    Takie zachowanie pokazuje tylko płytkość ich umysłu i bezmierną głupotę.

  • Michal napisał(a):
    1
    0

    To co odwalają ostatnio taksówkarze przekracza ludzkie pojęcie. To była zwykła napaść. Z przejazdów Uberem zawsze byłem zadowolony, tego samego nie mogę powiedzieć o przejazdach taksówka. W sylwestra o 2 w nocy przejechałem za 10zł do domu bez żadnych zniżek, żaden taksówkarz za tyle to by nawet nie odpalił silnika. Jak ktoś nie ma jeszcze o Uberze zdania to łapcie 15 zł zniżki na 1 przejazd, takim zachowaniem osiągną efekt odwrotny od zamierzonego : 26ss2csbue 😂

  • Ratel napisał(a):
    0
    0

    Myślę że do wymagań dla kierowców ubera trzeba dodać pałki teleskopowe.

  • ana napisał(a):
    1
    0

    Niby złotówa a za grosz rozumu…

  • paxo napisał(a):
    0
    0

    Złotówy to zwykłe debile przecież

  • karolenkus napisał(a):
    1
    0

    jebane złotówy napadły na gościa i tyle- jeśli koleś ma działalność na przewóz osób- a może mieć i nie musi być taksówą, to chuj wam debile w Taxach do tego! a jeśli wiecie, że nie ma- bo nie wydał któremu paragonu, to się wzywa ITD albo policję skarbową. jest i legalnie i bezpiecznie. a tak matoły pokazujecie i potwierdzacie, że nic nie jesteście warci. ciao!

  • Łukasz napisał(a):
    0
    0

    A kto im każe na taxi jeździć. Police-taxi . Jak zabieram kumpli do roboty to tez moge dostać wpierdol bo moge być uber-em

  • adrian napisał(a):
    0
    0

    taksiarze szmaciarze

  • Ozobo napisał(a):
    0
    0

    Za kościołem na Wici?

  • Anonim napisał(a):
    1
    0

    Chcecie strajkowac to se kurwa strajkujcie przeciw imigrantom a i tak sie tu wpierdola. Zastrajkujcie prEciw policji której wydaje sie ostatnio ze wladza wykonawcza to to samo co absolutna. Albo przeciw pedofilom ktorzy krzywdza dzieci…….to wszystko chuja da……taksowkarze walcza o swoj chleb.ceny taksowek spadaja bo licencje wydawane sa bez limitow ale kazdy z nich za darmo tego nie ma.musieli zrobic topografie,zakupic kasy fiskalne,licencje oplacic bo to tez z nieba nie spada.walcza z czyms co my z wlasnej wygody tolerujemy a oni za to placa mimo ze jest to dzialanie niezgodne z naszym prawem

  • Franek napisał(a):
    1
    0

    A wbijam na Malbork z Uberem.
    Jest nas około 30 i wbijamy na sezon na Krzyzakowo.
    Przynajmniej taniej i szybciej będzie.
    Cwaniaczki z pod dworca troszkę się zdziwią jak zobaczą komu będą musieli rysować furki i orzecinac opony. Szybciutko się zawiną świniaki z Taxi.
    Taka moja porada:
    Jak będziecie w Malborku to bierzcie paragon od Taksowkaza.
    A jak wam nie będzie chciał dać bo niby nie włączył urządzenia to śmiało wychodzicie i jazda za free.
    Zawsze z nimi to samo. “Zapomniałem włączyć poprosze 15 zł”

    Ale spoko teraz bedzie wreszcie tanio.
    Od 01.07.2017 Ruszamy z Uberem w Malborku!!!!!!
    30 samochodów max 3 letnie wiec do zobaczenia na miejscu.

  • rrrr napisał(a):
    0
    0

    Czterech na jednego ? I co ten filmik ma prezentować ? Bo w sumie po oglądnięciu to strach wsiadać i do TAXI i do Ubera , bo tu i tu niedorozwinięci idioci siedzą za kierownicą.

  • tom napisał(a):
    0
    0

    95% taksiarzy to przekrety … płaczą- płakali że im cieżko na chcleb zarobić… bo przez te wszystkie lata ludzie nie używali taksowek bo mieli was dość.. waszego oszustwa kombinatorstwa… teraz mamy UBER-a firma ktora bierze co sie należy i nagle zaczynamy korzystać z taxi … dlaczego?

  • qazq napisał(a):
    0
    4

    Formalnie sprawa wygląda tak, że Uberowcy popełniają przestępstwo skarbowe.
    Każda osoba która wie o tym, ma prawo zatrzymać sprawcę w trybie tzw. zatrzymania obywatelskiego, w co również wchodzi uniemożliwienie ucieczki.

    Natomiast to co zrobił kierowca białego auta, czyli jazda z premedytacją z innym człowiekiem uczepionym jego samochodu to to już jest kryminał, bo tam było wyraźne zagrożenie życia tego uczepionego człowieka.

    • rrrr napisał(a):
      2
      0

      A ja się zapytam co trzeba mieć w mózgu, aby uczepić się innego auta i ryzykować życie tylko w takim celu, aby drugiemu człowiekowi zaszkodzić finansowo ? Wyobraź sobie że taki człowiek siedzi za kierownicą samochodu i przewozi osoby, masz pewność że nie odbije mu szajba jak zobaczy że inny kierowca nie zatrzymał się na zielonej strzałce i nie ruszy za nim w pogoń , a ty będziesz pasażerem?

    • aaa napisał(a):
      0
      0

      nie nie nie, podatki płacą bo są na działalności gospodarczej wiec nie siej głupiej propagandy, a kryminał, dla idioty który naraża swoje życie, ba życie innych bo to nie było ewidentnie na ulicy gdzie poruszają się inny.

    • Maniek napisał(a):
      0
      0

      Nie jestem prawnikiem ale jak dla mnie “formalnie” kierowca białego pojazdu poczuł się zagrożony działaniami innych obywateli, które odebrał jako atak i miał prawo użyć wszelkich środków by ratować swoje ZAGROŻONE życie.
      Co do przestępstwa to każdy ma obowiązek zgłosić je/ujawnić a co do prawa zatrzymywania to bym dyskutował bo nawet jeśli tak jest to w przypadku gdy owe przestępstwo w jakiś tam sposób nie zostanie udowodnione to za takie zatrzymanie ma się gotowy pozew za tzw czasowe ograniczenie/pozbawienie wolności. Zresztą na filmie widać zwykłe bandyckie zachowanie – od takich akcji jest policja.

  • aaa napisał(a):
    0
    0

    a gdzie policja żeby tym taksówkarzom mandaty wlepić??? niszczą mienie i powodują zagrożenie dla siebie i innych

  • karol napisał(a):
    0
    0

    Czy złotówa, która przejechała się na masce zapłaciła za kurs? 😀

  • Pawcio napisał(a):
    0
    0

    Witam. Tak sobie czytam komentarze i przyznam ze nigdy nie korzystałem z ubera a jak już to z taxi nie mniej zniechęca mnie nienawiść jaką głoszą tu owi przedstawiciele kierowców taxi . Strach wsiadać do takiej taksówki . Jeśli naprawdę “wyjebać ” za kłamstwo chce taksówkarz to niebawem “wjebie” klientowi bo nie miał drobniej 🙂

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Cze 25 2017
    Motocykl może więcej?
  • Cze 25 2017
    Bezmyślność ZABIJA
  • Cze 25 2017
    Nieznajomość prawa szkodzi
  • Cze 24 2017
    Argumentacja poziom ekspert
  • Cze 24 2017
    “Wygniemy to jakoś?”
  • Archiwa

  • PARTNERZY:

  • POSTY GOŚCI