Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Uwaga wysiadam!
—
Agresja drogowa w Warszawie
›
Ścieżka rowerowa? A co to takiego?
mar 24 2017
Kategoria:
AGRESJA
,
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE
,
O WŁOS
,
OKIEM KAMERY
,
ROWERZYŚCI
https://www.youtube.com/watch?v=cXnkP9bOChM
do góry
106 komentarzy
do "
Ścieżka rowerowa? A co to takiego?
"
mika
pisze:
16/08/2017 o 19:07
Odpowiedz
Report comment
Patryk
pisze:
06/06/2017 o 14:17
Odpowiedz
Report comment
lodzianin
pisze:
26/03/2017 o 22:43
Odpowiedz
Report comment
Łukasz
pisze:
26/03/2017 o 21:35
Odpowiedz
Report comment
jan
pisze:
12/05/2017 o 13:31
Odpowiedz
Report comment
Jacek
pisze:
25/03/2017 o 14:21
Odpowiedz
Report comment
jan
pisze:
12/05/2017 o 13:25
Odpowiedz
Report comment
Przemo
pisze:
25/03/2017 o 08:56
Odpowiedz
Report comment
jan
pisze:
12/05/2017 o 13:21
Odpowiedz
Report comment
Kamila
pisze:
25/03/2017 o 07:35
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
25/03/2017 o 02:01
Odpowiedz
Report comment
Stary Szofer
pisze:
24/03/2017 o 21:56
Odpowiedz
Report comment
Ella
pisze:
24/03/2017 o 20:56
Odpowiedz
Report comment
Ella
pisze:
24/03/2017 o 20:56
Odpowiedz
Report comment
Ella
pisze:
24/03/2017 o 20:56
Odpowiedz
Report comment
Tevvx
pisze:
24/03/2017 o 18:56
Odpowiedz
Report comment
Hans Kloos
pisze:
24/03/2017 o 16:12
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
24/03/2017 o 16:22
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
24/03/2017 o 15:43
Odpowiedz
Report comment
Paweł
pisze:
24/03/2017 o 14:37
Odpowiedz
Report comment
Arek
pisze:
24/03/2017 o 15:20
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
24/03/2017 o 16:20
Odpowiedz
Report comment
zdzichu
pisze:
25/03/2017 o 13:27
Odpowiedz
Report comment
Michal
pisze:
24/03/2017 o 14:34
Odpowiedz
Report comment
flo
pisze:
24/03/2017 o 13:56
Odpowiedz
Report comment
Mateusz
pisze:
24/03/2017 o 13:56
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
24/03/2017 o 16:17
Odpowiedz
Report comment
Ghost
pisze:
24/03/2017 o 13:00
Odpowiedz
Report comment
Wrzuć na looz
pisze:
24/03/2017 o 12:09
Odpowiedz
Report comment
Andrzej
pisze:
24/03/2017 o 11:43
Odpowiedz
Report comment
motorzysta
pisze:
24/03/2017 o 11:34
Odpowiedz
Report comment
Kolo
pisze:
24/03/2017 o 11:44
Odpowiedz
Report comment
Leona
pisze:
24/03/2017 o 12:32
Odpowiedz
Report comment
sprzet
pisze:
24/03/2017 o 11:20
Odpowiedz
Report comment
Kolo
pisze:
24/03/2017 o 11:33
Odpowiedz
Report comment
sprzet
pisze:
25/03/2017 o 19:16
Odpowiedz
Report comment
Stary Szofer
pisze:
25/03/2017 o 20:31
Odpowiedz
Report comment
Temp
pisze:
24/03/2017 o 14:40
Odpowiedz
Report comment
cezar
pisze:
24/03/2017 o 11:20
Odpowiedz
Report comment
Nazhir
pisze:
24/03/2017 o 11:13
Odpowiedz
Report comment
Michał
pisze:
24/03/2017 o 10:56
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
24/03/2017 o 16:11
Odpowiedz
Report comment
Stary Szofer
pisze:
25/03/2017 o 09:23
Odpowiedz
Report comment
Rafał
pisze:
24/03/2017 o 10:50
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
24/03/2017 o 16:10
Odpowiedz
Report comment
xx
pisze:
24/03/2017 o 10:48
Odpowiedz
Report comment
MG
pisze:
24/03/2017 o 10:52
Odpowiedz
Report comment
rowerzysta
pisze:
24/03/2017 o 13:02
Odpowiedz
Report comment
Grzesiek
pisze:
24/03/2017 o 13:13
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
24/03/2017 o 16:02
Odpowiedz
Report comment
taki tam
pisze:
24/03/2017 o 16:18
Odpowiedz
Report comment
zdzis
pisze:
24/03/2017 o 16:43
Odpowiedz
Report comment
rowerzysta
pisze:
24/03/2017 o 13:02
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
24/03/2017 o 16:06
Odpowiedz
Report comment
Darek
pisze:
24/03/2017 o 10:56
Odpowiedz
Report comment
kot
pisze:
24/03/2017 o 11:34
Odpowiedz
Report comment
Arek
pisze:
24/03/2017 o 15:06
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
24/03/2017 o 16:07
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
24/03/2017 o 16:09
Odpowiedz
Report comment
zdzichu
pisze:
25/03/2017 o 13:23
Odpowiedz
Report comment
zdzis
pisze:
24/03/2017 o 16:48
Odpowiedz
Report comment
Kris
pisze:
24/03/2017 o 11:46
Odpowiedz
Report comment
3miejski
pisze:
24/03/2017 o 10:45
Odpowiedz
Report comment
Dziki
pisze:
24/03/2017 o 10:59
Odpowiedz
Report comment
MG
pisze:
24/03/2017 o 10:40
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
24/03/2017 o 16:00
Odpowiedz
Report comment
Bartek
pisze:
24/03/2017 o 10:37
Odpowiedz
Report comment
Mariusz88
pisze:
24/03/2017 o 10:35
Odpowiedz
Report comment
zdzis
pisze:
24/03/2017 o 16:40
Odpowiedz
Report comment
juve1910
pisze:
31/03/2017 o 09:35
Odpowiedz
Report comment
Dari
pisze:
24/03/2017 o 10:30
Odpowiedz
Report comment
Dragos
pisze:
24/03/2017 o 10:36
Odpowiedz
Report comment
Bars
pisze:
24/03/2017 o 11:32
Odpowiedz
Report comment
Henryk
pisze:
24/03/2017 o 21:25
Odpowiedz
Report comment
MaKowy
pisze:
24/03/2017 o 10:30
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
24/03/2017 o 15:59
Odpowiedz
Report comment
figi
pisze:
24/03/2017 o 10:30
Odpowiedz
Report comment
sprzet
pisze:
24/03/2017 o 11:15
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
24/03/2017 o 15:59
Odpowiedz
Report comment
Wojtek
pisze:
24/03/2017 o 10:27
Odpowiedz
Report comment
Dragos
pisze:
24/03/2017 o 10:27
Odpowiedz
Report comment
Kris
pisze:
24/03/2017 o 14:30
Odpowiedz
Report comment
zdzis
pisze:
24/03/2017 o 16:38
Odpowiedz
Report comment
Patryk
pisze:
24/03/2017 o 20:20
Odpowiedz
Report comment
laudo
pisze:
24/03/2017 o 21:18
Odpowiedz
Report comment
Haji
pisze:
24/03/2017 o 10:26
Odpowiedz
Report comment
MG
pisze:
24/03/2017 o 10:55
Odpowiedz
Report comment
Kolo
pisze:
24/03/2017 o 11:22
Odpowiedz
Report comment
lol
pisze:
24/03/2017 o 16:08
Odpowiedz
Report comment
Double
pisze:
24/03/2017 o 15:09
Odpowiedz
Report comment
lol
pisze:
24/03/2017 o 16:09
Odpowiedz
Report comment
Stop Homofobii
pisze:
24/03/2017 o 20:23
Odpowiedz
Report comment
laudo
pisze:
24/03/2017 o 21:14
Odpowiedz
Report comment
L
pisze:
24/03/2017 o 10:24
Odpowiedz
Report comment
Kierowiec
pisze:
24/03/2017 o 10:43
Odpowiedz
Report comment
h0m0hunter
pisze:
24/03/2017 o 10:50
Odpowiedz
Report comment
Bartosz
pisze:
24/03/2017 o 17:01
Odpowiedz
Report comment
Łodzianin
pisze:
25/03/2017 o 07:12
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
25/03/2017 o 13:35
Odpowiedz
Report comment
Matt
pisze:
01/04/2017 o 12:25
Odpowiedz
Report comment
Dan
pisze:
24/03/2017 o 11:23
Odpowiedz
Report comment
Anon
pisze:
24/03/2017 o 11:34
Odpowiedz
Report comment
taki tam
pisze:
24/03/2017 o 16:14
Odpowiedz
Report comment
Marco
pisze:
24/03/2017 o 19:45
Odpowiedz
Report comment
Dan
pisze:
25/03/2017 o 18:56
Odpowiedz
Report comment
Piotr
pisze:
24/03/2017 o 22:28
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
106 komentarzy do "Ścieżka rowerowa? A co to takiego?"
A ja mam nadzieję, że doczekam dnia kiedy ten bydlak maj do końca życia będzie jeździł na wózku inwalidzkim, czego mu z całego serca życzę. Oby jak najprędzej to się stało to kierowcy odetchną od tego prowokatora.
I dobrze głąbowi ! Kretyn ma obok drogę rowerową
A to taki łódzki debil. Jedzie tym swoim bzdetnym rowerkiem tam gdzie nie powinien, zaczepki szuka a potem ma pretensje do świata.
I bardzo dobrze zrobił. Mogła by się w końcu policja za tych rowerzystów wziąć a nie tylko kierowców karać. Dziś też jechałem drogą numer 580 w kierunku Warszawy i zastanawiałem się co taki korek jest i co chwila się zatrzymuję, na prostej drodze w piękny słoneczny dzień i co się okazało? Środkiem drogi jechał sobie rower którego nie można było wyprzedzić ponieważ z przeciwka jechały samochody a po prawej stronie miał ścieżkę rowerową. Ale po co jechać ścieżką skoro można jechać środkiem drogi i blokować ruch. Powinni za takie coś największe mandaty dawać, po 500zł!!! A nie że rowerzyści w tym kraju są nietykalni i to kierowcy są źli. Z roku na ro jest coraz gorze, pozwalają sobie na coraz więcej, są coraz bardziej bezczelni i nic sobie z tego nie robią bo doskonale widzą że nikt im nic nie zrobi. To po co w takim razie buduje się ścieżki rowerowe i wywala się na nie miliony skoro później zarastają chwastami. Brak słów …
Dlatego wole drogi bez sciezek rowerowych, bo przynajmniej zaden spalinosmrodziarz za mna nie burzy sie jadac za mna.
Sam jestem rowerzystą, ale takie coś mnie wkurwia. Rowerzysta MA OBOWIĄZEK poruszać się po ścieżce rowerowej, jeżeli biegnie ona w kierunku w którym porusza się rowerzysta. Take pustaki psują o nas opinię. Najpierw niech się przepisów pouczy, a potem niech na rower siada. A jeżeli już musi jeździć rowerem po drodze, TO NIE ŚRODKIEM PASA! A kierowca ciężarówki taki sam skunks. Może zabić, byle udowodnić, że ma rację… Jeden wart drugiego…
Bledem jest budowa sciezek obok chodnika oddzielonych pasem zieleni od jezdni.
Powinny byc pasy rowerowe na jezdni po krotych mozna bezpiecznie poruszac sie rowerem te 50 km/h bo tyle jest dozwolone i tyle lub wiecej jada samochody.
Rowerzysta jest PELNOPRAWNYM uczestnikiem ruchu drogowego.
Jestem kierowcą i rowerzystą i nie rozumiem ludzi którzy jadą ulicą gdy obok mają ścieżkę dla rowerów, to oczywiście nie jest powód żeby kogoś zabić ale jak się widzi takiego idiotę to ma się ochotę walnąć go w ten głupi łeb!
Ścieżki sa dla pieszych.
Dla rowerow niech maluja pasy rowerowe normalnie na asfalcie jezdni.
Rowerzysta tez ma prawo jechac bezpiecznie 50 km/h skoro jest pelnoprawnym uczestnikiwm ruchu.
We Wrocławiu też mamy kłopot z rowerowymi tłukami. Same przywileje, żadnych praw!Gdy czerwone, to zjeżdżają z jezdni na chodnik, nie sygnalizują skrętów,nie jeżdżą po wyznaczonych ścieżkach, tylko slalomem jak im się chce. W niektórych miejscach chodnik dla pieszych ma niecały metr szerokości, a dla rowerzysty jest rozrysowane 1, 5 metra. Nagminne są gwiazdy ze słuchawkami na uszach.
Na nagraniu widać, że po prawej stronie jest ścieżka rowerowa, nawet dwukierunkowa, więc co ten cyklista robi na drodze dwupasmowej? – powinien otrzymać za ta jazdę mandat.
Jeżeli zaś chodzi o kierowcę betoniarki, to rozumiem że jazda tego typu pojazdem jest ciężka, szczególnie za bicyklem ale nie uprawnia go to do tego typu zachowania – rowerzysta łamie przepisy ale nie usprawiedliwia to łamania przepisów pozostałych uczestników ruchu.
To nie jest rowerzysta, to klasyczny przypadek roweroekooszołoma! A reszta, jest zgodna z tym co wielokrotnie pisałem, że jeśli Policja nie weźmie się na poważnie za takich debili, to będzie dochodziło do samosądów. Kierowca betoniarki oczywiście nie powinien tak reagować, zgoda popełnił wykroczenie, ale twierdzę, (i raczej przekonał bym sąd) iż działał “pod wpływem wzburzenia usprawiedliwionego okolicznościami” – roweroekooszołom celowo PROWOKOWAŁ kierowcę – to trochę tak jak palant, który mając 1,5m wzrostu startuje do gościa co ma 2m, zaczepia raz , drugi, a za trzecim dostaje w ryja.
I kilka odniesień do wcześniejszych komentarzy: jeśli jest DDR rowerzysta MA OBOWIĄZEK z niej korzystać, bez względu na to jakim rowerem jedzie – nikt mu nie kazał kupować roweru nieprzystosowanego do jazdy po istniejących drogach! Mógł kupić górala na grubych oponach – są dostępne.
Jeżdżę zarówno samochodem, jak i rowerem, z tym , iż rowerem od przeszło 35 lat i nie mam żadnych problemów z kierowcami ŻADNYCH! Tylko że ja nigdy nie jeżdżę środkiem pasa, odwrotnie jak tylko mogę ułatwiam kierowcom wyprzedzanie mnie i jest ok – mnie nikt z drogi nie spycha, nie blokuje itd. można? można!
Debilu, do kogo te słowa, jedziesz ulica , obok sciezka i masz problemy?? lecz się głupi człowieku
Debilu, do kogo te słowa, jedziesz ulica , obok sciezka i masz problemy?? lecz się głupi człowieku
Debilu, do kgo te słowa, jedziesz ulica , obok sciezka i masz problemy?? lecz się głupi człowieku
Rower Łódź?
Wy głupe chuje jebane, rowerzysta nie jest zobowiązany jechać jakąś pierdoloną ścirzką rowerową, a tego skurwysyna z ciężarówki to byb zajebał.
Ty niemądry ciosany penisie, chcesz się założyć że rowerzysta jest zobowiązany do jazdy drogą dla rowerów? Postawię cokolwiek, ty oczywiście stawiasz równowartość i wspólnie czytamy stosowny przepis. Chętny? Czy już żyłka opadła?
Co za debil na tym rowerze.
Brak słów
Zauważyłem pewną prawidłowość. Otóż rowerzyści kolażówek jeżdżą ulicą, zamiast ścieżką rowerową. Może chodzi im o to, że to musi być asfalt, a na ścieżce jest inna nawierzchnia. Nie zmienia to faktu, że rowerzysta powinien jechać ścieżką,
Dokladnie kolarzowka nie da sie jezdzic po tych sciezkach poniewaz czesto sa z kostki zamiast asfaltu, chodza po nich piesi cala szerokoscia na dodatek jest duzo piasku, krawezniki sa tak obnizone ze w taki rowerze mozna kolo zostawic
PS. Jezdze ciezarowka jak i szosowka, nie popieram nagrywajacego poniewaz jak chce sobie pojezdzic to robie to po wioskach i lokalnych drogach gdzie nie ma ruchu
A przepraszam, dziury i koleiny w jezdniach to nie przeszkadzają? Przecież to nierzadko wygląda gorzej niż chodnik obok.
Jeździłem “kolarzówką” kilka lat po wszystkim po czym się dało (najgorzej było na piasku) i nic mi się nie stało, zębów mam komplet, oczy zdrowe i prosty kręgosłup. Innymi słowy – pieprzysz waść trzy po trzy, kolejny raz to samo. przestań już i kup sobie inny rower jak ci na obecnym niewygodnie. A jak nie chcesz to pretensje kieruj wyłącznie do siebie.
haha to nie wiem w jakim regionie mieszkasz ale u mnie wiekszosc drog w dobrym stanie
To przykre. Ładuje się miliony na ścieżki rowerowe, które stoją puste, bo rowerzyści jadą albo ulicą albo chodnikiem bo im druga strona nie pasuje. Kogo to obchodzi, że ścieżki rowerzystom nie leżą. Zostały zbudowane to należy z nich korzystać. Po to właśnie są aby rowerzyści nie blokowali ruchu i nie narażali życia i zdrowia swojego, ale jak ktoś nigdy nie był w szkole i nic nie wie o ruchu drogowym to lepiej aby dalej chodził pieszo.
jestem rowerzystą, pieszym i kierowcą. jazda na rowerze w tym kraju to często kaskaderka, bo i kierowcy samochodów mają rowerzystów głęboko, i piesi. ale ten koleś jest kretynem i tyle. po pierwsze ma równolegle z ulicą ścieżkę rowerową, więc nie ma prawa na tym odcinku jechać ulicą i na pewno jest to w którymś momencie regulowane odpowiednim znakiem. po drugie gość jedzie środkiem pasa celowo. debil i tyle. zwykły prowokator, który szuka guza, żeby potem zaistnieć w mediach jako poszkodowany.
Z jednej strony jest droga rowerowa i powinien z niej skorzystać, z drugiej zaś jeżeli nie było zakazu poruszania się rowerami po ulicy, to rowerzysta może po niej jechać. Mamy dziury w przepisach, ale to już nie nasza wina niestety. I potwierdzam to co Ghost pisze. Są normalnie rowerzyści, ale to właśnie te łajzy na szosówkach w 90% zachowują się jak święte krowy i w znacznej mierze psują opinię reszcie. On jest kolarz i on jedzie ulicą i chuj…
Mylisz się potężnie. Zakazu może i nie ma, ale po co go stawiać skoro jest NAKAZ korzystania z drogi dla rowerów jeśli ona istnieje? Ty to nazywasz dziura w przepisach, a ja to nazywam brakiem umiejętności czytania ustaw.
Wydawałoby się że przed korzystaniem z drogi publicznej, zwłaszcza za pomocą pojazdu, człowiek przeczyta instrukcje jak z niej poprawnie korzystać, prawda? Ale gdzie tam, przecież są tacy spece od prawa jak powyżej, którzy znają je na wskroś bez czytania.
Osobiście jestem zarówno kierowcą jak i zapalonym rowerzystą. Nie raz robiłem robiłem trasy zwykłym góralem po 120 km, ale samochodem też jeżdżę dość często i zauważyłem, że nie wszyscy rowerzyści, a przeważnie właśnie ci którzy jeżdżą kolarzówkami, albo jak kto je woli nazywać szosówkami zachowują się jak święte krowy. Ja rozumiem, że jest w PoRD durny przepis, że dwa rowery mogą na ulicy jechać obok siebie, ale warto szanować innych na drodze. Na tym filmiku to aż mi żal, że przez takich ludzi rowerzyści są tak postrzegani.
Rower Łódź i Łódzki Rejestrator to są te same osoby? Poziom filmów na kanale jest ten sam wiec to bardzo możliwe. O tym że gość nagrywający jest debilem nie trzeba pisać bo widać to doskonale
Prawo o Ruchu Drogowym
Art 33
Kierujący rowerem jest obowiązany korzystać z drogi dla rowerów lub pasa ruchu dla rowerów, jeśli są one wyznaczone dla kierunku, w którym się porusza lub zamierza skręcić. Kierujący rowerem, korzystając z drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustępować miejsca pieszym.
I tyle w temacie
mogl tego lodzkiego celebryte palanta rozjechac jeszcze by zarobil na odszkodowaniu bo zgodnie z przepisami jak jest sciezka rowerowa i dobre warunki atmosferyczne to rowerzysta ma obowiazek jechac sciezka!
I jeszcze się medal wtedy dostaje za wyrwanie chwasta.
Akurat kwestia warunkow atmosferycznych nie odnosi sie do zezwolenia na jazde ulica, tylko zezwala na jazde chodnikiem zamiast ulica, gdy sciezki nie ma…
Każdemu mądrali od “łamie przepisy przecież jest ścieżka rowerowa” polecam 0:18. Widać narysowane przejście dla pieszych bez przejazdu rowerowego. Ciekawe czy panowie królowie szos by korzystali z drogi, która ich zmusza co skrzyżowanie, żeby wysiedli i przepchali swoje drogocenne jeździdełko.
Nie mówiąc o tym, że nagrywający nie jechał “środkiem drogi” jak twierdzą niektórzy, a prawym pasem DWUPASMOWEJ drogi, więc jak byście się nie gimnastykowali, o spowalnianiu ruchu też trudno być mowy.
Bo to nie jest droga rowerowa dla wygody rowerzystów, tylko dla wygody kierowców (pedalarze wypad z jezdni).
Właśnie dlatego należy ignorować szkodliwe przepisy
I dokładnie tak postąpił kierowca ciężarówki – zignorował jego zdaniem szkodliwy przepis!
A co to jest DWUPASMOWA droga? I gdzie na drodze są PASMA? 😀
“Ty jebany DEBILU w ryj powinni ci wreszcie nasrać !!! Na ścieżkę donosicielu !!! Czy chłopcy na dzielnicy wiedzą że jesteś ped….. ?!?!?
szczerze, to liczyłem, że w 36 sekundzie filmu, rowerzysta gwałtownie wyhamuje przed betoniarką, chcąc go ukarać za zajechanie drogi 😀
Rowerzysta nie łamie tu przepisów. Byla slynna rozprawa w Sopocie, gdzie rowerzysta dostał mandat za jazde po jezdni mimo, ze byla sciezka rowerowa wzdluz. Odwolal sie i sad przyznal mu racje. Przepisy byly niejednoznaczne, wiec wydano wyrok na korzysc poszkodowanego. Natomiast tu chodzi o zwykla przyzwoitosc. Jazda srodkiem jezdni, tamowanie ruchu- on sie dziwi ze go ktos spycha?
To że jeden sąd tak orzekł nie znaczy że nie ma tu łamania przepisów. Nie mamy w Polsce prawa precedensowego, w kolejnym przypadku za takie coś rowerzysta może (i raczej tak będzie) dostać mandacik.
Możesz podać sygnaturę akt? Chętnie sprawdzę, o co naprawdę w tym przypadku chodziło, czy Policja złożyła apelację (niezbadane są wyroki Boskie i sądów rejonowych) itd.
To jest podobna sytuacja, jak na filmiku niedawno, gdzie jegomość biegł po drodze i miał pretensje, że go nagrywający upomniał, mimo, że obok był chodnik…”bo oni przecież kręcą czasówki to mogą” ehhh
Widuję biegaczy na jezdni (pewnie “bo wyciągają te 50” :D), więc biegacz na DDR mnie nie zdziwi. Niemniej to co piszesz jest bardzo niewesołe, co z ta znienawidzoną strażą miejską? Oni są od takich specjalsów.
Ten rowerzysta jedzie na rowerze szosowym. Jak by ktoś nie wiedział.
Aa to asfaltowana ścieżka się czymś różni?
Miałem okazję jeździć po asfaltowych ,,ścieżkach”, które są przy drogach, niestety się różnią, przy większych prędkościach po prostu stale ,,podskakujesz”, bo ciężko stworzyć równą ścieżkę. Szosówką jedzie koło tych 50 km/h, po ścieżkach chodzą piesi, na ścieżkach często ktoś mądry robi przejazdy, zjazdy etc. w poprzek, często z kilku cm chodnikiem… Wyobraźcie sobie teraz, że jedziecie samochodem po drodze, który stale podskakuje na nierównościach, co 15 m próg zwalniający, ludzie chodzą jak chcą… Oczywiście, są ścieżki… ale ile z nich jest przystosowana faktycznie do jazdy rowerem, a ile to tylko chwyt ,,marketingowy” władzy, bo powstały nowe km ścieżek…
To ja mam w takim razie pytanie… który wypadek jest groźniejszy?
Zderzenie rowerzysty z pieszym?
Czy zderzenie ciężarówki z rowerzystą?
Oczywiście że zderzenie z pieszym, bo ucierpi niewinny pieszy (i czasem ciężko, koleżanka trafiła do szpitala z pęknięciem miednicy).
W zderzeniu ciężarówki z takim rowerzystą ludzkość ogólnie zyskuje – policjant, złomiarz, grabarz mają co robić, i jeszcze pula genowa pozbywa się wad.
To należy ustawić ograniczenia prędkości na ścieżkach rowerowych, żebyś debilu się tak nie rozpędzał. Pamiętaj nie jesteś świętą krową na ścieżce, tam normalni ludzie jeżdżą często z dziećmi, a taki idiota jak ty zapierdala 50 km/h. Jak chcesz tak zapieprzać to jedź na tor do poznania może.
nareszcie jakiś sensowny komentarz. No ale dla “expertów” za kierownicą to pewnie i tak żaden argument.
Miałem okazję jeździć po asfaltowych ,,ścieżkach”, które są przy drogach, niestety się różnią, przy większych prędkościach po prostu stale ,,podskakujesz”, bo ciężko stworzyć równą ścieżkę. Szosówką jedzie koło tych 50 km/h, po ścieżkach chodzą piesi, na ścieżkach często ktoś mądry robi przejazdy, zjazdy etc. w poprzek, często z kilku cm chodnikiem… Wyobraźcie sobie teraz, że jedziecie samochodem po drodze, który stale podskakuje na nierównościach, co 15 m próg zwalniający, ludzie chodzą jak chcą… Oczywiście, są ścieżki… ale ile z nich jest przystosowana faktycznie do jazdy rowerem, a ile to tylko chwyt ,,marketingowy” władzy, bo powstały nowe km ścieżek…
Rowerzysta jedzie koło 50? Chyba jak nie potrafi licznika sobie ustawić…
Nie zmienia to faktu, że ma obowiązek poruszać się ścieżką a nie ulicą.
Tak zauważyłem, że ci na szosówkach są właśnie najgorsi jeśli chodzi o respektowanie przepisów.
Jakby zasuwał gruszką po ścieżce to by było święte oburzenie. Przepisy są dla wszystkich, a jak taka ludzka sp@@@@a na rowerze powoduje, że koleś np. Spodni się z dostawą i wywala go z roboty to my puszczą nerwy. Warto myśleć na drodze nie tylko o swojej dup..ie i np. Pamiętać, że fakt posiadania pierwszeństwa nie uratuje życia….
Jesli nie ma zakazu ruchu dla rowerow to nie lamie przepisow a po drugie szosowkami nie da sie jezdzic po sciezkach
Jak to nie łamie? Prowadzący rower ma obowiązek korzystać z drogi dla rowerów jeżeli taka istnieje w kierunku w którym się porusza.
Ale czego się spodziewać po bydle, które legalnie wyjeżdża na drogę nie musząc znać przepisów… Cieszy mnie tylko to, że nie jeździcie pod prąd “bo nie ma zakazu”.
A nie, sorry, takich geniuszy jeżdżących przy lewym krawężniku też spotykam – ale to głównie na wsiach. Tych rozumiem, bo tylko na wsi ludzie pamiętają że pieszy idąc jezdnią ma się trzymać lewej strony jezdni (musi iść “pod prąd”) i pewnie to poprawne zachowanie błędnie przenoszą na rower.
skutery jezdza po 40 km/h a nie moga korzystac ze sciezek ,taki rowerzysta z podobna predkoscia a jakos skutery wam nie przeszkadzaja
na codzien jezdze po tym kraju tirem i mi to nie przeszkadza ale widze wam w osobowkach co sie zmiescicie kolo takiego bez zmiany pasa bardzo przeszkadza. Wniosek zero wyrozumialosci i empatii na drodze.
dobrze zauważyłeś – bo rower szosowy dlatego się tak właśnie nazywa – że jeździ się nim po szosie, nawet jak komuś się wydaje, że “ustawą” zmienia świat, nie zmieni faktów – to nie jest rower miejski z szerokimi gumami na gówniane podjazdy i krawężniki. Pozatym g…. wam to przeszkadza, gość pędzi 50 kmph więc raczej przepisowo w przeciwieństwie do 95% samochodów obok – jak się już tak bardzo trzymacie przepisów. Nie powinno to zatem nawet przeszkadzać, chociaż słabi kierowcy są z tego znani, że boją się roweru na drodze a czasem spychają jak ten alkoholik z betoniarki.
Na żadnym tam rowerze szosowym, na zwykłym złomie z Decathlonu…
Wcześniej w tym miejscu był asfaltowy chodnik, rowerzyści nie mogli nim jeździć. Teraz poprawiono nawierzchnię, wymalowano gdzieniegdzie przejazdy, dostawiono znak i nagle to ścieżka rowerowa. Gdzie są Ci co krzyczą, że rowerzyści na chodnikach to zagrożenie? Co, nagle piesi zniknęli, czy nagle za pomocą znaku nagle jazda w tym miejscu stała się bezpieczna?
Chyba dawno nie byłeś w tym miejscu. Cała inwestycja z ustawieniem oznakowania, wymianą nawierzchni na nową. Robiona z resztą na wniosek rowerowców
Powiedzcie mi, czy to ze mną jest coś nie tak, czy tam ścieżka rowerowa jest po prawej??
Wszystko z tobą jest “tak”, śpij spokojnie, nie przywidziało ci się.
Ale żeby się jeszcze chwalić w internecie że się łamie przepisy? 🙂
jak widzę takiego rowerzystę, który jedzie środkiem ulicy – chociaż obok jest ścieżka rowerowa, to też bym chętnie go zepchnął 😉
P.S.
Czy ja dobrze widzę godzinę? 6:50 rano? Przecież wtedy się śpi jeszcze….a ten na rowerze jeździ 😉
no może jak się jest rocznik 88 to faktycznie jeszcze się śpi. Można też coś robić w życiu i wtedy często nie śpi się o 6:50 już.
Rocznik 88 ma teraz 29 lat ,ciężko nic nie robić, chyba ze jest się synem bogatego magnata w tym przypadku z Lodzi
Dwa debile się spotkały, jeden duży drugi mały.
Tylko jednego przez swoją głupotę w końcu coś pier*olnie i wyląduje w szpitalu bo rower go nie ochroni, a jak będzie nagranie że jedzie drogą, a obok ścieżka to jeszcze dostanie mandat, a drugi co najwyżej nic nie poczuje :).
Najlepsze podsumowanie całego filmiku
Dostanie mandat,, hehe jak ja na to patrzyłem to gość zasługuje na Darwina, na własne życzenie wpieprzac sie przed ciężarówke, świetny pomysł 😀
Jak ja liczyłem, że wyleje mu się przez przypadek zawartość gruchy na tego debila…
Daj spokój, szkoda materiału.
A potem rowerzyści wielce zdziwieni, że kierowcy tak na nich narzekają!
A potem kierowcy wielce się dziwią, że rowerzyści tak na nich narzekają
Kierowcy się nie dziwią, kierowcy mają to w dupie.
Ma ścieżkę rowerową obok i jeszcze sypie pretensjami, że auta go wyprzedzają.
Droga rowerowa obok, ale co tam będę jechał ulicą 🙂 i rowerzyści się dziwią, że są nie lubiani przez kierowców ^^.
Jazda po ulicy tutaj to jest nic. Spoko, niech jedzie.
Gorsze jest to, że wyprzedza później gruszkę. Wtedy zaczyna się cały cyrk.
W tej sytuacji ma 2 wyjścia – wjechać w tył przyhamowującej gruszki albo wyprzedzić
No tak, przypomnij mi jaką długość ma droga hamowania roweru, że musi bokiem omijać bo by w tył jej wjechał?
Wiesz… Można jeszcze zjechać na ścieżkę rowerową. Gdzie twoje miejsce.
Powiesz, że tam nie da się zapierdalać ponad 40kmh, bo trzeba uważać na pieszych. O cholewka! Czyżby kierowca gruchy miał taki sam bół, bo nie mógł cisnąć 60kmh bo musi uważać na rowerzystów! O merde!
Rowerzysta mandat za niekorzystanie ze ścieżki rowerowej. Kierowcy gruszki powinno odebrać się prawo jazdy za próbę spowodowania ciężkiego uszczerbku na zdrowiu.
Gdzie niby kierowca “próbował spowodować ciężki uszczerbek na zdrowiu”?
2:20.
Dla ciebie zrozumiała odpowiedz to: W DUPIE
Ty masz ciężki uszczerbek na mózgu. Pierdolone pedalisty się srają z tym odstępem 1 metra przy wyprzedzaniu, szkoda że kurwy się tego nie trzymają jak pędzą po chodniku między pieszymi.
OC dla rowerzystów obowiązkowo!
Pierdolą to ciebie na dworcu pedały prawdziwe
W tej chwili komentarz ten został uwieczniony i zostanie przekazany policji za szerzenie nienawiści oraz obelgi w kierunku mniejszości seksualnych.
weź niepierdol
https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ
W końcu trzeba coś zrobić z tym ,,wykształconym” rowerzystą, który w Łodzi zachowuje się jak święta krowa i ma w poważaniu, że wzdłuż ulic porobione są ścieżki rowerowe.
Słynny Cezary Maj, doktorant Politchniki. Ten sam który regularnie ładuje się rowerem do tunelu na W-Z mimo, że ma na górze ścieżkę, a nocami plakatuje samochody karnymi k***ami. Ciekawe kiedy w końcu drogówka go podsumuje za te wszystkie filmiki.
Dokładnie, skoro jeden potrafi wypomnieć przewinienia to obaj powinni dostać po przysłowiowej p****e …
Błagam Cię, powiedz że to nieprawda. Studiuję na tej uczelni 🙁
Prawda . Ten imbecyl jest z polibudy
To ten?
https://www.dmcs.pl/web/cmaj ???
Widać, że jakiś przygłup 😀
Ciekawe gdzie kupił dyplomy.
Ok, ale czy daje to kierowcy ciężarówki uprawnienia do tego, żeby ryzykować życiem człowieka? Jeśli kierowca zawodowy zachowuje się w ten sposób, to chyba powinien jednak zmienić zawód. Sygnał dźwiękowy to rozumiem, ale nie przejeżdżanie na centymetry od człowieka na rowerze. Droga to nie miejsce na takie ryzyko.
Powinien rozjechać drogowego chwasta…
O ścieżki rowerowe walczyli, ale idiotów tego nie nauczysz i nadal drogami będą jeździć. Czekam na sezon w pełni jak to idioci będą jeździć Trasą Toruńską, a ścieżka bezpieczna za barierkami.
Na początku stycznia co dziennie rano miałem takiego kolarza przed sobą na wjeździe do Nysy. Pedał w leginsach i z bidonem na plecach. A na dworze poniżej -10’C. Pytam: czy wystarczy psycholog , czy trzeba psychiatry?
Tak udaj się do niego, bo to najwyraźniej ty sam go potrzebujesz.
Teraz pomyśl starasz się wyprzedzić rowerzystów zgodnie z przepisami z odstępem zestawem na drodze jedno pasmowej ale nie przed każdym skrzyżowaniem ten sam rowerzysta cię wyprzedza i staje jako pierwszy. Syzyfowa praca,można się zirytować? Co nie pochwała zachowania kierowcy.