Menu

  • Kategorie

“Agresywne zachowanie kierowcy na gdańskiej Zaspie”

https://youtu.be/VhMAlXNz9NY
Share Button

33 komentarze do "“Agresywne zachowanie kierowcy na gdańskiej Zaspie”"

  • Dilidili napisał(a):

    Ja nie wiem co mają z głową Ci wszyscy “wysiadający”. W końcu trafią na psychopatę, albo kogoś przerażonego, kto odruchowo przyciśnie pedał gazu… nawet nie chce myśleć co się stanie wtedy z takim wysiadającym idiotą. Masakra – drogi to nie pola bitewne do diabła. Jak komuś brakuje emocji, to niech się wyładuje na jakiejś siłowni, albo w trakcie biegania, nie wiem… opcji jest sporo.

  • Tekla napisał(a):

    Chwilę wcześniej taaak mu się spieszyło, a tu nagle ma czas by się zatrzymać i spacerki po asfalcie uskuteczniać…

  • maćko napisał(a):

    Co za menda z tego Porsche!!!

  • Mateo napisał(a):

    hahaha taki byl fafa rafa jak trombil a jak mordeczka do niego wysiadl to od razu kupa w majtkach ahahah jaki kozak !!! pozdro mordeczko z porcshe jedziesz z daunami !!!

    1
    24
  • Nazhir napisał(a):

    Więcej już plebs nie zatrąbi na arystokrację polskich i słowackich szos.

    Swoją drogą, to chyba koleś takim samym Porsche wydzwonił w Fabię na Słowacji…

    3
    6
  • Sss napisał(a):

    Zamknęli trenerowi siłownię powerpit to gdzies emocje muszą ujść 🙂

  • Bobi napisał(a):

    Kiedy się wreszcie nauczycie? Gość wysiada z auta, wyraźnie w złych zamiarach, od razu biorę gaz do łapy, sypie po gałach, potem od razu jadę zgłosić napaść na policję. Nie dyskutuję, to zbyteczne i może tylko zagmatwać sytuację.

    30
  • Dżemteżjem napisał(a):

    Koleś ma śmieszną i nieproporcjonalną budowę ciała. Do tego tak dziwnie się ubiera. Całość dość śmieszna.

    16
  • miki napisał(a):

    czy oni kiedyś piorą te dresy? zawsze takie obesrane

    30
    1
  • zdzichu napisał(a):

    Z tego co zauważyłem dwóch pajaców na YT ciśnie hejt na nagrywającego, że po co trąbi, że przyspieszył specjalnie, że dobrze, że tak nagrywającemu itp. Yhhh… ale spoko, frajer z Porsche ma prawo się wpierdzielać na czerwonym? Tak? Bo on ma Porsche? Te wieśniaki w tych drogich autach, to mają mózgi wyprute od kasy… “ciekawe skont ma na to pienionszki” :/ oczywiście nie mam bólu dupy, ale dla mnie ludzi, który posiadają jakiś status społeczny, posiadają kase, powinni wykazywać się klasą, oczywiście KAŻDY niezależnie od statusu powinien mieć klasę i szacunek, ale od takich majętnych oczekuję się czegoś więcej według mnie. A ten burak z Porsche najlepiej taką małpę “prosto” na przymusowe roboty, i sankcję wysoką powinien dostać + najlepiej odebranie prawka, konfiskata auta i się nauczy jakiejś pokory. Sorry, ale coraz więcej tych tryglodytów w autach tego typu co na w/w filmiku… Co z nimi nie tak? Chodzi mi o ludzi. Dostają małpiego rozumu?

    1
    1
  • yyy napisał(a):

    SKĄD DRES W TAKIM AUCIE?!

    20
  • Karol napisał(a):

    A tablica i tak czytelna na masce auta, gdzie się odbija 😉

    13
  • Blah Blah Blah napisał(a):

    Cenzura rejestracji w ch xD

    14
  • Blah Blah Blah napisał(a):

    Chyba to to:
    http://tablica-rejestracyjna.pl/GD070FC

    2
    3
  • Miłek napisał(a):

    Wieśniak ze wsi wyjdzie , ale wieś z wieśniaka nigdy!!!!!!!!!!!!

    10
  • Słoneczko napisał(a):

    Ładnie wulcoka otrąbiłeś, podoba mi sie.
    Wulcok poczuł się urażony bo uważa, że jego czerwone światło nie obowiązuje 🙂

    14
    1
  • Rafał78 napisał(a):

    Tablica “ocenzurowana”, ale dosyć ładnie odbija się w masce nagrywającego 🙂

    11
  • Bartosz napisał(a):

    Polsko przepraszam za takich jak on 🙁

    11
  • Kierownik napisał(a):

    Hahaha “PROSTO” wyraża więcej niż 1000 słów. Kaptur, kaczy (dresi) chód,
    do kompletu brakuje jeszcze “Polski Walczącej”.
    Wielka fura, malutka ptaszynka
    A w głowie fruwa tylko kruszynka…

    42
    1
  • Stary Szofer napisał(a):

    Ten Pan powinien stracić prawko na kilka miesięcy, bo na mandaty, to go stać, ale jak mu przyjdzie jeździć autobusem, to spokornieje! – Film powinien bezwzględnie trafić na Policję, widać kilka wykroczeń, a to co zrobił “nosi znamiona” groźby karalnej …

    22
    1
    • Autobusiewicz napisał(a):

      Nie no, dziękuję. Taki w autobusie robi taką samą wiochę. Nieraz widziałem takiego “pana i władcę”. Lepiej nie stać za blisko. Takie karki bardzo szybko wpadają w jakiś dziwny rodzaj otępienia umysłowego i wszystko chcą załatwiać pięścią i dyńką. Raczej z takim nie pogadasz. W sumie ciekawa sprawa, może organizm potrzebuje zbyt wiele energii na dokarmienie mięśni i na mózg już nie starcza.

  • Bartek napisał(a):

    Bluza PROSTO zobowiązuje. Typowy przedstawiciel miejskiej klasy niższej.

    21
    1
  • Dariusz napisał(a):

    Bez dwóch zdań troglodyta, który nie powinien mieć uprawnień do prowadzenia czegokolwiek, ale codziennie jeżdżąc po mieście mam co najmniej jedną podobną sytuację dziennie i po prostu odpuszczam, żeby cieć sobie wjechał i jadę za nim spokojnie dalej – szkoda mi czasu na zgrywanie z rejestratora takich codziennych mikro wymuszeń…

    21

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Paź 17 2018
    Agresja, prowokacje i prostactwo drogowe
  • Paź 17 2018
    Polskie zwyczaje drogowe ⚡ Potrzebny nowy kodeks drogowy [JB]
  • Paź 17 2018
    “Skręć w prawo…”
  • Paź 16 2018
    Wypadek podczas wyprzedzania
  • Paź 16 2018
    Polskie Drogi #126
  • Archiwa