Menu

Kategorie

  • Ponad 50 000 polubień

  • PD w mediach

  • Wszystkie odcinki PD

  • Kanał

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

  • Subskrybuj

    Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach

Trzech szeryfów

https://youtu.be/uCc-S94t018
https://www.youtube.com/watch?v=uCc-S94t018

93 komentarze do "Trzech szeryfów"

  • Młode próchno pisze:
    2
    23

    A najlepszy na końcu.

    • it pisze:
      23
      154

      no właśnie, ze 2 – 3 auta wcześniej miał dużo miejsca żeby się wcisnąć, ale nie, musi dojechać do strefy wyłączonej z ruchu, a najlepiej na nią… Ludzie, suwak jest po to żeby jechać PŁYNNIE! a nie dojazd do samiutkiego końca pasa i stop…
      Ile razy jadąc prawym pasem tak 50m przed zwężką robie miejsce tak jeszcze się nie zdarzyło żeby ktoś skorzystał, zawsze na chama do końca i trzeba się zatrzymywać żeby ich wpuścić…

      • lolas pisze:
        127
        8

        Gdyby na koncu wpuszczali normalnie to by bylo plynnie…. ale oni czuja sie wydymani (nota bene przez samych siebie) wiec nie wpuszczaja i suwak przestaje dzialac…

      • mirras pisze:
        86
        5

        Użyłeś kluczowego słowa “wcisnąć” , po to jest ten pas żeby właśnie do samego końca jechać i zostać normalnie wpuszczonym na pas , a nie “wciskać” się na cwaniaka przed jego końcem. Ciekawi mnie kiedy to nasze społeczeństwo nauczy się wpuszczać na końcu zwężki 1/1 .

        • Pawell pisze:
          17
          0

          Oj ciężko będzie,ja wpuszcze,Ty wpuscisz,ale 10 nie i po suwaku,ministerstwo planuje wprowadzić znak jazdy na suwak,a nie jak do tej pory zalecana jazda,tylko obowiązek, pozdrawiam

          • Borek pisze:
            10
            0

            Bardzo mnie ciekawi jak to zrobią, jak pogodzą obowiązek ustąpienia pierwszeństwa przy zmianie pasa ruchu. Nie umniejszam tu bynajmniej roli jazdy “na suwak” w rozładowywaniu zatorów, ale znając naszych pomysłowych Dobromirów powstanie przepis sprzeczny z jakimś istniejącym i ludzie dla bezpieczeństwa będą jeździć bez zmian. 😉

            Tu nie w przepisach zmiana jest potrzebna, tylko w ludzkiej mentalności.

      • anna pisze:
        34
        0

        @it Właśnie na tym polega jazda na zamek, do końca pasa… Czytajac to nie dziwia mnie potem wypadki, korki…

      • Maciek pisze:
        41
        0

        Właśnie dlatego to nie działa. Bo zamiast jechać do końca i tam wjechać 1 na 1, nagle 50m przed końcem kilku Tobie podobnych postanawia na raz “wcisnąć” się na prawy pas. Zamiast 1 na 1 robi się 10 “wciskających się” co kilka metrów na raz, a ci z tyłu kolumny muszą czekać. Tak trudno to zrozumieć, że to właśnie takie “wciskanie” się 50m przed końcem wszystko psuje?

      • Patryk pisze:
        6
        12

        It Ty cepie przez takie myślenie jak Twoje nigdy w PL kierowcy (nie wszyscy bo są inteligentni kierowcy bez wielkiego EGO i mega Dumy) nie zrozumieją jazy na zamek.

      • Robertos pisze:
        7
        0

        it , samozaoranie przepiękne imbecylu

      • Anonim pisze:
        5
        0

        Mam nadzieję że nie masz prawa jazdy

      • Mariusz pisze:
        3
        0

        Lubie takie fora dyskusjne ja to bo pokazują że większość myśli jak ja.

        Jesteś kretynem.

      • Marko pisze:
        0
        0

        Dalej nie rozumiesz przesłania ? To módl się o zdrowie, bo o resztę już za późno…

      • Grzesiek pisze:
        2
        0

        Kolego, masz rację, zadaniem suwaka jest upłynnienie jazdy, ale pamiętaj o jeszcze jednej rzeczy, to że na danym pasie auta stoją a drugi pas jest wolny, nie oznacza, że nie można z niego skorzystać. Po to infrastruktura została przygotowana tak a nie inaczej, aby z niej korzystać. Szczególnie, że jazda na pamięć to nie jest metoda, a więc każdy będąc na miejscu nagrywającego, może powiedzieć: nie wiem czemu stali, lewy pas był wolny, jechałem. I trudno aby ktoś to podważył. W szczecinie, jadąc w kierunku jeziora głębokiego, są 2 pasy, lewy kończy się, ale jest jeszcze niespodzianka, na końcu lewego pasa, poza tym że mamy zwężenie, to można też skręcić z lewo na jednostkę. jak myślisz, co robi szeryf? blokuje lewy pas. To oczywiście jasny przykład nieodpowiedzialności i głupoty, ale wróćmy do początku… po to są 2 pasy i więcej aby z nich korzystać, zwężenie jest informacją o zmianie organizacji ruchu ale nie zwalnia to nikogo z tego aby kierować ruchem bez powodu. Tak, dojechał do końca, bo w tej sytuacji każdy by to zrobił. Rozładowanie ruchu na 2 pasach nie zmniejszy ilości aut, ale pozwoli skorzystać z tego, za co płacimy z podatków: z drogi. Skupiasz się na problemie, ale nie tam gdzie faktycznie jest jego początek… jazda do końca i wciskanie się na martwym polu to jest już cwaniactwo, racja, ale nie to akurat było problemem w tym filmie. Pozdrawiam

      • kimer44 pisze:
        0
        0

        @it
        Totalne niezrozumienie tematu. Tak jak ty myślą właśnie Ci wszyscy szeryfowie. Ten gość nie pcha się na chama tylko WYKORZYSTUJE DOSTĘPNY PAS RUCHU ZGODNIE Z JEGO PRZEZNACZENIEM, które zostało zaprojektowane przez bardziej światłych od szanownego Pana.

    • Młode próchno pisze:
      1
      0

      Jak patrzę na komentarze i ich oceny widzę, że dużo tu szeryfów.
      Osobiście brakuje mi popcornu podczas czytania ich.

    • Rafcio pisze:
      1
      0

      Katowice: zjazd z A4 na Mikołowską. Wiecznie korek z rana, powinny być dwa pasy do samej Mikołowskiej (wystarczyłoby poszerzyć jezdnię o 1,5 metra). Co do szeryfów – szkoda gadać, co do taksówkarzy – jeszcze bardziej szkoda gadać

  • Achh pisze:
    41
    0

    Po co mu ta szmatka? 😀 Echh sam jestem taksówkarzem, ale takich przypałów to dawno nie widziałem 😀

  • vespa crabro pisze:
    6
    98

    Suwak suwakiem, ale czy nie zapachnialo Wam to choc minimalnie robieniem w *uja tych na prawym pasie? 😉

    • Mirek pisze:
      119
      5

      nie, zapoachniało mi to banda debili na prawym pasie 😀

    • ee pisze:
      39
      2

      to nie jest “robienie w chuja” tylko wykorzystywanie dostępnej przestrzeni. Nikt tym z prawego pasa nie zabrania zjechać na lewy i wyprzedzić kilka aut.

    • tylko patrze pisze:
      15
      0

      Gdyby wszyscy od początku jechali na suwak to nie wyglądało by to tak.

    • XYZ pisze:
      19
      1

      sami sie w chuja robią korzystając z jednego pasa

    • Zuza pisze:
      2
      0

      zanim napiszesz coś takiego to dowiedz się po co są 2 pasy na jezdni wyznaczone, do czego służą i co oznaczają znaki pionowe i poziome na drodze a na końcu zastanów się nad swoim pytaniem i odpowiedzią jaka powinna być na nie.

    • cichyzorro pisze:
      5
      1

      Nie. Mi tu pachnie bandą nieuków i bezmózgów, którym powinno się zabrać prawo jazdy na trzy miesiące i dokształcić w zakresie korzystania z dwóch dostępnych pasów ruchu.

    • Obcy pisze:
      3
      1

      Nazywasz jazde autora filmu “robieniem w chuyya tych na prawym pasie” ale to przeciez nie jego wina ze wszyscy ci ludzie sa tak glupi ze stoja jeden za drugim, na tym prawym pasie jak w sklepie po bulki, kiedy pasy sa 2 a na koncu zwerzenie.

      Powiem tylko ze jakis czas bylem w Skandynawii, tam gdy jest taka sytuacja stoi znak ze nalezy użyć obu pasow az do samego zwerzenia. I jesli ci taki szeryf wyskoczy i robi to co robi to niestety ale nie bedziem u sie to oplacalo. Przeciez jesli sznurek z jednego pasa rozdzielimy na 2 to jest o polowe krótszy … a skoro ktos nie jest na tyle inteligetny lub nie spieszy mu sie i stoi na prawym jak powyrzej to co go interesuja ci ktorzy jednak potrafia myslec i pojada tym lewym.

      To zwykle chamstwo, te szeryfy yebane, takie zastawianie drogi, zawistne skulwysynyy, jak pies ogrodnika, sam nie wezmie ale innemu nie da.

  • Anonim pisze:
    6
    109

    Co za pajac i idiota to nakręcał ?? Życzę my zeby następnym razem wyładował na jakims słupie !

  • Nokian pisze:
    5
    0

    Myślałem, że przytarł tą taksówkę… złotówa pewnie do tej pory wylewa łzy choć autor dość ryzykownie go ominął bo dziadek mógł poczuć się potrącony.

    • Mirek pisze:
      2
      13

      to prawda, dziadyga złotówa spokojnie mógł zgłosić na policje probe przejechania, troche ryzykowal nagrywajacy zeby cos udowodnic

      • Darek pisze:
        24
        1

        I co zgłosił by, że wyszedł z auta na środku jezdnii po tym jak zajechał innemu kierowcy drogę.

        • Mirek pisze:
          1
          1

          no, chcial przeprosić a ten go chcial przejechac, mandat za wymuszenie a ile lat za probe przejechania?

        • Gemini pisze:
          0
          0

          Znając złotówę, to zgłosiłby, że wyszedł z auta na środku jezdni nie po zajechaniu drogi, ale po próbie zmiany pasa ruchu i niespodziewanej awarii auta w chwili wykonywania manewru. I weź mu wtedy cwaniakowi udowodnij, że kłamie.

    • lolas pisze:
      22
      1

      Dziadek mogl poczuc sie potracony, ale nagrywajacy mogl rownie dobrze poczuc sie przez dziadka napadniety. Skoro ktos zajezdza mi droge i wysiada z auta to mam prawo czuc sie zagrozony, moze chce zrobic krzywde, albo ukrasc auto? Gdyby nawet dziadka potracil, to w sadzie by wygral, bo byla podstawa do poczucia zagrozenia ze strony dziadka.

      • Mirek pisze:
        0
        6

        nie wygralby na pewno, bo reakcja jest niewspolmierna to zagrozenia, dziaek wysiada a ten che go przejechac

  • Kris pisze:
    2
    44

    I po h.j się pcha j…ny

    • Jekyll pisze:
      8
      2

      radzę zajrzeć do słownika ortogarficznego następnym razem przed napisaniem komentarza….

    • Borys pisze:
      6
      1

      Po to aby głąb jebany miał zagadkę. Debile na prawym pasie nie potrafią zrobić tak prostego manewru jakim jest jazda na suwak. Tylko musi być spełniony jeden warunek…. nie mogą być to spierdoliny umysłowe.
      Ja na jego miejscu bym każdemu zjebanemu szeryfowi wypierdalał kluczyki w siną dal, a jak się zacznie rzucać to ryjca drzwiami obijał.

    • Do kris pisze:
      7
      0

      Bo do tego służy ten pas, jak znasz przepisów oddaj prawojazdy i oszczędź ludzia kłopotów na drodze.

  • Pitt pisze:
    2
    0

    vespa, Anonim, macie lejce? SERIO??
    Bierze mi prawy przód, tacy jak wy będą sponsorami.
    Kris to chyba zwykły troll i to jeszcze przed gimbazą bo jeszcze nie ogarnął ortografii.

  • Diego pisze:
    1
    1

    A ja bym dał tak sprawiedliwie wszystkim trzem po mandacie.

  • Pawel pisze:
    3
    6

    Rocznie przejeżdżam po Polsce ok. 60tys km i chyba jednym miastem gdzie działa jazda na suwak jest Warszawa.
    Można na te naszą stolice narzekać ale jeżeli chodzi o jazdę na suwak czy wpuszczenie samochodu z podporządkowanej w korku to nie zdarzyło mi się żeby nie wpuściło mnie najdalej trzecie auto.
    Nie ma tam też choroby wolnego pasa zanikowego bo nim jeżdżą tylko cwaniaki, wszystkie pasy zajęte to i szeryfów brak.

    • G pisze:
      1
      0

      w Krakowie tez nie ma z tym problemu.

    • Mirek pisze:
      2
      2

      hahahhaha, zaraz skisne, kazy wie ze Warszawa to banda cwaniakow za kierownica, we wroclawiu zawsze warszawiak na maksa cwaniakuje

      • mat pisze:
        2
        0

        A to ciekawe, bo wyjeżdżając jakiś czas temu z Wrocławia w kierunku Warszawy i omijając pustym lewym pasem debili stojących na prawym usłyszałem zaraz po zajechaniu mi drogi przez pana na DW “gdzie się wpierd*lasz?”. Więc prędzej bym powiedział, że to sami Wrocławianie mają problem z normalną jazdą, nie goście.

  • darek pisze:
    0
    6

    myślisz ze jesteś cwany a ty po prostu jesteś głupi prostak,oto moje zdanie.

  • xyzzzo pisze:
    5
    0

    A najlepsze, że pewnie wcześniej dodatkowo jest korek blokujący inne kierunki, którego mogłoby nie być/byłby mniejszy gdyby ten sznur samochodów stał na dwóch pasach.

  • SK1964 pisze:
    6
    1

    Polska to tak zacofany kraj ze glowa boli kultura jazdy nie istnieje ze nie wspomnę o znajomości przepisów ruchu np. w Niemczech nawet sobie nikt nie dziekuje awaryjkami za wpuszczenie bo to jest normalne a jazda na sowak to chyba nie dotrze nigdy do tych burakow którzy jak te barany stoja na prawym pasie i czuja się mega uczciwi i nie skazitelni bo czekaja na swoja kolej to nie lata 80 samochodow jest kilka razy więcej a zlotowy 60+ którzy już 40 lat jezdza i ah jacy to oni nie sa wyśmienici na drodze polecam badania bo 99% nie sa zdolni to prowadzenia pojazdow

    • Go pisze:
      5
      1

      Złotówy to zakała wśród kierowców.

      • Bum pisze:
        1
        1

        Dobrze mówisz nie spotkałem na drodze jeszcze taksiarza który robi coś normalnie. A szczyt zachowań to zjazd z prawego pasa przez dwa pasy i skręt w lewo na światłach. Mowa o Warszawie. I to jest nagminne zachowanie z ich strony. I jak to wytłumaczyć wszak to taksówkarz to wie miejwięcej jak jechac.
        Obserwuje te zachowania i nie rozumiem ich zachowań. Rozumiem obce blachy to może się pomylić i tu paradoks te nie z rejonu Warszawy potrafią a złotówy ni kuta

        • Bo pisze:
          0
          0

          Bo jadą Bus pasem (prawym) i muszą jakoś zmienić na lewy ,czasem i przez dwa pasy ,tak cięzko to pojac.

  • Piotr pisze:
    2
    1

    Ja bym zajebal w tą złotówkę nauczył by się jeździć na suwak jebane złotówki

  • Waldi pisze:
    1
    9

    Panowie ja szeryfów lewego pasa nie znosze i biłbym ich tępym narzędziem po głowie ale Pan filmowiec, kierowca zachował sie gorzej od nich. i na miejcsu tych szeryfów postąpiłbym tak samo a nawet zastawiłbym cały pas panu kamerzyście !!

  • anonim pisze:
    0
    0

    ja bym przypie*lił w tą taksówkę i by mu się odechciało zajeźdzania drogi 🙂

  • tomek pisze:
    2
    13

    Zachowanie tych szeryfów było głupie i niepotrzebne. Właściwie zachowali się dopiero kierowcy na końcu. Ten co nagrywał, też podjął swoją decyzję.
    To nie była sytuacja w której można płynnie wjechać. Człowiek był tego świadomy i jak rozumiem dojechał do końca pasa i STAŁ JAK DEBIL ustępując tym co stali w kolejce.
    Absolutnie bym go nie wpuścił bo
    1. stoje już np. 5 minut i skoro ten łoś przyjechał później to LOGICZNE jest, że powinien byc po mnie a nie przede mną.
    2. on ma zgodnie z przepisami OBOWIAZEK przepuścic mnie na moim pasie. A co on jest karetka? Chciał postać jego wola. Mógł stanąć za mną i pojechać a nie mnie próbować cofać w kolejce
    3. ten pas służy do jazdy NA SUWAK kiedy jest taka możliwość. A nie kiedy jest korek. Lub np. dla KARETKI.
    Ale mało kto to zrozumie.

    • riesling pisze:
      6
      0

      1. Trzeba było wjechać na lewy pas to stałbyś 4 min i 50 sek.,
      2. j.w. byłby wtedy za tobą,
      3. a kiedy jest taka możliwość, jak ciebie tam nie ma?

      • tomek pisze:
        1
        3

        1. to znaczy, że mam próbować wyprzedzić tych po których przyjechałem? To cwaniactwo a poza tym zgodnie z przepisami musiałbym przepuścić tych na prawym pasie. Czyli pojechałbym później albo liczył na jakiegoś gamonia co przepuszcza każdego bo taki już w zyciu jest…
        2. no własnie. Powinienn stanąć za mną i nie utrudniać ludziom zycia. Zrozumiesz to jak staniesz w krótkiej kolejce 5 samochodów a nagle z lewej stanie 7 tirów i 2 autobusy a jakieś cip…ki będą ich wpuszczać bo się naczytali o suwaku a ty zgnijesz w tej kolejce.
        3. możliwość jazdy na suwak jest wtedy kiedy RUCH JEST PŁYNNY i właączamy sie na pełnej prędkości a nie omijanie w korku. Zapisz to sobie a wszyscy będą szczęśliwi.

      • tomek pisze:
        0
        2

        1. to znaczy, że mam próbować wyprzedzić tych po których przyjechałem? To cwaniactwo a poza tym zgodnie z przepisami musiałbym przepuścić tych na prawym pasie. Czyli pojechałbym później albo liczył na jakiegoś gamonia co przepuszcza każdego bo taki już w zyciu jest…
        2. no własnie. Powinienn stanąć za mną i nie utrudniać ludziom zycia. Zrozumiesz to jak staniesz w krótkiej kolejce 5 samochodów a nagle z lewej stanie 7 tirów i 2 autobusy a jakieś cip…ki będą ich wpuszczać bo się naczytali o suwaku a ty zgnijesz w tej kolejce.
        3. możliwość jazdy na suwak jest wtedy kiedy RUCH JEST PŁYNNY i właączamy sie na pełnej prędkości a nie omijanie w korku. Zapisz to sobie a wszyscy będą szczęśliwi.

        • Gosc pisze:
          4
          0

          Kolego tomek, lifehack dla Ciebie.W biedronce stań przy zamkniętej kasie. Jak otworzą napewno bedziesz pierwszy. Plus tego taki że nie musisz stać w kolejce i nie przeszkadzasz innym.

          • Ed pisze:
            0
            1

            Lifhack dla ciebie. W kolejce w Biedrze stój w kolejce i wpuszczaj tych co cie miną bo obok ciebie było pusto. No wiesz, na suwak 😉
            Domyślam się, że wtedy nie byłbyś takim zwolennikiem uprzejmości.

        • xyzzzo pisze:
          5
          0

          Ale głupoty. Powiedzmy, że samochody jadą sobie równo lewym i prawym pasem – ponumerujmy je jak na gridzie w F1 – lewym pasem jadą 1, 3, 5, 7 itd., prawym 2, 4, 6, 8. Jeśli jechałeś np. jako numer 11 (lewym pasem), to kto Ci każe zwalniać i zjeżdżać np. za numer 20 na prawym pasie (bo wcześniej nie było gdzie się wcisnąć) i stać jak ten cieć, bo za 2 kilometry jest zwężenie?
          Przy jeździe na suwak nie ma tak, że kogoś wyruchałeś z kolejności, te na prawym wpuszczają pojedynczo samochody na lewym. Ale jak wszyscy jadący lewym wbijają na prawy, to się zaczyna robić cyrk. Jeśli samochody jadące lewym pasem zamiast dojeżdżać do zwężenia postanawiają zjeżdżać na prawy pas, to Ci kierowcy sami siebie robią w wała.

          • xyzzzo pisze:
            2
            0

            I nie ma różnicy czy ruch jest płynny, czy przeciwnie – jest korek i samochody co chwilę się przesuwają. Suwak upłynnia jazdę i skraca korek. Nikt się nie zastanawia czy go ktoś wpuści, czy nie – wszyscy jadą płynnie i w zwężenie wjeżdżają w stosunku 1:1 z kończącego się pasa i z tego, który jedzie dalej.

        • riesling pisze:
          0
          2

          1. to znaczy, że mam próbować wyprzedzić tych po których przyjechałem? To cwaniactwo a poza tym zgodnie z przepisami musiałbym przepuścić tych na prawym pasie. Czyli pojechałbym później albo liczył na jakiegoś gamonia co przepuszcza każdego bo taki już w zyciu jest…

          No wiesz, przymusu nie ma tylko co zrobisz jak przed tobą pojawi się rowerzysta albo ten gamoń co każdego przepuszcza?

          2. no własnie. Powinienn stanąć za mną i nie utrudniać ludziom zycia. Zrozumiesz to jak staniesz w krótkiej kolejce 5 samochodów a nagle z lewej stanie 7 tirów i 2 autobusy a jakieś cip…ki będą ich wpuszczać bo się naczytali o suwaku a ty zgnijesz w tej kolejce.

          5 na jednym pasie a na drugim 7 + 2 – czy piszesz o resorakach?

          3. możliwość jazdy na suwak jest wtedy kiedy RUCH JEST PŁYNNY i właączamy sie na pełnej prędkości a nie omijanie w korku. Zapisz to sobie a wszyscy będą szczęśliwi.

          Wszyscy czyli ty? Tobie świat już uciekł.

          • kierowca pisze:
            0
            0

            Korek byłby 2x krótszy i nie blokowałby skrzyżowań, możliwości zmiany pasa, gdyby połowa korzystała z lewego pasa.

            W ogóle nie rozumiem o co halo. To, że ktoś poczuje się wyprzedzony przez innego kierującego? A co to, jakaś ujma na honorze czy utrata pieniędzy na koncie?Dają złote kalesony za wyższe miejsce w tym korku?

  • Anonim pisze:
    0
    0

    nie zrozumcie mnie źle, bo chcę tłumaczyć kierowców, którzy zajeżdżali drogę, ale akurat to miejsce jest tak idiotyczne, że sam tam nie korzystam z lewego pasa jak już stanę na prawym. Jedziesz sobie autostradą i prawy pas jest do skrętu. Stajesz w korku. Stoisz w nim 5 minut i dojeżdżasz do miejsca gdzie ten pas (już po zjeździe z autostrady) nagle rozszerza się na dwa pasy (i już widzisz znak, że za 200-300 metrów się znowu kończy), a wjazd na niego byłby możliwy nawet bezpośrednio z autostrady, ale jest tam strefa wyłączona z ruchu. Niestety 99% kierowców, którzy znajdują się na tym lewym pasie w miejscu gdzie zaczyna się nagranie to nie ludzie, którzy stali 5 minut i wyjeżdżają na lewy pas, żeby zmniejszyć korek tylko cwaniaki (tego słowa tutaj się nie boję), które jadą autostradą do końca i przejeżdżają przez strefę wyłączoną z ruchu ciągnąc potem lewym do końca.
    Miejsce pokazane przez nagrywającego jest ewidentną pomyłką drogowców i naturalnie wywołuje problemy. Bo:
    1) gdyby nie było strefy wyłączonej z ruchu to autostrada stałaby równo na dwóch pasach (a są tam 4 pasy przed zjazdem, więc tragedii by nie było) i nie byłoby takiego szeryfowania
    2) kto o zdrowych zmysłach wyjeżdża na lewy pas o długości 200-300 metrów jak stoi w korku na prawym pasie? Nawet ja jadący zawsze do końca wolnym pasem nie używałem tam tego lewego, bo uważam że to powoduje więcej problemów niż ich rozwiązuje. Wiem, że nie po to wylali tam ten asfalt żeby sobie stał i marniał, ale mogliby go zrobić buspasem albo przejazdem dla uprzywilejowanych. W tym miejscu już nie raz widziałem jak z tego właśnie kawałka korzystała karetka, policja czy straż pożarna i do tego on by się doskonale nadał.

    Komu wydaje się, że pojechałby inaczej to koniecznie zapraszam pojeździć w tym miejscu przez tydzień (korek jest tam codziennie rano i czasem też popołudniu). Gwarantuję, że większość z was zmieniłaby zdanie odnośnie jazdy na dwóch pasach w tym konkretnym miejscu.
    Pozdrawiam!

    • riesling pisze:
      0
      0

      Musiały by być dwa pasy do zjazdu w prawo. Czy są?

    • Tommy pisze:
      0
      0

      No właśnie tak, jak jestem wielkim wyznawcą jazdy na suwak i sam kiedyś tam byłem na miejscu nagrywającego, tak po dłuższym zastanowieniu, akurat to miejsce jest na tyle dziwne, że sam nie wiem czyją stronę trzymać… Akurat osobiście zrobiłem tak, że przejechałem przez tę część wyłączoną z ruchu, bo korek ciągnął się już chyba do komendy – oczywiście wtedy też znalazł się szeryf, który mi zajechał drogę… Ciężka sprawa akurat w tym miejscu

  • el SZERIFO pisze:
    4
    0

    najlepsze zawsze jest wtedy kiedy dochodzi do kolizji z powodu SZERYFA-bo kierujacy jedzie swoim LEWYM pasem a szeryf wyskakuje z PRAWEGO,w dodatku zostaje nagrany moment kolizji…

    MINA SZERYFA BEZCENNA !!!
    mandat za kolizję i szkody pokrywa komus ze swojego OC-a swoje pokrywa z portfela,swojego oczywiscie…

  • miki pisze:
    2
    0

    same ćwoki

  • Radek pisze:
    2
    0

    A mnie do prawego pasa pasuje:
    -za czym pan/pani stoi?
    -za niczym
    -to ja tez postoje

    Polski ciemnogrod bedzie nigdy zachodu nie dogoni 😀

  • Radek pisze:
    0
    0

    Tam powinno byc bez bedzie, taki maly bledzik 🙂

  • Bielik pisze:
    0
    0

    jezu co za kurwa idioci

  • Wojtas pisze:
    1
    1

    Co wam sie kurwa w glowy porobilo od tych internetow…??? Jakie wydymanie na prawym pasie, co to kurwa za szeryfowanie…??? Ja nie jezdze po Polsce zbyt czesto, tylko kiedy jestem na wakacjach i zawsze mam kamerke i wszystkich szeryfow bede zglaszal tam gdzie trzeba. Nie jestescie od ustalania i egzekwowania prawa drogowego. Mozecie mnie nazywac jak chcecie ale kurwa to sie musi skonczyc w tym kraju. Az mnie trzepie calego jak widze takie filmy z szeryfami… No kurwa brak slow tylko miec AK47 przy sobie i strzelac w te tepe lby

  • Rafał78 pisze:
    4
    0

    Na filmiku wygląda jakby nagrywający cwaniakował, bo objeżdża korek, ale… gdyby kierowcy którzy stali na prawym pasie rozłożyli sie po równo na obu pasach nie tylko skróciłoby to korek, ale także spowodowało by, że kolejne nadjeżdżające samochody stawały by na końcu kolejki i nie byłoby to ważne, czy na lewym, czy na prawym pasie, bo każda była by taka sama na obydwu i o jakimkolwiek “cwaniakowaniu” nie byłoby mowy… niestety w naszym kraju takie rozładowywanie korka na dwa pasy to rzadkość, każdy pakuje się na prawy bo nieraz nie bez podstawie uważa, że go z powrotem a ten prawy pas nie wpuszczą no i tak wszyscy pakują sie na jeden i korek job twoju mać… więcej życzliwości, trochę myślenia i byłoby wszystko cacy 🙂

    • Ed pisze:
      0
      3

      Wiem, że nie rozumiesz prostych spraw więc wyjaśnię ci to na przykładzie lejka i rurki.
      Jak do rurki wsypiesz piasek to szybko przeleci.
      Jak wrzucisz do lejka to zatyka się i idzie wolniej.
      Manewr suwaka przydaje się ale kiedy auta mają miedzy sobą dystans i są w ruchu. Bo jedyne co się zmienia to dystans miedzy pojazdami.
      Niestety w korku tylko komplikuje i radzę unikać.
      Poza tym przepisy jasno mówią, że ten co dojedzie do końca swojego pasa i nie ma możliwości kontynuowania jazdy ma przepuścić tych którzy jadą swoim pasem.
      Czyli stało 100 samochodów, on dojechał jako 101 i wszystko się zgadza. teraz te 100 przejedzie a on jako 101. A nie 1 jak jakiś cwaniak.

      • Tommy pisze:
        0
        0

        Widać, że nadal nie rozumiesz tej zasady… Suwak przy korku daje chociażby to, że korek ciągnie się o połowę krócej i nie blokuje innych pasów, skrzyżowań, itp – ale ty oczywiście wiesz swoje…

  • ***** pisze:
    2
    0

    dopóki za brak suwaka nie będzie mandatów dopóty takie buraki będą na drogach. amen

  • M83 pisze:
    0
    2

    Kultura jazdy, tolerancja i zrozumienie OK ale tak szczerze. Czy to nie jest cwaniactwo jak wszyscy czekają a kilku “szczwanych” się pcha lewym? I po co? O 60 sekund będzie szybciej w domu, pracy, szkole?

  • p pisze:
    0
    0

    Na końcu stoi gościu z klamką szeryf kulke ktoś ma problem kulke i zaraz by się nauczyli tak pewnie jest usa ? 😉

Skomentuj...