Rzut kombinerkami w rowerzystę

Znany sporej części osób kontrowersyjny rowerzysta opublikował na swoim kanale nagranie, na którym widać jak ktoś rzuca w niego (z przejeżdżającego obok samochodu) kombinerkami.
Nie ma znaczenia, czy był to akt agresji skierowany w tego konkretnego człowieka “za karę”, czy był to atak na pierwszego lepszego, przypadkowego cyklistę. 
Tego typu agresja, to znak rozpoznawczy istot słabych, prymitywnych i tchórzliwych.
Nie tędy droga. Amen. 

https://youtu.be/qj8uE8t1nAA
Share Button

62 komentarze do "Rzut kombinerkami w rowerzystę"

  • Radeczek pisze:

    specyficzny film brutalnosc pierwszego stopnia

  • andy pisze:

    ciekawe czy ma kamerę w dupie?

    6
    3
  • hodża pisze:

    Ustawka nieźle wykombinerkowana.

    11
    3
  • Abc pisze:

    Jak nic clickbaitowa ustawka.

    8
    2
  • Misiek pisze:

    Rowerzysta musi mieć super refleks, skoro złapał kombinerki w locie…. brawo …. Totalny FAKE … a Wy mu jeszcze oglądalność podbijacie … 😉

    10
    12
  • Michal pisze:

    Ciekawe na co liczył ten, który rzucał?
    Wczoraj też jakiś niekoniecznie myślący rowerzysta jechał na Dolince Służewieckiej, na której jest ograniczenie do 60 km/h a w pobliżu są ścieżki rowerowe. Rowerzyści sami czasem się proszą o kłopoty a potem lamentują nad swoją bezmyślnością.

    10
    1
    • Stary Szofer pisze:

      Podejrzewam, że sam nie wiedział na co liczyć – nie pomyślał, po prostu wk….. się i rzucił czym miał pod ręką – nie popieram takich działań, ale emocje rozumiem – gdzie do cholery jest Policja? Właśnie przez to, że Policja toleruje nagminne łamanie prawa przez roweroekooszołomów dochodzi do samosądów, czy naprawdę dopiero jakaś tragedia musi się wydarzyć?

      5
      3
    • maxu pisze:

      Nie daj się manipulować temu _pseudo_ cykliście. On pewnie wszystko ustawił.

      4
      1
    • bladteth pisze:

      A co powiesz o rowerzystach jeżdżących drogami poza terenem zabudowanym, gdzie ograniczenie jest (teoretycznie) do 90 km/h a pobocza wąskie?

  • Andzrej duda pisze:

    i dobrze pedałom tak

    11
    4
  • Rafał pisze:

    Mam nadzieję że jak go kiedyś ktoś rozjedzie to się nagra fajny filmik.
    Wtedy koleś zostanie super gwiazdą.

    16
    3
  • Stachu pisze:

    Abstrahując od samego rzutu narzędziem w użytkownika roweru, który to czyn absolutnie potępiam – kto o 23:50 w dniu wigilii jeździ po mieście rowerem obwieszony kamerami?

  • miki pisze:

    typowy lewak – prowokuje i kameruje

    14
    11
  • Magdalena pisze:

    Bóg Go opuścił …biedak

    5
    3
  • Janusz pisze:

    Tyle ludzi jeździ rowerami i jakoś nigdy nie słyszałem, żeby ktoś został obrzucony kombinerkami. A tu nagle słynny rowerowy szeryf jutuba zostaje. Skąd mam mieć pewność, że to nie jest zaaranżowane, że to nie jego koledzy w niego rzucili, żeby nabić kontrowersję?

    45
    6
  • Stary Szofer pisze:

    Dobra, nie należy rzucać kombinerkami, tylko co zrobić z takim psycholem? No i napisze tak: winna jest Policja! Ile lat gościu publikuje w sieci swoje wyczyny? Dawno powinien być spacyfikowany, a Policja czeka aż albo ktoś go rozjedzie, albo trafi na kogoś, kto pomimo gazu, pompki i co tam jeszcze ma spuści mu sakramencki łomot. Jest jeszcze opcja “kij w szprychy” – tak wtedy to Policja wkroczy…

    18
    3
  • maćko pisze:

    Ten co rzucał to PSYCHOL!!!
    A wystarczyło go ominąć jechać dalej!!!

    7
    4
  • sl pisze:

    takim czymś można zabić…. nieważne co zrobił rowerzysta. trzeba być psychicznym aby tak postępować

    13
    5
  • Kierownik pisze:

    Nie pochwalam oczywiście rzutu kombinerkami, to już pod KK podchodzi, ale jakoś niespecjalnie żal mi kogoś, kto specjalnie szuka zaczepki, prowokuje i do tego w pełni świadomie i z pełną premedytacją łamie przepisy i celowo – co niewątpliwie widać – szuka zaczepki tylko po to, żeby potem zamieścić ją w internecie.
    Pytanie brzmi – do czego dąży takie zachowanie? Napiętnowania kierowców? A w jaki sposób? Że próbują na zakale drogowej wyegzekwować przestrzeganie przepisów – coś co winno być oczywistością! Ten “cyklista” nie zdaje sobie sprawy, że sam stwarza zagrożenie, a któregoś pięknego dnia doigra się i to naprawdę.
    Z tym, że na refleksje będzie już wtedy o wiele za późno

    24
    6
    • Zapieralator pisze:

      To jest ten sam typ czlowieka, co ta pani na wozku, ktora terroryzuje komunikacje miejska w szczecinie: https://www.youtube.com/watch?v=kPAk4-QmoA4

      1
      2
      • moto pisze:

        @Zapiertalator – o Balbinie tylko słyszałem, czytałem – na szczęście nie miałem tej wątpliwej przyjemności spotkać ją “on live”.
        Zresztą najlepsze jest to, że pół miasta zbierało dla niej na nowy “wózek” (bo to nie jest wózek inwalidzki) i ona z wdzięczności za ten nowy “wózek” robiła kółeczka na jezdni blokując komunikację (nie tylko miejską). 😀

    • bladteth pisze:

      Jakie konkretnie zagrożenie powoduje rowerzysta w tym konkretnym filmie?

  • Wojtek pisze:

    Ten baran na rowerze specjalnie tak jeździ po Łodzi prowokuje kierowców.
    Jedna sprawa że na tej ulicy jest ścieżka rowerowa A druga jedzie środkiem .
    Kiedyś się doigra za swoje zachowanie

    22
    5
    • Borek pisze:

      Tak właściwie to co to za ulica? Kompletnie nie mogę poznać.

      • Borek pisze:

        Dobra, już wiem – Rzgowska przy Studziennej, niemal codziennie tamtędy jeżdżę… Salon Citroena mnie naprowadził.

        Faktycznie jest ścieżka.

    • bladteth pisze:

      Ruch prawie zerowy, więc rowerzysta nikomu nie utrudnia jazdy. Takie karanie to zwykły bandytyzm. Gdyby każdy karał innego kierowcę za jakiekolwiek, nawet urojone wykroczenia, to szybko by się na drogach przerzedziło (choć może to nawet lepiej)…

      10
      • Borek pisze:

        Oczywiście że to żadne karanie, tylko czysta bandyterka za którą kilka miesięcy za kratkami byłoby na miejscu. Oczywiście też że nie można powiedzieć o utrudnianiu ruchu przez rowerzystę, na jezdniach jednokierunkowych o kilku pasach ruchu trudno o tym mówić nawet gdy jest duży ruch – miejsca do wyprzedzenia rowerzysty jest tam zawsze pod dostatkiem.

        Nie zgodzę się jednak z uzasadnianiem w ten sposób łamania prawa. Przejazd na czerwonym przy takim ruchu też zapewne nie utrudniłby nikomu jazdy. Skoro jest DDR wzdłuż tej drogi, z przejazdami zaopatrzonymi w sygnalizację, to rowerzysta ma prawny obowiązek poruszać się tamtędy i tu jest koniec wszelkiej dyskusji na ten temat. Niemniej łamanie prawa poprzez niewypełnianie tego obowiązku nie jest żadnym uzasadnieniem dla jakiejkolwiek agresji, w szczególności fizycznej – to też nie podlega żadnej dyskusji.

        4
        3
        • Stary Szofer pisze:

          bladteth – to troll odradzam karmienie! kiedyś jak go przycisnąłem argumentami, to zaprzeczał temu co sam wcześniej pisał – musiałem wklejać, a i tak się wypierał…

          1
          1
        • bladteth pisze:

          Porównanie trochę nietrafione. Niestety w Polsce DDRy są budowane w taki sposób, że jazda jezdnią jest często bezpieczniejsza i z taką linią obrony można moim zdaniem spokojnie wygrać w sądzie. Pomijając nawierzchnie (z czym na szczęście jest coraz lepiej), problemem są wszelkie skrzyżowania i inne przecięcia kierunków ruchu, gdzie najczęściej dochodzi do wypadków z udziałem rowerzystów z różnych przyczyn (widoczność, nieuwaga kierowców itd), punkty teleportacyjne, brak odśnieżania i wiele innych. To jest właśnie to, o czym wiele razy mówił autor – DDRy są dobre jeśli ktoś nie ma pewności w poruszaniu się po jezdni, towarzyszy dzieciom itd. Wprawny, przewidywalny rowerzysta jest najczęściej po prostu bezpieczniejszy na jezdni.

          Do tego dochodzi jeszcze kwestia oznakowania. Nie widzę tam B-9 a rowerzysta nie musi być wróżką i wiedzieć, że po drugiej stronie 6-pasowej drogi z torowiskiem jest DDR. To też można by wybronić w sądzie. Oczywiście jazda jezdnią pozostaje niedozwolona z art. 33., ale kara spokojnie do uniknięcia ze względu na powyższe oraz zerową szkodliwość społeczną.

          Czy próbuję uzasadniać łamanie prawa przez nagrywającego? Jest takie ryzyko.

  • Jakcenty pisze:

    Od lat koleś prowokuje swoją jazdą kierowców, po czym szuka sensacji wrzucając filmiki do sieci. Zresztą widać jak jedzie środkiem drogi zamiast trzymać się prawej strony.

    12
    5
  • Driver pisze:

    Prawdziwi polscy katolicy w wigilie. Po ataku szli się modlić do kościoła

    8
    9
  • Anonim pisze:

    Największą patologią i tak są komentarze w stylu: dobrze mu tak, należało mu się
    Dużo wiekszą niz rzut kombinerkami

    10
    11
  • kacper pisze:

    czy przypadkiem tam nie ma ścieżki rowerowej?!

    16
    2
  • Dzikk pisze:

    Tak, to płaczek Czaruś który jak zwykle zasuwa jezdnią gdy obok jest ddr.

    30
    3
  • Tesc pisze:

    Kiedy Łódź zrobi coś z tym brudem?

    25
    2
  • MS pisze:

    Odbiegając od tematu: co to za czasy, że już rowerzysta musi mieć kamerę z przodu i z tyłu 🙂

    4
    6
  • Zapieralator pisze:

    Czy ten konkretny rowerzysta, to ten, ktory jezdzac droga o wielu pasach, blokuje lewy pas bo wydaje mu sie ze moze, gdy prawy za kilkaset metrow jest juz tylko do skretu w prawo i tym podobne pomysly?

    31
    2
  • Twojstary pisze:

    Mógł bardziej środkiem jechać. Czemu mnie to śmieszy xdd

    24
    14

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Mar 26 2019
    Czy zmiany dotyczące praw pieszych na pasach są potrzebne?
  • Mar 26 2019
    Niekontrolowana zmiana pasa ruchu
  • Mar 26 2019
    Problemy przy skręcie w lewo
  • Mar 25 2019
    Polskie Drogi #143
  • Mar 25 2019
    Wypadek na rondzie w Brzesku – samochód wjeżdża w pieszych na chodniku
  • Kategorie

  • Najnowsze komentarze

  • Archiwa