Pierwsze “położenie” motocykla

Mówią, że praktyka czyni mistrza, dlatego stosuję się do rad różnych instruktorów nauki jazdy motocyklem (głównie bazuję na materiałach z kanału MotoJitsu®
🔘 https://www.youtube.com/c/MotoJitsu/videos )
i praktykuję – na drogach oraz na parkingach.

W trakcie ćwiczenia manewrów przy małych prędkościach łatwo o “przewrotkę”, którą i mi udało się zaliczyć.

Prawdopodobnie powodem była zbyt mała prędkość w stosunku do przechyłu skutera i brak dodania na czas gazu, aby spróbować “podnieść” maszynę i nie dopuścić do jej przewrócenia się na bok (dodanie gazu tuż po przewrotce było zupełnie niezamierzone).
Do tego brak dostatecznego balansu ciałem i motocykl leży…

Inspiracją do ćwiczenia zawracania były między m.in. te filmy:
🔘 https://youtu.be/MkxByo2E9SM
🔘 https://www.youtube.com/watch?v=-jyltAAFS4E&t=8s

Tak, wiem że motocykl należy podnosić “plecami”, ale na szczęście Kymco Downtown 300i ABS waży jedyne 180 kg, a jego przechył w tej konkretnej sytuacji pozwalał ustawić jednoślad do pionu bez obracania się tyłem,
jak tu:
🔘 https://youtu.be/YSvIwNhMgkw
i tu:
🔘 https://youtu.be/vDi–SHP_Vw

Ważny film na temat przeciwskrętu, który trzeba zobaczyć:
🔘https://youtu.be/lzk8oyNO708

A tak skuter (czyli motocykl 😉 ) prowadzi prawdziwy mistrz od motocykli:
🔘 https://youtu.be/OYiLvqhqpKY

Share Button
Tylko sprawdzone kamery samochodowe na WR24.PL

4 komentarze do "Pierwsze “położenie” motocykla"

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • cze 24 2022
    Taką przyszłość przewidziała dla nas globalistyczna mafia z tzw. Parlamentu Europejskiego 🇪🇺
  • cze 19 2022
    Metafizyka na drogach, czyli samochody (i odrzutowce) tylko dla bogaczy
  • cze 18 2022
    Wypadek na przejeździe kolejowo-drogowym
  • cze 10 2022
    Fatalny finał wystrzału opony
  • cze 08 2022
    Wypadek hulajnogisty
  • Kategorie

  • Archiwa

Skip to content