Menu

  • Kategorie

  • Po co to wszystko?

Starcie gigantów

https://youtu.be/CV3qkTRYyj4
Share Button

30 komentarzy do "Starcie gigantów"

  • Mihau napisał(a):

    Czy ktoś,najlepiej jakiś szofer zawodowy,jest mi w stanie wytłumaczyć jak można przydzwonić w inny zestaw?Siedzisz wyżej,widzisz więcej,prędkość stosunkowo niewielka żeby ogarnąć co sie na drodze dzieje,prosta droga czyli widzę co sie dzieje 500m przedemna a taki delikwent ładuje w naczepę która mała nie jest.




    6



    1
    • Pawel napisał(a):

      Bardzo łatwo, jeżeli czekasz aż osobówki cię wyprzedzą bo jeszcze jakiś “gniewny” cię potem wyhamuje, a potem kiedy już chcesz odbić w lewo wyskakuje CI z za pleców taka popierdułka i masz do wyboru – on albo Ty i wtedy Ci niedobrzy, źli kierowcy Tyrów wybierają własną szkodę bo wiedzą, że takim ciężkim sprzętem mogą kogoś zabić – nadal niezrozumiałe?




      4



      7
      • Jo napisał(a):

        Tylko, że w tym filmiku wyraźnie widać po cieniach, że osobówka, która jedzie za ciężarówką, jest już sporo przed tym zestawem. I mogę się założyć, że pierwszy TIR znalazł się sporo wcześniej na lewym pasie właśnie dlatego, że widział z daleka, że coś stoi na poboczu. Niestety kierowca, który przywalił, pewnie nie patrzył na drogę…




        0



        0
  • Somsiad napisał(a):

    Dobra pokazówka dla debili którzy niedawno zatrzymali się pod wiaduktem

    na A2 z powodu ulewy.

    Właśnie to się dzieje kiedy ktoś postanawia zaparkować na autostradzie.

    Szkoda że tamtych to nie spotkało.




    9



    5
  • Niebieskif napisał(a):

    I to mistrzowskie hamowanie jedną stroną zestawu.




    4



    2
    • Pawel napisał(a):

      Taaaaa – bo w ciężarówce sa dwa pedały hamulca, jeden od prawej strony i jeden od lewej – no tak ten od prawej jest pod siedzeniem pasażera – chłopina nie zdążył się przesiąść, żeby wyhamować prawym 🙂 🙂 🙂




      0



      0
    • Pawel napisał(a):

      No faktycznie, bo w ciężarówce są dwa pedał hamulca, osobno dla lewej osobno dla prawej strony :/




      0



      0
    • Pawel napisał(a):

      A twoim zdaniem to był jego wybór ? Masakra, jakie pojęcie o ciężarówkach :/




      0



      1
  • mac napisał(a):

    nie ogarniam jednej rzeczy, jak kierowca tej osobówki która wyprzedzała i pozostałych które były na wysokości zdarzrnia po prostu pojechali w ch*j zamiast zobaczyć co z kierowcą ciężarówki




    8



    2
    • riesling napisał(a):

      Wybrał tego który na pewno był w kabinie.




      0



      1
    • krzysiok napisał(a):

      Normalnie. Zobaczył w lusterku że kierowca i kabina cała to pojechał. Szczególnie że kierowca tira był w stanie kierować zestawem to raczej nie było bezpośredniego zagrożenia utraty życia bądź ciężkiego uszczerbku na zdrowiu.




      0



      0
  • mac napisał(a):

    nie ogarniam jednej rzeczy, jak kierowca tej osobówki która wyprzedzała i pozostałych które były na wysokości zdarzrnia po prostu pojechali w chuj zamiast zobaczyć co z kierowcą ciężarówki




    0



    0
  • Janusz napisał(a):

    A gdzie trójkąt ostrzegawczy?




    12



    2
    • riesling napisał(a):

      On tylko na siku.




      8



      0
    • laudo napisał(a):

      byl jakies 10m za autem. widac w ostatniej sekundzie przed uderzeniem.
      Powiien byc 200m przed…




      7



      0
      • Gor napisał(a):

        zanim by przeszedł 200m to już by go dawno ktoś potrącił. Dosłowanie pół metra więcej tego pasa technicznego i by się spokojnie cała ciężarówka na nim zmieściła




        3



        10
        • Beerdziak napisał(a):

          A to musiałby prawym pasem po całej szerokości iść jak panisko, czy odejść na odpowiednią odległość pasem awaryjnym?




          5



          0
    • Grzes napisał(a):

      A od kiedy na autostradzie stawia sie trojkaty?




      0



      33
      • Kamil napisał(a):

        Nie wypada tego mówić, ale jesteś kretynem 🙂 Wróć do kodeksu ruchu drogowego




        23



        0
        • Grzes napisał(a):

          Kretynski to jest pomysl na te 100m na autostradzie, generalnie na autostradzie. W krajach z dluzsza tradycja doswiadczenie nauczylo tego zakazywac bo raz ,ze podmuch z szybkojadacych aut zuca nimi gdzie popadnie to nie stanowia zadnej pomocy przy tych predkosciach i naterzeniach ruchu.
          Natomiast zestaw mogl sie zatrzymac calkiem poza pasem jazdy tak jak powinien.




          0



          10
          • Henio napisał(a):

            No tyś to się chyba z chjuem na łby pozamieniał. Skąd żeś wziął takie bzdury?




            5



            0
          • Pawel napisał(a):

            No to na niemieckich autostradach mają chyba bardzo krótką tradycję bo trójkątów na marginesie stoi bez liku, czy Ty człowieku w ogóle wiesz co piszesz, czy piszesz, żeby zabłysnąć?




            3



            0
    • abcd napisał(a):

      Janusz ty idioto 🙂




      3



      2
    • Słoneczko napisał(a):

      Nie zauważył ogromnej ciężarówki a miałby zauważyć mały trójkąt na drodze. Weź sie facet i solidnie puknij w czoło.




      3



      3
    • Radeczek napisał(a):

      chyba go nie ma




      1



      0
      • Sebastian napisał(a):

        No całkiem możliwe bo ja gdy wystawiałem trójkąt w czasie awarii po wszystkim zazwyczaj już go nie miałem.




        0



        0
  • sebo napisał(a):

    pisał sms do żony zaraz będę.




    4



    0

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Archiwa

  • PARTNERZY

  • POSTY GOŚCI

  • Blogi