Menu

Kategorie

  • Ponad 55,000 polubień

  • PD w mediach

  • Wszystkie odcinki PD

  • 124,000 subskrypcji

  • POSTY GOŚCI

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

  • Subskrybuj

    Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach

“Szeryfa mam”

https://www.youtube.com/watch?v=nNaggVN1S8w
https://www.youtube.com/watch?v=nNaggVN1S8w

49 komentarzy do "“Szeryfa mam”"

  • Mils napisał(a):
    107
    11

    Szeryfowanie to już nawet nie kretynizm, to stan umysłu, zwykle małosprawnego. Do takich właśnie idealnie pasuje hasło “TIRy na tory”

    • paxo napisał(a):
      32
      5

      Podsunąć filmik na policję, oni już mają nawet stronkę gdzie można takie akcje wysyłać. Jak jeden cymbał z tira z drugim zapłacą kilka mandatów to się nauczą poruszać wśród ludzi

      • wiolka napisał(a):
        14
        143

        “Cymbałem” to jesteś Ty a nie ten z Ciężarówki (nie z Tira bo TIR to dokument !) ,bo zdechł byś bez nich jak by zastrajkowali i nic Ci czy Wam nie dowieźli – nie masz zielonego pojęcia o ich pracy ,rozłące i w ogóle ————popieram że zajechał drogę ! dobrze zrobił !

        • bazyliszek14 napisał(a):
          35
          3

          Posiadam uprawnienia zawodowego kierowcy i doskonale rozumiem ich zawód. Ale Twoje słowa wzajemnie sobie przeczą. Jeśli twierdzisz że nic nam do tego czy oni dowiozą towar w terminie to po cholerę taki debil blokuje drogę i SKRACA sobie czas na dojazd?

        • zafiromaniak ;) napisał(a):
          5
          1

          Ilość lajkow swiadczy o twoim stanie umyslu …

        • Anonim napisał(a):
          3
          0

          pierdolnij lbem w sciane

        • xyz napisał(a):
          0
          0

          niech im tory pod domem zrobią do biedrony i lidla a dostawę o 3 w nocy :)))))

        • Thomson napisał(a):
          0
          1

          Babo, wypierdzielaj do tej kuchni bo facet chce obiad a nie będziesz się wypowiadać w internecie. Pewnie blodynka.

    • wiolka napisał(a):
      2
      40

      Żenada nawet ten sprzęt z którego piszesz to Ci taki kierowca dowiózł – a to hasło to zdaje się nie wiesz co znaczy .! Myśl myślenie nie trudzi a wychodzi się na ludzi !

      • q napisał(a):
        14
        0

        Coz za wyresublimowany tok myslenia. Kierowca dowozi towar = kierowca moze byc chamem na drodze i łamac przepisy, poniewaz ludzi kupuja towar to on moze zajezdzac droge..
        Poszukajmy podobnych sytuacji zeby lepiej oddac wydzwiek takiemu przyzwoleniu.
        -Robisz kupe, kupujesz papier toaletowy, papier robi sie z drzewa -> drwal moze zgwlacic ci psa.
        – jesz obiad, kupujesz ziemniaki, ziemniaki wykopuje sie z ziemii -> rolnik może spać na twoim łożku a ty musisz spac na kanapie.
        – Słuchasz muzyki, sciągasz ją z youtuba, youtube ma servery w stanach -> obama moze odmowic ci wizy..

    • kriss_u napisał(a):
      1
      14

      Ten razem chętnie bym popatrzył jak paź z kamerką stoi na lewym pasie i przepuszcza tych z prawego.
      Jak by nie było musi im ustąpić.
      Ps. Nie pochwalam takiego blokowania ale jeszcze bardziej mnie wkurza jak taki z lewego pasa wpycha się przed maske bo się mu spieszy a może mi się spieszy bardziej? Zaraz ktoś napisze o jeździe na suwak, na dzień dzisiejszy stosowanie tej zasady zależy tylko i wyłącznie od kultury kierowców a ci omijając korek nie mają jej za grosz. Ależ owszem mają prawo jechać lewym pasem do końca i o tym pamiętaja tylko później zapominają że muszą ustąpić wszystkim z prawego jak chcą na niego wjechać. I jeszcze żeby nie było nie jestem przeciwnikiem jazdy na suwak bo to upłynnia ruch ale korka jako tako nie zmniejsza bo nadal tylko skraca a to dlatego że w kolejce stoi tyle samo aut tylko że na dwóch pasach.

      • Uther17 napisał(a):
        6
        1

        Ty debilu.Sam sobie zaprzeczasz, “upłynnia ruch Ale korka nie zmniejsza” czyli jak wobec ciebie upłynnia ruch, do kur…. Nędzy co za człowiek

    • lol napisał(a):
      0
      0

      jak to w kabarecie było “tory na tiry”

  • Przemek napisał(a):
    66
    8

    Funny byłoby, gdybyś go myknął prawym pasem i znowu poleciał lewym. A tak wbiłeś się na prawy pas i czekasz, jak inni. Szeryf, w gruncie rzeczy, dopiął swego.

    • Twardy Pończo napisał(a):
      50
      5

      Za mało miejsca już było. Musisz wiedzieć że taka kamera widzi inaczej i nieodzwierciedla rzeczywistości w 100%.

    • kolo napisał(a):
      19
      3

      ja sie nie zgodzę,poswiecil sie poczeka troche ale jaki wnerw mial szeryf jak nie zdazyl wrocic na prawy i teraz koles go nie wpusci 😉

    • wiolka napisał(a):
      4
      0

      Brawo Super !

  • Mateusz napisał(a):
    33
    1

    Miałeś idealna sytuacje żeby dac mu nauczke 🙂 dzwonisz z tego zwężenia na policję. Zglaszasz stwarzanie zagrozenia w ruchu i smutni panowie go sobie zgarniaja chwilę dalej 🙂 No chyba ze nie miałes ochoty tracić czasu, co jest oczywiste.

    • wiolka napisał(a):
      0
      17

      Ciekawe kogo by pierwsze zgarnęli tak naprawdę ! chciałaby to widzieć ! czy dużego czy małego ha h ah a

  • heh napisał(a):
    19
    2

    Haaaa szacun dla kierującego! Kierowca tira niestety ale to już stan umysłu. Najczęściej wyłączanego, bądź ustawiany jak tempomat na najniższe obroty.

  • Driver napisał(a):
    15
    20

    Teraz ja go przyblokuję… Teraz moja kolej ja też chcę się pobawić w szeryfa i pouczyć szeryfów żeby nie szeryfowali…
    Hahaha 😀

  • M napisał(a):
    5
    14

    jakby mi ktoś wjechał celowo pod maskę, wysiadłbym z samochodu i konkretnie pogadał z imbecylem.

    • elot360 napisał(a):
      13
      0

      Do tego zablokowałbyś autostradę, ciąg międzynarodowy, wkurzyłbyś masę kierowców tą blokadą… Ale co cie to, twoje ego ważniejsze nie, bo w końcu jestem sam na drodze tylko jakiś szeryf się nagle pojawił “ot co”.

  • marek napisał(a):
    7
    1

    Widziałem nie raz takie wyczyny tych sfrustrowanych brakiem snu kolesi.. Dlaczego policja nie reaguje na takie zachowania….. może by sie zapytać tego telewizyjnego gwiazdora z BRD- KG (tego co dmuchał w aparacik na wizji..) Ciekawe co odpowie..

  • gienek napisał(a):
    2
    3

    Zna ktoś tytuł utworu lecącego w tle? Z góry dziękuję! 🙂

    • gienek napisał(a):
      0
      0

      no serio kurde pytam! Super muza, a nie mogę za cholerę znaleźć co to. Zamiast minusować to byście pomogli w potrzebie 🙂

  • Skinny napisał(a):
    4
    0

    Polowanie na szeryfa zakończone sukcesem. Hahahaha brawo!!!

  • Zbyszek napisał(a):
    6
    32

    Ale zaraz zaraz. Znaki mowia ze jest zwężenie drogi z dwóch pasow do jednego. Ludzie w tych ciężarówkach sa w robocie wiec zależy im na jeździe a nie na staniu. Tak wiec dlaczego te ciezarowki i auta osobowe na prawym pasie mają stać i patrzeć jak co chwila jakiś cwaniak wszystkich wyprzedza lewym pasem żeby na samym końcu wcisnąć się na prawy pas (np. przed ciezarowke która wolno rusza z powodu masy) ?? Powiecie zaraz – to niech se i tiry jada lewym pasem i wyprzedzają stojących na prawym pasie… Takie sytuacje wymagają wyrozumialosci.

    • Pan Tadeusz napisał(a):
      28
      5

      Jak zauważyłeś wszyscy stoją, jakby 50% tych na prawym pasie jechała lewym to by wszyscy jechali wolno ale by jechali. To właśnie jest zasada jazdy na zamek, by jechać i zmieniać pas na zwężeniu płynnie bez zatrzymywania strumienia ruchu. Dla mnie ludzie tkwiący na tym prawym to obraz nędzy i rozpaczy intelektualnej.

      • Pan Tadeusz napisał(a):
        14
        0

        Druga opcja gdy samochody nie mogą jechać bo coś blokuje za zwężeniem, wciąż wykorzystanie 2 pasów i wpuszczanie się naprzemiennie ma sens, dlaczego? bo czas reakcji po ruszeniu samochodu z przodu sumuje się wraz z długością korka, jeżeli takie operacje rozłożymy na 2 pasy to tracimy mniej czasu na reakcję każdego kierowcy. Dlatego w mieście jak mam 2 pasy, czerwone swiatło i 10 samochodów na lewym pasie i 2 tiry na prawym, to większa szansa na przejechanie skrzyżowania jest za tirami, dlaczego? bo zanim na lewym ruszy 10ty samochód to ja już dawno będze za skrzyżowaniem.

      • anonim napisał(a):
        5
        17

        Rozbicie rzędu samochodów na dwa pasy (prawy i lewy) czyli tzw. jazda na suwak jest wymyślona wyłącznie po to, aby poprzez skrócenie długości korka zmniejszać liczbę blokowanych tym korkiem skrzyżowań/zjazdów z drogi głównej.

        Suwak w żadnym wypadku nie powoduje przyśpieszenia rozładowywania korka (nie zwiększa przecież przepustowości zwężki) i ma sens wyłącznie wtedy gdy na zakorkowanej drodze znajdują się wcześniej skrzyżowania/zjazdy (tylko wtedy jego cel zostaje realizowany).

        W niektórych miejscach (np. na różnych częściach autostrad) zasada jazdy na suwak nie powoduje nic dobrego i jest krótko mówiąc zupełnie niepotrzebna – gdyż NIE MA SKRZYŻOWAŃ, które bez suwaka byśmy blokowali.

        Biorąc pod uwagę powyższe, dla mnie obrazem nędzy i rozpaczy intelektualnej (a w zasadzie płytkiego myślenia) jest formułowanie przez Ciebie takich twierdzeń (że ludzie stojący na prawym to obraz nędzy) bez uwzględnienia wielu przesłanek, a w szczególności tego czy ów suwak w danym miejscu jest w ogóle potrzebny.

        Mówię wszystko jako zwolennik i praktyk jazdy na suwak – zwyczajnie nie zawsze jazda na suwak jest potrzebna, a czasem (rzadko) nic nie wnosi oprócz możliwości “sprytnego” ominięcia innych ludzi.

        • Pan Tadeusz napisał(a):
          14
          1

          Tak jak wspomniałem, jazda na suwak czy też stanie i ruszanie i wpuszczanie naprzemiennie niweluje czas jaki generują maruderzy którzy to sprzęgło puszczają dopiero gdy przed nosem pojawi im się 5m wolnego. Prowadzono badania kiedyś by stwierdzić jaka prędkość na autostradzie daje największą przepustowość i wyszło że nie powinna przekraczać 40km/h czy coś koło tego. Więcej pasów = mniej straty na ruszeniu każdego pojazdu więc absolutnie nie ma takiej możliwości by jazda jednym pasem gdy są dostępne 2 była w jakikolwiek sposób logicznie uzasadniona, myślenie nie boli pozdrawiam.

          • anonim napisał(a):
            1
            1

            Piszesz takie bzdury że nawet nie chce mi się do tego merytorycznie odnosić.

            Suwak jest dobrym rozwiązaniem i sam go praktykuje, ALE BZDURĄ JEST ZE PRZYŚPIESZA ROZŁADOWANIE KORKA.

            To czy 100 samochodów jest na jednym pasie, czy są rozbite na 2 pasach w żadnym wypadku nie wpływa na “czas ruszenia”, gdyż to wciąż 100 samochodów musi ruszyć z miejsca.

            Myślenie owszem nie boli, ale TY i większość komentujących ma z nim problem i powielacie błędny mit o przyśpieszaniu ruchu jazdą na suwak.

            NIE KRYTYKUJĘ jazdy na suwak (sam tak jeżdżę), lecz jedynie stwierdzam że bujdą jest, jakoby przyśpieszała rozładowanie korka.

            Jeśli przepustowość zwężki to 1 samochód na 5 sekund, to niezależnie czy te samochody będą wjeżdżały wyłącznie z prawego pasa, czy również z lewego TO NIC ISTOTNEGO NIE ZMIENI W KWESTII CZASU.

            Jazda na suwak wpływa na skrócenie korka i udrożnienie skrzyżowań/zjazdów, ALE NIE PRZYŚPIESZA RUCHU.

            • Pan Tadeusz napisał(a):
              1
              0

              Nie musisz tego rozumieć nikt Cię nie zmusza.

              pozdrawiam.

            • Pan Tadeusz napisał(a):
              1
              0

              Inaczej to zobrazuję, dobrym przykładem jest np przejazd autostradą przez austrię np po jakimś weekendzie gdzie masa niemców raca z włoch austrii i chorwacji do siebie. Autostrada zamienia się w piękny sznureczek samochodów który ni z tego ni z owego po prostu się zatrzymuje, można tak sobie stać 10-15 minut, nagle ruszamy jedziemy 5 km i znów postój. Czym to jest spowodowane? ktoś 10 km przed nami nacisnął na chwilę hamulec w efekcie czego następny odruchowo wcisnął hamulec bo zaświeciły mu się światła stopu przed oczami i tym sposobem 20ty samochód się zatrzymał i robi się korek na 10km. Zanim to wszystko ruszy znów jakiś Hans Bauer wciśnie hamulec i cała zabawa się powtarza.

              Typowe przewężenie ma 3-4 km a nie 30, by niwelować tego typu zachowania czyli :

              -opóźnienia w ruszaniu
              -korkowanie w wyniku spowolnienia ruchu gdzieś kilka km z przodu

              NALEŻY ROZKŁADAĆ RUCH NA JAK NAJWIĘCEJ PASÓW GDYŻ JEŻELI KAŻDY ZEPNIE POŚLADY I KULTURALNIE WPUŚCI JEDEN SAMOCHÓD Z LEWEJ BĄDŹ TEŻ NIE BĘDZIE SIĘ WCISKAŁ NA KOLEJNEGO PRZED TIRA BO WOLNIEJSZY TO JEST SZANSA ŻE TO KRÓTKIE PRZEWĘŻENIE UDA SIĘ POKONAĆ BEZ KONIECZNOŚCI WCISKANIA HAMULCA OCZYWIŚCIE WOLNO ALE PŁYNNIE.

              jeżeli to nie działa to już pozostaje tłumaczenie kredkami.

              • Anonim napisał(a):
                0
                2

                Nie neguje tego ze suwak poprawia płynność.
                Neguje to ze przyspiesza rozładowanie korka.

                Jeśli sadzisz ze 100 samochodów rozbitych na 2 pasach przejedzie zwezka szybciej niż ta sama liczba ściśnietą na jednym pasie to tobie nawet kredki nie pomogą.

                • Zbyszek napisał(a):
                  0
                  0

                  To oczywiste że jazda na suwak nie przyśpieszy rozładowania tego korka. W miejscu powodującym zwężenie (wypadek czy roboty drogowe) jest określona przepustowość i nic tutaj się nie przeskoczy.

                  Strasznie się dziwie że większość tego nie rozumie i hejtuje tego “szeryfa”.

      • Jose napisał(a):
        4
        6

        Nie pamiętam aby w kodeksie drogowm była mowa o “jeździe na zamek”. Nie ma także obowiązku jechania prawym pasem kiedy zbliża się zwężenie. Więc niech każdy skupi się na sobie i na bezpieczeństwie jazdy a nie na polowaniach na szeryfa czy tarasowaniu komuś celowo drogi

        • Pan Tadeusz napisał(a):
          13
          0

          Nie napisali też niczego o tym że nie wolno za kierownicą czytać gazety a nie jest to często spotykane zjawisko, nie ma też zakazu korzystania z pasa za to blokowanie pasów jest karane mandatem. Jeżeli kogoś za przeproszeniem boli D*** na widok tych wszystkich “cwaniaków” to proponuję by w ramach zemsty robili to samo, cel uświęca środki czy też motywy jakimi się będziemy kierowali, koniec końców ruch się ładnie rozłoży na 2 pasy i zaczniemy jeździć płynniej czytaj sprawniej i SZYBCIEJ. Pozdrawiam.

    • Kol napisał(a):
      3
      17

      1. Marne prowo
      2. Oddaj prawo jazdy
      3. Najlepiej zabij się zanim zabijesz innych 🙂

    • Sabestian napisał(a):
      18
      0

      Też tak kiedyś myślałem, ale szybko zmieniłem zdanie, m.in. dzięki tej stronie, za co po raz kolejny ukłony dla prowadzącego i wszystkich mądrze komentujących.

    • wiolka napisał(a):
      0
      0

      ale to należało by wiedzieć i rozumieć , a gdzie tam doszukać się dziś empatii czy wyrozumiałości -najlepiej by se “rękoma pogadał
      ” jak by mu zajechał .ale ze 4 tyg w trasie to co tam !

  • Fejkan napisał(a):
    2
    5

    Czy opel produkuje tiry?

    • elot360 napisał(a):
      1
      3

      Nie, Opel nie produkuje międzynarodowej konwencji celnej która ułatwia przejazd POJAZDOM CIĘŻAROWYM.

      • Maciek napisał(a):
        3
        0

        Kurwa mać… uwielbiam to.. Jeżeli jesteś fanatykiem i czepiasz się o każde słówko i dla Ciebie TIR to nazwa konwencji – to super. Ale przypominam, że istnieje coś takiego jak język potoczny, w którym to przyjęło się nazywać pojazdy ciężarowe TIR-ami.

        Tak jak cęgi boczne są w języku potocznym obcinaczkami. Jest multum takich przykładów, wiec proszę nie dopierdalać się o używanie sformułowań niebranżowych w mowie potocznej. Dziękuję…

  • pogromca tirów napisał(a):
    1
    0

    wiecie dlaczego kierowca TIRa jak wysiada z szoferki to kopie koło?

    żeby odkleić jaja od uda!!!

    Wożą czy nie wożą jedzenia, ale debilizm totalny jeśli nie potrafimy jeździć na zamek. Poparłbym tego debila z ciężarówki jakby koleś cisnął pasem awaryjnym ale w tym przypadku na stos z nim, niech ginie…

    • obrońca napisał(a):
      1
      0

      W ruchu drogowym obowiązują dwa zbiory norm :
      1. kodeks drogowy
      2. kultura osobista
      Nieznajomość kodeksu drogowego nie uzasadnia braku tego drugiego chociaż występuje to najczęściej jednocześnie . Jazda na “zamek” czy na “suwak” lub naprzemienna nie jest uwzględniona w kodeksie drogowym na terenie polski . O ile się nie mylę to jest ona obowiązkowa na terenie niemiec i tam karanie za nie zastosowanie się do tej reguły jest ulubionym zajęciem policji drogowej szczególnie wobec obcokrajowców . W polsce regułę tą można stosować kierując się drugim zbiorem norm w ruchu drogowym tj. kulturą osobistą . Niesłusznie zdecydowana większość kierujących zakłada brak , lub niską kulturą u innych kierujących co powoduje , że dla świętego spokoju większość wybiera pas prawy płacąc za to dłuższym czasem przejazdu (bo choć jazda dwoma pasami aż do zwężenia nie likwiduje korków i nie zmienia średniego czasu przejazdu samochodów to w rażący sposób zwiększa czas przejazdu pojazdów na prawym pasie) . Wybór pasa prawego wynika również z obowiązujących w polskim kodeksie drogowym przepisów o zmianie pasa ruchu jak i o pierwszeństwie pojazdu z prawej strony na skrzyżowaniu dróg równorzędnych .

  • Łowca napisał(a):
    2
    0

    wiolka – gary pomyte?

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj