Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Krótka historia o ostrzeganiu
—
Apel kierowcy ciężarowki
›
“Śmiać się czy płakać?”
lip 06 2016
Kategoria:
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE
,
JEDŹ BEZPIECZNIE
,
MONITORING
,
OKIEM KAMERY
,
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE
https://www.youtube.com/watch?v=SaP6pNKHvUo&feature=youtu.be
do góry
23 komentarze
do "
“Śmiać się czy płakać?”
"
mateusz
pisze:
09/07/2016 o 22:49
Odpowiedz
Report comment
Bars
pisze:
07/07/2016 o 12:30
Odpowiedz
Report comment
Sza!
pisze:
06/07/2016 o 21:21
Odpowiedz
Report comment
WMB
pisze:
06/07/2016 o 21:10
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
06/07/2016 o 20:21
Odpowiedz
Report comment
Danyeru
pisze:
07/07/2016 o 14:03
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
06/07/2016 o 19:08
Odpowiedz
Report comment
Krzysztof
pisze:
06/07/2016 o 21:58
Odpowiedz
Report comment
Karolina
pisze:
06/07/2016 o 17:31
Odpowiedz
Report comment
tenbjetka
pisze:
06/07/2016 o 17:54
Odpowiedz
Report comment
Michal
pisze:
06/07/2016 o 19:18
Odpowiedz
Report comment
jaroo
pisze:
06/07/2016 o 16:21
Odpowiedz
Report comment
Nokian
pisze:
06/07/2016 o 16:15
Odpowiedz
Report comment
Marek
pisze:
06/07/2016 o 16:14
Odpowiedz
Report comment
Juras
pisze:
06/07/2016 o 16:13
Odpowiedz
Report comment
Patryk
pisze:
06/07/2016 o 16:53
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
06/07/2016 o 17:26
Odpowiedz
Report comment
A
pisze:
06/07/2016 o 16:11
Odpowiedz
Report comment
Mikołaj
pisze:
06/07/2016 o 16:59
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
06/07/2016 o 17:24
Odpowiedz
Report comment
KamilM
pisze:
08/07/2016 o 11:10
Odpowiedz
Report comment
Krzysztof
pisze:
06/07/2016 o 15:45
Odpowiedz
Report comment
wojtas
pisze:
06/07/2016 o 15:26
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
23 komentarze do "“Śmiać się czy płakać?”"
Tak jak kolega wcześniej napisał, stoi się po 15 lub 20 min, to ten czas wywołuje u kierowców tyle frustracji, że podejmują takie radykalne decyzje, które powodują zagrożenie im samym oraz ludziom w otoczeniu. Ci co wjeżdżają pod szlaban to totalni idioci. U polskich kierowców panuje przeświadczenie: nie będę tu stał pięć czy dziesięć minut, jadę a to wszystko przez to co napisałem na początku. Warto zadać by sobie pytanie, jakie są uwarunkowania prawne PKP, czy mogą tak robić, osobiście bardzo mnie to wnerwia i gdybym miał taki przejazd w drodze do pracy, to pewnie jechałbym na czerwonym i slalomem między rogatkami, na szczęście na jednym stoję tylko 5 minut, a dwa inne zamykają się dosłownie 10 sekund przed pociągiem i otwierają się tuż za nim, skąd te rozbieżności!?
Bezmózgowe zombi za kierownicą nie tylko łamią w ten sposób przepisy, ale przede wszystkim mają wyłączone myślenie. W dawnych czasach za woźnicę myślał koń, współcześnie za kierowcę myśli jeszcze tylko nawigacja, która jednak niestety nie mówi nic o opuszczanych szlabanach i zbliżającym się pociągu. Pustak wjeżdża więc na przejazd jak na pole, jeszcze z pretensjami, że coś mu tu z wagonami jeździ.
Zapomniał jeszcze dodać jeden nagminny błąd. Po przejeździe pociągu i rozpoczęciu podnoszenia rogatek od razu wszyscy ruszają, a czerwone światło nadal się “pali”. Mówi o tym też kodeks, że ruszyć można dopiero jeśli rogatki zakończyły podnoszenie oraz nie jest wyświetlany sygnał świetlny…
Najlepij szlaban obłożyć drutem kolczastm aby jak najmocniej rysował samochody
Może zamiast barierek powinny się wysuwać kolce spod ulicy tak jak na niektórych parkingach, wtedy żaden kierowca nie odważył by się przejechać
Zapory jak w Rosji.
Szlaban i unosząca się w górę cześć przejazdu.
https://www.youtube.com/watch?v=wPt7bASfsGs
Ani śmiać się, ani płakać. Pokazywać za to blachy i jeszcze podawać czy sprawca stracił zniżkę za bezszkodową jazdę?
to zaraz wszyscy będą dzwonić do Link4 i pytać się czy oprócz wybaczenia pierwszego dzwona, upadający szlaban też się liczy ? 😀
Oczywiście nie popieram i sama tak nie robię, ale myślę, że w Polsce byłoby inaczej, gdyby zapory były zamykane jedynie na przejazd pociągu a nie 15min. przed i trzymane kolejne 20 minut, bo po takim czasie przyjedzie kolejny… U mnie w Gdyni, na przejeździe w Chylonii stoi się po 30 minut a przez ten czas przejeżdżają 2 pociągi.
Tak duża zwłoka jest właśnie dla takich debili, żeby, jak już się wjechało na ten szlaban, to żeby dróżnik miał czas żeby łaskawie podnieść delikwentowi zaporę, aby ten “łaskawie” mógł przejechać. I teraz refleksja – Przejeżdżamy przez rogatki jak gdyby nigdy nic -> Dróżnicy wcześniej zamykają przejazd (dla bezpieczeństwa) -> Kierowcy mają przeświadczenie, że do przejazdu pociągu jeszcze kawał czasu -> Przejeżdżamy przez rogatki… i tak w kółko.
Gdybyśmy respektowali rogatki to pewnie ten czas skróciłby się do ok. minuty.
Albo jeszcze lepiej by było, by przed szlabanem zamiast rogatek ustawić klasyczny sygnalizator (czerwone żółte zielone). Może by podziałało.
Najlepszy byłby fotoradar. Od razu byłoby pamiątkowe zdjęcie z naszego bohaterskiego wjazdu na przejazd na sygnale “Stój”.
Wariaci-po prostu.
Najlepszą nauczką są porysowane samochody od szlabanów :]
Ci ludzie mają iloraz inteligencji czerstwej bułki. Jak coś takiego mogło skończyć podstawówkę jest dla mnie zagadką.
“Przejazdy bywaja nierowne”… nie spotkalem dobrze ułozonych.
to że nie są równie nie znaczy, że nie są dobrze ułożone, jak tory są na zakręcie to zawsze szyna po zewnętrznej będzie wyżej niż po wewnętrznej, tak już muszą być wyprofilowane torowiska, u mnie w mieście właśnie jest taki przejazd na zakręcie gdzie są 3 tory i przeżdżając przez niego auto buja się jak eminem
Jeździłem trochę po Austrii i nie pamiętam przejazdu nie obłożonego gumowymi matami. Zresztą podobnie jest w Czechach.
ciekawi mnie opcja o zwolnieniu do 2biegu, jeżdżę dwoma samochodami. W jednym mam dwójkę do prędkości 20km, w drugim do 60km:D więc która prędkość?
Dokładnie tak samo pomyślałem :P. Na co dzień jestem przyzwyczajony do auta, w którym na 2 jedzie się 50 – 60 km/h. Tak mam przejeżdżać?
Nie chodzi o km/h tylko o możliwość skutecznego “wyrwania” do przodu jakby co. Na wyższych biegach może na to zabraknąć momentu obrotowego.
W jakim samochodzie masz 50 na drugim biegu i przy jakich obrotach?
Nie, oni w najmniejszym stopniu zagrażają sobie. Oni zagrażają innym i to bardzo. Według mnie nic śmiesznego…
Oj tylko sie smiac bo sami sobie szkodza… no ale przeciez nie bedziesz nikomu mowil jak ma zyc bo za Ciebie nie umrze 😉