Menu

Kategorie

  • Ponad 55,000 polubień

  • PD w mediach

  • Wszystkie odcinki PD

  • 124,000 subskrypcji

  • POSTY GOŚCI

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

  • Subskrybuj

    Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach

Rozpędzone BMW najechało na tył citroena

https://youtu.be/2GjrgK96YeU?t=8
https://youtu.be/2GjrgK96YeU?t=8

54 komentarze do "Rozpędzone BMW najechało na tył citroena"

  • wiciu napisał(a):
    18
    54

    smierc frajerom, dobrze mu tak

    • Krystian napisał(a):
      44
      11

      Wystarczy tylko moment żeby się najzwyczajniej w świecie zapatrzeć.
      Nieszczęścia chodzą po ludziach.

      • Pieter napisał(a):
        16
        1

        Na skrzyżowaniu się zapatrzeć??

        • kriss_u napisał(a):
          2
          0

          W podobnej sytuacji znalazł się kiedyś mój kolega tyko że on chciał skręcić w lewo i kiedy czekał na wolne został uderzony z tył i wepchniety pod ciężarówkę. Efekt to miesiąc w szpitalu i pół roku rechabilitacje.
          A kierowca który w niego wjechał tłumaczył się że go nie widział (kolega miał czerwoną honde trudna do nie zauważenia) czyli można

          • slaw napisał(a):
            1
            1

            I dlatego kola mamy na wprost a nie skrecone. 😉

            • Azi napisał(a):
              3
              0

              Może już zabierał się do skrętu albo chciał wykonać manewr ale ktoś włączający się do ruchu go zatrzymał, nie wiadomo. Dlatego nie wjeżdżamy w inne auta xD

    • Juras napisał(a):
      34
      3

      Super pieszy! zaczekal a nie wyszedl za samochodu jak krowa do doju!! co do BMW no to zagapienie prawda? 🙂

      • Kol napisał(a):
        0
        1

        No tak, pieszy super, ale gdyby to kierowca samochodu “odszedł” sobie nonszalanckim krokiem to zaraz by było, że nie udzielił pomocy 🙂

  • Mudvayne napisał(a):
    19
    4

    Szacunek za reakcję kierowcy Citroena, który zdążył jeszcze minimalnie skręcić w lewo

    • Adamkosz napisał(a):
      16
      0

      Citroen cały czas koła ma wyprostowane – uderzenie spowodowało lekką zmianę toru jazdy : P

  • RLKP napisał(a):
    24
    0

    Mam dziwne wrażenie żę on hamował i nagle albo odpuścił albo mu puściły hamulce.

  • Lml napisał(a):
    38
    1

    Czy tylko ja mam wrazenie ze kierowca BMW przyspieszyl?

  • BOB napisał(a):
    10
    0

    po takiej stłuczce tak zmasakrowane bmw ??? myślałem że zderzak lampy to normalne ale aż tak ?

    • Oli napisał(a):
      12
      1

      Nowe technologie – to samochód ma się zniszczyć a Ty być cały.

      • arczi napisał(a):
        13
        1

        nowe technologie???!!! oczym ty piszesz Oli, jak ta beemka została zaprojektowana w latach 80!!!!

        • Pablo napisał(a):
          3
          0

          Ale to dalej BMW. Marka zawsze była premium i inwestowano w bezpieczeństwo.

          • WaldeMar napisał(a):
            2
            2

            Raczej szpachla nie utrzymała. W latach 80 nikt nie myślał o bezpieczeństwie, szczytem był airbag + abs.

            • Paweł napisał(a):
              4
              0

              ciężko Ci zrozumieć że lepiej jak się przedni zderzak zgniecie niż jak ci się silnik w kolana wbije?

    • marek napisał(a):
      7
      1

      Nie pierwszy raz uderzone przez ćwierć wieku swojego życia.. .. wiele razy sztukowane i klejone w warsztacie u pana Kazia..na drut poskręcane to jest efekt masakry..

    • Pablo napisał(a):
      8
      0

      Każde auto z przodu ma strefę zgniotu, której zadaniem jest wyhamować Cię w jak najmniej inwazyjny dla Ciebie sposób. Chodzi o to, aby Twoje organy nie poobijały się w środku, bo ani lekarz Ci nie pomoże. Z tyłu jest klatka usztywniona tzw konstrukcji samonośnej. Dlatego tył się już tak nie składa ładnie, bo i też nie musi. Prędzej w coś wjedziesz przodem (utrata panowania nad samochodem, czyjeś wyprzedzanie gdy nie powinien, zajechanie drogi Tobie) niż ktoś wjedzie w Twój tył z impetem. Ale jak widać i tak się zdarza.

  • Suka napisał(a):
    3
    10

    Szok!!!!!!! ‘! Ten burak miał chyba z 40km/hpowinni mu zabrać prawo jazdy dożywotnio

  • Marcin napisał(a):
    9
    14

    burak z BMW i tyle

  • Driver napisał(a):
    16
    0

    Szacun dla pieszego za refleks

  • kwiat napisał(a):
    2
    3

    Dlatego na puszczając pieszego na przejściu trzymam nogę mocno na hamulcu…

    • arczi napisał(a):
      8
      3

      tak, tak trzymaj, zobaczymy co na to twój kręgosłup w momencie takiego strzału powie….

      • zafiromaniak napisał(a):
        3
        2

        nic nie zdazy powiedziec-no moze tylko …CHRUP 😛

      • Poprostuja napisał(a):
        2
        2

        Nic nie powie, bo uderzenie wciśnie go w oparcie i właściwie nie odczuje, a pieszemu może połamać obie nogi.
        Chyba, że jeździsz czymś co jeszcze zagłówków nie ma, a oparcie kończy się w połowie pleców.

      • normalny napisał(a):
        1
        0

        NIc nie powie, bo to własnie z odpuszczonym hamulcem samochód poleci jak strzała, a na kręgosłup zadziałają przyspieszenia.

    • wojtas napisał(a):
      0
      0

      Nie trzymaj na hamulcu tylko obserwuj otoczenie rowniez w lusterku wstecznym i ostrzegaj innych przed zagrozeniem. Ja dostalem mocnego strzala ok 80km/h ok pol roku temu podczas kiedy stalem w korku za wypadkiem na autostradzie i mialem 2 sekundy zeby ostrzec moja ciezarna partnerke. Uratowalo nas to, ze puscilem hamulec i niech dzieje co chce a do tego jeszcze pomogla automatyczna skrzynia pchnac go do przodu. Moj Lexus troszke sie poobijal ale sprawczyni almera juz sie poskladala jak klocki lego.

  • rob napisał(a):
    10
    6

    Ludzie nie naucza sie wolniej jezdzic,bo za male mandaty sa.
    A jak widac BMW wcale powoli nie jechalo. I nie ma mowy o zagapieniu sie,to po prostu zbyt szybka jazda.
    W UK dostalem mandat za predkosc. 90 funtow 3pkt karne. niby nie duzo,ale od kolejnego roku mialem o 250 funtow wyzsze ubezpieczenie. i tak przez kolejne 3 lata w sumie male(12mil) przekroczenie predkosci na autostradzie a koszty prawie 850 funtow. Lekcja,ktora dobrze wplywa na czlowieka. Przez “portfel do glowy”

    • Krystian napisał(a):
      2
      10

      Kolego za przeproszeniem ale pieprzysz głupoty.
      Zbyt dużej prędkości to on na pewno nie miał, po prostu się zagapił, gdyż kierowca Citroena tuż przed przejściem zatrzymał się, gdy zobaczył pieszego na pasach.
      Jedynie to powinien zachować bezpieczną odległość od poprzedzającego pojazdu.
      Gdybyśmy nawet jeździli 20 km/h to i tak były by stłuczki.

      • Przemas napisał(a):
        2
        0

        Zagapil sie? Po prostu sie zagapil? Czlowieku, nie wiem czy jeszcze nie wytrzezwiales po imprezie, czy masz jakies inne przypadlosci, ale kierowca z Ciebie zaden…skoro twierdzisz, ze po prostu sie zagapil i to na prostej drodze przed pasami…przez takich debili jest najwiecej wypadkow, bo zamiast na droge, to sie pojeb gapi na radio albo obgryza paznokcie…

    • ARDS uk napisał(a):
      0
      1

      czyli musiałes cisnąć grubo ponad 90 – policja nie łapie przy 80mph bo to jest normalna prędkość przelotowa na autostradach w UK (pomimo narodowego limitu 70 który został ustanowiony w 74 roku – . Właśnie poprzez przestarzałą legislację w stosunku do postępu technicznego motoryzacji policja przymyka oko na większość “cisnących” 80mph +/- 5mph – zapytaj pierwszego lepszego policjanta z drogówki)… Dodatkowo 70 + 10% na radar + 2mph na prędkościomierz daje ci wynik zbiżający się właśnie do wspomnianego 80mph. To jest kolejnym powodem dla którego do tej pory nie podniesiono limitu do 80mph, bo mógłbyś dymać bezkarnie 90.

      • rob napisał(a):
        1
        0

        to jest od 78 mil nie placisz a od 79 placisz i dostajesz okt..
        sprawdz. ..

        • ARDS uk napisał(a):
          0
          0

          …u mnie średnio 25000-30000 mil rocznie ze średnią 80-85mph. Wiem co piszę, czytaj ze zrozumieniem 😉

    • Michał napisał(a):
      0
      1

      Cały czas karzą tych najszybszych i nie mają czasu na tych średniaków, których jest niestety dużo za dużo.

      • normalny napisał(a):
        0
        0

        Akurat odkąd karzą tych najszybszych liczba wypadków i ofiar śmiertelnych gwałtownie zmalała.
        To nie średniacy powodują najwięcej wypadków, tylko ryzyko wypadku rośnie gwałtownie wraz ze wzrostem prędkości, szczególnie na obszarze zabudowanym.

  • zafiromaniak napisał(a):
    5
    0

    kara dla BMW juz nastapiła
    potem punkty karne i brak odszkodowania.
    pewnie jakis rozbity łeb najmniej.
    i tak MIAŁ SZCZĘSCIE bo..facet był szybki,ten pieszy.
    jakby to była matka z dziecmi albo staruszki to by pozabijał i dodatkowo wyrok za kraty by miał.

    WIĘC NIECH SIĘ BMW CIESZY I ŚWIĘTUJE TYLKO TAKIE ZNISZCZENIE 🙂
    nawiasem mówiąc ślepy/a.

  • mati19a napisał(a):
    2
    1

    W sumie to te bmw to nie było rozpędzone, bo jechało wcześniej z normalną prędkością, ale wydaje się że na sam koniec jakby przyspieszył? A może mi się tak tylko wydaje.
    Ale mogło być też tak, że mu hamulce nawaliły, mój tata też tak miał dojeżdżając do świateł starą nexią, ale zaciągnął ręczny, zredukował bieg do 1 strzelił sprzęgłem szybko puszczając i udało mu się zatrzymać na 2 metry przed innym samochodem.

    • riesling napisał(a):
      1
      0

      Jeżeli jedzie ze stałą prędkością a potem nagle przyspiesza to nie kwestia hamulców.

  • Michał napisał(a):
    0
    0

    Słabe hamulce mają te citroeny, czy kierowca odpuścił hamulec bo chciał ruszyć. Wydaje mi się, że to drugie.

  • kk napisał(a):
    0
    2

    Ale by prawilniaka zgarnął;-P

  • Jaco napisał(a):
    0
    0

    Czemu podczas wypadków często włączają się wycieraczki? Tutaj włączyły się zarówno w cytrynie jak i bmw. Czy to przez ręce, które uderzają w manetki?

    • WaldeMar napisał(a):
      0
      0

      Ano, przez ręce. Gdybyś kiedyś musiał np “bardzo szybko” wykonać gruby manewr tez duża szansa że włączysz.

  • WMB napisał(a):
    1
    1

    BMW wszystko jasne

  • kolasov napisał(a):
    0
    6

    śamierdzący niedomyty rolnik w zardzewiałym niemieckim g…wnie nie wyhamował ponieważ zamiast wymienic hamulce musiał kupic paszę dlka krowy i zatankować gass

  • Tymbaregg :D napisał(a):
    0
    0

    Gratuluje pieszemu refleksu i zwinności

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj