Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
FB 100 000
YT 300 000
WSZYSTKIE ODCINKI
wyprzedzaczPL
instagramPD
STOP AGRESJI DROGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE MATERIAŁÓW NA PD
W MEDIACH
PARTNERZY
KALKULATOR SPALANIA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Finał pościgu
—
Nieświadoma zmiana pasa ruchu
›
Paraliżująca organizacja ruchu
Lip 24 2020
Kategoria:
JEDŹ BEZPIECZNIE
Organizator ruchu się nie popisał…
do góry
3 komentarze
do "
Paraliżująca organizacja ruchu
"
Krzysiek
pisze:
24/07/2020 o 19:11
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
24/07/2020 o 20:27
Odpowiedz
Report comment
kgrzel
pisze:
24/07/2020 o 22:06
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Ostatnie wpisy
Szukaj
Mar 07 2021
Pieszy pościg za sebixem 🎭
Mar 07 2021
Wtargnięcie pomiędzy dwa tramwaje
Mar 07 2021
Niekontrolowany “taniec” na błocie pośniegowym
Lut 28 2021
Zlot posiadaczy Polonezów w Egipcie
Lut 28 2021
Niekontrolowane holowanie⚠
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (431)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (7)
ARTYKUŁY (17)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (801)
DACHOWANIA (196)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (135)
HULAJNOGI (4)
JEDŹ BEZPIECZNIE (289)
KAMPANIE SPOŁECZNE (118)
MONITORING (519)
MOTOCYKLIŚCI (375)
O WŁOS (939)
OKIEM KAMERY (1 479)
PIESI (795)
POD WPŁYWEM… (193)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (186)
POŚCIGI (38)
POŚLIZGI (500)
POTRĄCENIA (402)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (152)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (511)
ROWERZYŚCI (348)
ŚMIESZNE (177)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (147)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (104)
ZWIERZĘTA (91)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
Marzec 2021 (3)
Luty 2021 (31)
Styczeń 2021 (21)
Grudzień 2020 (30)
Listopad 2020 (39)
Październik 2020 (36)
Wrzesień 2020 (24)
Sierpień 2020 (24)
Lipiec 2020 (36)
Czerwiec 2020 (51)
Maj 2020 (27)
Kwiecień 2020 (19)
Marzec 2020 (33)
Luty 2020 (63)
Styczeń 2020 (64)
Grudzień 2019 (65)
Listopad 2019 (76)
Październik 2019 (81)
Wrzesień 2019 (57)
Sierpień 2019 (66)
Lipiec 2019 (57)
Czerwiec 2019 (49)
Maj 2019 (67)
Kwiecień 2019 (76)
Marzec 2019 (90)
Luty 2019 (64)
Styczeń 2019 (70)
Grudzień 2018 (67)
Listopad 2018 (65)
Październik 2018 (75)
Wrzesień 2018 (79)
Sierpień 2018 (74)
Lipiec 2018 (63)
Czerwiec 2018 (67)
Maj 2018 (85)
Kwiecień 2018 (79)
Marzec 2018 (76)
Luty 2018 (66)
Styczeń 2018 (63)
Grudzień 2017 (76)
Listopad 2017 (80)
Październik 2017 (91)
Wrzesień 2017 (104)
Sierpień 2017 (88)
Lipiec 2017 (95)
Czerwiec 2017 (91)
Maj 2017 (94)
Kwiecień 2017 (90)
Marzec 2017 (80)
Luty 2017 (96)
Styczeń 2017 (89)
Grudzień 2016 (81)
Listopad 2016 (68)
Październik 2016 (74)
Wrzesień 2016 (65)
Sierpień 2016 (67)
Lipiec 2016 (54)
Czerwiec 2016 (55)
Maj 2016 (50)
Kwiecień 2016 (53)
Marzec 2016 (47)
Luty 2016 (52)
Styczeń 2016 (47)
Grudzień 2015 (38)
Listopad 2015 (38)
Październik 2015 (35)
Wrzesień 2015 (34)
Sierpień 2015 (35)
Lipiec 2015 (55)
Czerwiec 2015 (39)
Maj 2015 (34)
Kwiecień 2015 (32)
Marzec 2015 (36)
Luty 2015 (34)
Styczeń 2015 (37)
Grudzień 2014 (34)
Listopad 2014 (37)
Październik 2014 (23)
Wrzesień 2014 (26)
Sierpień 2014 (14)
Lipiec 2014 (16)
Czerwiec 2014 (11)
Maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Wysoki kontrast
Negatyw
Jasne tło
Podkreśl linki
Reset
3 komentarze do "Paraliżująca organizacja ruchu"
Muszę przyznać, że Pan Dworak dał popis wyjeżdżając z Reymonta, miał ogromne szczęście, że ciężarówka go nie zmiotła – to jest ta “bezpieczna jazda”?
Jeżeli zaś chodzi o postulat przerobienia bus pasa na “pas włączania”, to jest to dość problematyczna sprawa. Z pewnością ułatwiłoby to wjazd na zielonej strzałce ale jednocześnie doprowadziłoby to do paraliżu komunikacji miejskiej w godzinach szczytu, gdyż wówczas jest zazwyczaj cały sznur pojazdów, oczekujących na skręt, które teraz stoją i czekają, gdyby zrobić pas włączania, wówczas zablokowałyby nie tylko kompletnie bus pas ale też zgodnie z zasadą zamka, spowolniłyby pas środkowy, zrobiłby się kompletny bajzel, spotęgowany dodatkowo przez sposób w jaki woźnicy aplikują przepisy (wjazd na strzałce jak na zielonym świetle kierunkowym, ignorowanie zasady zamka…).
Nieraz trąbiono na mnie przy wyjeździe np. z Krupniczej, gdyż nie zrobiłem sobie z bus pasa, pasa włączania, na co nie zezwalają przepisy, takie zachowanie to bandytyzm drogowy.
Zielona strzałka służy jest niejako ułatwieniem, umożliwiającym kierowcy skręt pomimo iż dla jego kierunku pali się czerwone światło, jest to “dodatek”, “przywilej”, nie zaś tak jak wydaje się niektórym woźnicom (najwyraźniej Panu Dworakowi również), coś co umożliwia im jazdę w każdych warunkach – zwykle właśnie w ten sposób dochodzi do potrąceń rowerzystów lub pieszych, ponieważ część jedzie na pałę.
jest i “woźnicom”
a jakże ! !
jprd
facepalm
Krzysiek, obie łapki do góry, masz stuprocentową RACJĘ w każdym punkcie.