Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Na czym polegają aukcje poleasingowe samochodów?
—
Wypadek Adamówka
›
Skutki omyłkowego wjazdu na czerwonym świetle
maj 19 2020
Kategoria:
OKIEM KAMERY
To niestety nie pierwszy i nie ostatni kierowca, który popełnił podobny błąd.
do góry
60 komentarzy
do "
Skutki omyłkowego wjazdu na czerwonym świetle
"
?
pisze:
22/05/2020 o 07:17
Odpowiedz
Report comment
Seba
pisze:
21/05/2020 o 15:38
Odpowiedz
Report comment
głomp do kwadrata
pisze:
21/05/2020 o 15:50
Odpowiedz
Report comment
Seba
pisze:
21/05/2020 o 15:52
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
20/05/2020 o 19:20
Odpowiedz
Report comment
Ja
pisze:
22/05/2020 o 12:34
Odpowiedz
Report comment
Nazhir
pisze:
20/05/2020 o 13:44
Odpowiedz
Report comment
Seba
pisze:
20/05/2020 o 12:05
Odpowiedz
Report comment
Seba
pisze:
20/05/2020 o 08:27
Odpowiedz
Report comment
kgrzel
pisze:
20/05/2020 o 09:00
Odpowiedz
Report comment
Seba
pisze:
20/05/2020 o 12:03
Odpowiedz
Report comment
Stary Szofer
pisze:
20/05/2020 o 21:45
Odpowiedz
Report comment
cymbo l
pisze:
20/05/2020 o 22:02
Odpowiedz
Report comment
cymbo l
pisze:
20/05/2020 o 22:04
Odpowiedz
Report comment
cymbo l
pisze:
21/05/2020 o 23:08
Odpowiedz
Report comment
cymbo l
pisze:
21/05/2020 o 23:11
Odpowiedz
Report comment
cymbo l
pisze:
21/05/2020 o 23:15
Odpowiedz
Report comment
kgrzel
pisze:
21/05/2020 o 11:47
Odpowiedz
Report comment
Stary Szofer
pisze:
21/05/2020 o 16:57
Odpowiedz
Report comment
kgrzel
pisze:
21/05/2020 o 19:57
Odpowiedz
Report comment
Jontek Skania4
pisze:
21/05/2020 o 23:03
Odpowiedz
Report comment
Jontek Skania4
pisze:
21/05/2020 o 23:12
Odpowiedz
Report comment
Stary Szofer
pisze:
22/05/2020 o 00:02
Odpowiedz
Report comment
Jontek Skania4
pisze:
22/05/2020 o 05:45
Odpowiedz
Report comment
kgrzel
pisze:
22/05/2020 o 07:25
Odpowiedz
Report comment
by
pisze:
22/05/2020 o 09:04
Odpowiedz
Report comment
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pisze:
22/05/2020 o 14:06
Stary Szofer
pisze:
22/05/2020 o 19:28
Ja
pisze:
22/05/2020 o 12:36
Odpowiedz
Report comment
jam
pisze:
21/05/2020 o 21:19
Odpowiedz
Report comment
Ja
pisze:
21/05/2020 o 01:18
Odpowiedz
Report comment
Seba
pisze:
21/05/2020 o 15:21
Odpowiedz
Report comment
Stary Szofer
pisze:
21/05/2020 o 21:05
Odpowiedz
Report comment
kgrzel
pisze:
21/05/2020 o 21:44
Odpowiedz
Report comment
cymbo l
pisze:
21/05/2020 o 23:05
Odpowiedz
Report comment
Jontek Skania4
pisze:
21/05/2020 o 23:13
Odpowiedz
Report comment
cymbo l
pisze:
22/05/2020 o 05:51
Ja
pisze:
21/05/2020 o 22:30
Odpowiedz
Report comment
kgrzel
pisze:
21/05/2020 o 21:48
Odpowiedz
Report comment
kgrzel
pisze:
21/05/2020 o 22:04
Odpowiedz
Report comment
Seba
pisze:
22/05/2020 o 10:19
Odpowiedz
Report comment
Krzysiok
pisze:
20/05/2020 o 09:35
Odpowiedz
Report comment
Seba
pisze:
20/05/2020 o 12:06
Odpowiedz
Report comment
Ja
pisze:
20/05/2020 o 10:49
Odpowiedz
Report comment
Seba
pisze:
20/05/2020 o 11:59
Odpowiedz
Report comment
Kgrzel
pisze:
20/05/2020 o 12:50
Odpowiedz
Report comment
Seba
pisze:
21/05/2020 o 15:32
Odpowiedz
Report comment
Mathi
pisze:
20/05/2020 o 08:22
Odpowiedz
Report comment
Mathi
pisze:
20/05/2020 o 08:23
Odpowiedz
Report comment
Driver
pisze:
20/05/2020 o 06:26
Odpowiedz
Report comment
Jade i Pacze (YT i FB)
pisze:
19/05/2020 o 22:28
Odpowiedz
Report comment
Stary Szofer
pisze:
20/05/2020 o 06:01
Odpowiedz
Report comment
aaa
pisze:
20/05/2020 o 13:36
Odpowiedz
Report comment
Jontek Skania4
pisze:
20/05/2020 o 17:28
Odpowiedz
Report comment
Jontek Skania4
pisze:
21/05/2020 o 23:17
Odpowiedz
Report comment
cymbo l
pisze:
22/05/2020 o 05:52
Odpowiedz
Report comment
Gor
pisze:
19/05/2020 o 21:52
Odpowiedz
Report comment
Tomek
pisze:
19/05/2020 o 21:54
Odpowiedz
Report comment
Łukasz
pisze:
19/05/2020 o 23:41
Odpowiedz
Report comment
Mia
pisze:
19/05/2020 o 21:17
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
60 komentarzy do "Skutki omyłkowego wjazdu na czerwonym świetle"
Na czym polegają aukcje poleasingowe samochodów?
Poszukiwanie pewnego i sprawdzonego auta nigdy nie należało do zadań łatwych. Ilość nieuczciwych sprzedawców i handlarzy przyprawia o zawroty głowy, przez co cały rynek traci na wiarygodności. Inaczej jednak sprawa się ma z aukcjami poleasingowymi, które charakteryzują się przejrzystością zasad i uczciwością. Na czym jednak tak naprawdę polegają i co trzeba o nich wiedzieć? Nie czekaj i dowiedz się już teraz!
1. Co to oznacza, że samochód jest poleasingowy?
2. Kto może korzystać z aukcji poleasingowych?
3. Używane auta poleasingowe – jakie modle znajdziemy na rynku?
4. Licytacja samochodów poleasingowych – o czym musisz widzieć?
Aukcje samochodów poleasingowych otwierają szeroki
Czy ktoś zna odpowiedź na pytanie:
W jaki sposób zastosowanie na tym skrzyżowaniu sygnalizatora S-1, zamiast S-3e (tzw. kierunkowego) wpłynęłoby na bezpieczeństwo w ruchu w tym miejscu?
pewnie nie byłoby tyle Omyłek, tak sondze
Dla porównania podobne skrzyżowanie – tylko sygnalizator s-1:
https://www.google.pl/maps/@52.1897834,20.9580147,3a,75y,41.76h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1svNmaP3M0ThkiddfmwHChjw!2e0!7i16384!8i8192
Przejeżdżasz pierwszą “nitkę”, skręcasz w lewo i tam jest czerwone. Sprawa jasna.
Muszę przyznać, że dziwi mnie to, jak na tym skrzyżowaniu została zainstalowana sygnalizacja świetlna. Za wygiętym znakiem chyba znajduje się sygnalizator, dla kierunku, z którego na skrzyżowanie wjechał woźnica, który doprowadził do kolizji, niemniej nad każdym z pasów powinny wisieć dodatkowe sygnalizatory, inaczej dochodzi właśnie do tego typu sytuacji.
Swoją drogą, trzeba przyznać, że gro ludzi jechało tam zdecydowanie z za wysoką prędkością, jak na teren zabudowany oraz panujące warunki drogowe.
Na tej jezdni są dwa pasy ruchu.
Jest sygnalizator z prawej strony jezdni, jest sygnalizator z lewej strony jezdni, jest trzeci sygnalizator wiszący na środku nad skrzyżowaniem.
To ile jeszcze tych sygnalizatorów mieliby postawić? 😉
Jakby Złotówa nie zapierniczał, to by do wypadku nie doszło.
Po co w tym miejscu dla nagrywającego jest sygnalizator kierunkowy, skoro dalej ma czerwone?
Powiedzcie mi jedno: jeżeli gość miał strzałkę tak jak nagrywający, to po ch*j ta strzałka, skoro nie mógł jechać. Bo jeżeli jest strzałka tak jak u nagrywającego to powinno dać się skręcić. Jeżeli byłby zwykły sygnalizator to jest oczywiste, że musisz się zatrzymać. Robienie strzałki w takim miejscu to dodatkowe komplikownie i jeżeli sprawca miał strzałkę, to błąd popełnił tu zarządzający ruchem.
O czym Ty piszesz? Jaki błąd?
Nagrywający miał zieloną strzałkę a sprawca czerwone światło – przejechał na czerwonym i takie są skutki.
Miał czerwone, ale wcześnie miał sygnalizator kierunkowy. Sprawca wjechał na czerwonym – zgadza się. Tego nie będę negował i tego, że jest to błąd kierowcy. Ja tylko pytam o cel zamontowania tam sygnalizatora kierunkowego. Gdyby tam był zwykły sygnalizator nie kierunkowy, to kierowca mósiałby ustąpić wszystkim, bez względu na to czy dalej stałby sygnalizator, czy nie.
I tu się z Tobą zgodzę, taka organizacja ruchu, mocno dezorientuje- masz kierunkowe zielone i zraz za nim czerwone – taka organizacja ruchu powinna być ustawowo zabroniona, bo jest wewnętrznie sprzeczna: sygnalizator kierunkowy oznacza “można skręcać” , a zaraz za nim czerwone światło które oznacza “nie można” i to jeden wysoko umieszczony sygnalizator! w miejscu, w które przy skręcie raczej się nie spogląda! Jeśli już, to powinien on stać po prawej stronie.
wszystko jasne i czytelne nawet dla pół-inteligenta, skoro nie rozumie niech lejce łoddo
to pisał ja, co sie podszył i ukrod psełdonim prawdziwego cymbo-l
cymbo l ukrod psełdonim podszywanemu cymbołowi, toż to siok!
taki siok jak hasiok na odpady zmieszane z qównem
qównem oczywiście w moim pustym łbie, bo zaś sie podszyłem pod nie swój nick
Sygnalizator jest zarówno nad jezdnią, jak i z jej prawej strony.
Oznakowanie jest w najlepszym porządku
po prawej stronie jest pusty trawnik, nie ma tam żadnego sygnalizatora
Jest na słupie, jak nie wierzysz, to jedź i sam zobacz.
nie pojedzie, bo lejce łoddoł
i tera jezdzi po moji stary
Na słupie jest tylko znak – sygnalizator musiał by zza niego wystawać, a nie wystaje nic!
zza słupa buka wystaje i zalotnie macha do starego
Twierdzę, że na słupie jest sygnalizacja świetlna, bo ją tam widziałem (zresztą widać ją też na filmie).
Tobie do tworzenia rzeczywistości jak zwykle wystarcza subiektywna ocena.
Szoferze, zapamiętaj regułę:
“Partykułę by pisze się łącznie z osobowymi formami czasowników (np. mógłby, zrobiłby)”
czyli także “musiałby” pisze się razem
to nie jest Stary Szofer, tylko ten nieudacznik życiowy, co go wiecznie duqa pali i co się pod niego podszywa, a także pod cymbo, jontka, Ja, Anonima i wielu innych …
do by – kropka nad ypsonem – polecam lekturze
“Na słupie jest tylko znak – sygnalizator musiał by zza niego wystawać, a nie wystaje nic!”
Kliknij prawym przyciskiem myszy na filmie. Skopiuj adres filmu. Otwórz adres w nowej zakładce. Odtwórz film na pełnym ekranie.
Wyraźnie widać, że na słupie ze znakiem B-2 jest sygnalizator. Gdyby go nie było, to faktycznie mielibyśmy do czynienia z nieprawidłowym oznakowaniem skrzyżowania.
tylko jak inaczej oznakowac zielone do skretu? nie moze byc tez tak, ze masz 3 ogolne sygnalizatory i na dwoch sie pali zielone a na trzecim czerwone – sygnalizator nad pasem nie oznacza ze tylko jego dotyczy
“Gdyby tam był zwykły sygnalizator nie kierunkowy, to kierowca musiałby ustąpić wszystkim, bez względu na to czy dalej stałby sygnalizator, czy nie.”
Tak gwoli ścisłości – to czy zastosowany byłby sygnalizator S-3 czy S-1 nie ma kompletnie żadnego znaczenia dla pierwszeństwa na skrzyżowaniu jeżeli mówimy o pojazdach, których nadawane przez nie sygnały dotyczą.
“Tak gwoli ścisłości” to S-3e i masz rację, że na tym skrzyżowaniu nie ma żadnego znaczenia dla pierwszeństwa […]. Pytanie było, dlaczego jest tam właśnie te, a nie S-1. Gdyby był tam tylko S-1 to nagrywający przejechałby pierwszą jezdnię, skręcił w lewo, dojechał do drugiego sygmalizatora S-1 i się zatrzymał. Gdyby tego drugiego nie było, to i tak musiałby ustąpić tam pierwszeństwa. Po co musi zatrzymywać się wcześniej przed S-3e?
Gawoli ścisłości, to zielony sygnał na sygnalizatorze S1 oznacza “zezwolenie na wjazd za sygnalizator” – (§ 95 ust 1. pkt. 1 rozporządzenia o sygnałach i znakach drogowych.) natomiast sygnał zielony na sygnalizatorze S3 oznacza: “że podczas jazdy we wskazanym kierunku nie występuje kolizja z innymi uczestnikami ruchu” ( § 97 ust. 3 rozporządzenia o sygnałach i znakach drogowych) – skoro “nie występuje kolizja” , a mają tam wyznaczoną jezdnię, to powinno oznaczać, iż pali się dla nich sygnał czerwony! Tak więc organizacja ruchu w której w czasie skrętu “we wskazanym kierunku” przez sygnalizator S3, napotykamy kolizję z innymi uczestnikami ruchu jest ewidentnie nieprawidłowa!
Kurde, Stary Szofer znalazł “ewidentną nieprawidłowość” w organizacji ruchu. Teraz trzeba będzie przebudować skrzyżowania w całej Polsce – w Gdańsku, Łodzi, Warszawie, Poznaniu…
w promocji stary da radę przebudować
w promocji to twój stary chyba durexy kupił
a twoja stara ssak do ściągania mlika
od małego na głodzie
aż w końcu duqa nie wytrzymała
i mózg wypierdzi.ała
“organizacja ruchu w której w czasie skrętu “we wskazanym kierunku” przez sygnalizator S3, napotykamy kolizję z innymi uczestnikami ruchu jest ewidentnie nieprawidłowa!”
Oczywiście masz rację, tylko co to ma wspólnego z sytuacją na filmie. “Bezkolizyjność” sygnału S-3 nie zabezpiecza przed kolizją z pojazdem, który wjeżdża na czerwonym 🙂
Seba,
znasz to skrzyżowanie? Ja nie, ale może organizacja ruchu jest tam na tyle skomplikowana, że otwarty ruch dla lewoskrętu nie zawsze oznacza otwartego ruchu na wprost – stąd taki sygnalizator a nie inny.
Zdarza się tak często na skrzyżowaniach inteligentnych, na których czas i kierunek jazdy otwierany jest z uwzględnieniem ilości samochodów na skrzyżowaniu.
Też go nie znam, i pewnie jest jak piszesz – mam nadzieję.
Dzielnie de facto jednego skrzyżowania na kilka mniejszych to częsta praktyka. Wykonujesz jeden skręt i dojeżdżasz do następnego sygnalizatora.
… i dlatego jest tu sygnalizator kierunkowy, ponieważ…
Mylisz warunkową “strzałkę” z sygnalizatorem kierunkowym.
Masz rację. Mam na myśli sygnalizator kierunkowy – po co on tam jest skoro później jest czerwone. Czy nie wystarczyłby zwykły (okrągły)? Po zo kierunkowy?
Po to, żebyś wiedział, że jesteś na lewoskrecie i masz wjazd bezkolizyjny do następnych świateł
Ale dokończ proszę myśl. Czyli, że jak byłby zwykły sygnalizator S-1 to bym nie wiedział że chcę skręcić w lewo, a znaki poziome to tylko sugestia? Jak jesteś na skrzyżowaniu i stoisz na pasie oznaczonym P-8b i masz sygnalizator S-1 nadający sygnał zielony to co…? jedziesz prosto? Stoisz i czekasz, aż zapali się S-3e?- nie bo go tam nie ma! Dojeżdżasz do środka i jak jest możliwość skręcasz. Czy tu jest konieczność zastosowania S-3e
I nie do następnych świateł, tylko do momentu opuszczenia skrzyżowania którego on dotyczy. Na następnym skrzyżowaniu może nie być świateł.
Byłem nie raz na tym skrzyżowaniu i to dość częste. Tylko to nie da się tego w żaden sposób logicznie wytłumaczyć poza brakiem skilla u kierowcy lub głupotą z myśleniem, że zdążę przeskoczyć. Oznakowanie poziome czytelne, światła dobrze widoczne. Jeśli ktoś tam wjeżdża na czerwonym to nie jest omyłka, ale brak predyspozycji do prowadzenia pojazdu. Uważam, że zatrzymanie prawa jazdy to w tym przypadku obligatoryjne. Nie zdziwiłbym się gdyby policja tak postąpiła w tym przypadku.
Nie pierwszy dziwny komentarz właściciela strony, ale ok trzeba przywyknąć.
nie kupujcie aut polizingowych bo sa to zajechane szroty. nikt ich nie szanuje
bo to nie ich samochody- ci co nimi jedzili
Mały błąd? Wpieprzyć na czerwonym pod trzy pasy samochodów to mały błąd??
Brednia głupota destylacja mistyfikacja
we łbie nasracja
duqa nieposmarowacja
pod starego sofera podszywacja
pierduoz dupogrom maximus
we łbie pustostan
duqsko niesmarowawszy
pod jontka ciulato podszywus
mały wuj parszywus
Poprawcie mnie, ale czy w ogóle są takie ronda z sygnalizacją na których da się skręcić w prawo na jednej zmianie? Nie przypominam sobie takiego, więc skąd taka jazda na pewniaka?
Są. Ja tak często skręcam na rondzie Grunwaldzkim w Krakowie z Monte Cassino w Konopnickiej (w lewo)
To nie jest rondo, tylko skrzyżowanie z wyspą centralną.
Gdańsk.taki piękny