Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Wypadek samochodu ciężarowego z osobowym [Pruszków]
—
Oszukać przeznaczenie
›
Wyciąganie z opresji
paź 28 2017
Kategoria:
OKIEM KAMERY
https://youtu.be/Zfvi8k4nNwI
do góry
29 komentarzy
do "
Wyciąganie z opresji
"
Krzysio
pisze:
30/10/2017 o 17:37
Odpowiedz
Report comment
MateUSZek / Warszawa
pisze:
29/10/2017 o 20:15
Odpowiedz
Report comment
laudo
pisze:
29/10/2017 o 22:50
Odpowiedz
Report comment
cezar
pisze:
28/10/2017 o 23:37
Odpowiedz
Report comment
Gosc
pisze:
29/10/2017 o 00:54
Odpowiedz
Report comment
Zaz
pisze:
28/10/2017 o 16:13
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
28/10/2017 o 15:10
Odpowiedz
Report comment
karol
pisze:
28/10/2017 o 15:51
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
28/10/2017 o 16:23
Odpowiedz
Report comment
laudo
pisze:
29/10/2017 o 22:45
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
28/10/2017 o 15:52
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
28/10/2017 o 16:45
Odpowiedz
Report comment
cezar
pisze:
28/10/2017 o 17:11
Odpowiedz
Report comment
Tom
pisze:
28/10/2017 o 17:46
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
28/10/2017 o 17:47
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
28/10/2017 o 18:08
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
28/10/2017 o 20:39
Odpowiedz
Report comment
krzysiok
pisze:
30/10/2017 o 07:42
Odpowiedz
Report comment
grzegorz
pisze:
28/10/2017 o 14:52
Odpowiedz
Report comment
Piter
pisze:
28/10/2017 o 15:00
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
28/10/2017 o 15:02
Odpowiedz
Report comment
Maniek
pisze:
28/10/2017 o 17:43
Odpowiedz
Report comment
janek
pisze:
28/10/2017 o 19:47
Odpowiedz
Report comment
Timi
pisze:
28/10/2017 o 14:44
Odpowiedz
Report comment
Timi
pisze:
28/10/2017 o 14:44
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
28/10/2017 o 15:03
Odpowiedz
Report comment
kriss_u
pisze:
28/10/2017 o 21:23
Odpowiedz
Report comment
Kucharz
pisze:
28/10/2017 o 22:27
Odpowiedz
Report comment
kriss_u
pisze:
30/10/2017 o 02:52
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
29 komentarzy do "Wyciąganie z opresji"
Tylko jak ten pacan-skodziarz się tam znalazł. Kolejny mistrz kierownicy? 😀
Ciekawe gdzie to było 😀
w kac wegas
W holowaniu aut osobowych stanowczo polecam taśmy, no i jedna jedyna podstawowa zasada – HOLUJĄCY MA SILNIK, HOLOWANY HAMULCE, no dobra druga taka dodatkowa – holujący odpowiada za płynne ruszenie, holowany dba o to żeby linka była cały czas napięta, nawet jak stajecie na światłach to musi pozostać napięta !!!! Kiedyś holowałem autko z Kudowy do Warszawy, po drodze Wrocław, i wiele innych małych miasteczek, na 460 km jedno delikatne szarpnięcie 🙂
Jedyny “problem” to kiedy masz właśnie taki długi odcinek do holowania to hamulce mogą nie dać rady kiedy holowany ma już słabą od hamowania nogę. Generalnie przy holowaniu trzeba zaplanować dobrze trasę żeby uniknąć centrów miast, światła, drogi podporzadkowane. No i komunikację między kierowcami, w sensie umówionych znaków lub tel, z hf albo cb.
Powiem szczerze, że zwątpiłem ;D
A tak na przyszłość to nie sądzicie, że korzystniej byłoby ciągnąć przodem? Oś napędowa byłaby lepiej dociążona i wsteczny też ma chyba lepsze przełożenia na taką okazję?
Tak jak mówisz tyłem i druga sprawa wręcz kluczowa, po cholerę Ci goście wleźli ZA samochód, gdyby linka się zerwała to nie ma bata, żeby samochód nie stoczył się do tyłu mimo hamulców i pozytywnych myśli najprawdopodobniej robiąc spore kuku panom pchającym.
Myślę, że jednak kontrolowali sytuację (albo tak im się zdawało) bo temu trzeciemu nie pozwolili pchać pośrodku.
Sytuację to oni kontrolowali dzień wcześniej… musiało być grubo szwarier
Wsteczny często jest dłuższy niż bieg pierwszy. Pytanie tylko czy chcesz mieć ten wyższy moment na kołach, ale to zależy od ogumienia i nawierzchni.
Druga sprawa – w razie gdyby lina się zerwała z elementem któregoś pojazdu, to chyba lepiej mieć straty z tyłu holownika niż z przodu.
No właśnie, lina. Sam mam taką kupioną w sklepie moto albo w markecie, nie pamiętam – gruba miękka i elastyczna plecionka.
coś w tym stylu
https://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artykuly/auto-i-garaz/samochod/akcesoria-samochodowe/linki-holownicze/linka-holownicza-vorel-elastyczna-2500-kg.html
Czy jakby ona się zerwała z czymś cięższym, np. hakiem na końcu to też poleci na ciągnącego? Chyba po to jest ta plecionka żeby wytłumić energię?
Widziałem jak wleciała przez przednią szybę w kierunku ciągniętego.Stanowczo nie polecam, wręcz polecam wyrzucenie do hasioka !!! Skutków tego ciągania które widziałem nie będę opisywał, bo chyba się domyślacie .
Dokładnie taką samą holowałem kiedyś… Seicento. Pękła przy którymś ruszaniu. Nie muszę chyba wspominać o jakości, skoro pękła przy holowaniu naprawdę lekkiego auta.
Efekt – linka wbita w przedni zderzak seicento, który częściowo się połamał…
Żeby była jasność – holowałem dziesiątki razy, potrafię to robić.
Od tamtej pory – tylko zwykła, klasyczna lina holownicza. Dla niewprawnego holownika – trudniejsza w obsłudze (bo nie tłumi szarpnięć), ale bezpieczeństwo ponad wszystko.
Pracuję z linami różnymi więc mogę ci odpowiedzieć z doświadczenia – zależy co bardziej cenisz przy holowaniu, komfort operacji czy spokój sumienia.
Elastyczne liny “strzelają” i nabierają sporych prędkości, więc obiekt do nich przymocowany też może się rozpędzić i będzie bieda. Elastyczność tych lin jest dobra tylko dlatego, że tłumi drgania wynikłe z nieumiejętnego holowania – przy niewłaściwym ruszaniu albo hamowaniu raczej nie zerwiesz nikomu haka, bo energię wchłonie lina i zaraz odda, to jest właśnie to takie bujanie przy rozpędzaniu albo hamowaniu. Gorzej gdy jednak zerwie się mocno naprężona (może z hakiem), bo wtedy odda energię bardzo szybko a ktoś lub coś może oberwać.
Liny sztywne, najlepiej stalowe, pękając nie rozpędzają się prawie wcale, zazwyczaj tylko hukną (nagła zmiana naprężenia wywołuje potężną falę wzdłuż liny) i opadną luźno. Ryzyko jest takie, że nie dają tego bufora co liny elastyczne i łatwiej zerwać linę albo hak – tyle że nie wyrządzą one dalszych szkód. 😉
Czyli linka elastyczna przegrywa 0:3.
Stalowa – chyba niezbyt poręczna w osobówce. Wydaje mi się że widziałem gdzieś jeszcze takie hole w postaci taśmy, takiej jak się mocuje ładunki. Co o takiej sądzicie, ew. poproszę jakiś link do innej sprawdzonej?
Linka stalowa jak najbardziej poręczna, ładnie się zwija przecież. Pasy holownicze również się sprawdzają. Jedyne na co trzeba zwrócić uwagę to to, że często haki mają atest na niższe obciążenie niż sama lina czy pas, a wiadomo że wytrzymałość zestawu to wytrzymałość najsłabszego elementu.
No, ale nie chcesz wieszać na tym pojazdu tylko go ciągnąć, to są mniejsze siły o ile ktoś nie szarpie jak głupi. 😉
Ja bym tak nie wyciągał auta z rowu itepe swoim autem. To jednak duże obciążenia są na ramę bo haki nie służą do takiego wyciągania, lina też ale tylko do holowania. Jak mój brat (ehh) zawisł przy rowie to po prostu ciągnik w wiosce znaleźliśmy.
Spalone gumy na piachu 😀
Pewnie sprzęgłem śmierdziało 🙂
najpierw “co ty nie wciągnie” a potem “spalone gumy”
mamy tu panią ekspert!
I wypiaskowane progi. 😀
Kolega mało wie jeśli uważa, że na piachu nie można podsmażyć kapcia. Wiem jest to nie logiczne ale można. Nie raz nie dwa zakopałem się albo zawiesiłem podwoziem w terenie i wyobraźcie sobie, że jeżeli występuje tarcie między oponą a podłożem opona się nagrzewa i wydziela się zapach.
Ludzie to się potrafią stoczyć.
Ludzie to się potrafią stoczyć.
Jak się stoczysz to zwykle można liczyć na pomocną dłoń, która cię wyciągnie.
Czujnik cofania nie zadziałał? 😉
Dobrze ze byli chętni do pomocy.
Ale najgorsze jest to że teraz gość z Peugeota będzie się podnieca jakie to zajebie auto.
Żeby nie było nic nie mam do francuskiej motoryzacji ale francuskiego auta bym nie kupił.
To nie kupuj, co to ma kurwa do rzeczy ??
Absolutnie nic
Zwyczajnie mi się nie podobaja