Niestety czasem na swojej drodze możemy spotkać takich niebezpiecznych drogowych ignorantów.
Email
Δ
20 komentarzy do "Prostacka jazda"
Za tego rodzaju zachowanie ci pajace powinni trafić przed sąd i zostać ukarani z całą surowością litery prawa – narażają nie tylko swoje życie ale także maszynisty i ewentualnych pasażerów pociągu.
„Ignorant” to nie osoba ignorująca coś, w tym przypadku przepisy. Ignorancja, za słownikiem języka polskiego, to „nieznajomość czegoś lub brak wiedzy z jakiejś dziedziny”. Nie mam najmniejszej wątpliwości, że kierowcy z nagrania doskonale zdawali sobie sprawę z przepisów, które łamią, po prostu mieli je w, powiedzmy, nosie.
Wysłać na policję !.
A po co? Jakość nagrania jest tak tragiczna że odczytanie tablic jest absolutnie nie możliwe. Nawet w ogólnym zarysie nie widać liter tylko pikselozę. Szkoda czasu. Nauczka na przyszłość, kupować kamerki droższe niż 50 zł z biedry w promocji.
Kurła , kurła , muszę, muszę przejechać , nie będę przecież stał przed ślabanem!!!…A potem , w domu siedzi bezczynnie w fotelu, dłubie w pępku i patrzy na powtórkę z poprzedniego tygodnia “Familiady ” …..nigdy nie zrozumiemy co siedzi w umysłach niektórych zjebów
Z drugiej strony jak przejazd jest koło stacji to mamy minimum 15 minut czekania.
Ostatnio stałem 10 minut, przejechał pociąg.
Przejechały cztery samochody i rogatki zostały zamknięte na kolejne 10 minut po czy przejechała drezyna w tempie ślimaka.
Może zamiast kolejnej akcji z przejazdem, PKP się skupi na zmianie zamykania rogatek, tak aby kierowcy nie stali 20 minut przed przejazdem. Wtedy możemy karać kierowców za takie akcje.
Teraz też możemy karać kierowców za takie akcje, czas oczekiwania na przejeździe nie ma tu najmniejszego znaczenia …
Ależ ma.
Jakby czas oczekiwania na czerwonym świetle wynosił 15 minut to ilu kierowców zdecyduje się na przejazd mimo zakazu?
Jeśli mam czekać 2 minuty prze rogatce to nie opłaca się odwalać akcji jak na filmie.
Jak masz czekać 25 minut to część osób zacznie odstawiać takie akcje częściej.
21 wiek, internet satelity, a PKP nie potrafi zamknąć przejazdu na minutę przed pociągiem. Tylko zamyka go jak pojazd opuszcza stację.
Jeśli masz szybki pociąg to nie ma większego problemu, ale pociągi towarowe i drezyny jeżdżą wolno i jak jeszcze Ci się dwa takie zestawy trafią to czekasz 200m od domu 20 minut w samochodzie.
czyli uważasz że skrócenie czekania o te 5-10 minut i przejechanie pomiędzy zamykającymi się szlabanami jest więcej warte niż Twoje życie? OK, co kto lubi.
piszesz o szybkich pociągach i pociągach towarowych; potrafisz dojeżdżając do zamykających się rogatek powiedzieć jaki pociąg będzie jechał i czy warto przejechać czy lepiej czekać?
To że jedzie wolno nie znaczy że szybko hamuje
Widzę czytanie z zrozumieniem kuleje w narodzie.
Jeśli dla ciebie sytuacja gdzie 30 aut stoi 20 minut i blokuje drogę krajową z powodu zamkniętego przejazdu jest do akceptacji to ja się przestaje dlaczego w tym kraju jest tak jak jest.
W normalnym kraju, o tym ile czasu ma stać kierowca powinien decydować system.
W końcu obliczenie czasu hamowania pociągu to nie jest fizyka wyższa.
Jeśli kierowca będzie stał minimalny czas to skróci to takie akcje.
Szczególnie jeśli to miejscowy i wie, że o tej porze za każdym cholernym razem stoi 20 minut.
To że ty nie szanujesz swojego czasu to tylko twój problem.
Znaki postawione byle jak, ograniczenie prędkości 40km/h na dwupasie, przejazdy zamykane jak się PKP podoba, a potem zdziwienie, że kierowcy nie przestrzegają przepisów. Bo jak widzisz debilny przepis 30 razy, to trzydziesty pierwszy go olejesz.
Zobacz na filmy z Japonii, tam jak się opuszcza szlaban to znak że za kilka sekund przejedzie pociąg.
U nas jak się opuszcza szlaban to masz 1-30 minut stania.
https://www.youtube.com/watch?v=roQX6xtuvIw
0:09 zaczyna opuszczać się szlaban. 0:36 pociąg.
Tak to 27 sekund, nie 25 minut.
Auto stoi max 40 sekund.
Przejazdy kolejowe przy stacjach są często wpisane w uzależnienia systemu sterowania ruchem czyli dyżurny ruchu nie może podać sygnału wjazdowego/wyjazdowego dla pociągu póki nie zostaną opuszczone rogatki. Sorry ale nikt nie będzie zatrzymywał ciężkiego pociągu by kilka samochodów mogło przejechać. W samoczynnej sygnalizacji wygląda to lepiej, jeśli pociąg jedzie z maksymalną dozwoloną prędkością po danej linii to od załączenia czerwonego światła dla samochodów na przejeździe do przejazdu pociągu i wyłączenia czerwonego mija 30 sekund a to już nikogo chyba nie zbawi.
No kurła debile…
A może spieszyli się, aby oddać prawo jazdy !
A może wiózł żonę do szpitala?
A może cała czwórka wiozła żony do szpitala.
A może spieszył się na pogrzeb? Swój…
Jednego możemy być pewni.
Wszyscy nadają się do leczenia
Poźniej dramat i insynuacje, że dróżnik pijany, pociąg wyprzedzał na trzeciego etc.
I najgorzej że zapewne jakby go zamknęły te rogatki to by tam kombinował co zrobić (tak jak ten kierowca karetki co ich rozjechał pociąg) zamiast walić w rogatki i uciekać.