Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Arogancja czy głupota?
—
Krótki film o wyprzedzaniu (i bieganiu) na pasach
›
Zderzenie podczas kierowania ruchem
sty 12 2018
Kategoria:
OKIEM KAMERY
https://youtu.be/RAQmB_4i2fc
do góry
25 komentarzy
do "
Zderzenie podczas kierowania ruchem
"
Marcin
pisze:
15/01/2018 o 12:53
Odpowiedz
Report comment
pyl
pisze:
13/01/2018 o 21:13
Odpowiedz
Report comment
Wojtek
pisze:
13/01/2018 o 13:50
Odpowiedz
Report comment
XYZ
pisze:
13/01/2018 o 10:59
Odpowiedz
Report comment
Michal
pisze:
13/01/2018 o 10:59
Odpowiedz
Report comment
Maria
pisze:
13/01/2018 o 14:39
Odpowiedz
Report comment
Magik5551
pisze:
12/01/2018 o 23:16
Odpowiedz
Report comment
TomaszTomasz
pisze:
13/01/2018 o 17:07
Odpowiedz
Report comment
Jarek
pisze:
12/01/2018 o 22:50
Odpowiedz
Report comment
Ranek
pisze:
13/01/2018 o 01:18
Odpowiedz
Report comment
Marcin
pisze:
12/01/2018 o 21:46
Odpowiedz
Report comment
J-kob
pisze:
12/01/2018 o 22:20
Odpowiedz
Report comment
Jarek
pisze:
12/01/2018 o 22:55
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
12/01/2018 o 21:42
Odpowiedz
Report comment
Pat
pisze:
12/01/2018 o 21:49
Odpowiedz
Report comment
Monika
pisze:
12/01/2018 o 21:07
Odpowiedz
Report comment
Robert
pisze:
12/01/2018 o 21:02
Odpowiedz
Report comment
Kodeksik
pisze:
12/01/2018 o 21:01
Odpowiedz
Report comment
mietek
pisze:
13/01/2018 o 02:02
Odpowiedz
Report comment
pyl
pisze:
15/01/2018 o 22:23
Odpowiedz
Report comment
Polak
pisze:
12/01/2018 o 20:55
Odpowiedz
Report comment
Milan
pisze:
12/01/2018 o 20:49
Odpowiedz
Report comment
greg
pisze:
12/01/2018 o 20:45
Odpowiedz
Report comment
Piotr
pisze:
12/01/2018 o 21:03
Odpowiedz
Report comment
Bolek
pisze:
12/01/2018 o 21:09
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
25 komentarzy do "Zderzenie podczas kierowania ruchem"
Swoją drogą, gość z Mitsubishi mógł walić w dostawczaka a nie “unikać” na czołówkę z osobówką… Tak naprawdę poza nagrywającą nikt nie jest bez winy, zapierdzielające w takich warunkach Mitsubishi, wymuszające Ducato i Pan od “niekierowania” ruchem, który wprowadza zamęt.
wina kierującego ruchem – bo jego sygnały są niejasne;
dlaczego on sobie chodzi po tym skrzyżowaniu?
powinien stać na środku, żeby go było cały czas widać, a dokładniej sygnały jakie nadaje, a tak L200 myślało pewnie, że ktoś sobie przez jezdnię przechodzi;
lizak jest przecież (zbędnym) gadźetem, którego L200 nie mogło zobaczyć, bo tamten go sobie trzymał na wysokości brzucha;
dla tych co twierdzą, że bus nie dostał sygnału od kierującego ruchem:
takim sygnałem jest to, że kierujący ruchem stanął do niego bokiem!
to są przecież 2 podstawowe pozycje -> stoi do ciebie przodem lub tyłem, znaczy stój; stoi bokiem – jedź
Oczywiście, że wina busa, ale mnie inna rzecz zastanawia. DLACZEGO w tym miejscu znajduje się osoba kierująca ruchem? Przecież ruch odbywa się normalnie w obu kierunkach więc co ten Pan tam robi? Gdyby go nie było bus włączyłby się normalnie do ruchu ustępując pojazdom znajdującym się na drodze z pierwszeństwem. Obok znajduje wjazd na stację benzynową, a nie plac budowy,
KIERUJĄCY RUCHEM NIE DAŁ ŻADNEGO POPRAWNEGO SYGNAŁU ZATRZYMANIA POJAZDÓW ANI WŁĄCZENIA SIĘ DO RUCHU.
NIE ZWALNIA TO KIEROWCY BUSA I KIEROWCY L200 DO ZACHOWANIA OSTROŻNOŚCI.
WINNI – KIERUJĄCY RUCHEM I KIEROWCA BUSA.
NIESTETY KIERUJĄCY RUCHEM RZADKO KIEDY ROBIĄ TO POPRAWNIE I TRZEBA O TYM PAMIĘTAĆ.
Gdyby nagrywający nie był tam gdzie był nie doszłoby do wypadku. Zdecydowanie winny jest sprawca kolizji. Nie zastosował się do sygnałów, nie zastosował zasady ograniczonego zaufania.
Zawsze jest winny sprawca kolizji. Chyba, że ja czegoś nie wiem.
Powiem szczerze co nie ktorzy najezdzaja na “gostka w odblaku” ale sam bylem swiadkiem kilku zdarzen gdy kierujacy ruchem dal sygnal o zatrzymabiu sie to mimo wszystko znalazł sie jeden madry ktory zignorował sygnał i nie omal doprowadził do kolizjii.. A druga strona medalu jestem pewny ze kierowca busa mial znak ustąp lub stop wiec nawet gdyby kierujacym ruchem dal znak chociaz tego widac nie bylo by ruszał to tez powinien zachować szczegolna ostroznosc a kierujacy L200 tez napewno mial znak z ograniczeniem predkosci 😉
Co mnie interesują znaki drogowe, gdy jest kierujący ruchem?
Wina busa, ale swoją drogą to kierowca z L200 powinien zwolnić i zachować większą ostrożność, widząc chodzącego po drodze gostka w odblaskowym trykocie. A tu nic, zero reakcji, jak pędził tak dalej pędzi.. Ehhh..
Coraz bardziej przekonuję się do pomysłu aby prawo jazdy zdawać po odbyciu odpowiednich, wiarygodnych psychotestów. Prawko to nie dowód osobisty, nie każdy musi posiadać i się do prowadzenia auta nadawać..
Gratulacje dla gościa z mitsubishii , nie ma jak w człowieka celować, na szczęście się mu nie udało. Po drugie widzi cwela z 200m na drodze i w ogóle nie reaguje.
Jak będziemy mieli takich ignorantów to naprawdę poprawimy bezpieczeństwo.
a od kiedy to jakiś mosiek w stroju kurczaka jest uprawniony do kierowania ruchem?!
Jak ma zrobione uprawnienia do kierowania ruchem to może nim kierować. Zaskoczę Cie ale na prawie każdej budowie drogowej są wśród robotników tacy którzy mają uprawnienia do kierowania ruchem.
@Marcin.. czy facet ma uprawnienia czy nie, to już inna inszość i tego nie wiesz jadąc autem, ale widząc kogoś takiego kręcącego się po twoim pasie wypadałoby chociaż trochę zwolnić.
Kierowca z L200 chyba podzielał twój głupi pogląd na rzeczywistość drogową i zupełnie zignorował faceta..
Winę ponosi przede wszystkim pacan “kierujący” ruchem, który (o ile miał w ogóle do tego prawo), to wykonał swoje zadanie niewłaściwie, nie sygnalizując ani nie upewniając się czy z przeciwnej strony nic nie jedzie. O winie kierowcy busa, czy L200 powinny wypowiedzieć się sąd – choć osobiście skłaniałbym się przyjąć winę kierowcy busa, który mimo wszystko powinien był się upewnić czy może włączyć się do ruchu.
Kierujący ruchem nie dał sygnału do włączenia się do ruchu busa a jedynie co by auto z przeciwnego pasa się zatrzymało.
Wina w 100% kierowcy busa.
Swoją drogą kierowca terenówki raczej przepisowo tam nie jechał więc mandat za niedostosowanie prędkości do warunków wskoczyć powinien mu na konto.
Między dwoma słupkami mija nie więcej niż 3 sec co daje prędkość powyżej 100 km/h a na tej drodze było MAX 70 (o ile nie 50)
Wina busa, kierujący przecież nie dał znaku, że może włączyć się do ruchu 🙂
Oczywiście, że winny jest kierowca Ducato. Chociaż gościu z L200 tez powinien przemyśleć czy nadaje się za kierownicę.
Art. 5. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani stosować się do poleceń i sygnałów dawanych przez osoby kierujące ruchem lub uprawnione do jego kontroli, sygnałów świetlnych oraz znaków drogowych, nawet wówczas, gdy z przepisów ustawy wynika inny sposób zachowania niż nakazany przez te osoby, sygnały świetlne lub znaki drogowe.
2. Polecenia i sygnały dawane przez osoby kierujące ruchem lub uprawnione do jego kontroli mają pierwszeństwo przed sygnałami świetlnymi i znakami drogowymi.
a widzisz żeby kierowca busa dostał sygnał zezwalający na włączenie się do ruchu? sygnał dostał jedynie autor nagrania do zatrzymania
widzę -> stanął do niego bokiem (tak, to jest sygnał, że można wjechać na skrzyżowanie) ;]
jak stoi przodem lub tyłem, znaczy “stój”
Wina kierującego busem bezsprzeczna. Nagrywający zatrzymuje się na znak kierującego ruchem, a bus włącza się do ruchu, a co za tym idzie musi ustąpić WSZYSTKIM pozostałym.
Wina kierującego 🙂
jak dla mnie cała wina busiarza…
dokładnie, kierujący ruchem zatrzymał ruch tylko z jednej strony, L200 powinno zwolić i pomyśleć o wypuszczeniu busa, ale jednak tak się nie stało i bus nie ustąpił pierwszeństwa.
… który najmniej będzie stratny w tej całej sytuacji.