Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Chaos informacyjny w oznakowaniu poziomym i kolizja z autobusem
—
Wideorajestratory wg Emila Rau cz. III
›
Ruchomy korytarz życia
wrz 09 2018
Kategoria:
OKIEM KAMERY
Widzieliście kiedyś ruchomy korytarz życia???
Robi wrażenie
?
Niemieckie drogi
https://www.facebook.com/martin.konarski/videos/1981028575251899/
do góry
25 komentarzy
do "
Ruchomy korytarz życia
"
Bb
pisze:
09/09/2018 o 19:43
Odpowiedz
Report comment
dajan55
pisze:
10/09/2018 o 18:43
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
09/09/2018 o 19:38
Odpowiedz
Report comment
Artur
pisze:
09/09/2018 o 15:56
Odpowiedz
Report comment
Arcybiskup
pisze:
09/09/2018 o 16:22
Odpowiedz
Report comment
sasasa
pisze:
09/09/2018 o 16:44
Odpowiedz
Report comment
Arcybiskup
pisze:
10/09/2018 o 00:53
Odpowiedz
Report comment
Cekol
pisze:
10/09/2018 o 08:34
Odpowiedz
Report comment
krzysiok
pisze:
10/09/2018 o 08:58
Odpowiedz
Report comment
hekto
pisze:
10/09/2018 o 09:29
Odpowiedz
Report comment
wizard
pisze:
10/09/2018 o 11:13
Odpowiedz
Report comment
Redflash
pisze:
10/09/2018 o 19:36
Odpowiedz
Report comment
olaf9000
pisze:
09/09/2018 o 14:28
Odpowiedz
Report comment
tak tak
pisze:
09/09/2018 o 13:30
Odpowiedz
Report comment
XYZ Orginal
pisze:
09/09/2018 o 12:24
Odpowiedz
Report comment
KAzimierzBOR
pisze:
09/09/2018 o 11:53
Odpowiedz
Report comment
A.
pisze:
09/09/2018 o 11:47
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
09/09/2018 o 10:41
Odpowiedz
Report comment
motorzysta
pisze:
09/09/2018 o 10:22
Odpowiedz
Report comment
takżetak
pisze:
09/09/2018 o 10:33
Odpowiedz
Report comment
Redflash
pisze:
10/09/2018 o 19:51
Odpowiedz
Report comment
Komentantor
pisze:
09/09/2018 o 09:55
Odpowiedz
Report comment
mat
pisze:
09/09/2018 o 10:04
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
09/09/2018 o 10:06
Odpowiedz
Report comment
Krzysztof
pisze:
09/09/2018 o 10:21
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
25 komentarzy do "Ruchomy korytarz życia"
No tak… A ja kilka dni temu stałem w korku na A4. Na lewym pasie, zjechałem maksymalnie w lewą stronę (nie najeżdżając na trawę) i tak jechałem przez cały czas trwania korka. Oczywiście znalazł się mądry w białej octavii (nie pozdrawiam), który taki stan rzeczy uznał za nietypowy i najpierw się ze mną zrównał, a potem koniec końców – wyprzedził. Jechał tak przede mną przez długi, długi czas. Potem były bramki – oczywiście musiał “dowalić do pieca” i wepchnąć się gdy tylko się da i gdzie tylko się da.
Ja za to grzecznie stałem w swojej kolejce i z bramek wyjechałem wcześniej niż on 🙂
Musiało 2 dupków jechać koło ciebie bo masz 2 na dół .
Dziwne tylko że się przyznają .
To jest w Polsce bo nie wierze ?
Na filmie widzę totalny idiotyzm. Oto organizator ruchu linią CIĄGŁĄ wyznaczył PAS AWARYJNY, który powinien być wolny właśnie dla służb. Nie trzeba nic robić, żadnego rozjeżdżania się i “korytarza życia”, bo on już jest, wystarczy, że każdy pozostanie na swoim pasie (ew. można zjechać nieco na lewo, żeby na pasie awaryjnym było więcej miejsca. Ale znaleźli się jacyś “mądrzy”, którzy chcą to “poprawiać” – w efekcie mamy całą prawą stronę do ukarania mandatami, bo przekroczyli linię ciągłą i jadą po pasie awaryjnym, co – wg tego, czego mnie uczono na kursie prawa jazdy – jest surowo zabronione! Nie ja to wymyśliłem, gdy zdawałem na prawo jazdy, w Polsce “pasy awaryjne” (jak i nowe, o europejskim standardzie autostrady) dopiero powstawały i właśnie tak nas uczono. Mówiono, że na autostradach/drogach szybk. ruchu tworzone są tzw. pasy awaryjne (nawet mówiło się, że część z nich powstanie środkiem autostrad, czego jednak w efekcie chyba nigdzie w PL nie zrobiono), na które absolutnie nie można wjeżdżać, gdyż są one dla służb ratunkowych i drogowych. Kiedy zmieniono te przepisy? Od kiedy wolno przekraczać linię ciągłą i jechać pasem awaryjnym? Proszę o podanie konkretnego przepisu z PRD, bo być może przegapiłem jakąś nowelizację.
Nie przegapiłeś żadnej nowelizacji (tak mi się wydaje przynajmniej), przegapiłeś promocję na olej do głowy 🙂
Oto mamy na takiej autostradzie samochód, który się zepsuł i nie jest w stanie kontynuować jazdy. Kierowca zjeżdża/spycha na pas awaryjny. Nagle parenaście kilometrów dalej wypadek. A kierowcy mają zostać na swoich pasach, bo awaryjny jest “tylko dla służb”. Służb, które mogą mieć znacznie utrudniony przejazd przez stojący na pasie awaryjnym zepsuty samochód. Właśnie dlatego zjeżdżamy na awaryjny i robimy jak najszerszy korytarz po środku – tak uczono mnie.
to pochwal się nazwą szkoły, miastem i imieniem oraz inicjałem nazwiska pana/pani instruktor(a).
“Szkoła Kierowców Grzegorz” jeżeli dobrze pamiętam (było to już parę lat temu), Piaseczno. Imienia ani nazwiska instruktorów teorii ani praktyki nie pamiętam niestety, a szkoda. Polecam tą szkołę. Uważam, że zrobili dobrą robotę. Uczyli nie tylko jeżdżenia, ale i przewidywania oraz tego dlaczego myślenie za kółkiem jest ważne (w przeciwieństwie do wielu innych szkół, które uczą “zdania egzaminu” i tyle). Oczywiście na tyle, na ile to możliwe podczas ustawowych 30+30 godzin.
Tak jest. Nawet gdzieś był filmik promujący ‘korytarz życia” przez służby ratunkowe, że właśnie niejednokrotnie pas awaryjny jest zablokowany przez np. zepsuty samochód i proszą o robienie go przez środek. Po za tym niech ktoś pojedzie obwodnicą Krakowa w godzinach szczytu. Co się dzieje na awaryjnym do zjazdu np. na Zakopiankę. Pozdrawiam
Bo nasze autostrady to porażka szczególnie A4. Jest parę fajnych odcinków ale tak to 2 pasy i toporne korkujące się zjazdy. No i korki przy bramkach.
Nie podniecaj się tak chłopie, przepisy cały czas są w jakimś stopniu większym bądź mniejszym weryfikowane, życie wszystko zweryfikuje i tu właśnie weryfikuje. Przyjdzie czas że i ten przepis znajdzie się w kodeksie, oczywiście jak pisowi znudzi się rozdawanie kasy i zajmą się czymś pożytecznym.
Żałosne te nasze pasy awaryjne, nie wszędzie wymiarowe, porobione na nich zjazdy i wjazdy na MOPy itp. I ten kierowca karetki, czy wozu ratownictwa, ma celować na pełnym gazie, zeby się zmiesić między autem a pogięta balustradą, albo skakać prawymi kolami po wertepach???
Jak już wszystcy stoją bo korek, to niech stoją na tych wertepach po prawej i lewej bo nic im nie szkodzi a ratownicy niech zasuwają środkiem.
Ale nie. Znajdzie taki jeden Janusz czy Grazyna co będzie stał na swoim pasie bo go k*** 20 lat temu uczyli, ze pas awaryjny to mandat, a przecież tylko krowa zmienia wieć stoi taki cep i.. zawadza!!!
Kolego teorii nie przegapiłeś, ale to są Niemcy jak wolisz to jest w STAULANDZIE (bo przejedz się od Austrii A96 do Monachium i obwodnicą Monachium, a już nie mówie o słynnej A2 po prostu jeden wielki STAU ), brak zrobienia korytarza życia mandat 320 euro (było 30 ale, że Niemcy to mieli w dupie więc podnieśli mandat i każda służba ma kamerę na przedniej szybie, a później tylko wysyłają mandaty), po za tym ten zamysł funkcionuje już od paru ładnych lat np. w Austrii czy Słowacji.
Wracając do filmu szkoda, że tak rzadko to widać na Niemieckich autostradach.
Pięknie! Natomiast uważam, że nie ma co płakać, bo patrząc obiektywnie jest lepiej, niż kiedyś. Pewnie za jakiś czas będzie jeszcze lepiej. Nie ma co jątrzyć, tylko się wspierać i już. A to, że znajdzie się jakiś debil… No zawsze się znajdzie. Ja myślę, że chyba tylko absurdalnie wysokie kary za pewne wykroczenia załatwiłyby sprawę.
no jak polak jedzie o 2 km za wolno to inni Polacy dostają świra….. i pchają się jak święte krowy. Według Pana Kuby Bielak “w Azji ” korek w sposób teoretycznie chaotyczny, a praktycznie bezkolizyjny” rozładowuje się sam bez problemów. – Dlatego, że każdy siebie szanuje i szuka innej osoby i wie, że ona też jest ważna. W społeczeństwach, które nie mają tej wartości ja jestem najważniejszy, ja mam pierwszeństwo. – A jeszcze my mamy coś takiego, że uwielbiamy egzekwować swoje przywileje. Gdy tam działała sygnalizacja, to też jest coś takiego. Bo ja “wjechałem na zielonym i mam pierwszeństwo”. To jest taki syndrom świętej krowy.”
od niedawna ( 19.10.2017 ) jest minimum 200€ zamiast 20€ za torowanie przejazdu silą ratunkowym -przy czym wzrasta za narażenie zdrowia ofiar na 280€ -a na 320€ z uszkodzeniem pojazdu sil ratunkowych
A wcześniej Policja ich poprowadziła tak nie ma co się podniecać tam jest tak samo jak w Pl a czasem nawet gorzej
WOW, poproszę tak w PL 😉
a w Polsce co syf i debilizm
jak jest ruvhomy to jest miejsce jak zjechac gorzej jak by wszystko stalo. I zwroccie uwage ze tu nie ma ani ejdnego tira a u nas 90% powierzchni jezdni to tiry kore nie maja jak wymanewrowac w korku zeby zjechac karetce….
prosta sprawa: widzę korek albo prędkość spada poniżej 20 km/h już jadę pasem awaryjnym i bajabongo nie trzeba 18m zestawem “wymanewrowywać” przed karetką 🙂
To kolego Ci tak jak powinno to wyglądać nawet z dnia dzisiejszego dojeżdżam do korka czyli STAU (w Niemczech) wyświetlają się znaki z daleka widzę, że już auta stoją oczywiście zwalnianie włączenie świateł awaryjnych żeby kierowca za mną widział że coś się dzieje i jakieś 100 metrów przed korkiem zjeżdżam połową zestawu (dla ułatwienia dla ciebie TIR-em ) na pas awaryjny, przy zjazdach i wyjazdach na autostradę wraca się na swój pas wiadomo osoby włączające się na autostradę chcą się włączyć do ruchu ale za pasem rozbiegowym wracam z powrotem na pas awaryjny, ale u Niemców ( bynajmniej tak z 50% Niemców) nie widać żeby wiedzieli o co chodzi , to oczywiście na drogach dwu pasmowych przy drogach 3 pasmowych i więcej prawy pas zjeżdża kołem na ciągłą linie (w większości jak jest STAU jest zakaz wyprzedzania dla aut ciężarowych) , więc na 2 pasach są auta osobowe, środkowy zjeżdża jak najbliżej prawej strony lewy jak najbliżej lewej i jest gotowy korytarz (wiem wiem znajdą się tacy co zestawami będą na środkowym i wtedy dupa )
W Polsce zapewne jakis pan z mercedesa szlachcic uznal by ze ma pierwszenstwo i by stal zawistnie i blokowal.
Chyba bardziej jakiś debil z BMW-u
Obaj jechaliby za karetką.
przed karetka pod prąd !