Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
“Wszystko przez to, że dobrze wykonują swoją pracę”
—
“Nikt nie wpieprza się na siłę”
›
Taktyczna kontrola czujności
gru 07 2016
Kategoria:
O WŁOS
https://www.youtube.com/watch?v=B_ESCM55HqU
do góry
37 komentarzy
do "
Taktyczna kontrola czujności
"
Paweł
pisze:
09/12/2016 o 01:10
Odpowiedz
Report comment
Gregory32
pisze:
08/12/2016 o 07:43
Odpowiedz
Report comment
Bartek
pisze:
07/12/2016 o 21:44
Odpowiedz
Report comment
XYZ
pisze:
07/12/2016 o 17:46
Odpowiedz
Report comment
Gosc
pisze:
07/12/2016 o 17:09
Odpowiedz
Report comment
To prawdziwy ja
pisze:
07/12/2016 o 17:34
Odpowiedz
Report comment
Kris
pisze:
07/12/2016 o 21:01
Odpowiedz
Report comment
MD
pisze:
07/12/2016 o 12:08
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
07/12/2016 o 18:31
Odpowiedz
Report comment
kierowca
pisze:
07/12/2016 o 11:23
Odpowiedz
Report comment
hwdd
pisze:
07/12/2016 o 11:25
Odpowiedz
Report comment
Tomasz
pisze:
07/12/2016 o 11:12
Odpowiedz
Report comment
Pani
pisze:
07/12/2016 o 11:11
Odpowiedz
Report comment
GOŚĆ
pisze:
07/12/2016 o 11:08
Odpowiedz
Report comment
Adam
pisze:
07/12/2016 o 11:06
Odpowiedz
Report comment
Maciek
pisze:
07/12/2016 o 11:45
Odpowiedz
Report comment
Marcin
pisze:
07/12/2016 o 11:05
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
07/12/2016 o 11:43
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
07/12/2016 o 11:54
Odpowiedz
Report comment
Olga
pisze:
07/12/2016 o 12:14
Odpowiedz
Report comment
Jeż
pisze:
07/12/2016 o 12:26
Odpowiedz
Report comment
kurs
pisze:
07/12/2016 o 12:31
Odpowiedz
Report comment
Karol
pisze:
07/12/2016 o 12:32
Odpowiedz
Report comment
Karol
pisze:
07/12/2016 o 12:34
Odpowiedz
Report comment
DeKu
pisze:
07/12/2016 o 12:44
Odpowiedz
Report comment
Marcin
pisze:
07/12/2016 o 13:12
Odpowiedz
Report comment
Marcin
pisze:
07/12/2016 o 13:14
patch
pisze:
07/12/2016 o 12:30
Odpowiedz
Report comment
sfgj
pisze:
07/12/2016 o 16:12
Odpowiedz
Report comment
Olga
pisze:
08/12/2016 o 12:40
Odpowiedz
Report comment
sfgj
pisze:
08/12/2016 o 21:46
Odpowiedz
Report comment
xXx
pisze:
08/12/2016 o 18:49
Odpowiedz
Report comment
haha
pisze:
07/12/2016 o 15:48
Odpowiedz
Report comment
Daniel
pisze:
07/12/2016 o 11:05
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
08/12/2016 o 09:00
Odpowiedz
Report comment
marcin
pisze:
07/12/2016 o 11:05
Odpowiedz
Report comment
Kris
pisze:
07/12/2016 o 17:16
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
37 komentarzy do "Taktyczna kontrola czujności"
Przemyski cipofon nie dość, że się wrąbał, to jeszcze chciał w lewo na rondzie jechac. Talent 😀
A ten pierwszy wcześniej… bardzo podoba mi się instalowanie w Polsce tego oświetlenia na pasach, ale jak ktoś jes debilem i przejdzie minimalnie obok, to uwaga wzroku kierowcy jest maksymalnie z niego ściągnięta. 🙁
Mnie najbardziej wkurza to ze ktoś zawinił a się jeszcze burzy, przyjmij z pokorą swój błąd, przeroś, uśmiechnij się i życie jest prostsze
Czy Mi się wydaje, czy w tej Corsie odbija się również kierunkowskaz Pana który jechał po rondzie?
z tym kierunkowskazem to np. we Francji jest obowiazek-ale w PL kierunek w lewo -jak tam sie prosto jedzie
Jednak kiedy nagrywający stoi już przed corsą w odbiciu na lakierze widać mijający prawy kierunkowskaz, myślę że nagrywający puścił kierunek o sekundę zbyt wcześnie, konsekwencją czego było zmylenie corsy i wymuszenie.
To, że ktoś ma kierunek włączony nie znaczy, że możesz wjechać na tor jazdy.
Kierunkowskaz jest tylko informując
Kierunek włączyłem na wysokości żółtego słupka ze znakiem C-9, słychać wtedy migacz, może niezbyt wyraźnie ale jestem tego raczej pewny 🙂
Popatrzcie państwo. Kolejny przykład niebezpiecznej jazdy. Gdzie ten kierowca się spieszy?
Któren?
RBR i wszystko jasne 🙂 To samo zauważył autor nagrania.
RPR – powiat przemyski. RBR to Brzozów
I bez świateł… Dla nagrywającego dodatkowe plusy za dostrzeżenie pieszego poza oświetleniem przejścia.
i do tego wszystkiego bez świateł :/
Dobrze, że kierunek w lewo wrzucił… To najważniejsze przy wjeździe na rondo…
Ossstreee hamowanie bo nawet coś poleciało na szybę. Brawa za refleks i nagana za wymuszenie.
bo z Przemyśla dużo ludzi pracuje w Holandii dlatego tak robią 😀
No niestety znam to rondo bardzo dobrze. Często jeżdżę w ten sposób co nagrywający, ale zazwyczaj wygląda to tak że wymusza osoba na pasie na prawo od corsy niejako przysłonięta przez samochody tak jadące. No niestety nie rozglądamy się dostatecznie, w Przemyślu to jest nagminne na każdym rondzie. Takie pytanie na koniec, bo właśnie w Przemyślu często spotykam się z ludźmi włączającymi lewy kierunkowskaz przy wjeździe na rondo. Czy u was też tak robią (co ciekawe nie zawsze jadą potem w lewo)?
Uczono mnie, że kierunowskazu w lewo używa się na rondach z przynajmniej dwoma pasami, gdy jedzie się w lewo / zawraca.
U mnie w Małopolsce (Wadowice i okolice) raz na czas można się spotkać z osobami które wjeżdżając na rondo włączają kierunkowskaz w lewo i przejeżdżają cały czas na kierunku w lewo. Po co? Z ronda zawsze zjeżdża się w prawo więc tylko i wyłącznie prawy kierunek, a informujemy tym osobę która chce sie włączyć do ruchu z ulicy w którą chcemy wjechać. Kompletnie nie moge zrozumieć idei lewego kierunkowskazu na rondzie, może jest mi ktoś to w stanie wytłumaczyć?
Słyszałam taką teorię, że np jak wjeżdżasz na rondo z zamiarem skrętu w lewo albo zawracania (czyli wybierasz któryś z “dalszych” zjazdów), to wjeżdżając na rondo z lewym kierunkowskazem dajesz znak oczekującym na wjazd na rondo na kolejnych wjazdach (po Twoim), że NA PEWNO jedziesz dalej i muszą dalej cierpliwie czekać na wjazd na rondo.
Z perspektywy osoby jadącej za takim kimś z lewym kierunkowskazem, to może faktycznie “WTF”, ale chyba nie jest to aż tak głupie z perspektywy osoby czekającej na wjazd bo masz jasność sytuacji, a nie wpatrujesz się w tego jadącego po rondzie, czy aby w ostatniej chwili nie raczy włączyć tego prawego kierunku (bo przecież gros ludzi opuszcza rondo bez sygnalizowania tego manewru, “no bo po co”).
Jestem świeżo po kursie jazdy i obecnie tak właśnie sie uczy, jak pisze koleżanka – wjeżdżając na rondo włączamy lewy, jeśli chcemy skręcić w lewo lub zawrócić, a tuż przed zjazdem oczywiście prawy.
To chyba zalezy od regionu, u mnie się tak nie uczy 🙂
robiąc B i BE też tak mnie uczono, teraz robię C i delikatnie mnie opierniczyli że nie ma lewego kierunkowskazu na rodzie, sygnalizujemy tylko zjazd z ronda, czyli prawy kierunek przy zjeździe…
dodam jeszcze, że B i BE robiłem w dwóch różnych naukach jazdy w Zamościu, C robię w Rzeszowie 😉
Mnie uczono, że tylko prawy i to przy zjeździe z ronda.
Sama idea sygnalizowania zamiaru jazdy w lewo/zawracania jest nieszkodliwa przy założeniu że potem użyje się jednak tego prawego kierunkowskazu w odpowiedniej chwili. A z tego co obserwuje sporo osób już tego nie robi, albo wręcz włącza kierunkowskaz lewy przy wjeździe na rondo z lewego pasa i jedzie np. prosto. Jeżdżąc po Krakowie nie spotkałem się z tym raczej (może efekt rond z ruchem kierowanym sygnalizacją) stąd moje pytanie.
Jest w sumie jedna sytuacja w której jest to szkodliwe i z którą się czasem spotykam. Wjechanie na dwupasmowe rondo z lewym kierunkowskazem po zewnętrznym pasie – wówczas w czasie jazdy po rondzie wygląda to na chęć zmiany pasa na wewnętrzny.
Ale wjeżdżając w rondo nie zmieniasz kierunku jazdy, także kierunkowskaz w lewo jest całkowicie zbędny
Zdawałem prawko 7 lat temu, na egzaminie przy zawracaniu na rondzie nie włączyłem kierunkowskazu w lewo i egzaminator uznał to za błąd, bo zawracanie to podwójny skręt w lewo i mam normalnie wpisany błąd na tym arkuszu przebiegu egzaminu
Jeśli to było rondo o ruchu kierowanym, no to faktycznie bez kierunkowskazu masz błąd 😛 Jak rondo było bez sygnalizacji to myślę że to tzw dobra/zła wola egzaminującego. Jeden Cię uwali na byle czym a drugi przymknie oko na kilka rzeczy 😉
zdać zdałem tylko po prostu mam wpisany błąd, a rondo było bez sygnalizacji, zwykłe jednopasmowe rondo jakich wiele:)
Wg mnie puszczanie kierunkowskazu podczas przejazdu przez rondo gdy chcemy go opuścić zjazdem większym niż 2 jest bardzo wskazane, kierowcy którzy chcą wjechać na rondo widzą że mamy zamiar kontynuowania jazdy – oczywiście przy zjeździe należy włączyć prawy kierunkowskaz.
Używa sie tylko do zjeżdzania z ronda zmiany pasa na rondzie przy bardziej rozbudowych ilosciowo wzgledem pasów ..
Czy ona jeszcze trąbiła? xD
on
kolego ,masz szczęście że było sucho
było by co klepać
Pedał był w podłodze 🙂