Śmiertelny wypadek w Łodzi
To był ich ostatni “wyścig”.
“Zmierzona droga hamowania kierowcy Audi to 80 metrów. Zginęły dwie młody osoby siedzące w Audi. Kierowca ciężarówki doznał lekkich obrażeń.”
To był ich ostatni “wyścig”.
“Zmierzona droga hamowania kierowcy Audi to 80 metrów. Zginęły dwie młody osoby siedzące w Audi. Kierowca ciężarówki doznał lekkich obrażeń.”
195 komentarzy do "Śmiertelny wypadek w Łodzi"
Niezależnie od tego czy Audi jechało za szybko czy nie a jechało, kierowca ciężarówki będzie miał kłopoty bo Audi było na drodze z pierwszeństwem. Takie jest prawo drogowe. Słusznie czy nie.
jeśli kierowca ciężarówki też przekroczył prędkość a nie jechał ostrożnie, zgodnie z przepisami to do wypadku by nie doszło, o ile dobrze rozumiem niektórych…
Ja sobie pogdybam… gdyby… gdyby… gdyby…. Gdyby kierowca ciężarówki przekroczył prędkość to na skrzyżowaniu znalazł by się odrobinę wcześniej i do zdarzenia by nie doszło.
Nie, kierowca audi jechał za wolno, gdyby miał ociupinkę większą prędkość, to przeskoczyłby przed ciężarówką i wszyscy szczęśliwie rozjechaliby się do domów.
wontpie
co komentarz się nie spodobał ! to powtarzam , Brawa i owacje na stojąco dla dzbana w audi , na takich jak on powinni myśliwi mieć odstrzały ,- jestem szczęśliwy że naturalna selekcja udała się bez ofiar niewinnych, -bo! koleżanka siedząca z boku jest tak samo winna- dobrze wiedziała co dzban robi . A gdybanie waszych wypocin “GDYBY” nic tu nie da – dzban jest a raczej był dzbanem i wpisy na FB jaki to on był wspaniały nic tu nie pomogą -bo nie był wspaniały dowód jest jak wyżej
Zgadza się, masz rację ale nie całkowitą, bo zmarłych na stojąco się nie oklaskuje
nio
poka no tego linka FB
Taki prawdziwy komentarz jak twój jest tu niewygodny i bóldupiec jakiś zara zgłosi i ci usunie to.
Ale jak ta ciqa z uszami i przeciągiem w pustym łbie napisze
“z haźla firany destylacja brednia”,
to może zostać
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
naczelny bóldupiec cebulandii może zostać
wieszcza szczempem
Czytałeś to co napisałeś?
Prędkość audi musiała być spora co świadczy o całkowitym braku wyobraźni kierowcy. Jadąc z taką prędkością nie przewidział że na drodze stanie mu ciezarowka, ale równie dobrze mógł pojawić się pieszy na przejściu i prawdopodobnie zginęła by niewinna osoba.
Ludzie, jakie wymuszenie pierwszeństwa? Obejrzyjcie dokładnie film. Na chwilę przed wjazdem na skrzyżowanie audi miało stałe światło żółte, czyli to audi wymusiło pierwszeństwo znajdując się na skrzyżowaniu mając już światło czerwone.
Załóż okulary i obejrz jeszcze raz. Jechał z nadmierna prędkością na drodze z pierwszeństwem przy wyłączonej sygnalizacji. Ciężarówka wymusiła.
Twoj stary wymusil…..przetrzyj oczy czysta woda a nie kislem….ciezarowka juz niemal opuszczala skrzyzowanie….a palant sie wbil pod nia….gdyby lecial nawet te 20 wiecej niz ograniczenie to by do zdazenia nie doszlo
mówi sie kisielem, chyba że chciałeś napisać kiblem, czy tam wodą z kibla….
natchnienie z haźla przyszło
Wymuszenie pierwszenstwa zachodzi ZAWSZE gdy samochod jadacy droga z pierwszenstwem jest zmuczony wykonac jakis manewr, obojetnie hamowania czy omijania. Ciezarowka wymusila i tyle.
nawet, jeśli nazwiesz to wymuszeniem pierwszeństwa to w tym konkretnym przypadku kierowca ciężarówki jest niewinny
Ile gość by nie jechał to znaki mówią jasno co do pierszeństwa… A to że prędkość zabija to akurat pokazuje film
Czy na uszkodzonej sygnalizacji tak się zapier…. ?
wontpie
to Ty obejrzyj! żółte miga caly czas….
Audi jechało z pierwszeństwem ale po pierwsze powinno zachować ostrożność, po drugie przecięło między innymi przejście dla pieszych nie zwalniając, po trzecie jechało najprawdopodobniej z 3-4 krotnie przekroczoną prędkością…
Hejter – rozumiem że wyobrażasz sobie swoją rodzinę na pasach , matkę , ojca, brat, siostrę – widzisz już to jak ciała lecą bezwiednie tracąc życie i części ciała?
Dla tego kierowca audi mówiąc łagodnie był dzbanem i wielkie brawa dla niego za to co zrobił
tylko niestety zabił nie winną osobę siedzącą z nim w audi
Ależ dziewiętnastka jest tak samo winna- wiedziała z kim jedzie i jak jedzie -po za tym kierowca był znany z takowej jazdy , dzban dzban dzban
Widzisz bo zrobili pierwszeństwo pieszym i wchodzą na pasy mię patrząc czy coś jedzie czy nie. Jako pieszy nigdy nie ufam kierowcy ani światła zanim wejdę na Ulice rozglądam się i swoje dzieci różnie tego uczę
Wypadek w łodzi, to mioł ten znany celebryta na jeziorze.
A to był wypadek na ulicy.
a lo ciebie in vitro to pizzeria
Przecież Jan Paweł II nie żyje od 15 lat, nie mógł mieć wypadku.
Nie wiem dla mnie dzbanem jesteś Ty ze tak piszesz może mógł jechać szybciej tez nieraz jadę ale
To nie oznacza ze możesz tak pisać o jakim człowieku gdybys się dowiedział ze yo jakiś Tw wujek tak jechał nadal byś uważał go za dzbana bo jechał sobie szybciej w terenie zabudowanym?
dzban
dzbana
dzbanem
wydzbanił
wystarczy że dzban cię spłodził
Tak ! nawet jak by był to mój ojciec byłby dzbanem
Szkoda Audi;( nic nie winne
Dobrze że kierowcy ciężarówki nic poważnego się nie stało 🙂
O tym samym pomyślałem. Oby tylko nie miał jakiś problemów.
Na zdjeciu widac pulsujące światła sygnalizacji, na sekunde dwie przed uderzeniem zapala się na stałe światło żółte vo obliguje kierowców do zatrzymania się ze wzgledu na zmianę na kolor czerwony, koleś zaiwaniał z nadmierną prędkością a 80 metrowa droga hamowania jest do momentu zderzenia zeby wyhamować do zera potrzebna bylo dużo dłuższa. niestety glupota kierowcy audi jest niepodważalna, szkoda życia.
Z drugiej strony jak koleś zapierdziela to powinien wiedzieć że poza zatrzymaniem się można jeszcze ominąć przeszkodę – miał pole do reakcji i wolny pas z lewej xd
dziękować bogu że tego nie zrobił -zabił by niewinne osoby a tak “wilk syty i owca cała” oklaski dla zmarłego !!!!
Sygnalizacja pulsuje z powodu awarii lub wyłączenia cyklu zmiany świateł a nie dlatego że zaraz będzie czerwone.
Ciekawszy jest widok z drugiej strony skrzyżowania:
https://kontakt24.tvn24.pl/najnowsze/wjechali-prosto-w-samochod-dostawczy-dwie-osoby-nie-zyja,330607.html
Nie jest ciekawszy
Przecież na tym filmie nic nie widać
0:19
Jeśli dobrze mi się wydaje to kierowca ciężarówki nie widział tego audi… Akurat zasłonił mu widok ten prawidłowo jadący samochód który zdążył się zatrzymać przed skrzyżowaniem. Ale to tylko moja opinia.
Więcej widać
Jest sucho ale chłodno droga hamowania 80m … gdyby jechał 120km/h to by się zatrzymał . A tu w chwili uderzenia miał przynajmniej 60 km/h . Będzie takich więcej wraz z większą ilością cywilnych aut z przyspieszeniami ok 4 s do 100km. 20 lat temu to było zarezerwowane dla bolidów .
radar w łoku, geniusz
To jest furgonetka z Poczty Polskiej? to szkoda opóźnionych przesyłek.
Jadąc ponad 100 po miescie nie ma się żadnego pierwszeństwa, tylko do grobu lub do więzienia.
Chyba żartujesz. A na tych drogach gdzie jest ograniczenie do 90km/h w mieście? Jest pełno takich dróg. W Warszawie są nawet +120km/h. Prawie w centrum
Gdzie masz w mieście 120?
Kupiłeś prawo jazdy? Teren zabudowany to 50km/h i jeśli zaliczasz obwodnica miast do drogi miejskiej to niezły dzban z ciebie
Zanim kolego nazwiesz kogos dzbanem to zastanow sie chwile czy sie nie mylisz , oczywiscie ze sa takie drogi w terenie zabudowanym bo nie tylko mamy znaki ograniczenia predkosci ale oredkosc moze byc tez podwyzszona , masz znak terenu zabudowanego czyli 50 km/h a za nim 70 czy 90 czy nawet ponad 100 czyli predkosc zostala podwyzszona
Kierowca Audi jechał ok 150-160 km/h, bo mniej wiecej 80m to drog hamowania z takiej prędkosci. Zakładajac ze miał dziadoskie opony to moze 140, ale raczej 150, za to na pewno nie więcej jak 160.
Weź pod uwagę, że na 80 metrach nie wyhamował, tylko wbił się z wielkim impetem w ciężarówkę. Prędkość mógłbyś określić po drodze hamowania gdyby się zdążył zatrzymać.
Taka droga może być od rozpoczęcia hamowania do zatrzymania. On się nie zatrzymał tylko został zatrzymany przez ciężarówkę. Jakby jej nie było to pewnie jeszcze ze 40 metrów by poleciał.
Kilka lat temu niemal identyczna sytuacja na Puławskiej. Za winnego uznano kierowcę z pierwszeństwem. Zginęli ci co skręcali i sąd uznał, że nie mogli się spodziewać, że auto będzie jechało z tak duża prędkością.
zginął ten co w 100% zawinił a przy tym kolega. W tym przypadku kierujący audi nie ustąpił sobie sam do tego stopnia, że zabił siebie i kolegę, podkreślam jeszcze raz nie ustąpił sobie z tytułu ogromnej prędkości a ponadto przed skrzyżowaniem powinien być przygotowany do odpowiednio szybkiego reagowania (każdego kierującego obowiązuje szczególna ostrożność jako podstawowa norma prawna KD)
Podobna sytuacja miała miejsce na DK86 w Katowicach. 4 lata więzienia i 10 letni zakaz prowadzenia pojazdów. https://www.infokatowice.pl/2020/09/30/jest-wyrok-za-smierc-dwoch-osob-w-katowicach-zginela-babci-z-wnuczka/
I tu się prosi od wieków o te 50-60 km/h w mieście.Brawo.
Na moje oko to kierowca dostawczaka mógłby być uznany za winnego, gdyby w zaistniałej sytuacji ciążył na im obowiązek ustąpienia pierwszeństwa, tzn. w sytuacji, kiedy auto z pierwszeństwem byłoby na tyle blisko, że jego manewr mógłby zakłócić płynność jazdy tego auta z pierwszeństwem. Gdyby auto z pierwszeństwem nie cięło prędkością autostradową – a mniemam, że było na tyle daleko, że dostawczak tej prędkości ocenić nie mógł, nie doszłoby do zakłocenia płynności jazdy pojazdu z pierwszeństwem. Tym samym, obarczając kierowcę dostawczaka winą, musielibyśmy założyć, że nie mamy prawa wykonać manewru z “miejsca” podporządkowanego, jeśli w naszym polu widzenia jest jakikolwiek pojazd z pierszeństwem. To był normalny manewr, jaki wykonujemy codziennie w ten sam sposób i każdy z nas zaliczyłby dzwona z taką rakietą.
Na oko to do szpitala
Formalnie winny jest kierowca IVECO, i jego winę musiałby wskazać policjant, gdyby chciał zakończyś sprawę na miejscu.
Jednak w związku z pojawieniem się ofiar śmiertelnych, sprawa zostanie skierowana do sądu, a ten, biorąc pod uwagę okoliczności, może wskazać na winę kierowcy audi.
Sąd oczywiście może tak zrobić, jednak materialnie winny jest kierowca samochodu dostawczego, kierowca zaś audi przyczynił się “jedynie” do zdarzenia.
no i tak będzie. my juz to załatwimy że wina spadnie na naćpanego woźnice osobówki
Najpierw wypowie się prokurator i ew. postawi zarzuty…
w 100% winien kierujący audi jestem na podstawie przepisów to wyjaśnić. A dlatego dochodzi do takich tragedii, gdyż w dużej mierze szczególnie ludzie młodzi tak rozumują – nie mają podstaw prawnych
czy w ostatnich sekundach przed uderzeniem nie zmieniły się światła , czy mi film tak się wyświetla ?
Masz racje.. przestało być pulsacyjne.
Nadal jest żółte, tylko przestało pulsować.
paliło się światło ostrzegawcze (pulsujące żółte). Audi miało pierwszeństwo…. (ale mogło tak nie zap…)
Cmentarze sa pelne tych ktorzy mieli pierwszenstwo
Do ECHO,
zapaliło się żółte, co sugeruję zmianę cyklu świateł i rzeczywiście, jeśli się przyjrzysz, to po chwili zapala się światło zielone i czerwone.
Na filmiku wyraźnie widac ,że światło żółte migało, więc sygnalizacja świetlna już nie obowiązywała tylko znaki.
Jeszcze raz napiszę,
światło żółte migało informując o awarii sygnalizacji, chwilę przed wypadkiem rozpoczyna się cykl normalnej pracy sygnalizatora – światło żółte zaczyna świecić światłem ciągłym, jednocześnie zapala się światło czerwone dla pieszych we wszystkich kierunkach, później pojawia się zielone dla kierunku, którym porusza się audi (widać jedynie zielony sygnalizator dla pieszych).
Dobrze żeś im to rozjaśnił te sytuacje, bo tu sami ślepi oglądaja.
Światła były wyłączone(pulsujące żółte) do momentu gdy pieszy nie kliknął guzika.
Fajny ten wyścig taki nie za Mondry
tyś jes za to Mondry
jak cuil
cuilika
ma pyta, jest jak noga od stołu
co jom roboki chlajo
SELEKCJA NATURALNA !!!
Dobrze, że przywalił w ciężarówkę a nie w osobówkę bo byłoby jeszcze więcej trupów.
Nasze cmentarze są pełne tych co mieli pierszenstwo. Proszę o refleksje nad tymi słowami za kierownico.
Prędkość miał autostradową, ciężarówka nie miała szans, ale w sądzie może być różnie
droga hamowania ze 140 to ok 80 m ten miał sporo więcej na oko ponad 180 przed rozpoczęciem hamowania ( Dobrze że nikogo ni zabił)
oprócz siebie 🙂
Jak to nie? A pasażer to co
jajco
a raczej warzywo
pomidor
Dobrze ponad 200 leciał
No to się gościu dobrze rozbujał…przed tym skrzyżowaniem jest jeszcze przejście dla pieszych z sygnalizacją, wcześniej wiadukt….i pewnie od legionów zaczął swoją szarżę.
Nie wiem nie znam się nie było mnie tam a w ogóle nie znam sprawy
Ale moge chocioż do Grajewa?
Kierowca 26lat, pasażerka 19 lat. Szkoda pasażerki.
26 lat doświadczenia też miał Sraty Szofer garbusem i żukiem,
19lat na tym zacnym forum
I pacz pan panie
Tyż go już nima :/
tira ni ma
cysio sie ostoł
No szkoda taka młoda może jeszcze Dziewica
jednego cepa w kałdi mniej. Sam sobie zgotował ten los. Selekcja naturalna.
Szkoda tylko kierowcy ciężarówki, bo zapewne czeka go pajda.
the bill
Formalnie Audi jechało główną ulicą/aleją, przy migającej sygnalizacji dawało mu to teoretycznie pierwszeństwo, praktycznie zaś jechał z taką prędkością, że kierowca ciężarówki nie mógł go wziąć pod uwagę wykonując manewr skrętu – sąd raczej go za to nie obarczy winą.
Mało tego, gdyby ktoś akurat przechodził przez pobliskie przejście lub co gorsza przejeżdżał przez przejazd rowerem, to zginąłby na miejscu pod kołami tego niedorobionego woźnicy rajdowego – złamał wszelkie przepisy, stworzył śmiertelne zagrożenie na drodze i poniósł, za to najwyższą cenę, niestety przy okazji zabijając swojego pasażera.
Zawsze zbliżając się do przejścia, przejazdu, skrzyżowania trzeba zwolnić i zachować szczególną ostrożność, dotyczy to szczególnie miejsc bez sygnalizacji świetlnej.
Spójrz jeszcze raz na światła. Osobówka wjechała na ciągłym żółtym
co to ulica główna? nie ma tekiego czegos
jest droga z pierwszenstqem itp
No i co ze miał pierwszeństwo . Przed pieszymi tez by miał pierwszeństwo . Jeżeli była awaria i mrugała sygnalizacja musi zwolnić
kuciapa męska napisała
nick se wymyśl swój niedorozwoju z pryszczami na qidzie w denkach od jaboli
hhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeee
staro po zimioki wyśli, to firany luftu dostano
skuńc fleki dupić jak potłucony jedno i to samo od pińciu lot
uduqie z ciemnogrodu łonacony z gnojufki wyjinty
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ooo, staro nie poszła
Formalnie przeleciał na czerwonym.
U mnie w mieście było podobne zdarzenie. Z tym, że “ten z pierwszenstwem” jeszcze spod wiaduktu wyjechał… i uderzył w osobówke, która dachowała… nikt nie zginął… i co zgrozo winnym został “skrecajacy”…
@Krzysiek
Może jakieś zmainy w prawie zarządzisz? Ostatnio jak rowerzysta skrzywdził sam siebie, to chciałeś prawo zmieniać, bo przecież rowrzyscie to takie święte krowy. Tutaj może też trzeba by czegoś dodadkowo pozakazywać?
Ludzie.. Jak mozna pisac ze to wina ciężarówki.. Jak audi zapierrdalalo. To tak jakby uderzył w samochód który byl zaparkowany i potem wina tego co parkował. Bo ten szybko jechal to nie jego wina bo zginal.
Bo tu nie są ludzie, tylko same trole co o motoryzacji to mają pojęcie raczej mizerne
Jesteś jednym z nich
hooja sie znasz
a ty ni mosz łonego
a ty mosz ciqe miedzy uszami
ciqa to mosz ksywe na łosiedlu
nio
I ten moment kiedy widzisz wyjeżdzającą ciężarówkę hebel w podłogę autko prawie nie reaguje i za ułamki sekund zginiesz praktycznie natychmiastowo, myślę że uczucie bezcenne. PS. dobrze że nie trafiło na jakąś rodzinkę na pasach w sumie dziewczyny też szkoda nie zasłużyła zapewne/
Wiedziała z kim się zdaje.
Głupich nie żal. Kierowca ciężarówki nie jest winny. Nawet jeśli ich widział, w co wątpię, to byli bardzo daleko. Człowiek nie był w stanie określić ich prędkości. Gdyby jechali przepisowo to spokojnie zdążyłby skręcić i to że 2 razy. Oni jechali 3 albo 4 razy za szybko.
Właśnie kierowca ciężarówki jest winny
winny to jest ocet niemoto
cioł nazdoł
cioł cie ustrugoł
to tyn, co mo ksywa ciqa na łosiedlu
ciqa na łosiedlu cie wypluła, pod gimbazom na pszerwie
ciquś, a ciebie wciungła
nio
Tak, wymusił pierwszeństwo. Kierowcy niestety nie analizują prędkości nadjeżdżających pojazdów, w Polsce szczególnie widać to na autostradach. Jest daleko to wyjadę… Oczywiście prędkość Audi jest nie do usprawiedliwienia, ale ciężko stwierdzić że jest to tylko i wyłącznie wina tego kierowcy.
A właśnie ze to jest wina jego i tylko jego (audi)! co trzeba mieć w głowie żeby taka prędkością przy takim ruchu jeździć? To nie mogło się inaczej skończyć… Oby “naśladowcy” wzięli przykład i nie narażali siebie i innych na śmierć…
Powtórzę…U mnie w mieście było podobne zdarzenie. Z tym, że “ten z pierwszenstwem” jeszcze spod wiaduktu wyjechał… i uderzył w osobówke, która dachowała… nikt nie zginął… i co zgrozo winnym został “skrecajacy”…
Oczywistym jest, że winnym był “skrecajacy”, bowiem wymusił pierwszeństwo. Kierowca który jechał zbyt szybko owszem się przyczynił do zdarzenia, ale nie ponosi za niego winy. Co oczywiście nie oznacza, że mógł jechać tak szybko czy powinien to robić. Nie było to rozsądne i być może będzie stanowiło nauczkę dla innych. Wina jednak leży po stronie tego, który wymusił pierwszeństwo.
jeżeli zabierasz głos to naucz się podstawowych pojęć z prawa o ruchu drogowym. Nie ma pojęcia, że ktoś wymusił pierwszeństwo. Jeżeli ktoś je ma na podstawie prawa to inny uczestnik ruchu w żaden sposób nie może wymusić, zabrać itp.
Pozostaje się tylko cieszyć, że trafiło na ciężarowe, a nie na 4 osobową rodzinę w Oplu.
Corsie
chyba agili spod nosa
Corsie B
I dobrze bardzo skończyło sie smieszkowanie na ulicy
Poczekam aż ktoś u ciebie bliski skończy w taki sposób śmieszkowanie 🙂
jeżeli w mieście będzie zapier…ł tak jak ten idiota, to nie będzie mi przykro
Musieli by być tak głupi jak ten szczyl i ty.
Dobór naturalny.
Chyba selekcja naturalna.
Polecam słownik 🙂
a ja miód z ucha wygrzebać grzebalcem
wygrzeb i zechlej
spiedralaj
szukej żwira
Ewidentna wina woźnicy z ciężarówki, wymusił pierwszeństwo i tyle w temacie.
A nie bo wina nagrywającego
Wymuszenie pierszeństwa przejazdu jak interpretuje przepis następuje przy określonym współczynniku przewidzenia, nie znasz prawa przepisów nie napiszesz tu nic wykonując manewr lewoskrętu gdzie na tym skrzyżowaniu wyłączyla sie awaryjnie sygnalizacja sa ograniczenia do 70 audi miałospokojnie x2 taką prędkość kierujacy autem poczty upewnił sie i wjechał na pustym skrzyżowaniu co widać na nagraniu nie mógł uwzględnić tego że ktoś nagle wjedzie na skrzyżowanie łamiąc prędkość i jadąć dwukrotnieszybciej nie stosując sie do przepisów ruchu drogowego tworząc zagrożenie dla innych uczestników.
Tu w gre wchodzi prawo przepisi i to ze wyłączyła sie sygnalizacja która działa 24/7!
Rekonstrukcja wypadku wyjaśni wszystko.
dlatego w przepisach o ruchu drogowym jest przepis o zasadzie ograniczonego zaufania i zasadzie zachowania szczególnej ostrożności zwłaszcza w takich sytuacjach. co za tym idzie niestety wina jest kierowcy ciężarówki. nie ma znaczenia czy kierowca audi jechałby 30km/h czy 250km/h, kierowca poczty miał obowiązek ustąpić pierwszeństwa.
Jadąc 250 to ile to jest metrów na sekundę?
Pan Karol Darwin byłby dumny.
szybciej powinien jeszcze jechać
Po co? Ta prędkość wystarczyła ?
to by zdążył przed ciężarowym xd
TAK, zdecydowanie za wolno jechał tym audi , zeby miał jezzcze wiekszą predkosc to zapewne nikomu nic by sie nie stało,niestety BOGUŚ Z M3 jezdził po wawie w okolicach 300km/h i dlatego nikomu nic sie nigdy nie stało,jezdził tak szybko ze praktycznie nikt go wogóle nie zdarzyl zobaczyc nigdzie
Bardzo nam wszystkim z tego powodu wszystko jedno
Taki napis będziesz miał na swoim nekrologu życiowa niedorajdo
Na twoim napiszemy na pewno. Dodamy na koncu. “” tu lezy padlina ze śmiecia “
I bardzo dobrze im tak. Zamiast zabić kogoś to zabili siebie. Teraz będzie bezpieczniej. 80 metrów hamowania i taki dzwon. Gdyby nie było tej ciężarówki to droga hamowania byłaby 200m. Wyłączone światła, przejścia dla pieszych, az nie che sobie myśleć gdyby tam przechodziła akurat moja żona i moje dzieci czy ktokolwiek z całej rodziny. Mówię wam że teraz będzie bezpieczniej. Kierowcy ciężarówki dziękuję za uratowanie czyjegoś niewinnego życia. Dużo spokoju ducha życzę.
Dobrze ze właśnie trafili na solówkę bo jakby tam się znalazł Yaris to byłyby conajmniej 3 trupy albo i 4
Tylko tej młodej dziewczyny szkoda, pasażerki. Bo może nie miała wpływu na jazdę kierowcy, może nic na ten temat mu nie mowila. 19 lat to jeszcze człowiek mało świadomy ale kierowca dobrze wiedział że dojeżdża do skrzyżowania i ma 200 na liczniku. Nie szkoda mi go. Będzie bezpieczniej.
A skąd miał wiedzieć jak na kursie uczyli go tylko jak zdać egzamin na stalej trasie egzaminowania w dzień przy włączonych światłach?
To było wymuszenie i kropka. Jeśli to dla niego za trudne niech się przesiądzie na hulajnogę. Chociaż i to go może przerosnąć
Haha 30 minusów. Poczekam aż ktoś waszych bliskich tak zdmuchnie jak wymusi. Też wtedy dam minusiki 😀
dla like’ów se załóż instagarma tej
nio
i zbirej na rekonstrukcje firan, bo powyciungane
nio
Moi bliscy nie zaperdzielają, szczególnie w mieście, tak jak woźnica któy się wbił na tym filmie.
Pierwszeńśtwo owszem, może i mieli, ale przekroczoną znacznie prędkość też.
Obok mnie kiedyś w Warszawie na Puławskiej róg Malczewskiego był wypadek, i kierowca któy jechał Puławską z pierwszeńśtwem ale znacznie przekaczając przepis zosał uznany winnym, a nie kierowca który skręcał i przecinał pasy.
Tak więc nie dziw się, że dostajesz minusy, skoro rozumujesz błędnie i brak w tym logiki.
Kiedyś był też podobny wypadek na Goclawiu. Winne uznali tego co skręcał jako wymuszenie pierszenstwa. Zginęły dwie osoby na pasach, bo auto poleciało rykoszetem. Dopiero po jakimś czasie prokuratura postawiła zarzuty dla tego co jechał z pierszenstwem, że jechał za szybko, ale nie wiem jaki był finał tejndrugiej sprawy.
To była próba zabójstwa ze skótkiem ewentualnym jako samobójstwo, jak widać próba jaknajbardziej udana. Nie żadne wymuszenie. Wiedział że może zabić, chciał i zabił. Całe szczęście nie trafiło na kogoś przechodzącego przez pasy. Wtedy byłoby wtargniecie? Oddaj lepiej prawo jazdy. Dla nas wszystkich lepiej. Szkoda młodej łaski bo pewnie była ładna i nie miała wpływu na jego jazdę.
Szkoda, bo pewnie była ładna. Jakby się jednak okazało, że brzydka, to pomnik postawić obu kierowcom, że uwolnili świat od bazyla. ⬅ 10/10 za tok myślenia
Niekoniecznie. Jak droga hamowania wyniosła 80m, są nagrania z kamer samochodowych, to gdyby przeżył kierowca Audi, a zmarł by pasażer, to kierujący dostaje z bomby co najmniej nie umyślne spowodowanie śmierci. Jak jest kumaty biegły z zakresu rekonstrukcji zdarzeń drogowych i sędzia z jajami to dostałby współwinę. Przy takich śladach, zapisie kamer samochodowych i miejskiego monitoringu biegły jest w stanie wyliczyć prędkość pojazdu Audi w momencie rozpoczęcia hamowania, przed hamowaniem i w momencie uderzenia w pojazd ciężarowy.
wczonsajonce
Ciekawe kogo uznają winnego tego wypadku.
No jak to kogo. Kierowca ciężarówki.
No 50 napewno nie było lub 70 bodajże na tym odcinku więc wina powinna być Audi
Niestety prawo jest takie że wina jest tego co wymusił bez względu ile jechał drugi samochód
No właśnie, że nie. Jest możliwe że za winnego uznają kierowcę Audi
XDDDD. Ciężar do wyrzucenia. Żegnam
Niestety, ale nasze prawodawstwo jest w tej kwestii ułomne. Kierowca ciężarówki wymusił i koniec, nic innego nie ma znaczenia. Może w sądzie coś by było do ugrania.
Wg mnie osoba tak łamiąca przepisy nigdy nie powinna być na prawie, ale nie wiem czy kiedyś tego doczekamy.
W Radomiu było parę lat temu podobne zdarzenie I sąd uznał winę kierowcy, który był na głównej i pędził
ile procent ?
A co w tym ułomnego ? Widziała światła samochodu zbliżającego się na pewno. Ciężko poczekać 30 sekund ? Sekund powtarzam. Bezsensowna smierć ludzi, bo pojechać musiał.
Prędkość to tylko wykroczenie, nie przyczyna. Przyczyną było tu nieustąpienie pierwszeństwa.
i tu się mylisz… przyczyną nie było wymuszenie a właśnie prędkość i tak powinna być badana sprawa i prawdopodobnie dzieki temu nagraniu kierowca poczty zostanie uniewinniony.
Niekoniecznie, jednak w znacznym stopniu przyczynił się do powstania wypadku gdzie zgineli ludzie. Brdzo wątpię żeby sąd uznał że nic się nie stało i może wracać na drogi.
Trzeba zauwazyc ze audi udeza w tylna os wiec nie jest to ewidentne wymuszenie a do wypadku doszlo w skutek przekroczonej predkosci
Bylo by 50 to ciezarowka zjechalaby bez zadnego problemu
Takie moje zdanie
Tak czy tak szkoda zycia i nerwow kierowcy ciezarowki
Nie wazne komu wine przykleja ale kierowca ciezarowki ma wyrzuty do konca zycia.
a centralnie w środek wbijając się pod zabudowę
Jeśli są poważne obrażenia lub śmierć to sprawa trafi do sądu, który orzeka stopień przyczynienia się każdej strony i wydaje wyrok. Bywało, że nawet jadący drogą z pierszeństwem na tyle przyczynił się do wypadku, że został skazany na kilka lat.
CYZIA