Pierwsze “położenie” motocykla

Mówią, że praktyka czyni mistrza, dlatego stosuję się do rad różnych instruktorów nauki jazdy motocyklem (głównie bazuję na materiałach z kanału MotoJitsu®
? https://www.youtube.com/c/MotoJitsu/videos )
i praktykuję – na drogach oraz na parkingach.

W trakcie ćwiczenia manewrów przy małych prędkościach łatwo o “przewrotkę”, którą i mi udało się zaliczyć.

Prawdopodobnie powodem była zbyt mała prędkość w stosunku do przechyłu skutera i brak dodania na czas gazu, aby spróbować “podnieść” maszynę i nie dopuścić do jej przewrócenia się na bok (dodanie gazu tuż po przewrotce było zupełnie niezamierzone).
Do tego brak dostatecznego balansu ciałem i motocykl leży…

Inspiracją do ćwiczenia zawracania były między m.in. te filmy:
? https://youtu.be/MkxByo2E9SM
? https://www.youtube.com/watch?v=-jyltAAFS4E&t=8s

Tak, wiem że motocykl należy podnosić “plecami”, ale na szczęście Kymco Downtown 300i ABS waży jedyne 180 kg, a jego przechył w tej konkretnej sytuacji pozwalał ustawić jednoślad do pionu bez obracania się tyłem,
jak tu:
? https://youtu.be/YSvIwNhMgkw
i tu:
? https://youtu.be/vDi–SHP_Vw

Ważny film na temat przeciwskrętu, który trzeba zobaczyć:
?https://youtu.be/lzk8oyNO708

A tak skuter (czyli motocykl 😉 ) prowadzi prawdziwy mistrz od motocykli:
? https://youtu.be/OYiLvqhqpKY

Share Button

4 komentarze do "Pierwsze “położenie” motocykla"

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • lis 16 2023
    MOKRA PLAMA
  • lis 14 2023
    ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
  • lis 10 2023
    ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
  • lis 09 2023
    Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
  • lis 08 2023
    Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
  • Kategorie

  • Archiwa

Skip to content